|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau,potřebuju poradit,sem tam mi přestane házet do fajfky jiskra nevíte čim to je???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 19:38
Cau prvne zkontroluj vsechny kontakty ocisti je a obrus kontakt na kladivku jemnym pilnikem nebo smirkovym papirem,dale jestli to nebude hazet tak bych zkusil vysokonapetovy kabel,jestli ani to nepomuze tak kondenzator,popripade si pak pujc od nejakeho kamose inducku nebo zapalovaci pol at to nekupujes zbytecne.
Datum: 24. června 2008 19:38
asi mas spatny kabl to mi take delalo
Datum: 24. června 2008 18:10
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
alebo cievka
Datum: 24. června 2008 17:22
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Možná kondenzátor - časem ti přestane jít úplně.... nebo máš někde špatnej kontakt
Datum: 24. června 2008 17:00
 Zdarec předem všem děkuji kdo mi již dal nějakou radu. teď se chci zeptat sháním nějakou slušnou firmu kde mi udělaj chromy jsem od prahy východ ale do prahy to mám taky kousek. firem je hodně ale doporučení a zkušenosti jsou cenné proto se ptám
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 20:22
no tak já se někdy stavim.Dej mi pls ICQ.Moje je 372-371-357
Datum: 24. června 2008 20:22
určitě mám to kousek do brandýsa
Datum: 24. června 2008 17:52
Ty si z prahy-východ??Já sem z Brandýsa nad Labem.Tak někdy zajezdíme ne??
Datum: 24. června 2008 16:31
 čau
chci se zeptat,,nejede mi fichtl (tak 2 dny)nastartuju ho na místě dám za 1 chci se rozjet a chcípne..není to mnou já se rozjíždět umím.,..no prostě jakmile přidám plyn tak chcipně...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 22:41
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
trisky na 100%.... včrera mi to dělalo to samí...
Datum: 24. června 2008 22:41
Jméno: T!cKer
IP: uživatel3307
Primlouvam se za trysky. Ucpanou trisku poznas, ze jde volnobeh a do otacek jde na neutral, ale pri zatezi chcipne.
Datum: 24. června 2008 14:36
nebo vycisti karbec a trysky
Datum: 24. června 2008 13:41
Cau prvne zkontruluj jestli nemas ucpanej vzduchovej filtr,nebo vyfuk,mohla by to delat i svicka.
Datum: 24. června 2008 13:40
 Zdravim všechny draky nevíte jak to bylo s číslama na motorech u 634 někdo tam má 633 a jinej 632 nebo 634 a dokonce i 631.Ptám se jen proto že já mám prasklej karter a chtěl bych koupit novej a tam je vyražený číslo 633-11-........ myslíte že by to pasovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 21:12
Jméno: motoman
IP: uživatel368
díky za radu
Datum: 24. června 2008 21:12
Jméno: Standa
IP: uživatel3304
Melo by to pasovat od 632 do 634 (o 631 sem este neslysel) 632,633,634 sou naprosto stejny motory. Nektery bizony 633 meli oil master ale to poznas podle tvaru deklu.
Datum: 24. června 2008 20:42
Jméno: T!cKer
IP: uživatel3307
Na karterech jsou vevnitr vyrazeny nebo vylity cisla...vetsinou dvoumistny a podle tech se urcuje jestli ty kartery k sobe patri. Jinak ja osobne si myslim, ze by to na sebe melo sedet bez problemu pokud je to ze stejnyho typu 350.
Datum: 24. června 2008 14:44
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 čus borci chci se zeptat jak je na pravé straně ten blok motoru(co se šteluje spojka)tak jak se vyndává to ložisko???ZA RADU MOC DÍÍKY§§§
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 10:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas s MARA. Vyndavám tak ložiska i z bubnu. Stačí nahřát domeček ložiska, nejlépe otevřeným plamenem - horkovzdušné pistole jsou proti tomu nevýkonné. Hliníkový domeček se roztáhne víc než vnější kroužek ložiska a tak ti potom půjde šikovným poklepem vyklepat ložisko z domečku. Až tam budeš vracet nové ložisko, není od věci domeček také nahřát, jde tam pak nádherně lehce.
Datum: 24. června 2008 10:01
Jméno: mara
IP: uživatel426
delas tu uplne zbytecne slozite astaci to poradne vycistit aby lozisko o nic pri vyndavani nedrhlo a pak jen nahrat treba plynovym horakem hlinik okolo loziska a samo vypadne (neboj mam vyzkouseny a tu to zkusenost ziskanou od hodne dobryho ladice mopedu)
Datum: 23. června 2008 23:59
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
moznosti je nekolik.. 1) specialni vytahovak... 2) privarit do nej tyc a tahnout  3) dekl festovne nahrat a apk bouchat o drevo... 4(tak to delam ja)) rozbit klec , rozpilovat vnejsi krouzek a vytahnout...
Datum: 23. června 2008 21:25
Jméno: dejv
IP: uživatel455
 zdarte chtěl bych se zeptat jak má být správně seštelovaný předstih a odtrh na jawě čz 175 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Záleží jaký máš typ. U starších dej odtrh 0,4 a předstih 3.8.Od typu 477 dej odtrh 0,35-0,4 a předstih 2,9 mm.
Datum: 23. června 2008 21:00
Jméno: crossmen
IP: uživatel1181
tak sorac ja ssem myslel ze jsi muj kamos co ma 175/477 a dava ji do kupy ja sem si ji koupil dyl nes on a mam ji driv v hromade
Datum: 23. června 2008 18:58
Jméno: dejv
IP: uživatel455
coo??ne nejsu z brodu
Datum: 23. června 2008 18:56
zdarec novotnaku jestly to ses ty z brodu
Datum: 23. června 2008 18:52
 zdarte draci nutně potřebuju lanko od přední brzdy na čz125/512 cros nebo delší lanko na 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:36
Jméno: dejv
IP: uživatel455
nj,ale kde ho zehnat
Datum: 23. června 2008 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
hej ja taky
Datum: 23. června 2008 16:58
Jméno: juras
IP: uživatel2324
 Ahoj draci mam takovy problem kdyz jedu na fiku tak pri nizkych otackach vynechava ale ne ani na 1 vterinu jen kratce jak se dostane do vysokych otacek tak nevynechava ale jak se dostane do nizkych otacek tak to zase zacne, hladina ok, karbec ok, trysky vycisteny, nevite prosim cim by to jeste mohlo byt??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 19:55
BuĎ to bude sání filt nove skus koupit nebo svicka mno asi tak no tak hodne stesti
Datum: 22. června 2008 19:55
Jméno: Risa
IP: uživatel3289
Koukni se jestly je palivova tryska v pohode..mel sem taky stejnej problem a bylo to tim ze se zasekavala ale muze to byt i tou svickou
Datum: 22. června 2008 19:20
Jméno: juras
IP: uživatel2324
jo a jeste svicka je nova
Datum: 22. června 2008 18:46
 ahoj draci,mám babettu 210 a nějak mi blbne spojka někdy přeřadí normálně a naopak někdy jedu strašně dlouho na jedničku. Spojka se skládá z mnoha dílů a nevím co bych měl koupit aby babetta řadila jak má. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 19:20
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 Me to taky dela ale neni to nic neobvikleho pokavat ti to neradi kdyz je to teply ,uber plyn a pak pridej a aono to zaradi
Datum: 04. února 2009 19:20
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
prvně si to všechno odkrytuj, koukni jak je na tom obložení, to co bude ometený vyndáš a necháš si ho přelepit - vyjde to levnějc než nový
Datum: 23. června 2008 14:03
Jméno: armagedon fichtl
IP: uživatel3285
Posl.aktualizace: 22. června 2008 12:48
DRAKU K TOMU ABYS MEL JINACI,,,ptrebujes clej kriz co drzi stupacky a stojanek,,
Datum: 22. června 2008 12:48
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Čau draci.Potreboval bych poradit, čim odstranit karbon z hlavy a valce na pionyrovi.A jak to celkove ocistit.Diky vsem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Není dráťák, jako dráťák... použij jemnej dráťák (obvykle má drát barvu mědi). Já ale pro sychr používám špachtli z tvrdého dřeva. Tím samozřejmě i výfukový kanál. Riziko poškrábání hliníku pod karbonem je pak malé...
Datum: 23. června 2008 13:18
karbon ve valci byt nemuže možná jen kroužek u hlavy když ti nedojíždí píst až nahoru a karbon normálně odstraň dráťákem
Datum: 22. června 2008 11:29
Jméno: michal
IP: uživatel627
 Cau. Draci nevíte kudy se lije olej do tlumiču u simsona ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:42
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
leje se tema dvouma dirkama nahore mezi brylema nejlepsi je to tam vstrikovat injekcni strikackou.myslim ze tam ma byt 33ml oleje
Datum: 22. června 2008 13:42
 Kluci fichtl mi vůbec nechce chytnout když ho roztlačim z kopce tak to párkrát blafne a to je všechno. Myslel jsem si, že to bylo špatnou cívkou tak jsem ji vyměnil (+ i fajfku a kabel) a pořád nic. Kondíkem by to být nemělo ten má nalítáno něco kolem 400 km. Svíčku jsem zkoušel i novou. Karbec jsem vyčistil a nic. Odtrh by měl být ok protoře to tahne dobře a nestřílí to do výfuku. Každou radu ocením. Díky Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Kondíku nevěř zejména když je novej. Na Jawamanii bylo před lety hodne propírano jak nekvalitní kondenzátory byly donedávna v čechách prodávány. Naopak tyhle věci podezřívám z rychlého průrazu, nebo pak vydrží věčnost. Takže ho zařaď mezi podezřelé součásti. Rozhodně VN rozvody jsou zákeřné na závadu... chce to mít dobrého kamaráda, co půjčí jakýkoli díl, aby se vyloučila krok po kroku každá součástka. Fakt to může být v kladívku, svíčce, cívce, indučce, kondenzátoru i kabelech...
Datum: 23. června 2008 13:27
Zdarec Odpoj zapalovani sundej ho ocisti rotor (benzinem), dale ocisti civku zapalovanidej zpet udelej si 2 male plastove pasky strc je pod civku na obe hrany a trchu na tu civku pritlac ale pozor at neznicis nebo neoderes vinuti a dotahni tu civku tohle zopakuj u vsech trech pak na odtrh predstih nejlepe ho nastavis kdyz sundas hlavu a klidne tyhle operace nekolikrat zopakuj hladinu v plovakove komore dej tak do pul nebo truchu pres puljehlu dej do 2 zarazky
Datum: 22. června 2008 9:00
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
tak potom jedině cívka na magnetu.už jsem to tady komusi radil a bylo to tím,zkus uvidíš,já měl ten samej problém.
Datum: 22. června 2008 0:31
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
napadá mě jen předstih.... taky mi to dělalo něco takovýhleho, ale když sem šel čistit karbec, tak sem zjistil, še mi upadl plíšek, co drží jehlu... tak už jede...
Datum: 22. června 2008 0:31
Jméno: george
IP: uživatel1834
 dal by se vyrobyt ten velkej plech na jawu 21 dřiv to museli nějak vyrobyt tak by to ted přeci taky šlo jo a na čem to dály dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 23:02
Blbost.... nejdřív uvažuj... srovnej si finanční náklady za koupi bazarovýho a výroby novýho!!
Datum: 21. června 2008 23:02
nějakej klempíř by ti to udělal
Datum: 21. června 2008 22:41
Jméno: petr
IP: uživatel1553
kamo budes mit jednodusi kdyz to od nekoho koupis!
Datum: 21. června 2008 21:50
 Ahoj.
Mám problém s babetou 210. Dokud se nezahřeje je vše v pořádku. Po delší jíždě a poklesu rychlosti pod 20 km/h motor samovolně zhasíná.
Na vaše rady jsem koupil novou svíčku a vyčistil kompletně chladič válce. Problém stále přetrvává. Je možné aby se špatně vracela spojka ze 2 na 1 a tím se babeta udusila? Protože když hned potom párkrát zkusím na místě nastartovat tak chytne a jede dál. pak se problém opakuje.
Díky za odpověď Zatím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 10:11
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
koukni jak je na tom obložení na paknách nebo jestli nepraskla některá pružinka co drží pakny
Datum: 22. června 2008 10:11
Moc dík za odpověď.
Datum: 21. června 2008 23:12
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
no tak to už fakt nic jinýho nezbejvá než spojka
Datum: 21. června 2008 22:48
Jméno: sedečka
IP: uživatel2298
 Pic kluci nevíte nějakej způsob jak přidělat sedačku u 21 mam to ukroucený na nádrži a pavouk se mi na tom nelíbí dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 22:43
Já sem to nedávno zpátky navařoval,ale až to zase upadne tak tam nanejtuju novej pant.Protože už sem to vařil po druhý
Datum: 21. června 2008 22:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ja sem si tam udělal novej pant(nanejtoval)
Datum: 21. června 2008 19:58
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
kámoš tam má pásek
Datum: 21. června 2008 19:51
Jméno: michal
IP: uživatel627
 ahoj draci. poradte : JAK a ČÍM mám promazat tlumiče u SIMSONA???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 20:11
killer a frajtr: ale mě to jako vtip nepřišlo
Datum: 21. června 2008 20:11
Jméno: killer a frajtr
IP: uživatel2370
nejlepší je tu namazat pískem nebo tekutým kovem
Datum: 21. června 2008 18:03
Jinak ten olej postačí např.: Paramo TL 15 nebo Mogul Silence 15
Datum: 21. června 2008 17:39
Do tlumičů nalij tlumičový olej dle příručky - tím jsou mazané
Datum: 21. června 2008 17:22
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
 ahoj mam taky defekt na zadnim kole jako kolega podemnou a ten defekt je u ventilku asi se mel malo nafouklou pneu a sel sem jezdit no a duse se pootocila a zrejme mi udelala diru u ventilku.to se asi zpravit neda co?.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:45
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Bavíme se tu opravdu o duši za 150kč? To ti fakt stojí těch pár ušetřených korun za takovéhle harakiry s rizikem že někde daleko od garáže zůstaneš s prázdnou gumou až ta záplata povolí?
Datum: 23. června 2008 13:45
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
No jak chces.Muj deda to delal takhle: normalne si vyrezes kousek naky gumy a dirkovacem do ní narazis diru o prumeru tveho ventilu. Pak tuhle gumu nalepis na to misto kdes mel ventil ale ta nova dira musi byt presne tam kde byla ta stara jo?tak a potom tam dej ventil a utahni matici ventilu.Nevim dedovi to drzelo.Zdar
Datum: 21. června 2008 22:20
Jméno: Gorol
IP: uživatel1519
Hele nechci vyhazovat zbytecny prachy za vec kterou si dokazu udelat sam akorat sem chtel poradtit jestli neni nejaka finta na zalepeni diry okolo ventilku.Do servisu to umi dat kazdej blbec
Datum: 21. června 2008 21:08
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Hele hod to do pneuservisu tam ti to profesionalne udelaj.Mne to tam delali taky a jsem maximalne spokojenej
Datum: 21. června 2008 14:35
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
a mohl bys mi to vysvetlit prosim ja to pochopim urcite jenom akorak nevim jak tam dat tu zaplatu.Prosim pomozte mi mam abstak a potrebuju zase skrtnout za plyn a citit ve vlasech vitr
Datum: 21. června 2008 12:17
Jméno: Standa
IP: uživatel3280
Da se to opravit ale tezko se to vysvetluje. Musis to nejak sikovne vypodlozit a stahnout.
Datum: 21. června 2008 11:58
Jméno: Hafák
IP: uživatel3269
 Zdar co potřebuju k samotnýmu tachometru na fichtla???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 10:07
Zdar... No tak náhon tachometru(lanko), potom šneka co dáš k rozetě a kam lanko povedeš od tachometru, a nějaké místo kam ten tahometr dáš, všechno tohle tady u Sesy seženeš, krom toho místa kam ho dáš logicky...
Datum: 21. června 2008 10:07
 zdarec draci potřeboval bych poradit mám DEFEKT NA ZADNÍM KOLE jo a nevím jestli je nato něaké speciální lepení jestli mám zajít do MOTOTECHNY A ŘÍC JEDNO LEPENÍ NA PINCKA?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Kus staré duše jako záplata, plus vteřinové lepidlo... bohatě stačí :o). Samozřejmě obrousit a odmastit než začneš lepit :o)
Datum: 23. června 2008 13:47
no tak zalepit to mužeš TÉMĚŘ jakoukoli záplatou, ale jestli doma žadnou nemaš tak zajdi do mototechny no.....
Datum: 21. června 2008 9:19
|



|