slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  231  232  233  234  235  236  237  238  239  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, nemáte někdo nějakej popis na složení zadních tlumičů na 175/450 de-luxe? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Kubrt      E-mail:      IP: uživatel6336    
Prosím o radu. Mám babetu 210. Startuje na první pokus, ale jakmile ujedu pár kilometrů a babeta se zahřeje a já ji vypnu, tak mi chytne až po rozšlapání. Nevíte co působuje, že nechce napoprvé chytnout po zahřátí. Někdy se mi stane, že také chcípne při zastavení, ale není to pravidlem. Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel1723    
já bych řekl že máš asi moc bohatou směs a když je to studený tak to je akorát ale když se ti zahřeje tak už to máš moc takže tomu uber benzín
 
 
Datum: 08. června 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to je hodnotou svicky mas svicku na zimu dej tam treba 17 ale vzime spatne chyta
 
 
Datum: 08. června 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: marko      IP: uživatel5266    
no me neco podobnyho dal mustang.mel sem zasranej karburator,vyvaril sem ho v silnym roztoky octu a vody,pak sesteloval poradne spojku a volnobeh a vodty doby nemam problem....tak zkus poradne vycistit ten karburator a sestelovat volnobeh a uvidíš.
 
 
Datum: 08. června 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Jara      E-mail:      IP: uživatel4773    
čau draci,mám fichtla.když ho roztlačím tak naskočí tak na 10 sekund a pak zdechne.nevíte co stím?dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: Jara      IP: uživatel5648    
Všechno jsem vyčistil ale pořád nejede
 
 
Datum: 08. června 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6335    
hruska05 : Tak sem skouknul ty stranky a uz dlouho sem se tak nepobavil:-D Pionýr 20 zprvu jel dobre,ale protoze mel 3Q tak do kopců netah a odchazeli motory,ktery nemeli velkou zivotnost......nevim kdo tohle moh napsat......ba naopak pionyry sou stroje co vydrzej sakra hodne!!
 
 
Datum: 08. června 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastav hladinu u plováku vyčisti karbec a skontroluj jestli ti teče z khoutku benal!
 
 
Datum: 07. června 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
mozu to byt upchaté trisky alebo zla sviecka nenastavene zapalovaniealebo karb tipoval bych ti pozret stranku http://www.jawapionier.webgarden.cz
 
 
Datum: 07. června 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tipoval bych přicpanej přívod benzínu......vyčistit kokout + karbec ........ale příčin může být plno.
 
 
Datum: 07. června 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Vasil00 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, mam takovy problem kdyz jedu na fichtlu tak mi v nizkych otackach vubec nejede a ma to celkem divny zvuk, ale jak se dostanu do vysokych otacek tak jede dobre, jenze jak preradim např na 2ku tak to zase zdecha a nejede to...:-( nevite nekdo co stim fichtlari? diky za odpoved;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: vasil00      IP: uživatel6293    
jo hosi problem vyresen bylo to kladivkeeem:-)
 
 
Datum: 08. června 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
me to delali gufera , salo to falesnej vzduch
 
 
Datum: 07. června 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
předstih odtrh mozna zanesenej filtr vzduchovej nebo vyfuk no a to nejtezsi nakonec a to jsou gufera asi teda no jinak me nic nenapada jeste mozna smes
 
 
Datum: 07. června 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Ales      E-mail:      IP: uživatel6317    
Zdarec lidi, nevíte někdo o nějaky moto techně kde se dají koupit levně náhradní díly na fichtla 555 ?? kromě sesa-shopu, bezva krámek ale bohužel neseženu tady vše potřebný na renovaci:-( :-( díky moc =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: uhlik93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, můžeš zkusit http://www.motocentrum-vitkovice.cz/
 
 
Datum: 07. června 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
aukro.cz
 
 
Datum: 06. června 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa amatér      IP: uživatel5056    
zdarc draci jedu si dneska tak po polˇmačce žádnej šutr nic takovýho najednou mi spadl řetěz a skouším to nakopnout a ono nic akorát to dává zvuky jak vozy WRC :-). Tak jsi říkam, že bude zacpanej vyfuk. Tak jsem ho zdělal ( podotýkám jiskra je ok) .skouším to roztlačit a ono to nechytne a nechytne a ještě k tomu to dělá bordel. Nevím co s tým je. Pls o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
typuju ze ti spadnul retez a hnul ti se zapalovanim.....klasika u pio:spadne retez-prorazi prepazku u zapalka-nikdo ji tam uz nedodela-pak retez spadne znovu a rozhodi prestih.....
 
 
Datum: 05. června 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predpokaldam ze retez si zpatky nandal...jinak mas negde problem s laufem, pohl poodskocit, shoret tesneni (azbestova snura to obcas zabali), mohl prasknout, nohl upadonut:-D jinak bych rozhodne rozebral valec pokud to dela v nem pac to mohl prdnout krouzek, mohla se vysypat klika (pokud zvonila), mohlo se povolit koleno vyfuku...takze vyfuk, krouzky a klika...ted me nic jineho nenapada, este ti tam mohl samozrejme vlitnout nejaky bordel (takze zase podotykam sundat valec), vylitnout pojistka pistniho cepu a jine zakerne veci...
 
 
Datum: 05. června 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel6305    
dobrej potřeboval bych pomoct mám pionýra sice jede ale málo ,když dám jedničku a pořádně přidám tak ve viších otáčkách to řve ale přerušovaně nejde to na plno a když přeřadím na dvojku tak to nemá tah nerozjede se to na tu dvojku pořádně nevíte nikdo co s tím je dekuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nejprve si překontroluj seřízení zapalování.Když budeš mít jistotu,že toto je podle návodu,můžeš hledat další možné příčiny.
 
 
Datum: 05. června 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seštelovat bohatost směsi.. má to buď moc nebo málo vzduchu
 
 
Datum: 05. června 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: dark      IP: uživatel5329    
čau draci dal sem do kupy motor a nechce jet.elektrika valí dobře benzín tam teče a nechce ani chytnou ani neškytne..nemůže se třeba protáčet klika na ložiskách?už fakt newím čím to může bejt..díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: ušoplesk      IP: uživatel1723    
tak už zbývá asi jen předstih ....
 
 
Datum: 03. června 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Bart      IP: uživatel2971    
Čus hoši,jakou cenu můžou mít tyhle díly.Rám bez vidlí s řidítky,k tomu zadní plech bez světla ,trochu promáčklá nádrž,maska, 2x ráfek může být i s pneu bez duše a horší kříž, to vše na 555.Dále nekompletní motor na 20,chybí válec + hlava ,řadička,startovačka a zapalování.Pak 3x paraboly bez sklíček,kříž na 20 ze stojanem.Předem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
muj email je vodafone123@seznam.cz a nebo hemerkaluk@seznam.cz
 
 
Datum: 04. června 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
odkud jsi? jestli jsi někde poblíž chrudimě nebo tak někde tak mi odepiš prosím na mejla a já bych měl asi zájem o jedno kolo na tu 555
 
 
Datum: 03. června 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus! pls nerozdělával někdo z vás doma trachometr ze škody 120 ? mám ho totiž na 487 a povolil se mi ten číselník a když už je tacháč rozdělanej tak sem si řek že tam dám nějakej "lepší" ciferník, ale nevim jak sundat tu ručičku. Tahem to nejde tak jak ? poraďte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundáš ji tahem ve směru osy, jinak ji ohneš, většinou to nejde moc dobře, když budeš měnit ciferník tak o něj můžeš zapřít 2 šroubováky a opatrně rovnoměrně vypáčit, když už to máš rozdělaný tak do pružinky co vrací ručičku natlač trochu vazelíny, ale jen málo a nastav vůli osičky aby byla minimální, potom ti nebude ručička vůbec lítat za jízdy, aspoň do tý doby než se to zase vymlátí..., a pak nezapomeň správně ustavit ručičku aby to ukazovalo dobře, já to dělám podle dalších 2 tachometrů, za pomoci kousku náhonu a vrtačky...hodně zdaru je to celkem piplačka ;-)
 
 
Datum: 03. června 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík, ale nechci tenhle funguje dobře
 
 
Datum: 03. června 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar jesi chces tk ti za retka necham cely kulaty komplet budiky.mam doma 3je:-D.....dystak napis na email zdar
 
 
Datum: 02. června 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: hixik      E-mail:      IP: uživatel3228    
hoj borci, potřebuju pomoct , když mám zahřátej motor tak to nemůžu zaboha nastartovat , zkoušel jsem i vyměnit svičku , ale furt to nejde , nevíte včem by mohl být problém? předem děkuju za odpověd dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to vyléčitelná nemoc, jen to chvilku trvá než se to vychytá, jestli si vyloučil všechno ostatní jako zapalování, svíčka, falešnej vzduch, tak bych začal výměnou volnoběžný trysky..., a nejde to nakopnout ani když držíš plnej? A nebo když to nakloníš na pravou stranu?
 
 
Datum: 03. června 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kluci jestli to nebude tím, že je to jawa pionýr :-D. To je prostě jejich nevyléčitelna nemoc - startování zahřátého motoru. Nezbývá než roztlačit, nebo mužeš zkusit při nakopávání naklonit motorku doprava.
 
 
Datum: 02. června 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
me tohle dela svicka a navic slaba elektryka a nevim si stim rady vzdycky to musim roztlacit
 
 
Datum: 02. června 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: motor      E-mail:      IP: uživatel680    
čau hoši mam doma pařeza a mužu sehnad kolo z toho starsiho jak ma zadni brzdu na horu myslite že tam pude když já mám už toho novejšího s táhlem dolu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: jkjkjkk      IP: uživatel5506    
čus hoši co myslíte je lepší babetta 210 nebo nějakej čínskej skútr?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup bábu, když se rozbije tak na ní odjedeš jako na kole :-D
 
 
Datum: 03. června 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Snitlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Babetta je lepsí náhradní díli se seženou snadno lehce ale na číňana nikdo nemá
 
 
Datum: 03. června 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
To poznáš, až budeš shánět náhradní díly.
 
 
Datum: 02. června 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: jkjkjkk      IP: uživatel5506    
právě že namam :-D jenom se ptám
 
 
Datum: 01. června 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
chceš mě touhle otázkou nasrat? :-D máš dome něco made in china? jestli jo, tak tvuj dotaz nechápu:-)
 
 
Datum: 01. června 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pocitej stim ze ta cina dlouho nevydrzi
 
 
Datum: 01. června 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel5255    
Všecko je lepši jak skutr z Činy.
 
 
Datum: 01. června 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zalezi jakej skutr pokud naka aspon 50 tka tak asi ten skutr ale babeta jetaky dobra
 
 
Datum: 01. června 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6260    
Ahoj draci, mam takovej zvlastni problem, resp.nevim co s tim. U CZ 477 sem uz dvakrat seridil predstih, jelo to skvele asi tak 5 kilometru a pak to zase zaclo cukat, blbe jet a delalo to takovy ty typicky priznaky kdyz je to rozstylovany. Tak se chci zeptat co s tim mam delat ,,,diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6260    
Díkymoc, druhý kontakt byl přiohnutý, ,,
 
 
Datum: 01. června 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ještě se podívej , jestli se ty kontakty neopalují a nevznikají na nich nánosy.
 
 
Datum: 01. června 2009 8:16
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jestliže jsou ložiska na klice vpořádku,podívej se na kladívko přerušovače jestli dosedá celou ploškou na druhý kontakt. Nesmí to být pokřivené. Musí pracovat stále ve stejné poloze.
 
 
Datum: 31. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši čím prosím mám vyleštit výfuk na babetě 210 ???... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: stepa      IP: uživatel6306    
rouno a benzín a pude to nebo silichrom
 
 
Datum: 05. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vojta uz se prilizil gdezto Marek je uplne vedle:-D vem si hadry a diky koleckum z hader, dvoum podlozkam, dvou sroubkum a jednomu sroubu z toho udelej lestici kotouc (jinak navod na jawa-50.cz gde se todlec pouziva na nalesteni motoru), najdi si nejakou brusnou pastu (v dilne urcite najdes takovou zelenou, co este zazila socialismus) no a tim to nalestis...pokud nebudes mit tu brusnou pastu tak vyborna je pasta Tempo na laky a az se ti bude zdat ze hruba prace je hotova tak vezmes to Tempo kterym si to pred chvilou lestil, sezenes si houbicku, nanenes na vyfuk, houbou rozlestis a budes dlouho drhnout krouzivymi pohyby, pak nechas tak 2-3 minuty zaschnout (udela se na nem takovy sedivy povlak) a ten pak hadrem setres a vylestis...delal sem to na uz moc vyfukach an pionyrech a chrom se tim da ozivit pokud este za neco stal dokonce i povrchova rez sla dolu, pokud tam ale se chrom uz odlupuje tak to nema cenu, jen tomu pomuzes dolu...
 
 
Datum: 31. května 2009 0:10
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Třeba přípravkem silichrom a leštičkou či hadrem
 
 
Datum: 30. května 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      E-mail:      IP: uživatel5855    
no ono zaleži natom vjakem jew stavu jestli jetem chrom a chcešto unom vileštit tak na to zelezne kotuče a le usli neni nachromovani tak sezen druhi nebo nachromuj neboti ti zrezavi a t to delaš jak chceš ja semto skušal
 
 
Datum: 30. května 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Čus, potřebuji poradit...skládám Jawu 21 ale mám problém že mi nehází jiskru. Už jsem zkusil přendat celý komplet zapalování z pojízdného pionýra ale jiskru to nehází, dál jsem dal novou cívku + svíčku a stále nic. Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Fikus kdyby si byl tak hodnej a poslal si mi to tak bych bylo moc rád... Email: MP3333@seznam.cz ICQ: 249-466-031
 
 
Datum: 31. května 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
já jsem na to taky nemohl přijít a tak jsem se naštval a vzal jsem kabel od fajfky do ruky a prošlápl jsem to :-D:-D a hele dalo mě to malou ránu tak jsem si řekl že to jen někde blbě vodí ...vyčistil jsem kladívka a jiskra jak bejk
 
 
Datum: 31. května 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
muzu ti pres icq nebo pres email poslat foto ty elektryky jak je v motoru a nebo i schema celyho zapojení
 
 
Datum: 31. května 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
soby to zmerit merakem kde je proud a kde neni. Mozna mas nekde skrat nezapojil si ve vypinaci kabel z inducky na kostru?? skus na inducce odpojit kabel co vede na vypinac co je u svetla a doufam ze mas dobre zapojenou inducku jeden na kostru druhej na kladivko. Jestli si mel sundanej ten sroubek na kladivku tak se koukni jestli tam mas izolace jedena je na sroubku a pak jsou 2. z obou stran toho drzaku na kladivku a na tom sroubku musi bejt kondik civka a stoho sroubku vyvod na inducku myslim ze ma bejt na pravy strane inducky
 
 
Datum: 31. května 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to ještě jednou přejít,mně to taky blbo a pak sem si všimnul že sem zapojil jeden kabel blbě,to bylo celý
 
 
Datum: 30. května 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Právě že spínací skřínku nemám, elektrika není ještě rozvedená ale kabel pro cívku je. Takhle to mám zapojený i na druhém fichtlu a jezdí to bezproblémů. Tak nevím čím to bude.
 
 
Datum: 30. května 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nemáš uvolněný vodič ve spínací skříňce na svorce č. 1 ?
 
 
Datum: 30. května 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus hosi jak ma byt zapojene ten nahon na tachac vtachacu je ta takove ctvercove prurez a to lanko je vnem jen trochu cca 1mm ani ne .je to OK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak by to slo spravit?
 
 
Datum: 30. května 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
do tachaku by mel bejt tak 1cm no musi tam bejt tak aby fungoval tachak muze se stat ze je kratky
 
 
Datum: 29. května 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau pls nevite nekdo jak SETRNE sundat loziska z klikovky, protoze mi tam nejak zustaly a mam strach je pacit, abych nemusel davat kontorlovat klikovku a jeste jaky loziska a gufera maj bejt v motoru na jawa 250/559 ? - dvouloziskovej - jeden z prvnich kousku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Ložiska na klice jsou 6305 C36, v převodovce 6303 a 6205, předloha je na futrech. Gufera na klice 25-62-8, v případě tříložiskového uložení kliky je na levé straně mezi ložisky labyrint, u řetězového kolečka je gufero 30-52-8. Ložiska mohu doporučit SKF, vydrží opravdu hodně.
 
 
Datum: 29. května 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Existuje takový příslušenství k některým stahovákům. Takový půlkruhy do kónusu a stahujou se k sobě šroubovicema. Buď to tím odtlačíš aby ses tam dostal stahovákem nebo pak chytneš stahovák za ten cajk.
 
 
Datum: 29. května 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: sir.Boombastic      IP: uživatel6244    
muzu ti poradit jen jedno:kladivo+drevo
 
 
Datum: 29. května 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zpusobu je vic,ja to sundavam tak ze vemu klikovku tak ze cep s loziskem polozim na hranu stolu(setrvaky sou jakoby ve vzduchu,podrzi pomocnik:-),pak dam mezi setrvak a lozisko majzlik a kousek ho odklepu,tak na 0,5cm,pak vemu dva velky majzliky a to lozisko odpacim do takovy vzdalenosti aby tam sel dat stahovak a je to
 
 
Datum: 28. května 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel6239    
dobry den chci se zeptat ta new spinaci skrinak da se odemknout i jinym klicem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau lidi mám jeden problém benzín mi to do válce saje jiskra je vynikající stadion jezdil ted dva dny nejel a ani nahodou se ho neda rozjet vubec ale všechno funguje .. s ničím se nehýbalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
muhla odejit svicka skus svicku pokud to nepomuze tak skus jinej kondenzator to muze davat jiskru ale spatnou
 
 
Datum: 28. května 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
občas se stává že se benzín odpaří a zůstane nějaký bordel z oleje v karbecu vyzkoušej při startu povolit trysku a nech ji povolenou i při běhu motoru až se motor trošku ohřeje a tím se i vypláchne karbec tak utáhni trysku a mělo by to jet
 
 
Datum: 28. května 2009 20:29
 
<  231  232  233  234  235  236  237  238  239  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 10:43:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu