česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  230  231  232  233  234  235  236  237  238  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondrak      IP: uživatel5563    
zadat nevite kam se presne montuje tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2620.html tlumič řízení a jake s ním máte zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: SniperX      IP: uživatel6392    
Nazdar draci, mam tady problém s Mustangem (r. 1978) - dostal jsem ho po asi 10 letech stání. Nestartoval - neházel jiskru vyměnil jsem cívku a svíčku, sešteloval zapalko - teď hází jiskru, ale stále nestartuje - na roztlačení se chvíli točí, ale nemá sílu aby to udržel. Kde může bejt problém? Může to bejt v těsnění pod válcem? Těsnění k vejfuku chybí úplně - má to vliv? Nebo kroužky? (nepoznám´jestli jsou špatný, nevim jak to má vypadat) když sundám válec, kroužky jsou docela volný - jde s nima točit kolem dokola, má to tak bejt? :-) Dík za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: SniperX      IP: uživatel6392    
NO kohoutek je ok, benzin mi z toho teče mezi válcem a vejfukem takže nějak přitejká, ale možná že směs neni ok, to je pravda, omrknu to.
 
 
Datum: 15. června 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jj presne tak vycisti karbec a sesteluj a tesneni mezi valcem a kolenem ma velkej vliv na vykon ale chyta to bez nej normalne pod valcem kdyz to fouk tak to je mokry od benalo spise od oleje benal se vypari a nechceto chytit strasne spatne a kdyz to chyti tak to nema vykon a musi to bejt porad v otackach krouzky jsou vylitany pokud je ocouzenej pist i za druhym krouzkem k prevodovce
 
 
Datum: 14. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel680    
Nazdar draci... fichtl mi vubec nechce jet... normálně sem jezdil a zničeho nic chcipl.... a ted když tlačim tak to normalne dela zvuky motoru ale netahne to.. a když skusim proturovat tak to chcipne.. čim by to mohlo byt?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
Skus vycistit karbec
 
 
Datum: 14. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci....prosím vás, potřebuju poradit...koupil jsem mustiše, a jak jsem ho zkoušel, jel bezproblémově.....tak jsem ho naložil do auta...pak strčil do garáže a další den jsem se chtěl projet, a on se rozjede ale pak začne vynechávat a kucká, ale jede a pak chípne....nevíte čím to může být??? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a vyčisti si vejfuk
 
 
Datum: 14. června 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky za rady.....určitě zkusím :-)
 
 
Datum: 14. června 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti karbec,nastav ho a skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku!
 
 
Datum: 14. června 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: Tommy15jawa      IP: uživatel5829    
Podle mě ti tam nejde benzín, takže buď ucpanej kohoutek nebo špinavý trysky.
 
 
Datum: 14. června 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: meister      E-mail:      IP: uživatel6390    
cau lidi potreboval bych poradit mam pionyra 50 asi pred dvouma mesicama mi jezdil uplne na pohodu a pak mi chcipl a od te doby nechce jezdit a nevim co stim kdys to skousim naslapnout nejdeto ani kdyz se rozebehnu z kopce tak se chci zeptam mam na nem jeste starou elektroinstalaci tak jestly to je tim nebo motorem diky kdyz mi poradite cau cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně se jako první podívej na svíčku!Jestli nedává jiskru tak to nemůže jet!Jestli je suchá tak to samý!Jestli bude suchá tak skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku nastav karbec vyčisti karbec.Skus sundat vzduchovej filtr jestli ho nemáš ucpanej.Jestli nedává jiskru tak skus jinou svíčku,pak vyšroubuj fajfku a skus dát kabel na 1mm k válci a skus jestli hodí jiskru,pak kdyžtak skontroluj kabeláž vyměn indučku kondenzátor,nastav předstih a odtrh podívej se jestli máš spínač ve správnej poloze,skus vyměnit kladívka cívky na zapalování.No a jestli tyhle věci sou ok,tak skus jestli to má kompresi.Pokud ne vyměn těsnení pod válcem a skontroluj jestli tě nefouká pod hlavou.Pak zkus vyměnit těsnení mezi karbecem a hrdlem sání,mezi válcem a hrdelm sání.Skus jestli ti to nenasává olej s převodovky mezi karterama,pak zkus jestli nejsou špatný gufera.Těch příčin může bejt plno musíš to odskoušet!
 
 
Datum: 14. června 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Buď tam nejde proud nebo benzín. Začni tím že vyndáš a vyčistíš trysky, vyčistíš kanálky karburátoru, vyndáš víčko plovákové komory a profoukneš v něm ventil. Jehlu nastav na druhy zarez shora. Jinak zkus jestli svíčka hází jiskru, nebo ještě líp zkus jinou, novou. Jestli ani to nepojede, tak zkontroluj stav zapojení elekroinstalace, nebo vyměň indukční cívku, můžeš i kladívka...není na škodu nastavit předstih a odtrh.
 
 
Datum: 14. června 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec borci udělali jsme na pinckovi generálku motoru sehnali slušnou kliku dali nový gufera, spojka atd. Ale neudělali výbrus ale to by vadit nemělo. Složili naladili a když jedu tak dřív to šlo šlo na jedničku vytočit až na 25km/h a za dvojku 45km/h ale ted na každou rychlost o 5km/h míň a celkově se mi to zdá takový línější. Nevíte v čem bude chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaves kluci já mám taky motor po go kromě výbrusu ten jsem nedělal jelikož to byl pionýr na polnačku v motoru je skoro všecko nové tak jsem taky zvědavý jak to pojede...počítám s tím že ze začátku to bude rádo když se to rozjede ale doufám že až ho zajedu takže bude lítat líp než předtím protože ty ložiska co tam byli tak měli hodně dost a klikovka se hýbala do stran :-D:-D
 
 
Datum: 14. června 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ložiska si sednou, pokud jsou tam předepsané "C". Po vyjetí jedné nádrže ještě vypusť olej a zkontroluj obsah mechanických nečistot, popřípaě ho vyměň. Podle stylu jízdy se to uvolní za 300-500km. Pístní kroužky se zajíždějí stejně
 
 
Datum: 14. června 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar vim dělalo mi to taky nemáš zaběhnutý ložiska po 500km to pustí a bude lítat jako dřív možná i líp
 
 
Datum: 14. června 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: JAno21      E-mail:      IP: uživatel6378    
NAZDAR DRACI NEVIETE KOLKO BY STAL U SESU KOMPLET CELY MOTOR AJ S PREVODOVKOU ,induckou,kablami vsetkymi, na jawa pionier ?:-)PROSIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
 
 
Datum: 14. června 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: dr      IP: uživatel257    
a kartery by se sehnaly kde?
 
 
Datum: 13. června 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
A ja pocital som len s zapalovanim bez indukcku,káble,ziarovky,spinace atd.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Eugen Németh      E-mail:      IP: uživatel6255    
uz raz som to vypocita bolo to okolo20 000-21 000 !!! SK !!! ked kupis vsetky srobi aj podlozky novy válec atd :-(
 
 
Datum: 13. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: ********      IP: uživatel5573    
Čau hele poradíte mi někdo budu zapojovat elektriku na kývačce a nemám spínací skřínku kámoši mi řekli že to jde i přez obyčejný vypínač nemáte prosím někdo schéma kdyš tam je vypínač místo tý skřínky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Schéma nemám ale na tom není nic těžkého zapojit to bez schématu. Zjistíš si které dráty jdou od cívky, a mezi ně do serie jenom zapojíš ten vypínač a máš to. Ale nevýhodou je že jde zapojit jenom zapalování. Pro světla by si musel zapojit další vypínač zvlášť.
 
 
Datum: 13. června 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: JAno21      E-mail:      IP: uživatel6378    
Nazdar Draci:-) mam tu taky problem z moji, fichtlom... pred mesiacom sme sa normálne vozili aj do kopca aj dvaja.. a teraz t nechce chytit ani na nakopnutie ani na roztlacenie.. cistil som aj karburator.. neviete cim to bude?? moze to byt aj tym ze tam je benzin 95oktanovy? prosim o odpoved.. velmi pekne dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: uhlik93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, před časem sem měl stejný problém. Já sem to vyřešil tím, že sem udělal novou elektriku a všechno sem důkladně vyčistil a fichtl šlape jako dřív. Petr
 
 
Datum: 13. června 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel1200    
a hází ti svíčka jiskru? Jde ti benzín do válce? zkontroluj jestli máš mokrou svíčku.
 
 
Datum: 12. června 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj draci,motorka mi jezdí normálně ale dneska jsem se byl s kamošem projet a zastihl nas obrovsky dest,byli sme celi mokri a zjistil jsem že to žere strašně moc benzínu,a později se to začalo ve vysokych otáčkách dusit a chcípat.Díval jsem se a měl jsem povolený sání vzduchu.Myslíte že to bylo tím,že to sálo hodně vzduchu?nebo jeste ze by to nasalo i nejakou voduM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no onase tam dostala urcite,ale nejsem zase tak světa znalý abych si mohl byt jisty ze to bylo pouze tim ,ale diky za ujisteni :-D
 
 
Datum: 12. června 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6370    
Zmokla no:-D ba ne,asi se ti dostala voda do sání.....
 
 
Datum: 12. června 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to jawa dandy :-)
 
 
Datum: 12. června 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6366    
zdarec...hej uz na to nemam nervy..proste chrcek jel ze pohoda a nedavno jak sem rubal do kopca zacal kuckat a proste uz nejchce jet..vycistil sem karbec,profukal,profuknul trysky..svicka furt byla sucha..tk sem sundal rotor a vymenil sem gufero pod zapalkem..jak sem sundal rotor tak gufero se mi zdalo normalni atle tak radsi sem ho vymenil..a svicka trosicku mokra(hodne nema byt ne?)..a porad mi ale nejde jiskra..pritom sem dal new indukcku ta kope superne do prstu hodne..myslite ze to je civkou v zapalovani?A když ju vyměnim a nepojede mi to..myslite ze to je tim ze mam tu svicku malo mokrou?(rozjizdim to na roztlacku..)..pls poradte secky moznosti ktere to muzou byt..Dik moc za radyy sem vam vdecny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: fada      E-mail:      IP: uživatel6224    
...tak od konce...svíčka nemá být mokrá, ale cihlově červená, jestli ti to nehází jiskru a indukčku máš novou, odpoj kabel od fajfky a zkus jestli hází jiskru proti kostře, když jo, je v háji fajfka...jestli tam máš dlouhou fajfku, může být v pytli odpor v ní....
 
 
Datum: 12. června 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel6374    
měl jsem stejny problem a svičkou to nebylo ale čepec nebyl vodivej -to je u tebe možný
 
 
Datum: 12. června 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: premous      IP: uživatel6373    
skus si vickrat prošlapnout nebo skus zmacknout vickrat sitič mě se to zase pro změnu prechlastava
 
 
Datum: 12. června 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Zkus vstriknout pod svicku trochu benzinu, jestli to capne, tak je problem v palivovy soustave.
 
 
Datum: 12. června 2009 6:38
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je uplne nova svicka..
 
 
Datum: 11. června 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: vinnetou      E-mail:      IP: uživatel6368    
nejdřív zkus jinou svíčku
 
 
Datum: 11. června 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6366    
pripadne muzete napsat co mam udelat pro to aby ta svicka byla trochu vice mokra...dik:-(
 
 
Datum: 11. června 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
Zdarec Seso .. tak uz sem dosel nato kde bil ten problem u babety s tachometrem... uz to facha aj s silonovym koleckem =D problem bil v tem šneku... viz foto... http://www.ulozisko.sk/180088/P6100296.JPG to nalevo je s tej sady od tebja... s tym napravo to facha bez problemu ... zdarec =D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: lukáš      E-mail:      IP: uživatel6356    
cuus draci hele potřeboval bych poradit....nechce mi chytnout fichtl a když mam venku svíčku tak hází jiskru dost velkou tak jí zašroubuju a zas to nechytá když jí vyndám tak je mokrá tím pádem tam de benzín a kdyz ji zkusim jestli hazi tak hází dobře a i kdyz je mokrá tak hazí vejkou jiskru....ubec si už nevím rady....jestli nekdo víte co stím tak napište na e-mail: l.k.kamen@gmail.com budu rád za každou radu čím by to mohlo být......zatim zdarec draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
a taky by ti mohla hazet jiskru do boku podle toho jak je to ohnuty ta pacicka k elektrode...mohlo b se totiz stat ze to bude hazet do hlavy misto do pacicky elektrody a pak to nezapali smes
 
 
Datum: 12. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
cus...muzen to byt jak psal filip.....aby ti svicka chytala ve valci tak na normalnim tlaku(tedy kdyz je vytahla)musi hazet modrou jiskru....raci sii poradne utahni kontakty na svicce a skontroluj jestli je narvanej ve fajfce a civce....pokud to nebude chytat tak a bude mokra svicka tak se musis pohrabat u v magnetu a skontrolovat palec kladivka......a jestli je svicka sucha tak ti tam nejde palivo a mas zasrany trysy nebo seklej privod do plovakovy komory.....
 
 
Datum: 12. června 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6360    
Zkus jinou svíčku, venku muže jiskru házet, ale jak ji dáš do válce tak při kompresi je tam větší tlak než venku a už ji házet nemusí.
 
 
Datum: 11. června 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jestli je moc mokra, tak tam jde toho benzinu nejspis moc
 
 
Datum: 11. června 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
tak si skus seřídit předstih
 
 
Datum: 11. června 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
čau draci fichtl mi poslední dobou nějak blbne když chci jet tak pořád škitá tlačím ho tak 5min dycky dělá h11x rindin h10x rindin a pořád dokola 5min pak mě konečně uveze tak na něj sednu a jedu pár metrů a pořád to takhle škitá pak to najdnou začne jezdit vytáčíse to jede to parádně ale když dám neutrál tak zase to dělá škitá,a když zařadím za 1,2,3 tak jede zasde dobře ale moc se hřeje newíte proč?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
budto to skita z nedostatku paliva-treba psinavy trysky.........nebo to muze byt spatnej predstih a zapaluje to moc brzo proto to skita protoze brzo se zapali smes a a pist ma snahu jet zpatky a kdyz to rozjedes tak setrvacnosti to prekonas........tohle si myslim ja ze by mohly byt 2hlavni priciny:-)
 
 
Datum: 12. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jake pruměr má ten zavit na stupackach u 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Průměr závitu je 12mm a stoupání 1,5 .Klasická M 12 má 1,75 .
 
 
Datum: 11. června 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to M12, ale jemnej závit, stoupání už si nepamatuju
 
 
Datum: 11. června 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
asi M10
 
 
Datum: 11. června 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
Cus,pude mi pls tahle jehla co je tady do karburatoru 555???http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_89.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
Tk dik a nevite kde sezenu jehu do karburatoru 555??
 
 
Datum: 11. června 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6355    
Otazka znela,zda pujde tato jehla do karburatoru 555.Odpoved je ANO,ale musím dodat,ze to nepojede,protoze to je jehla do 21......je hubena a kratka
 
 
Datum: 11. června 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
Ahoj draci.. predem se omlouvam za dotaz..:-) kamos ma MZ 150.. jelikoz to ma bezkontaktni zapalovani.. tak tomu teda vubec nerozumim.. ale snazil jsem se to nejako pochopit jak to funguje...ale nemuzu prijit na jednu zahadu.. meli jsme sundanou hlavu.. svicka ve fdajvce.. a pootacel jsem zapalovanim abych zjistil jakej ma predstih... a zjistil jsem zue mu to hazi jiskru nekde az ve spodni uvrati..a normalne to chytne.. jedete to teda hrozne.. ale fakt to chytne coz jsme teda cumel.. jak je to mozne.. tak jestli by ste mi to nemohl nekdo ODUVODNIT?;-) a jeste jsme se chtel zeptat co udava moment na bezkontaktnim zapalovani aby svicka hodila jiskru ? MOC DIKY ZA ODPOVEDI;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6351    
urcite tam musi byt nejaka mira predstihu ve stupnich....vetsinou takova stupnice nekde zboku a proti ni šipka......nektere bezkontakty davaji jiskru jak v horni tak v dolni uvrati.... kdyz jsme vymyšleli konstrukci bezkontaktniho zapalovani s rizenym predstihem pomoci procesoru,tak sme taky dospeli k veci,ze by bylo uplne nejlepsi,kdyby procik pocital predstih z dvou jisker za jedno otoceni....zrovna sesův bezkontakt to tak má....
 
 
Datum: 10. června 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1521    
Zdravim...potřebuju sehnat nový váleček do řidítek na stadiona S22, neví někdo kde to sehnat nebo nahradit s jiného stroje? dik za pomoc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na aukru nabízejí ,ale možná by pasoval z jízdního kola.
 
 
Datum: 12. června 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6345    
zdar chlapi...potrebujem rychlu POMOOOOC!!!! fichtl mi isiel uplne dobre ale zrazu mi to zacalo strielat z vyfuku aj s filtra a potom uz prestal ist uplne...a teraz uz nedava ani iskru!...prosim poradte mi co s tym mam robit!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: bouzek      IP: uživatel5731    
mě takhle odešla zapalovací cívka
 
 
Datum: 10. června 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel6349    
ludia dakujem vam...a viete kde bola ta zavada?? len som odstrihol kusok z toho kabla co ide do fajky a hned chytil na prvy kop...
 
 
Datum: 10. června 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dejv      E-mail:      IP: uživatel5882    
tak presne tenhle problem jsem resil pred 14ti dnima!!!! samozřejmě nejdříve proběhla klasická kontrola. Benzin davala, jiskra neprevidelna až vubec. Karbec prskal a strilel. Zavadu jsem nasel po sundani zapalovani a magneta!!! Je tam takový malý hajzlík na hrideli (respektive na klice) který aretuje magneto!!! ten hajzlik (aretujci količek) se mi ulomil ( nebo taky muze pri demontazy jednoduse vypadnout). No a pak se magneto vcetne zapalovani pohne a je po jezdeni. A jak jsem na to prisel??? Proste nejde sestelovat predstih!!!! Vacka na zapalovani a pist proste nesladis. Takze musi sedet magneto na hrídeli presne na aretovacim kolicku a mezi magnetem a zapalovanim musi byt taky klinek.
 
 
Datum: 10. června 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6347    
To mas len rozstelovane zapalovanie alebo zlomene kladivko .
 
 
Datum: 09. června 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
spadly ti kladivka,neotviraj,musis tam dat spravnej odtrh
 
 
Datum: 09. června 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Střílet do výfuku nebo karburátoru dělá většinou předstih
 
 
Datum: 09. června 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdar draci,mám takovej problémek a sice:jedu na pionýru ujedu cca kilometr,najednou zničeho nic se začne dusit a cuká,po pár set metrech kdy mu musim poháhat nohama jede opět ok.Nevíte v čem je problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemáš smetí v nádrži? Je možné že sa ti přicpávají trysky. Zkus všechno vyčistit.
 
 
Datum: 08. června 2009 19:52
 
<  230  231  232  233  234  235  236  237  238  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 10:57:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu