Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte doma někdo navíc podsedlovej plech na jawa 21-novější model(bez linek a hliníkovejch lišt)? Já to ňák nemůžu taj na netu nijak sehnat. Porád padám na ty starší. Nebo kliďo koupím i nepojízdný vraky, kdyby někdo měl a chtěl se toho zbavit. Kdyžtak písněte na mail a nějak se dohodnem. Vím, že to sem nepatří, ale věřím, že když to neseženu taj, tak už asi nikde!  Moc díky draci..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 21:22
Jméno: Sharky
IP: uživatel6455
 čau, plech mam, poslal jsem ti mail..
Datum: 21. června 2009 21:22
Posl.aktualizace: 21. června 2009 12:27
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 zdravíčko sháním plášť Deestone D891 , nevíte někdo o něm? sháním už ho dlouho a nemůžu ho za boha sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 9:55
 čus draci hele mam mustanga po GO anechceto chitnout jiskru to hází ale nechitene tak kdo ví tak at poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 16:51
 předstih neni to že to hází jiskru. předstih je moment v který jiskra vznikne. a viměn svíčku.
Datum: 21. června 2009 16:51
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 strikni benal pod svicku a jestli blafne tak vycisti karbec a podiv se jeste jednou na ten predstih
Datum: 21. června 2009 13:15
 no tak konderzátorem to nebude ale jaký kontakty mislíte
Datum: 21. června 2009 11:53
 mozno ze dá slabú iskru,to moze byt preto ze más zly kondenzator alebo zapal. cievku alebo indukcku,alebo treba vycistit kontakty
Datum: 21. června 2009 11:08
 předstih a všechno to má ,, když vindám svvíčku dám jí do fajfky a položim jí na hlavu a nakopnu to tak to jiskry hází ,, ale jakmile to našroubuju do hlavi tak to jiskru nehází
Datum: 21. června 2009 10:19
 treba nastavit predstich
Datum: 21. června 2009 9:45
Jméno: tomb
IP: uživatel6447
 Cau draci, potrebuju poradit. Renovuji fichtla 21 a nerozumim moc tomu jak ma byt nasazena paka zadni brzdy na stupackovem krizi. Jednak mi pride dost vysoko oproti stupacce a dre mi o dekl motoru, ale kdyz ji ohnu nebo vypodlozim aby byla dal, tak mi zase mlati o tu brzdu startpaka kdyz nakopavam. Nevim jak to kluci v Povazskych strojarnach vymysleli  prosim poradte jak to ma byt....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 delam si na nich takový esíčko...kdyz nemas nejak zmršenej kříž,tak krasne vychazi pod dekl a packa ven a vse supr.....
Datum: 20. června 2009 23:46
 vymysleny je to tak nejak blbe, musi to byt tak akorat, musi byt ohla dolu (cili ohla rovne, ani nahoru ani dolu) a jakoby trochu pod motor aby za ni zase nebrala startpaka......
Datum: 20. června 2009 23:18
Jméno: Falle
IP: uživatel6445
 Zdravím...mám problém se startováním jawy 21 . Z místa prostě nenastartuje , musím roztláčet. Vím že někomu je to jedno jestli musí roztláčet nebo ne , ale mě to prostě nevhovuje proto bych potřeboval poradit jak to opravit. Díky za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 13:49
Jméno: Falle
IP: uživatel6445
 no zkusím si pohrát s tím předstihem...jinak ta páka zacina zabirat az kdyz narazi na stupacku takze bych rekl ze to muze byt aji ta komprese...jinak dik za odpovedi
Datum: 21. června 2009 13:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nemáš strhlej segment na startování?? jde ta páka zmáčknout lehce nebo to hejbe motorem??
Datum: 21. června 2009 10:07
Jméno: standa
IP: uživatel6449
 kazdej radi predstih,protoze ho maj skoro vsichni blbej a este ve vetsine pripadu predstihem mysli odtrh kladivek   Samozrejmne kolega ma 100%pravdu.....jen bych doplnil,ze to taky muze delat mala komrese.....
Datum: 20. června 2009 23:50
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Zajímavé je ,že každý radí předstih.To by musel být tak 5-8mm před horní úvratí.Na start pákou má největší vliv tři věci.Nesmí klouzat spojka-to zaprvé.Druhá a nejdůležitější věc je bohatost jiskry při startu.Třetí je čisté trysky -hlavně volnoběžná.Takže pokud to je origo zapalko 21 musí být na kontakt přerušovače přiveden drát z cívky vlevo nahoře.Vačka musí sedět přesně v zářezu rotoru..Rotor musí mít označení 20 a ne 05.Odtrh 0,4-0,45mHSm.Zapal.cívka 8V.Zapojení cívky tak ,že č.1 na kostru,č.15 na kontakt přerušovače.Odtrh na svíčce max 0,6mm.Předstih 1,6 -1,9 mm.Samozřejmě všechny dily O:K:Svíčka B 8HS.
Datum: 20. června 2009 19:50
 Podle mě musíš lépe seřídit předstih.
Datum: 20. června 2009 19:33
 čau hoši chtěl bych se zeptak , brácha má mustanga po GO a nechce mu to chitnout,, jiskru to hází ale nechitne to , jestli to nikdo ví tak at prosim poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2009 20:14
 Čauvec draci,.Mám jeden dotaz..poprvé sem rozebral a složil motor,jenomže mě ostal jeden váleček,a nemůžu ani zaboha přijít na to,kam patří,.Jestli mate nekdo zkušenosti,toš bych vás chtěl poprosit o radu  ...poslal bych foto válečku na email..předem moc moc díky..čmelda
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 21:00
Jméno: čmelda
IP: uživatel6430
 toš sem se byl na to podívat,a je to ten váleček mezi kártry...díky moc všem..
Datum: 18. června 2009 21:00
Jméno: lump
IP: uživatel6428
 tak popis sedí na ty válečky, či jak to nazvat, co jsou nalisovány v pravé části motoru u zapalování, už se mě taky stalo, že mě jeden vypadl, na funkci to nemá vliv, jsou tam proto aby víko lépe sedlo
Datum: 18. června 2009 20:55
 Jejda,sory,blbne mě to tu nějak...no mrknu na to,ejstli to tam někde napasuju,snad jo
Datum: 18. června 2009 20:54
 No mělo by to byt z toho motoru..motor sem složil a nikde me to enchybělo..mam ale strach ho nastarotovat,aby me tam neco nevyletelo,kdžy nevím jak stím válečkem..no asi to rysknu a uvidím..díky moc za váš čas
Datum: 18. června 2009 20:51
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 a neni to ten valecek co ti drzi kartery jeden z tech dvou???
Datum: 18. června 2009 20:50
 No mělo by to byt z toho motoru..motor sem složil a nikde me to enchybělo..mam ale strach ho nastarotovat,aby me tam neco nevyletelo,kdžy nevím jak stím válečkem..no asi to rysknu a uvidím..díky moc za váš čas
Datum: 18. června 2009 20:49
 No mělo by to byt z toho motoru..motor sem složil a nikde me to enchybělo..mam ale strach ho nastarotovat,aby me tam neco nevyletelo,kdžy nevím jak stím válečkem..no asi to rysknu a uvidím..díky moc za váš čas
Datum: 18. června 2009 20:48
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 a ses si jistej že to je z toho motoru,tak to je určíte futro do karteru to natlučej do jednoho z otvoru za kerej se motor šroubuje do rámu je to takový futýrko aby se nevymlátil ten hliník
Datum: 18. června 2009 20:43
 Váleček je ze železa.na délku má:19mm,průmer12mm,je dutý,avnitřní průmer ma8mm
Datum: 18. června 2009 20:35
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tak je ten váleček mozaznej nebo železnej? jestli je mosaznej tak to je futýrko předlohy jestli je železnej tak to může bejt krtší spojková tyčka nebo rozpěrka pod sek. kolečko má asi 30mm v průměru?jesli jo tak to je ta rozpěrka tu jen nasadíš na náboj sek. kolečka a jestli mám tak 5 cm na dýlku a 5 mm v průměru tak to je kratší spojková tyčka tu jen nasadíš do náboje sek. kolečka za ní příde kulička a pak delší spojková tyčka
Datum: 18. června 2009 20:30
 jak je velikej ten váleček? Není to náhodou ten co se dáva na kliku aby se ti neprotáčelo magneto?
Datum: 18. června 2009 20:28
 Ahoj Draci! Potřebuju radu s Mustangem. Nedávno jsem ho vyndal z garáže kde stál asi 12 let a po rozpůlení motoru jsem vyměnil hřídel předlohy na které chyběl zoubek, ostatní kolečka byly ok. Podle návodu jsem složil převodovku a celý motor. Vše je origo, jen mám nové ferodo lamely. Předstih 1.6mm podle žárovky a odtrh podle měrky 0.45mm, ale když zařadím z 1 na 2, tak velmi klesnou otáčky a motor se zase dlouhou dobu vytáčí. To samé i z 2 na 3. Podle tachometru na 1 jedu něco přes 20km/h na 2 přes 40km/h ale na 3 už sotva 50km/h. Svíčka má krásně cihlovou barvu, je to Brisk N15C. Trysky a karbec jsou vyvařené v octě, takže by to mělo být čisté. Přívod paliva také ok. Výfuk a koleno vyčištěno petrolejem a poté vypáleno. Všude jsem dal nové těsnění. Akorát mě napadají pístní kroužky, protože jsou tam od zakoupení motocyklu v roce +-73. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 odtrch by sel ale davej 0,4 a prectich zalezi jak u kteryho fichtla kazdej podpaluje smes jinak ja muzu mit malej a stejne mi to toci hodne
Datum: 18. června 2009 17:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak krouzky jsou nejspis hodne spatny mozna i valec a ten prectich je velkej tak se nediv ze to toci a nema sili normalne sestelovanej fichtl toci na 2. 40km max. a kdyz zaradic tak to utahne dobre
Datum: 18. června 2009 17:22
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Volnoběh to drží stále i po zahřátí po jízdě a po přidání hned spadnou zase na volnoběh. Ale za tepla už je takový línější. Start se povede někdy na poprvé nejhůře na potřetí. Odpoledne na to vlítnu a zkusím tedy profoukat kompresorem filtr, nebo seženu nový, poté se kouknu na vůli kroužků, zkontroluji gufera a tlakoměr doufám v dílně někde také najdu. Každopádně děkuji za všechny rady a večer vám sem napíšu jestli to frčí.
Datum: 18. června 2009 10:29
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Gufera pokud jsou původní musíš vyměnit.Taky dělají špatný start.Změř tlak ve válci tlakoměrem s zpětným ventilkem.pokud bude tlak 9,5-10atm je to v něčem jiném-třeba vzduch.filtr.pokud bude 7-8,5 atm nebo nižší pak je třeba výbrus nebo alespoň nové pístní kroužky.Co ti to dělá při větším zahřátí?Padají otáčky po přidání na místě pěkně do volnoběhu nebo se to chvíli drží a potom to spadne.Další věc je ,jestli po složení kártrů všechny hřídelky chodí volně.
Datum: 18. června 2009 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 Muj typ je vzduchovej filtr!!! Po tech letech je uz nepruchozi......
Datum: 18. června 2009 9:06
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Děkuji za radu půjdu to vyzkoušet a gufera zkontroluji.
Datum: 18. června 2009 8:42
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej do válce samotný kroužek ,asi 2cm hluboko a zjisti si jaká je vůle mezi konci kroužků. Je-li větší než 0,8mm, musíš dát kroužky nové nebo výbrus.
Záleží jaká je tloušťka starého kroužku oproti novému.Nezmínil jsi gufera.Po takové době možná nebudou těsnit.
Datum: 18. června 2009 8:12
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6402
 Cs mám dotaz ,mám jawu mosquito 585 ...když jde na volnoběž tak v ní něco jako by dře,cvaká...prostě takovej divnej zvuk... ale když zmáčknu spojku tak motor jde krásně potichu a bez těch zvuků... nevíte co by to mohlo dělat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 7:38
Jméno: Petr
IP: uživatel7495
 Ty zvuky dělá setrvačník. Špatné vyvážení, otřesy se přenáší na převodovku. Při zmáčknutí spojky odpojíš převodovku, proto rachot přestane.
Datum: 12. června 2012 7:38
 Mám taky mosquito se stejným problémem nějak jsme to neřešil nebylo s kým ale tkove podivné svakání a když zmáčknu spojku tak krásně tiché mněl s tim někdo zkušenosti co to dělá? a pls ještě nevi někdo nahodou kde bych sehnal spojkovej buben na mosquiťáka  ?
Datum: 21. června 2009 14:12
Datum: 19. června 2009 9:41
Jméno: J.a.n.g.o
IP: uživatel6402
 aha..no ale je to divny no   má ještě na tebe dotaz jde náko zvýšit ještě výkon ?? nevíš o tom něc ??? nějakou radu ??
Datum: 18. června 2009 19:41
Jméno: martin
IP: uživatel680
 NAzdáár mám to samý dělá to něco ve výfuku už to neřešim.. myslel jsem si taky že je to něco s motorem či převodovkou ale jedná se jen o určitej rozsah otáček. Jo kdyby ještě něco rád bych vyměnil pár rad o této motorce.
Datum: 17. června 2009 23:54
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 Zdravím, prosím o radu. Nechce mi jet má jednorychlostní babetta. Svíčka háže nepravidelnou jiskru takže vždycky na pár sekund chytne a patom zdechne. Hodil jsem tam 6 svíček od nové až po starou, ale pořád to stejny. Kontroloval jsem i jestli nekde není přetrženej nejakej drátek ale nikde nic. Myslím že bude nejspš problém někde v elektryce, ale vůbec nevím kde. Předem děkuji za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 8:10
 čus zkuz viměnit tyristor a nebo to může být také cívka mě to taky takle blblo až to úplně zhaslo pak sem vyměnil ty věci a bylo to v poho
Datum: 18. června 2009 8:10
 možná bude špatný predstih nebo bude špatný ten snímac v zápalku nebo ještě ta černá krabička ale já bych to spíš viděl na karbec ho rozdělej a vycisti rozhodne Se podívej na ty STRÁNKY S BABETAMA JAK JE TADY TEN ODKAZ DOLE
Datum: 17. června 2009 21:45
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 Zdar,
tak mi zase blbne 555ka, problem je ten ze kdyz se naplni plovakova komora tak zacne pretejkat. Takze pricina je ta ze jehla nezavira tu diru kudy prityka benzin. Pricina toho je ze plovak neplave a je v nem benzin, (nebo neco jineho) ? Takze mam par otazek : 1) Plave ten plovak dobre nebo malo ? (viz foto : http://img40.imageshack.us/img40/4337/spa0135.jpg ) 2) Jak opravit ten plovak (cinem, epoxydem) ? 3) Da se koupit novej plovak ? diky predem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 15:09
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Benzín z plováku dostaneš tak,že ho dáš do vroucí vody.Současně se ti ukáže,kde je dírka-začne to tam syčet.
Datum: 18. června 2009 15:09
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 tak jo, diky.
Datum: 18. června 2009 9:47
Jméno: standa
IP: uživatel6424
 tenhle plovak maj v kazdy mototechne!!! Je to plovak na parezy a na kejvačky...... jinak ja je vzdycky letoval....je dobry napred nekde naklepnout dve dirky špendlikem aby odtek benzin a pak opatrne,ale opatrne a dukladne zaletovat....jak to provaris,ze cin protece dovnitr,tak uz ho nevyndas!!!!
Datum: 18. června 2009 9:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale jak z neho ten benzin dostat?
Datum: 17. června 2009 22:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale jak z neho ten benzin dostat?
Datum: 17. června 2009 22:06
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale jak z neho ten benzin dostat?
Datum: 17. června 2009 21:55
Jméno: nananannaa
IP: uživatel1723
 normálně vem pájku a zaletuj ho
Datum: 17. června 2009 21:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 nevi nekdo kde sehnat plovak do jikova 2914 ?
Datum: 17. června 2009 21:18
 zdarec..kdyz dam na mustangovi do šneka na nahon tachometru to lanko tak se netoci..proste roztocim zadni kolo a lanko porad na miste..nevim no kdyz sem ho mel sundanej tak sel strasne ztezka otocit..poradite mi nekdo co s tim je a nebo bude lepsi sehnat jinej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 17:15
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 to je slabina pincků, už máš obroušený zuby v tom šneku a neroztáčí to náhon, musíš koupit nový, tady v krámku jsou...
Datum: 17. června 2009 17:15
 to rozdělej, vyčiti od bordelu a namaž vazelínou. a musí se točit
Datum: 17. června 2009 16:57
 Nazdar draci mam mensi problem se smonovanim motoru.Prekazi mi tam startovaci kolecka nevi nekdo jak je to mozne a jak to smontovat.Diky za odpovedi.\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 18:28
 diks skouknu to
Datum: 16. června 2009 18:28
 diks skouknu to
Datum: 16. června 2009 18:20
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Neopírá se ti vodící tyčka vidličky ?
Datum: 16. června 2009 18:15
 to protože tu startovačku musíš natočit tak aby kartry šli k sobě
Datum: 16. června 2009 18:14
 to tam mám jenže mi ty kartery nejdou k sobě
Datum: 16. června 2009 17:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na ten startovací hřídel nasadˇstartovací páku .
Datum: 16. června 2009 17:48
 A jak se to dělá nikdy jsem to nedělal musel jsem vyměnit stromeček a ted mi to do sebe nejde nevim si stim rady
Datum: 16. června 2009 17:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Musíš si zajistit startovací hřídel. Ta pružina ti to vytláčí ven.
Datum: 16. června 2009 17:23
 u fichtla to kolecko startovaci.
Datum: 16. června 2009 17:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak startovaci kolecka?? a u ceho?
Datum: 16. června 2009 16:56
 čau koupil jsem si na motorku barvu v plechovce, ale nevim, jestli ji mám nanýst štětcem, nebo elektrickou stříkací pistolej ? já vim dost lidí řekne, že je to na mě, ale některý lidi tvrděj, že elekrický stříkací pistole dělaj fleky a kapky a já bych si to nerad zmrvil a k tomu jsem nikdy elektrikou nelakoval. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 13:44
 Pistolí to budeš mít rovnější a lesklejší než tím štětcem. Když si dáš záležet, tak to pak bude vypadat krásně.
Datum: 16. června 2009 13:44
Jméno: Standa
IP: uživatel6405
 eletrická pistole stoji totalne za picu.....radsi stetec....ta je dobra tak na gumoasfalt na podvozek auta
Datum: 15. června 2009 22:11
Jméno: Jura.P
IP: uživatel820
 čau určitě pistolí,ze stětcem mam takovou zkušenost že po něm někdy zůstavají šmohy
Datum: 15. června 2009 20:23
 čau lidi mam tu tamkovy maly problem s jawa mosquito, kdyz sem ji půjčil sousedovy jezdila a jak my ji vratil byla v nepojizdnem stavu ( nešla nastartovat ) vipadalo to že prokluzuje spojka tak jsem dal nové lamely a porat to nak klouze ale lamelama to není když našlapuju pomalu tak to trochu cuka ale jak se dupne tak motor skoro ani nezabere. nevite čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 14:19
 No jestli máš stejnej problém jako já soused za to nemůže při své normální jízdě každodění jsem vyrazil na mosquito do školy a 2 km od domu (motor najeto jen 11K) trh rana a cvakání ale motor dál běžel tak jsme ruzně zkoušel řadit vždy když padnul neutral tak klid a když kvalt tak jsme stal ale rachtilo na jakejkoliv kvalt tak jsme to chcipl a nakopavačka my dělala podobně jako tobě tak sjme to zjistil a jak máš lamely tak ten spojkovej buben se my serval z otho pouzdra kterej je na klice má to být nalisovaný na sobě to zkus vylej převodovej olej a na klikovce tim košem jak v něm maš lamely zkus zatočit když to pujde volně a nebudeš točit klikovkou maš stejnej problém jak já.Ale ja teď nevim co s tim zkoušim někde sehnat ten spojkovej buben psal jsme na jawu tam my nepomohli napsali že se neděla nebo něco podobného zkoušim teď tady jestli nahodou někdo nemá třeba doma rozebranej ten motor na díly a uvidim co s tím dál jako finální řešení vidim zavařit pořádně ale problem je to vystředit což je téměř nemožné  doufam že budeš mít víc štěstí jak já
Datum: 21. června 2009 14:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nemas to pucovat dovi jestli ti stim neco neproved lidi jsou sv..
Datum: 15. června 2009 20:15
 Mám dotaz, na své Jawě 250 bych chtěl vyměnit vrchní a spodní pozdra v přední vidlici, včetně těsnící manžety. Nevíte někdo o nějakém přípravku, jelikož bych nerad poškodil vidlici při snímání starých pouzder a při montáži pouzdra nová? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 1:22
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Existuje na to speciální stahovák, ale pokud budeš dávat nová futra a těsnící matku, tak to jde i bez něj. Sundáš dole pojistku a přes tu matku futra ve větším svěráku vyrazíš. Dvě jsou nalisovaná, ale ne s velkým přesahem a jedno je volně. Nová tam dáš v pohodě když je trochu nahřeješ, třeba na vařiči. Musí tam jít nasadit rukou, žádné narážení, bývají hliníkové, mohly by se lehce poškodit.
Datum: 16. června 2009 1:22
 čau draci....prosím vás, potřebuju poradit...koupil jsem mustiše, a jak jsem ho zkoušel, jel bezproblémově.....tak jsem ho naložil do auta...pak strčil do garáže a další den jsem se chtěl projet, a on se rozjede ale pak začne vynechávat a kucká, ale jede a pak chípne....benzín teče, karbec je vyčištěný a seřízený....tak už opravdu nevím....poraďte prosím....díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 16:57
 pokud je karburátor vyčištěný, tak zkoukni jestli dává svížka jiskru, popřípadě ji vyměň. jestli nebude ani po výměně jiskřit, tak je to jedna z věcí elektroinstalace (cívka, kabely, fajfka) Může v to být ale zahrnuto spousta jiných věcí jako je třeba utěsnění motoru
Datum: 15. června 2009 16:57
Jméno: karel
IP: uživatel1723
 čau draci můžu zalepit píchlou duši z babety záplatou na kolo??nechci aby mě to někde nechalo..díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 22:37
Jméno: SJ
IP: uživatel5852
 Jo normálně ....
Datum: 14. června 2009 22:37
Jméno: straka
IP: uživatel2073
Posl.aktualizace: 15. června 2009 16:08
 myslím si že to je jawa 350 kalifornie ale nejsem si jistej
Datum: 15. června 2009 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel6027
 jedna je 350/360 s valcema z Kalifa a druha je 350/360 s valcema z 634
Datum: 14. června 2009 22:24
|



|