slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus draci potřebuju pomocz na babetě 210 když ji nastartuju na stojánku tak drží ale jakmile zabrzdím kolo tak mi chcípne prosím poraďte čím to může být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Máš špatné pružinky na rozběhové spojce stačí když je jedna špatná tak ti to udusí motor. Je to jak kdyby jsi měl fichtla na volnoběch na stojanu se zařazenou jedničkou seplou spojkou a zabrzdil zadní kolo.
 
 
Datum: 23. května 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
jo a ještě když je to na tom stojánku tak se mi točí kolo aniž bych přidal plyn
 
 
Datum: 23. května 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: gfx001      IP: uživatel5150    
mužes mit spatne lanko bzrdy nebo pakny ty muzou zustat zatazeny a nerojede se to
 
 
Datum: 23. května 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
to ti nevypina jednicka .. rozeber spojku vycisti a uvidis co je spatne
 
 
Datum: 22. května 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
draci jaký mají rozměry nýty který patří do rozety?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5929    
RAdči bch tam dal klasicky imbusy
 
 
Datum: 22. května 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
nejsem si 100% jistej ale asi 4rka
 
 
Datum: 21. května 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,stando díval jsem se na ty gufera a připadají mi dobrý!Vůbec nejsou rozleptaný a vypadají ůplně normálně.Tak sem se rozhod že to dam jedomu chlapovi co to umí,ale on už mě po telefonu upozorňoval že to může bejt motoplatem a že bude stát přes 8000Kč!Příde mi to nák hodně tak se chci zeptat jestli je to pravda a zapoměl sem mu říct že to dává krásný vobrovský jiskry,tak jestli nevíte jestli to může bejt tim motoplatem!Mě se zdá že to nák syčí u válce když de píst do horní ůvratě tak 0,5cm před ní to začne syčet a syčí to až do horní úvatě,ale zase já mam uvolněnej vejfuk tak sem myslel jestli to nesyčí u vejfuku,ale zase v horní ůvrati to nemůže syčet u vejfuku! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6159    
ty mas ale problemy..... ze gufera vypadali dobre,neznemna ze sou dobry....muze to foukat v miskách.....a to ze to jen strili muze bejt klidne motoplat......on dava pekny jiskry,ale jak se posere,tak dava jiskry kdy chce....
 
 
Datum: 21. května 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
 
 
Datum: 21. května 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
 
 
Datum: 21. května 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě to chcíplo za jízdy,takže o nebude vono a já to dam jednomu chlapovy at to mi to vopraví jenom sem se vás chtěl zeptat na to kolik stojí nový a jestli to tim může bejt!
 
 
Datum: 21. května 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no 8000kš bych do toho nedaval zkus sundat valec s hlavou vyměn kroužky a vše při skládání dobře utěsni a pak se uvidí, mě to dělalo že mi kamoš přehodil kabeli na velké cívce proud dal na 1 a kostru na 15 a vono mi to davalo jiskru velkou vše jsem seřidil a nic pak jsem na to přišel vyměnil to zpět a chytlo to na 1šlápnutí
 
 
Datum: 21. května 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Akorát sem nastavoval předstih,kontroloval gufera měnil svíčku,čistil karbec!
 
 
Datum: 21. května 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6163    
Čau co se vše dělalo z motorem.
 
 
Datum: 21. května 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom to hned na první převalení vysřelí z vejfuku a pak už vůbec nic!
 
 
Datum: 21. května 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
A když to roztláčíš má to aspoň snahu naskočit?
 
 
Datum: 21. května 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trochu divný ne, když to dává pěkný jiskry, tak jak to může být motoplatem?
 
 
Datum: 21. května 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No kompresy to má,ale o to my zas ted tak nejde jestli je to kompresí ten chlap mi to opravý jenom doufam že to neni tim motoplatem,ale snad ne když to dává tak nádherný jiskry!
 
 
Datum: 21. května 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
hod tam novy krouzky to je za par korun a uvidis
 
 
Datum: 21. května 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ti to při kompresi syčí,tak to ti někdeutíká tlak, né?
 
 
Datum: 21. května 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6150    
kluci nechce mi to skoro jet(čz 175/477), tvari se to na predstih, tak sem ptam jak ho mam seridit a na jake hodnoty,, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 7:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Předstih má být 2,9 mm a odtrh 0,4. Nejlépe je použít 6 V žárovičku pro vizuální kontrolu sepnutí kontaktů.Jeden vodič dáš na pohyblivé kladívko a druhý na hmotu dynama.Toto provedeš až po seřízení odtrhu.Nejprve vysuneš píst do horní úvrati a mezi kladívky nastavíš mezeru 0,4 mm. Máš něco na měření sestupu pístu ve válci ? Jestli ano,zapni klíček zapalování a žárovička se rozsvítí. Tedˇotáčej klikovým hřídelem proti směru otáčení hodinových ručiček ,dokud žárovička nezhasne.V ten moment jak pohasne,by měl píst sestoupit o 2,9 mm. Když jsou naměřené hodnoty jiné, povol základovou desku a pootoč jí dle potřeby.
 
 
Datum: 22. května 2009 7:23
 
 
 
 
Jméno: Pat      IP: uživatel3671    
Nazdar ma tu sesa v shopu nekde pneu na pionyra? neakej vyběr? cenik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6159    
gumy byly,ale uz nejsou......skoc si k vám do gumárny,ted maj velky slevy....koupis tam levneji nez v e-shopech
 
 
Datum: 21. května 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
podle toho od kud jsi zajdi někam do mototechny
 
 
Datum: 21. května 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel4967    
no to jasny fikusi neni protože u toho puvodniho se z něho nekouřilo a skouším jinou koncovku tak to potřebuji vědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli ti de oto aby to bylo co nejlip udelny jako od vyroby tak vse vycisti koleno a celej vejfuk nejlepsi vypalit a pak vse sloz nasat a dobre utesni musis utesnit na 100% koleno k valci to dela hodne na vikonu a pak utesni dobre koleno na vejfuk to dela hodne na zvuku a pak ma bejt utesne ta ta koncovka to dela taky hodne na zvuku a to vse dela dost na spotrebe nekdo se mi divi ze jezdim za 2 - 2?5 L neni divu kdyz mam vse nastelovany jak ma bejt a vycisteny utesneny
 
 
Datum: 20. května 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak to bude nejspis tim ze u toho druhyho to netesni mezi vejfukem a kolenem a mozna je ucpanek vejfuk a u tohodle co rikaz ze se znej kouri tak to ma bejt
 
 
Datum: 20. května 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel5311    
a je lepší když se s něho nekouří? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc...já zatím lítal jenom 250 ze skály:-)na silnici se mi o tom jen zdálo:-)
 
 
Datum: 20. května 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
nejmíň! a pokud vystříkáš i válec tak to poletí 100km/h do kopce :-)
 
 
Datum: 20. května 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jo dobrej napad na tunning:-)zyvsi to vykon aspon o 6 koní?:-D...
 
 
Datum: 20. května 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
jo vystříkej si ho montážní pěnou a můžeš mít klid že se ti z něj kouřit nebude.. :-)
 
 
Datum: 20. května 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krista boha sak to je jasny kdyz tam dou plyny o teplote skoro 600°C tak co si myslis....to je tim ze ten usazeny olej atd se tam pekne vari viis:-)to sou dotazy ja spadnu:-D:-D
 
 
Datum: 20. května 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
uz se nanic neptej nebo me klepne
 
 
Datum: 20. května 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel5311    
když jedu na fikovy a zastavim a vypnu motor tak se mi ještě nějakou dobu kouří z výfuku je to špatně?nebo to nevadí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-Dsmáárja:-D
 
 
Datum: 20. května 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to jsou dotazy!!!!!!!! tak to je jasny ze to bude chvili kourit
 
 
Datum: 20. května 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6046    
to je normální...
 
 
Datum: 20. května 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Zebrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši potřeboval bych poradit když na fíchtlovi držím spojku a přidám trošičku plyn tak místo toho aby mi stál tak mi jede dál nevíte čím to je ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
me kdyz se ohreje motor tak spojka prestava vypinat a to ji mam utahlou co to de aby neklouzala skratka musis poutahnout ten sroubek na pravym karteru nejdriv povol matku
 
 
Datum: 20. května 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas ji moc povolenou, musis ji jak rikal lk utahnout aby vic prokluzovala pac ti stale jeste zabira a tim nevypina...pokud mas novy lamely nebo korky tak je to normalni nez se to trochu sjede a sedne si to...
 
 
Datum: 20. května 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
buť jí pošteluj nebo máš sjetý korky ale na fichtlech je to normální že kdyš se ohřeje tak prokluzuje
 
 
Datum: 20. května 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
opačně....ne povolit, ale utahnout!
 
 
Datum: 20. května 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jirka18      IP: uživatel1434    
prokuluzuje ti spojka, zkus ji povolit šroubem
 
 
Datum: 20. května 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6150    
kluci este jednou, nejde mi vytocit cz 477, na neutral to jde, ale jakmile jedu, je bez vykonu, vubec uz nevim co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2009 6:39
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar nwim jak je to u 477 ale u 450 dys nechtela jit za plynem a dusila se sla mi jen tak do pul plynu pri plnym kotli se ji nechtelo a dusila se,byl zasranej vzduchac je tam ten primej dratenkovej tk sem jen otevrel vic ty okynka pro privod vzduchu a parada.mrkni na svici,bohatost smesy a hlavne na filtr.doufam ze sem ti pomoch zdar
 
 
Datum: 21. května 2009 6:39
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6150    
dam plnej, zacne to vynechavat sem tam, jinak v 99procentech pripadu to vubec nezrychli, zrychli to jenom v nizkejch otackach, ve vysokejch to proste nechce vubec jet, sem tam to taky houpe,,,,
 
 
Datum: 20. května 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak nejde definuj vůbec nema sílu houpe vynechává...
 
 
Datum: 20. května 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6124    
Ahoj, mam problem, moje 477 nejde do otacek,misto ty porce vykonu co ma prijit musim zaradit, protoze to cuka a divne vrci, karbec cistej, svice nova, kohout tece, poradte prosim co s tim diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6150    
no tak i ten vyssi zarez nepomohl, je to uplne stejny, uz to ani nestartuje jak sem rikal ze to slo lip,,,,fakt nevim radtte prosiiiiiiim
 
 
Datum: 20. května 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6150    
Hele dobiji to celou dobu zda se jak by melo, na jakym zarezu ma bejt ten plisek od jehly? Objevil sem ze je na 3, tak sem ho dal na 2, hned mi to chytlo a znelo to uplne jinak, jelo to taky uplne jinak, je teda pravda ze mi to dneska kdyz sem jel parkrat vystrelilo z vejfuku ze sem se kouk jestli mam zadni kolo Jak poznam ze mi to nedobiji? Ja myslim ze to je v pohode,,,baterka taky neni vybita,,,,
 
 
Datum: 20. května 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak kdyz to udelalo zniceho nic tak bych na prvnim miste sundal vejfuk a koleno a vse vycistil taky vycisti diru do valce taky to tam muze bejt za neseny a pokud by to nepomohlo tak bys musel jit dal po zavade ale pokud to predtim jezdilo tak se mi to na bohatou smes nezda taky by mohla ta elektryka zlobyt jak jsem psal a kondik by to taky mohl bejt ale to bych skusil jako posledni je mozny ze to ve vyssich otackach nestiha poradne davat silnou jiskru hlavne jestli to dobiji .? a smes se ochudi tak ze ja jehle na plynu je plisek a ten das vejs na ty jehle
 
 
Datum: 20. května 2009 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6147    
jedna vecná otazka: Dobíjí ti to?? ono taky pokud mas vybitou baterku,ktera se nedobiji,tak to s rostoucima otackama zacne vynechavat,dusit a az nekdy to obcasne vystreli,kdyz nahodou proleti jiskra:-D:-D Ja bych bohatosti smesi nedaval az takovou váhu. At das jakoukoliv bohatost tak to jede. Alespon teda muj Perak.....
 
 
Datum: 20. května 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6124    
hele kdyztak mi reknete jak mam tu smes vystelovat, priznaky na plnej plyn: nejde to vytocit, proste mam plnej a zadny zrychleni ve vyssich otackach, obcas to vynecha,,, svicky sem zkousel uz 2 a nelepsi se to,,,jinak nechapu ze se to jen tak z niceho nic stalo,,,mozna to bude tim vejfukem,,,piste fakt co vas napadne potrebuju to dat do cajku, pujde do prodeje
 
 
Datum: 20. května 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6124    
nemuze tam jit moc benzinu? svicka je dost cerna sem si vsiml,,,
 
 
Datum: 20. května 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ono je moc veci ktery to muzou delat muze to davat slabou jiskru ale to asi u tohodle nehrozi jedine ze by byla spatna svicka
 
 
Datum: 20. května 2009 15:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak kdyz je cerna tak to bude bohatou smesi tak uber
 
 
Datum: 20. května 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: lasty      IP: uživatel6124    
nemuze tam jit moc benzinu? svicka je dost cerna sem si vsiml,,,
 
 
Datum: 20. května 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to muze bejt neco v elektryce napr. kladivko se nestiha vracet nebo i moc malej prectich, velka mezera na svicce. Zalzi co to dela jestli vynechava nebo nejde vytocit taky muzes mit zanesenej vejfuk nebo diru do velce ze spoda co je vejfuk aspon nam rekni co to dela kdyz jedes na plno
 
 
Datum: 20. května 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem ale vynechal ze to klidne muze byt predstih/odtrh...:-)to bych taky premeril;-)
 
 
Datum: 20. května 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby to nebylo pridrene...nechci ale strasit...:-)zkus vsechno jeste jednou vycistit...a kdyz to nepomuze asi bych sundal hlavu a podival se do valce jestli tam neni chyba....
 
 
Datum: 20. května 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: ali      IP: uživatel6140    
zdarec lidi, mam jawu 05 a obcas se zadari ze nastartuje, ale pri nizsich otackach chcipne, nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Podiv se jestli není ucpaná volnoběžná tryska, nebo to může dělat studená zaolejovaná svíčka pro 05 výrobce doporučuje Brisk NR17C,
 
 
Datum: 19. května 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: sochy      E-mail:      IP: uživatel6141    
zkus postelovat tim sroubkem mezi triskami
 
 
Datum: 19. května 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: jura...      IP: uživatel2314    
Zdravim mam Mz etz 150 a nevim cim to je ale sesteluju...Odtrh,predstih a vsechno co jde ale vzdy kdyz jedu tak napred 5 nejde do otacek pak ani 4 a pak ani 3 atak dale...poradi nekdo cim by to MOHLO byt?...karburator,trysky to mam skontrolovany.-...dik cenim si kazde rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
hod to do srotu a kup fichtla :-D stim ti neporadim jestli neni v prdeli motor nebo spatna svicka
 
 
Datum: 19. května 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: zborek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim.mam mustanga po Go. nez sem ho zacal spravovat tak jel paradne ale ted asi tyden stal a kdyz sem ho nakopl.......\r\nkdyz pridam plyn aby sem roztahal 1 stupen tak to vynechava a motor nema tu spravnou plynulost.chyba muze byt v kondiku, v indučce, v predstihu.....je toho moc a proto se ptam jestli s tim ma nekdo zksenosti abych nerozvrtal celyho mustanga.dekuji vsem za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2009 6:33
 
 
 
 
Jméno: zborek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prochukovat to taky nebude. loni se me posral ten mechanismus na řazeni tak sem musel pulit motor.a na hlavu i valec sem jakousi pastu nebo neco takovyho daval aby to tesnilo. myslim ze to bude nekde v elektrice. kazdopadne vam dekuji za vase nazory.
 
 
Datum: 20. května 2009 6:33
 
 
 
 
Jméno: sochy      E-mail:      IP: uživatel6141    
podle me ti tam tece malo benzinu budes mit ucpanou hadicku a nebo bordel v trisce delalo mi to taky ale na 05
 
 
Datum: 19. května 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak tenhle proble resim uz 3 roky u pionyra tak jsem ho nechal vy GO a je to v pohode ale ten druhej uz roky proste taky dela tohle obcas neco jinaciho ale ze by foukal to semi nezda skusim zvetsit prectich nechceto vetsinou chitit studeny uz vubec svickou to neni a nekdy jede slusne nekdy vubec vynechava a kdyz ho tocim tak toci az moc v nizkejch otackach netahne a vynechava a uz jsem skousel nekolikrat vse pretesnit skus z vetsit prectich a uvidic ale dost casto to netesni pod valcem nechaputo takze to zabrusuju a pouzivam selikonovy tesneni s papirem
 
 
Datum: 19. května 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus přetěsnit válec a hlavu.
 
 
Datum: 19. května 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte někdo kde by se daly sehnat ty gumový lemy jak byly u 20ky na víku ke karbeci a nářadí a potom na štítu nad válcem. Díky za odpoveď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Bromden      E-mail:      IP: uživatel6128    
Zdar lidi, mám nového pína a zjistil jsem že má totálně vyhrkané závity na štefty na kterých drží koleno výfuku. Můžu je zvětšit závitníkem dejme tomu na průměr 7 mm? Nebude to něčemu vadit? Dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
ja tam mam dokonce zavit 10 a je to bez problemu
 
 
Datum: 19. května 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Bromden      E-mail:      IP: uživatel6128    
Dík moc \r\n
 
 
Datum: 18. května 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sedmičku závit tam nedělej... je to nestandardní velikost. Udělej jsi tam 8 závit. Pak do válce zašroubuj šroub a tu část co přečuhuje stáhni na 6 a máš klid. Mám to taky tak...
 
 
Datum: 18. května 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nevadí!
 
 
Datum: 18. května 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Babetron      E-mail:      IP: uživatel5160    
Cus hosi,mam babetu 210,zase po generalce.Motor byl pulen asi uz 5 krat.Mam tam ladak,sportovni karbec,vybrus takovy ,ze ted to je 55 ccm a max rychlost sem stim jel 64km/h ,jo a jeste sem tam mel membrany.No nic.Koupil sem si nove veci(klikovku atd...) Motor sme rozpulili stejne jako vzdy s kamosem a stala se nam poprve takova vec a vubec nevime cim to je.Babeta de za plinem,ale jako kdyby tam byl neutral.Jednicka nefunguje a kdyz to zozsklapete tak na 15-20km/h tak tam skoci dvojka a ta uz facha normalne.Pls poradtemi cim to muze bejt ,ze mi nejde 1. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6139    
spatny nebo mastny rozbehovy celisti ty 3 jak tam sou koukni kolem a uvidis co se pos...
 
 
Datum: 19. května 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,čim to je když mi čz 125/516 na rostlačnení na 1nebo až třetí převalení pístu bouchne z vejfuku a nechytne to?Motoplat mam nastavenej že je ryska proti risce 0.4mm-0,7mm před horní ůvratí! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6145    
rek sem ti ze mas udelat ty gufera uz asi pred 2 tejdnama a proste mas 100 argumentů,proc je nemenit..... to co popisujes je u tovární čízy typicka porucha....bud to je guferama a nebo jak zacne protikat gufero u zapalovani,tak olej ze smesi rozmrví Motoplat a ono to sice hazi,ale hazi blbe...... kazdopadne udelej ty gufera a nevymejslej si duvody proc ne......meli sme doma 513,takze o tom neco vim a neco sme se s ni natrapili....dnes prochází renovací,takze je rozebrana. pokud mas cerny gufera a mazes plnou syntetikou,tak to rozezere gufera!! a kdyz mazes nejakou levnou polosyntetikou,tak se pro zmenu kurvi loziska:-D hlavne hup ty cerveny silikonovy gufera!!!
 
 
Datum: 19. května 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale nene já udělal víc věcí vyčistil karbec,utáh hlavu utáh sání vyčistil filt a dal novou přírubu k filtru!
 
 
Datum: 19. května 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6134    
to je potom marný s tebou.....uz mesic places ze ti to nejede,ale jediny co si udelal,tak ze si vymenil svicku..........
 
 
Datum: 19. května 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vim ale kdyby byli špatný gufera tak by to nebouchalo přece ne?A jiskry to dává takže na výmněnu motoplatu si asi netroufnu tak to dam asi k jednomu známýmu!
 
 
Datum: 19. května 2009 7:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6130    
neustale si mi neodpovedel,jestli mas dobry gufera....!! jinak to muze bejt tim,zeje Motoplat po smrti,coz je dost casta zavada.....
 
 
Datum: 19. května 2009 0:39
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar jak se vyměňujou ty kroužky v přední vidlici? Dá se to udělat doma? a jak? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: zborek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslis to byli?? tak to sou pouzdra. je to dost pracne a obtizne. 1.musis ty stary pouzdra nejak vyrazit. v kazde vydlici jsou dve. 2.musis tam narazit novy 3.ale to nejtezssi nastane az ted.musis vzit specialni vystruznik a kousek po kousku vystruzovat tak aby vydlice nezadrhavala o pouzdro ale taky tam nesmi litat. me se to jendou povedlo ale je to velice pracne.
 
 
Datum: 19. května 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest potřeboval bych poradit,v sobotu věčer jsem tak trochu vjel do škarpy a jak jsem to vytahl tak celé kolo se hýbalo dostran a jak zabrzdim je to ještě horší,myslite,že by pomohla výměna ložisek kola?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel5757    
nebo ti jenom vypadlo tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_319.html sundej manžetu a podiv se
 
 
Datum: 18. května 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6124    
predni kolo? jestli je to predni tak si dodelal tlumice,,,to kolo pak lita sem tam, hlavne kdyz brzdis tak te to pak sebere doprava do naky dalsi skarpy, jestli je to zadni tak nevim
 
 
Datum: 18. května 2009 17:02
 
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 10:40:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu