Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nazdar potřeboval bych jestly nevíte někdo o náhradních dílech na jawu250,poblíž znojma potřeboval bych přední vidlici děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:22
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 čus draci, chtěl sem se poradit co mam dělat když se mi nehorázně dusí pincek (dokonce i na neutral) všechno sem několikrát prošel a nastavoval nově..vubec jako nechápu čim to je, svíčka je černá úplně :/ prostě se dostane do urČitejch otáček a konec.. jak kdyby měl elektrickej omezovač otáček  dělá to to samý...  ale taky se mu vůbec nechce za plynem, poraďte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 15:39
 Když se maže kvalitním olejem tak 1:40 stačí ... jinak jsem zapoměl na to nejdůležitější - Svíčka - zkontroluj tepelnou hodnotu a odtrh.
Datum: 13. března 2012 15:39
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12434
 Ještě mne napdá, dělalo mi to taky když byl utrženej kondík, ne uplně ale měl špatnej kontakt.Dlouho mi trvalo, než sem na to přišel.
Datum: 13. března 2012 10:25
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12434
 1:40 je málo  Já mažu 1:33, nebo i malinko víc  ...Zkus to bez airboxu, když to bude beze změny tak sundej i vejfuk. Jestli to pomůže, tak je jedno z toho ucpaný. Nepomůže-li ani to, podívej se jestli dotýká dost benzínu (málo teče z hadičky nebo špatně nastavená hladina plováku). Čístý trisky, to je snad samozřemost..Dále to může bejt zapalováním, malej předstih, špatnej odtrh, pecka na kladívku, většinou se ale zapalování projeví střílením do vejfuku nebo karbu.
Datum: 13. března 2012 10:22
 Nemáš tam starej benzín? Olej používáš jaký? Ředíš 1:40 ? Jinak bych se podíval na předstih a odtrh , sundal hlavu vše dekarbonizoval (očistil od usazenin) i výfukový kanál .. pro sychr aspoň sundej koleno a podívej se jestli tam fakt není bordel ... jehlu dej na 2. zářez shora, zkontroluj hladinu v plovákové komoře, vyčisti trysky. Koukni na vzducháč jestli není přicpaný popř. jde směs doštelovat tím že odděláš zátky u airboxu .. snad něco pomůže
Datum: 12. března 2012 22:15
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 hele ty kladívka by to mohli bejt..mam doma hodně jich ale všechny už jetý..  ale ten vejfuk to neni  vejfuk mam vypalovanej loni..ale diky
Datum: 12. března 2012 21:29
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 zdravim,ve výfuku je děrovaný tlumič, který bude zanešený karbonem z oleje
Datum: 12. března 2012 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 okorodovaný kladívka,nepřevádí dostatek proudu-opiluj je pilníčkem
Datum: 12. března 2012 21:24
Jméno: mfechtl
IP: uživatel6617
 Nazdar mám jawu 21 nevíte někdo proč když na 1 . prřidám plyn tak to vubec netáhne až po chvilce nebo musím nabrat rychlost a pak jede . Jenze dám tam 2. a tosami jen jednou sem ho dokázal rozjet trochu na 2 . Ze začátku to bylo uplne hrozny nevydržel ani nastratovanej nic pak nejela pak uz trosku ale furt bída . Nevím jestli není jen po zimě tuhej to asi těško . Nevíte čím bi to mohlo bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 22:18
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Jestli hodně netěsní hlava tak by se za studena mělo ozývat ošklivý mlácení. Tohle bych typoval spíš na zasranej karbec.O víkendu sem ladil Mustanga co od léta nejel.Byl celej zasranej, u plováku hromada nějákýho bílího prachu, trysky atd to samý...vůbec nevím, kde se to tam vzalo.Co svíčka, zkoušel si měnit?
Datum: 14. března 2012 22:18
Jméno: mfechtl
IP: uživatel6617
 Na podzim sem sním taky dal 65 jel pěkně . Jenže pak sem někam jel a na 1. uz moc nejel ale furt to bylo v pohode a palk mi to dycky jakoby nak prclo a pak sem si vsim ze mám strhanej závit na hlavě tak sem koupil novou letos sem ju tam dal a děláto tohle . Já si mislím že to možná bude touhlavou ze netěsní si stím nějka pohraju . A když mám pul plynu de do otáček a když plnej netáhne .
Datum: 13. března 2012 17:19
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12434
 Jestli netahá od spoda, máš možná velkej předstih. Vypal vejfuk, nastav zapalování případně karburaci a musí lítat, má-li ještě nějákou kompresy.  Nerachtaj kroužky? Předstihem stačí hejbad od oka, otáčet (do prava menší, do leva větší) a pak zkoušet, jak pojede nejlíp  Já měl válec s minimální kompresí, neměl spodek (nešla moc roztočit trojka) tak sem dal malej předstih a fichtl lítal po rovince 65  Ladid, ladit a zkoušet, pak se dá i vyrachtanej motor celkem roztahat  Teda jen dokud neprasknou kroužky, nehrizne se klika a podobně
Datum: 13. března 2012 10:37
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 tak pokud máš motor bez GO tak ti to nepojede.
Datum: 12. března 2012 20:31
Posl.aktualizace: 12. března 2012 10:53
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Určitě, ty motorky 476 / 488 / 487 se liší především motorem nebo spíš válcem, ale jinak jsou až na drobnosti skoro stejný...
Datum: 12. března 2012 10:53
 Čáute ví m že to sem nepatří ale nevím kdo jinej by mi měl poradit  měl bych otázku, mám mikilona 125ccm a už dlozuo mám problem s
předníma vidlicema jsou neuvěřitelně tvrdý když je kolem 20 stupnu nad nulou dá
se to ale když je kolem těch 10 hrozně pomalu se vrací tam jsem jí dneska
vymontoval nahoře je ten velkej červenej šroub a v něm ješty tymalý tak jsem
odšrouboval tu zádku a že vyleju trošku oleje tekla taková býla stračička
vypustil jsem tak 20ml a šel krásně prostě uplně boží ale zaboha to nejde stím
druhým na kterým drží brzdoví třmen vylil jsem z něj mnohem víc než z toho
prvního a furt to samý zmáčknu a varací se po milimetrech hrozně líně nahoru
když jsem je oba namontoval spátky vrazil tam kolo chtěl jsem to skusit když na
něm máčknu jednou jdou pěkně ale nevyjedou celý podruhý už je to horší a na
potřetí se zaseknou musim si dát nahu za kolo a zatáhnout za řidítka aby vyjeli
a pak se to zase opakuje co je špatně ?? vyřeší to novej olej ? nemám peníze
abych to odvezl do srvisu nebo zrepasovat chtěl bych to udělat sám jen nevím jak
 prosím nezlobte se a pomozet mi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2012 21:58
 přeju s tim hodně štěstí
Datum: 12. března 2012 21:58
 Díky moc za nápady  dneska jsem je rozberal vypustil všechnu tu bílou sračku ke konci černou  nasadil zpět projel se perovalo to krásně ale skákalo jako koza  ale jízda byla pohodlná dneska jsem si koupil novej olej tak tam zejtra naleju vždycky trošku naleju zapružim a podle toho jak to bude tvrdý\měký přileju\odleju a napíšu jak to de tak dík moc mějte se
Datum: 12. března 2012 19:04
 tedka jak to mas, tak bych nejdive vynddal kolo -oprel ty vydle treba o tram, nebo proste tak aby se s nima nic nestalo, ale aby byli stejne jako by tam bylo kolo- ve stejny vysce. Taklhe bez kola bych zkusil properovat a co to bude delat- jestůi to bude stejny jako s kolem, tak se ti aspon ty vydle nekřížej kvuli kolu. V tom pripade bych vypustil uplne vsechen olej, nahodil kolo a o5 zkusil properovat a kdyby netlumili a jenom to skakalo jako koza tak by to bylo celkem fajn- nebyli by asi nejako uplne domrveny. Pak bych je proplachnul asi neaky proplachovým olejem a pote postupne naplnoval- bud podle navodu, nebo metoda pokus omyl
Datum: 11. března 2012 22:26
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ta sračka bude asi emulze natekla ti tam voda tak muzou bejt nejaky přirezly rozdelat nebo nalejt novej OIL a šoupat stim a doufat ze se rozejdou
Datum: 11. března 2012 21:45
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
 Jako první bych zkusil novej olej...
Datum: 11. března 2012 21:43
 tak ted na 350 jde jen levy valec a pravý nejde doladit ale je to tim ze ma malou jiskru kladivko i svicka levy skvelou po prehozeni kladivek kondiku a dratu na kladivkach furt nic nemeni svicky jsem taky menil vse vylestil od rzi a mastnoty a civky jsou nove od fichtl kramku nevite cim by to mohlo byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2012 16:01
 kabel, fajfka?
Datum: 12. března 2012 16:01
 zdar jaký je rozměr duše na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 19:10
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 2,50-2,75x16
Datum: 11. března 2012 19:10
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Zdar draci, mám dotaz ohledně pružiny stojanu na čz 175/477, kde tam má bejt uchycená a jak je cca dlouhá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 21:52
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 *pro kolecko: Jestli jsi to posílal na ten mail, tak ten jsem napsal špatně. Má tam bejt místo čárky tečka.
Datum: 11. března 2012 21:52
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 To nevadí, hlavně že budu vědět jak to tam má správně bejt. Když sem ji dostal tak se stojánek zahakoval o drát na zadní kyvce.
Datum: 11. března 2012 14:21
 Pružina tam je, ale neni zaháknutá na ničem, ale je navlečená na takovém pístkovém mechanismu, vyfotit to můžu až pudu do dílny, asi někdy navečer
Datum: 11. března 2012 14:18
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Takže tam vůbec pružina neni, jo? Pokud ji máš mohl by jsi mi to prosím tě vyfotit a poslat na mail boukal,martin@seznam.cz. Díky.
Datum: 11. března 2012 14:15
 Je tam takovej mechanismus s pístkem
Datum: 11. března 2012 14:10
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Draci mam takovy problem,fichtla mam po GO motoru(klika ,vybtus spojka a ložiska),Jednou dobou jel suprově, alej edonu se mi sekla prevodovka,tak sem ji vymenil a zatim dobrý ale prestal motor tahat,po rovine trojka vubec netaha nevim proč(necuká ale citím ja bych "brzdil",pist sem dal dobře a krouzky take, a benal teče do valce, prosim o rady , dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 21:08
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 filtr sem vymeníl ten puvodni byl v prd**.A furt to je mes vykonu a kolecka sem dal správně nevim co stim a predstih je kontorlovam 100krat a tak ja k ma byt startuje vcsecko v poho akorat vykon není .
Datum: 11. března 2012 21:08
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 já bych se přikláněl k tý verzi s přehozenejma kolečkama, taky už se nám to s klukama stalo, ale to jsme teprv začínaly s prvnim fichtlařenim
Datum: 11. března 2012 16:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s tou převodovkou je to možné a nenatlačil jsi ty gufera až do ložisek?pak by se ložiska těžko točili
Datum: 11. března 2012 13:25
 a neprohodil si při výmeně převodovky kolečka? ono to pak na 1 a 2 jede super a trojka nejede vubec
Datum: 10. března 2012 23:30
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 a nemáš vyskočenou paknu nebo nějak ohlý brzdící buben ??
Datum: 10. března 2012 23:14
Jméno: Splash01
IP: uživatel13375
 Ty, raději se podívej na filtr sání, pokud je ucpanej tak to špatně jede. To stejný když to tahá falešnej vzduch. Rada: vyčisti filtr - profoukni kompresorem, nebo ho vyměň a zkontroluj jestli je u sání všecko utěsněný a nebo není praská hadička. Taky se můžeš podívat na svíčku. Měl jsem na mustangovi novou a dávala studenou jiskru.
Datum: 10. března 2012 23:07
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 nn vložka valce je bez ryhy a zapalko ma serizene od odbronika co rozu¨mi značkam jawa.fatk nevím čím ,a gufera sou novy a natřene olejem .
Datum: 10. března 2012 21:07
Jméno: Markis
IP: uživatel5626
 Možná máš špatně daný gufera u kliky a přišává to vzduch pak to prd jede.
Datum: 10. března 2012 20:52
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 Je tu možnost, že jsi si válec lehce přidřel při zajíždění nebo můžeš mít jen rozházené seřízení zapalka, ale motor nepřestane that jen tak .....
Datum: 10. března 2012 20:45
Jméno: babettař
IP: uživatel12258
 čus draci vytahl jsem babettu 225 po 4 mnesisic z garaze a nakopl sem ju a prijde mi ze tam v motoru neco vrze a dre o sebe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 20:19
 chlapy tak uz to jede ale nejde naladit pravej valec to vrchni kladivko az tocim jak chci se zapalovanim a nastavuji odtrh tak semtam skube nebo se trochu rozjede do otacek ale nejde doladit na 100% levy jede na 100% je to jawa 350/634  nevite co s tim ?  diky .... benzin tece
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 10:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 zkus prohodit faje a káble co jsou od kladívek , když se problém přesune na druhý válec a pravý pojede v klidu  tak hledej problém ne v kladivku , predstihu , ale v inducce , svicce nebo faji a VN kabelu
Datum: 11. března 2012 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to kladívko nepřevádí bud je na něm pecka nebo to jde někde do šlusu
Datum: 10. března 2012 21:40
 cau chlapy prosím o radu mam nove renovovany motor do jawa 350/634 krome stred loziska a nesaje palivo kdyz podliju benzinem okamzite jede komplet procisteny karbec a elektrika v poradku  uz nevim jestli mam vzit palici a rozslehat ten motor  vse jak ma byt ale nejede omg co to je defekt  nevite jestli to dela prepazka mezi valci vevnitr ma velkou diru v te stene jinac to nechapu tesni predtim jezdil nez se mi rozpadl jeden pist a vyletel z vyfuku  s klikou nic neni ok vse...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 16:19
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 hledej chybu v přívodu benzinu pokud je suchá svíčka?
Datum: 10. března 2012 16:19
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 stává se že karbecem to nechce protýct i, když je čistej, to se mě stalo u 250 dal jsem 2 krat benzin pod svíčku a pak se to na druhej pokus chytlo
Datum: 10. března 2012 16:18
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 nejde ti tam benzín , zkus eště všecko projít a mosí jet . zkus pořádně pročistit kabec . a jak teče benzín ke karbecu dobře , nebo jen nějaký malý čůrek
Datum: 10. března 2012 15:32
 cau chlapy prosím o radu mam nove renovovany motor do jawa 350/634 krome stred loziska a nejede zaboha jen kdyz vstriknu benzin tak na drb jinac vubec ....  palivo tece ...el naladena a nic nwm uz co s tim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 10:39
 palivo tece triska je cista i dole v tom prepadu ..Ktery je levy a pravy pist kdyz stojim pred motorkou tak leva a prava strana nebo to mam brat ze zadu ? ... ja myslim ze je mam dobre a proto nechapu proc furt ne a ne mam je dam podle vyfuku ze zadu ty pisty L+P a sipky do vyfuku ma to tak být ? ....diky za vsecky rady
Datum: 10. března 2012 10:39
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Shhoď hlavy dole a podívej se na písty levý vlevo pravý v pravo a šipka k výfuku popř se podívej va staré písty jak mají otvory pro kanály.Už jsem to viděl přehozené a jelo to jen na volnoběh a to ještě blbě.Taky zkontrolij zapalování celá deska pravý válec půl měsíc levý válec a musí to jet nehledej v tom vědu.
Datum: 10. března 2012 0:36
Jméno: blazenn
IP: uživatel12802
 alebo to nekde taha vzduch falesny,alebo si taky sprosty ze ani nevis ci ti tece kohut a ci ide cez karb benz.
Datum: 10. března 2012 0:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 a když tam vstříkneš to palivo, tak to jede jak dlouho ?
mohl by to být jen zanesenej vzduchovej filtr, nebo zasraná tryska
Datum: 09. března 2012 22:41
 Čau draci .. našel sem na pudě (myslim) novou indučku ale na hoře je napsany 8v a na tym hlinikovim obalu 9v .. jekej je v tym rodil ?? od origo indučky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:05
 nwm asi je to universal pro nejake motory na 9v bez altiku ale bude slapat i na 8v skus to a uvidis
Datum: 10. března 2012 13:05
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cauu hele draci mam problem na mim fichtloj .. kdyz jedu treba na dvojku povolim plyn a po chvilince pridam tak proste dobu to vynecha a pak se to rozhrká a zas to jede .. to sami dela kdyz jedu na 1 i 3 .. mate nejakej napad ? svicka je nova inducku sem menil trisky ok benzin tece .. a jeste mam problem ze za tepla ho nenastartuju .. na roztlaceni chytne ale na nakopnuti ne ... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:51
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 myslim ze hladina ma byt tak aby kdyz potopim plovak tak by to melo byt zaroven s okrajem plovaku ne ?? kouknu na to
Datum: 09. března 2012 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 dej níž hladinu
Datum: 09. března 2012 18:49
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 tak bohatost směsi ovlivnim zarezem na jehle ne ?? na jakym to ma byt ?? .. jinak kohoutek je ok
Datum: 09. března 2012 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 Seřiď si karburátor,asi je to bohatý jak potvora..... vysoká hladina,moc ucpanej filtrbox,ucpanej starej filtr,rozšťouraná volnoběžná tryska a podobně.....koukni i na kohoutek,jestli to tvý rozhrkávání náhodou neni to,že máš ucpanej kohoutek a nedotíká benzín.....
Datum: 09. března 2012 18:43
 Čus draci, soráč za blbej dotaz, ale ani za boha nemůžu zdělat pneu z ráfku ( pionýr)... strčím tam montpáky, jsou skoro u sebe... páka cca 20cm..jednu montpáku dokážu dát úplně na ráfek, ale druhou montpákou už ani nehnu všemi silami.... prostě to nemám šanci dat.. Nevíte co s tím nebo máte na to nějakej fígl jak by to šlo líp? Jo a nemusím se bát na to jít třeba nohou a celou váhou nepoškodím pneu? díky předem a sry za takovej dotaz ale prostě to nejde...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 21:30
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Mě se nejlíp osvědčily staré lisované plechové montpáky, co se dávaly do nářadí k Jawám. Jsou sice krátký, ale zase tloušťu mají cca 3 mm. Patka pláště nejde natáhnout a těch pár milimetrů, co ušetřím na tloušťce montpáky, se mi hodí k převlečení přes ráfek. Montpákou na auto, nedejbože na náklaďák tak akorát natrhnu patku.
Jinak samozřejmě nejdřív gumu na obou stranách sešlapat, aby se odlepila od ráfku a potom na opačné straně proti montpáce sešlápnout, aby patka zalezla do prolisu pro dráty, ale stačí, aby tam byla větší, nebo nějaká tlustá ruská duše a máš stejně problém.
Loni jsem zouval gumu na 350, kde před tím někdo celý ten prolis pro dráty vyplnil nějakou vulkanizační páskou a k ní se přilepila duše. Rval jsem to dolů 3 hodiny (nejdřív po kusech duši) a další 3 hodiny jsem opaloval a čistil ráfek
Datum: 09. března 2012 21:30
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no mi sme s kámošem vyměňovali pneu na třindě a přední byla v pohodě, jenom pak sme začali sundávat zadní a prostě to nešlo ani čtyřma montpákama. najednou přijel kámošův otec, pošlapal tu pneu po celym obvodu z obou stran, vzal dvě montpáky a za 30 vteřin byla pneu dole. sme čuměni jak bukvice
Datum: 09. března 2012 20:06
 když to nejde malejjma montpákama pořiď si montpáky na auto těma to jde zaručeně ale zase pozor aby sis nezohl ráfek
Datum: 09. března 2012 19:24
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 Řešil jsem kdysi podobný problém, dokonce se mi i začínal trochu ráfek ohýbat (dvě montpáky), tak jsem to naložil do auta, odvezl do pneuservisu.. tam to chtěl dát na ten stroj a nešlo mu to.. tak montpáky, klasika, asi 10 minut s tím zápasil.. 4 montpáky najednou a až pak to povolilo.. Byl spocený..
Datum: 09. března 2012 19:07
 místo, kde zasuneš montpáku, tak na druhé straně kola musí být pneu zamáčklá dovnitř ráfku-já si pomáhám svěrákem nebo stolařskýma svěrkama, rvát to násilím jde taky,ale riskuješ že se ti ohne ráfek...i to se stane
Datum: 09. března 2012 18:58
 Musi to jit s kamošem sme to delali na jeho 05.. delali sme to tema normalnima montpakama .. pak sem na to vzal ty velky jak sou na traktor nebo auto a šlo to jak po oleji
Datum: 09. března 2012 18:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jednou sem sundaval pneu z ráfku a ta pneu snad byla zcvrklá nebo co,nepovolila ani centák.Ale nakonec nic jiného nezbylo.Prostě musí jíd dolu.Nejlepší sou 3 montpáky.Dej 3 za ráfek asi 10 centáků od sebe,ty dvě přetáhni ke středu a pak naposled tu třetí.Pak vyndej tu prostřední a přendej ji dál.
Datum: 09. března 2012 18:49
 zdar nevíe co s tym jawa250 nastartuju v klidu jde na volnoběch a jakmile dam plnej tak nejde jak ma nejde vuec do otaček tak škyta a střílí a kdyz za chodu hnu s předstihem tam a zpet tak furt to samí kladívka sem taky skoušel svíčku jsem daval novou ale byla starší nevíte co s tym ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 19:54
 dnes sem menil kondík a kladívak a pořad to samí akorat kdyz sem tam da 2 tak o šlo líp
Datum: 09. března 2012 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel13361
 seřídit karbec a kouknout na eletriku
Datum: 09. března 2012 18:46
 to je pravda bych moch skusit sem ho menil nedavno
Datum: 08. března 2012 19:35
 Zkusíme kondík?
Datum: 08. března 2012 19:30
 Zdarec draci potřeboval bych dát do kupy kejvačku 175.... Asi první věc netlumí mi vůbec přední vidlice- asi vychcal olej. Potom to nechce jaksi moc dobíjet, jen trochu-jezdím s nabitou baterkou a za pár dní musím roztláčet.. Tyhle dva problémy bych potřeboval odstranit, nemáte někdo pls nějakou dobrou stránku nebo kdo by to se mnou prodiskutoval ty vidlice a dobíjení ? Hlavně dolít ten olej do tlumičů no.. Díky předem draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 17:54
 jojo díky..
Datum: 08. března 2012 17:54
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 k tlumičum, rozebrat a vyčistit, případně přetěsnit, návodů je spousta, od dílenskejch příruček až po Dočkala.. k dobijení, základem je mít všechno seřízený a vyčištěný, a platí tu stejná věc, návody k obsluze, dílenský příručky, Dočkal.. a ohledně konzultace, kdybys chtěl, muj kontakt znáš ( http://www.cezeta487.ic.cz nebo fb)..
Datum: 08. března 2012 17:31
 Cau chlapy mam problem s jawou 350/634 ma novej vybrus na obou pisty loziska krome stredoveho nove gufera tesneni pod hlavu mezi kartery kladivka kondiky civky elektroniku komprese dobra jiskry skvele nove svicky ngk a zaboha nejede ani naskyt svicky polomokre a neskytne ale pokud do karbecu vstriknu hadickou tak na drb chytne na 2 sekundy a nic nadrz tece karbec komplet cisty uz nevim co delat nemuze to byt pisty ze bych je mel spatne??? Nevím jak tam mají být kama patri kterej je v motoru L a P a jeste maj na sobe nejake sipky dík za kazdou radu .........
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 10:41
 jawaman prave ze to preplavim podliju a chytne jen to palivo navic a pak uz to z karbecu neveme bo co  nekdy vyjmecne jj ale na 1-2 sekundy
Datum: 10. března 2012 10:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 taky mám 634 , zkus překontrolovat předstih a pořádně vyčistit palivovou soustavu , když to chceš nastartovat přeplavíš pořádně karburátor ?
Datum: 09. března 2012 22:13
 tak to jsem mel dobre dany ale nejede jen kdyz tam pridam benzin jinac vubec a vse je perfektne utesneno uz nwm co
Datum: 09. března 2012 15:38
 kdyžtak písni na mail..radpomužu
Datum: 08. března 2012 17:48
Jméno: pepa
IP: uživatel13353
 ahoj dvouvalec nemám ale P a L sou pravý leví a šípkame k výfuku jinak si ti výbrusi poničíš vyskáčou ti kroužki budou mít špatně zámki....ne hned ale časem..mám 125 476 a tam se blbe namontovaným pístem zničla klika....jinak co těsnost nebere ti to falešnej vzduch??a pak už jen předstihi...
Datum: 08. března 2012 17:43
Jméno: martin
IP: uživatel12389
 Zdarec draci potřebuji aby mi někdo napsal rozměry čepu stojanu u pionýra. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 21:04
Jméno: Martin
IP: uživatel12389
 No právě, že ho renovuju, takže to nechci ničím nahrazovat a mám možnost si to osoustružit. A potřeboval bych to vědě už dnes protože zítra by jsem na to chtěl hned ráno vlítnout bo nemám školu. A změřit si to taky můžu ale musel bych ho sundat z renonovaného mustanga a což se mi vubec nechce. Tak pokud by se ti zítra chtělo tak mi to prosimtě změř. Díky moc. M
Datum: 06. března 2012 21:04
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 jinak jestli to nespěchá tak ti ho zítra změřím mám ho v garáži
Datum: 06. března 2012 20:43
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 zdar stačí když tam dáš šroub m8 a z druhe strany matku
Datum: 06. března 2012 20:43
|



|