slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, zajimalo by mě jakých RPM (otáček za minutu) může maximálně dosáhnout klasickej pionýr. diky za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: race81      E-mail:      IP: uživatel13453    
Osobne odporucat merat rychlost cez gps ak mate na mobile android tak su tam rozne aplikacie ktore zapisu rychlost do grafov a to sa da po jazde pozret
 
 
Datum: 09. dubna 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Rozjeď ho na takovejch 65km/h a zařaď jedničku......to uvidíš točky, že budou ozubený kola lítat...... :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13573    
Pokud někdo dospěl k otáčkám 8000 přepočtem z maximální rychlosti,tak nelze vycházet z hodnot origo tachometru protože je nad 50km/h velice nepřesný. Je potřeba rychlost měřit korektně a nejlépe s přesným obvodem kola. Seriový motor netočí 8000 ani za mák;-)
 
 
Datum: 08. dubna 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sadra17: jenže z kopce.. a to se nebere ;-)
 
 
Datum: 08. dubna 2012 12:59
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se dostal párkrát i na 8000
 
 
Datum: 08. dubna 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hezky :-) diky chlapi
 
 
Datum: 07. dubna 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13566    
Hele max. výkon je mezi 6500-6700 ot/min ,takže první dva kvalty jdou do cca 7000-7500ot/min a trojka do 6500 ot/min zcela vyjimečně o pár set víc.... Dost záleží na stavu motoru a na tom,jestli je z výroby dobrej a nebo zmetkovej...jen půl milimetru na výfukovym a sacim kanálu je znát...
 
 
Datum: 07. dubna 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
jak kterej v dobrém stavu s čistým motorem a dobrým majitelem klidně 6500 kámoš na mustangu dal něco přes 7500 podle PC ale zase má jednokroužkový píst a sníženou hlavu + laďák :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: mahtan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
(jawa 21 ale to jen tak pro upřesnění) :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel11346    
ahoj ,,měl bych dotaz v čem vyprat radiátor z auta aby v něm nebyly usazeniny a ten bordel co tam je z vody,děkuji moc za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel11346    
OK,děkuji za pomoc :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nový radiátor.. zas taková pálka za to určitě něni
 
 
Datum: 07. dubna 2012 12:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodávai se na to snad i nějaký přípravky jestli se nepletu. Jestli je to vodní kámen, tak ten jde dokonale odstranit kyselinou citronovou (to se dá použít třeba v rychlovarný konvici). Ale dej si pozor, kámoš to vyčistil u 320 e30 a začalo mu chcát topení všude...
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
dobrý den jawaři potřeboval bych pomoct vím že to sem nepatří ale jeto taky motorka :-))) potřeboval bych poradit jak seřídit karburátor na trábikovi chytá nádherně vše ok ale moc žere vím že trabanty žrali ale já dám do nádrže 10L benzínu a najedu ani ne 3km jeto nějaké divné těsnení ok všude nic neteče motor se neuchlastává hladina v plovákovce ok tak nevím čím bi to bylo děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
hele děkuju za tvoje komenty nemam natebe špatnej názor jen neptřím mezi ti co prosedí u pc 10 hodin dene takze sem docela magor každej at si udela svuj obrazek mne je jedno co si omne kdo mysli bud chce poradit nebo ne jinak dík
 
 
Datum: 08. dubna 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel13571    
Tomáši určitě znáš pořekadlo o potrefené huse.Pomohl jsem ti radou jak se kniha jmenuje i autora,ale jestli nemůžeš alespoň si ,,vygůglit,,odkaz ,tak jseš úplně tupej.A nejsem z těch co opravují někomu y,i. Každý si udělá o tobě obrázek.Totˇmůj názor
 
 
Datum: 08. dubna 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
jo teče ale kde nikde po autem louže není
 
 
Datum: 08. dubna 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vychází spotřeba cca 330 litrů na 100 km.Myslíš že je reálné aby motorem proteklo 10 litrů paliva během 3 km?někde ti to teče.K tvé češtině:tvůj příspěvek jsem si musel přelouskat 3x abych ho pochopil.To každého nebaví.Napíšeš do třeba do Almetu o píst takovou slátaninu?Dělej se sebou člověče.
 
 
Datum: 08. dubna 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
tobě muze bit nekde jak pisu ptal jsem se lidi jesli poradi bud poradej nebo ne nejsem zevdavej na naki kokutki co jen na netu pisou fake nebo opravujou lidem chyby pokud vím tak bijsi musel sedet celej den u pc a opravovat chibi kazdemu v dnesni dobe a jesli proste mas problem tak ho sem nepis ja aspon napsal jak se jmenuji zato co ty mas trubka to vipovida vsechno
 
 
Datum: 08. dubna 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel13568    
To se už nedá.Co máš za známku z češtiny ? vitahuji,pekně,siťič,taki a pod.Až zvládneš češtinu 1st. ZŠ tak si přečti knížku Údržba a opravy vozů Trabant napsal to pan Šlehofer. Je tam spisovná i technická čeština, pak možná pochopíš o co GO. Zdar.
 
 
Datum: 08. dubna 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
hii vipnout siťič dobrá rada ale ten vitahuji jak říkam nepřechlastává se a jezdí pekně siťič lanko atd ok taki nevím proč to tak žere docela mně to sere
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel4620    
Možná by stačilo vypnout sitič nebo můžeš mít od sitiče vypadlé lanko nebo něco neni možné aby to tak žralo
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
nádrž to né nikde nic mokrého není a hadíčka naní jsem dneska koukal ale díki za radu prosim vás neposlal nebo nevisvětlil ste mi jak ten karbec seřídit na netu sou manualí ale já tomu moc nerozumím jetam jen jedna triska nebo co jeto na difuzoru a to nevím jak to seřídit děkuji za rady
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jen se zeptám,nemáš prasklou násrž nebo hadičku?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel12292    
JJ určitě eště neco skusím hledat taky si říkám že to nejde ale nwm kam by to tedi teklo :-D :-D z vífuku neco pořád kape voda to bít nemůže nevím ale bude to na 100% karburátor
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Hele to "vim že to sem nepatří" radši příště nepiš, to tady na určitý jedince působí jako rudá na bejka :-D Jinak seřízení karburátoru musí bejt popsaný v nějaký příručce. Jestli ji nemáš tak to určitě najdeš někde na netu. Tady ti asi nikdo přesně neřekne o kolik máš pootočit tímhle a tímhle šroubkem. Kdyžtak zkus nějaký trabantí forum. A to se ten benzín jako všechen vyjede za 3km??? To snad ani nejde. Trabanti normálně žerou tak 8l/100km
 
 
Datum: 06. dubna 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: Dusan      IP: uživatel11018    
Prosím o radu, jsem už zoufalý a nevím co s tím.Mám jawu 350/638, mám po G.O motoru, zhruba najeto 1200Km.Na motorce mám nové indukční cívky, kábliky i fajfky.Karburátor je vyčištěn, seštelován, ale pořád motorka nefunguje jak má.Když ji nastartuju, tak krásně klape na volnoběh a jde i vytočit do otáček.Jakmile se zahřeje, tak sice drží volnoběh, ale nejde vytočit do plných otáček.Když přidám plyn, tak strašně dlouho trvá než se vytočí.Už jsem zkoušel snad všechno i jinou vačku, svíčky, karburátor, ale nic nepomáhá.Vzduchový filtr mám také nový.Občas mi odejde svíčka levého nebo pravého válce. nevím jak to zprovoznit prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kladívka si zkouknul?dobíjí dobře?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:50
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před GO to jelo jak? Otryskování máš jaký? Normálně bych řekl, že se ti to ulejvá, ale to by zase neudrželo volnoběh. Nemáš prohozený písty?
 
 
Datum: 05. dubna 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Zdarec draci! :-) Už si fakt nevím rady rozdělal sem motr u jawa 05 a nemužu sundat primáro zkoušel sem to 2stahovákama jeden sem rozbil..nahříval sem to na 660stupňu dvouma krompáčema sem ho zkoušel dávat ven a nic..:-( mam ho zkusit nějak odřezat nebo mate nějake rady? děkuji moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo kopyto
 
 
Datum: 07. dubna 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsi prase a nemáš ani pořádnej vercajk
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel12062    
Hoši nic ztoho nešlo měl sem uplně super stahovák METROVOu tyčku nešlo nějak sem si s tim pohrál s karbinou.. :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná ho tam někdo přilepil jinak to musí jít, hej taky jsme měli problém nešlo to sundat stahovákem, na kartery sem dal 2 pásoviny a páčili jsme a nic a nic nešlo tak jsme odchytli jednoho pána ze vsi tan donesl takovej československej mega stahovák, našponoval ho, buch kladivem a bylo to, na kuželu byla trocha lepidla takže proto :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nasadit stahovák, došponovat ho a bouchnout do středového šroubu kladivem a primár tím šokem odskočí.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Kousek hliníkové kulatinky a pořádné kladivo nějakou tyčku pod to zapáčit druhý at pořádně švihne přez kulatinku do šroubu a mělo by povolit mě to tak šlo vždycky
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám problém s mustangem. Vyčistil sem nadrž byla uplně rezavá, jel jsem se projet a asi po 6 km jsem jel do kopečka a z ničeho nic mi to začlo cukat. Myslel jsem si že to bude zase tou rzi a edotéká benzín, ale benzín v hadičče byl, hadička uplně plná, a nebyl ani špinavý. chviličku jsem počkal a vylezl kopec a zkoušel sem to rozjet. Pořád to cukalo jako kdyby nedotékal benzín, přitom v hadičce pořád byl, tak jsem dal nohu na cupátko a jelo to sem tam to trošinku cuklo ale dojel sem domů. Podíval jsem se na jehlu na jakem je zářezu a dal jsem ji na 2. z hora. Teď kdyz nakopnu, vyletí to do otáček a hned chcípne. Nevím co to může byt asi nšco s tím plynem. Tak bych potřeboval vědět co zapříčinilo to cukání a co způsobuje teď to chcípaní. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12939    
a co gufero u magneta?, já měl ty samí příznaky už sem si nevěděl rady a pak mě napadlo gufero a ejhle - bylo to ono
 
 
Datum: 06. dubna 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vycistil sem karbec uplne cely a jede to, ted jen problem s plynem, kdyz pridam jako by se nevratil a jede to samo na plny kotel az po chvili to jde treba zpatky na volnobeh. co s tim ?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: bertold      IP: uživatel13535    
hele stalo se mi něco podobnýho.. jsem jsem do kopce a přidal jsem plnej kotel začlo to cukat až to zdechlo.. vubec jsem nevědel co stím je skoušel jsem snad všechno kolem karbecu a pak mě napadlo že se kouknu na svíčku a on neházela jisku nebo obačas jo a občas ne.. tak jsem jí vyměnil a jezdí to furt :-D.. tak se koukni na svíčku :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
pravděpodobně nízká hladina v plovákovce
 
 
Datum: 05. dubna 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel12770    
cukani muze zpusobovat vice veci- osobne si myslim ze je neco ucpane, proto vycisti cely karburator a profoukni trysky, me osobne to delalo to, ze jsem moc utahl ten sroub, ktery drzi tu packu kohoutku ( nejspis to moc tlacilo na tesneni a nechtelo to moc tect), zkus ho tedy trochu povolit, ( benal ti tam mozna tece ale malym proudem ) jestli ti do karbecu nedotika benzin poznas tak, ze nakopnes stroj a nalozis mu, kdyz to zacne vynechavat zastavis kohout a kouknes se do plov. komory, jestli je prazdna tak je to jasne, jestli ne tak hledej chybu nekde jinde ( svicka, zapalovani) PS: sorry za chyby a AT TO JEZDI :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zkus vyčistit jehlu
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: Milan Sommer Ml.      E-mail:      IP: uživatel13551    
Zdravim, mam takovej menší problém s mojí Babetou 207.. Házi mi to jisrku jen při strašně nízkejch otáčkách, sotva se otáčí motor, zrychlí se otáčky a jiskru to už nedá. Taky mi přijde že je hodně slabá. Nevíte co by s tim mohlo bejt? Předem děkuju za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
muze o byt tyristor ,jsou tam styry cívky na něm jedna muze byt KO ,nwm u fechtla to je tak ze jedsna je na zapalovani a dve sou na svetla no tak nevim skus se podívat .
 
 
Datum: 09. dubna 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Ta cívka nebo tyristor;-)
 
 
Datum: 08. dubna 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Cívka je v .... a při vyším tlaku to nehodí jinak to muže být ještě taková tak krabička co je za cívkou
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, už si fakt nevím rady s mojí jawou 21.Pořád z výfuku stříká nějaká černá hmota.Nejspíše benzín.Zkusil jsem už snad věchno předstih,svíčku,karburátor,gufera,přetěsněný motor,kroužky a další .Prosím o pomoc. Tady je i video co to dělá. http://youtu.be/n3cGMZFhK9Y odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak je to nespálené M2T které se nespálí nikdy a akorát vše zasere
 
 
Datum: 06. dubna 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hovorim je to normálne, mazem tiez s M2T, svíčka pekná cihlová, motorka krásne ide, je to len sracka od M2T nic víc,
 
 
Datum: 06. dubna 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Předstih mám 1,6mm. A ředím 1 : 30. Olejem M2T. A oleje v motoru neubývá.Takže převoďák to asi nebude.Třeba je to slabým zapalováním?
 
 
Datum: 05. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. dubna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
mě to video teda nejde, takže neslyšim... normální to sice je ale né zas aby to stříkalo.. normální je když to občas odkápne.... tipuju špatný předstih, či bohatá směs.
 
 
Datum: 05. dubna 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to úplne normálne
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Je to nespálenej olej. Netahá ti to olej z převodovky?
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Jaký požíváš motoroví olej?kolik ředíš benzín+olej??
 
 
Datum: 05. dubna 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13542    
Poradil by mi tu někdo jak drží stupačkovej kříž se stojánkem na jawa 550/555 za ty oka motoru? Normálně na šrouby? Je mi to nějaký divný, nějak mi to tam nechce pasovat. V katalogu ND sem se toho moc nedozvěděl. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
no já ti nevim koukni se sem třeba ti to pomuze http://www.motokramek.cz/stupackovy-kriz-pionyr-555/
 
 
Datum: 06. dubna 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: zapraszan      IP: uživatel12249    
Cau draci, chcel by som sa spytat: daval som novy nulty vybrus na fika. Nakolko nemam vtahovak piestneho capu, tak som ho tam proste namlatil kladivom. Vo futre sa otaca podla mna v pohode. Co ma trapi je asi predstih. Motor nakopne na kop, ale je lenivy a nechce sa nechat vytacat. Ide jak zdochnuty pes.. benzin a vzduch som porobil nove lanko, ihla,pliesok, nastavena hladina, cisty filter (vzduch iba ak by sal z gufera pod zapalkom). Myslite ze je problem predstih?, skusil som to od oka ale nebadam ziadne zmeny...Nemam nic cim by som to zmeral presne. Neviete niekto o nejakej vychytavke ako to robit na kolene? diky! Inac seso, tento web fakt nauci cloveka scitat a odcitat...alebo snad to chce tvrdit ze 17-2 nieje 15? )) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
Prinejhorsim posteluj karbec,vycisti vzduchovy filter , vycisti koleno a vejfuk a tak no ..
 
 
Datum: 09. dubna 2012 14:23
 
 
 
 
Jméno: zapraszan      IP: uživatel12249    
diky kluci. nastavil som predstih na +- 2mm. predtym bol tak ze kladivko otvaralo az ked bol piest asi 2cm od hornej uvrate. nemozem pochopit ze to vobec nejako islo a dokonca to nakoplo na kluku. teraz ho treba roztlacat. este stale je lenivy ale je to uz podstatne lepsie. myslite ze nejake 2-3 desatiny mm u predstihu hraju rolu? nech to jazdi!
 
 
Datum: 07. dubna 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Nastav předstih podle příručky,překontroluj stav kladívek.Ono po výbrusu to hned tak nepojede,musíš to zajed.Pak to má výkon,teda v uvozovkách.Tím kladívkem s tím čepem si tomu moc nepomohl. Ten válec je festovej a když na něj budeš šlapat,tak na 90% přidřeš. PS: chybama se člověk učí...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12770    
tak s fikem ti asi neporadim, ale ty priklady vazne blbnou. :-D ( priklad neni spravne vyplnenen) :-D
 
 
Datum: 05. dubna 2012 13:10
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel11271    
Zdravím vás. Potřeboval bych prosim vás poradit na fichtlu sem jel a najednou z ničeho nic chcíp už nechyt ani náhodou. Dal sem novou svíčku a chytne to hned a zase chcípne. Nevíte čim by to mohlo bejt , nebude to ,třeba dynamo? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo aha, tak to promiň ;-) já už myslel, ale tak dneska už bych se ničemu nedivim.. :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
toreto801 ® : on myslel ventil v plovakove komore ale me tohle taky dela fichtl ale svicku mam mokrou ale i s novou svickou a vycistenym karbecem me to nejede
 
 
Datum: 04. dubna 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asek: ventil? na pinckoj? :-D aha no...slyšim poprvý.. ;-) 2t s ventilem.. :-D dobrý tohle... ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: asek      IP: uživatel12849    
a byla ta svíčka mokra? jestli ne tak maš ucpany karbec, nebo aji ventil :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: pepek      E-mail:      IP: uživatel13535    
nazdar draci.. mám problém s predníma vidlicema vůbec nechtej pružit prosím poradte ani s nima nejde pohnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někdo měnil futra a nevystružil je celkem známej jev
 
 
Datum: 04. dubna 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Zajimavej úkaz.Můžou bejt ohnutý v brejlích.Rozeber jr a dej nové futra,pořádně promaž vazelínou a slož. (pokud nejsou ohnutý) Leda,že by to nějakej dobrák zeshora zavařil na tvrdo.Taky už sem to viděl.
 
 
Datum: 04. dubna 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: pepek      E-mail:      IP: uživatel13535    
jedná se o jawu 21.. no už jsem to tak koupil ale de s nima jako hýbat do strany :-D
 
 
Datum: 04. dubna 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
a tos už to takhle splašil nebo se to stalo z ničeho nic? takhle ti k tomu těžko něco řekne, může to bejt od ohnutejch vislí až po trpaslíky co sveřepě držej kluzáky aby s nima nešlo pohnout..
 
 
Datum: 03. dubna 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jaký stroj?
 
 
Datum: 03. dubna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mohli byste mi prosím někdo poradit ? Mám nedávno koupenou 555tku a nehází jiskru. Cívka je vyměněná, VN kábel taky, fajfka taktéž. Svíčku jsem dal novou. Kondenzátor taky vyměněný. Nevíte, kde by mohla být zrada ? Motorka minimálně 20 let stála a odstavena byla jako pojízdná. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
mel jsem neco podobnyho do faje El šla kopaloto ale svička jiskru nehodila nakonec jsme vymenil sviču a pincek jde jak drak
 
 
Datum: 03. dubna 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
skus dát prst do fajfky jestli tě to nekopne je problém s elektrikou skus prohodit dráty na indučce a pořádně je prohlídni jestli nejsou někde prošoupaný jestli tě to kopne tak je to svíčkou
 
 
Datum: 03. dubna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To všechno mám... Jedině teda to magneto
 
 
Datum: 03. dubna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
po 20ti letech by mohlo bejt slabý magneto.
 
 
Datum: 03. dubna 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel13463    
Máš vše dobře zapojený odtrhy atd? Kladívka čistý ? odizolovaný kladívko?
 
 
Datum: 03. dubna 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: adyssmen      IP: uživatel12849    
ahoj, vím že to tu nepatří, ale potřebuji poradit, mam favorita (karburator) ale nejde nastartovat.... po zimě jsem přišel nastartoval jel na 2 valce potom zdechnul a už nechytne ani za boha, jiskru háže, svíčky jsem očistli tak nevíte co by to mohlo byt? benzín se mi zda že tam jde taky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jak říká postul.. nebo nejčastější závada poslední doby, pokud ti delší dobu auto stálo, tak se ti v karbu usadila biosložka z benzínu a pak to totálně všechno zalepí. Vyčisti karburaci a uvidíš, že to bude ok..
 
 
Datum: 03. dubna 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ventilové vůle,zoxidované kabely,víčko, palec,visící sytič,rád se u fazola ustřihne rozdělovač,děravý plovák atd atd....
 
 
Datum: 03. dubna 2012 13:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je to tady zas ! víš že to sem nepatří ale stejně to sem dáš ! hele co rači trocha pohledat a zeptat se na forum tomu určeném
 
 
Datum: 03. dubna 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
zkus startovat s trochu plynem a nekdo jiný at ti kápne benzín přímo do difuzoru
 
 
Datum: 02. dubna 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
napadá mě že se ti nějak srazil benzín v karbecu,prostě zvodnatěl a ted to nechce chytnout,vyčistil bych karbec
 
 
Datum: 02. dubna 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau draci potřebuji karbec na kejvačku nevíte kde ho mám sehnat a jaký to je typ ?? předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
možná bych ho doma našel odkut jsi??
 
 
Datum: 04. dubna 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. dubna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš karburátor Jikov 2924 H tak trysku 100 nebo 2926 tak trysku 95.....
 
 
Datum: 03. dubna 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
je to jawa 250/353
 
 
Datum: 02. dubna 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kývačka je široké pojem ... JAWA nebo ČZ ......125 ,175,250,350....Když se ptáš tak napiš o jaké typ motorky se jedná....
 
 
Datum: 02. dubna 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: Filipcod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2924-2668
 
 
Datum: 02. dubna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
Ahoj mám fichtla doskladal jsem motor a na druhy den jsem chtěl jezdit jel jsem normálně a najednou to začalo dělat že když jedu na jedničku tak jde dobře do otáček ale jak dosáhnu určitých otáček tak to chcípa ale když se rozběhnu a má to víc a víc otáček tak to zase jede ale jak klesnou tak to zase chcípa jako by se dusí ale jede... nevím zkošel jsem už měnit indučku, svíčku, předstih jsem dělal znova, karbec čistý benzínu tam jde dost a hadička s ventilem taky čistá už fakt nevím :-( zkoušel jsem i jehlu dát výš a níž a furt nic... a když to jede a dusí se to tak jde slyšet jako by něco dunělo u klikovky ... díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12930    
asi to je blbej napad ale nemáš přihlou kliku??? nepřidírá se?? skusil si nasunout válec na píst bez kroužku a skusit kolem dokola objet spárovou měrou 0,05...mě todle dělala 513 kroska..a bila přihlá klika....
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: hruska05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4aves draci. mám otázku ohladne mojej jawy 20. sviečka nehádže iskru a ani fajka nekope. predstih a odtrh sú nastavené správne. už som menil indučku, sviečkový kábel, fajku, kondenzátor aj ramienko ale stále nič. čím by to mohlo byť. už som zúfalý. díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vymontuj fajfku a VN kabel přilož k hlavě, po sešlápnutí pácky by tam měly být jiskra, pokud ne tak proměř odporem kabely, popř to zapoj jednoduše - od kladívka na pol 1 a od polu 15 na kostru, v místě kde to připojuješ na kostru to přejeď smirkem ať ti to kostří dobře, Pokud stále nic, pak mě napadá vadná zapalovací cívka, zkus ji proměřit zda dává proud, nebo může být přerušený káblík vedoucí od cívky ke kladívku, pokud nic tak překontroluj zda je odizolované kladívko od toho "držáku kladívka", má to být: šroub, plíšek kladívka, gumová podložka, gumové kolečko (dá se dovnitř oka toho držáku), znova gumová podložka, kondenzátor, kábl od cívky, kábl od kladívka k indukční cívce a matička. Zkus to a uvidíš..
 
 
Datum: 03. dubna 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná špatná kostra nebo zkus proházet dráty k indučce jak píše jw5
 
 
Datum: 02. dubna 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
skus skontrolovat dráty k indučce
 
 
Datum: 02. dubna 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: nevim si rady      IP: uživatel13527    
čau hoši , měl bych prozbu mám takový problém normálně když na startuju motorku musim přimáčknout karbec naskočí a pochvíli jí třeba nechám na volnoběch zahřát a pochvilce chcípne ale když jí přididám na karbecu benzín tak vpohodě šlape dál to i když jedu potom uberu zastavim ne a vyřadim chcíp ale když přimáčknu tak běží dál???Tak sem asi usoudil že mi tam nejde benzín ale nevim jak se to šteluje venitř???Dik předem za odpověď.A je to motorka čz 125/488. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě máš chudou směs nebo špatný trysky v karburátoru.... Mrkni na trysky ...( hlavní 88 a volnoběžná 50) a šroubek bohatosti směsi o 3/4 otačky(z boku karburátoru je šroubek s pružinkou... tak ho úplně dotáhni a potom povol o 3/4 otáčky...) A jehlu na šoupátku dej na druhé zářez od vrchu....
 
 
Datum: 01. dubna 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar chlapíí mám problem na mem pěknoučkem mustangu se hýbe kyvná vidlice když vemu za vejfuk kejve se celej motr s rámem a vidím v uložení kyvky jake tak jsou vule co stím mám dělat ? vule se zvětšuje jezdím po selnicích občas plnačka ale optrně :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim, nevite nekdo jaky je presny prumer diry ve vahadlech pro bronz. pouzdro? děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
zapomnel jsem dodat je to u S11
 
 
Datum: 01. dubna 2012 19:40
 
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 22:31:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu