|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondrak
IP: uživatel5563
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:56
Jméno: SniperX
IP: uživatel6392
 Nazdar draci, mam tady problém s Mustangem (r. 1978) - dostal jsem ho po asi 10 letech stání. Nestartoval - neházel jiskru vyměnil jsem cívku a svíčku, sešteloval zapalko - teď hází jiskru, ale stále nestartuje - na roztlačení se chvíli točí, ale nemá sílu aby to udržel. Kde může bejt problém? Může to bejt v těsnění pod válcem? Těsnění k vejfuku chybí úplně - má to vliv? Nebo kroužky? (nepoznám´jestli jsou špatný, nevim jak to má vypadat) když sundám válec, kroužky jsou docela volný - jde s nima točit kolem dokola, má to tak bejt?  Dík za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 17:07
Jméno: SniperX
IP: uživatel6392
 NO kohoutek je ok, benzin mi z toho teče mezi válcem a vejfukem takže nějak přitejká, ale možná že směs neni ok, to je pravda, omrknu to.
Datum: 15. června 2009 17:07
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jj presne tak vycisti karbec a sesteluj a tesneni mezi valcem a kolenem ma velkej vliv na vykon ale chyta to bez nej normalne pod valcem kdyz to fouk tak to je mokry od benalo spise od oleje benal se vypari a nechceto chytit strasne spatne a kdyz to chyti tak to nema vykon a musi to bejt porad v otackach krouzky jsou vylitany pokud je ocouzenej pist i za druhym krouzkem k prevodovce
Datum: 14. června 2009 21:36
 To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
Datum: 14. června 2009 21:28
 To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
Datum: 14. června 2009 21:28
 To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
Datum: 14. června 2009 21:28
Jméno: RealTekK
IP: uživatel680
 Nazdar draci... fichtl mi vubec nechce jet... normálně sem jezdil a zničeho nic chcipl.... a ted když tlačim tak to normalne dela zvuky motoru ale netahne to.. a když skusim proturovat tak to chcipne.. čim by to mohlo byt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:36
 Skus vycistit karbec
Datum: 14. června 2009 21:36
 čau draci....prosím vás, potřebuju poradit...koupil jsem mustiše, a jak jsem ho zkoušel, jel bezproblémově.....tak jsem ho naložil do auta...pak strčil do garáže a další den jsem se chtěl projet, a on se rozjede ale pak začne vynechávat a kucká, ale jede a pak chípne....nevíte čím to může být??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 18:27
 Jo a vyčisti si vejfuk
Datum: 14. června 2009 18:27
 díky za rady.....určitě zkusím
Datum: 14. června 2009 18:00
 Vyčisti karbec,nastav ho a skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku!
Datum: 14. června 2009 17:27
Jméno: Tommy15jawa
IP: uživatel5829
 Podle mě ti tam nejde benzín, takže buď ucpanej kohoutek nebo špinavý trysky.
Datum: 14. června 2009 13:11
 cau lidi potreboval bych poradit mam pionyra 50 asi pred dvouma mesicama mi jezdil uplne na pohodu a pak mi chcipl a od te doby nechce jezdit a nevim co stim kdys to skousim naslapnout nejdeto ani kdyz se rozebehnu z kopce tak se chci zeptam mam na nem jeste starou elektroinstalaci tak jestly to je tim nebo motorem diky kdyz mi poradite cau cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 17:37
 Hlavně se jako první podívej na svíčku!Jestli nedává jiskru tak to nemůže jet!Jestli je suchá tak to samý!Jestli bude suchá tak skontroluj jestli ti teče benal z kohoutku nastav karbec vyčisti karbec.Skus sundat vzduchovej filtr jestli ho nemáš ucpanej.Jestli nedává jiskru tak skus jinou svíčku,pak vyšroubuj fajfku a skus dát kabel na 1mm k válci a skus jestli hodí jiskru,pak kdyžtak skontroluj kabeláž vyměn indučku kondenzátor,nastav předstih a odtrh podívej se jestli máš spínač ve správnej poloze,skus vyměnit kladívka cívky na zapalování.No a jestli tyhle věci sou ok,tak skus jestli to má kompresi.Pokud ne vyměn těsnení pod válcem a skontroluj jestli tě nefouká pod hlavou.Pak zkus vyměnit těsnení mezi karbecem a hrdlem sání,mezi válcem a hrdelm sání.Skus jestli ti to nenasává olej s převodovky mezi karterama,pak zkus jestli nejsou špatný gufera.Těch příčin může bejt plno musíš to odskoušet!
Datum: 14. června 2009 17:37
 Buď tam nejde proud nebo benzín. Začni tím že vyndáš a vyčistíš trysky, vyčistíš kanálky karburátoru, vyndáš víčko plovákové komory a profoukneš v něm ventil. Jehlu nastav na druhy zarez shora. Jinak zkus jestli svíčka hází jiskru, nebo ještě líp zkus jinou, novou. Jestli ani to nepojede, tak zkontroluj stav zapojení elekroinstalace, nebo vyměň indukční cívku, můžeš i kladívka...není na škodu nastavit předstih a odtrh.
Datum: 14. června 2009 12:53
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec borci udělali jsme na pinckovi generálku motoru sehnali slušnou kliku dali nový gufera, spojka atd. Ale neudělali výbrus ale to by vadit nemělo. Složili naladili a když jedu tak dřív to šlo šlo na jedničku vytočit až na 25km/h a za dvojku 45km/h ale ted na každou rychlost o 5km/h míň a celkově se mi to zdá takový línější. Nevíte v čem bude chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 14. června 2009 13:11
 Ložiska si sednou, pokud jsou tam předepsané "C". Po vyjetí jedné nádrže ještě vypusť olej a zkontroluj obsah mechanických nečistot, popřípaě ho vyměň. Podle stylu jízdy se to uvolní za 300-500km. Pístní kroužky se zajíždějí stejně
Datum: 14. června 2009 12:45
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar vim dělalo mi to taky nemáš zaběhnutý ložiska po 500km to pustí a bude lítat jako dřív možná i líp
Datum: 14. června 2009 12:35
 NAZDAR DRACI NEVIETE KOLKO BY STAL U SESU KOMPLET CELY MOTOR AJ S PREVODOVKOU ,induckou,kablami vsetkymi, na jawa pionier ?  PROSIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:19
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
Datum: 14. června 2009 12:19
Jméno: dr
IP: uživatel257
 a kartery by se sehnaly kde?
Datum: 13. června 2009 22:13
 A ja pocital som len s zapalovanim bez indukcku,káble,ziarovky,spinace atd.
Datum: 13. června 2009 22:00
 uz raz som to vypocita bolo to okolo20 000-21 000 !!! SK !!! ked kupis vsetky srobi aj podlozky novy válec atd
Datum: 13. června 2009 21:56
Jméno: ********
IP: uživatel5573
 Čau hele poradíte mi někdo budu zapojovat elektriku na kývačce a nemám spínací skřínku kámoši mi řekli že to jde i přez obyčejný vypínač nemáte prosím někdo schéma kdyš tam je vypínač místo tý skřínky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 14:35
 Schéma nemám ale na tom není nic těžkého zapojit to bez schématu. Zjistíš si které dráty jdou od cívky, a mezi ně do serie jenom zapojíš ten vypínač a máš to. Ale nevýhodou je že jde zapojit jenom zapalování. Pro světla by si musel zapojit další vypínač zvlášť.
Datum: 13. června 2009 14:35
 Nazdar Draci  mam tu taky problem z moji, fichtlom... pred mesiacom sme sa normálne vozili aj do kopca aj dvaja.. a teraz t nechce chytit ani na nakopnutie ani na roztlacenie.. cistil som aj karburator.. neviete cim to bude?? moze to byt aj tym ze tam je benzin 95oktanovy? prosim o odpoved.. velmi pekne dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 12:42
 Zdravim, před časem sem měl stejný problém. Já sem to vyřešil tím, že sem udělal novou elektriku a všechno sem důkladně vyčistil a fichtl šlape jako dřív. Petr
Datum: 13. června 2009 12:42
Jméno: Karel
IP: uživatel1200
 a hází ti svíčka jiskru? Jde ti benzín do válce? zkontroluj jestli máš mokrou svíčku.
Datum: 12. června 2009 21:55
 ahoj draci,motorka mi jezdí normálně ale dneska jsem se byl s kamošem projet a zastihl nas obrovsky dest,byli sme celi mokri a zjistil jsem že to žere strašně moc benzínu,a později se to začalo ve vysokych otáčkách dusit a chcípat.Díval jsem se a měl jsem povolený sání vzduchu.Myslíte že to bylo tím,že to sálo hodně vzduchu?nebo jeste ze by to nasalo i nejakou voduM
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 17:48
 no onase tam dostala urcite,ale nejsem zase tak světa znalý abych si mohl byt jisty ze to bylo pouze tim ,ale diky za ujisteni
Datum: 12. června 2009 17:48
Jméno: Standa
IP: uživatel6370
 Zmokla no  ba ne,asi se ti dostala voda do sání.....
Datum: 12. června 2009 17:45
 je to jawa dandy
Datum: 12. června 2009 17:39
Jméno: kahisek
IP: uživatel6366
 zdarec...hej uz na to nemam nervy..proste chrcek jel ze pohoda a nedavno jak sem rubal do kopca zacal kuckat a proste uz nejchce jet..vycistil sem karbec,profukal,profuknul trysky..svicka furt byla sucha..tk sem sundal rotor a vymenil sem gufero pod zapalkem..jak sem sundal rotor tak gufero se mi zdalo normalni atle tak radsi sem ho vymenil..a svicka trosicku mokra(hodne nema byt ne?)..a porad mi ale nejde jiskra..pritom sem dal new indukcku ta kope superne do prstu hodne..myslite ze to je civkou v zapalovani?A když ju vyměnim a nepojede mi to..myslite ze to je tim ze mam tu svicku malo mokrou?(rozjizdim to na roztlacku..)..pls poradte secky moznosti ktere to muzou byt..Dik moc za radyy sem vam vdecny
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 19:12
 ...tak od konce...svíčka nemá být mokrá, ale cihlově červená, jestli ti to nehází jiskru a indukčku máš novou, odpoj kabel od fajfky a zkus jestli hází jiskru proti kostře, když jo, je v háji fajfka...jestli tam máš dlouhou fajfku, může být v pytli odpor v ní....
Datum: 12. června 2009 19:12
Jméno: jirka
IP: uživatel6374
 měl jsem stejny problem a svičkou to nebylo ale čepec nebyl vodivej -to je u tebe možný
Datum: 12. června 2009 15:30
Jméno: premous
IP: uživatel6373
 skus si vickrat prošlapnout nebo skus zmacknout vickrat sitič mě se to zase pro změnu prechlastava
Datum: 12. června 2009 14:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Zkus vstriknout pod svicku trochu benzinu, jestli to capne, tak je problem v palivovy soustave.
Datum: 12. června 2009 6:38
 to je uplne nova svicka..
Datum: 11. června 2009 23:18
 nejdřív zkus jinou svíčku
Datum: 11. června 2009 23:00
Jméno: kahisek
IP: uživatel6366
 pripadne muzete napsat co mam udelat pro to aby ta svicka byla trochu vice mokra...dik
Datum: 11. června 2009 21:51
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 Zdarec Seso .. tak uz sem dosel nato kde bil ten problem u babety s tachometrem... uz to facha aj s silonovym koleckem =D problem bil v tem šneku... viz foto... http://www.ulozisko.sk/180088/P6100296.JPG to nalevo je s tej sady od tebja... s tym napravo to facha bez problemu ... zdarec =D
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:50
 cuus draci hele potřeboval bych poradit....nechce mi chytnout fichtl a když mam venku svíčku tak hází jiskru dost velkou tak jí zašroubuju a zas to nechytá když jí vyndám tak je mokrá tím pádem tam de benzín a kdyz ji zkusim jestli hazi tak hází dobře a i kdyz je mokrá tak hazí vejkou jiskru....ubec si už nevím rady....jestli nekdo víte co stím tak napište na e-mail: l.k.kamen@gmail.com budu rád za každou radu čím by to mohlo být......zatim zdarec draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 14:55
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 a taky by ti mohla hazet jiskru do boku podle toho jak je to ohnuty ta pacicka k elektrode...mohlo b se totiz stat ze to bude hazet do hlavy misto do pacicky elektrody a pak to nezapali smes
Datum: 12. června 2009 14:55
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 cus...muzen to byt jak psal filip.....aby ti svicka chytala ve valci tak na normalnim tlaku(tedy kdyz je vytahla)musi hazet modrou jiskru....raci sii poradne utahni kontakty na svicce a skontroluj jestli je narvanej ve fajfce a civce....pokud to nebude chytat tak a bude mokra svicka tak se musis pohrabat u v magnetu a skontrolovat palec kladivka......a jestli je svicka sucha tak ti tam nejde palivo a mas zasrany trysy nebo seklej privod do plovakovy komory.....
Datum: 12. června 2009 14:53
Jméno: Filip
IP: uživatel6360
 Zkus jinou svíčku, venku muže jiskru házet, ale jak ji dáš do válce tak při kompresi je tam větší tlak než venku a už ji házet nemusí.
Datum: 11. června 2009 19:26
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli je moc mokra, tak tam jde toho benzinu nejspis moc
Datum: 11. června 2009 18:01
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 tak si skus seřídit předstih
Datum: 11. června 2009 15:51
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci fichtl mi poslední dobou nějak blbne když chci jet tak pořád škitá tlačím ho tak 5min dycky dělá h11x rindin h10x rindin a pořád dokola 5min pak mě konečně uveze tak na něj sednu a jedu pár metrů a pořád to takhle škitá pak to najdnou začne jezdit vytáčíse to jede to parádně ale když dám neutrál tak zase to dělá škitá,a když zařadím za 1,2,3 tak jede zasde dobře ale moc se hřeje newíte proč?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:43
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 budto to skita z nedostatku paliva-treba psinavy trysky.........nebo to muze byt spatnej predstih a zapaluje to moc brzo proto to skita protoze brzo se zapali smes a a pist ma snahu jet zpatky a kdyz to rozjedes tak setrvacnosti to prekonas........tohle si myslim ja ze by mohly byt 2hlavni priciny
Datum: 12. června 2009 15:43
 Zdar, jake pruměr má ten zavit na stupackach u 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Průměr závitu je 12mm a stoupání 1,5 .Klasická M 12 má 1,75 .
Datum: 11. června 2009 17:44
 Je to M12, ale jemnej závit, stoupání už si nepamatuju
Datum: 11. června 2009 17:41
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 asi M10
Datum: 11. června 2009 13:00
 Cus,pude mi pls tahle jehla co je tady do karburatoru 555???http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_89.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:57
 Tk dik a nevite kde sezenu jehu do karburatoru 555??
Datum: 11. června 2009 20:57
Jméno: Standa
IP: uživatel6355
 Otazka znela,zda pujde tato jehla do karburatoru 555.Odpoved je ANO,ale musím dodat,ze to nepojede,protoze to je jehla do 21......je hubena a kratka
Datum: 11. června 2009 13:22
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Ahoj draci.. predem se omlouvam za dotaz..  kamos ma MZ 150.. jelikoz to ma bezkontaktni zapalovani.. tak tomu teda vubec nerozumim.. ale snazil jsem se to nejako pochopit jak to funguje...ale nemuzu prijit na jednu zahadu.. meli jsme sundanou hlavu.. svicka ve fdajvce.. a pootacel jsem zapalovanim abych zjistil jakej ma predstih... a zjistil jsem zue mu to hazi jiskru nekde az ve spodni uvrati..a normalne to chytne.. jedete to teda hrozne.. ale fakt to chytne coz jsme teda cumel.. jak je to mozne.. tak jestli by ste mi to nemohl nekdo ODUVODNIT?  a jeste jsme se chtel zeptat co udava moment na bezkontaktnim zapalovani aby svicka hodila jiskru ? MOC DIKY ZA ODPOVEDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel6351
 urcite tam musi byt nejaka mira predstihu ve stupnich....vetsinou takova stupnice nekde zboku a proti ni šipka......nektere bezkontakty davaji jiskru jak v horni tak v dolni uvrati.... kdyz jsme vymyšleli konstrukci bezkontaktniho zapalovani s rizenym predstihem pomoci procesoru,tak sme taky dospeli k veci,ze by bylo uplne nejlepsi,kdyby procik pocital predstih z dvou jisker za jedno otoceni....zrovna sesův bezkontakt to tak má....
Datum: 10. června 2009 12:34
Jméno: Martin
IP: uživatel1521
 Zdravim...potřebuju sehnat nový váleček do řidítek na stadiona S22, neví někdo kde to sehnat nebo nahradit s jiného stroje? dik za pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 10:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na aukru nabízejí ,ale možná by pasoval z jízdního kola.
Datum: 12. června 2009 10:37
 zdar chlapi...potrebujem rychlu POMOOOOC!!!! fichtl mi isiel uplne dobre ale zrazu mi to zacalo strielat z vyfuku aj s filtra a potom uz prestal ist uplne...a teraz uz nedava ani iskru!...prosim poradte mi co s tym mam robit!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 12:25
Jméno: bouzek
IP: uživatel5731
 mě takhle odešla zapalovací cívka
Datum: 10. června 2009 12:25
 ludia dakujem vam...a viete kde bola ta zavada?? len som odstrihol kusok z toho kabla co ide do fajky a hned chytil na prvy kop...
Datum: 10. června 2009 10:13
 tak presne tenhle problem jsem resil pred 14ti dnima!!!! samozřejmě nejdříve proběhla klasická kontrola. Benzin davala, jiskra neprevidelna až vubec. Karbec prskal a strilel.
Zavadu jsem nasel po sundani zapalovani a magneta!!! Je tam takový malý hajzlík na hrideli (respektive na klice) který aretuje magneto!!! ten hajzlik (aretujci količek)
se mi ulomil ( nebo taky muze pri demontazy jednoduse vypadnout). No a pak se magneto vcetne zapalovani pohne a je po jezdeni. A jak jsem na to prisel??? Proste nejde sestelovat predstih!!!! Vacka na zapalovani a pist proste nesladis. Takze musi sedet magneto na hrídeli presne na aretovacim kolicku a mezi magnetem a zapalovanim musi byt taky
klinek.
Datum: 10. června 2009 0:15
Jméno: kohut
IP: uživatel6347
 To mas len rozstelovane zapalovanie alebo zlomene kladivko .
Datum: 09. června 2009 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 spadly ti kladivka,neotviraj,musis tam dat spravnej odtrh
Datum: 09. června 2009 15:56
 Střílet do výfuku nebo karburátoru dělá většinou předstih
Datum: 09. června 2009 15:39
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdar draci,mám takovej problémek a sice:jedu na pionýru ujedu cca kilometr,najednou zničeho nic se začne dusit a cuká,po pár set metrech kdy mu musim poháhat nohama jede opět ok.Nevíte v čem je problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 19:52
 A nemáš smetí v nádrži? Je možné že sa ti přicpávají trysky. Zkus všechno vyčistit.
Datum: 08. června 2009 19:52
|



|