|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus draci potřebuju pomocz na babetě 210 když ji nastartuju na stojánku tak drží ale jakmile zabrzdím kolo tak mi chcípne prosím poraďte čím to může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 20:14
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Máš špatné pružinky na rozběhové spojce stačí když je jedna špatná tak ti to udusí motor. Je to jak kdyby jsi měl fichtla na volnoběch na stojanu se zařazenou jedničkou seplou spojkou a zabrzdil zadní kolo.
Datum: 23. května 2009 20:14
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 jo a ještě když je to na tom stojánku tak se mi točí kolo aniž bych přidal plyn
Datum: 23. května 2009 10:16
Jméno: gfx001
IP: uživatel5150
 mužes mit spatne lanko bzrdy nebo pakny ty muzou zustat zatazeny a nerojede se to
Datum: 23. května 2009 9:48
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 to ti nevypina jednicka .. rozeber spojku vycisti a uvidis co je spatne
Datum: 22. května 2009 21:30
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 draci jaký mají rozměry nýty který patří do rozety?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 9:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 RAdči bch tam dal klasicky imbusy
Datum: 22. května 2009 9:23
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 nejsem si 100% jistej ale asi 4rka
Datum: 21. května 2009 20:55
 Zdarec,stando díval jsem se na ty gufera a připadají mi dobrý!Vůbec nejsou rozleptaný a vypadají ůplně normálně.Tak sem se rozhod že to dam jedomu chlapovi co to umí,ale on už mě po telefonu upozorňoval že to může bejt motoplatem a že bude stát přes 8000Kč!Příde mi to nák hodně tak se chci zeptat jestli je to pravda a zapoměl sem mu říct že to dává krásný vobrovský jiskry,tak jestli nevíte jestli to může bejt tim motoplatem!Mě se zdá že to nák syčí u válce když de píst do horní ůvratě tak 0,5cm před ní to začne syčet a syčí to až do horní úvatě,ale zase já mam uvolněnej vejfuk tak sem myslel jestli to nesyčí u vejfuku,ale zase v horní ůvrati to nemůže syčet u vejfuku!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 21:24
Jméno: Standa
IP: uživatel6159
 ty mas ale problemy..... ze gufera vypadali dobre,neznemna ze sou dobry....muze to foukat v miskách.....a to ze to jen strili muze bejt klidne motoplat......on dava pekny jiskry,ale jak se posere,tak dava jiskry kdy chce....
Datum: 21. května 2009 21:24
 No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
Datum: 21. května 2009 21:09
 No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
Datum: 21. května 2009 21:08
 No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
Datum: 21. května 2009 21:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no 8000kš bych do toho nedaval zkus sundat valec s hlavou vyměn kroužky a vše při skládání dobře utěsni a pak se uvidí, mě to dělalo že mi kamoš přehodil kabeli na velké cívce proud dal na 1 a kostru na 15 a vono mi to davalo jiskru velkou vše jsem seřidil a nic pak jsem na to přišel vyměnil to zpět a chytlo to na 1šlápnutí
Datum: 21. května 2009 21:01
 Akorát sem nastavoval předstih,kontroloval gufera měnil svíčku,čistil karbec!
Datum: 21. května 2009 20:26
Jméno: Horst
IP: uživatel6163
 Čau co se vše dělalo z motorem.
Datum: 21. května 2009 20:24
 Jenom to hned na první převalení vysřelí z vejfuku a pak už vůbec nic!
Datum: 21. května 2009 20:18
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 A když to roztláčíš má to aspoň snahu naskočit?
Datum: 21. května 2009 20:17
 trochu divný ne, když to dává pěkný jiskry, tak jak to může být motoplatem?
Datum: 21. května 2009 19:23
 No kompresy to má,ale o to my zas ted tak nejde jestli je to kompresí ten chlap mi to opravý jenom doufam že to neni tim motoplatem,ale snad ne když to dává tak nádherný jiskry!
Datum: 21. května 2009 19:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 hod tam novy krouzky to je za par korun a uvidis
Datum: 21. května 2009 19:08
 když ti to při kompresi syčí,tak to ti někdeutíká tlak, né?
Datum: 21. května 2009 19:04
Jméno: lasty
IP: uživatel6150
 kluci nechce mi to skoro jet(čz 175/477), tvari se to na predstih, tak sem ptam jak ho mam seridit a na jake hodnoty,, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 7:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Předstih má být 2,9 mm a odtrh 0,4. Nejlépe je použít 6 V žárovičku pro vizuální kontrolu sepnutí kontaktů.Jeden vodič dáš na
pohyblivé kladívko a druhý na hmotu dynama.Toto provedeš až po seřízení odtrhu.Nejprve vysuneš píst do horní úvrati a mezi
kladívky nastavíš mezeru 0,4 mm. Máš něco na měření sestupu pístu ve válci ? Jestli ano,zapni klíček zapalování a žárovička se
rozsvítí. Tedˇotáčej klikovým hřídelem proti směru otáčení hodinových ručiček ,dokud žárovička nezhasne.V ten moment jak
pohasne,by měl píst sestoupit o 2,9 mm. Když jsou naměřené hodnoty jiné, povol základovou desku a pootoč jí dle potřeby.
Datum: 22. května 2009 7:23
Jméno: Pat
IP: uživatel3671
 Nazdar ma tu sesa v shopu nekde pneu na pionyra? neakej vyběr? cenik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 gumy byly,ale uz nejsou......skoc si k vám do gumárny,ted maj velky slevy....koupis tam levneji nez v e-shopech
Datum: 21. května 2009 17:39
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 podle toho od kud jsi zajdi někam do mototechny
Datum: 21. května 2009 15:26
 no to jasny fikusi neni protože u toho puvodniho se z něho nekouřilo a skouším jinou koncovku tak to potřebuji vědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli ti de oto aby to bylo co nejlip udelny jako od vyroby tak vse vycisti koleno a celej vejfuk nejlepsi vypalit a pak vse sloz nasat a dobre utesni musis utesnit na 100% koleno k valci to dela hodne na vikonu a pak utesni dobre koleno na vejfuk to dela hodne na zvuku a pak ma bejt utesne ta ta koncovka to dela taky hodne na zvuku a to vse dela dost na spotrebe nekdo se mi divi ze jezdim za 2 - 2?5 L neni divu kdyz mam vse nastelovany jak ma bejt a vycisteny utesneny
Datum: 20. května 2009 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to bude nejspis tim ze u toho druhyho to netesni mezi vejfukem a kolenem a mozna je ucpanek vejfuk a u tohodle co rikaz ze se znej kouri tak to ma bejt
Datum: 20. května 2009 19:14
Posl.aktualizace: 20. května 2009 22:09
 díky moc...já zatím lítal jenom 250 ze skály  na silnici se mi o tom jen zdálo
Datum: 20. května 2009 22:09
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 nejmíň! a pokud vystříkáš i válec tak to poletí 100km/h do kopce
Datum: 20. května 2009 21:36
 to jo dobrej napad na tunning  zyvsi to vykon aspon o 6 koní?  ...
Datum: 20. května 2009 20:58
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jo vystříkej si ho montážní pěnou a můžeš mít klid že se ti z něj kouřit nebude..
Datum: 20. května 2009 20:54
Datum: 20. května 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 uz se nanic neptej nebo me klepne
Datum: 20. května 2009 18:47
 když jedu na fikovy a zastavim a vypnu motor tak se mi ještě nějakou dobu kouří z výfuku je to špatně?nebo to nevadí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 20:16
Datum: 20. května 2009 20:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to jsou dotazy!!!!!!!! tak to je jasny ze to bude chvili kourit
Datum: 20. května 2009 18:46
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 to je normální...
Datum: 20. května 2009 18:32
 Čau hoši potřeboval bych poradit když na fíchtlovi držím spojku a přidám trošičku plyn tak místo toho aby mi stál tak mi jede dál nevíte čím to je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me kdyz se ohreje motor tak spojka prestava vypinat a to ji mam utahlou co to de aby neklouzala skratka musis poutahnout ten sroubek na pravym karteru nejdriv povol matku
Datum: 20. května 2009 19:35
 mas ji moc povolenou, musis ji jak rikal lk utahnout aby vic prokluzovala pac ti stale jeste zabira a tim nevypina...pokud mas novy lamely nebo korky tak je to normalni nez se to trochu sjede a sedne si to...
Datum: 20. května 2009 19:07
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 buť jí pošteluj nebo máš sjetý korky ale na fichtlech je to normální že kdyš se ohřeje tak prokluzuje
Datum: 20. května 2009 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 opačně....ne povolit, ale utahnout!
Datum: 20. května 2009 18:17
Jméno: Jirka18
IP: uživatel1434
 prokuluzuje ti spojka, zkus ji povolit šroubem
Datum: 20. května 2009 18:03
Jméno: lasty
IP: uživatel6150
 kluci este jednou, nejde mi vytocit cz 477, na neutral to jde, ale jakmile jedu, je bez vykonu, vubec uz nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 6:39
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar nwim jak je to u 477 ale u 450 dys nechtela jit za plynem a dusila se sla mi jen tak do pul plynu pri plnym kotli se ji nechtelo a dusila se,byl zasranej vzduchac je tam ten primej dratenkovej tk sem jen otevrel vic ty okynka pro privod vzduchu a parada.mrkni na svici,bohatost smesy a hlavne na filtr.doufam ze sem ti pomoch zdar
Datum: 21. května 2009 6:39
Jméno: lasty
IP: uživatel6150
 dam plnej, zacne to vynechavat sem tam, jinak v 99procentech pripadu to vubec nezrychli, zrychli to jenom v nizkejch otackach, ve vysokejch to proste nechce vubec jet, sem
tam to taky houpe,,,,
Datum: 20. května 2009 19:21
 Jak nejde definuj vůbec nema sílu houpe vynechává...
Datum: 20. května 2009 18:58
Jméno: lasty
IP: uživatel6124
 Ahoj, mam problem, moje 477 nejde do otacek,misto ty porce vykonu co ma prijit musim zaradit, protoze to cuka a divne vrci, karbec cistej, svice nova, kohout tece, poradte prosim co s tim diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 16:55
Jméno: lasty
IP: uživatel6150
 no tak i ten vyssi zarez nepomohl, je to uplne stejny, uz to ani nestartuje jak sem rikal ze to slo lip,,,,fakt nevim radtte prosiiiiiiim
Datum: 20. května 2009 16:55
Jméno: lasty
IP: uživatel6150
 Hele dobiji to celou dobu zda se jak by melo, na jakym zarezu ma bejt ten plisek od jehly? Objevil sem ze je na 3, tak sem ho dal na 2, hned mi to chytlo a znelo to uplne
jinak, jelo to taky uplne jinak, je teda pravda ze mi to dneska kdyz sem jel parkrat vystrelilo z vejfuku ze sem se kouk jestli mam zadni kolo
Jak poznam ze mi to nedobiji? Ja myslim ze to je v pohode,,,baterka taky neni vybita,,,,
Datum: 20. května 2009 16:24
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak kdyz to udelalo zniceho nic tak bych na prvnim miste sundal vejfuk a koleno a vse vycistil taky vycisti diru do valce taky to tam muze bejt za neseny a pokud by to nepomohlo tak bys musel jit dal po zavade ale pokud to predtim jezdilo tak se mi to na bohatou smes nezda taky by mohla ta elektryka zlobyt jak jsem psal a kondik by to taky mohl bejt ale to bych skusil jako posledni je mozny ze to ve vyssich otackach nestiha poradne davat silnou jiskru hlavne jestli to dobiji .? a smes se ochudi tak ze ja jehle na plynu je plisek a ten das vejs na ty jehle
Datum: 20. května 2009 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel6147
 jedna vecná otazka: Dobíjí ti to?? ono taky pokud mas vybitou baterku,ktera se nedobiji,tak to s rostoucima otackama zacne vynechavat,dusit a az nekdy to obcasne vystreli,kdyz nahodou proleti jiskra   Ja bych bohatosti smesi nedaval az takovou váhu. At das jakoukoliv bohatost tak to jede. Alespon teda muj Perak.....
Datum: 20. května 2009 15:50
Jméno: lasty
IP: uživatel6124
 hele kdyztak mi reknete jak mam tu smes vystelovat, priznaky na plnej plyn: nejde to vytocit, proste mam plnej a zadny zrychleni ve vyssich otackach, obcas to vynecha,,,
svicky sem zkousel uz 2 a nelepsi se to,,,jinak nechapu ze se to jen tak z niceho nic stalo,,,mozna to bude tim vejfukem,,,piste fakt co vas napadne potrebuju to dat do
cajku, pujde do prodeje
Datum: 20. května 2009 15:39
Jméno: lasty
IP: uživatel6124
 nemuze tam jit moc benzinu? svicka je dost cerna sem si vsiml,,,
Datum: 20. května 2009 15:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ono je moc veci ktery to muzou delat muze to davat slabou jiskru ale to asi u tohodle nehrozi jedine ze by byla spatna svicka
Datum: 20. května 2009 15:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak kdyz je cerna tak to bude bohatou smesi tak uber
Datum: 20. května 2009 15:34
Jméno: lasty
IP: uživatel6124
 nemuze tam jit moc benzinu? svicka je dost cerna sem si vsiml,,,
Datum: 20. května 2009 15:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to muze bejt neco v elektryce napr. kladivko se nestiha vracet nebo i moc malej prectich, velka mezera na svicce. Zalzi co to dela jestli vynechava nebo nejde vytocit taky muzes mit zanesenej vejfuk nebo diru do velce ze spoda co je vejfuk aspon nam rekni co to dela kdyz jedes na plno
Datum: 20. května 2009 15:33
 taky sem ale vynechal ze to klidne muze byt predstih/odtrh...  to bych taky premeril
Datum: 20. května 2009 15:28
 aby to nebylo pridrene...nechci ale strasit...  zkus vsechno jeste jednou vycistit...a kdyz to nepomuze asi bych sundal hlavu a podival se do valce jestli tam neni chyba....
Datum: 20. května 2009 15:28
Jméno: ali
IP: uživatel6140
 zdarec lidi, mam jawu 05 a obcas se zadari ze nastartuje, ale pri nizsich otackach chcipne, nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podiv se jestli není ucpaná volnoběžná tryska, nebo to může dělat studená zaolejovaná svíčka pro 05 výrobce doporučuje Brisk NR17C,
Datum: 19. května 2009 20:36
 zkus postelovat tim sroubkem mezi triskami
Datum: 19. května 2009 19:49
Jméno: jura...
IP: uživatel2314
 Zdravim mam Mz etz 150 a nevim cim to je ale sesteluju...Odtrh,predstih a vsechno co jde ale vzdy kdyz jedu tak napred 5 nejde do otacek pak ani 4 a pak ani 3 atak dale...poradi nekdo cim by to MOHLO byt?...karburator,trysky to mam skontrolovany.-...dik cenim si kazde rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hod to do srotu a kup fichtla  stim ti neporadim jestli neni v prdeli motor nebo spatna svicka
Datum: 19. května 2009 20:11
 zdravim.mam mustanga po Go. nez sem ho zacal spravovat tak jel paradne ale ted asi tyden stal a kdyz sem ho nakopl.......\r\nkdyz pridam plyn aby sem roztahal 1 stupen tak to vynechava a motor nema tu spravnou plynulost.chyba muze byt v kondiku, v indučce, v predstihu.....je toho moc a proto se ptam jestli s tim ma nekdo zksenosti abych nerozvrtal celyho mustanga.dekuji vsem za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2009 6:33
 no prochukovat to taky nebude. loni se me posral ten mechanismus na řazeni tak sem musel pulit motor.a na hlavu i valec sem jakousi pastu nebo neco takovyho daval aby to tesnilo. myslim ze to bude nekde v elektrice. kazdopadne vam dekuji za vase nazory.
Datum: 20. května 2009 6:33
 podle me ti tam tece malo benzinu budes mit ucpanou hadicku a nebo bordel v trisce delalo mi to taky ale na 05
Datum: 19. května 2009 19:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak tenhle proble resim uz 3 roky u pionyra tak jsem ho nechal vy GO a je to v pohode ale ten druhej uz roky proste taky dela tohle obcas neco jinaciho ale ze by foukal to semi nezda skusim zvetsit prectich nechceto vetsinou chitit studeny uz vubec svickou to neni a nekdy jede slusne nekdy vubec vynechava a kdyz ho tocim tak toci az moc v nizkejch otackach netahne a vynechava a uz jsem skousel nekolikrat vse pretesnit skus z vetsit prectich a uvidic ale dost casto to netesni pod valcem nechaputo takze to zabrusuju a pouzivam selikonovy tesneni s papirem
Datum: 19. května 2009 17:54
 zkus přetěsnit válec a hlavu.
Datum: 19. května 2009 15:15
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte někdo kde by se daly sehnat ty gumový lemy jak byly u 20ky na víku ke karbeci a nářadí a potom na štítu nad válcem. Díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 20:27
 Zdar lidi, mám nového pína a zjistil jsem že má totálně vyhrkané závity na štefty na kterých drží koleno výfuku. Můžu je zvětšit závitníkem dejme tomu na průměr 7 mm? Nebude to něčemu vadit? Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:28
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja tam mam dokonce zavit 10 a je to bez problemu
Datum: 19. května 2009 16:28
 Dík moc \r\n
Datum: 18. května 2009 20:42
 sedmičku závit tam nedělej... je to nestandardní velikost. Udělej jsi tam 8 závit. Pak do válce zašroubuj šroub a tu část co přečuhuje stáhni na 6 a máš klid. Mám to taky tak...
Datum: 18. května 2009 20:30
 Ne nevadí!
Datum: 18. května 2009 20:24
 Cus hosi,mam babetu 210,zase po generalce.Motor byl pulen asi uz 5 krat.Mam tam ladak,sportovni karbec,vybrus takovy ,ze ted to je 55 ccm a max rychlost sem stim jel 64km/h ,jo a jeste sem tam mel membrany.No nic.Koupil sem si nove veci(klikovku atd...) Motor sme rozpulili stejne jako vzdy s kamosem a stala se nam poprve takova vec a vubec nevime cim to je.Babeta de za plinem,ale jako kdyby tam byl neutral.Jednicka nefunguje a kdyz to zozsklapete tak na 15-20km/h tak tam skoci dvojka a ta uz facha normalne.Pls poradtemi cim to muze bejt ,ze mi nejde 1. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:48
Jméno: honza
IP: uživatel6139
 spatny nebo mastny rozbehovy celisti ty 3 jak tam sou koukni kolem a uvidis co se pos...
Datum: 19. května 2009 16:48
 Zdarec draci,čim to je když mi čz 125/516 na rostlačnení na 1nebo až třetí převalení pístu bouchne z vejfuku a nechytne to?Motoplat mam nastavenej že je ryska proti risce 0.4mm-0,7mm před horní ůvratí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 23:24
Jméno: Standa
IP: uživatel6145
 rek sem ti ze mas udelat ty gufera uz asi pred 2 tejdnama a proste mas 100 argumentů,proc je nemenit..... to co popisujes je u tovární čízy typicka porucha....bud to je guferama a nebo jak zacne protikat gufero u zapalovani,tak olej ze smesi rozmrví Motoplat a ono to sice hazi,ale hazi blbe...... kazdopadne udelej ty gufera a nevymejslej si duvody proc ne......meli sme doma 513,takze o tom neco vim a neco sme se s ni natrapili....dnes prochází renovací,takze je rozebrana. pokud mas cerny gufera a mazes plnou syntetikou,tak to rozezere gufera!! a kdyz mazes nejakou levnou polosyntetikou,tak se pro zmenu kurvi loziska  hlavne hup ty cerveny silikonovy gufera!!!
Datum: 19. května 2009 23:24
 Ale nene já udělal víc věcí vyčistil karbec,utáh hlavu utáh sání vyčistil filt a dal novou přírubu k filtru!
Datum: 19. května 2009 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel6134
 to je potom marný s tebou.....uz mesic places ze ti to nejede,ale jediny co si udelal,tak ze si vymenil svicku..........
Datum: 19. května 2009 13:11
 Já vim ale kdyby byli špatný gufera tak by to nebouchalo přece ne?A jiskry to dává takže na výmněnu motoplatu si asi netroufnu tak to dam asi k jednomu známýmu!
Datum: 19. května 2009 7:10
Jméno: standa
IP: uživatel6130
 neustale si mi neodpovedel,jestli mas dobry gufera....!! jinak to muze bejt tim,zeje Motoplat po smrti,coz je dost casta zavada.....
Datum: 19. května 2009 0:39
 Zdar jak se vyměňujou ty kroužky v přední vidlici? Dá se to udělat doma? a jak? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 14:27
 myslis to byli?? tak to sou pouzdra. je to dost pracne a obtizne.
1.musis ty stary pouzdra nejak vyrazit. v kazde vydlici jsou dve.
2.musis tam narazit novy
3.ale to nejtezssi nastane az ted.musis vzit specialni vystruznik a kousek po kousku vystruzovat tak aby vydlice nezadrhavala o pouzdro ale taky tam nesmi litat.
me se to jendou povedlo ale je to velice pracne.
Datum: 19. května 2009 14:27
 čest potřeboval bych poradit,v sobotu věčer jsem tak trochu vjel do škarpy a jak jsem to vytahl tak celé kolo se hýbalo dostran a jak zabrzdim je to ještě horší,myslite,že by pomohla výměna ložisek kola??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 17:09
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
Datum: 18. května 2009 17:09
Jméno: Lasty
IP: uživatel6124
 predni kolo? jestli je to predni tak si dodelal tlumice,,,to kolo pak lita sem tam, hlavne kdyz brzdis tak te to pak sebere doprava do naky dalsi skarpy, jestli je to zadni tak
nevim
Datum: 18. května 2009 17:02
|



|