|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarvim draci má někdo skušenosti s babetou 210. když nastartuju motor na stojanu tak se roztočí stojenu do plných otáček. když ale chci jet nechce vůbec točit otáčky a při přidání plynu se dusí. poraďte čím to může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:31
Jméno: xxx
IP: uživatel2336
 fikus lbost. kdyz mu to jde na max otáčky... Kámo nejspíš ti to karburátor PŘEHLCUJE.zkus nastavit hlasinu plovaku a bohatost smesi. (mel sem stejne priznaky moc toceni jak sem pridal tak dusilo a jak sem pustil plyn tak to nahle pridalo)
Datum: 28. května 2009 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis ti tam nejde dostatek benzinu jestli nemas spatne nastelovanej ten sroubek zvenku na bohatost ja se moc v babete neviznam
Datum: 28. května 2009 17:41
 Zdary, fichtl nestartuje, svíčka hází modrou jiskru, karbec jsem komplet čistil, odtrh i předstih jsem nastavil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a co takhle jinou svicku?? takhle se mi stalo ze jsem koupil svicku a nakopnul chtel jsem se rozjed a chciploto a uz nechatil svicka dava peknou svicku ale dodneska nefunguje a na jiny svicky jede
Datum: 28. května 2009 17:43
 mrkni se na indukční cívku
Datum: 28. května 2009 16:50
Jméno: Přemek
IP: uživatel5063
 Ahoj. Mam babettu 210. Pri rozjezdu nema tah. proste na plny a normalne ji udrzim. spojkama to neni sou 100% dobre- v jine babete jedou super. pak vybrus mam taky novy. karburatorem to taky neni. sem ho zkousel z normalni luxusni babety. takze fakt nevim. cim to muze byt? mozna tak klikou ma vuli a tak... pak se hybe v loziskach... diky ze odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 23:45
Jméno: santy
IP: uživatel6218
 čau co se podle vás hodí na jawu 21 více drapáková pneumatika nebo silniční. s kterou to jede líp a jaký to má vliv na jízdu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:35
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Spíš bych doporučoval sjetější drpak,je to dobrý na polnacky i na silnici
Datum: 27. května 2009 19:35
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 tak snad kde chceš jezdit,na pole-drapák,na cestu-silniční
Datum: 27. května 2009 19:30
Jméno: viktor009
IP: uživatel6217
 čau, potřebuju poradit nějakou stranku na netu kde by se daly sehnet dily na ANKUR (něco jako babetta) konkrétně řetězovou sadu předem diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:56
Jméno: Fichtlař
IP: uživatel5852
 čau draci chci se zeptat trochu si nevím rady se zadní brzdou .. dávám ji dohromady mám JAWU 20 a nevím přesně jak je to uchycení na páce brzdy.Dal sem natu páku to rameno ... ale teď nevím jak tam bezpečně na to rameno uchytit lanko.Mám takový lanko jak má sesa tady a tam je ten konec uplně jiný než v katalogu dílů.V tom katalogu je na konci takový váleček ... No popsal byste mě někdo jak se to tam dává nebo třebas i detailní fotku toho uchycení jestli někdo máte ... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:07
 Ahoj! Mam mustanga,nastartovat jde, ale kdyz se motor zahreje prestane tahnout a zacne chcipat, jako kdyby tam nesel benzin,ale ten tam jde.... za studena jede paradne,ale treba po 5-10 minutach zacne takhle zlobit,poradte mi prosim cim to je..?dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:46
 hlavne tam nejaka musi byt, pokud se ti to kucka tak bych rekl ze ti tam prave dochazi...udelej to jednoduse - postav i fika na stojan, na rovnou plochu, pust benal, nechej dotyct benal a startni, pak to ohul aby to melo co nejvetsi otacky a todlec musi nejakou dobu vydrzet, nerikam ze to v takovejch otackach bude porad stacit ale tak minimalne pul minuty to musi vydrzet, jakmile zacne kuckat tak ti nedotyka - bud mala hladinka, zaneseny ventil, zaneseny kohoutek, zacpany filtr v nadrzi, chce to secko projit...jinak jak seridit hladinku muzes najit na jawa-50.cz, sam ramdim aby tam byla vyssi, nesmi tyct ven ani kapat z prechcavaciho dolicku ale taky musi stacit zivit, cili co nejvyssi to jde nez to zacne z karbenatku negde tyct, pak to staci i zivit v nejvyssich otackach...a u maresuka to vidim na moc bohatou smes, pricpanej fitltr vzduchovej a jelikoz sem se presne nedovedel jak ti to dotyka a jak mas serozenou plovakovku tak to vidim na to same co pisu Svenovi, chce to secko projit a preventivne vycistit, pokud to bude delat stale tak se soustredit na dalsi veci - gdyz se kondik zahreje tak to pak nefunguje, blbe kondik jako takovej, "plovouci" kladivka, ze motor zacne zdechat a moc se z neho kouri, vsude se usazuje karbon a smrdi to znamena prisavani prevodovyho oleje z prevodovky, pricpany lauf...toho je hodne, proto je v tvym zajmu secko si to projit
Datum: 27. května 2009 21:46
 A jaka by mela byt hladina benzinu v karburatoru poom co zastavim?
Datum: 27. května 2009 20:29
 Nemám to po výbrusu. Benzín tam mám stále stejný jako předtím když to šlo ještě dobře. Akorát jsem ho tedka dolejval.
Datum: 27. května 2009 19:32
 plovakovku si steloval? jak zacne kuckat zkousel si zastavit benal, zastavit okamzite a zkouknout jak je vysoka hladinka v plovakovce? nemas to po vybrusu? a nemas moc bohatou smes? jinak to taky muze byt prrisavanim oleje z prevodovky, radsi to tady vsude pisu a secky tim ztrasim ale myslim ze podle koure a smradu bys to poznal...
Datum: 27. května 2009 18:14
 Ok,dik zkusim to! a ted me jeste nepadlo, jestli by to nemohlo byt civkou???
Datum: 27. května 2009 16:01
 Ok,dik zkusim to! a ted me jeste nepadlo, jestli by to nemohlo byt civkou???
Datum: 27. května 2009 15:49
 Dej tam studenější svíčku!
Datum: 27. května 2009 15:44
 Kdyz mi takhle chcipne, tak potom nakopnout nejde, musim vzdy pockat nez zchladne.... nevim cim by to mohlo byt, zkousel jsem vymeni kondenzator a zlobi to porad stejne... tak jestli ma nekdo nejakej napad, tak prosim napiste, dik.
Datum: 27. května 2009 14:35
 mas na picu mustanga dej to petovi ten to zpravi
Datum: 27. května 2009 12:41
 A když ti po chvíli chcípne tak jde nastartovat? Já mám asi ten stejnej problém. Doma nakopnu krásně jde i volnoběh zařadim 1 jedu z okce vjedu na cestu dobrý dám 2 poté 3. když začnu zastavovat tak dám 1 stlačím spojku a skoro hned to chcípne. Poté nejde nekopnout jen roztlačit. A taky když se tohle dělá tak mám plyn tak jako by se tam zasekával jemně přidám nic se nestane tak přidám víc a už to začne řvat. Včera jsem ho byl projíždět s otcem a on říkal, že to ještě jde že všechni pioníři mají špatnej volnoběh a málo kterej dobře drží neutrál ale když to šlo předtím pěkně tak co to mohlo zničeho nic tak udělat. Mám zkusit kouknout na plyn jestli se to tam někde nezasekává? Ale to asi těžko protože to dělá jen když jedu na 1. Dík za rady
Datum: 27. května 2009 12:21
 Zdar draci, nasadil jsem na motor S22 ,,Těsnění pod hlavu Stadion '' (S0012) a dostal jsem se do problému - někde mi to profukuje. Předtím jsem zabral vší silou za stator a komprese vyhrála, teď točim jednim prstem, už je trochu znát protitlak a najednou syčení a tlak je pryč. Myslim že to asi neni normální (S11 mi to nedělá), nevíte co s tím mám ještě udělat? Po pečlivých měřeních (přiložení prstu) jsem dospěl k závěru, že dekompresorem to neutiká (takže dekarbonizaci jsem snad nezvoral). Když mám motor před sebou, tak to syčí jakoby zezdola...ale tam mě nic nenapadá - kroužky by měly být OK a hlavu jsem dotáhnul co to šlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:07
 Tak jsem to překontroloval s kámošem a přišli jsme jen na tohle: když trochu povolíme šroubky na hlavě válce, tak komprese STOUPÁ!  Tak jsem je nějak naladil, dneska vyměnil kondenzátor a hned napoprvý to chytlo...takže velkej problém to asi nebude - ono hlavně po nastartování už nikde nic neutíkalo. Kdoví čím to bylo, hlavně že to funguje.
Datum: 27. května 2009 17:07
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 překontroluj těsnění,dekompresor,svíčku a jestli to funí někde jinde jako do motoru tak se podívej na kroužky,tu případnou netěsnost vyzkoušej žě rostřikovačem postříkej hlavu a pod válcem vodou s jarem podle bublin bys něco poznal
Datum: 27. května 2009 14:13
 čest chtěl bych se zeptat kolik novejch futer musim dat do vidlic od mustanga?????Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 19:37
 dve do kazdyho ramena,jedno pouzdro hned dospod,druhy o cca 16cm vejs
Datum: 25. května 2009 19:37
Jméno: viktor009
IP: uživatel6199
 čus nevite kde na netu by se dala sehnat nova řetězova sada na ANKUR??? je to něco jako babetta diky moc čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:49
Jméno: viktor009
IP: uživatel6217
 tam to neni
Datum: 27. května 2009 18:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 ROALEX
Datum: 26. května 2009 7:33
Jméno: Patrik Polách
IP: uživatel6122
 Hola draci, pls mám problém s řetezem, mám kolo nasunuté vzadu co to de ale furt to není naplé, jak mám vydělat ten článek na řetězi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 19:31
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 řetěz se zkracuje tak, že ubrousíš jednu stranu toho "čepu" co tam je a pak teprve si to položíš na pootevřený svěrák a vymlátíš to, a brus to na brusce, je to totiž kalený  A novej vždycky nepomůže, já koupil novej a zkracoval jsem ho taky...
Datum: 25. května 2009 19:31
 dej ten řetas do svěráku upni a dulčíkem a kladivem ho vymlad ven ale dávej bacha at ho nerošrotuješ já jsem to taky dělal ale lebší je ho koupit novej ják jsem ho přikrátil tak mi 8 spadnul z rozety jak jsem jel skopcu
Datum: 25. května 2009 15:37
 čau hele jestli je ten řetěz už moc vytahanej a nesedí ani v zubech na rozetě tak nemá cenu s tím něco dělat a kup si rovnou novej..ale jeestli je kloudnej tak ten článek něčím podlož(třeba matkou) a pořádně bouchni kladivem do toho nýtu a pak už to něčím vyboucháš třeba hřebíkem....
Datum: 25. května 2009 14:30
 Čaute hoši, mám jeden problém.
Mám pionýra 20 a jednou sem vytahoval svíčku a vytáhl jsem jí i s polovinou závitu hlavy válce.
Teď sem jí tam dával z5, jen zkusit, ale moc tam nedržela (spíš tam lítala  )
Zkusil jsem nastartovat a dělalo to zvuk jak když uniká vzduch z tlakového hrnce (v rytmu motoru.)
Zkusil sem to podruhé a začal my valyt z karburátoru nebo odkud benzin.
Je to tou hlavou nebo to jsou dvě vady?
Hlavu válce už mám obědnanou, proto se ptám aď nemusím dodatečně kupovat ještě něco jiného.
díky,
kanoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 18:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Těsnění jsem nedával a nikdy to nefoukalo.
Datum: 26. května 2009 18:59
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 jako xxx jestlichceš tak si tam to těsnění dej ale budeš mít menší kompresi a pojede ti to velký kulový   jináč se to zabrušuje brusnou pastou aby to těsnilo
Datum: 25. května 2009 21:51
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 teneni pod hlavu se na pionyra nedava!! Jen na typy 550 a 555,kde je to zapotrebi!
Datum: 25. května 2009 17:30
Jméno: xxx
IP: uživatel2336
 těsnění pod hlavu se na pionýra dává
Datum: 25. května 2009 16:12
 čau dej jen novou hlavu žádné těsnění se pod ní nedává já jsem si ten závit taky jednou strhnul ale to mi bylo asi 13
Datum: 25. května 2009 14:34
Jméno: abc
IP: uživatel5270
 cau hosi vymenil sem ty silonove pouzdra v predni vydlici pruziny sem namazal a00 a dal sem tam i olej ale furt nechce chodit proste nepruzi ale nez sem vymenil ty pouzdra tak pruzila prosim o radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 Hele chlapi,supr napad!! Priste to tak taky udelam
Datum: 25. května 2009 17:31
 No učim se jenom automechanikem a strojní obrábění sme měli a neco jako SOUSTRUŽNÍK sem nikde neslyšel. Je to výhrubník a výstružník. Jen pro zajímavost.
Datum: 25. května 2009 17:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Presne jak rika !pouchaz! pouzdra jsem tam dal jak maji byt.. pak jsem vzal teleskop.. sup snim do ohne.. a pak jak byl rozpalenej.. tak jsem ho tam nasunul (ten teleskop)  4x zasoulozil (tam, zpatky, tam a zpatky)  a pohoda
Datum: 25. května 2009 16:50
Datum: 25. května 2009 14:20
Jméno: H.Trnka
IP: uživatel4318
 Soustružník Ti to snad udělá,ale normálně se to dělá výstružníken.To že Ti vyjížděly určitě nebylo pouzdrama.Podívej se na nějakej plánek jak mají byt správně složené.Musíš je na pero našroubovat a trochu přetočit při nasazování kola.
Datum: 25. května 2009 13:33
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Me se to rozchodilo az za rok nejak  takze na stk stim ani nechod s takou  musis proste ty hrany pryc!
Datum: 25. května 2009 13:08
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ja je taky vymenil a nepruží už jezdim snad měsíc a nerozhejbali se takže to musim znova rozebrat
Datum: 25. května 2009 12:38
Jméno: Abc
IP: uživatel3747
 A da se to nejak rozchodit nebo se to casem rozchodi samo ja mam jet za 14 dni na stk tak jestli to projde kdyz to nepruzi
Datum: 25. května 2009 12:22
Jméno: Abc
IP: uživatel3747
 Protoze kdyz sem to hodil na stojan tak to vyjizdelo z vydlic ven aj s kolem
Datum: 25. května 2009 12:20
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 tak proc si to menil kdyz ti to pruzilo
Datum: 25. května 2009 12:16
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Pouzdra se musi soustruznikem prejet nez je tam das!!!Kdyz se podivas ze vnitr sou take hrany 3myslim tak ty musis dat pryc!!!jde to i smirgl papirem,ale je to jebacka!!Soustruznikem to mas hned.a olej v tlumicich to sem jeste nezkusel ma tam vazelina
Datum: 25. května 2009 9:22
Jméno: JeniCZek
IP: uživatel3837
 Zdar, chci se zeptat kolik dáváte kuliček do hlavy řízení (jakože ložiska)???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 16:09
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Dej tam tolik, kolik se tam vleze.
Datum: 25. května 2009 16:09
 já jsem jich tam teda dával 21 protože než jsem to rozebral tak jich tam bylo taky 21 a myslím si že to předemnou nikdo nerozdělával
Datum: 25. května 2009 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 No z vlastni skusenosti ti muzu rict,ze podle toho,jak sou misky krku vymlaceny,tak se tam vejde 18-20 kulicek do jedný.
Datum: 25. května 2009 11:17
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 nepočítej kuličky dej tam věneček
Datum: 25. května 2009 9:01
 Hojte hoši mám stadiona S11 a měl jsem tam karburátor vajco, ale byl na prd tak jsem tam dal ze stadionu s22 a volnoběh je dobrý, ale když přidám plyn tak zdechne, i při jízdě chvilu jede pak začne cukat a zdechá. Děkuji i za malou radu s pozdravem Jari92.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 13:06
Jméno: Jirka
IP: uživatel6197
 Nevím jestli to tím bude, ale u mě to dělal kondenzátor. Zkus ho vyměnit a uvidí se
Datum: 25. května 2009 13:06
 Čau normálně když přidám pomalu taky to zdechá a když rychle tak to zdechne okamžitě.
Datum: 25. května 2009 12:19
 já myslim že je tam dokonce jen 52. Myslíš když normálně, nebo prudce přidáš plyn? Já u S11 když startuju, tak musim naplno nacucat, jinak můžu přidat plyn až když se to zahřeje. jestli je ta příruba to, co je nasazený ve válci....tak ,,vejce'' má kulatou, novější má hranatou.
Datum: 25. května 2009 11:22
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 ahoj hoj tak nejdřív vyčisti dokonale ten karburátor a pak se podívej jakou tam máš trysku je možné že je tam větší než 53(nejsem si jistý tím číslem) ale větší tryska dělá to že to utopíš a jestli si vyměnil karburátor tak musíš měnit i přírubu má totiž jiný průměr pak by to mělo makat
Datum: 24. května 2009 22:17
 čest nevite někdo odstin této barvy na odkazu:::http://www.fichtl.kx.cz/galerie/foto/seriove-stroje/05/5.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 20:09
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 podle csn je to 8850 ale podle ral je to 3004 tu ti najdou v lakyrne a hleda se lip i v obchode jinak to muze byt i 3003 nebo 3005 zalezi jak je to vybledly od slunka
Datum: 24. května 2009 20:09
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 vypadá to na origo jawáckou. odstín 8850
Datum: 24. května 2009 19:56
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 zdarec hoši jsem v koncích kamošuv fechtl jede asi 300 metru pěkně a pak začne chcipat a stracet vyjkon tak že mě to neutahne na 1ičku už newim co s tim benzin teče všude vše vyčistěno poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 21:48
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Hey nedavno jsem taky řešil problem, fik jel kamošovi nadherně (skládal jsem mu ho) a po 3 dnech přišel, že mu ot nejede, nevěděl jsem čím to je, netahlo to vůbec, nic, a pak jsem zjistil, že má uspány vyfuk
Datum: 24. května 2009 21:48
 a bud je zasrany vyfuk nebo ventil v lpovakové komoře
Datum: 24. května 2009 20:40
 rek bych ze to nedotyka do plovakovky, bud je tam nizka hladinka, nebo pricpany ventul a nebo ucpany kohoutek a sitko na nem....a pokud to moc kouri a stiplave smrdi (hlavne kouri) tak to prisava oil z prevodovky...
Datum: 24. května 2009 19:20
Jméno: mato
IP: uživatel6188
 čau, mám 20-ku a rozoberal som predné tlmiče lebo to vôbec nepružilo a bolo to zatuhnuté... teraz to mám zložené ale pruží to strašne lachko a aj celá vidlica a koleso sa nejako viklá... proste sa to pos... ešte viac ako to bolo myslíte že je to len silonovými futrami alebo aj niečim iným? vy čo ich máte nocé vám predné koleso a vidlica krásne drží? prípadne ako tie futá vymením? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 18:24
 wim gde muze byt kiks - byly ty futra volne v tej trubce, tzn. ze se v ni volne pohybovaly a na kluzaku sli trosku hur? ono se hodne casto stava (nejvic sem se s tim setkal u fiku 2. generace po roce vyroby 75) ze ty futra jsou volny a pohybuji se v nosny trubce...samozrejme to nesmi, ony se tam spravne musi nabouchat aby tam drzely...a tvuj problem nastal tak ze jak si tam daval kluzak i s pruzinou tak on ti to futro posunul dal cili to futro mas tedka v polze gde sou pruziny (mozna este vys) a na kluzaku neni nic, co by mu branilo aby se pohyboval v nosny trubce a jelikoz ty futro vymezuji tu mezeru a ted tam neni tak je tam proste volny prostor a cely kolo ti po smontovani vidlic jde vsemi smery...muze se stat ze se posunulo i to dolni futro a tim se to taky kejve pac na jednom miste sou pak dve a nic jineho jinde to nevymezuje...cili musis znova rozmontovat vidle a s nejvetsi pravdepodobnosti i masku aby ses dostal k pruzinam pac ty ti budou viset nahore na tech zatkach a ty musis vymontovat jinak se k tem futrum nahore co sou negde v pruzinach nedostanes...jinak doporucuju ty nosny trubky pak uplne vevnitr vycistit technickym benzinem a poradne namazat olejem (tady ne vazelinou, musis neco ridsiho) a tim se pak budou mene pohybovat ty futra v trubkach...ono az vlitnes na nejakou cestu tak to zas vylitne cili je to docasny reseni a trvaly je bud to tam zapelit sekundakem (blbe se to lepi ale ty spodni pokud se hejbaj tak to jde) nebo rovnou koupit novy futra, je to lepsi...
Datum: 24. května 2009 18:24
Jméno: fertda
IP: uživatel2749
 zdar draci.mám jawu 250 když jedu začne cukat někdy i zdechne.když zmáčknu cepák a držím ho tak jede.karbec sem rozdělal a vyčistil a furt to samé nevíte kde by mohl být zakopaný pes.dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 16:37
Jméno: FoX
IP: uživatel6179
 Nejspis bude pricpana dirka ve vicku od plovakovky.
Datum: 24. května 2009 16:37
 Co já vim tak kámoš má na jawě 250 nad plovákem plíšek jako je u fichtla.Pokud nemáš nákej jinej karbec tak ho tam máš taky!Tak ten plíšek správně ohni a pak to pojede určitě!
Datum: 24. května 2009 15:00
Jméno: fertda
IP: uživatel2749
 kohoutek sem dal druhý také sem hon čistil hadička vše ok tak nevím.
Datum: 24. května 2009 13:02
 koukni, jestli nemas pricpanou hadicku, nebo palivovej kohoutek
Datum: 24. května 2009 12:55
Jméno: fertda
IP: uživatel2749
 jak to mám seřídit tam to není jak u pionýru.jetam jenom plovák.
Datum: 24. května 2009 12:48
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jde ti tam málo benzínu. Seřiď hladinu benzínu v plovákové komoře.
Datum: 24. května 2009 11:49
 draci stale řešim svuj setrvalej problém s elektrikou. prostě mám cívku uzeměnou na 15. to je divný, ne? všichni to maj naopak. ale když jí dám opačně tak nejede. ani jiskru nehodí. nevite čim to může bejt? jo azespodamá ta cívka vykopanej šlic od řadičky ale snad to nepoškodilo obvoy. ten chlápek co semto odněj koupil byl hrozný prase. jo a dneska si přivezucívku novou a zapalko ismagnetem. jo aještě zrcátka a tacháč. no prostě toho bude dost. jen tak jako pro info. dik za odpovedi.hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 13:43
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 co to je za stroj?ja na mustafoj muzu civku prehazovat a jiskra furt stejna
Datum: 24. května 2009 13:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no na 15 musí být proud jinak ti to nepojede nebo to jen bude mít snahu
Datum: 23. května 2009 20:43
|



|