slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec... Našel jsem zajímavé videjko kde použil zajímavou a funkční alternativu pri pichnutém kole. Nacpal tam místo duše trávu :-D :-D :-D http://www.youtube.com/watch?v=hnpN53a56BY&feature=related Je to na 2:15 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
no a já jezdím na zahradní hadici a nemůžu si stěžovat :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to vidim dobre?:-D:-D 6:40 to ma blatník z fichtla na 350:-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajímavé video :-) já teda pro podobné případy vozím s sebou duši i lepení, samozřejmě montpáky a pumpičku, takže duši mohu vyměnit na místě
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdysí dávno na spektrumu jsem viděl na motorkach pneumatiku která nešla pichnout... :-D Jezdili s tím přes desku s hřebíkama,policejní pásy,stříleli do toho samopalem a duše nepoškozená :-D :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
návod na bezdusovú pneumatiku :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Ja sem si na 175 musem 45 km od baráku vycpat kolo vrbovým proutím :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Luxusni napad, jen k ty hline, podle me by ti to hazelo s kolem jak svina... s tou travou to vychytal :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlína by ti tam blbě držela pokud by to nebylo blato a navíc drží tvar,ta tráva to byl dobrej nápad
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Jako pochopím když by tam cpal montážní pěnu :-D v jeho případě ( píchnul asi někde daleko od domova ) bych tam nacpal spíš hlínu :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau k čemu je u mustanga ten druhý držák vedle úchytu nádrže http://jawa-23-mustang.ic.cz/images/mojejawa23-renovace/01.jpg já mam jen ten na nádrž odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 0:46
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-P dělám go ale zadek rámu je komplet převařený a je tam jiná deska pod sedlem, ale není to vidět
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 0:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toš pokud nemáš nějaký extra super lak tak si ohni kus plechu,bodni tot am svářečků a svár fíkni sprejem
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ana, já mam od původního majtele převařenej rám a upravený sedlo :-(
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš ten zadní? To je uchyt sedla aby to bylo dokonale uchycené nejen vzadu ale i vepředu
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
tak jsště jednou díky tomu blbovi.\r\n\r\nČau, potřeboval bych poradit, jel jsem se projet na svý 250 a asi po 500m mi zničeho nic chcípla, tak jsem ji nakopnul a od tý doby mi strašně vynechává v nízkejch otáčkách. Když začnu přidávat ply nebo jedu na vyšší otáčky tak je to vpohodě ale jakmile uberu plyn a nechal bych to spadnou na volnoběh tak to chcípne a pomůže zas jenom když přidám plyn. Jakmile klesnou otáčky pod určitou úroveň tak už to jen chcípne. Stalo se to úplně náhodou a motorka předtim jezdila pravidelně. Pokoušel jsem se to vyřešit, tak jsem rozebral celej karbec a vyčistil, vyměnil jsem svíčku, ale i ta první dávala jiskru na každý odtržení. Jedinýco mě ješt napadlo jestli mi to někde neprobíjí, ale to by mi to pak spálilo pojistku nebo se pletu? Prosim o pomoc. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
Takže další poznatky z boje :-D po 3 hodinách v garáži, karbec je čistej jak z výroby, přebrousil jsem kladívko a kontakt a očistil celé zapalko, hází mi to super silnou pravidelnou jiskru, jenže montuji svíčku a ejhle svíčka nejde dotáhnout tak jí vymontuju a koukám má nakonci nějakej špatnej závit, tak montuji druhou a ta taky nejde, po vymontování tý druhý jsem vymontoval i kousek závitu ... strženej závit v hlavě. Došel jsem k názoru, že vzhledem k tomu že předchozí majitel nechal snížit hlavu kuli lepšímu výkonu( máme dneska lepší benzín, neni ho potřeba tolik) tak že ve válci vzniká větší tlak a odnesl to ten závit, svíčka pak sice držela, ale netěsnila a proto to občas vynechalo, ptám se vás, je to možný nebo to je náhodou objevená jiná závada? A ještě k té hlavě, závit se asi obnovit nedá, tak musím koupit novou ale jak je to s nima? je pro všechny 250 stejná nebo má každý model svou? Popř nemáte něko doma na sportku hlavu navíc?
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Ten akumulátor má vyrovnávat napětí při poklesu otáček motoru. Jestli nemá potřebné napětí a dynamo má málo otáček, začne motor chcípat. Při přidání plynu se otáčky zvýší a dynamo dodává výce proudu. Prohlédni i upevnění vodičů u regulátoru.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
Světla na to nemaj vliv
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Změř si napětí na akumulátoru. Když vypneš světla,je poznat zlepšení ?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Pokud si udělal vše a nic ti nezbývá, tak je to možná předstih, odtrh. Zkus vyčistit kontakty na kladívkách a na kabeláži. může to taky být IC (Indukční cívka), nebo ten vysokonapěťový kabel. MOžných příčin je hodně, hold musíš hledat ... :-(
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pane Bože to je fakt takovej kokot, že už to neni možný,,, nikdy jsem proti němu nic neměl, ale tohle je už fakt debilita... debílek má mindráky a potřebuje se nějak vybít...asi mu to fakt musí dělat dobře nebo nevim... zkušenosti možná má, ale rozum a slušnost asi někde nechal... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TLUMOCIM SESU,,, BOHUZEL JE TO SICE VZORNEJ FICHTLAR,,PROTO DOSTAL CAS ABY PRESEL NA NORMALNI ´BEZIN,, PAC MUSI JEZDIT MIN NA 100OKTAN,,, ZA TOTO DOSTAL BOHUZEL BAN VSECHNY MOJE WEBY ZA UPNOU DESTRUKCI SVEHO CHOVANI,,
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
těžko říct jestli arogancí, nebo spíš jednoduchostí...
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dosáhl ale toho že míra jeho umu a vědomostí byla překonána arogancí a nevybíravým slovníkem.
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm vždyt se ho tu dost lidí zastávalo jakej je to machr. závislosti se léčí na psychyatrii
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Jo tak to zní logicky.I takhle se dají řešit problémy.ale mohl to říct na rovinu :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je ale ubožáček
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
Franky se omlouvá,že musel takle protapetovat pokec,ale potřebuje dostat BAN aby sem nemohl psát,je to pro nej jako závislost a vyrušuje ho to od práce a on na to ted nemá čas,on sám se nemuže ovládnout,tak zvolil jinou cestu v podobě totálního porušení pravidel,aby dostal BAN....pouze tlumocim,co mi sdelil po ICQ....
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že ho to furt baví že ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proste nekdo se s tim uz holt narodi,,, a to sem musel ukoncit kvuli nemu predcasne dovolenou,,,
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Franky ty si jak malý dítě fakt.Já se musim smát jak jsi ubohej :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
to bude muset klikař a nebo dokonce sesa,ja k tomu opravneni nemam
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se dává ban?
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurva franky myslel jsem že si rozumný člověk
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel10719    
Chce BAN aby sem nemohl psát,tak at mu ji nekdo dá a bude klid...
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
Čau, potřeboval bych poradit, jel jsem se projet na svý 250 a asi po 500m mi zničeho nic chcípla, tak jsem ji nakopnul a od tý doby mi strašně vynechává v nízkejch otáčkách. Když začnu přidávat ply nebo jedu na vyšší otáčky tak je to vpohodě ale jakmile uberu plyn a nechal bych to spadnou na volnoběh tak to chcípne a pomůže zas jenom když přidám plyn. Jakmile klesnou otáčky pod určitou úroveň tak už to jen chcípne. Stalo se to úplně náhodou a motorka předtim jezdila pravidelně. Pokoušel jsem se to vyřešit, tak jsem rozebral celej karbec a vyčistil, vyměnil jsem svíčku, ale i ta první dávala jiskru na každý odtržení. Jedinýco mě ješt napadlo jestli mi to někde neprobíjí, ale to by mi to pak spálilo pojistku nebo se pletu? Prosim o pomoc. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10718    
no trysku jsem vymontoval a profouk a celej karbec sem čistil, akorát nevim jak vyčistit pořádně ty úzý kanálky, ještě mě napadlo že by to mohlo bejt indukčkou ale nevim jak se projevuje, když je špatná
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
ucpaná volnoběžná tryska a nebo bordel v kanálku...možná to někde přisává a vlivem blbě seřízené(bohaté)směsy to jede i když by nemělo ....ale spíš vsázim na ten bordel....dělalo mi to taky....pul roku sem jezdil s bordelem ve volnoběžný trysce
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nedávno jsem sem psal že mi fichtl vůbec netáhne a myslel jsem že to bude tím čepem na klice ale kdyz jsem zabral za vačku tak se ani nehla a kdyz jsem sundal rotor tak se ani čep vůbec nehnul...ale kdyz jsem vyndal svíčku tak byla úplně černá tudíž to nejspíš špatně spaluje... a svíčka mi hází strašně slabou jiskru (jak uz jsem psal v dotazu: http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id173271.html) tak jsem se rozhodl že ROTOR pošlu na zesílení ,ale myslíte že to pomůže? nemůže být ten ROTOR jinak poškozenej než vyšeptalý magnety? když svítí světla tak přední svítí celkem dobře ale zadní skoro vůbec. Díky za vaše názory :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
inducka nová, kondenzátor TESLA téměř nový (zkoušen i jinej) fajfku jsem zkousel jinou ale kabel ne...a ten původní rotor podle mě nebyl vyšeptalej ale cívky byly daleko od rotoru ale to jsem tomu moc nerozumel a nevsimnul si toho...ale ten puvodni rotor uz nesezenu :-( zítra posílám rotor k jakému si Liborovi Urbánkovi na dobití tak uvidíme....zesílení magneta stojí 100 Kč...
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
tak by to asi chtělo natahat nový dráty aby se ti to v nich někde neztrácelo. taky může být zoxidovanej přepínač v masce. přiznám se že jsem ještě nepotkal vyšeptalej rotor z fichtla. a pravděpodobnost že by jsi narazil na dva špatný se mi taky nezdá.co indučka a kondenzátor? fajfka a kabel??
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
to já nevím jestli tam je magnet protože nevim kde v rotoru magnet je.....a zapalovací pól tam mám původní z 20W a stator s rotorem sedí!! jenom světelné póly jsou nové a cívku 5W novou už těžko seženu když všude prodávaj jenom 15W+15W....já vás chápu ale rikam že póly mám správně...rotor mám na zápalko 20W a u tohoto zapalování je zapalovací pól dole vpravo...a ja to tak mám
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Když dochází k rozepnutí kontaktů (JISKRA) ,je magnet v rotoru pod zapalovacím pólem ?
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
30W stator je vyfocenej v krámku.tak se tam podívej jak jsou nasazený cívky vůči kladívku.
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 8:23
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seš jak tatar!! vysvětluju ti že jestli máš u 20W statoru 30W rotor, tak musíš mít zapalovací pol tam kde má být u 30W zapálka. proč si myslíš že to má jinak aretaci na vačku??? poly se dávají na stator podle ROTORU!!!!
 
 
Datum: 22. listopadu 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pěkný že ti světla svítí a háže to jiskru,i když blbě,ten proud se ti může strácet ve starých káblech,to dušení-filtr nový?výfuk čistý?karbec čistý?nastavený?asi moc ne když píšeš že máš černou svíci...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
zapalovací cívka je dole vpravo jak se to u 20W zápalek dělalo....ale podle mě je to také úplně jedno.....myslím si že je to vážně tim rotorem protože ten rotor co tam teď mám dlouho ležel mimo motor a to už se tu také kdysi probíralo...když rotor nebo jiný magnet lezi dlouho bez pusobeni nejakeho kovu tak ztrácí mnohem rychleji svoji magnetizaci...vím že se vám to mozna nebude libit ale reknu to takhle to schéma je zapojené správně protože světla svítí sice zadni nic moc ale svití klakson troubí a jiskru to háže (ikdyz slabou)....takže nevidím problém...všechno nasvědčuje tomu vybitemu magnetu...+chci se zeptat jestli je možné že muj fik jde do otacek a nedusi se jenom kdyz mam hladinu v plovakovce uplne nizouckou ze pri primacknuti plovaku ke dnu neni benzin skoro videt?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
když nejsi v elektrice zběhlej(stejně jako já) tak musí mít rotor i stator stejný číslo, a taky na správném místě zapalovací cívku!!! jinak by asi nemělo smysl dávat jiný rotory, nemyslíš??
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
na statoru mám 20 W a rotor 05 je to obracene...ale stator je predelany na 30W+ jak tu psal Chong je uplne jedno jaky je tam rotor, protoze kazdy ma stejny vykon ale pouze jine drzeni na vačku....takže asi možna pravdu máte s tím schématem asi ho budu muset udělat na 30W ikdyz nevim jestli tak už je ale nevím jak to souvisí s jiskrou protoze ta se zapojuje na jednotlivy pól který se světly nemá nic společného a na obou schématech se zapojuje stejně
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
pro klid v duši to natahej znova, na statoru i rotoru musí být stejný číslo. natáhni to podle schéma. pro 20W zapálko začíná číslo 20 a pro 30W 05. doufám že to není obrácene, on mě třeba někdo opraví. ve 30W jsou poly propojený ve 20W nejsou. takže jestli máš nejakýho kočkopsa a rotor jinej než stator, tak ti to bude dávat malou jiskru a spousta věcí souvisí se vším. takže si prostuduj co napsal standa a test, a udělej si nějakou analýzu. A bez urážky, když někdo tvrdí že je vše v pořádku, tak to většinou není pravda. vsadim se že v tom máš bordel a ani o tom nevíš.
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
jsem si jistej na 100 % že mám v zápalku 2 póly 15W a 15W a to svetlo me tolik nestve jako to ze ten fichtl vubec netahne :-( a max rychlost je 40 km/h :-(
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
25 a 5W a jseš si jistej že máš 30W altík?
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
mažu 1:30 jiskra je malá ikdyž na start páku pořádně dupnu..v porovnání s jiným fichtlem by ta jiskra měla být větší...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ano žárovky odpovídají 25W a 5W.....zapalování seřízené je odtrh mam 0.5 a předstih si nepamatuji ale je seřízený udělal jsem si tam rysku
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 12:12
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Odpovídá watáž žárovek ? U magnetového zapalování se otáčkami zvyšuje napětí i jiskra. Hledej závadu v seřízení. Může být hodně oleje v benzínu, vadná svíčka ,odtrh zapalování měř měrkou 0,35 (výsledek O,4)
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
tak si znova a detailně přečti co jsem ti napsal,jsou tam všechny odpovědí.....nemam rád tohle argumentování podložený informacema typu nekdo to delal a melo by to bejt dobrý....ja rikam udelej to poradne a znova!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
předstih mám udělaný,civky od rotoru jsou 0.3mm a odtrh mám 0.5mm, takže mě nenapadá co ještě v zapalování dělat, s plovákovkou jsem si hrál a lepší výsledek jsem získal pouze když jsem z ní vzal téměř všechen benzín a to tolik že plovák ani neplaval...pravda že filtr je tam původní a chtěl by vyměnit ale i tak by měl ten fichtl líp táhnout...to že je vybitý magneto si myslím proto že mám 30 W zapalování a zadní světlo skoro nesvítí a přední nic moc...elektroinstalaci jsem nedělal tu dělal ještě minulý majitel ale když vše funguje tak mi nepřijde že je něco špatně...jehlu mám novou a čistil jsem samotný výfuk kolínko jsem ještě nesundával...tak to zítra zkusím a ještě nutno říct že mi fichtl nedrží volnoběh a to je právě tím že špatně zapaluje směs kdykoliv svíci vyndám tak je svíčka fakt hodně mokrá a kdyz se motor zahřeje tak drží ale ikdyž mám šoupátko volnoběhu dotažené na maximum tak stejně běží ve strašně nizoučkých otáčkach..a volnoběh je nepravidelný. + nutno řící že pionýr sice jde za plynem ale když na neutral držím plyn chvili naplno tak to vytočí jenom do středních otáček a má to zvuk jako by se trošičku dusil...a ten čep kliky byl myšlen ten v zapalování že je špatný a vačka lítá do stran :-) a dneska jsem zjistil že se vačka a čep ani nehne
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
nedalo mi to a musel jsem si precist prvni dotaz na ktery se odkazujes. Pokud je motor opravdu v tom stavu jaký popisuješ,tak jediný problém bude v seřízení karburátoru,možná větší odpory způsobené starým vytahaným řetězem,vydřené ložiska v kolách,v rozetě,možná v deklu a pod rozetkou. Určitě bych se zaměřil na karburátor a jeho seřízení,určitě kup nové trysky a jehlu,protože ty způsobují tu černou svíčku....pokud to pálí aspoň trochu tak to musi jet....tu slabou jiskru jakou popisujes sem mel i na prvni verzi zavodniho motoru jeste s kladívky a s tou slabou jiskrou to umělo točit i 8500 ot/min....spíše tam vznikal problem v odskakujícím kladívku.....fakt pokud má motor kliku pevně v ložiskách,perfektní kompresi,kvalty nevypadávaj,spojka neklouže,tak se do nej hlavně nehrabej.....pripadne si sezen nekoho kdo umi seridit zapalovani a karburátor a uvidíš jak to ještě pojede....repasuj zapalování,repasuj karburátor,vymen vzduchovej filtr,pohraj si s ucpánim jednotlivejch dir na filtrboxu a ono se to někde ukáže....pokud jezdíš na nekvalitní olej tak doporučuju pečlivě vyčistit výfuk,možná se kouknou jestli neni zarostlej vyfukovej kanal....
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10719    
a proc si od kamarada nepujčiš zapalovani a nezkusis jestli je to opravdu tim magnetem?? slaba jiskra muze bejt cokoliv od prechodovyho odporu v elektroinstalaci po spatnou izolaci kladivek,slaby draty od kladivka a inducky atd....čep na klice byl asi myslenej pistni cep ne? ty popisujes aretacni kolicek na klice....
 
 
Datum: 20. listopadu 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec,Nevite kde bych sehnal trysky na stříkací pistol Kovofiniš LT1?Chci si lakovat pincka a ta tryska mě brzdí,Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavolej přímo do Kovofiniše, tak ti určitě poradí...
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,můj fichtl opět začal vynechávat,už od poloviny otáček,takže nevytočím ten motor do plných.Karbec čištěn-byla v něm voda,filtr nový-ten mi to dělal minule,svíčka nová.a navíc když jedu a dám plnej plyn tak to začne spomalovat až to uplně zdechne pokud neuberu a když uberu tak to chytne šponu ale jen do těch otáček než to začne vynechávat.Prosím poraďte mi.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím prosím všechny,kteří vědí co může způsobovat vynechávání vy vysokých otáčkách aby mi to napsaly,už jsem s toho na mrtvici protože jezdím jen na jedničku protože dvojka se neposbírá :-( děkuji mockrát
 
 
Datum: 21. listopadu 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kladívka jsou OK,přestih OK ale pořád je to to samý....
 
 
Datum: 19. listopadu 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to skus pecku z kladívek odstraň, nebo jestli máš tak kladívka vyměň, popřípadě jdi po závadách co by to mohli způsobovat a až se toho zbavíš tak uvidíš, budto pojede, nebo můžem hledat závadu jinde a k těm závodům tak to je super, ale já už je moc nejezdím pouze jeden venkovskej šampionát takdy u nás ale časy kdy sem jezdil i dál třebas do 150km kvuli závudům jsou zatím pryč není čas, bohužel ;-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín stíhá dotíkat,to by vysvětlovalo proč se to dusí při plnym plynu.protože benzín tam jde ale jiskra spaluje asi blbě,no uvidím, taky jezdim závody
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ta pecka by to mohla teoeticky dělat vysvětloval bych si to tím, že ve vyžších otáčkách nestíhá jiskra přeskakovat, což by mohlo být i tím, protože pokud se na kladívkávh pecka objevý tak způsobí jinou velikost odtrhu a už by to mohlo dělat bordel ovšem za předpoklad že si všechno ostatní jako je předstih dotýkání benzínu do karbece jak má atd skontroloval, a popřípadě tuhle závadu odstratit já jezdím na zeleným pionýrovy co mám v profilu při závodech tak že někde točím i přez 9000 otáček a podotýkám že zápalko stíhá a kladívka jsou v pořádku a bez pecky... takže musíš závadu odstranit.
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na zapalování se podívam popřípadě nastavím,největší problém mám s kladívky pořád se na nich dělá pecka-mohla by to dělat?protože většinou to sní nejede vubec :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shreku mě tohle kdysis taky dělal jeden pionýr je to asi dva roky zpátky, to samí se zapalováním sem nehýbal, a i přesto se mi nějak pohlo, a nezbývalo mi než mrknout na předstih, i přez to že sem měl svíčku a všecku jak píšeš oky a světe div se bylo to tím, prvně ho skus znovu nastavit pokud si sním nehýbal , pokud bude problém přetrvávat bude to nikde jinde, a jenom k tomu karbeci že jsou trisky čistý je hezký ale stíhá ti dotýkat benzín do karbece ve vysokých otáčkách? skus skontrolovat gumičku v kohoutu mohlo by to být i tím že vždycky blbne než doteče benzín.
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se zapalováním jsem nehýbal,trysky čisté,zkoušena 68 i 72,svíčka je tmavší cihlová
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavná tryska je cistá?.. pre istotu..
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: gxguy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastav si spravny předstih...
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci...dneska jsem byl projet fíka a zjistil jsem nekolik nedostatku se kterými si nevím rady :-( .........ridil tata a na jednicku se fichtl straasne dlouho rozjizdi (i kdyz jsem na nem sám), potom kdyz dal dvojku tak fichtl strasne uvadnul v otáčkách a musel podřadit a pořádně vytočit 1 aby moh dat dvojku...potom hodně vytočil 2 a dal za 3 a to fihtl uplne ztratil výkon a každejch cca 15 sekund se muselo podřazovat a vytáčet 2 :-( ....jinak na 1 fichtl docela táhne, na 2 tahne nic moc a na 3 netáhne vůbec (ani malinko)....potom jsme jeli z kopce a tam se ta trojka trochu roztahla a jeli jsme asi tak 45 km/h a vydrzelo nam to tak 500 metru potom fíka projel táta sám a říkal že to jelo líp ale po rovince to prej víc jak těch 45km/h - 50km/h nejelo :-( .......nevíte co s tím? předstih dělal kamarád a za plynem jde motor krásně....plovákovka je seštelovaná(zkousel jsem ubírat a přidávat:výsledek pořád stejný) ...i kdyz motorka drží volnoběh jenom s teplym motorem (svíčka N15c), nevsimnul jsem si že by to někde podfukovalo, motor má krásnou kompresi, výfuk jsem sice čistil před rokem ale tak špinavý mi nepřipada protoze od cisteni se najezdilo jenom cca 200 km, odtrh na svici 0,4mm nebo 0,5mm nevím přesně, odtrh přerušovače 0,5mm....palivo na 100% stíhá dotékat do karburátoru....prostě si nevím rady a ještě fik hází strašně slabou jiskru...je sice nádherně modrá ale taková slaboučka v porovnání s jinym fichtlem je až mrňavá...vzdálenost pólů od rotoru je 0.3mm a myslel jsem že je vybitý rotor ale světla svítí luxusně, tak nevím...sorry že je to tak dlouhý ale musel jsem to všechno vypsat ;-) PS: abych nezapomněl tak sekundární kolečko mám 13 zubů.....DÍKY VŠEM ZA ODPOVĚDI :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
já vím že je jednoduchej ale třeba kdyz uz to bude na renovaci tak bych toho chtel opravit co nejvic ale nevim co tam vsechno zpravit a jak no.....třeba ty čepy na klice? nebo mam treba strach ze uz to neposkladam dohromady :-D ....a nejak jsem nepochopil vyndavani kliky z karteru :-( jak mám ten karter nahřát?
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jedno ze kolko ti je.. to zvládne aj 10rocny ked CHCE! fichtlarsky motor je jednoduhá ako facka...
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě je taky 14,generálky se nemusíš bát,pokud postupuješ podle návodu skoro není co zkazit
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Hmmm uznávám že to chce GO ale je mi jenom 14 takze to pro me nema moc smysl no....stejne bych pak musel dlouho cekat no....urcite by to chtelo repas kliky, výbrus, novy loziska a lamely no ale nikdy jsem nic takovyho nedelal tak z toho mám trochu strach :-( se v tom až tak hrabat...
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím co tady řešíš...když budeš mít motor OK tak ti bude táhnout i s předstihem 5mm a kdo nevěří at přijede ....prostě už to máš vyrychtovaný...a takový opravy se tam něco kousek novýho je jen dočasný,...protože se zase vysype něco jinýho...chce to GO
 
 
Datum: 18. listopadu 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus chytnout za vačku a potáhnout jí k sobě a od sebe pokud to pujde rukou tak jsou špatný čepy a ložiska
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
a Boocher možná máš pravdu protože nevím proč ale má to děsně nepravidelnej volnoběh...a abych to poznal tak myslíš že bude stačit kouknout se jestli se klepe vačka?
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
To Boocheer: čepy jsem nekontroloval ale když to bude tím tak co mám dělat? dík To mustangista: těsnění mezi válcem a karburátorem mám nové tady z fichtl kramku....a induckou to nebude protoze ta je nova + kondík...přišel jsem na to že je to způsobeno slabým rotorem , který si co nejdříve nechám nabudit :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
máš dobré těsnění na karbecu? pod válcem? Chytá to na šlapku hned? Když to dává malou jiskru tak vyměň indučku. Jestli ti jiskří mezi kladívkama tak vyměň kondík
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš náhodou volný čepy klikovky v ložiskách? to mitak dělalo přesně co píšeš a bylo to tím. Ta vačka se hýbala do boků a při nárustu otáček se předstih sám rozhazoval tak to špatně tahlo... třeba na volnoběh to mělo předstih 1.5 a v otáčkách 2.5 a to je už myslim že moc
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Špinavej filtr,vyběhanej válec.
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
ahoj draci,mám jawu 250 panel.super stav, je po stk,přihlášená,prostě O.K. nevite někdo náhodou kde seženu vozík za tuto super mašinu?má přidělané tažné zařízení,ale nemám vozík.jedná se o jednokolový vozík,kdysi to vyráběla jawa,ted to nejde sehnat. dík rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v chotusicích jich bylo několik. jen tě optavim, jawa je nedělala nikdy
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: Fik      IP: uživatel3522    
Cus draci a dracice....nevíte co může způsobovat že můj fichtl pořádně jede jenom kdyz mám vše přesně seštelované a kamarád ma všechno rozladeny (vysoka hladina v plovakovce, nikdy si na tom fichtlovi nedelal predstih a odtrh atp..proste hruza...) a jede mu ten fichtl lip nez mne? :-o odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: jackblazen      IP: uživatel10693    
možna má lepši valec než ty
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Fik      IP: uživatel3522    
rekneme ze máme stejne :-) a na tom jeho fichtlovi jsem jel taky...
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 7:32
 
 
 
 
Jméno: joseff      IP: uživatel10648    
třeba važi o 20 kg min než ty :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel9854    
Zdravim draci mam jawu 350/638 a docela mě dost štve že často mi chyta defekt zadní kolo. Nevím proč se mi vždycky zadní duše propichne:-( Mam tam ochranou pasku ještě na ní je kobercovka, všechny špice jsou pevne žadna není volna už fakt netuším co s tím mam dělat.. Tolik defektu jsem neměl ani na kole jak jsem byl děcko:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta matka na ventylku se nesmi dotahovat az na krev!
 
 
Datum: 17. listopadu 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nečouhají ti špice z niplů?
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
nebo skus zamést garáž :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam gumu správnýho rozměru?? a není na tom náhodou ještě z výroby??zpuchřelá guma umí svoje
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Přesne tohle mi dělá číza:-) Letos jsem kolo vyndaval snad dvacetkrat.Ale me se vetsinou protočil plašt a utrhnul se ventylek.Tak jsem vyndal tu matku jak drzi ventylek k ráfku a vzdy když vidim ze je na krivo tak ho zase vratim zpátky.
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdim na freestylovem kole,to ma strasne slabe plaste,jednou sem to zalepil-ani bublinka kdyz sem to dal do vody..nasadil sem dusi,nafouknul a zacalo to uchazet...rafek jako novej,ale kdyz sem projizdel rukou uvnitr plaste tak sem narazil na zeleznou sponu kterou sem musel napichnout v dilne...zkoukni to :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak ještě prohlídni plášť
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1834    
Čus draci fík mě za studena chytá na 1 našlápnutí ale jak se zahřeje tak uř nechytá musím ho roztláčet nevíte kde by mohla být závada ? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer ® mě tak chytá a je to klasickej fechtl
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj pincek taky špatně startoval za tepla... ale když jsem pořádně kopl co mi noha stačila tak on si dal pokaždé říct na první šlápnutí... O tom že 1x otočíš klikovkou a jede to si můžeš enchat zdá za tepla :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak ked je to stelovany dobre tak sa to startuje dobre aj za tepla,,, mne to startuje na 3 za tepla bez plynu za studena na 1,,nwm
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak ze treba naklonit ale práve na druhú stranu,,, lebo ciel je to aby pri nastartovani za tepla nedostal do motora taky bohaty zmes,,teda treba na pravú stranu aby benzin zostal v plovakovom komore,,
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Kdosi tu psal ze to ma uz z vyrobi nahovno karburator, ze pri zahratym motoru naklonit motorku na levej? asi jo na levej bok(nwm kde to ma trysku)... pri startovani
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
tohle neni zavada ale vlastnost :-) muzes tomu prilepsit svickou napr N14C... ale i tak to nikdy nebude 100%... fikovise proste za tepla nechce :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel6800    
Čuss lidi myslíte že tato pružina--- http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_20.html ---pujde dát i do java dandy 50??? jsou si podobne ale tato se mi zdá širši a ten konec není zahnuty dolu ale do strany prosim vas moc o radu diky předem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
ne
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
caute draci ja viem ze to sem nepatri ale aj tak by som potreboval poradit: vcera som normalne nastartoval moju skodu 120 a nechal ju na volnobehu. ale sadol mi do nej kamarad a omylom jak si sadal tak tam zaradil trojku. je samozrejmost ze sa embecka cukla do predu a zhasla. ale ked som ju chcel nastartovat tak neisla. ked som otocil klucikom na jednotku tak pristroje a vsetko fungovalo ale ked som pootocil na dvujku tak nic. proste pri startovani starter nereaguje. vymenil som inducku, pozrel som baterku, pozrel starter ci neni z neho vypanuty kabel ale stale nic. moze to byt volaco so spinacou skrinkou alebo so starterom. noo kamarad mi hororil tiez ze by to mohlo byt volaco utrhnute v prevodovke. co je na tom pravdy?? za odpovede velmi pekne dakujem a este raz prepacte ze to sem davam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
dakujem za rady. nakoniec to bol ten starter. iba som ho vimenil za druhy a auticko startuje jak ma :-D
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to má co lízt kamarád za volant??? at ti to dá do pořádku, nebo mu nakopej hýždě zepředu
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
řekl bych že máš něco s pastorkem ve startéru že nezaskakuje. Jde ti proud do toho startéru když potočíš klíčkem na dvojku?
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo promin asi jsem blbě nepochopil otázku :-D koukni ještě zezadu na spínačku , jestli ti něco nevypadlo
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli jsi měl vytahaný rozvodový řetězy tak ti při tom cuknutí přeskočili přes zuby a ted se ti neotvíraj ventily ve správnou chvíli
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Richard      IP: uživatel10340    
Zdravím...Potřebuju pomoct =) budu psát ročníkovou práci na téma Historie motociklů v čr takže jd eo javy fichtli a jn. značky...Nevíte nějaké info kde bych věděl jak to šlo od začatku?? Bo co koliv co by mi mohlo pomoct? děkuju za pomoc =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.speedwayhanzz.estranky.cz/clanky/ceskoslovensti-vyrobci-motocyklu tady máš inspiraci, je tam toho dost. ale jestli jsi na tom tak že si nedokážeš najít základní informace, tak máš být u lopaty a ne ve škole. pak jsou všichni celý splašený a divěj se jakto že jsou maturanti blbí jak kýbl kopřiv a klidně napíšou "WYDLE"
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak hlavně neopomen značku POUSTKA a asi ješte 10 dalších
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vím,klávesnice...
 
 
Datum: 16. listopadu 2010 6:40
 
 
 
 
Jméno: richard      E-mail:      IP: uživatel10340    
Díky ySimiP...Vy ostatni..... no nebudu vas řešit :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzal sis docela velké sousto, zmapovat historii českých motocyklů není prdel...jinak napřed asi začni těma diktátama, při psaní ročníkovky se bez toho nehneš...
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přikláním se k Postulovi, píšeš pravou přední jak levou zadní. odkdy se ve třetí třídě píšou ročníkový práce??
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.jawa-50.cz měl tam historii jawa i čz ,ale nějak to špatně poladil a něco se tam z toho poztrácelo
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napiš si radši pár diktátů
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ja se zblaznim, pul dne zabytyho kuli pitomi civce u rotoru. Nechteloto chytat uz poradne ani naroztlaceni a svicka byla cerna jiskra modra pekna, skusil jsem vsechno mozny nakonec tu malou civku a uz to chyta na stouchnuti bez plynu jako drive este lip :-) Ta stara civka vysela na trechdradkach, tak to bylo mozna tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nějak nechápu otázku.. :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Michall      E-mail:      IP: uživatel10677    
Čau,chlapi prosím o pomoc, mám problém na jawě 20. Jela všechno v pohodě a ted mi nejde vubec do otáček, už jsem všechno zkontroloval karburátor, zapalování a pořád nic. Ve filtru jsem měl pár kapek vody, vysušil jsem to a pořád to nemá žádný výkon. Díky za případné odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skús to bez filtru
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co jsi s tím dělal než to začalo?
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Michall      IP: uživatel10677    
Jo všechno,výfuk vypálený,zkoušel jsem několik svíček.....
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsi vytáhlou svíčku?
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkkoušel jsi vypálit vejfuk?Vyměnit svíčku?
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Čau čim to je že mě moja jawa 21 ve vyskokych otaček netahne a chcípa? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moj fichtl max http://www.youtube.com/watch?v=GHN2odCMiTA ospravedlnujem sa za kvalitu videa
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
na tachometru ti ukazuje 70? ste takoví frajeři všichni na těch fichtlech jezdíte 70 jen co je pravda... možná si dítě , nemáš tachometr a těch 70 je jen tvoje představa pokud ne a máš to upravený dost možná ale u toho se dycky zasměju
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč radši prvně místo debilního dotazu něco nezkusíš?Demence tohle....
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Měl jsen fest zacpanou hlavní trisku!juž konečně jede zase 70km
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
malej předstih, nízká hladina, nedotýkající benzín..
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: PETR      E-mail:      IP: uživatel6800    
Čau lidi chtěl jsem se zeptat jesi tyto destičky by šli nasadit i na dandy 50???moc prosim odpovězte...děkuji předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
????
 
 
Datum: 11. prosince 2010 15:03
 
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 0:45:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu