Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec .. mam problem s motorkou neni to fichtl ale je to starsi endurko .. za studena ji necham ohrat a pak jedu motor je po go, ale jak se motor rozpálí ja pridam plyn tak to vyletí do otacek a nejde to chcipnout tak to musim chcipat prez rychlost .. takhle to dela skoro pokazdy kdyz se to zahreje .. ficht mi tohle dělával taky ale to bylo plynovým lankem , uz nevim co stim mam delat diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2012 12:54
Jméno: mara
IP: uživatel12062
 přehřívá se mu svíčka(motor) a pak to má samozápal když znovu nastaví předstih tak mu to dělat nebude taky sem tak udělal.... alan:tak se poptej kdo to umí(nebo v servisu  )
Datum: 25. února 2012 12:54
 Mara: předstih nemá nic společnýho se samozápalem.... když vypojíš fajfku, svíčka ti nehází vůbec jiskru... takže předstihem to nebude
Datum: 24. února 2012 22:28
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 hele do predstihu sem se nestoural a ani nevim jaky maj bejt hodnoty ..
Datum: 24. února 2012 17:50
Jméno: mara
IP: uživatel12062
 to je jasné je to samozápal,našteluj předstih  bude to dobré
Datum: 24. února 2012 17:16
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha .. no ja tam mel NGK ale to sou svicky nahovno to jak uchcijes tak uz to na ni nenatocis tak sem ji po 10 minutach zahodil .. tet je tam svice pal L5Y jedina co sem nasel s dlouhym zavitem .. je to suzuki TS 125 ER starsi typ vzduchem chlazenej rv. je to 1979 je to krasnej veteran
Datum: 24. února 2012 13:56
 Záleží na značce. U Brisku čím nižší číslo, tím studenější a např. u NGK zase platí, že čím je číslo vyšší, tím je studenější. Já jsem jednou ve fichtlovi měl nějakou starou PAL 9 (teplá) a taky mi to po vytáhnutí fajfky v pohodě drželo volnoběh. Neříkám, že to musí tvá závada, ale je to jedna z možností. Jinak co to je přesně za mašinu?
Datum: 24. února 2012 13:47
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha a jak je to cim nizsi cislo na svicce tim je to studenejsi nebo jak ?
Datum: 24. února 2012 13:20
 Co tam máš za svíčku? Přijde mi, že tam máš vysokou tepelnou hodnotu.
Datum: 24. února 2012 12:19
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 kekz: jo vit taky me to prislo jak nafta  ale to proste vytrhnu fajfku a bezi to porad .. zkusim pretahnout matky na valci .. dik moc
Datum: 24. února 2012 11:42
 Nejde to chcípnout ani chcípákem ? Jestli máš ten chcípák zapojený tak tam máš snad naftu ne ?  protože nafta má tendenci samozápalu tak to nejde chcípnout... ale to asi ne  Chyba je v tom, že ti to saje faleš, a nebo máš hodně malou plovákovku. ale spíš ten falešnej vzduch, takže to překontroluj od karbu až po celej válec... S tímto jsem se taky setkal hodněkrát, můj fichtl se nemohl dostat z otáček, pak jsem zjistil, že karbec drží na koleni jen tak tak, a je tam 2mm škvíra..  nebo např. u simála nějakej blb strhl šteft ve válci na hlavě, takže to sálo falešnej vzduch pod válcem...no to byl horor... 100metrů se to muselo roztláčet, ale zas když to chytlo tak to jelo furt, se divím že to tak jelo, na 4 všechny kopce...
Datum: 24. února 2012 7:12
Jméno: 123
IP: uživatel4620
 To dělá i kámošovi jak se zahřeje píst tak se roztáhne a přidírá se to
Datum: 23. února 2012 22:33
 zdar nevit proč mi nejde vytpčit jawa 250 vynechava a jakmyle hnu kladívkama tak furt o samí nebo kdyz hnu se zapalovaním tak to taky nejde proste to jakoby škyta a nejde do otaček pls pomozte
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:42
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
Datum: 22. února 2012 20:42
 palivo je v klidu čistil sem karbec a vimenil sem trysku větší za menší možna je to tym ale nvm
Datum: 22. února 2012 19:56
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 A co palivová soustava je O.K?......Přívod paliva +čistý a seřízený karburátor musí být v cajku.......
Datum: 22. února 2012 19:21
Jméno: David
IP: uživatel2526
Posl.aktualizace: 22. února 2012 13:58
 ahoj kamoš má pionýra 21 a když vyřadí tak musí furt přidávat plyn jinak mu to chcípne nevíte co temu může být ? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2012 17:00
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 at zkusí přitáhnout šroubek volnoběhu(mezi triskama ten s pružinkou) a když to nepomůže tak seřídit zapalování a nebo dát nový šoupátko
Datum: 21. února 2012 17:00
 Veľká hladina v plavákovej komore, zmenšiť ohnutím pliešku do dola, malá medzera na sviečke, nastaviť na 0,5mm, upchatý filter, vyčistiť alebo vymeniť....
Datum: 20. února 2012 19:50
 tak určite at vyčisti karbec pak ho sešteluje a ješte by mohl vyčisit vyfuk  ( a seštelovat zapalovani)
Datum: 20. února 2012 19:37
 Zdar draci.Hledam někoho kdo by mi opravil mou jawu 23 bydlím v moravskoslezskem kraji v třinci. Do opravy hodlam vložit 1500kč, jawa je v nalozovem ztavu a chybí tam kondensator.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2012 21:50
 Tak pokud to si ochotný dovést, tak se ti na to klidně podívám
Datum: 19. února 2012 21:50
 No pravděpodobně tam je něco s elektrikou....chci jen aby šel nastartovat zbytek takove ty detaily si udělam sam
Datum: 19. února 2012 20:45
 Jsem z Frýdlantu n./O. klidně se ti na to podívám... záleží taky co s tím všechno chceš
Datum: 19. února 2012 15:24
 serus ak bi si chcel tak keby si to doniesol do Cadca tak ti to spravim a co vsetko tam je zle
Datum: 19. února 2012 10:55
Jméno: Mates
IP: uživatel13161
Posl.aktualizace: 18. února 2012 20:00
 čau draku  mel sem ho na moji 477 moc tam nepasuje ale da se tam dat s menšima upravama
Datum: 18. února 2012 20:00
Jméno: Budos
IP: uživatel13205
 Zdravím, je to hlavně pro sesu. Koupil jsem tu rozlisovač kartrů a mám problém přetrhl se mi šroub, který k tomu byl. Kamarád se mi zmínil , že tu máte odvrtávací sadu, kde navrtám jen šroub a opačným závitem ho dostanu ven. Jestli je na tom něco pravdy nebo ne to nevím. Ale něco takového by se mi hodila abych ten přetrhlej šroub nemusel odvrtávat s hliníkem. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:33
Jméno: Budos
IP: uživatel13205
 díky moc...to je ono
Datum: 18. února 2012 11:33
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html to je ono
Datum: 17. února 2012 22:14
 Zdar draci. Potřeboval bych se zeptat kdo by byl ochoten mi opravit Jawu 23-Mustang. je v takovem nalezovem stavu,ale nejhorší to není do opravy sem ochoten dat 1500kč.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 21:01
 Jsem z Třince to je v moravskoslezském kraji.....pravděpodobně tam bude něco s elektrikou chybí tam kondensator jinak tam nic nechybí.....myslím si že za 1500kč by se to dalo udělat
Datum: 17. února 2012 21:01
 jak píšou kluci, odkud jsi a co tomu chybí, či nefunguje jestli je to proveditelné za 1500,-...
Datum: 17. února 2012 19:37
 Napiš, odkud jsi. Já bych to klidně udělal když by to bylo někde poblíž.
Datum: 17. února 2012 16:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak určitě je tady spousta lidí co by ti to dali do kupy, ale bylo by taky dobrý napsat odkud seš.
Datum: 17. února 2012 16:31
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Odkod jsi? Co stím zhruba je, je to nálezovej stav?
Datum: 17. února 2012 16:28
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci vadí když mám na mustnagovi rozlisovaný ty dvě kolečka jedno slouží ke startování a to druhý je 1 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 17:40
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 ok díky
Datum: 17. února 2012 17:40
 Jo, nějak jsem si to blbě přečetl  Máš pravdu, omlouvám se.
Datum: 17. února 2012 17:39
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 já to spíš chápu jestli vadí že jsou rozlisovaný.. takže jo, vadí, protože to ta pružinka odtalčuje kolečko od zbytku převodovky, která pak drhne o futra v karterech.. mně se to v motoru taky rozlisovalo a jednomu z futer to ubrousilo celej límec
Datum: 17. února 2012 17:37
 No ptal ses jestli jedno je startovací a druhý je jedničkový, ne?
Datum: 17. února 2012 17:30
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 a to znamená ??
Datum: 17. února 2012 17:22
 Tak tak...
Datum: 17. února 2012 15:45
 Zdarec chlapi potřeboval bych nutně pomoct. Už jsem tu kdysik zmiňoval, že jak jsem se jel projet na mustangu tak mi přestali svítit světla a něco z výfuku bouchlo. A dneska když jsem se na to díval tak rozebral jsem válec, karburátor celé jsem to vyčistil a stejně to nechytá. Ani to neháže jiskru. Když to nakopávám tak to občas bouchne nic víc. Nemohlo by to být něco v elektrice ??? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:27
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 JAW ceZetak  ...já nic neměńil jenom to bylo zasrané od bahna bylo to povolené tak jsem to vyčistil a dotahnul. A navíc já jsem si myslel, že to bude zapalování. Ale oni mi tady radili at vyčistím válec
Datum: 18. února 2012 11:27
 tohle me pokazde pobavi  .. je problem se zapalovanim (serizenim) a kazdej hned cisti karbec, vyfuk a kupuje nove inducky
Datum: 17. února 2012 23:12
Jméno: libor1
IP: uživatel12925
 nebo hnutá vačka na rotoru
Datum: 17. února 2012 17:59
 podle me je to předstih .... přečti si navod na obsluhu tam to všechno je
Datum: 17. února 2012 16:00
Jméno: Franta
IP: uživatel11637
 Čau draci, mám problém s elektrikou, no spíš se zapalováním, ta jiskra na svíčce si dělá co chce, při prvním kopnutí je jiska krásná velká, při druhým kopnutí je jiskra menší a při třetím kopnutí už není žádná, nebo nepravidelná, po menší pauze asi 30 sekund je zase při prvním kopnutí jiskra krásná a při druhým menší a při třetím žádná a tak to jde pořád dokola, svíčky mám nové denso a brisk, takže svíčky by měli být asi v poho, skoušel jsem vyměnit kondenzátor z jiného pionýra, bo mě lítaly jiskry mezi kontaktama na kladívku, ještě mě napadlo že bych koupil nový kondenzátor, s odtrhem jsem si hrál, ale je to boj s božími mlýny  , když jsem sundal stator, že ho vyčistím, tak jsem si všiml, že mám na rotoru menší rýhy jestli na to mají vliv nevím, je teda pravda, než se začal pincek vspírat, tak jsem sním najel cca 5000 km bez jediného zásahu do zapalování, jen jsem občas promazal vačku, ale teď nechytne ani na rostlačení, kdyby aspoň názak ale nic, karbec čistej benzin dobrej (hoří) a jde tam, no nic, dám mu dvě možnosti buď mu to skusím vymluvit, že když pojede ztak bude parkovám v garíži a když ne tak ve stodole mezi slepicemi  , nebo budu jezdit na kole  díky za vaše rady Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 18:25
Jméno: Franta
IP: uživatel11637
 Draci, díky za rady, jinak ta elektroinstalace je dle méjo názoru ještě originální, ale skusim ji napojit jednoduše jak píše Danekod, kontakty na kladívku čisté jsou ty si kontroluji svíčku jsem sklepnul jak má být, zítra skusím tu indukční cívku a kdyžtak koupím vape a bude
Datum: 14. února 2012 18:25
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 s cívkou nehejbej,když to chodilo,musí to chodit,tím jak jsi mazal vačku tak jsi jí asi někdy přimázl moc a ted se dostal olej mezi kladívka a udělala se ti pecka na kladívkách a někdy převedou(jiskra přeskočí) a někdy nepřevedou prud
Datum: 14. února 2012 17:03
 Zkus ještě dát zapalovací cívku co nejblíže k magnetu,tím by se jiskra měla zesílit.Pak si myslím,že magneto už je slabší.Nemáš někde vodu od sněhu?
Datum: 14. února 2012 16:40
 V tomto případě je nejlepší celou elektroinstalaci připojit maximálně jednoduše(od kladívek na pól číslo 1, od pólu číslo 15 veď kabel na kostru), tím vyloučíš chybu v kabelech, pokud problém přetrvává, zkus vyměnit tu indukčku i s kabelem a fajfkou a pokud nepomůže tak celé zapalování z jiného funkčního Pionýra pokud máš možnost ... v jednom z toho musíš najít chybu a tou se zaobírej  Co mě tak napadá třeba škvarky nebo nečistoty na kladivech ..
Datum: 14. února 2012 15:33
 jo a co předstih? když si hýbal s odtrhem musíš nastavit i předstih
Datum: 14. února 2012 15:15
 ano zkus indučku fichtl i tak nehodí moc velkou jiskru a indučka na tom muže záviset a u tech nových svícek si sklepl elektrody na 0,5? novy maj 0,7 a fichtl nemá takovou silu aby hodil jiskru je to psané ui v manualu že se maj sklepnout
Datum: 14. února 2012 15:09
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jestli je to skutečně jak píšeš, tak by to mohla bejt indukčka, zkoušel si ji prohodit s jinym pionýrem?
Datum: 14. února 2012 15:00
Jméno: Mira
IP: uživatel13224
 cus draci mam mustanga23 a potreboval bych moc poradit protoze kdyz se mi zahreje tak najednou nema tah je to skoda.PISTE PROSIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 problém můžeš hledat i v ucpaném vejfuku.
Datum: 15. února 2012 18:01
 odkarbonovat hlavu a píst, nestíhá se ti to chladit...
Datum: 15. února 2012 17:35
 Nedávno to tady bylo.... Zkus základy.. Karburátor -> vyčistit, hladina (třeba nestíhá benzín) seřídit, (zkus to bez filtru) .... třeba vejfuk vypálit, zkus jinou svíčku-> v zimě je to taky jiný  .... dál třeba zapalování -> zkus předstih, odtrh.... taky to může dělat.... Těsnění pod válcem, tesnen mezi kraburátorem a válcem atd.... gufera... a na konec by to mohl bejt válec... třeba už potřebuje výbrus  uvidíš
Datum: 14. února 2012 17:33
Jméno: koumak
IP: uživatel12849
 čáu draci, mam dotaz, nevite proč když mam studeneho fichtla tak jede krasně , ale jak se zahřeje tak vubec netahne ?.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:37
Jméno: fechtlař
IP: uživatel13227
 něco podobnýho mi dělal mustang někdy to jelo někdy ne nechal jsem udělat výbrus a bylo to v poho
Datum: 14. února 2012 19:37
 Souhlasim,vyběhanej válec,nebo lehce přidřenej. Můžeš zkusit kroužky,ale když už to budeš mít dole,tak radši investuj do komplet výbrusu.
Datum: 13. února 2012 21:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 mě to děal vylítanej válec,nechal jsem udělat výbrus a bylo to ok
Datum: 13. února 2012 19:56
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec nevi nekdo co s vylomenou dirkou na řadici tyčku ??vařit se me to moc nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 22:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 aby se ten kartr nejak nemrsknul
Datum: 14. února 2012 22:33
 zavařit.. mám tak zavařenou tyčku na čz a drží to už roky
Datum: 14. února 2012 17:24
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 pak nezbývá asi nic jiného než vařit a bud se karter zkroutí nebo ne
Datum: 14. února 2012 17:07
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ja myslim tyčku jak na ni maš řadici vydlicku v prevodovce
Datum: 14. února 2012 15:31
Jméno: ll
IP: uživatel6631
 dej řadičku do zadu řazení budeš mít ale naopak jako 1dolu 2,3 nahoru
Datum: 13. února 2012 21:57
 ahoj nevíte někdo jaké je označení barvy u pionýru 20 na masce a krytech? dik za rychlou odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:14
 jestli myslíš tu bílou tak nevím přesně číslo, ale je to myslím že slonová kost
Datum: 15. února 2012 18:14
 čau draci  jak poznam špatny ložiska na kolach ??? (trošku tupa otazka)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:12
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 za jizdy to poznáš že ti kolo tancuje dostran a hlavně v zatáčkách a je to tiž ovladatelny
Datum: 12. února 2012 10:12
Jméno: filip
IP: uživatel13209
 dej si to na stojan nebo na nejaky špalek a zkus zahýbat kolem nahoru a dolu a at ti nekdo drzi vidlici pak zkus do boku a nemelo by to mit zadnou vuli... to same v blede modrem v zadu
Datum: 11. února 2012 23:23
 Ahojte fichtlaři mam takovej problem 20 mi nejde nastartovat a nevím proc dnes jsem se v tom vrtal celej den podarilo se jednou naskytnout vrcelo to jen na volnobeh ale za plynem to chcipalo trisky cisty,karbec vymenenej,inducka vymenena jiskra hazi, predstih serizenej, benzinu taky dost ale ne a ne jed nemam to nejak specialne natriskovat nebo tak neco chytlo me to když jsem karbec skoro celi zalepil jinak ani prd pist taky celej 2 kroužkovej komprese celkem slusna dystak nejaky rady a zitra nato skocim díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:58
 Tak fichtl už jde dobře né pořád podle mích představ ale jde furt vyměnil jsem gufero na klice na straně zapalování dal jiné magneto seřídil znova předstih obměnil jsem starý benzín za nový koupil studenou svičku a už vrčí i na našlápnutí
Datum: 14. února 2012 19:58
 Posun jehlu....nic s tryskama nedelej...
Datum: 13. února 2012 9:30
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 Podle me to bude smesi ale nevim jak to spravne nastavit zkousel jsem to pretriskovat ale v tom jsem lajk priskrcovat atd ale vsiml jsem si ze je mokre gufero za zapalkem takže to vyměním zítra a uvidím dystak zkusim tu svicku n17c a pak si hrat s triskama a sanim jinak se mi zda vse original
Datum: 12. února 2012 23:18
 Pokud si musel škrtit sání, tak nemáš blbou směs?
Datum: 12. února 2012 15:10
 Hele ja bych to videl na problem se zapalovaním mě se to stalo několikrat.Skus zjistit kde je pist zrovna kdyz ti svicka hodi jiskru.Někdy se stane ze lidi do motorky daj veci z jiny motorky a proto rikam ze u jawy co kus to original.Ty problemy co popisujes ukazuji jen na zapalovani.Dale taky jaky to tapalovani tam je.
Datum: 12. února 2012 12:12
 Při těchto mrazech tam dej svíčku Brisk N17C a nejlíp ju nahřej ... mě nahřátí vždy pomůže při nízkých teplotách ...
Datum: 12. února 2012 11:04
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 presne tak nn ten kondik jsem nezkousel pomenit ale zkusim jinak jeste zkusim odtrhy atd ale je tam neco spatne no pak dam vedet az nato prijdu diky za typ
Datum: 11. února 2012 23:40
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 A nebo ještě skus nastavit odtrh na svíčce třeba na 0,4 až 0,45mm a co ještě kondenzátor ten jsi taky měnil a nebo máš špatní gufero pod zápalkem,jinak taky nevím  Musíš zkoušet a na to přijdeš čím to je někdy to trvá 5 minut a někdy třeba aji 3 dny
Datum: 11. února 2012 22:10
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 Vejfuk jsem dokonce cistil i to me napadlo tej je uz pekne cistej tesneni za valcem taky bry matky dotaženy ale zitra vse prekontroluju ale tim rotorem neboli zapalovanim jsem nepootacel to ne a simeringy na klice jsem tež nezkoumal jinak on jezdil utrhnul jsem lanko vymenil a uz nejde lae i predtim jsem si dost hral se sanim musel jsem ho dost pridusit aby jezdil no hruza tenhle pichtl vetsi errory jsem na fichtlovi nezazil
Datum: 11. února 2012 21:50
 Jo to je jawa  skoušel jsi jí roztlačit ? nebo protáčet vrtačkou povolit si stator a pomalu pootáčet měnit předstih nevim jinak muže bejt už taky po tom celodením slažený uchlastaná ? projistou bych vyskoušel vejfuk víc ti asi neporadím
Datum: 11. února 2012 21:41
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 a máš dotaženy matky co drží hlavu,nepodfukuje-ti hlava,a co těsnění mezi válcem a motorem je dobrý?
Datum: 11. února 2012 21:10
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 no hladina je takova nevim normalni plovak plave neni na suchu a nepretejka to si myslim ze je v poradku vzdy kdyz vytahnu svicku je dost od benzinu myslis ze by to mohlo byt tim ze je to uchane? jinak trisky obe taky vzdy od benzinu svicek jsem zkousel uz snad 1000 a nic vsechny hazej jiskru ale proste nejede zkousel jsem i pod svicku prdnout benzin a nic
Datum: 11. února 2012 20:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 a co hladina v karbecu nebo vymenit svičku ??taky bejva ta dirka k trisce zacpana neteče benzin z nadrže toho jeste maš
Datum: 11. února 2012 20:16
Posl.aktualizace: 10. února 2012 9:55
 Je tam jedna matka, zvenku. Jak se nafoukne kolo tak se rukou dotáhne a hotovo
Datum: 10. února 2012 9:55
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jedna matka je pod ráfkem,aby byl ventilek přitažený k duši a nepodcházel,a druhá matka je nad ráfkem aby ventilek nezajel dovnitř
Datum: 09. února 2012 23:03
 No mě spíš zmátlo to, že dřív ta matka byla udělaná jenom s takovym rýhováním na utažení rukou aby to neklouzalo. A tadyta je normálně na klíč, asi se šetří. Ale díky!
Datum: 09. února 2012 22:12
 ta matka se dava nad rafek aby ventil nezajel dovnitr
Datum: 09. února 2012 22:03
 No dobře budu vám věřit  Ale jestli mě to někde nechá
Datum: 09. února 2012 22:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to je jasný že pod ráfkem nebude mít žadnej význam ne
Datum: 09. února 2012 21:55
 Na pitu mi jí jednou jeden kluk dal pod ráfek a po dni sem ten ventílek urval, od tý doby to na všech moto dávám nad a zatím sem ho neurval, jen jednou když mi ušlo kolo.
Datum: 09. února 2012 21:18
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Čus draci, potřebuju poradit. Mám na ráfku prasklou jednu špici a potřeboval bych ji vyměnit... Myslel jsem si jak to bude jednoduché a najednou jsem zjistil ejhle ona tam zavazí druhá... Musí se vždy celé vyplítat nebo se dá vyměnit i jedna špice bez toho abych ji ohýbal a ničil ji ? Popř. jak na to ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 obávám se že nikoliv... je to sice prasácké, ale nejjednoduší řešení...
Datum: 10. února 2012 14:40
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Jiný způsob asi není že ?
Datum: 10. února 2012 14:29
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 no můj kamoš si to dělal na simála chytil to do kombinaček a na silu to tam dostal pak to porovnal mělo by to jít zkus to
Datum: 09. února 2012 20:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 hoj dá se tu někde sehnat plynové lanko na jawu 550,nebo555 ???? díky spěchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 550 nemá rovný řidítka
Datum: 08. února 2012 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel13181
 Muže mi někdo vysvětlit,jakej je rozdíl mezi plynovym lankem 555 a 550? Když to má stejnej karbec,stejný řidítka,stejnou vzdálenost karbec/řidítka,oboje má kolejku,oboje má Jikov 14,oboje má rovný řidítka? Chápu to jen u verze s levostraným karburátorem a vlaštovkama,tam je jinej karbec i řidítka......
Datum: 08. února 2012 11:58
 to se musi zkratit,,jink bude za tyden,,sesa
Datum: 07. února 2012 17:14
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
Datum: 07. února 2012 16:45
|



|