česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  284  285  286  287  288  289  290  291  292  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Luboš      IP: uživatel3271    
Ahoj, poradí mi někdo s babetou 210, neháže jiskru, svíčka a tyristor MR jsou nové. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
zkus kabel VN jestli tam co je našroubovaná fajfka nejsou vytrhané dráty nebo jestli neodešla fajfka
 
 
Datum: 22. června 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: mgfnmv      E-mail:      IP: uživatel880    
jak se rozdelava nahon na tachač na 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel3202    
zdarec.jestli máš na mysli,to hliníkový co je vzadu na kole,tak to rozděláš následovně:když to sundáš,tak tam máš šnekové kolo a šnekovku.napřed musíš vydělat šnekovku,tu vyděláš tak,že vyklepneš ten malý pérový kolík,který je prostrčen zkrz celým náhonem a potom opartně klepneš ze zadu na to jakoby výčko,je to valstně pouzdro šnekovky,budeš klepat tak dlouho,dokud Ti nevyleze z druhé strany druhý uložení pro šnekovku,pak by Ti měla vypadnout celá šnekovka(to je tam co máš ten čtyřhran,do kterýho se strká lanko).potom okolo šnekovýho kola jsou dva plechový kroužky,mezi kterýma se potom dává filc,z toho důvodu,aby Ti nevytekla vazelína.ty musíš sundat a potom by Ti mělo jít vyndat šnekový kolo.jestli budeš dávat nový celý náhon,tak davej bacha na to co kupuješ a nevyhazuj ten starý dokud si nenapasuješ ten nový.já jsem koupil nový a musel jsem dát upravit na soustruh šnekovku,protože byla o proti originálu delší,tak pozór na to!!tak hodně zdaru a at´se Ti dílo podaří.Jurmen
 
 
Datum: 20. června 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
a myslíš náhon co je zevnitř tachometru nebo ten čtyřhran v bowdenu co vede od rozety ??
 
 
Datum: 20. června 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
a myslíš náhon co je zevnitř tachometru nebo ten čtyřhran v bowdenu co vede od rozety ??
 
 
Datum: 20. června 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
ahoj draci, můžete mi pleas někdo poradit, zda-li jsou čelisti co drží brzdové obložení stejné u jawy 555 a třeba mustanga? dííííkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
díkes
 
 
Datum: 21. června 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3274    
je to skoro stejny. navzajem to pasuje akorat ma ta brzda pak delsi nebo kratsi krok
 
 
Datum: 21. června 2008 0:29
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevim jak je to u 555 ale u 05 sou brzdovy čelisti užší než u 21 tak si myslim že to bude tak i u mustala
 
 
Datum: 20. června 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: fikus ®      IP: uživatel692    
jeto stejny
 
 
Datum: 20. června 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Snap      IP: uživatel3095    
ahoj, mám jawetu a chci se zeptat jak nastavit volnoběh. dík za rady. spěchá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
gorol:on to chce na jawetu a u te se to steluje jak popisuje matess a i parizek 550 a 555ka to taky tam maji,ale jawa 20-23 se steluji jak rikas ty:-DDDcau
 
 
Datum: 20. června 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: gorol      IP: uživatel1519    
Ja myslel ze se volnobech nastavuje tim prostrednim sroubkem na kterym je pruzinka.No nevim kazdej to dela jinak :-D
 
 
Datum: 20. června 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: matess      E-mail:      IP: uživatel3263    
Z karburatoru vede drat do plynu.....je u nej zavit kterym povitahnes lanko....je tam taky maticka-tu povol nastartuj ten stroj a otacej tem zavitem proti smeru hodinovejch rucicek dokud nebudes moct pustit plyn.......POZOR muze to zabrat hodne casu......hodne stesti.......
 
 
Datum: 20. června 2008 6:55
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3260    
Ahoj. Mám problém s babetou 210. Dokud se nezahřeje je vše v pořádku. Po delší jíždě a poklesu rychlosti pod 20 km/h motor samovolně zhasíná. Díky za odpověď Zatím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel3260    
Díky za odpověď. Hned to zkusím.
 
 
Datum: 21. června 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
je moc přehřátej válec, zkus sehnat jinou svíčku a pokud máš válec a hlavu zasranou od nějakých sraček tak očistit na čistej hliník
 
 
Datum: 19. června 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel3259    
Prominte mi moji blbost a ze mam tak blby dotazy ale na mam tam svicku brisk n15c( na podobny problem s nakopnutim sem se jiz ptal tak jen upresnuji) masinu jiz normalne roztlacim, ale nakopnout nejde je mozne ze je to i spatnej odtrh pac mi ho delal kamarad. Vymil a vyfoukal sem karburator, se srouby volnobehu a bohatosti smesi sem nehybal. SEm opravdu zoufaly a nevim co s tim je jezdila perfekte na najednou takhle blbne. Jo a nic proti svickam NGk ale ja radsi podporim ceskou firmu:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
mam brisk N14 a vzime sem sni spokojenej chyta na poprvy zastudena akorat kdys se hodne ohreje motor vlete tak to pak nejde tepli nakopnout tak jsem si koupil brisk N 15 a deto v pohode zastudena i zatepla a chyta i na nakoopnuti rukou
 
 
Datum: 20. června 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
Brisky se uchlastávaj NGK nee ... Vlastní zkušenost v mustangovy mám NGK a v simsonovy taky NGK ....!!! táta má ve svý 125 kawasaki NGK.... brisky sou fakt na nic
 
 
Datum: 20. června 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: pavkocz      IP: uživatel1737    
tak nejlespi svíčky sou champion mam je odskousene n a vic strojich a jede vyborne pincek chyta za tepla i za studena na jedno slapnuti
 
 
Datum: 20. června 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: Jura      E-mail:      IP: uživatel3266    
Brisky jsou nejhorší svíčky na světě. Máme doma kolem 10 různých motorek - fichtly, skůtry ČZ, Jawky, Čezety, auta, teru, sekačku, ale prostě vždycky když byl u něčeho problém, bylo to svíčkou Brisk. Stačilo koupit novou a zase to tak rok bylo v pohodě než se i ta nová zase nějak samovolně zničila. Takže pokud to jde, do všech strojů kupuju NGK a naprostá spokojenost - lepší starty, nezasírají se. Nerad haním český výrobky, ale Brisk je fakt šmejd.
 
 
Datum: 20. června 2008 10:08
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
ze simsona.. tam je ngk mozna lepsi ... ale v pincku se ngk neda jezdit.. staci to trochu uchlastat a je po ni...
 
 
Datum: 20. června 2008 7:29
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
hele já sem si teď kupoval simsona a byla v něm svíčka brisk super n17c .... vůbec to nešlo do otáček ... dal sem tam NGK a startuju to rukou ... kup si NGK B8HS ale jestly chceš furt podporovat brisky tak sije podporuj
 
 
Datum: 20. června 2008 6:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel3259    
pardon omlouvam se nepatrim v cestine mezi nejlepsi:-)
 
 
Datum: 19. června 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Vymil? Nepatří tam tak trochu ,,Y,, od slova MÝT ?
 
 
Datum: 19. června 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: hulk      IP: uživatel3255    
dobrý den.. mám jawu 21 minulý týden jsem se moc naklonil na pravou stranu a a zároven jsem zabrzdil zadní brzdou no a mužete hádaT CO SE MOHlo stát zohla se mi páčka zadní brzdy a ta osa co je kté páčce přivařená tak je stržená mám stupačky a né podlahu takže sem se rozhodl si koupit páčku brzdy na MUSTANGA : http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_158.html akorát by me zajímalo jestli je u té páčky aji ta osa která tahá za táhlo lanka. DĚKUJI ZA KAŽDOU ODPOVĚD mockrát děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
tu brdu co si napsal je uplne na hovno to lanko je tlusci a je kratsi musi byt tak debilne udelany kolem kola lepsi je to pod motorem az do zadu lepe se to vraci ta brzda je lepsi protoze je vys a hned tak ju neurves
 
 
Datum: 21. června 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
doporucim ti koupit toto: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_156.html protoze kdyz koupis na toho mustanga tak by sji musel menit cely kriz.... a u tuty brzdy je i lepsi vedeni lanka rovnou k zadni brzde a ne jako u mustanga pod motorem:-) ja bych kkoupil radeji tutu
 
 
Datum: 19. června 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau:-) mam takovej problem u 21:-( na volnobeh drzi nadherne ale kdym mu pridam tak se to zacne dusit tak 2sec. ale pak normalne vylitne do otacek... to samy aji pri jizde kdyz jedu pomalu tak se mu taky nechce vubec ale az se z toho dostane tak tahe vyborne:-) aji treba kdyz malo rozjedu 1 a dam tam 2 tak to chcipne,,, ale jak mile tam zase hodim 1 tak chytne PLS PORADTE DIKY MOOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Mozna mas moc malej predstih kdyz to taha jen ve vysokych otackach
 
 
Datum: 22. června 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
karbec jsme vyvarel v octu vyfuk je vypaleny no a trysky jsou dotahly... jeste teda zkusit vzduchovi filtr... ale on asi 2 - 3 mesice nejezdil pac jsem ho sel na GO krome motoru na nej sem nesahl a predtim v poho... akorat teda kdyz byl motor dole tak jsme sundal karbec a celej jsme ho vyvarel v octu:-) tak newim. mno...
 
 
Datum: 19. června 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Blba bohatost smesi nebo lehce spatnej predstih.To je vada fichtlu,jedou i rozestelovany. Nejcastejsi pripad poruchy. kdyz das predstih a odth podle manualu a v karburatoru budou trisky s puvodni dirkou a plovak se nebude prechcavat a jehla na druhej zarez tak to bude vse OK.
 
 
Datum: 19. června 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: áý      E-mail:      IP: uživatel880    
nemas povolene tryksy a když pridavaš plyn pomalu pomalu tak to de normalne skus jiny karbec
 
 
Datum: 19. června 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel3224    
Skus si poradne vicistit karbec a hlavne vzduchovej filtra a vicisti i poradne vifuk nejlepe vipal
 
 
Datum: 18. června 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: MICHAL      IP: uživatel627    
Čau draci. Mám problém se SIMSONEM. za 1,NEVRACÍ SE MI PLYN,MUSÍM TOMU POMOCT A MÁM NEW LANKO !!! 2,A TLUMIČE SE MI NERVRACÍ NAHORU JAK BY MĚLI,ZUSTANOU JAKOBY SPADLÝ DOLE,MUSÍM JIM POMOCT. Moc díky za tipy obou 2 problémů. ČUZ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: red      IP: uživatel3034    
standa250 no to by mi zajímalo co je na simsonu složitýho :-D
 
 
Datum: 21. června 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3256    
no to ze ide ako fichtl by som nepovedal...ked preradis na 3 na simovi este citit tah nie jak na musatafe...
 
 
Datum: 19. června 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa250      IP: uživatel3247    
Tlumice muzou bejt bez oleje a vymlety ale vracet se budou,spis to vypada ze jsou trochu ohly. Simsona sem mel a touhle vadou trpel. Simsony nemam rad protoze je tam vsechno zbytecne slozite reseny,jede to jak fichtl,stoji to o 10000 vic a je na tom drahej servis a nikdo to nechce opravovat.
 
 
Datum: 18. června 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: red      IP: uživatel3034    
olej tam je, ja si dělám směs vazelíny s olejem... když ho tam dáš moc tak se nic nestane ale priprav se ze ti to bude strikat horem ale casem to vylita... jinak dle me mas prasky pruziny nebo nabourany vidle... ty pruziny jsou levny... doporucuju kopupit novy... to standa250: fichl je klump...
 
 
Datum: 18. června 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
oprava: jestli se bude lanko po sundani rukojeti vracet, pak je chyba v rukojeti a pokud ne, tak je chyba v soupatku ,nebo v lanku
 
 
Datum: 18. června 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sundej a promaz si rukojet plynu a zkus az to budes mit sundany za lanko vzit jenom rukou jestli se bude vracet jestli ne tak je to v rukojeti jestli jo tak muzes mit za A pridreny soupatko za B mas spatne vedeny lanko a zasekava se . Co se tyce tlumicu u simace olej neni jenom jsou to mazany kluzaky vazelinou takze rozebrat a namazat popripadne vymenit pruziny budou unaveny a novy stoji a 80kc . Jinak jeste k odpovedi hrbatyho Standy.....to mas pravdu ze te u fichtla tyhle veci rozhodne trapit nebudou pac budes rad kdyz to vubec pojede.
 
 
Datum: 18. června 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3250    
v tlmicoch pravdepodobne nebude olej...skus ich premazat...a popritom ich cekni ci su neni niako seknute.. a co sa tyka karbeca to nevim...ja bych skusil to lanko premazat..:-) ať lítá:-D
 
 
Datum: 18. června 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kup si fichtla a tyhle veci te rozhodne trapit nebudou :-D
 
 
Datum: 18. června 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel3243    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je mozne že svoji mašinu musim nejdrive roztlacit nez chytne. kdyz je tepla je to ok ale studena nejde ani za boha. Mam tam novou svičku, kladivka a udelanej odtrh a predstiha jeste mi prijde ze se ta motorka strasne uchcava po par naslapech(tak koilem peti) silene smrdi benzinem a nikde nic netece. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Jo uz sem se domotal i ja:-)tak ta N17C je pro studene starty.Sorac hosi udelal sem preklep:-)Ale fikus se plete také.Cuzz
 
 
Datum: 18. června 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Jo uz sem se domotal i ja:-)tak ta N17C je pro studene starty.Sorac hosi udelal sem preklep:-)Ale fikus se plete také.Cuzz
 
 
Datum: 18. června 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Fikusi pro tvou informaci svicka Brisk N 17C je pro TEPLE starty!tady mas dukaz: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_782.html .Precti si podrobny popis tohoto vyrobku! Jo Honzo prosim te napis nam jakou tam mas svicku dik.A ja bych doporucoval svicku NGK. Nemam nic proti firme Brisk, ale tyhle francouzsky svicky podle me vic vydrzi.Zdar hosi.
 
 
Datum: 18. června 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cus tak sis koupil svicku asi 17 kup si 15. mas svicku na teply starty 15 je tak akorat. a asi ti tam de moc benzinu tak dej niz jehlu na plyn pokud to nebude vynechavat a sniz hladinu v plovakove komore pokud to tece
 
 
Datum: 18. června 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
zkus nastavit hladinu v plovákovce ti plíškem
 
 
Datum: 18. června 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel1732    
koupil jsem si čz 175/477, ale nemá zámek sedla a já nevim jaký tam má být tak jestli někdo neví jaký by tam šel použít popřípadě jak jinak to vyřešit? Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: VitekKarel      E-mail:      IP: uživatel3235    
Zdravim draci.... Potřeboval bych poradit, Každou druhou jízdu musím dát novou svíčku jinak to nechytá a nejede :-( nebo nějakej náznak tam je ale hnedka to zase chcípne :-( Už si fatkt nevím rady :-( Bůůůůů :-( Dufám že mi nějakej borec poradí co s tím... :-) Kdyžtak na icq 448-469-707 nebo na mail: vitekkarel@seznam.cz Zatíííím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: an      IP: uživatel2220    
cus ogari nevite cim moze byt ze mi pincek jede dobre na volnobeh pouze kdyz ho naklonim na pravou stranu a kdyz ho dam rovno tak zdeche a kdyz se chci rozjet tak se mu nechce jednicka slaba ale kdyz jedu z kopca a dam dvojku tak uz nechce jet a ted uz to nehaze ani jiskru kdyz sem se v tom rypal svicka je uplne cerna trysky sem cistil pls poradte cim to moze byt dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
dej nis jehlu na plym uplne dolu takze plisek das nahorni drazku a pokud to nepomuze tak to nekde fouka asi spatny gufero pod zapalkem
 
 
Datum: 17. června 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Ja mel stejnej problem. Taky sem skousel vsecko ale nakonec sem se trochu pohlabal v elektrice u vapinání u svete u ty packy a tam byl vypadlej dratek tak proto to nechtelo skus to treba je to no... hodne stesti
 
 
Datum: 17. června 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mno kdyz ho naklonis na pravou stranu tak se v karburatoru preleje benzin na pravou stranu a ochudi se tim smes,takze doporucuju snizit hladinu v plovakovce,je dost mozny ze je to tim,nehaze to jiskru asi proto ze je v prdeli svicka,znicila se kvuli tomu ze mas moc bohatou smes(zase ta hladina v plovakovce)
 
 
Datum: 17. června 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
Já bych rek ze to mas uplne v prdeli,asi by to chteli seridit. Predstih,odtrh kladivek,svicku,trisky,soupatko jehlu,hladinu plovaku, no cert vi co este. Proste to nejak sesteluj :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 17. června 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
cau draci to jsem zase ja stema karterama tak nakonec dam navas dam tam papir a namazuho sobou stran hermetikem.A mam to hnedka utahnout na krev nebo jen lechce a as to stvrdne tak nakrev?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel3234    
hermetikom nie vziadnom pripade je to sajrajt jak svina budes za nim smrdiet este tyzden a nebude to boh vie jak tesnit kup si tmel
 
 
Datum: 17. června 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
hlavne jestli mas rovny a cesty dosedaci hrany karteru. Jestli je vse OK tak to muzes utahnout na krev.
 
 
Datum: 17. června 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: milhaus33      E-mail:      IP: uživatel3228    
caw kluci hele nevite ktera masina má dráty do kol dlouhy 175mm ?? díky za odpoved mam 16´´ ráfek a stred z čz150 a jednu stranu mam vypletenou ale nemuzu najit draty do tej druhej strany díky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
shodne uplne nebudou,ale pasovat by mohli. Perak ma vuci cz trosku sirsi stred a sirsi brzdovy buben,ale jedna se tam o 1 az 2mm a to snad vyjde.
 
 
Datum: 17. června 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ahoj, popravdě nevím na tvou otázku odpověď, ale že řešíš výplet té druhé půlky... měl jsem za to že dráty pro půlbuben ČZ150C jsou shodné s dráty na péráka, který má také půlbubny. Ale z mé strany je tohle jen dohad.
 
 
Datum: 17. června 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: SoBE      E-mail:      IP: uživatel368    
Cau, nevite nekdo, jak sundat stojanek u ČZ 175/477? nemuzu prijit na to prijit, diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: SoBe      IP: uživatel3230    
Ajo, diky;-)
 
 
Datum: 17. června 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel1732    
Musíš vyndat tu tyč co ti drží stůpačky, poté posuneš tu tičku s pružinou do středu a vyklepneš stojánek dolů.
 
 
Datum: 16. června 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci mam problem nevim si rady jak utesnit kvalitne kartery ksobe slysel jsem ze je dobry to odmastit namocit papir v barve a dat to tam nebo je lepsi ten papir namocit v oleji?? chci proste papir zadnej selikon a samotnej suchej papir mi nak netesnil pionyr20@centrum.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
To Chaong: To vížejo... už to dělám běžně... no když položíš sklo normálně na ponk tak se ti vnit určitě nebude... dyť je tvrdý... a proč sklo? protože je dokonale hladký... takže to podle něj bude vypadat... ty vodítka se daj vylisovat ven... ale nesmíš to přehnat, jinak se ti tam pak nevejdou hřídele a těsní to ještě hůř... ale když to jenom zarovnáš tak to je paráda... vopravdu pak stačí jen ten papír... ale já stejně radši dávám papír i silikon... Hux:-)
 
 
Datum: 16. června 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ta rada se zabroušením na skle se mi líbí.. chtěl bych se zeptat Huxe jestli to někdy dělal... u jedný půlky si to umím představit, ale u druhé, kde jsou ti vodící trubky zalisované v karteru... tak to nevím, protože bez poškození vodítek při vyjmutí si to moc představit neumím. A taky jsem se chtěl zeptat proč zrovna na skle? Podle mě je dost pružné, tedy bych řekl že to není jen o skle, ale také o pevné podložce pod sklem, která však musí být pevná a rovná, když to sklo bude kopírovat povrch... Do barvy se dříve namáčelo těsnění protož neexistovali dnes běžné vulkanizační těsnící tmely. Barva dobře těsní jen pokud nezatuhne. Pak se stane křehkou a následně může olej prosakovat. Teoreticky by to nemělo vadit, ale viděl jsem i převodovku (favorit) co tekla jak dunaj a přitom nešly půlky díky barvě pomalu od sebe, muselo se do nich pořádně říznout gumovým kladívkem :o). K tomu sklu... není to spíš tak že se sklo přikládá na kartery tak aby bylo vidět skrz sklo barvení jednotlivých ploch barvivem pro odhad zakřivení zabroušené plochy? :o)
 
 
Datum: 16. června 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
tak diky zarady u jednoho motoru dam jen ten papir namoceny v oleji ale ten druhy motor nevim asi to skusim stou barvou namocit papir do barvy
 
 
Datum: 16. června 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Hele jestli chceš použít jen papír, tak zabruš kartery na skle... normálně vem tabuli skla na ní dej šmirgl, a bruš dosedací těsnící plochy... ale nepřežen to zas!
 
 
Datum: 16. června 2008 10:24
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
já používám papír a před montáží ho dám na pár hodin do oleje nebo stačí to papírový těsnění pomazávat olejem, aby se papír nasák a změk
 
 
Datum: 16. června 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
papír mastit nemusíš, promastí se sám. Papír těsní dostatečně za předpokladu nepoškozených a vyrovnaných ploch karteru. Já se s takovými dosud nesetkal, kvůli zásahu mnoha kutilů (kterých je tu plný web), takže jsem odkázanej na papír a nerovnosti doháním tenkou vrstvou zvulkanizovaného (!) tmelu (lukopren). Veliká spokojenost, krom velmi poškozených karterů mi neteklo nic.
 
 
Datum: 16. června 2008 7:19
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
já mám papír a silikonj protože když nedám papír tak sou v motoru moc malí vůle a nejde řadit ....
 
 
Datum: 15. června 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3205    
nemyslim ze by papier tesnil tak dobre ako silikon...silikon je proste naj...
 
 
Datum: 15. června 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: jiric4      E-mail:      IP: uživatel2872    
cus draci.potrebuju poradit kdyz nakopnu fika tak jde porad na plny plyn nevim co stim je ,zkousel jsem skoro vsecko. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Vyzkoušej ber tadyty možnosti vyřazovací metodou:-)
 
 
Datum: 16. června 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Nebo to někde saje falešnej vzduch.....
 
 
Datum: 16. června 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: leito55      IP: uživatel3216    
čus jo říkaj ti to zprávně je to volnoběh na 100% nebo lanko ale spíš ten volnoběh jehla by to byl v tom případě kdyb si sní v poslední době něco dělal nebo s karbošem... vonlnoběh se povolí časem sám.....
 
 
Datum: 15. června 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau tak si zmensi volnobech tim sroubkem zboku co je nanem perko tak zeho povolis a kdys to nic nebude delat tak mas asi sekli lanko naplyn
 
 
Datum: 15. června 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: konopník      IP: uživatel3185    
nebo máš vyskočenou jehlu vedle
 
 
Datum: 15. června 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: honzič      IP: uživatel3215    
Si uber volnoběh nebo sesad soupatko az dolu to udelas lankem nebo mas v prdeli karbec nebo to tesneni.. hlavne tesneni mezi karb a koleno karbu a mezi kolenem karbu a valce
 
 
Datum: 15. června 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Hlavně koukni jestli máš všude těsnění! protože jestli ti to někde přisává je to normální
 
 
Datum: 15. června 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
 
 
Datum: 15. června 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
 
 
Datum: 15. června 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: tomin      IP: uživatel1277    
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
 
 
Datum: 15. června 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: m      E-mail:      IP: uživatel3214    
to máš seklé lanko plynu to musíš poštelovat a mělo by to fungovat.
 
 
Datum: 15. června 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
co všechno si zkoušel???
 
 
Datum: 15. června 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Lyžař      IP: uživatel1211    
Čus draci, pls. jaké číslo je ta klasická světle modrá barva na Fika 20 s lyžema... (pls. RAL i ČSN) moc, moc, moc díky... Tady je na fotce : http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_20_44 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      E-mail:      IP: uživatel2194    
to David: pošli fotku ať se kouknu, díkes
 
 
Datum: 15. června 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2802    
Lakoval sem si skůtra barvou 5015(modrá nebeská) a s kámošem sme jezdili a rozdíl je minimální...
 
 
Datum: 15. června 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Hochu to už sem se taky pokoušel zjistit... na netu sem se dozvěděl jen číslo jawácký červený, ale ostatní nevim...? měli bysme to jako fichtlaři nák dohromady zjistit, takovejch dotazů už tu bylo.!! a pak to někde zveřejnit.... Hux:-)
 
 
Datum: 15. června 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
zdarte mám drapák se starým označením 3,5-19 a potřebuji nový nevíte jake je jeho nové označení?díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
3.5 19 nevim co resis
 
 
Datum: 17. června 2008 11:59
 
<  284  285  286  287  288  289  290  291  292  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.05.2025 9:16:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu