|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec, nemáte někdo nějakej popis na složení zadních tlumičů na 175/450 de-luxe? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 13:13
 Prosím o radu. Mám babetu 210. Startuje na první pokus, ale jakmile ujedu pár kilometrů a babeta se zahřeje a já ji vypnu, tak mi chytne až po rozšlapání. Nevíte co působuje, že nechce napoprvé chytnout po zahřátí. Někdy se mi stane, že také chcípne při zastavení, ale není to pravidlem. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 15:20
Jméno: radek
IP: uživatel1723
 já bych řekl že máš asi moc bohatou směs a když je to studený tak to je akorát ale když se ti zahřeje tak už to máš moc takže tomu uber benzín
Datum: 08. června 2009 15:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je hodnotou svicky mas svicku na zimu dej tam treba 17 ale vzime spatne chyta
Datum: 08. června 2009 14:02
Jméno: marko
IP: uživatel5266
 no me neco podobnyho dal mustang.mel sem zasranej karburator,vyvaril sem ho v silnym roztoky octu a vody,pak sesteloval poradne spojku a volnobeh a vodty doby nemam problem....tak zkus poradne vycistit ten karburator a sestelovat volnobeh a uvidíš.
Datum: 08. června 2009 12:07
 čau draci,mám fichtla.když ho roztlačím tak naskočí tak na 10 sekund a pak zdechne.nevíte co stím?dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 16:17
Jméno: Jara
IP: uživatel5648
 Všechno jsem vyčistil ale pořád nejede
Datum: 08. června 2009 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 hruska05 : Tak sem skouknul ty stranky a uz dlouho sem se tak nepobavil  Pionýr 20 zprvu jel dobre,ale protoze mel 3Q tak do kopců netah a odchazeli motory,ktery nemeli velkou zivotnost......nevim kdo tohle moh napsat......ba naopak pionyry sou stroje co vydrzej sakra hodne!!
Datum: 08. června 2009 10:19
 Nastav hladinu u plováku vyčisti karbec a skontroluj jestli ti teče z khoutku benal!
Datum: 07. června 2009 20:33
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 07. června 2009 20:28
 tipoval bych přicpanej přívod benzínu......vyčistit kokout + karbec ........ale příčin může být plno.
Datum: 07. června 2009 20:07
 Zdarec, mam takovy problem kdyz jedu na fichtlu tak mi v nizkych otackach vubec nejede a ma to celkem divny zvuk, ale jak se dostanu do vysokych otacek tak jede dobre, jenze jak preradim např na 2ku tak to zase zdecha a nejede to...  nevite nekdo co stim fichtlari? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 20:55
Jméno: vasil00
IP: uživatel6293
 jo hosi problem vyresen bylo to kladivkeeem
Datum: 08. června 2009 20:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 me to delali gufera , salo to falesnej vzduch
Datum: 07. června 2009 16:59
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 předstih odtrh mozna zanesenej filtr vzduchovej nebo vyfuk no a to nejtezsi nakonec a to jsou gufera asi teda no jinak me nic nenapada jeste mozna smes
Datum: 07. června 2009 16:14
 Zdarec lidi, nevíte někdo o nějaky moto techně kde se dají koupit levně náhradní díly na fichtla 555 ?? kromě sesa-shopu, bezva krámek ale bohužel neseženu tady vše potřebný na renovaci  díky moc =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 13:24
Datum: 07. června 2009 13:24
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 aukro.cz
Datum: 06. června 2009 19:30
Jméno: jawa amatér
IP: uživatel5056
 zdarc draci jedu si dneska tak po polˇmačce žádnej šutr nic takovýho najednou mi spadl řetěz a skouším to nakopnout a ono nic akorát to dává zvuky jak vozy WRC  . Tak jsi říkam, že bude zacpanej vyfuk. Tak jsem ho zdělal ( podotýkám jiskra je ok) .skouším to roztlačit a ono to nechytne a nechytne a ještě k tomu to dělá bordel. Nevím co s tým je. Pls o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:40
Jméno: buben
IP: uživatel770
 typuju ze ti spadnul retez a hnul ti se zapalovanim.....klasika u pio:spadne retez-prorazi prepazku u zapalka-nikdo ji tam uz nedodela-pak retez spadne znovu a rozhodi prestih.....
Datum: 05. června 2009 22:40
 predpokaldam ze retez si zpatky nandal...jinak mas negde problem s laufem, pohl poodskocit, shoret tesneni (azbestova snura to obcas zabali), mohl prasknout, nohl upadonut  jinak bych rozhodne rozebral valec pokud to dela v nem pac to mohl prdnout krouzek, mohla se vysypat klika (pokud zvonila), mohlo se povolit koleno vyfuku...takze vyfuk, krouzky a klika...ted me nic jineho nenapada, este ti tam mohl samozrejme vlitnout nejaky bordel (takze zase podotykam sundat valec), vylitnout pojistka pistniho cepu a jine zakerne veci...
Datum: 05. června 2009 18:36
Jméno: patrik
IP: uživatel6305
 dobrej potřeboval bych pomoct mám pionýra sice jede ale málo ,když dám jedničku a pořádně přidám tak ve viších otáčkách to řve ale přerušovaně nejde to na plno a když přeřadím na dvojku tak to nemá tah nerozjede se to na tu dvojku pořádně nevíte nikdo co s tím je dekuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 17:57
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nejprve si překontroluj seřízení zapalování.Když budeš mít jistotu,že toto je podle návodu,můžeš hledat další možné příčiny.
Datum: 05. června 2009 17:57
 seštelovat bohatost směsi.. má to buď moc nebo málo vzduchu
Datum: 05. června 2009 14:29
Jméno: dark
IP: uživatel5329
 čau draci dal sem do kupy motor a nechce jet.elektrika valí dobře benzín tam teče a nechce ani chytnou ani neškytne..nemůže se třeba protáčet klika na ložiskách?už fakt newím čím to může bejt..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 22:30
Jméno: ušoplesk
IP: uživatel1723
 tak už zbývá asi jen předstih ....
Datum: 03. června 2009 22:30
Jméno: Bart
IP: uživatel2971
 Čus hoši,jakou cenu můžou mít tyhle díly.Rám bez vidlí s řidítky,k tomu zadní plech bez světla ,trochu promáčklá nádrž,maska, 2x ráfek může být i s pneu bez duše a horší kříž, to vše na 555.Dále nekompletní motor na 20,chybí válec + hlava ,řadička,startovačka a zapalování.Pak 3x paraboly bez sklíček,kříž na 20 ze stojanem.Předem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 12:15
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 muj email je vodafone123@seznam.cz a nebo hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 04. června 2009 12:15
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 odkud jsi? jestli jsi někde poblíž chrudimě nebo tak někde tak mi odepiš prosím na mejla a já bych měl asi zájem o jedno kolo na tu 555
Datum: 03. června 2009 22:35
 čus! pls nerozdělával někdo z vás doma trachometr ze škody 120 ? mám ho totiž na 487 a povolil se mi ten číselník a když už je tacháč rozdělanej tak sem si řek že tam dám nějakej "lepší" ciferník, ale nevim jak sundat tu ručičku. Tahem to nejde tak jak ? poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 11:41
 Sundáš ji tahem ve směru osy, jinak ji ohneš, většinou to nejde moc dobře, když budeš měnit ciferník tak o něj můžeš zapřít 2 šroubováky a opatrně rovnoměrně vypáčit, když už to máš rozdělaný tak do pružinky co vrací ručičku natlač trochu vazelíny, ale jen málo a nastav vůli osičky aby byla minimální, potom ti nebude ručička vůbec lítat za jízdy, aspoň do tý doby než se to zase vymlátí..., a pak nezapomeň správně ustavit ručičku aby to ukazovalo dobře, já to dělám podle dalších 2 tachometrů, za pomoci kousku náhonu a vrtačky...hodně zdaru je to celkem piplačka
Datum: 03. června 2009 11:41
 dík, ale nechci tenhle funguje dobře
Datum: 03. června 2009 8:22
 zdar jesi chces tk ti za retka necham cely kulaty komplet budiky.mam doma 3je  .....dystak napis na email zdar
Datum: 02. června 2009 22:45
 hoj borci, potřebuju pomoct , když mám zahřátej motor tak to nemůžu zaboha nastartovat , zkoušel jsem i vyměnit svičku , ale furt to nejde , nevíte včem by mohl být problém? předem děkuju za odpověd dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:06
 Je to vyléčitelná nemoc, jen to chvilku trvá než se to vychytá, jestli si vyloučil všechno ostatní jako zapalování, svíčka, falešnej vzduch, tak bych začal výměnou volnoběžný trysky..., a nejde to nakopnout ani když držíš plnej? A nebo když to nakloníš na pravou stranu?
Datum: 03. června 2009 12:06
 kluci jestli to nebude tím, že je to jawa pionýr  . To je prostě jejich nevyléčitelna nemoc - startování zahřátého motoru. Nezbývá než roztlačit, nebo mužeš zkusit při nakopávání naklonit motorku doprava.
Datum: 02. června 2009 18:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me tohle dela svicka a navic slaba elektryka a nevim si stim rady vzdycky to musim roztlacit
Datum: 02. června 2009 17:58
 čau hoši mam doma pařeza a mužu sehnad kolo z toho starsiho jak ma zadni brzdu na horu myslite že tam pude když já mám už toho novejšího s táhlem dolu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2009 10:41
Jméno: jkjkjkk
IP: uživatel5506
 čus hoši co myslíte je lepší babetta 210 nebo nějakej čínskej skútr??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:44
 kup bábu, když se rozbije tak na ní odjedeš jako na kole
Datum: 03. června 2009 12:44
 Babetta je lepsí náhradní díli se seženou snadno lehce ale na číňana nikdo nemá
Datum: 03. června 2009 11:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 To poznáš, až budeš shánět náhradní díly.
Datum: 02. června 2009 7:04
Jméno: jkjkjkk
IP: uživatel5506
 právě že namam  jenom se ptám
Datum: 01. června 2009 20:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 chceš mě touhle otázkou nasrat?  máš dome něco made in china? jestli jo, tak tvuj dotaz nechápu
Datum: 01. června 2009 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pocitej stim ze ta cina dlouho nevydrzi
Datum: 01. června 2009 16:34
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel5255
 Všecko je lepši jak skutr z Činy.
Datum: 01. června 2009 16:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 zalezi jakej skutr pokud naka aspon 50 tka tak asi ten skutr ale babeta jetaky dobra
Datum: 01. června 2009 16:15
Jméno: Lasty
IP: uživatel6260
 Ahoj draci, mam takovej zvlastni problem, resp.nevim co s tim. U CZ 477 sem uz dvakrat seridil predstih, jelo to skvele asi tak 5 kilometru a pak to zase zaclo cukat, blbe jet a delalo to takovy ty typicky priznaky kdyz je to rozstylovany. Tak se chci zeptat co s tim mam delat ,,,diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2009 14:13
Jméno: Lasty
IP: uživatel6260
 Díkymoc, druhý kontakt byl přiohnutý, ,,
Datum: 01. června 2009 14:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ještě se podívej , jestli se ty kontakty neopalují a nevznikají na nich nánosy.
Datum: 01. června 2009 8:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestliže jsou ložiska na klice vpořádku,podívej se na kladívko přerušovače jestli dosedá celou ploškou na druhý kontakt.
Nesmí to být pokřivené. Musí pracovat stále ve stejné poloze.
Datum: 31. května 2009 17:45
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši čím prosím mám vyleštit výfuk na babetě 210 ???... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:57
Jméno: stepa
IP: uživatel6306
 rouno a benzín a pude to nebo silichrom
Datum: 05. června 2009 16:57
 Vojta uz se prilizil gdezto Marek je uplne vedle  vem si hadry a diky koleckum z hader, dvoum podlozkam, dvou sroubkum a jednomu sroubu z toho udelej lestici kotouc (jinak navod na jawa-50.cz gde se todlec pouziva na nalesteni motoru), najdi si nejakou brusnou pastu (v dilne urcite najdes takovou zelenou, co este zazila socialismus) no a tim to nalestis...pokud nebudes mit tu brusnou pastu tak vyborna je pasta Tempo na laky a az se ti bude zdat ze hruba prace je hotova tak vezmes to Tempo kterym si to pred chvilou lestil, sezenes si houbicku, nanenes na vyfuk, houbou rozlestis a budes dlouho drhnout krouzivymi pohyby, pak nechas tak 2-3 minuty zaschnout (udela se na nem takovy sedivy povlak) a ten pak hadrem setres a vylestis...delal sem to na uz moc vyfukach an pionyrech a chrom se tim da ozivit pokud este za neco stal dokonce i povrchova rez sla dolu, pokud tam ale se chrom uz odlupuje tak to nema cenu, jen tomu pomuzes dolu...
Datum: 31. května 2009 0:10
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Třeba přípravkem silichrom a leštičkou či hadrem
Datum: 30. května 2009 18:48
 no ono zaleži natom vjakem jew stavu jestli jetem chrom a chcešto unom vileštit tak na to zelezne kotuče a le usli neni nachromovani tak sezen druhi nebo nachromuj neboti ti zrezavi a t to delaš jak chceš ja semto skušal
Datum: 30. května 2009 18:08
 Čus, potřebuji poradit...skládám Jawu 21 ale mám problém že mi nehází jiskru. Už jsem zkusil přendat celý komplet zapalování z pojízdného pionýra ale jiskru to nehází, dál jsem dal novou cívku + svíčku a stále nic. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 20:25
 Fikus kdyby si byl tak hodnej a poslal si mi to tak bych bylo moc rád... Email: MP3333@seznam.cz ICQ: 249-466-031
Datum: 31. května 2009 20:25
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 já jsem na to taky nemohl přijít a tak jsem se naštval a vzal jsem kabel od fajfky do ruky a prošlápl jsem to   a hele dalo mě to malou ránu tak jsem si řekl že to jen někde blbě vodí ...vyčistil jsem kladívka a jiskra jak bejk
Datum: 31. května 2009 10:30
 muzu ti pres icq nebo pres email poslat foto ty elektryky jak je v motoru a nebo i schema celyho zapojení
Datum: 31. května 2009 10:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 soby to zmerit merakem kde je proud a kde neni. Mozna mas nekde skrat nezapojil si ve vypinaci kabel z inducky na kostru?? skus na inducce odpojit kabel co vede na vypinac co je u svetla a doufam ze mas dobre zapojenou inducku jeden na kostru druhej na kladivko. Jestli si mel sundanej ten sroubek na kladivku tak se koukni jestli tam mas izolace jedena je na sroubku a pak jsou 2. z obou stran toho drzaku na kladivku a na tom sroubku musi bejt kondik civka a stoho sroubku vyvod na inducku myslim ze ma bejt na pravy strane inducky
Datum: 31. května 2009 10:23
 skus to ještě jednou přejít,mně to taky blbo a pak sem si všimnul že sem zapojil jeden kabel blbě,to bylo celý
Datum: 30. května 2009 22:02
 Právě že spínací skřínku nemám, elektrika není ještě rozvedená ale kabel pro cívku je. Takhle to mám zapojený i na druhém fichtlu a jezdí to bezproblémů. Tak nevím čím to bude.
Datum: 30. května 2009 20:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš uvolněný vodič ve spínací skříňce na svorce č. 1 ?
Datum: 30. května 2009 20:13
 Cus hosi jak ma byt zapojene ten nahon na tachac vtachacu je ta takove ctvercove prurez a to lanko je vnem jen trochu cca 1mm ani ne .je to OK?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 7:52
 A jak by to slo spravit?
Datum: 30. května 2009 7:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 do tachaku by mel bejt tak 1cm no musi tam bejt tak aby fungoval tachak muze se stat ze je kratky
Datum: 29. května 2009 21:47
 Cau pls nevite nekdo jak SETRNE sundat loziska z klikovky, protoze mi tam nejak zustaly a mam strach je pacit, abych nemusel davat kontorlovat klikovku a jeste jaky loziska a gufera maj bejt v motoru na jawa 250/559 ? - dvouloziskovej - jeden z prvnich kousku
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 19:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ložiska na klice jsou 6305 C36, v převodovce 6303 a 6205, předloha je na futrech. Gufera na klice 25-62-8, v případě tříložiskového uložení kliky je na levé straně mezi ložisky labyrint, u řetězového kolečka je gufero 30-52-8. Ložiska mohu doporučit SKF, vydrží opravdu hodně.
Datum: 29. května 2009 19:17
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Existuje takový příslušenství k některým stahovákům. Takový půlkruhy do kónusu a stahujou se k sobě šroubovicema. Buď to tím odtlačíš aby ses tam dostal stahovákem nebo pak chytneš stahovák za ten cajk.
Datum: 29. května 2009 17:06
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel6244
 muzu ti poradit jen jedno:kladivo+drevo
Datum: 29. května 2009 11:32
 zpusobu je vic,ja to sundavam tak ze vemu klikovku tak ze cep s loziskem polozim na hranu stolu(setrvaky sou jakoby ve vzduchu,podrzi pomocnik  ,pak dam mezi setrvak a lozisko majzlik a kousek ho odklepu,tak na 0,5cm,pak vemu dva velky majzliky a to lozisko odpacim do takovy vzdalenosti aby tam sel dat stahovak a je to
Datum: 28. května 2009 20:56
 dobry den chci se zeptat ta new spinaci skrinak da se odemknout i jinym klicem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 19:18
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi mám jeden problém benzín mi to do válce saje jiskra je vynikající stadion jezdil ted dva dny nejel a ani nahodou se ho neda rozjet vubec ale všechno funguje .. s ničím se nehýbalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 muhla odejit svicka skus svicku pokud to nepomuze tak skus jinej kondenzator to muze davat jiskru ale spatnou
Datum: 28. května 2009 20:31
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 občas se stává že se benzín odpaří a zůstane nějaký bordel z oleje v karbecu vyzkoušej při startu povolit trysku a nech ji povolenou i při běhu motoru až se motor trošku ohřeje a tím se i vypláchne karbec tak utáhni trysku a mělo by to jet
Datum: 28. května 2009 20:29
|



|