slovensky
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  .  |  .       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vondra      IP: uživatel8456    
Zdravim mistři, chtěl bych se zeptat jestli mi půjde napasovat motor z Jawy 21 na Mustanga 50? protože na tom původním mi beze slova odešla klikovka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
20 - 23 ... totožné motory (až na zapalování, ale to je jen otázkou zapojení)
 
 
Datum: 23. září 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: vondra      IP: uživatel8456    
Zdravim mistři, chtěl bych se zeptat jestli mi půjde napasovat motor z Jawy 21 na Mustanga 50? protože na tom původním mi beze slova odešla klikovka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a pro příště stačí jen jeden dotaz..
 
 
Datum: 23. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jak riká kolega,,sú odlisné pouze zo strany elektroniky,mechanicky sú na 101% stejné
 
 
Datum: 23. září 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pujde... jsou to naprosto stejné motory.akorád starší typy 21 měly slabší zdroj pro světla
 
 
Datum: 23. září 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: začatečník      IP: uživatel9474    
čau draci nevíte jak jsou kvalty na jawě 350/634 dik mooooooooooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nektery mely jednicku nahoru a zbytek dolu a nektery jednicku dolu a zbytek nahoru. Ja mel 634/5 a mel jsem jednicku dolu
 
 
Datum: 23. září 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si to zkus najít sám na netu...si akorát línej..našel sem to do půl minuty...
 
 
Datum: 23. září 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: tomas55      IP: uživatel9691    
cau draci nedrzi me volnobeh i kdyz ho vysteluju cim to muze byt??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba taky usínal:-)
 
 
Datum: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se za chyby,usinam u notebooku a pisu po tme :-D
 
 
Datum: 22. září 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je jasny :-) je kdyz nadzvednes soupatko s jehlou,de tma vzduch a benzin na max..a kdyz tam jehla neni a soupatko dole,je to jako vzduch na minimum a benzin na max,tudis spatna smes.
 
 
Datum: 22. září 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
tvl ja sem vocas ja se tu ceštinu uz asi nenaucim no jinak v nekterejch pripadech jede ale po ubrani plynu se dusi
 
 
Datum: 22. září 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele,pise se sYtá,ja premyslel co je to za slovo,napadalo me jen šitá,myslel sem ze nejakej vyrok vypatlanstiny (neber to osobne!nemyslim to spatne,jen takhle nazyvame to novodoby psani blaznivejch barbinek a samponu :-D) a kdyby byla vypadla jehla tak to snad ani nepojede.
 
 
Datum: 22. září 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vysoká hladina nebo prosoustružený soupátko -> nové
 
 
Datum: 22. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
no to je pak problem ja jien vim co nam to dalo pri tech nasech pokusech udelat takovej ,, zavodni stroj " :-)a tohle nedrzeni volnobehu byla prave jehla nebo sita smes ale jestli je sita at se jukne na svicku jestli neni cerna podle toho to pozna
 
 
Datum: 22. září 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
"zda je tam jehla" xD chlape
 
 
Datum: 22. září 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
cus podivej se jestli nema moc sitou smes nebo na opak nebo zda je tam jehla to je taky dost zasadni
 
 
Datum: 22. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
seřizuješ když je motor v provozní teplotě?
 
 
Datum: 22. září 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: dioda666      IP: uživatel9691    
cau draci mam mensi problem jezdim na pionyrovi jedu a kdyz zastvim tak pionyr se sam od sebe turuje(pridava bez niceho nic) nevime cim to muze byt:::-Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Mě vynechával fichtl a bylo to guferem v zapalováním ze začátku taky samo přidávalo plyn a pozdější dobou začlo vynechávání..
 
 
Datum: 23. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel10422    
jj moze to byt tym guferom alebo tesnenim ze saje valosny vzduch ...aj mne to robilo vymenil som gufero a nema problem :-)\r\n
 
 
Datum: 23. září 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel10418    
Mi to tak dělá občas na mustagovi... Problém byl v lanku plynu, které nešlo do šoupátka rovně, ale bylo zahnuté nebo to nedosedalo a pak to dělalo... Do šoupátka by mělo jít rovně (kolmo)...
 
 
Datum: 23. září 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekde ti to treba saje fales.zkontroluj tesneni pod valcem,taky jestli je valec s hlavou dotazenej,jestli ti tesni hlava a tesneni karburatoru.pokud nic co tu psali i podemnou nepomuze,muze to byt spatny gufero pod zapalkem,ale to zatim neres,to je az krajni nejhorsi moznost :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nízká hladina -> chudá směs
 
 
Datum: 22. září 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
celý karbec vyčisti a zku jehlu dát na jiný zářez
 
 
Datum: 22. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
cus hele ja si myslim ze problem je nekde v karburatoru a to co se tiče smesi sam sem mnel na mustangovi kdysi davno za problem neco podobnyho a pomohlo nam vymneni karbec ale nevim zda ti to urcite zabere
 
 
Datum: 22. září 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Pujde dat pravy víko z 05 na motor 21 a bude pasovat i systém vypínání spojky? Sehnal jsem totiž krásnej 05kovej plech a nechcu do něho řezat ten výřez pro spojku.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viko 21 na 05 s malou upravou ano ale z 05 na 21 ne si zozen 05 motor>D
 
 
Datum: 23. září 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne , nepůjde
 
 
Datum: 22. září 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Tak to budeš muset řezat. Nepasuje.
 
 
Datum: 22. září 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdravim mam takovy dotaz mam na fikovi 21 nove krouzky a zda se mi ze se nejak dlouho zajizdeji.Kamarad mi rikal ze staci 5km a je to zajete ale ja mam najetych cca.15km a kdyz jezdim delsi dobu(15min)tak se to zacne loudat a je to nejake line.Kdyz mam volnobeh tak ve valci neco brzdi pist,ale kdyz to schladne tak je to vpoho.Co s tim???Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když si měníš kroužky, dej si jeden do válce a překontroluj mezeru mezi konci kroužku. Musí tam být mezera min. 0,2 mm. Může být i mělký zámek.
 
 
Datum: 23. září 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koliHN: clovece nekdy se za tebou prijedu podivat...kam chodis do skoly?
 
 
Datum: 22. září 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zajíždí se cca 50-100km... stačí první nádrž víc oleje a nehonit to do otáček
 
 
Datum: 22. září 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel10301    
no ja osobne myslim ze 5 km je hodne malo :-) a souhlasim s predešlim komentem neboj se tam nalejt klidne moc voleje a hlavne trpelivost jinak je oddelas
 
 
Datum: 22. září 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyžtak to není 5 km ale 50 km...dej víc oleje...a zajížděj
 
 
Datum: 22. září 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: kubi      E-mail:      IP: uživatel631    
chtěl bych se zeptat estli jsou pření tlumiče jen vidle bez kluzáků 350/638-640 stejné nebo je v nich nějaký rozdíl jelikož tady v nabídce dílů jsou ale jen na 639-640 tak estli mi půjdou át na 638 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou stejny...
 
 
Datum: 22. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vidle by měli bejt totožný, liší se akorád kluzáky podle použitého typu brzdy..
 
 
Datum: 22. září 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem žadny odborník teda - ale co si myslim ja - tak jit by ti tam meli - jen myslim ze je rozdíl v tom ze na tech vydlich 639 a 640 je nejakej uchyt pro kotoucovou brzdu - a tak nvm jestli by ti tam slo dat kolo s bubnem
 
 
Datum: 22. září 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
Chtel bych se zeptat nevite proc se mi na me ČZ 150... porad lamou lamely! originalni uz sem nesehnal a tak sem si vcera koupil ze simsona! a jeste vecer sem to projizdil jezdil sem asi tak pul hodiny a zas se zlomily nevite nekdo v cim je ten problem??? poradte mi díííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel10339    
treba ma cz 150 vetsi vykon jak simál....
 
 
Datum: 21. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nemáš náhodou křivej koš nebo něco? :-)
 
 
Datum: 21. září 2010 7:30
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci......kdyz jedu asi 40 KM/h a vic tak mi neco chrasti ve valci....nevite co s tim? :-( .......jo a jezdil jsem a potom jsem fíka uklidil nechal vychladnout a chtel ho nastartovat......ale neslo to :-( jenom obcas tak na 15. kopnuti chytnul.....predstih odtrh a plovakovka je ok.....nevim co s tim :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mohl jsi to pridrit a pak zvonej krouzky. Sundal bych valec kouknul na pist pokud ma olesteny prasatka tak byl pridrenej. Vem malej pilnicek na nehty nebo neco podobnyho a lehce to prejed. |Krouzky dej novy a drazky vycisti. Nejlip starym krouzkem proskrabnout.
 
 
Datum: 21. září 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
No to chrastění můžou způsobit kroužky z důsledku toho, že si to nenechal dostatečně zahřát a hnal si to do otáček tak ti cinkaj kroužky, neříkam ze to tak je, jenom pouze je to jedna z mnoha variant
 
 
Datum: 20. září 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď sviečka alebo dačo v elektrike a to chrastenie môže robiť buď kľuka alebo piest čap neviem musel by som vidieť a počuť
 
 
Datum: 20. září 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel7261    
Nazdar bejci, mam problem s babetou 210 když ji našlápnu tak nastartuje jen když dám plnej plyn ALE BĚŽÍ STRAŠNĚ V NÍZKEJCH OTÁČKÁCH a nevím co s tím,neporadíte mi někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Předpokládám, že jsi karbec několikrát čistil, nastavoval plováky, vyčistil vzduchovej filtr? Zdechává ti i na stojaně?
 
 
Datum: 21. září 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel7591    
Vyzkoušej jinou svíčku
 
 
Datum: 20. září 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel7261    
ten je ok, porad neco jinyho
 
 
Datum: 20. září 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvýšit volnoběh
 
 
Datum: 20. září 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím Vás.když mám na mustangu zvrchu promáčklou nádrž.Jak to mám vyrovnat?jde to nějak tlakem nebo jak? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja myslim ze tlakem to asi neudelas mozna kdyby to bylo z boku ale nahore to nevytlacis. Ja bych to prekytoval zabrousil striknul plnicem zabrousil a pak dal lak. Jinak seto u aut dela taky tak ze na promacklinu nabodujes kus svareciho dratu a vycukas to ven a zbytek vykytujes. Jenze tohle bych u nadrze nedoporucoval :-D Teda pokud se nechces proletet :-D
 
 
Datum: 21. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když seženeš něco co bude mít takovej tlak tak proč ne nebo to mužeš zkusit vykitovat....a nebo koupit za pár stovek jinou :-)
 
 
Datum: 20. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
Chtel bych se zeptat nevite proc se mi na me ČZ 150... porad lamou lamely! originalni uz sem nesehnal a tak sem si vcera koupil ze simsona! a jeste vecer sem to projizdil jezdil sem asi tak pul hodiny a zas se zlomily nevite nekdo v cim je ten problem??? poradte mi díííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
nojo johny ale ja potrebuju ze 6zoubkama a tam maji z 8zoubkama!!!! a navic uz zadny nemaji
 
 
Datum: 19. září 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
před pár dny sem ti odpovidal na dotaz a vložil jsem ti tam odkaz na http://www stranky tak si to najdi
 
 
Datum: 19. září 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
jo byl sem to kupovat v obchodaku a pasovali tam dokonale akorad jsou a mini milimetr větši a originalky nemuzu sehnat,myslis ze by tam pasovali z MZety??
 
 
Datum: 19. září 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: MZ      IP: uživatel4563    
to je tim ..dej tam jedině originál. ty ze simsona sou vojetý uplně jinak než na ČZtu. a to tam šli jo ? :-)
 
 
Datum: 19. září 2010 8:47
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
zdarec čím to muže byt mám jawu 21 normálně jezdí když mám plyn úplně naplno tak motorka necuká a jede normálně když na trávě zahrabu a potom vypnu motor tak můžu tlačit jak blazen a motorka nechytne když vyndám svíčku tak je úplně mokra a kape zní benzín už si nevím rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel10452    
presně je uchacenj.. hladina v plovakovce... pust benzin.. sundej vicko na plovakovce a zatlac plovak na dno.. a plovak musi byt potopenej po okraj toho horniho plisku.. jak bude celej tak prihni plisek na vicku smerem dolu.. a kup tu svicku..
 
 
Datum: 27. září 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel10451    
presně je uchacenj.. hladina v plovakovce... pust benzin.. sundej vicko na plovakovce a zatlac plovak na dno.. a plovak musi byt potopenej po okraj toho horniho plisku.. jak bude celej tak prihni plisek na vicku smerem dolu.. a kup tu svicku..
 
 
Datum: 27. září 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
a nebo taky mě napada konderzator!
 
 
Datum: 19. září 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
presne souhlasim s denzileckem proste to dej na ten druhy zarez a minimalne si tam dej origo filtr nebo hlavne at to nema problem nasat vzduch a dej si tam bud N15C nebo N17C
 
 
Datum: 18. září 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš bohatou směs takže dat plíšek na jehle na 2. zářez shora a vyměnit filtr a taky si sežen teplejší svíčku
 
 
Datum: 18. září 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
ja a ještě sem zaponěl že mě to děla aji když jedu do kopce.
 
 
Datum: 18. září 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jednoduchý...prostě nedělej kraviny a nehrabej na trávě.
 
 
Datum: 18. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci......sice to sem nepatri ale musim to nekomu napsat :-D dneska jsem si konecne zajel na kole pro benal abych moh jezdit :-D no tak jsem nakopnul fichtla a jel se projet :-D zaradim 1,2,3 a jedu asi kilometr :-D a potom zatacka a tak podradim na 2 a rikam ze to nestaci tak tam chci kopnout 1 a prask :-D upadla Řadící páka :-D no a domu jsem musel dojet na 1 :-D...........jo a jeste se chci zeptat.....jestli tam tu packu muzu privarit :-D......jo a je normalni ze mam ten sroubek na stelovani volnobehu uplne dotazenej? me to jinak nedrzi volnobeh :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel7591    
Nejdřív si pořádně sešteluj karbec a predstih/odtrh. To plynove lanko by nemělo samo přidávat plyn a nemělo by mít žádnou vůli. Kdyz vsechno seštelujdeš správně, tak to nebudeš mít dotazene uplne ;-)
 
 
Datum: 20. září 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Ale kdyz mi klesnou otacky na volnobeh tak to chcipne!....
 
 
Datum: 19. září 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tk ho povol a kelsnou ti otáčky na volnoběh cje na tom?
 
 
Datum: 18. září 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
mno ja vim jak se steluje volnobeh ale rikam ze mam ten sroubek dotazenej a ze to strasne řve a žere
 
 
Datum: 18. září 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čusec no tak radičku normálně sundáš a zavaříš no co je na tom, ten volnoběh mužeš vyřešit tim že si našponuješ lanko plynu štelovacím šroubkem
 
 
Datum: 18. září 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Nevíte čím by mohlo být že se mi babetta 207 při plnym plinu dusí a někdy vůbec nejede karbec jsem čistil děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Jdu vyvařit karbec v octu to snad pomůže
 
 
Datum: 19. září 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: MZ      IP: uživatel4563    
a nebo víš co.... :-) vyčisti vejfuk ten taky dělá hodně!! :-)
 
 
Datum: 19. září 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: MZ      IP: uživatel4563    
a jak si poznal že si to udělal dobře :-). ono si to třeba udělal ale špatně :-) to musí bejt určitě tim! když přidáš plyn a začne se dusit tak to znamená že ti tam de bohatá směs a nestačí se spalovat.
 
 
Datum: 19. září 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Obě dvě věci jsem udělal a pořád to nejede....?
 
 
Datum: 18. září 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: MZ      IP: uživatel4563    
de ti tam hodně benzínu! udělej si hladinu nebo si vyšteluj jehlu. máš ji nejspíš moc na hoře
 
 
Datum: 18. září 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
čau nevíte jak jdou vyndat přední vidle ze spodních brejlí na mustangovi? nevytočil sem zatáčku a vrazil sem do zíďky od plotu a oni se mi v těch brejlích protočili k jedný straně tak bych to potřeboval srovnat dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že si asi budeš muset sehnat nový vidle pokud vim tak mustang je má dole nalisovaný takže nerozebiratelný...A pro příště jezdi opatrnějc a ne jako debil!
 
 
Datum: 18. září 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: honza20      IP: uživatel4207    
prosim vas jak mam poradne ocistit vyfuk aby se zase leskl????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel10397    
vem si leštičku
 
 
Datum: 18. září 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: tomas13      IP: uživatel4207    
zdar hosi chtel bych se zeptat proc mi muj mustang zere tolik benzinu jedu si treba projet nekde po poli a uplne mi to žere!! co stim??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10399    
pricin je mnoho....od stylu jizdy,pásmo otáček,zarazeny kvalt...atd....uz to samo dela své....pokud jezdis pole louky,kde občas zařadíš trojku,ale spis jezdis na dvojku,tak se pak nediv,ze to umí sežrat litr benzinu na 10kilometrů....dalsi veci je,zda ti nekde benzin samovolně neutíká(kohoutek,nezavírá plovák atd..)....dalsi faktor je,zda je motor serizen a jak? predstih,odtrh,bohatost smesi,vzduchovy filtr,odpor sání atd....už ucpaná dírka v sacím kolínku způsobuje lenost motoru odspoda,nedržící volnoběh a furt se to musí točit jinak to nejede.....stara jehla omlácená v dříku,kterej je v šoupátku....taky pak blbne,dělá bohatou smes ve vyssich otackach a zase to jen žere...ucpanej vejfuk,omlaceny koleno.....vsechno ma vliv.....nejlepší je mít stroj dokonale seřízenej podle příručky a pak (zdůtaznuju slovo musí) MUSI žrát do 3 litrů pri normální jízdě...
 
 
Datum: 18. září 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
kolik ti to žere 100km litru benzinu.
 
 
Datum: 18. září 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz ti vadí spotřeba tak si kup sekačku..
 
 
Datum: 18. září 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
špatné kroužky,vyběhaný válec,velká tryska
 
 
Datum: 18. září 2010 7:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
Chtel bych se zeptat nevite proc se mi na me ČZ 150... porad lamou lamely! originalni uz sem nesehnal a tak sem si vcera koupil ze simsona! a jeste vecer sem to projizdil jezdil sem asi tak pul hodiny a zas se zlomily nevite nekdo v cim je ten problem??? poradte mi díííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2010 6:34
 
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >

 





Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.04.2026 15:27:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu