česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jozka      IP: uživatel13546    
zdarec. jaký máte názor na motorový olej Paramo Trysk M2T API-TB ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Pokud budeš dodržovat mísící poměr a nevadí ti jednou za čas dekarbonizovat, tak je ok. Jezdim na něj několik let a žádné problémy jsem s ním neměl(předpokládám, že ho máš do pionýra bo tak) pokud máš nějakou "ostřejší" úpravu motoru, tak zvaž M2T super, ale do sériovýho pionýra je až skoro "nevhodnej".
 
 
Datum: 25. dubna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11191    
zdar draci chtěl bych se zeptat má kawa kx 125 a nevím jakej tam má bejt poměr někdo říka 1:50 nědo 1:40 ta nevim když tam dam 1:40 tak mi to hází olej z venfuku docela hodně.Můžete někdo poradit.Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
lk: takže japonští inženíři v servisním manuálů píšou špatný poměr? :-D náhodou kx125 mam a jezdím mogul TSF 1:30 a žádný problém, jen když se jezdí v nízkých otáčkách tak pak se svíčka uchlastává a chvíli to trvá než motor se vzpamatuje, ale na 125ccm se v nízkých jezdit ani nedá takže to je jedno.
 
 
Datum: 23. dubna 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevidím důvod pro odcházení svíček... Mazal jsem i 1:17 a žádná likvidace svíček se nekonala.
 
 
Datum: 23. dubna 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
1:32 do toho ostrýho dvoutaktu rozhodně ne, odcházely by ti svíčky... ktm jsem jezdil něco mezi 1:50 a 1:40 a neměl jsem s tim nikdy problém...
 
 
Datum: 23. dubna 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
1:32 je to napsaný v každým servisním manuálu
 
 
Datum: 22. dubna 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju poradit jaký mám koupit olej do motoru u Čž 175/487???Jestli tam mám přijít stejný jako do fíka nebo neim jaký označení?Jinde v manuálu jsem to nenašel.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
ano, jakýkoli PP80 nebo 90 je dostačující..
 
 
Datum: 15. dubna 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten olej mogul gyrol 80 je výborní nikdy sem neměl sním problém,ani spojka nikdy neklouzala.:-)
 
 
Datum: 15. dubna 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš do převodovky tak já mám ve 487 mogul cyrol 80 ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel13546    
Zdarec draci. Nevíte někdo, jak by se dal vyřešit můj problém s čerpadlem na ČZ 175/477 ? Chtěl bych ho na nějakou chvíli odpojit a ředit pouze do benzinu ale za podmínky, že se k čerpadlu budu moci zase vrátit. Někde jsem tady četl, že když čerpadlo jednou odpojíte, tak už ho do provozu nedostanete. nechci čerpalo celé vytahovat ale aby tam zůstalo, jenom ho nějak šetrně odpojit aby se dalo dát někdy zase do provozu. Já mám totiž problémy s plyn. lankama. Pořád se mi přetrhávají jednotlivé drátky až se to přetrhzne celé, a plyn jde celkem ztuha a někdy se umí i zaseknout. A komplet lanka na čz stojí myslím 180 kč, což je celkem dost a lanka si vyrábět neumím. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Když tou děláš tak jak píše hh tak by to mělo bejt v pohodě. Čerpadlo se bude mazat tím olejem co bude v hadičce běhat kolem dokola. Hodně lidí to tak má odpojený.
 
 
Datum: 11. dubna 2012 21:39
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel13546    
a kdybyste někdo věděl jaké lanko by pasovalo na tento typ čezety, tak bych byl rád za odkaz na něj tady v krámku. Je tady totiž celkem dost druhů co jsem se díval. díky :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: babeták      IP: uživatel13546    
Díky moc za radu. Máš to už odzkoušené? Vydrží čerpadlo nějakou dobu jenom v oleji ale bez pohybu? Díky
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
ohledně praskání lanek ti neporadim, ale pokud ho chceš odpojit tak abys s nim moh jezdit a v budoucnu ještě použít, tak od něj odpoj hadičky i lanko, uřízni si nějakou krátkou kterou nasadíš koncema na oba výstupy čerpadla a vzniklou soustavu naplň olejem
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
Zdar draci, chtěl jsem se zeptat, který ze široké škály maziv na řetězy je nejlepší? :-) Se kterým máte dobré zkušenosti a který už něco na tom řetězu vydrží? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motobazar-rakovnik.cz/?188,chainlube-road dobrou zkušenost mam s timhle mazivem, na mašině drží pěkně, neodlétává ani při rychlostech dvakrát větších než je povolené :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: fabianko      E-mail:      IP: uživatel13581    
Zdravím. Potreboval by som poradiť niečo na jawu 350/640. Z kolena pravého výfuku mi stále kvapká olej. Hodne oleja je aj na konci pravého výfuku. Tiež viac dymí ako ľavý. Chcel bi som vedieť v čom by mohol byť problém? Zle mi odpaľuje sviečka alebo to môže byť aj indukčnou cievkou. S ľavým výfukom problémy nemám. Za prípadne odpovede vopred ďakujem. \\r\\nfabianko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Mě u 350/634 zase kouří víc levé válec ..... Je to už z výroby, protože se z levého válce maže středový ložisko... Na 638 je to zase pravé válec... Neřeš to je to prostě Jawa....
 
 
Datum: 10. dubna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: Drak 350      IP: uživatel13563    
říká se že pravý výfuk dýmí vždy u Třistapade ( u mojí 638 to samé) o trochu víc kvůli jednomu spol.karbecu na dva válce. kolenu utěsníš originálním těsnícím kroužkem co se dává na okraj tlumiču ,nebo ještě lepší je tmel na výfuky co odolá vysokým teplotám.
 
 
Datum: 10. dubna 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Ahoj, mám 2 dotazy. Má někdo z vás zkušenosti s mazáním řetězů přípravkem W5 z Lidlu? Někde jsem četl, že je to dobrá věc, někde zase, že ne. :-D A ještě taková strojírenská: Neví někdo, jak se odlévaly motorové díry např. u fichtla? (např. víko spojky). Předpokládám, že nejspíš tlakovým litím do kovové formy, ale rád se nechám opravit :-) PS. Nechci nic odlévat home-made, jen se ptám ze zvědavosti. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12925    
k tomu lití podle chytré knížky první motory 550 byli lité do písku pak vstřikovacím lisem....pro uplnost je tam i poznámka že se na přaví i kuličkovali kartry....ale od jakých typu je mi nehasné---
 
 
Datum: 08. dubna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sprej z Lidlu už ani zadarmo.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No já jsem ten sprej z LIDLu zkoušel na kolo a vydržel tam sotva jednu projížku. Po 60km začal řetěz už docela vrzat. Ostatní spreje vydržej třeba 250km. Takže za mě nebrat.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sprej z lidlu by na fichtlovi fungovat mohl, na větší mašině odlétával...na řetěz používam tohle http://www.oleje-motorex.cz/sprej-na-motocyklove-retezy-motorex-chainlube-road-obsah-500ml-p-48.html . A odlitky na fichtlovi se taky podle mě lily do kokil...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:57
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, je pravda, že my ze na 2T nemělo jezdit z kopečka bez plynu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už stříkačkovej favorit vypínal vstřikování nad myslim 1500 otáček když nebyl sešlápnutý plynový pedál (jízda z kopce)
 
 
Datum: 06. dubna 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
S tou fábií je to tak jak píše jakub236. Když se brzdí motorem tak se úplně zavře přívod paliva. To dělaj všechny auta se vstřikováním.
 
 
Datum: 06. dubna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel13167    
je to dáno řídící jednotkou, která zavře přívody a maže pouze, tk bych to ja vysvetlil
 
 
Datum: 06. dubna 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a ještě mi to připomnělo..měl jsem dneska jízdu v autoškole, v nový fábce 1.6 diesel a jak sem jel z kopce bez plynu, psalo to spotřebu 0,0L / 100km... jakto? přeci i když je zavřenej plyn, tak tam musí jít trochu směsi co je na volnoběh ne?
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak...
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
že je to kvůli směsi (hlavně kvůli oleji).. když ti to z kopce točí třeba 6 tisíc, tak to teoreticky vůbec nemaže, nebo jen minimálně..
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě je
 
 
Datum: 06. dubna 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čau,kde by mohly mít KYSELINU FOSFOREČNOU?Potřebuju na vyčištění nádrže.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 11:37
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kyselina fosforečná je vv odrezovači respektiy kup odrezovač bezoplachový a vyčistí nádrž fakt dobře doporučuji z vlastní skušenosti.
 
 
Datum: 03. dubna 2012 11:37
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
V drogerii, můžeš použít i kys.citrónovou.
 
 
Datum: 02. dubna 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: lojza      IP: uživatel289    
zdar hoši fichtl 21 mi málo táhne neli spíš netáhne ma cca rok novej vybrus ale špatně se zajel stačilo by vyměnit kroužky pomohlo by to..? :-D díky.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13463    
Mrkni na válec jestli tam nejsou nějaké rýhy a z pístem to samí kdyz budou ok tak ty kroužky
 
 
Datum: 02. dubna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám dotaz ohledně Čž 175/487 už ve dvouch manuálech jsem četl že jsou na zadním tlumiči 4 polohy nastavení tvrdosti ale u těch svých mám jenom 3 tak nevím..Co myslíte.?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mám 3 polohy nastavení tvrdosti, nevím jak to myslej když píšou do manuálu 4
 
 
Datum: 02. dubna 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
já si myslim že nemáš originální tlumiče..
 
 
Datum: 02. dubna 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
nazdar draci \r\nmam cross fichtla a chtěl bych se zetat jeký olej je nejlepší použít do benínu a jaký do převodovky,chci něco kvalitního aby se motor jen tak nezadřel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
no jo ale já nechci do upravenýho motoru kterej stál víc jak 30 000 kč lejt nějakej olej po kroketách kterej mi to akorát zničí
 
 
Datum: 04. dubna 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: Saňo      IP: uživatel13541    
ty vole .............. o5 se resi picovina............... staci po kroketach.... jak pise MUDr. JAWA_cezet pomer je dulezity.... takze odpoved na tvou otazku = jedine krokety..............................
 
 
Datum: 04. dubna 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel9410    
motorex racing 2t , 500kč litr , leju to do ktm , je to nesmrtelny ale nevim co to udela ve fichtlovi , mam takovej pocit ze je to prilis ridky na takovej moturek
 
 
Datum: 02. dubna 2012 16:52
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
ale já to mám na 24hodinový závod kde motor běí pořád takže potřebuju něco kvalitního.
 
 
Datum: 02. dubna 2012 14:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor jen tak nezadřeš ani s nejlevnějším olejem když budeš mazat v předepsaném poměru a né 1:50 jak debil :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12983    
mam taky cross fichtla a do převodovky leju normálně PP90 a do benzínu v poměru 1:30 -1:40 olej Q8 (plná syntetika cca za 250 kč/ 1L ) plná spokojenost
 
 
Datum: 01. dubna 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Zdravim mam doma skutra 4takt a zjistil jsem že se mi asi dostává benzín do motorového oleje je to možné? nedovedu si představit kudy by to mohlo bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Být tebou, tak na tom nejezdím a dám to opravit. Pravděpodobně jsou špatný jen kroužky.. jinak hrozí zadření a to jde pak do kdytek vše..
 
 
Datum: 05. dubna 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
No kudy.... Jedinou možnou cestou mezi pístem,....
 
 
Datum: 01. dubna 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: toreto801 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci na mé hondě clr mi tečou tlumiče, budu měnit gufera v nich a chci se poradit jestli mam vymĚnit i prachovky, zdají se eště jakš takŠ dobrý.. (sou to takový ty jen malinký jako má každá silniční motorka, mam totiž možnost objednat si originál gufera + prachovky za 1000kč a nebo neorigo gufera samotný za 250.. ale sou to náhražky (ne pŘímo HONDA) ale tak to by snad nemělo vadit... tak se ptam co mam koupit.. cenovej rozdíl je velkej a při penězích zrovna nejsem, jenže aby sem tam nedal ty gufera za 250 a za dva měsíce to neteklo znova...tak co radíte? jo a eště nevim jak hustej olej do nich, na internetu sem to k tédle motorce nenašel, je jich u nás málo v republice totiž.. ani nevim kolik ho tam dát :-( to ale eště někde budu muset zjistit...spíš teda jak hustej ten olej? SAE 5 nebo 7,5 nebo 10.. nebo kolik? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Zduř draci, co je potřeba vyměnit abych čezetu 477 předělal na oilmástr? Dřív to totiž byl oilmaster, ale strejda to nepoužíval a potom mu to celý někdo očesal, takže vzali víko s čerpadlem a nevim co ještě. Prostě tam zůstala jen nádobka na olej a to je všechno. Co všechno potřebuju sehnat? Levý víko a čerpadlo a ještě něco? Karburátor byl stejnej? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2012 8:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak: To je pravda, nedávno jsem viděl na aukru jak se dražilo čerpadlo na 477 a z té ceny jsem se málem poblil :-D za to kolikrát koupíš celou hnusnou motorku s čerpadlem...před pár lety jsem na Kladně viděl ty čerpadla asi za 150kč fungl nový...
 
 
Datum: 25. března 2012 8:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víko neni zas problém sehnat.. horší je to s čerpadlem..... na burze chtěl překupník pouze za čerpadlo 2tis .... vedle pod stanem mi nějaký kluk prodal čerpadlo i s víkem za 150..
 
 
Datum: 24. března 2012 23:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, nic jiného snad potřeba neni...a hlavně tam lej nějakej schopnej olej...
 
 
Datum: 24. března 2012 23:27
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Dík. Takže seženu lanka, víko s čerpadlem, hadičky a těsnení a snad to bude fungovat :-D . Nádobku a mosaznou trubičku tam mam.
 
 
Datum: 24. března 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, lanka co si sem dal jsou na Mikuni...potřebuješ tyhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_bowdenu_oil_4772.html . Tryska je taková mosazná trubička zašroubovaná do karterů hned za karbecem...a k těm hadičkám...na výtlaku musí být 5mm, 6mm tam nedrží...teď jsem zkoušel ještě hadičku mezi čerpadlem a nádržkou, a tam jde dát jak 5, tak 6mm bez problémů...
 
 
Datum: 24. března 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Šli by použít tyhle lanka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_bowdenu_oleimastr2.html ? Co je tryska do karterů? Nějaká tryska vyčuhuje z příruby mezi karburátorem a válcemm, to je ono? Hadičky nemusí bejt zrovna přesně 5 a 6 mm nebo je to nutný? Dík moc
 
 
Datum: 24. března 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dekl, čerpadlo, víčko čerpadla, lanka, trysku do karterů, těsnění pod čerpadlo, hadičky 5mm a 6mm, a pak ještě jestli máš na nádobce ten holendr se sítkem, zátku a olejoznak...snad je to všechno...
 
 
Datum: 24. března 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Čau chtěl bych se zeptat mam jawu 250/353 a v příručce je napsané že by v motoru měl být motorový olej typu D mohl by mi někdo říct jaké viskozitě odpovídá písmeno D? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nalej tam převodový olej SAE 90 ten tomu bude odpovídat a já ho používám.
 
 
Datum: 21. března 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: jawa23      IP: uživatel13407    
zdar draci pls kterej olej je tužší pp80 nebo pp90 a kterej je lepší pro lepší záběr spojky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: teplja ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já do fechtla dávám pp90 a sem spokojenej
 
 
Datum: 19. dubna 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
já používám do převodovky u fichtla pp80 a spojka neklouže:-)
 
 
Datum: 16. března 2012 14:57
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13417    
pp90 je tužší...
 
 
Datum: 15. března 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: lukas valabek      IP: uživatel10380    
zdar Draci, mam takovej problem mam cezetu 175 typu 487 a potrebuju retez a neviim rozmery pouze co vim je ze ma asi 130 clanku ale nevim dal poradite mi nekdo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
 
 
Datum: 09. března 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
zdar lidi chci se zeptat sem slyšel že když se dá do benzinu trochu nafty tak prej fík je větší žihadlo ale zači se hci zeptat než neco skurvim díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
já osobně mám zkušenosti s E85(bioetanol). má asi 108 oktanů, ředit tak benzín/e85 1:5 a můžeš se zabít. motor jde do otáček, jak kdyby ta klika byla lehčí o dvě kila, ale může se stát že ti jako mě vběhne půlka ojnice i s pístem napřed skrz výplet a buben předního kola....
 
 
Datum: 19. března 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
jo tak diky ten píst je teda pěkně skurvenej :-D
 
 
Datum: 08. března 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale ja sem to taky furt držel v otačkach :-D ja uš sem ten motor proste chtel zadřit a bylo me jedno co do nej leju stejne sem chtel udelat GO motoru
 
 
Datum: 07. března 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to zas nepřeháněj já taky jezdil na friták ale tak 1:10 pak se nepřidře :-D
 
 
Datum: 07. března 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady maš přiklad co se stane kdyš ja vul sem daval fritovací olej do benzinu :-) bylo to uš davno cca rok a pul .. (nevim jestli se to zobrazi) https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/207292_203914889629324_100000324438731_656131_1545887_n.jpg
 
 
Datum: 07. března 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo pojede možná tam bude maličkej rozdíl kterej ani nepoznáš
 
 
Datum: 07. března 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
jo diky sem si to myslel no kámoš měl zas náky keci vo tom že to tam nalil a že to jelo jak kráva a eště se zeptam pojede to a specialem stejně jako s naturalem 95..?
 
 
Datum: 07. března 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
práve naopak, 91ku
 
 
Datum: 07. března 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa 23      IP: uživatel1885    
Pěkná Blbost nic takovýho nedělej benzín + olej (1:33) a jestli chces aby to lépe jelo tak si nekupuj natural 95 ale kup si 98 nebo 100 sice je dražší ale kvalitnější.
 
 
Datum: 07. března 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nechceš tam nalít třeba fritovací olej? :-D :-D to je prej potom raketa :-D :-D :-D
 
 
Datum: 07. března 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel12258    
zdarec. jem ožné že by mi ztuhl olej v předních tlumičích? Mám čz 175/477 a v létě jsem měnil starý zvodnatělí olej co tam byl, za M2T. Nalil jsem tam předepsané množství oleje. Byl sem to po zimě projet a přední tlumiče se nepohnou. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel12258    
OK. Dnes jsem vylil to M2T z vidlic. Prvně se tomu moc nechtělo ale nakonec se to rozteklo :-)
 
 
Datum: 08. března 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
teda za 80 Kč
 
 
Datum: 08. března 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Tlumičovej olej koupíš za 80 pětek litr to by mělo stačit na obě strany. M2T si nech uneverzálně na vrata a podobný.
 
 
Datum: 08. března 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tlumičák se ale běžně dá koupit, proč hledat náhradu?
 
 
Datum: 07. března 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel12258    
A nějaká náhrada tlumičového oleje by se nenašla? Jestli teda to M2T pujde vůbec ven
 
 
Datum: 07. března 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já osobně si radši připlatím za dražší olej přímo do tlumičů - v létě i v zimě mají pořád stejné vlastnosti..tzn že jdou stejně tuho, mám Ž 487
 
 
Datum: 07. března 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš že v těch vidlicích neni olej pouze na mazání?
 
 
Datum: 07. března 2012 16:53
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel12258    
používám to jako univerzální mazadlo. Padlo to zrovna pod ruku :-)
 
 
Datum: 07. března 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do těch vidlic patří M2T?
 
 
Datum: 07. března 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je,M2T je spíš lepidlo než olej
 
 
Datum: 07. března 2012 15:52
 
<  10  11  12  13  14  15  16  17  18  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 13:58:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu