Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hanz
IP: uživatel12782
 čau bejci potřebuju poradit mam kejvu a pořád drží plnej plyn a nevím co s tím když sundám vzducháč a dám tam místo něj ruku necham škvíru tak 3mm tak jde krásně ale jinak ne. a pod kaburátorem je nové těsnění nevíte co s tím ??? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 21:42
Jméno: Hanz
IP: uživatel12782
 jo šoupě je dole nejspíš to bude to gufero  a to těsnění je nový a namazaný olejem to musí bejt ok a karbec je dotaženej. díky kdyby vás ještě něco napadlo tak mi pls napište.
Datum: 24. března 2012 21:42
 Nejspíš ti to někde saje faleš... Ještě zkontoluj to těsnění u karbce.. Nebo to ještě může dělat gufero pod zápalkem.
Datum: 24. března 2012 21:24
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Nemáš seklé šoupátko v karbcu? Šoupátko musí zajet až dolů na dno karbce, v šoupátku je drážka.
Datum: 24. března 2012 20:55
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec mam takovou zahadu jede do kopca a z ničeho nic chcipne a nejde me načepovat benzín fouknu do nadrže a benzin zase teče  bordel by v kohoutku nemel bejt ten jsem mel vydelanej a daval jsem novouo gumičku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:55
 Ano, neodvzdušňuje se ti nádrž, profoukni víčko nádrže nebo tu odvzdušňovací díru kousek vedle víčka, pokud nepomůže sundej znovu kohoutek a mrkni jestli je čistej.
Datum: 24. března 2012 20:55
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 vyčisti víčko nádrže
Datum: 24. března 2012 20:19
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 Hoja mám otázku znamý mechanik mi říkal že v dnešní době už ložiska skf za moc nestojí a že žijou už jen z pověsti atd a že zv už sou taky nic moc chcu d svojeho motoru to nejlepší vím dost lidí říká že má skf a silikon gfera a super ae sou nějaké lepší ještě třeba nějaké japonce ? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 1:11
 není to že by byli špatné ale jde o to kde se kupují od dodavatele dílů nám přišlo at je kupujeme jen u ofiko zastoupení z důvodu že se tu objevily čínské náhražky které nevydrží a prý se dají rozeznat jen v laboratoři odkaz na kauzu by neměl vadit http://www.padelkylozisek.cz/tiskove-zpravy.html
Datum: 25. března 2012 1:11
Jméno: standa
IP: uživatel13477
 To víš,dej si tam ZVL,aspoň se naučíš rychle a dobře půlit motor  Za mě doporučuju FAG
Datum: 24. března 2012 23:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to je otazka, od jiste doby se o SKFkach rika ze nejsou kvalitni, jinak budu na new kliku k valcu davat japonske loziska NSK cena se pohybuje okolo ceny SKFek
Datum: 24. března 2012 20:49
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 Tak dík moc
Datum: 24. března 2012 20:19
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Šópnul bych tam obyčejný ZKL. Když je tam dávali dřív a vydrželi 40 let, tak bych to tam dal i teď. Mě zase týpek z motoservisu řikal že v těch ložiskách neni skoro vůbec rozdíl. Takže fuk jestli SKF za 130Kč nebo ZKL za 50.
Datum: 24. března 2012 19:46
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 měl jsem klasiku žadny C3 4 roky taky vydrželi akorat pak šla klika na navařeni dal jsem SKF a neco me tam huči a nemuzu za bohat přijid co daval sjem docela dost novejch dilu a menit ložiska je docela draha zaležitost  tet ccekam co se stoho vysipe
Datum: 24. března 2012 19:39
Jméno: fredy
IP: uživatel12352
 ae já myslím jakože třeba koupím nové a aspon 3 roky by měy držet ne  roigoše tam byy 20 roku  když budou nějaké dobre
Datum: 24. března 2012 18:42
 já mám v závodním motoru IBE 40,- kus a fungují... stejně je člověk vymění po sezóně...
Datum: 24. března 2012 18:32
Jméno: babetta 210
IP: uživatel10308
 Ahoj draci, mám dotaz. Jedná se o to, že nevím, čím by mohlo být nebo co bych měl udělat aby se moje babetta 210 nedusila. Třeba když jedu trochu do kopce tak se dusí a tak všelijak cuká a nejede tak jak má, když jedu po skopce tak je to v pohodě, ale jak přijde menší kopec, tak to zase začne dělat. Dělá to i například, když stojí a nesedím na ní (má zvedlé zadní kolo) a přidám plný plyn tak se taky začne dusit. Když jedu do kopce tak musím jet tak na čtvrt plynu aby to nedělala, ale to toho většinou moc nevyjedu. Zkusil jsem vyměnit svíčku, která byla krásně cihlová, ale moc to nepomohlo. Prosím poraďte čím by to mohlo být. Dík za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:10
Jméno: FACKO
IP: uživatel13501
 AHOJ PRVNÍ NEŽ SI ROZDRBEŠ KARBURATOR TAK BYCH PORÁDNĚ VYČISTIL VÝFUK,HLAVNĚ POKUD JEZDÍŠ M2T.TO NENÍ OLEJ,ALE VAZELÍNA.
Datum: 27. března 2012 23:10
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 jakože já mysím že to je vzduch skus sundat fitr jen tak pro skoušku
Datum: 24. března 2012 20:23
 Buď to, nebo špatně nastavenej plovák.
Datum: 23. března 2012 22:12
Jméno: babetta 210
IP: uživatel10308
 Ok, dík mrknu na to
Datum: 23. března 2012 21:38
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Nedotejká benzín, ucpaná tryska/palivovej filtr...
Datum: 23. března 2012 20:11
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel13466
 Zdarec draci..Mam takový problém u pionýra 05 furt mi padá řetz i když ho mam dotáhlý.Muže to být tím že na rozetě sou jemě nahnute zuby?A ještě má to furt strašně velké otáčky i kdž volnoběžný šroub uplně povolím je to skoro jako samozápal ale když to vypnu tak to zdechne.Měnil sem magneto,kondík,kladívk,válec,trysku už nevim čím to muže být..no a chvilku jezdim startuje na 1 pak dojedu dom a třeba za 10 minut ani neháže jiskru(žádná svíčka)a pak na další den to už háže..ale furt blbnou ty otáčky..Děkuji moc za všechny rady vubec už nevím co mám dělat...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:17
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 nekde ti to saje vzduch but gufera nebo spis tesneni za valcem
Datum: 23. března 2012 19:17
Jméno: Martin Bolf
IP: uživatel5893
 dobry den mam takovy dotas mam jawu 21 po kompletni go jenze nejde nastartovat kdyz to tlacim sem tam to chytne karburator mam, novy poradte diky p bolf
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 20:23
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Udělej tuhle zkoušku : vyšroubuj svíčku a do válce stříkni tak 3-5ml benzinu. Potom to musí chytnout na první kop, jinak hledej problém v elektrice.
Datum: 23. března 2012 20:23
Jméno: aral
IP: uživatel13054
 Nebo nemáš nastavený předstih.
Datum: 23. března 2012 16:29
 je to možná blbost ale možná máš v nádrži málo benzínu
Datum: 23. března 2012 14:43
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Je svíčka mokrá nebo suchá??
Datum: 23. března 2012 13:09
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 těžko takhle radit, ale je možnost, že ti netěsní palice. Nevim jak to máš udělaný, jestli jsi to dělal ty a nemáš skušenosti tak tam toho může bejt víc. 4im si utěsnil kartery? a dával si těsnění pod hlavu? Jestli si tam dal to hlníkový těsnění tak to těsnit nebude.
Datum: 23. března 2012 11:04
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdar mám dotaz, mám jawu 05 nový ložiska gufera , mám tam váelc a hlavu z 21,válec je po výbrusu už asi 600-700km takže by měl být už jak štakš zajetej ale v poslední dobe nastal problém,že třeba po 10km jízdy se mtoro začne utahovat a prostě musím podřazovat až na jedničku a jet tka na půl plynu.nevíte co s tím má? záaplko seřízený předstih 1,6mm odtrh 0,4mm, svíčka n15c novej filtr v airboxu tryska 68 jehla 3zvrcha a svíčka furt ne a ne tu správnou barvu hladina v karbecu seřízená, když dám jehlu víš tak motor vynechává a utahuje se, když dám níž tak se utahuje prakticky furt, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:24
 Nevím kdo ti dělal výbrus ale zkontroluj si prúměr pístních kroužků a válce myslím že nemáš správný kroužky a jak se zahřeje tak ho přidřeš
Datum: 31. března 2012 17:24
 Nemáš vylamané rebrá na valci a hlave? Alebo zanesené blatom zaschnutým olejom? Keď ti motor prestáva ťahať po dlhšej jazde tak je problém niekde s chladením. Zakarbonovaný spaľovací priestor na hlave a dne piesta tiež spôsobuje prehrievanie, ktorý je v čase zábehu častý.. Ďalej to môže robiť veľký predzápal, horenie trvá dlhšie a vznikajú tam veľké teploty. Ak si nezapiekol krúžky tak čítiaj ďalej  600km je ešte málo ak si ho poctivo zabehával a nevytáčal. Toto platí hlavne u syntetyckých olejoch ktoré predlžujú zábeh motora. V akom pomere riediš? Aspoň 1:25? Do tých 1000km by som to nechal tak a jazdiť s prestávkami. Ak by to nepovolilo začal by som to riešiť. No stou sviečkou, hľadal by som problém v airboxe. Zrejme máš veľa benzínu a málo vzduchu, aj keď väčšinou prehrievanie spôsobuje chudobná zmes. Ešte skús sviečku N14. Každý fichtl si pýta inú, mne napríklad jazdí super na N17 a druhým sa na tú sviečku motor prehrieva. Mne výbrus povolil pri 3 kruh pieste niekde cez 1300km, a je tam dokonca väčšie trenie než pri dvoch... veľa zdaru
Datum: 23. března 2012 16:02
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Máš tam správně daní píst.
Datum: 23. března 2012 15:01
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 dělalo to aj předtím tka sme motor přetěsnil a dělá to aj ted tak nevím,hlava nepodfukuje ale pro jistotu sem ju zabrousil, no asi to vypadá ne ten výbrus že je špatně udělanej jinak fat nevím......
Datum: 23. března 2012 14:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zajíždíš to poctivě? taky ten výbrus může být nepovedený, ale to je nepravděpodobný. Asi bych sundal válec a podival se co se tam děje. Stima fichtlama jsou jen pořád problémy.
Datum: 23. března 2012 11:19
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Máš to všude pořádně zatěsněný? Nesaje falešnej vzduch?
Datum: 23. března 2012 10:13
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13464
 Nepodfukuje ti to nedde? treba u vyfuku nebo hlavy
Datum: 23. března 2012 7:54
Jméno: pepik
IP: uživatel12770
 zdarec všichni, mám jen jeden dotaz- dnes jsem poskladal meho fika po takove mensi renovaci a nejak vynechava. nevim vazne cim to muze byt. motor je po generalce- vybrus, opravena klikovka, vymena lozisek a gufer take probehla. osobne si myslim ze chyba bude nejspis s privodem benzinu nebo se vzduchem. ( po nastaveni zapalovani prislo prvni nakopnuti no a proste kdyz jsem mu pridal tak zacal vynechavat, ne zeby se dusil proste vynechaval, s pliskem v karbecu jsem taky steloval ale vysledek nic moc. myslite ze by to mohlo byt vzduchem ? protoze kdyz zacpu otvor vzduchoveho filtru tak jakoby byl v otackach v poho. nebo je chyba v predstihu ?? zitra bych chtel prvni vyjizdku tak predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:27
Jméno: Král Roman
IP: uživatel13522
 Vyměn kondenzátor a zkontroluj elektriku jestli nemáš prodřený dráty a nechytá to někde kostru
Datum: 31. března 2012 17:27
 Osobně si myslim že je to špatně seřízeným zapalováním. A řekl bych že je špatný odtrh ale tim je špatně i předstih tak to vyjde na stejno. Šel bych tou cestou že bych seřídil předstih pečlivě, nastavil bych hladinu v kerburátoru, zkontrolovat mezeru elektrod na svíčce nesmí být víc jak 0,5mm pak může též dojít k výpadkům zapalování v otáčkách. a na kterém zářezu máš plíšek na jehle?
Datum: 23. března 2012 9:18
Jméno: lolek
IP: uživatel12913
 čau mam problém mám jawu 21 a chytne na drb a tak 6sekund beží a pak chcípne , vyšroubím svíčku a je celá mokrá , Je možné že když mám plíšek na jehle na 3. zářezu shora a mám starý píst a kroužky a mám starej výbrus že to je tím ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 7:00
 Jehlu dej na druhý zářez a sešteluj hladinu v plovákové komoře a sešteluj předstih a odtrh, popř zkusit vyměnit svíčku.
Datum: 22. března 2012 7:00
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 nebo eletrika blbne
Datum: 21. března 2012 20:50
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 spíš ti nedotejka benzín k plováku jak ti chcípne zavři kohout a podívej se zda je v plovákove komoře benál..jestli ne musíš trochu nastavit hladinu viz jawa50 wz cz
Datum: 21. března 2012 20:34
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Nevíte kde bych sehnal stejný otočný háček jak je na brašně http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=6041 z boku jen bych to potřeboval aby šel připevnit na plech ale to bude asi stejný, a potom jestli nevíte o někom kde by mi dle nákresu zalisovali ty kovový oka do koženky Děkuju za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 7:38
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 V každym lepšim želařáství. Ferocentrum atd. Kde nalisujou nevim.
Datum: 22. března 2012 7:38
Jméno: johnnn
IP: uživatel3383
 Cus draci, chci se optat (mám enduro 2T)jestli mám dát letní směs do chladiče,nekdo mi řikal že je to jedno ale já myslym že se to nebude tak zahřévat potom.co myslíte??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 12:29
 kdo lije do chladiče čistou vodu je vůl.tam patří antifreza.
Datum: 22. března 2012 12:29
 Čau já na DT 125 jezdím celoročně s Fridexem namíchaným na -25°C a chladí to parádně. Teplota vystupuje maximálně do poloviny teploměru když to drtím v terénu v max otáčkách.
Datum: 21. března 2012 20:26
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 letni smes do chladicu je čista voda nebo co??nektere vodni pumpy se ale mazou pomoci antifreezu a taky by to melo zabranit usazovani bordelu tak bych tam nechal to
Datum: 21. března 2012 19:56
 zdr draci, jedná se mi o babettu 207 s válcem a hlavou z 210- nejede a ani nestartuje. Před rokem normálně jezdila. Zkoušel jsem vše co znám- číštění pal. soust., nový benzín, čistil karb., elektrika vypadá cajk, zapalko seřízeno,šteloval karb., menil jsem svíčky- JISKRU TO DÁVÁ!!! . ani když stříknu benzín přímo pod svíčku, tak ani nezdechne-ani při rozšlapávání. Jediný co jsem nezkoušel, tak vyměnit indučku a tyristor, pač nemám nahradní, tak abych to zbytečně nekupoval. Ale podle mě to není špatný když to jiskru hází ne? To by třeba nastartovalo, ale pak to blblo, kdyz by byla v háji indučka, přes kterou jde jiskra. Potřeboval bych od vás njěaké další nápady a odpovědět na otázku, zda díky indukčce pod tlakem ve válci nemusí svíčka dávat jiskru ale venku může. DÍKY MOC ZA RADY. UŽ S NÍ STRÁCÍM TRPĚLIVOST...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 19:07
Jméno: michal
IP: uživatel8758
 zdarek draci toto dela aji me pred rokem jeste jela bez problemu a ted nemuzu ani nastartovat nic vse sem vycistil dal novy benzin a nic tak sem vymenil aj inducku a nic vazne uz nevim cim to svitit sviti jiskru hazi venku ale kdyz nasrubuju svicku tak nechytne ani za nic uz vazne nevim cim to muze byt
Datum: 27. března 2012 19:07
 snad ji na zkoušku seženu. Díky!
Datum: 21. března 2012 22:47
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 hele zkusil bych tu inducku tohle me delal fekál taky proste enormale hazi ale pak ne dal sem jinou a jede jak drak  treba ti nekdo znamej puci jen na odzkouseni
Datum: 21. března 2012 10:34
Jméno: bug
IP: uživatel12002
 Čest. Mám Jawu 20 a nějak netáhne na 2ku a na 3ku. Na rovinkách kde jsem dřív hledal 4ku tak dnes tam mám za 2 a když tam dám za 3 tak se nemůže roztočit. Je nějaké řešení nebo už je zralý ne výbrus? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel13447
 Udělej předsezónní údržbu a seřízení,ono se to zlepší  Seřízenej fichtl i s sebehoršim motorem mi chodil po rovině na trojku 60 a to dokonce měl jen 1 a půl kroužku ze tří o síle půl milimetru
Datum: 20. března 2012 18:01
Jméno: Honza15
IP: uživatel4207
 Zdar draci, hledám nějakého partáka na ježdění v okolí olomouce a litovle ...kdyby nekdo takovej byl tak se ozvěte .. é)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 19:58
 jsem z olomouce ale řidičák si teprv začínám dělat...
Datum: 20. března 2012 19:58
Jméno: Honza15
IP: uživatel4207
 Litovel mas fb?
Datum: 20. března 2012 18:21
 Šternberk a ty ?
Datum: 20. března 2012 18:14
Jméno: Honza15
IP: uživatel4207
 Zdar je mi 15 jezdim na mustangovi řidičák zatím nemám tak jezdím jen tak po polnačkách...odkud presne jsi?
Datum: 20. března 2012 17:41
 Čus já bych klidně někdy vyjel.Kolik ti je ? na čem jezdíš ? ...já mám fichtla s papírama a enduro 125
Datum: 20. března 2012 10:15
 Čau draci, nevíte jakej je průměr kuliček v hlavě řízení na babettu 210? A kolik jich tam je? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 22:17
 Ok, díky moc.
Datum: 19. března 2012 22:17
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13417
 Řekl bych že 5mm, jelikož je ložisko do řízení stejné pro pionýra i pro babettu. V pionýru jich je 21+21...
Datum: 19. března 2012 21:18
 Mě ty kuličky nevadí, mám to na všech moto, namáznu vazelínou, namačkam kuličky a je to.. A já bych měl právě kuličky od kámoše, ale nevim jakej průměr jestli ale myslím si, že tak 3-4mm.  Ale jinak dík..
Datum: 19. března 2012 21:06
 kup si ložisko... je ot na hovno tam skládat ty kuličky  když sem to dělal a nevědel že to dá koupit tak sem myslel že se poseru  DD Hle eje to i tady na fichtlkrámku..... čest práci
Datum: 19. března 2012 21:02
 zdar draci hele mam takovej dotaz jsem sice jawař ale koupil sem simsona a mam s nim problem de o to ze hazi malou jiskru a ta na zapaleni nestaci ,a de o to ze jsem vymenil uz vsechno civky na zapalovani inducku a vsechno civky a inducku jsem koupil novy .a de o to ze kdyz tam dam z jinyho simsona tiristor tak mi zacne hazet jiskru peknou tak ji dam do valce simson chytne a jedu a ujedu par metru a simson chcipne a a dava zase malou jiskru a tohle jsem vyskousel asi u čtyřech teristoru takvzdycky kdyz mi nekdo puci ze sviho simsona tiristor tak jede chvily a pak nic  a zajimavy je ze kdyz tam pak skusim dat ty ostatni co jsem skusil tak uz taky nejedou jako by si to ten simson pamatoval ze tyhle tirystory uz tam mel  hele kdyby nekdo zvas kluci rozumel simsonum prosim o radu  dik draci ztm zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 20:55
 diky draci určo se na to podivám  ještě jednou díky za radu
Datum: 19. března 2012 20:55
 jo šel bych napřed po kabeláži taky zkontrolovat vn kabel muže to třeba někde trochu skratovat pro klid duši vyměnit i svíčku a pokud nic tak se zeptat na forum simson v iglů tam ti snad poradí
Datum: 19. března 2012 14:58
Jméno: pepa
IP: uživatel13057
 simsona nemám ale na par mašinach mi todle fakt dělala kabelaš....mužeš měnit co chceš ale nezbavíš se ničeho ale naštípáš tam cosi z pračky a chodí furt...eště max skusil si vičistit viměnit spínačku?
Datum: 19. března 2012 9:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 simson je hold svině  víc elektriky jak na 638
Datum: 18. března 2012 21:06
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 a co gable?? pohneš jede zatřepe se a nejede
Datum: 18. března 2012 20:53
 ahoj potřebuji pomoct sem začátečník a nejde mi nastartovat startovací pákou .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 17:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jak je to dlouho co ten pincek jel naposledy? Aby to nebylo 20 let.
Datum: 19. března 2012 17:33
 fichtl mis tartuej na páku v poho ale jako až vždycky tak na po4té ono ej to stejně u fichtla náky pošahany hele pust benál v benálu musí být olej to si myslým že víš jedná se přece o 2 takt přeplav karburátor cupovacim kolíčkem hod tam za 1 zmáčkni spojku pořádně to roztlač při to mdrž trochu plynu pust spojku a ono to chytne pokud ne bude problém jinde .
Datum: 19. března 2012 15:02
 Pokud pionýr tak ho předej do rukou někomu zkušenějšímu, časem se naučíš třeba nastavovat zapalování a karburátor a ostratní .. jinak zapneš kohutkem benzín, přeplavíš plovákovou komoru, dáš na polohu vypnuto, 2x prošlápneš, dáš polohu na zapnuto (doprostřed) a šlápneš. Hlavně šlapej tak že jemně šlápneš a až budeš cítit že se dotkl segment koleček tak zabereš ... mám kámoše a startuej to divně prostě jen šlápne a nechcu se dívat v jakým stavu ten segment je
Datum: 18. března 2012 21:28
 nevíme proč a jaká motorka jestli myslíš fichtla tak ho musíš mít seřízenýho a hlavně v něm musíš mít benzín. Jestli nejde prošlápnout je zadřenej
Datum: 18. března 2012 20:32
Jméno: Jiří
IP: uživatel12427
 tak to si blb
Datum: 18. března 2012 20:20
 Zdar, nejde mi fichtl ve volnobehu, vycistil sem karburator ale porad nic musim ho porad točit pod plynem i kdyz treba dojíždím na spojku ke křižovatce, bez plynu, chcípne. taky nejde na poprvý nastartovat před zimou ještě šel. Nevíte někdo co stim? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 18:06
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 volnobeh se ale steluje za tepla ... ne ?
Datum: 19. března 2012 18:06
 cus jojo mnel jsem taky tehnhle problem a co zkousel jsi nastelovat karbec ten sroub mezi tryskama nastelovat to na volnobeh nakopnes to a tocis stim sroubem dokud si nedas volnobeh
Datum: 19. března 2012 11:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za tenpůlrok co se ti to válelo ve sklepě ti mohli okorodovat kladívka třeba byly zrovna rozeplý tak okorodovali a ted nepřevádí tolik proudu
Datum: 18. března 2012 21:08
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tak jeste hladina v plovakovce nebo jestli i ve vyšších vynechava tak projdi elektriku
Datum: 18. března 2012 20:39
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 Je nova tim to neni  loni se tam davalo spusta novejch veci renovovali sme ho
Datum: 18. března 2012 20:30
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tak ji zkuz vymenit ja ji taky jentak lechce propichl a porat to neslo musis to udelat poradne nebo tam zkus hodit jinou
Datum: 18. března 2012 20:23
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 Neni presne to sem udelal profouk vsechno nikde nic.
Datum: 18. března 2012 20:15
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tohle sem dnska vyresil  dela to ta malá triska v karburatoru poradne ji prostouchejte a bude po problemu uvidite
Datum: 18. března 2012 20:11
 Ja pak problem nemám kydž ho rozjedu mužu jezdit pořád motor jen musim točit pořád pod plynem, když chcípne tak už ho na poprvý nakopnu. Jen nemuzu udelat to že nastartuju a necham ho chvili bezet ihned musim kopnout rychlost a pridat plyn.
Datum: 18. března 2012 20:01
Jméno: Michal ..
IP: uživatel13433
 Zdravím. Mám stejnej problém. Fíka na poněkolikáty nastartuju ale hned chípne a to se opakuje v různých obměnách. Třeba po startu chvilku i běží. A pak je zase úplně hluchej a nechytá...pak blafne ne šlápnutí. NA roztlačení chyt ale po přidání plynu a ujetí pár metrů zase zdechnul  Zlo. Děkuji za rady.
Datum: 18. března 2012 19:51
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Jsem vůl, že jsem neposlechl sesu, když říkal abychom se na to vykašlali než nás zase dvoustopáři začnou respektovat. No nedání přednosti a můj nejmilejší pionýr (Jawa 20) se sklouzla po asfaltu. Poškrábaný přední blatník a bok revmaplechu,... ale co se dá dělat s tím už se nějak smířím (Jawa je po renovaci) a teď k věci. Po té co jsem spadl mi fichtlík ještě chvíli brblal na 2ku a když jsme si s dvoustopařem šli vyřikat kdo je větší kretén tak chcípnul a už jsem ho nenastartoval. Jiskru dává a benzín teče. Nevím proč ale po té nehodě jsem ho už nenastartoval. Zkoušel jsem předstih jiné svíčky, jestli není ,,uchlastanej" ale nic ani neslíbil. Co s tím? Díky za rady. A dávejte na sebe bacha i když máte přednost
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 21:32
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Dej tak 5ml benzinu pod svíčku a jestli je elektrika OK tak to musí chytnout. A jestli to chcípne tak hledej závadu v přítoku paliva.
Datum: 18. března 2012 21:32
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 danekod: no vidíš na to jsem se nepodíval zítra se v tom půjdu hrabat a snad to rozjezdím
Datum: 18. března 2012 20:21
 Co mě tak napadá tak třeba plovák jestli se nezasekl nebo něco nebo i jehla, vyzkoušet svíčky, projít celou eletriku. Avíčka je mokrá nebo suchá?
Datum: 18. března 2012 20:10
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 Jestli to předtim šlo bez problému tak si myslim že jsou po pádu ty kabely takovy nejmožnejši.
Datum: 18. března 2012 20:03
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jiskra tam je, ale zkusím ty kabely, indukčku, atd, atd vždyť je to jen fichtlík...
Datum: 18. března 2012 19:46
 Zkontroluj elektriku nam vypad jeden dratek a malem sme se posrali nez sme na to prisli.
Datum: 18. března 2012 19:12
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jojo zkoušel i kámoš co jel se mnou se mě snažil roztáhnout na Mustangovi ale nic nic a zase nic. Právě že tomu motoru se nestalo vůbec nic ani škrábnutí
Datum: 18. března 2012 19:06
 pokud benzín teče svíčka jiskru hází předstih OK tak to nvm zkoušel si to roztlačit ? pochybuji že be se v motoru něco posralo
Datum: 18. března 2012 18:53
Jméno: pepa
IP: uživatel13429
 zdarec draci mám fichtla21 a mám sním takový problém,normalně ho nastartuju jedu kouse cc30metru a pak se začne jakoby sekat nebo nevim jak bych to řek a střílí z výfuku nevíte někdo co by stím mohlo být?předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:42
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Vyčisti trysky a před jízdou ho nech pořádně ohřát
Datum: 18. března 2012 18:42
|



|