|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel627
 Poradte mi ! , u pařeza mi nechce vlízt do karburátoru šoupátko s lankem ! ,měl jsem ho tam předtím jenom jsem čistil karbec a nechce to tam vlízt ! díííky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2007 7:00
Jméno: michal
IP: uživatel627
ale já jsi prdel nedělám nevleze to tam !! to broušení je asi jediní řešení !
Datum: 29. června 2007 7:00
Jméno: pařez
IP: uživatel8
proboha nic nebruš když to tam bylo tak tam musí jít zpět. Pořádně si to prohlídni a pomalu to tam zasuň. Můžeš si pomoci tím že zatáhneš za heft-jakobi přidáš plyn
Datum: 28. června 2007 22:09
Jméno: michal
IP: uživatel627
hochu to už jsem dělal !!! ale skusím to no ještě trochu obrousit !
Datum: 28. června 2007 16:20
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
vem smirgl papír a trošku to obrousi a pak to pujde  mám s tim skušenosti
Datum: 28. června 2007 14:59
Jméno: michal
IP: uživatel627
jo to vím ale to tam nevleze vůbec !! už na začátku !
Datum: 28. června 2007 12:51
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Na šoupátku je zářez na karburátoru je výstupek a to má do sebe zapadnout
Datum: 27. června 2007 22:16
Jméno: michal
IP: uživatel627
a vazelinou by to asi nešlo co ,?
Datum: 27. června 2007 21:39
Jméno: o.gladiator
IP: uživatel539
a dáváš ho tam správně do toho zářezu nebo ho skus trošku máznout nákym olejem ale podle mně to bude te drážka.
Datum: 27. června 2007 21:14
Jméno: marek
IP: uživatel483
 cece lidi co je to vzdusnik melo by to bejt neco u karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2007 8:56
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
mára smrdí
Datum: 27. června 2011 13:29
Jméno: vasil
IP: uživatel1070
je to šroub mezi tryskami....
Datum: 24. června 2007 22:36
Jméno: michal
IP: uživatel627
 Mám dotaz jaká má bejt mezera mezi kladívky, při horní úvrati ??
dííííííííííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2007 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel590
0,4mm-0,5mm
Datum: 24. června 2007 12:26
 Zdar Seso potřebuji poradit u fichtla sem vyměnil,nový karbec, nová elektrika, nově udělaná spojka, těsnění, svíčka, vše komplet seřízeno a vyčištěno, komprese dobrá ( i na malé našlápnutí běží a chytne a to za studena i za tepla ). Ale když zařadím za 1 a chci se rozjet tak i celkem dobře zabírá cca na půl spojky ale jak se rozjíždím a poté pustím zcela spojku už nemá výkon a jede to jak na 3 nebo chcípne. Prosím o radu co to může být nebo kde sem udělal chybu. Všem moc děkuji a prosím o zaslání rady na e-mail smokye@seznam.cz Spěchá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2007 9:35
Jméno: sesa
IP: uživatel176
tak to je tedy pak ucpany kohoutek,,, nic jinecho me nenapada,,,,jde ti volne valec s vyndanou svickou?
Datum: 23. června 2007 9:35
Jméno: michal
IP: uživatel627
 hele draci, ta pojistka řětězového přeního kolečka se dává před kolečko nebo za kolečko ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2007 23:07
Jméno: michal
IP: uživatel627
dííííííííííííky
Datum: 22. června 2007 23:07
Jméno: lukas
IP: uživatel821
nasadíš rozetku(pastorek)pak nasaď podložku a potom matici dotáhni (ale s citem),a tu podložku šroubovákem zajisti tak že jí rozklepeš nejlíp na všechny 4strany matice.tak zdar
Datum: 22. června 2007 22:31
Jméno: monax
IP: uživatel53
 seso nevis prosimte cim to je ,kdyz sem slozil motor dal na kostru predstich odtrh v poradku jiskra jde a nakopl jsme to a chytlo to ale hned to chciplo tak sem to opakoval 3-4 a pak uz nic!asi po 30min to zas slo ale furt to nedrzi volnobeh benzin jde do valce ale dal nic ani roztlacit to nejde!trysky vycistene fakt uz nevim tak napis pls.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2007 21:21
na volnoběch vyšteluj předstich a jinak to může být špatným ůchytem drátů nemáš benzín nebo podobný věci málo dotažénej karbes atd bych ti mohl básnit dyž tak se mě zeptej na email
Datum: 20. června 2007 21:21
 Zdravim všechny draky. Mám takovej pro mě velkej problém. Mám mustanga jezdil skvěle (bez filtru na vzduch je tam prázdná krabicka). No a ted po menších problémech jsem ho zase nastartoval, ale nejdrív vubec nechtěl do obrátek (vše jen ve volnoběhu) dusil se a chcipal. Trochu jsem vyladil predstih, a už to do obrátek jde. Ale nemá žádnou sílu. Sotva se za jedna rozjedu. Čím to je ?? PS  ělalo to už dřív, vyndal jsem chiltr protože byl zanesený, ale s filtrem to ted už nejede vubec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2007 16:13
hladinu plovaku zvisis tak, ze odmontujes vrch karbeca(tam kde mas ten cucak) a je tam takovej zlatej sroubek s dirkama. ten skus dotahnout
Datum: 21. června 2007 16:13
Jméno: Tomas
IP: uživatel868
A jak jen ohybáním toho plíšku ?? (ten co uzavírá privod benzínu) Nikde jinde asi ne co ?
Datum: 21. června 2007 14:58
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Nastav hladinu v plovákovce
Datum: 21. června 2007 8:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel868
Jojo karburator s prislušenstvým čistý. Nevým plovák furt mi pretýká ale tak kapka po kapce. A když zmačknu cucák tak to teče ihned.
Datum: 20. června 2007 22:13
skousels procistit trisky?
Datum: 20. června 2007 19:18
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 Zdarec draci a seso,chtěl jsem se zeptat,jestli se dává pod hlavu na pincka těsnění,já ho tam nemám a podfukuje mi to,takže mi to nejede,protože mi tam jde vzduch,dal jsem tam papírový,ale to během 3 - 4 jízd shořelo,takže opět to nejede.Nevim co s tím.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2007 12:04
Jméno: jgzudgufrdgf
IP: uživatel1082
na to se nikdy nedelalo ty kokote !seš čůrák !!!!!!
Datum: 25. června 2007 12:04
Jméno: Rarah
IP: uživatel1074
Pod hlavou těsnění není,jenom se to pořádně vyčistí,ale jestli jsou plochy poškrábaný,vystřihni těsnění ze silnějšího alobalu.
Datum: 24. června 2007 10:39
Jméno: saimonelus
IP: uživatel1001
ja sem tam dal tmel co je na vifukove spoje na auta aje to ok
Datum: 23. června 2007 7:07
Alebo si ju nedotiahol krizom a preto je kriva a fouka.Ak si dotahoval do kriza,tak jak pose zipoman
Datum: 19. června 2007 21:15
Jméno: vopeslik
IP: uživatel944
jj přesně použij na to tu pastu!!
Datum: 19. června 2007 19:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel1066
Datum: 19. června 2007 19:23
Jméno: Šimon
IP: uživatel1063
 Eště mám dotaz ohledně přední brzdy nako nebrzdí a když hejbnu stim vejmyslem na tm ozubenym kolečku tak mi kolo někde v brzdě dře tak jestli nevíte co stim je . Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2007 16:57
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
buď budou sjetý pakny nebo bude špatnej buben
Datum: 19. června 2007 16:57
 Chtěl bych se zeptat jak mám sundat přední masku jak jsou světla z jawy 21. Jednou jsem se o to pokoušel a když jsem chtěl sundat vydlici začali mi z toho padat ložiska tak nevim co stim mam dělat.Předem díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2007 12:37
Jméno: jawa 250
IP: uživatel1295
stačí oddělat řidítka a dráty
Datum: 29. srpna 2007 12:37
 Zdar draci, poraďte mi pls....Nastartuju svýho fichtla(ale roztlačením pač mi prokluzuje start páka)jedu na jedničku a když jedu na vyšší otáčky začne se dusit,když přeřadím na 2 tak se taky dusí ale pořád ne jen ve vyšších otáčkách.tak dám na 1 a jede v pohodě ale když jedu do vyšších otáček začne se dusit.Poradte co s tím je pls.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2007 15:02
a vycisti karbec.
Datum: 19. června 2007 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel590
prvně si nastav hladinu v plovákovce(mě to taky dělalo) a jestli ti podkluzuje start páka takpovol šroub na pravým víku proti směru hod ručiček
Datum: 19. června 2007 13:56
Jméno: michal
IP: uživatel627
 čau draci ! mam u fichtla rozdělané spojkové lamely a už to dávám spátky ! ale ! ta ty péra mi nejde narvat ta podložka + siegrovka ! neznáte nějakou fintu ,způsob jestli jo tak
díííííííííííííííkec !
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2007 21:19
marek:za 45?To je preklep,ne.Ja ju mam za 5min
Datum: 19. června 2007 21:19
zdar vem si 9klic a zmackni pruzinu s podlozkou dolů a pude ti to jak po masle mam hotovou spojku za45 min se vsim
Datum: 18. června 2007 23:04
Jméno: mara
IP: uživatel426
de to i kombinackama delal jsem to sam ale musis mit poradnou silu nebo ve dvou jsem to delal s tatikem pomoci sroubovaku pruzinu stlacil a ja jen nasadil segerovky
Datum: 18. června 2007 20:28
vem si na to stranovej klíč číslo 9 nebo 10.dáš ho na pružinu a přišlápneš.
Datum: 18. června 2007 15:07
Jméno: michal
IP: uživatel627
 mám dotas netušíte někdo co mám se simplem když mi tam nejde dát dvojka !
Dám jedničku v poho ale dvojka tam nevleze ! olejem to neníje tam hodně oleje !
dííííííííííííííííííky za rady !
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2007 10:52
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
Podívej se,jestli nemáš povolenej šroubek nahoře na řazení na motoru(v tom děrovaným plechu,co do něj jde táhlo od šaltky)
Datum: 24. června 2007 10:52
to bude na 90% vidlickou na razeni bud bude vohla to se srovna na autogenu nebo se to zavari cočkem
Datum: 18. června 2007 23:12
muj meil je michal.motokrosar@seznam.cz
Datum: 17. června 2007 11:28
Jméno: simsonik
IP: uživatel895
hod sem tvuj meil já ti to nafotim a pošlu
Datum: 17. června 2007 10:11
Jméno: michal
IP: uživatel627
a s tou vidličkou by bylo konkrétně co ??? kolik stojí ta převodovka ??? táta mě asi zabije !
díííík
Datum: 16. června 2007 22:38
Jméno: simsonik
IP: uživatel895
může to bejt vydličkou řazení nebo převodovkou
Datum: 16. června 2007 22:35
Jméno: michal
IP: uživatel627
 poradí někdo jak mám u fichtla spravit nakopávačku !,prokluzuje se tím spojkovym šroubem to neni to sem dělal !
a nevim jak ji rozdělat !!! díííííííííííííííík za rady !
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2007 21:39
vymenit spojkove lamely.
Datum: 15. června 2007 21:39
Jméno: jawa 23
IP: uživatel1043
 Cau prosim vas mam Mustanga a predni stupacky mi upadly jel sem a nejednou pod nohama nic,tak se ptam jestli se daji nejak pridelat zpet nebo prosim nejak poradte .díky drzej jen na pruzine od stojanku. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2007 19:01
pokud ti upadli jenom stupačky,tak vem svářečku a přivař je spátky.
Datum: 14. června 2007 19:01
asi ti upadl celý kříž ne? ty šrouby co ho drží se kvůli vibracím od motoru často povolujou. nevím jak čekáš že ti tu někdo poradí, pokud nejsi totální jelito, tak na první (maximálně druhý) pohled poznáš co kam patří
Datum: 14. června 2007 18:58
Jméno: melon
IP: uživatel625
 Potrebujem pomoc borci, kompletne som zgeneralkoval motor (secko co sa toci je nove), chytil na prvykrat, dobre sa rozbehol aj do vyssich otacok(samozrejme ze davam pozor na zabeh) no problem nastane asi po ujeti kilometra ked sa dost zohreje(mozno sa mi to len zda), zacnu klesat otacky teda ani nechce ist do vyssich otacok a nakonec skape, nakopnem to a trochu drzi len pri malych otackach, vyskoci aj na vysoke ale zase rychlo skape. Neviem co stym......poradte prosim vas.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2007 22:32
Jméno: melon
IP: uživatel625
este ma taka divna vec napadla, preco sa mi to pridiera ked je tam secko nove a na sucho bezal bez najmensieho zadrhania, uz som zlozil asi 20 pionierackych motorov a toto sa mi este nestalo, ani na starej vojnovej cezete ani na kyvackach, ja to nechapem preco akurat taketo prditko mi robi najvecsie problemy ked som uz tolko tych motoriek zrenovoval.....
Datum: 14. června 2007 22:32
Jméno: melon
IP: uživatel625
majo mas pravdu a presne toto mi poradil aj kamarat prednedavnom takze uz sa to aj toci, mam turboduchadlo z tovarenskej vyhne a bezi mi to aj tri hodiny v kuse lebo ten motor sa nestihne ani trochu zohriat. Noo ta generalka, fuuha to uz presne neviem ale vyslo to okolo 5 tisic ( samozrejme Sk)
Datum: 14. června 2007 22:28
Tohle se mi taky stávalo,že když se zachřál tak chcípal ve vysokých otáčkách a nebo se do nich vůbec nedostal.Udělal jsem pár věcí vyčistil karbec nastavil hladinu v plováku a seřídil jsem předstich a otrch a šlape jak hodinky...
Datum: 14. června 2007 9:30
Jednoznacne sa to pridiera.Zober nejaky silnejsi ventilator.Poloz zboku alebo spredu ku hlave a valcu.Nakopni to,zapni ventilator a nechaj bezat na stojanku asi hodinku.Sem tam preturuj.Staci jemne.Alebo jazdi len chvilocku,kym to nezacne blbnut.zastav nechaj vychladnut a zase a stale dookola......mimochodom by ma zaujimalo na kolko ta prisla ta GO motora.Dik.
Datum: 13. června 2007 21:47
Jméno: melon
IP: uživatel625
no neviem cim uz to moze byt ale hladina je dobra, ked na sekundicku zatlacim nacukavatko (preplavim to) tak benzin preteka pod vieckom. naozaj neviem ale v tom to asi nebude
Datum: 13. června 2007 20:38
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
asi nepřitéká dostatečně rychle benzín do karbecu zkus nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 13. června 2007 18:19
 čau lidi.Potřeboval bych vědět co to je výstružník.Používá se to když dáváte nový pouzdra do předních tlumičů.Jak to vypadá a kde se to dá sehnat??Můj e-mail je jawamoto@seznam.cz.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2007 17:14
Jméno: boro
IP: uživatel625
http://aukro.tiscali.cz/item182835796_staveci_vystruznik_novy.html
Datum: 13. června 2007 17:14
Jméno: boro
IP: uživatel625
noo draha to vec, original NAREX -nastavitelny(nenastavitelny ti moc nepomoze) stoji okolo 3000 Sk takze ceskych asi 2000Kc u vas su taketo veci trochu lacnejsie
Datum: 13. června 2007 17:08
 Zdar draci nevíte jaký mam mít řidítka na mustangu z roku 1971?zaslete kdyžtak i foto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2007 22:19
Datum: 10. června 2007 22:19
Jméno: mustang
IP: uživatel548
 Zdar draci mám mustanga 23 a mám takkovej problém svíčka mi nehází jiskru i když jí dám k válci ale do fafky napětí jde když dám prst do fafky a nakostru tak mě to dá ránu ale když to udělám stejně se svíčkou tak níc nevíte čím to může být svíčku jsem měnil cívku fafku drát taky dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2007 13:30
Martine ty woe, kdyby na svíčce měl 4-5 mm tak to ulomí omfg
Datum: 10. června 2007 13:30
Cau chlape mam taky mustafa delalo mi to podobne tak jsem se v tom trochu povrtal a neslo vubec nic no tak jsem byl nucen udelat celou novo eletriku no a ejhle drat uz jiskru hazel ale dal jsem tam fajfku a svicku a uz to nebylo ono uz to blblo a vubec nechtelo chitit no a nakonec sem teda sel do obchodu a koupil jsem novou fajfku ale tu nejmenci co maj tu neodrusenou no a uz to jelo jak vztekly no a po case sem zase resil podobnej problem ale to uz bylo v predstihu takze skus fajfku a predstih no a jeste taky zkontroluj vzdalenost kontaktu na svicce meli by byt tak 4-5mm od sebe
Datum: 10. června 2007 10:48
 Co mám dělat když nemám ve fajfce proud?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2007 11:16
koukni predpokladam ze tomu moc nerozumis tak polopaticky kdyz nehazi svicka jiskru tak to je bud fajfka kabel nebo civka a indukcka zacnem od proverovani nejjednodussiho takze vem multimetr a nestav tam do 20v stridavych dej to na dva privody indukcky jestli tam jdou nejaky ty voltiky kdyz to nakopavas tak muzes viloucit startovaci vinuti ! jestli jo tak musis zkontrolovat kabely a pokud to nejsou kabely tak to chce novou civku do dinama to je investice 200 no a potom civka z civky jde ten treti drat ten nejtlustci tak ten vysroubuj a dej tam misto nej nejakej obycejnej drat a zjisti jestli to hazi jiskru proti kostre jestli ne tak je v pitli indukcka to je drazsi tak 500 no a jestli i to je vpohode tak kup novej kabel a fajvku investice do 50kc no a jeste je tu taky sance ze mas spatne nastavenej predstih no tak to sesteluj a uz to musi jet cim menci predstih tim viic otacek z toho vytahnes
Datum: 10. června 2007 11:16
Pokud hází jiskru konec kabelu vyměň fajfku.Jestli nehází může to být indukční cívka nebo cívka v dynamu(zapalovací),nebo sou špatný dráty.
Datum: 09. června 2007 23:23
Skusil bych to opravit.
Datum: 08. června 2007 20:51
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Do fajfky patří tabák ne proud. Ale teď vážně buď cívka, kabel , nebo zapalování
Datum: 08. června 2007 20:07
|



|