|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel680
 Zdravim draci  , mám velkem problém ohledně jawa 21 mám ted čerstvě po výbrusu a ne a ne chytnout mordoval jsem se stim tejden a dneska mi chytnul konečně..  běžel asi 15 min a chcípnul (asi 2 min před chcípnutim začal vynechávat.. ) ted jsem to dotlačil domu a co nová svíčka brisk 15 hází jisku jen občas  a přitom když jsem jí tam dával tak to bylo v pohodě.. fakt nevim.(do fajfky jde furt prou jakoby svíčka vadná ale je to už 3 co mi to takhle udělala fakt netušim co stim... díky za všechny možný rady..(je tam nová kovadlinka kladívko kondík kabel od cívky do fajfky fajfka a svíčka.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 11:10
Jméno: martin
IP: uživatel680
 jaký ngk byste doporučili?
Datum: 01. července 2009 11:10
 mne to taky dela ze sem jezdil na brisku den a byla v prdeli zlaty NGK stoji sice oneco vic ale snim nejsou takovy problemy aneco to vydží
Datum: 01. července 2009 10:39
Jméno: Standa
IP: uživatel6533
 ty novy brisky s modrym napisem sou nepouzitelny......dvakrat ji ulejes a je v hajzlu......nova svicka brisk15 mi vydrzela nejdyl dva tejdny......stara Pal Super 14-8,nasel sem ji zašlapanou v podlaze v garazi,vycistil a takovou velkou jiskru mi zadna jina nedává  A perak jak na ni startuje  urcite mas chybu nekde v eletrice......skus vymenit,co si este nevymenil a zapoj zapalovani nakratko,jen na indučku at vyloucis skraty v dratech.....
Datum: 01. července 2009 9:59
Jméno: Andrej
IP: uživatel6532
 Cau je možné, že ti nehadže iskru pod tlakom skus dat inu sviečku
Datum: 01. července 2009 9:07
Jméno: martin
IP: uživatel680
 no hele taky jsem myslel že to bude izolací ale fakt neni zdá se mi že mi zas odešla nová svíčka ale fakt nevim proč.((měřil jsem zda mi tam jde napětí jako na fajvce pokaždý tam jde ale svíčka hodí jiskru jen někdy... přitom nová házela neustáke..  jsem bezradnej. vše těsní... vyzkoušeno píst je dám dobře vypálil jsem i výfuk prostě to chytlo snovu svíčkou na našloupnutí jezdilo to a pak to začalo vynechávat.. a nakonec to chcíplo... vyndal jsem svíčku a byla mokrá očistil zkusil a házelo to jisku jen občas
Datum: 30. června 2009 23:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tetka mi doslo ze jsi mel sundany valec a az potom ti to nechyta?? tak to bude tim ze ti to nekde netesni podivej se jestli netece benal pod valcem a skontroluj srouby na hlave jestli nejsou volny nebo jsi nakej nestrch a taky muze netesnit karbec k valci doufam ze jsi nedal to hlnikovy tesneni pod hlavu to pak netesni. Utahoval jsi srouby do krize? Neotocil jsi pist?
Datum: 30. června 2009 20:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz uz tak me se osvedcila svicka NGK je suprova a muzes mit problem jinde nekde ti to skratuje muze bejt izolace u kladivka od oleje pak to skratuje ja zjistuju jiskru rukou kdyz to kope dost tak je to dobry pokud to jen simra nebo nedava zadnou tak je to jasny ale muzes mit problem v tom ze tam nedotejka benal muze bejt smeti v karbecu a to pak musis sundat rozebrat prostrikat nebo profoukat jato vystrikal vodou a je pokoj
Datum: 30. června 2009 20:07
 pokud nebude chytat tak skuste vyndat svýčku a vemte iněkční stříkačku foukněte to dírou na svýčku do válce mě to taky
nechytalo tak jsem otestoval tuto radu a chytl na rostlačení hned mne to poradil kamarád který má simson s 52 elektronik
hlavně potor at vám nevyteče benzín vífukem.
Datum: 30. června 2009 19:43
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 I mně takhle odcházejí svíčky. Dej novou a uvidíš.
Datum: 30. června 2009 19:41
 co s fichtlem když nestartuje na startpáku nikdy ani na rostlačení ručně přěctih je udělán podle manuálu na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 17:57
 Víš koli kje důvodů že ti nejde. Vymontuj svíčku a koukni se jestli není leskle hodně černá pokud ano vočistit ji dvakarát prošláptnout startpákou a vyzkoušet jestli dává jiskru. Pokud je suchá po vytažení znamená že ti tam neteče benzin. Pokud neháže jiskru znamená že je buď špatná nebo můžš mít šptanou cívku anebo špatně daný na zapalování. Důvodů mnoho. Vyčisti taky karburátor, nádržní sítko apod.
Datum: 30. června 2009 17:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši mama problem kamošuv fechtl pořad blbne prostě to cuka a na dvojku to chcipne karbec je vyčistěnej vyvařoval sem ho a trysky taky kohoutek taky teče tak co to muže bejt. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 12:01
 zkuste seřídit předstih a odtrh, zkontrolovat,vyčistit a vypálit svíčku nebo koupit novou. Anebo to může dělat ten vadný kohoutek protože já mám teď nového fichtla a mám ho taky děravý a šptaný. Když chci jezdit musím nádrž naplnit po okraj ať tovůbec teče. Když je naplněna jen do 1/2 tak teče takovým mini proudem. Takže málo benzinu. Anebo zkontrolujte stav benzinu v plovákové komoře. Motor se může i špatně vyplachovat tímm že když je vyfukování tak ho můžete moc špynavý a usadí se na tom tlumiči od výfuku a ucpe jej. Potom to už málo jede, cuká a nejde moc dootáček. Sorry za pravopis.
Datum: 03. července 2009 12:01
 pradstich,alebo skus vymenit sviecku
Datum: 30. června 2009 13:52
Jméno: Dan
IP: uživatel5353
 hele skus nastavit předstih a odtrh
Datum: 30. června 2009 11:05
Jméno: Joxa
IP: uživatel6523
 Nazdar draci, může mi prosím vás někdo poradit jak nabít klinek do startovací páky? Pořád mi tam nechce celý vlézt, vždy jen kousek;-(
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a kdo ti říkal že ho tam musíš narvat celej?? to je blbost aby jsi ho tam narval celej stačí ten kousek hlavně aby jsi dole chytil závit a nebyla tam vůle
Datum: 30. června 2009 22:51
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 s tim kladivem pozor!! Kamoš do toho mlatil jak slepej do vrat,až to vohnul a musel pulit celej motor,pač se mu tam neco šprajclo
Datum: 30. června 2009 10:16
 Velký kladivo....a když nepomůže velký kladivo vezmi si větší kladivo....!
Datum: 30. června 2009 9:06
Jméno: brisK
IP: uživatel6507
 Mosiš ten klínek a nakopávačku dobře natočit
Datum: 30. června 2009 8:29
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 Zdarec hoši! Jsem z toho už na prášky... Fichtl mi jezdil v poho, svítil všechno. Známej mi ho vezl na technickou a od tý doby mi to blbne.
Nejdřív nejel vůbec..špatná jiskra nastavil jsem předstih atd..Ale nejdou mi světla. Natočim motor zapnu světla a po chvíli zdechne i za
jízdy a vytočenej. Už jsem to zkoušel nějak opravit... ale zatim nic.
Na to zapojení mi to svítilo, ale ze dne na den přestalo uplně všechno...  Poraďte Díky všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 7:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Někde se ti dotýká živej vodič (+) kostry (hmoty vozidla).Prohlédni kabeláž hlavně od světel.
Datum: 30. června 2009 7:46
 to se mi stalo taky v dobach kdy sem jezdil na pincku to mas nejspis v haji bidto civky v altiku nebo kdyz sundas svetlo vpredu tak je tam origo takovej radoby usmernovac a vypada to jako by to bylo prisroubovane na kostre normalne to od toho odpoj a melo by to jit (ten usmernovac nema vubec zadnou souvislost s elektrikou co ma hazet jiskru)
Datum: 30. června 2009 0:29
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cago draci , potrebujem poradit s mojim fikom 21 ked ho nakopnem tak ide pekne ale za jazdy to hocikedy zacne dusit a volakedy to aj chcipne.po rovine to ide ledva 30 a ked je nejaky mierny kopec tak na jednotke to huci a netaha. a este ked pridam len trosku uz to ide do vysokzch otacok a dusi sa to. nevem ci neni v tahu lanko bo odtrh. ramienko. prosim poradte mi. vopred dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:35
 Zdar, hele mě se to taky stávalo. Já ho koupil a po chvili ježdění to přišlo. Řešil jsem to tak, že jsme koupili novej válec i píst, protože na tom pístu byla strašná rýha. Koupil jsem i novou kliku a už to jezdí parádně. Ale neříkám, že tvuj problém je to stejný, ale já to udělal takhle. Hodně štěstí draku.
Datum: 29. června 2009 21:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 cau mam problem s babettou 207 (jednorychlostni) uz si nevim absolutne rady nakopnou ji a jak je na stojanku-> kolo ve vzduchu tak jde krasne za plynem ale jakmile ji zatizim tak se dusi a kdys se na ni rozjedu tak jede pouze kdys ma o neco vetsi otacky nez jsou volnobezny jinak se opet dusi uz si fakt nevim rady ... dal jsem novy tesneni pod valec vycistil komplet karburator a pretesnil dal nove gufero pod zapalovani a vycisistil vyfuk+nove tesneni a porat to mrcha dela fakt uz nevim diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Dobešová diky moc za rady uz to jezdi
Datum: 30. června 2009 12:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Dobešová-> dik za navod nasteloval jsem si 1,3mm karbec je 2909 DC
míra-> dik kazda rada dobra kdystak vyzkousim
Datum: 29. června 2009 20:51
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 ještě jsem to nemusel řešit, ale když jsem kupoval babetu, tak mi původní majitel radil, že když odejde tyristor zapalování, začne se dusit. Netvrdím, že to musí být zrovna tím, ale za pokus to stojí.
Datum: 29. června 2009 20:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na rotoru a statoru jsou rysky.Otoč rotorem ,aby byly rysky v jedné rovině.Tedˇzměř vzdálenost zasunutí pístu.Potom otáčej
rotorem,ve směru otáčení hodinových ručiček,dokud nedosáhne píst horní úvrati.Vykonaná dráha pístu by měla být 1-1,5 mm.
Je-li hodnota větší ,povol šrouby na statoru a pootoč jím vpravo.Je-li hodnota menší ,pootoč jím vlevo.Toto musíš opakovat
dokud nedosáhneš potřebné hodnoty.Jaký máš karburátor ? Máš 2909 DC nebo 2912 DC ?
Datum: 29. června 2009 19:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 srobek bohatosti 1,5 otacky povolen a predstih nevim jak se steluje ale usuzuju ze kdys to jde naslapnout na pulku slapnuti a jde to do plnych tak predstih by mohl byt dobry kdystak jeste prosim napis jak se steluje nejsou tam kladivka..
Datum: 29. června 2009 17:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jak máš nastavený šroubek bohatosti směsi a předstih ?
Datum: 29. června 2009 16:05
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 nevypinaji ti spojky me to taky delalo na stojanu de za plynem a jakmile ji das dolu chcipne
Datum: 29. června 2009 15:57
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau draci nedávno jsem tady psal že mám mustanga a ten nedrží plyn. Ještě bych chtěl k tomu něco dodat. I když šroubek volnoběhu hodně přitáhnu tak když nastartuju tak tode do vysokých otáček, ale pak to začne klesat až to chcípne (trvá to tak půl minuty). Šoupě mám nový jehlu taky a hladina je dobrá. Vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 nekde si fouka.....vymen gufera na klice.....vetsinou bejva v haji gufero pod zapalovanim....je to snadny.....nasroubujes do nej samoreznej sroub a vytrhnes ho a jemne natlacis novy,ale ne moc! jen aby licovalo s karterem!! Nez sundas zapalovani oznac si polohu statoru třeba lihovym fixem at pak nemusis ladit predstih.....
Datum: 29. června 2009 19:18
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Karburátor je vyčištěnej a z kohoutku benzín teče dobře
Datum: 29. června 2009 17:33
 Bud je to tim co řiká rohlig nebo to nakláníš!Když to nakloníš do prava tak to začne zvyšovat otáčky a když do leva tak snižovat až to zdechne!
Datum: 29. června 2009 16:21
 vyčisti si kohoutek....jde ti tam málo benálu......a taky si dej jehlu na druhý zářez shora a pořádně scvakni tu podložku aby ti ta jehla nevyklouzla.......nejspíš ji máš moc vysoko a jde ti tam moc benzínu, takže ten v hadičce se rychle spálí a nestačí tam dotéct nový přes ten ucpaný kohoutek.......takový problém jsem měl já.....pomohlo to
Datum: 29. června 2009 14:31
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Překontroloval jsi trysky a kanálky v karburátoru?
Datum: 29. června 2009 13:55
 a co zkusit jestli ti tam tece benzyn z nadrze tim bych rek ze to bude
Datum: 29. června 2009 13:53
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci mám takový probleém. Mám mustanga a vůbec mi nechce držet plyn, když to ten šroubek hodně přitáhnu tak je to ve vysokých otáčkách, ale začne to klesat a nakonec to chcípne. Jinak jede pěkně všecko v pořátku, tak vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:52
 ja bych se podival jestli je jehla na spravnym zarezu urcite to bude delat chuda smes tak kdyztak zkus zvednout jehlu (za skousku nic nedas)
Datum: 30. června 2009 12:52
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Hladina je dobrá a šoupátko mám nový to se zvadé tak právě vůbec nevim
Datum: 28. června 2009 20:08
Jméno: Sharky
IP: uživatel6455
 kup nový šoupátko. to tvoje je nejspíš v místě nastavení volnoběhu vyfrézovaný a proto nejde nastavit. když nastavuješ volnoběh tak jen při přidaném plynu/zvedlém šoupátku, jinak do něj vrtáš díru
Datum: 28. června 2009 19:29
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 tipl bych to na hladinu
Datum: 28. června 2009 19:00
 cus,nevi nekdo pls co muze bejt s mim fikem(555) normalne sem jezdil a najednou se to zaclo dusit jako kdyz privrete sani tak sem ho uplne sundal a o trosku se to zlepsilo ale furt to skoro vubec nejede.dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:23
 Parada uz to jezdi  UCPANEJ VEJFUK   a este predtim nez sem na to prisel sem vymenil valec s pistem protoze sem mel doma este 1 motor tak tak mam novej valec i pist a 21kovou hlavu a toha to daleko lip
Datum: 30. června 2009 12:23
 Parada uz to jezdi  UCPANEJ VEJFUK   a este predtim nez sem na to prisel sem vymenil valec s pistem protoze sem mel doma este 1 motor tak tak mam novej valec i pist a 21kovou hlavu a toha to daleko lip
Datum: 30. června 2009 12:23
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dej vedet jestli se ti to podarilo
Datum: 28. června 2009 15:47
 dik snad se me to povede zprovoznit
Datum: 28. června 2009 15:38
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 Muze to byt cimkoli, kontakty, svíčka... Zkontroluj to
Datum: 28. června 2009 15:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 pokud sundas filtr a jede to lip, to znamena ze smes je moc bohata. v tom pripade plisek na jehle dej na vyssi zarazku. ale ze to dela z niceho nic, tak asi vycisti karbec...
Datum: 28. června 2009 15:22
 Zdarec hoši nevi někdo jak sundat nakopavačju u fichtla a šlapadla u stadiona?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:12
 U stadiona je klinek s matkou - matku vyšroubuješ a klínek vytáhneš (ale dá se bez problému zlomit, já ho jednou špatně nasadil, šlápnul a klínek letěl po garáži). U fichtla je to myslim stejný
Datum: 27. června 2009 21:12
 caute kluci,nutne potrebuju schema motoru na mustanga !!! ale nejakej aby se to dalo rozpoznat az to vytisknu na A4...sem ho rozebiral a nejak nevim jak tam ma bejt ten radici automat,je na nem nejaka pruzinka a pak ten ozubenej pulmesic no a me se to nejak rozkocilo a nevim jak to tam dat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:30
 tie zapalovanie je z minibajka vies taká malá motorinka zo znacky BLATA len treba vyrezat z motora,maknet na klukovku bez upravy pasuje  ,mám na to znizenu hlavu z babety sym má lepsie hladenie
Datum: 27. června 2009 21:30
 jenco : me se libi to zapalovani a ta hlava co tam mas...pomaha ta vyrizla hlava nejak v chlazeni? a jak mas udelany to zapalovani prosimte ?  diky
Datum: 27. června 2009 20:58
 jenco : me se libi to zapalovani a ta hlava co tam mas...pomaha ta vyrizla hlava nejak v chlazeni? a jak mas udelany to zapalovani prosimte ?  diky
Datum: 27. června 2009 20:46
 standa: no jelikoz mi je zatim 14  tak bych se to chtel nejak naucit  zkusim to podle toho co mi poslal jenco-diky ti  jo dily mam tak jestli chces muzu ti je vyjmenovat...urcite budu nekdy potrebovat pomoc tak bych ti rek... diky za ochotu
Datum: 27. června 2009 20:44
 uz skusil to poskladat?
Datum: 27. června 2009 18:44
Datum: 27. června 2009 16:11
 len vydrz! hned poslem ti fotky vydrz!!!
Datum: 27. června 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel6508
 myslim telefon a adresu.....domluvime se....prachy nechci....mozna nejakej díl by se mi hodil
Datum: 27. června 2009 15:51
 napis mi nekam kontakt a ja se u tebe po vikendu stavim a slozim ti to.....
Datum: 27. června 2009 15:50
 jo diky moc !! to mi urcite pomuze..ale jeste bych potreboval nejaky fotky nebo neco jak ma bejt slozenej ten radici automat..se mi to nejak rozkocilo  nevim co s tim,jak ho mam dat dohromady,na jakej zoubek v tom pulmesicu to mam dat a tak proste.... prosiiiim !!
Datum: 27. června 2009 14:51
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel6205
Datum: 27. června 2009 13:58
Jméno: Bláža
IP: uživatel847
 Zdarec, svíčka je mokrá, jiskru hází ale fichtl neche startovati. Procč?? 
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 20:11
 Ja měl to samé a musel jsem vyměnit svíčku, protože nedávala jiskru pod kompresním tlakem.
Datum: 27. června 2009 20:11
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 jde ti tam moc benalu takze vycisti svicku a sniz hladinu v plovaku a na jehle dej ´pisek na druhej zarelz od zhora a zkus to roztlacit s vyplim benalem
Datum: 27. června 2009 11:41
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar,mate nekdo zkusenosti se serizenim spojky u babety207
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2009 14:43
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Co ti to konkrétně dělá ? Jde-li kolo do záběru při nastartování , povol levý šroubek na karburátoru.Když spojka nepřenáší pohyb
na kolo,musíš dát nové spojky.
Datum: 26. června 2009 14:43
 Podle mě se spojka šteluje podle potřeby. Alespoň já to tak šteluji ať spojak zabírá v 1/2 a aby šla lehce zmáčknout na sama vrátit. Šteluje se to takovým šroubkem.
Datum: 26. června 2009 13:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 D: nemuzu vystelovat prectich tenkrat kdyz jsem ho nasteloval tak to melo mrte silu a odpich jel nadherne do nedavna tetka jsem jezdil dost a jede to cin dal hur filtr je cistej a kdyz pridam plyn na trojku nebo i na dvojku tak to nema odpich akorat se to dusi musim prodavat strasne pomalu plyn svicka ma cihlovou barvu myslim si jestli to neni tim ze mam moc utesnenej vejfuk a nema malej prostor vevnitr protoze vse mam utesneny na 100 % kour de pouze stech dvouch direk na konci vejfuku jezdiloto nadherne i vedvouch jsem tam mel hnedka 50 az jsem malem stratil spolujezdce a tetka ani vednom poradne nejede je po GO vse jde zlechka prectich jsem skousel malej i velkej mezi a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jsem jak debil skousel prectich vsel jakej a nic porad to jelo stejne tak jsem rozebral a vycistil proudem vody karburator a este profoukal a uz to jde jak drak zase si davam kpce za
Datum: 25. června 2009 14:35
 zkus hladinu zvysit bo jehlu dat o stupinek niz ci vys me se jednou taky uvolnil kondik sem kvuli tomu rozhodil pul motoru a pak sem ho dal na nejt a litalo to jak sviň
Datum: 24. června 2009 19:51
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz na čz 477,chytá krásně,v nízkých otáčkách jede slušně,ae když to chci vytočit a rychlej přidám plyn tak se to jakkdyby dusí a upe to brzdí(vynechává)co by s tím mohlo být??díky za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2009 12:27
 Ja teda sem cz nikdy nespravoval ale asi to bude bohatost skus povolit nebo přitaHnout sroubek od bohatosti
Datum: 23. června 2009 12:27
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:31
 dobrej pisu jeste jednou mam jawa pionýr 20 nechce naskocit hazi jiskru ale nenaskoci dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:36
 moze to preto ze musis zostelovat predstich,alebo dá slabu iskru to moze za to ze más zly kondenzátor alebo zlé kladivo alebo zlá indukcná cievka,alebo len treba ocistit kontakty
Datum: 22. června 2009 19:36
 dobrej mam jawa pionýr 20 nechce naslapnout skousel sem tam dat novou svicku ale nic skousel sem to i roztlacit kdyz sem ho koupil jezdil ale pak 21 den uz nechtel naskocit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:20
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Zdar Draci jak se pls jmenuje ten papir jak se znej da udelat tesneni treba mezi kartery nebo valec??? presny nazev pokud mozno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 22:19
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Díky moc Kluci
Datum: 21. června 2009 22:19
Jméno: Khaled
IP: uživatel6458
 Jmenuje se klingerit
Datum: 21. června 2009 22:09
 klingerit myslím....
Datum: 21. června 2009 21:25
|



|