slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zdarec .. mam problem s motorkou neni to fichtl ale je to starsi endurko .. za studena ji necham ohrat a pak jedu motor je po go, ale jak se motor rozpálí ja pridam plyn tak to vyletí do otacek a nejde to chcipnout tak to musim chcipat prez rychlost .. takhle to dela skoro pokazdy kdyz se to zahreje .. ficht mi tohle dělával taky ale to bylo plynovým lankem , uz nevim co stim mam delat diky za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel12062    
přehřívá se mu svíčka(motor) a pak to má samozápal když znovu nastaví předstih tak mu to dělat nebude taky sem tak udělal.... alan:tak se poptej kdo to umí(nebo v servisu ;-) )
 
 
Datum: 25. února 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mara: předstih nemá nic společnýho se samozápalem.... když vypojíš fajfku, svíčka ti nehází vůbec jiskru... takže předstihem to nebude
 
 
Datum: 24. února 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
hele do predstihu sem se nestoural a ani nevim jaky maj bejt hodnoty ..
 
 
Datum: 24. února 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel12062    
to je jasné je to samozápal,našteluj předstih ;-) bude to dobré
 
 
Datum: 24. února 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
aha .. no ja tam mel NGK ale to sou svicky nahovno to jak uchcijes tak uz to na ni nenatocis tak sem ji po 10 minutach zahodil .. tet je tam svice pal L5Y jedina co sem nasel s dlouhym zavitem .. je to suzuki TS 125 ER starsi typ vzduchem chlazenej rv. je to 1979 je to krasnej veteran
 
 
Datum: 24. února 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na značce. U Brisku čím nižší číslo, tím studenější a např. u NGK zase platí, že čím je číslo vyšší, tím je studenější. Já jsem jednou ve fichtlovi měl nějakou starou PAL 9 (teplá) a taky mi to po vytáhnutí fajfky v pohodě drželo volnoběh. Neříkám, že to musí tvá závada, ale je to jedna z možností. Jinak co to je přesně za mašinu?
 
 
Datum: 24. února 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
aha a jak je to cim nizsi cislo na svicce tim je to studenejsi nebo jak ?
 
 
Datum: 24. února 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co tam máš za svíčku? Přijde mi, že tam máš vysokou tepelnou hodnotu.
 
 
Datum: 24. února 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
kekz: jo vit taky me to prislo jak nafta :-D ale to proste vytrhnu fajfku a bezi to porad .. zkusim pretahnout matky na valci .. dik moc
 
 
Datum: 24. února 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde to chcípnout ani chcípákem ? Jestli máš ten chcípák zapojený tak tam máš snad naftu ne ? :-D protože nafta má tendenci samozápalu tak to nejde chcípnout... ale to asi ne :-D Chyba je v tom, že ti to saje faleš, a nebo máš hodně malou plovákovku. ale spíš ten falešnej vzduch, takže to překontroluj od karbu až po celej válec... S tímto jsem se taky setkal hodněkrát, můj fichtl se nemohl dostat z otáček, pak jsem zjistil, že karbec drží na koleni jen tak tak, a je tam 2mm škvíra.. :-D nebo např. u simála nějakej blb strhl šteft ve válci na hlavě, takže to sálo falešnej vzduch pod válcem...no to byl horor... 100metrů se to muselo roztláčet, ale zas když to chytlo tak to jelo furt, se divím že to tak jelo, na 4 všechny kopce...
 
 
Datum: 24. února 2012 7:12
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel4620    
To dělá i kámošovi jak se zahřeje píst tak se roztáhne a přidírá se to
 
 
Datum: 23. února 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevit proč mi nejde vytpčit jawa 250 vynechava a jakmyle hnu kladívkama tak furt o samí nebo kdyz hnu se zapalovaním tak to taky nejde proste to jakoby škyta a nejde do otaček pls pomozte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Mrkni sem http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=7 a podle typu motorky zjistíš jaká tryska tam má být....
 
 
Datum: 22. února 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
palivo je v klidu čistil sem karbec a vimenil sem trysku větší za menší možna je to tym ale nvm
 
 
Datum: 22. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
A co palivová soustava je O.K?......Přívod paliva +čistý a seřízený karburátor musí být v cajku.......
 
 
Datum: 22. února 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2526    
ččááu :-) nevíte prosim někdo jesli tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nahon_hranaty_tachometr2222.html de i na ty starší granaty tachometri ještě s otáčkoměrem:-) díkyyy moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj kamoš má pionýra 21 a když vyřadí tak musí furt přidávat plyn jinak mu to chcípne nevíte co temu může být ? dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
at zkusí přitáhnout šroubek volnoběhu(mezi triskama ten s pružinkou) a když to nepomůže tak seřídit zapalování a nebo dát nový šoupátko
 
 
Datum: 21. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Veľká hladina v plavákovej komore, zmenšiť ohnutím pliešku do dola, malá medzera na sviečke, nastaviť na 0,5mm, upchatý filter, vyčistiť alebo vymeniť....
 
 
Datum: 20. února 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak určite at vyčisti karbec pak ho sešteluje a ješte by mohl vyčisit vyfuk :-) ( a seštelovat zapalovani)
 
 
Datum: 20. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: jawa23      E-mail:      IP: uživatel12498    
Zdar draci.Hledam někoho kdo by mi opravil mou jawu 23 bydlím v moravskoslezskem kraji v třinci. Do opravy hodlam vložit 1500kč, jawa je v nalozovem ztavu a chybí tam kondensator. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Tak pokud to si ochotný dovést, tak se ti na to klidně podívám ;-)
 
 
Datum: 19. února 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23      E-mail:      IP: uživatel12498    
No pravděpodobně tam je něco s elektrikou....chci jen aby šel nastartovat zbytek takove ty detaily si udělam sam
 
 
Datum: 19. února 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Jsem z Frýdlantu n./O. klidně se ti na to podívám... záleží taky co s tím všechno chceš ;-)
 
 
Datum: 19. února 2012 15:24
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13249    
serus ak bi si chcel tak keby si to doniesol do Cadca tak ti to spravim a co vsetko tam je zle
 
 
Datum: 19. února 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel13161    
Zdarec mám dotaz šel by tendle tlumič sání i na 477? : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tlumic_sani_komplet_cz_472.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draku :-) mel sem ho na moji 477 moc tam nepasuje ale da se tam dat s menšima upravama :-)
 
 
Datum: 18. února 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel13205    
Zdravím, je to hlavně pro sesu. Koupil jsem tu rozlisovač kartrů a mám problém přetrhl se mi šroub, který k tomu byl. Kamarád se mi zmínil , že tu máte odvrtávací sadu, kde navrtám jen šroub a opačným závitem ho dostanu ven. Jestli je na tom něco pravdy nebo ne to nevím. Ale něco takového by se mi hodila abych ten přetrhlej šroub nemusel odvrtávat s hliníkem. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Budos      IP: uživatel13205    
díky moc...to je ono
 
 
Datum: 18. února 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html to je ono
 
 
Datum: 17. února 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23      E-mail:      IP: uživatel12498    
Zdar draci. Potřeboval bych se zeptat kdo by byl ochoten mi opravit Jawu 23-Mustang. je v takovem nalezovem stavu,ale nejhorší to není do opravy sem ochoten dat 1500kč.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawa23      E-mail:      IP: uživatel12498    
Jsem z Třince to je v moravskoslezském kraji.....pravděpodobně tam bude něco s elektrikou chybí tam kondensator jinak tam nic nechybí.....myslím si že za 1500kč by se to dalo udělat
 
 
Datum: 17. února 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píšou kluci, odkud jsi a co tomu chybí, či nefunguje jestli je to proveditelné za 1500,-...
 
 
Datum: 17. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napiš, odkud jsi. Já bych to klidně udělal když by to bylo někde poblíž.
 
 
Datum: 17. února 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak určitě je tady spousta lidí co by ti to dali do kupy, ale bylo by taky dobrý napsat odkud seš.
 
 
Datum: 17. února 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel8888    
Odkod jsi? Co stím zhruba je, je to nálezovej stav?
 
 
Datum: 17. února 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau draci vadí když mám na mustnagovi rozlisovaný ty dvě kolečka jedno slouží ke startování a to druhý je 1 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
ok díky
 
 
Datum: 17. února 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, nějak jsem si to blbě přečetl :-) Máš pravdu, omlouvám se.
 
 
Datum: 17. února 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
já to spíš chápu jestli vadí že jsou rozlisovaný.. takže jo, vadí, protože to ta pružinka odtalčuje kolečko od zbytku převodovky, která pak drhne o futra v karterech.. mně se to v motoru taky rozlisovalo a jednomu z futer to ubrousilo celej límec
 
 
Datum: 17. února 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ptal ses jestli jedno je startovací a druhý je jedničkový, ne?
 
 
Datum: 17. února 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
a to znamená ??
 
 
Datum: 17. února 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak...
 
 
Datum: 17. února 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel12389    
Zdarec chlapi potřeboval bych nutně pomoct. Už jsem tu kdysik zmiňoval, že jak jsem se jel projet na mustangu tak mi přestali svítit světla a něco z výfuku bouchlo. A dneska když jsem se na to díval tak rozebral jsem válec, karburátor celé jsem to vyčistil a stejně to nechytá. Ani to neháže jiskru. Když to nakopávám tak to občas bouchne nic víc. Nemohlo by to být něco v elektrice ??? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12389    
JAW ceZetak :-D...já nic neměńil jenom to bylo zasrané od bahna bylo to povolené tak jsem to vyčistil a dotahnul. A navíc já jsem si myslel, že to bude zapalování. Ale oni mi tady radili at vyčistím válec :-P
 
 
Datum: 18. února 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle me pokazde pobavi :-) .. je problem se zapalovanim (serizenim) a kazdej hned cisti karbec, vyfuk a kupuje nove inducky :-D
 
 
Datum: 17. února 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12925    
nebo hnutá vačka na rotoru
 
 
Datum: 17. února 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je to předstih .... přečti si navod na obsluhu tam to všechno je :-)
 
 
Datum: 17. února 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11637    
Čau draci, mám problém s elektrikou, no spíš se zapalováním, ta jiskra na svíčce si dělá co chce, při prvním kopnutí je jiska krásná velká, při druhým kopnutí je jiskra menší a při třetím kopnutí už není žádná, nebo nepravidelná, po menší pauze asi 30 sekund je zase při prvním kopnutí jiskra krásná a při druhým menší a při třetím žádná a tak to jde pořád dokola, svíčky mám nové denso a brisk, takže svíčky by měli být asi v poho, skoušel jsem vyměnit kondenzátor z jiného pionýra, bo mě lítaly jiskry mezi kontaktama na kladívku, ještě mě napadlo že bych koupil nový kondenzátor, s odtrhem jsem si hrál, ale je to boj s božími mlýny :-D, když jsem sundal stator, že ho vyčistím, tak jsem si všiml, že mám na rotoru menší rýhy jestli na to mají vliv nevím, je teda pravda, než se začal pincek vspírat, tak jsem sním najel cca 5000 km bez jediného zásahu do zapalování, jen jsem občas promazal vačku, ale teď nechytne ani na rostlačení, kdyby aspoň názak ale nic, karbec čistej benzin dobrej (hoří) a jde tam, no nic, dám mu dvě možnosti buď mu to skusím vymluvit, že když pojede ztak bude parkovám v garíži a když ne tak ve stodole mezi slepicemi :-D, nebo budu jezdit na kole :-D díky za vaše rady Franta :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11637    
Draci, díky za rady, jinak ta elektroinstalace je dle méjo názoru ještě originální, ale skusim ji napojit jednoduše jak píše Danekod, kontakty na kladívku čisté jsou ty si kontroluji svíčku jsem sklepnul jak má být, zítra skusím tu indukční cívku a kdyžtak koupím vape a bude :-)
 
 
Datum: 14. února 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
s cívkou nehejbej,když to chodilo,musí to chodit,tím jak jsi mazal vačku tak jsi jí asi někdy přimázl moc a ted se dostal olej mezi kladívka a udělala se ti pecka na kladívkách a někdy převedou(jiskra přeskočí) a někdy nepřevedou prud
 
 
Datum: 14. února 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zkus ještě dát zapalovací cívku co nejblíže k magnetu,tím by se jiskra měla zesílit.Pak si myslím,že magneto už je slabší.Nemáš někde vodu od sněhu?
 
 
Datum: 14. února 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tomto případě je nejlepší celou elektroinstalaci připojit maximálně jednoduše(od kladívek na pól číslo 1, od pólu číslo 15 veď kabel na kostru), tím vyloučíš chybu v kabelech, pokud problém přetrvává, zkus vyměnit tu indukčku i s kabelem a fajfkou a pokud nepomůže tak celé zapalování z jiného funkčního Pionýra pokud máš možnost ... v jednom z toho musíš najít chybu a tou se zaobírej :-) Co mě tak napadá třeba škvarky nebo nečistoty na kladivech ..
 
 
Datum: 14. února 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a co předstih? když si hýbal s odtrhem musíš nastavit i předstih
 
 
Datum: 14. února 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano zkus indučku fichtl i tak nehodí moc velkou jiskru a indučka na tom muže záviset a u tech nových svícek si sklepl elektrody na 0,5? novy maj 0,7 a fichtl nemá takovou silu aby hodil jiskru je to psané ui v manualu že se maj sklepnout
 
 
Datum: 14. února 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
jestli je to skutečně jak píšeš, tak by to mohla bejt indukčka, zkoušel si ji prohodit s jinym pionýrem?
 
 
Datum: 14. února 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel13224    
cus draci mam mustanga23 a potreboval bych moc poradit protoze kdyz se mi zahreje tak najednou nema tah je to skoda.PISTE PROSIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
problém můžeš hledat i v ucpaném vejfuku.
 
 
Datum: 15. února 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
odkarbonovat hlavu a píst, nestíhá se ti to chladit...
 
 
Datum: 15. února 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nedávno to tady bylo.... Zkus základy.. Karburátor -> vyčistit, hladina (třeba nestíhá benzín) seřídit, (zkus to bez filtru) .... třeba vejfuk vypálit, zkus jinou svíčku-> v zimě je to taky jiný ;-) .... dál třeba zapalování -> zkus předstih, odtrh.... taky to může dělat.... Těsnění pod válcem, tesnen mezi kraburátorem a válcem atd.... gufera... a na konec by to mohl bejt válec... třeba už potřebuje výbrus ;-) uvidíš :-)
 
 
Datum: 14. února 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel12849    
čáu draci, mam dotaz, nevite proč když mam studeneho fichtla tak jede krasně , ale jak se zahřeje tak vubec netahne ?..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: fechtlař      IP: uživatel13227    
něco podobnýho mi dělal mustang někdy to jelo někdy ne nechal jsem udělat výbrus a bylo to v poho
 
 
Datum: 14. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Souhlasim,vyběhanej válec,nebo lehce přidřenej. Můžeš zkusit kroužky,ale když už to budeš mít dole,tak radši investuj do komplet výbrusu.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
mě to děal vylítanej válec,nechal jsem udělat výbrus a bylo to ok
 
 
Datum: 13. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec nevi nekdo co s vylomenou dirkou na řadici tyčku ??vařit se me to moc nechce :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
aby se ten kartr nejak nemrsknul
 
 
Datum: 14. února 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit.. mám tak zavařenou tyčku na čz a drží to už roky
 
 
Datum: 14. února 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
pak nezbývá asi nic jiného než vařit a bud se karter zkroutí nebo ne
 
 
Datum: 14. února 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ja myslim tyčku jak na ni maš řadici vydlicku v prevodovce
 
 
Datum: 14. února 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: ll      IP: uživatel6631    
dej řadičku do zadu řazení budeš mít ale naopak jako 1dolu 2,3 nahoru ;-)
 
 
Datum: 13. února 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj nevíte někdo jaké je označení barvy u pionýru 20 na masce a krytech? dik za rychlou odpověd . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš tu bílou tak nevím přesně číslo, ale je to myslím že slonová kost
 
 
Datum: 15. února 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci :-) jak poznam špatny ložiska na kolach ??? (trošku tupa otazka) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
za jizdy to poznáš že ti kolo tancuje dostran a hlavně v zatáčkách a je to tiž ovladatelny :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13209    
dej si to na stojan nebo na nejaky špalek a zkus zahýbat kolem nahoru a dolu a at ti nekdo drzi vidlici pak zkus do boku a nemelo by to mit zadnou vuli... to same v blede modrem v zadu
 
 
Datum: 11. února 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: biiagi      E-mail:      IP: uživatel13206    
Ahojte fichtlaři mam takovej problem 20 mi nejde nastartovat a nevím proc dnes jsem se v tom vrtal celej den podarilo se jednou naskytnout vrcelo to jen na volnobeh ale za plynem to chcipalo trisky cisty,karbec vymenenej,inducka vymenena jiskra hazi, predstih serizenej, benzinu taky dost ale ne a ne jed nemam to nejak specialne natriskovat nebo tak neco chytlo me to když jsem karbec skoro celi zalepil jinak ani prd pist taky celej 2 kroužkovej komprese celkem slusna dystak nejaky rady a zitra nato skocim díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: biiagi      E-mail:      IP: uživatel2767    
Tak fichtl už jde dobře né pořád podle mích představ ale jde furt vyměnil jsem gufero na klice na straně zapalování dal jiné magneto seřídil znova předstih obměnil jsem starý benzín za nový koupil studenou svičku a už vrčí i na našlápnutí
 
 
Datum: 14. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel12975    
Posun jehlu....nic s tryskama nedelej...
 
 
Datum: 13. února 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
Podle me to bude smesi ale nevim jak to spravne nastavit zkousel jsem to pretriskovat ale v tom jsem lajk priskrcovat atd ale vsiml jsem si ze je mokre gufero za zapalkem takže to vyměním zítra a uvidím dystak zkusim tu svicku n17c a pak si hrat s triskama a sanim jinak se mi zda vse original
 
 
Datum: 12. února 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Pokud si musel škrtit sání, tak nemáš blbou směs? ;-)
 
 
Datum: 12. února 2012 15:10
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
Hele ja bych to videl na problem se zapalovaním mě se to stalo několikrat.Skus zjistit kde je pist zrovna kdyz ti svicka hodi jiskru.Někdy se stane ze lidi do motorky daj veci z jiny motorky a proto rikam ze u jawy co kus to original.Ty problemy co popisujes ukazuji jen na zapalovani.Dale taky jaky to tapalovani tam je.
 
 
Datum: 12. února 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při těchto mrazech tam dej svíčku Brisk N17C a nejlíp ju nahřej ... mě nahřátí vždy pomůže při nízkých teplotách ...
 
 
Datum: 12. února 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
presne tak nn ten kondik jsem nezkousel pomenit ale zkusim jinak jeste zkusim odtrhy atd ale je tam neco spatne no pak dam vedet az nato prijdu diky za typ
 
 
Datum: 11. února 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
A nebo ještě skus nastavit odtrh na svíčce třeba na 0,4 až 0,45mm a co ještě kondenzátor ten jsi taky měnil a nebo máš špatní gufero pod zápalkem,jinak taky nevím:-(Musíš zkoušet a na to přijdeš čím to je někdy to trvá 5 minut a někdy třeba aji 3 dny:-(
 
 
Datum: 11. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
Vejfuk jsem dokonce cistil i to me napadlo tej je uz pekne cistej tesneni za valcem taky bry matky dotaženy ale zitra vse prekontroluju ale tim rotorem neboli zapalovanim jsem nepootacel to ne a simeringy na klice jsem tež nezkoumal jinak on jezdil utrhnul jsem lanko vymenil a uz nejde lae i predtim jsem si dost hral se sanim musel jsem ho dost pridusit aby jezdil no hruza tenhle pichtl vetsi errory jsem na fichtlovi nezazil
 
 
Datum: 11. února 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo to je jawa :-D skoušel jsi jí roztlačit ? nebo protáčet vrtačkou povolit si stator a pomalu pootáčet měnit předstih nevim jinak muže bejt už taky po tom celodením slažený uchlastaná ? projistou bych vyskoušel vejfuk víc ti asi neporadím :-(
 
 
Datum: 11. února 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
a máš dotaženy matky co drží hlavu,nepodfukuje-ti hlava,a co těsnění mezi válcem a motorem je dobrý?
 
 
Datum: 11. února 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
no hladina je takova nevim normalni plovak plave neni na suchu a nepretejka to si myslim ze je v poradku vzdy kdyz vytahnu svicku je dost od benzinu myslis ze by to mohlo byt tim ze je to uchane? jinak trisky obe taky vzdy od benzinu svicek jsem zkousel uz snad 1000 a nic vsechny hazej jiskru ale proste nejede zkousel jsem i pod svicku prdnout benzin a nic
 
 
Datum: 11. února 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
a co hladina v karbecu nebo vymenit svičku ??taky bejva ta dirka k trisce zacpana neteče benzin z nadrže toho jeste maš :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jak je u ventilku duše ta matka, tak má být pod ráfkem nebo nad? Mám na mysli tuto: http://www.mxshopcepelak.cz/uploads/zbozi/1275563954.jpg Omluvte mě za hloupý dotaz, ale nikdy jsem nepích :-) ale měním plášť a u těch starejch duší ta matka nebyla, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je tam jedna matka, zvenku. Jak se nafoukne kolo tak se rukou dotáhne a hotovo
 
 
Datum: 10. února 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
jedna matka je pod ráfkem,aby byl ventilek přitažený k duši a nepodcházel,a druhá matka je nad ráfkem aby ventilek nezajel dovnitř
 
 
Datum: 09. února 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě spíš zmátlo to, že dřív ta matka byla udělaná jenom s takovym rýhováním na utažení rukou aby to neklouzalo. A tadyta je normálně na klíč, asi se šetří. Ale díky!
 
 
Datum: 09. února 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta matka se dava nad rafek aby ventil nezajel dovnitr :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dobře budu vám věřit :-) Ale jestli mě to někde nechá :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak to je jasný že pod ráfkem nebude mít žadnej význam ne :-)
 
 
Datum: 09. února 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pitu mi jí jednou jeden kluk dal pod ráfek a po dni sem ten ventílek urval, od tý doby to na všech moto dávám nad a zatím sem ho neurval, jen jednou když mi ušlo kolo. :-D
 
 
Datum: 09. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Čus draci, potřebuju poradit. Mám na ráfku prasklou jednu špici a potřeboval bych ji vyměnit... Myslel jsem si jak to bude jednoduché a najednou jsem zjistil ejhle ona tam zavazí druhá... Musí se vždy celé vyplítat nebo se dá vyměnit i jedna špice bez toho abych ji ohýbal a ničil ji ? Popř. jak na to ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
obávám se že nikoliv... je to sice prasácké, ale nejjednoduší řešení...
 
 
Datum: 10. února 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Jiný způsob asi není že ?
 
 
Datum: 10. února 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
no můj kamoš si to dělal na simála chytil to do kombinaček a na silu to tam dostal pak to porovnal mělo by to jít zkus to
 
 
Datum: 09. února 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
hoj dá se tu někde sehnat plynové lanko na jawu 550,nebo555 ???? díky spěchá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
550 nemá rovný řidítka
 
 
Datum: 08. února 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13181    
Muže mi někdo vysvětlit,jakej je rozdíl mezi plynovym lankem 555 a 550? Když to má stejnej karbec,stejný řidítka,stejnou vzdálenost karbec/řidítka,oboje má kolejku,oboje má Jikov 14,oboje má rovný řidítka? Chápu to jen u verze s levostraným karburátorem a vlaštovkama,tam je jinej karbec i řidítka......
 
 
Datum: 08. února 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se musi zkratit,,jink bude za tyden,,sesa
 
 
Datum: 07. února 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
 
 
Datum: 07. února 2012 16:45
 
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 20:51:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu