Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: qwertzu
IP: uživatel12245
 Nazdar draci, dneska se mi stala taková příhoda. A před chvílí sem zjistil jednu zásadní věc. Když sem si fichtla poprvé dovezl domů (moje první moto) táta mi říkal jak mám vyměnit převodový olej (vytekl nám totiž při převozu) , že mám vyšroubovat ten velký šroubek na karteru a ten malí pod ním a že mám lít dokut tou malou dírkou nezačne vytíkat . Ale jaksi mi zapomněl říct že se ten olej musí jednou za čas úplně vypustit tím šroubem ze spodu karteru a tak sem olej jen vesele dolíval  a dneska sem byl jezdit a řazení šlo nehorázně ztuha a když sem řadil tak to hlasitě cvakalo a říkal jsem si že oleje je tam přeci dost. Tak jsem to dotlačil domů a prohlížel jsem to , našel jsem ten šroubek na to vypouštění a našel si na internetu k čemu slouží. Tak jsem olej vypustil , BYLO ho tam víc jak půl litru. A dolil jsem nový podle návodu a řazení jde už krásně zlehka. A potřeboval bych vědět jestli sem tímto mohl motor (převodovku) nebo cokoliv jiného poškodit. děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 16:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jinak, jak už sem tu několikrát psal, převodovce je úplně jedno co je v ní za olej, hlavně že je to mastný a je toho dost, horší je to se spojkou, která je náchylnější a při špatnym oleji může klouzat, nebo se naopak lepit a špatně vystavovat...
Datum: 02. září 2011 16:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejspíš byla jen zalepená spojka, převodovce mohlo ublížit jen řazení přes zuby, když stále zabírala, ale dokud nezačnou vyskakovat kvalty, můžeš jezdit bez obav...
Datum: 02. září 2011 14:18
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 už si viděl nekoho kdo by zničil převodovku olejem??  OMG
Datum: 02. září 2011 8:50
 Pokud jde převodovka tak je to O.K.
Datum: 02. září 2011 8:31
Jméno: qwertzu
IP: uživatel12245
 Zítra to ještě projedu a snad to bude ok.
Datum: 01. září 2011 20:46
 pokud všechno de jak má tak myslím že jeto ok
Datum: 01. září 2011 20:45
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 čau mám problém: Neustále mi kape (a to celkem dost) olej a to s tama, kde je výstupní hřídel pro sekundární převod už nevím co s tím (Jawa 350-634) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 16:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 asi holt budeš muset sundat pravej dekl a podívat se, odkud vlastně teče, jestli od vypínání spojky nebo pod sekundárním kolečkem, případně od prasklého karteru u pouzdra předlohové hřídele (taky už sem se s tím setkal), tohle ti nikdo od počítače neřekne...
Datum: 02. září 2011 16:37
 máš dobrý těsnění vypínací tyčky pro spojku ? A co gufero na výstupní hřídeli ? Nemá potrhanej břit ? Jsou dobrý dosedací plochy ?
Datum: 01. září 2011 20:34
Jméno: jack
IP: uživatel12172
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:17
 Pokud ma specifikaci SAE30-80 a je prevodovy, tak ano. Tolik babeti bible. Dnes jsou navic oleje daleko kvalitnejsi, Mogul proto mehanim, klidne bych tam tenhle nalil, specifikaci to ma tu spravnou...
Datum: 31. srpna 2011 21:17
Jméno: jack
IP: uživatel12172
Datum: 31. srpna 2011 21:09
 Do 207 prijde 0,13litru PP80
Datum: 31. srpna 2011 21:07
Jméno: koles
IP: uživatel12366
 To už je moc, protože udělali chybu při výrobě. Dáš tam méně než je kontrolní šroub protože by ti se tlačil ven olej přes gufera na rozběhové čelisti.
Datum: 31. srpna 2011 21:06
 víš kolik je 8ml? to máš pár kapek  .. leje se tolik oleje než začne vytékat z kontrolního šroubku
Datum: 31. srpna 2011 20:37
Jméno: feromon
IP: uživatel5223
 http://www.oleje-shop.cz/productImageGallery/mogul-trans-sae-90-1-litr?&KeepThis=true&TB_iframe=true&height=600&width=400
Datum: 31. srpna 2011 20:05
Jméno: richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci, co lijete do Jawy 125 dandy? Myslím co lejete za olej? Nikde jsem to nenašel a dcl to pospíchá  Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 19:30
 Motorový olej 10W-40 nebo 15W-40, ale oleje spolu nemichat a vejde se tam okolo 1l, jinak v Návodu k obsluze to je.
Datum: 30. srpna 2011 19:30
Jméno: Petak
IP: uživatel12347
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:49
Jméno: Petak
IP: uživatel12384
 No, mě to právě doporučoval známej, že to původně je nápad určený pro čs. armádu..Horst to převzal až po sléze..no já to rozhodně vyzkouším, pokazit se tím nic nemůže..
Datum: 04. září 2011 22:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Horst Fuchs doporucuje  Ke vsem temhle pripravkum jsem dost skepticky...
Datum: 30. srpna 2011 9:44
Jméno: Jiří
IP: uživatel12302
 zdravim jakym poměru se dává do 5 litrů beznínu, oleje ? Do PIONÝRA a STADIONA dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2011 11:34
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 to futro je na vymenu uz dlouho , uplne to píská ve válci . az bude 350 hotova tak se vrhnu na pína  , zatím to na ty moje 100 km projizdky staci
Datum: 30. srpna 2011 11:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 jawaman: tak to to futro za chvili bude vypadat... Valci staci pomerne malo oleje, aby se umazal, ale to futro potrebuje dost.
Datum: 30. srpna 2011 9:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Ja mazu na bronzove futro 1:40 - 1:50  - jak kdy se zadaří . A ještě nikdy sem nezadřel . A mám toho najeto už dost .
Datum: 29. srpna 2011 21:50
 1:30 v ziadnom prípade nie menej
Datum: 29. srpna 2011 21:08
 jak již bylo napsáno níže cca 1:30-1:40, na bronzové uložení rozhodně ne méně. Při poměru 1:40, t.j. 1 litr oleje na 40 litrů benzínu to na 5 litrů vychází 1,25 dcl a pro 1:30 1,67 dcl. Pokud dáš na 5 litrů benzínu 1,5 dcl aby se to dobře počítalo (poměr 1:33) nic tím nezkazíš
Datum: 29. srpna 2011 16:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 poměr 1:30-1:40, podle kvality oleje, poměr se s množstvím benzínu nemění
Datum: 29. srpna 2011 15:45
Jméno: Miguel
IP: uživatel8793
 Zdar draci. Jaký máte zkušenosti s BENZÍNKAMA? U Kterých máte dobré zkušenosti co se týče kvality benzínu a nafty?  A naopak se kterýma máte špatné zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 14:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jenom dodatek ke standově psychologii, ta oktávka je služební a naftu platim firemní shellkartou, takže se mě nějaký úspory netýkaj a z dlouhodobýho hlediska jezdim furt stejně (tzn. klidně 150 - 160 a častym předjížděnim, protože zakázky dostávám tradičně na poslední chvíli). Marketingovej záměr je naprosto jasnej, nisméně podle údajů palubního PC na tom něco bude
Datum: 02. září 2011 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel12354
 JJ Octavia 1,9TDi Combi 81kW r2001.....jestli máš krátkou oktávku 66kW tak ty jezděj i pod 4 litry,to vim,ty kombiky v 81kW běžne berou těch 5-5,5l jako mě.....to je normální....a taky mam širší kola atd....já jsem se spotřebou spokojenej
Datum: 30. srpna 2011 21:45
 standa: to máš octávku 1.9 TDI?? ... já s 1.9 TDI jezdim za 3,9 az 4.5 a to jezdim jak se mi chce.. do kopců točím co to de
Datum: 29. srpna 2011 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel12344
 jeden čas jsem se problematice čojky a benzinový stanice věnoval,kdysi mi lítala ve vzduchu možnost koupě jedné menší zaběhlé benzínky a tak.... To co vám čojka předhazuje neni až tak pravda a jako všude i čojka rozumí penězům,bohužel,takže kdo maže,ten jede.....a vůbec to neni o tom kdo je "poctivej"....hlavně normy jsou dány při standartní teplotě 20° a nejvíc měření se provádí v zimě v největších mrazech bez ohledu na "správnost měření" a bez ohledu na teplotní objemovou roztažnost kapalin/tekutin(plyn) ale na setiny se v tom budou šťourat.... nějaký paliva "Fuel save" jsou jen marketingovej tah....člověk si myslí že 4 litry na plný nádrži ušetřil a tak začne jezdit víc svižně,proč ne,když mu to ted "žere o půl litru míň".....a kdy auto žere nejmíň? když se vytáčí do oblasti nejvyššího točivýho momentu a nepodtáčí se to......jen psychologie.....sám vim,že když jsem se starym citroenem jezdil na spotřebu,tak bral 5,když sem se na to vysral,jezdil jak dobytek,začal sem jezdit za 4,5.....úplně stejný to bylo s oktávkou TDi....když jsem jezdil na spotřebu,sotva jsem se vešel pod 6 litrů....pak jsem sehnal bokem nějakou naftu,začal srát na spotřebu a ejhle,ono to jezdí za 5,2-5,3 reálnejch a zase jezdim jako dobytek a jsem spokojenej...dálnice 160-170 kotel za 4,8.....
Datum: 29. srpna 2011 17:00
 tankuju tam, kde mi to vyjde a nikdy jsem neměl problém, pokud tedy stihnu natankovat včas a nevyjedu i jawáckou rezervu rezervy
Datum: 29. srpna 2011 16:12
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 U nás nejhorší benzín je v traktorce, když jsme ho natankovali do Formana, tak ani nevyjel z garáže  Jinak u Hypernovy to neni taky žádná hitparáda. Já tankuju buď u Benziny nebo OMV. Škoda, že tu poblíž nemáme Shell
Datum: 29. srpna 2011 14:53
 No ja mám stým Shell natural 95 fuel savem dobré skúsenosti, fichtl jede na to velmi pekne! miešám to s olejom M2T super a ani karbon som nenašjel po 4000km a sviečka je furt čistá, spotrebu ako takú som neskúmal ale viac to určite nežere možná že trošičku menej,ale každopadne u fichtla na nádrži nebudem mat z 5l 1l úsporu  je to vypočítané na 50l nádrž, ja auto nemám ani neplánujem kúpu auta a fotr tankuje furt inde
Datum: 29. srpna 2011 7:34
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Já tankuju podle toho co je cestou, jen se vyhýbám Tank ONO. Tankoval sem tam do SAABa 9-3 2.0T a výsledek? Cukal za studena, myslel sem že je to autem ale zjistil sem, že to nedělá pokud natankuju kdekoliv jinde. A taky to žralo víc, i přes to, že zrovna na Shellce stál benzín 35,2kč a na Onu 31,9 jsem na Shellku za stejný peníze dojel dál ! Už to neřeším, nezajíždím nikam pro levnější benzín, do auta tankuju většinou na JETce jelikož to mívám cestou, teď maj akci víkend, benzín 32,4kč a nafta 31,4kč, za jedny peníze dojedu na JETku asi nejdál. A do fichtla na malý benzínce u nás ve vsi, tankuje tam obsluha (velká výhoda, mám zlomenej stojánek  ) a dokonce mi tam namíchaj i olej
Datum: 29. srpna 2011 0:11
 a musím dodat že dřív sem tankoval na TEMPEXU v uh.brodě .. a od te doby co tankuju na čsad tak auto líp startuje
Datum: 29. srpna 2011 0:01
 tankuju na ČSAD.. a to protoze že cisterna která dováží naftu a benzín jede prvně na OMV a z tama na čsad a rozdil v cene je 2 kačky na litru
Datum: 29. srpna 2011 0:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sesa: jejich "šetřící" naftu tankuju už několik tísíc km do octávky 1.6TDi a celková průměrná spotřeba klesla o desetinu až dvě na 100km, takže za mě spokojenost..
Datum: 28. srpna 2011 23:34
 ja tankuji jen u jedny benzince,, zadny znackova to neni ale s tim benzinem dojedu nejdal,, a to nepocitam ani OMV / SHELL s kterym dojedu mene km,,, a to nemluvim ze jsem si vzal benzim do svecho rumunskeho auta nejnovejsi benal do shnellu co ma usetrit litr na nadrzí, docela jsem koukal,, sezraloto o tri litry vice na nadrzi,,jake mate zkusenosti se shnelkou?
Datum: 28. srpna 2011 23:11
 shrek i OMV v olomouci? tak tj tam už taknkovat nebudem jinak osvěčená zatím Shell a Benzina tam sem zatím žádnej problém neměl
Datum: 28. srpna 2011 22:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 papoil? po zveřejnění výsledků nedávného testu benzínek po celé ČR byla skoro polovina špatných právě papoil, takže od té doby se mu radši vyhýbám, ale osobní zkušenost nemam, autem sem tam nikdy netankoval a dvoutakt sežere všechno... u ostatních zmíněných sem nikdy neměl problém..
Datum: 28. srpna 2011 21:55
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Nejepší benzinky - OMV, SHELL, BENZINA, AGIP, PAPOIL.
Datum: 28. srpna 2011 21:15
 OMV v olomouci ne! taky voda...fichtl mi to sežral ale krosky začali střílet a později nejeli vubec...
Datum: 28. srpna 2011 20:04
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Johnny15 ® : To co říkáš je nesmysl! Ten benzín se tě promíchá jen co se auto poprvé zatřepe! To není žádné dlouhé potrubí, ze kterého postupně ubývá!  maximálně ti to mohlo začít něco dělat jak se spálil benál z karbu a hadiček!
Datum: 28. srpna 2011 18:30
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Doporučuji ještě myslím čsr čerpací stanice KONTAKT služby motoristům maj tam special a relativně dobrý ceny
Datum: 28. srpna 2011 16:22
 slovnaft !!! NIKDY!! aspon ne v Olomouci koupil jsem tam benál do škodovky speciál a po pár km kdy se spotřeboval starej benál to začlo vynechávat a skákalo to jak koza takže to asi ředijou vodou nebo něčím pak mi tmam ještě upadly i dveře na škodárně skoro musel jsem je nadzdvihnout a zavřít takže to je prokletá benzina na tu rači nejezdit .
Datum: 28. srpna 2011 15:59
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 nejlepší je polský benzín je lacný a pekne voní
Datum: 28. srpna 2011 13:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://aktualne.centrum.cz/finance/grafika/2011/08/11/seznam-cerpacich-stanic-pokuta-coi-benzin/ Jinak 2-takt sežere skoro všechno...
Datum: 28. srpna 2011 12:22
 zduŕ, jak se měněj ve vydlicich ty pouzdra? v každej sou myslim 3, nikdy sem to nedělal. tak nevim. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2011 11:42
 Díky
Datum: 27. srpna 2011 11:42
 v kážde vydlici jsou myslým 2 a 2 víc tady http://www.motozelvy.ic.cz/ a dej technika 50 ccm a Vyvložkování předních tlumičů na Jawa 50
Datum: 26. srpna 2011 20:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,nevíte někdo jesi ještě prodávaj ten tuk na řetěz co doporučovali v návodu k obsluze?Já jsem totiž koupil novej řetěz a ten jenom nastříkal olejem jenže ted při jízdě hrozně hlučí protože neni napuštěnej komplet tim tukem a štve to.Je to takovej kterej je za studena tuhej a mazlavej je jenom po rozehřátí na vařiči.A ještě jak poznám utopený gufero?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 17:01
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Stando díky taky jsem o tomto přemýšlel já právě doma mám Dry Lube ale od Motorexu ale to asi bude stejný je to do prašného prostředí.Uvidím jesi to pomůže.Díky
Datum: 26. srpna 2011 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel12337
 Co ti mužu poradit na řetěz je: Dry Lube od Würth(Saebasto)....nosim si to z práce....je to vlastně takový suchý mazání na vysoce rychle točící se řetězy.....úplně to v tom utopíš,ono si to naleze dovnitř a máš řetěz namazanej na rok do předu a nic z toho nekape,neodlítává atd....ne jako když namažeš řetěz vazelínou atd tak že pak máš věčně mastnej ráfek jak to odlítává od rozety.....
Datum: 26. srpna 2011 15:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Aha,já jsem právě gufera měnil ale ze strany spojky jsem ho trošku bouchl dál od hrany ale jinak na motoru je už najeto od té doby asi 400km a právě jsem nevěděl jak se to pozná ale s toho co píšeš usuzuji že to asi nevadí,motor pracuje normálně,Díky
Datum: 26. srpna 2011 11:34
 jak utopeny gufero? jako myslíš tím že už je špatny ? to poznáš tak pokud by to bylo gufero u zápalka tak by to tahalo vzduch takže by ti to vubec nejelo a pokud b to bylo gufero u klikovky tak by to sálo převodovej olej takže by to taky moc nejelo  a z výfuku by se táhnul akorát bílej dým třeba jak na tomto videjku http://www.youtube.com/watch?v=OKRl2r8ZOWo
Datum: 26. srpna 2011 11:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Datum: 25. srpna 2011 21:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo jo dík,já se někde podívám jesi toho nedělaj menší balení a s tím guferem nevíte?
Datum: 25. srpna 2011 21:40
 To balení sem našel jen 8Kg na necelýho litra.
Datum: 25. srpna 2011 21:25
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
Datum: 25. srpna 2011 20:33
 vem to normálně vazelajnou  rozehřát, strčit do toho řetěz..potom ho vyndat a otřít s guferem neporadim
Datum: 25. srpna 2011 19:26
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdarec, vyměňuju olej na Jawě 05, mám doma koupený "Převodový olej Mogul TRANS 90, SAE 90, API GL-4, MIL-L-2105".. Patří tam / může se použít? Spěchá, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 16:12
 v pohodě ho použij
Datum: 29. srpna 2011 16:12
 a pak po 1000 km zkontrolovat a dolít a po 5000km vyměnit
Datum: 24. srpna 2011 16:06
 jo dej ho tam
Datum: 24. srpna 2011 16:05
 Dobrý den, chci se zeptat na mazání pionýra. V návodu se píše, že musí být mazán v poměru 1:30 z důvodu bronzového futra, ale když budu mít kliku na jehlovym ložisku tak bude stačit i menší poměr, ale nevím jaký abych to zase nepřehnal a nezadřel to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:17
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 já dávám 1:30 a olej od REPSOL pro 2T. a benzín SHELL a nebo OMV nebo od AGIPU.
Datum: 28. srpna 2011 21:17
Jméno: trubka
IP: uživatel12332
 Davide-znášli funkci 2T motoru,tak asi znáš ,,cose tam hýbe a točí,,tak ,,maž,,co píše návod a neřež lepší nebo horší oleje.
Datum: 24. srpna 2011 20:19
 Jenda to si len mislíš, 1:40 je taky málo a to je hodne velký blbosť ked lidi rikajú ze ked más "lepsí" olej tak tam daj 1:40, 1:50 a podobne
Datum: 24. srpna 2011 17:44
 u futra neni důležitá kvalita ale množství oleje  ... šak poznáš až se ti futro vydře
Datum: 24. srpna 2011 11:57
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 tady asi hodně fichtlařů ředí 1:50 jehly a já osobně ředím 1:40 futro a ze svý zkušenosti vím že TSF určitě futro umaže
Datum: 23. srpna 2011 22:23
 na oleji se šetřit nemá
Datum: 23. srpna 2011 21:43
Jméno: Matej
IP: uživatel12330
 1:25 asi
Datum: 23. srpna 2011 21:29
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdravím jaký máte názor na olej shell advance vsx?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 21:20
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 čus jo dobrý olej nekarbonuje fichtla pokud mažeš 1:30 a nebo olej REPSOL, MOTUL 510, a nebo MOGUL a nebo CASTROL ja jezdim tet aktualne REPSOL 2T a sem plne spokojeny fichtl jezdi pekne i ostatni motorky.
Datum: 28. srpna 2011 21:20
 Čau, jezdím na něj už druhý rok v babettě a ve fichtlu a bez problému. Nezasírá vejfuk, skoro nekouří a maže dobře.  A znám i další lidi co na něj jezdí a taky bez problému.
Datum: 26. srpna 2011 11:56
Jméno: franta
IP: uživatel12326
 dobrý den chtěl bych se zeptat jestli můžu dát do benzínu dvoutaktní motorový olej PARAMO API TB mám motorku čz 180
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:18
 rači pouřij nákej lepší API AC atd třema mogul TSF anebo já použivám Valvoline motorcicle 2T tyhle oleje co jsem napsal mažou dobřei přy vysokých otáčkách a ne jak m2T jen v nizkých a taky tyto oleje nezanáší spalovací prostor a výfuk
Datum: 23. srpna 2011 21:18
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdarec lidi, mam CZ 175//450 a při nastartování mi od řadičky)zaroven nakopavacky)teče olej ale střšně moc.Má tam být nějaké těsnění?měl jsem ten kryt sundany a nic tam neni jen nasezany .Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 22:28
 zdarec jak je to mozny kdyz sme tam ten kryt davaly tak to bylo v poho zdar skorpil
Datum: 23. srpna 2011 22:28
Jméno: Fík
IP: uživatel11831
 Zdravím draky! Potřebuju poradit s předními vidlemi na 350/638.. Tečou mi do prachovek, tak mě zajímá, co všechno se mění (esi jen ty gufera, nebo eště něco) a jak ty potvory rozeberu? Dík za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2011 16:16
 celá vidlice není potřeba demontovat, stačí vyndat kolo a vyšroubovat zníněné imbusy zespod kluzáku. Napřed je leší ale vypustit olej  Šavle můžou v brejlích zůstat, zbytečně by sis přidělal práci
Datum: 29. srpna 2011 16:16
 sakra. šroub je zapuštěnej a kluzáky jdou ztáhnout z vodících tyčí
Datum: 22. srpna 2011 15:59
 měněj se gufera a musíš skontrolovat vodící tyče jestli nejsou poškrábaný,případně vezmeš 2000 smirkl a rýhy zabrousíš aby jsi o ně nepotrhal břit gufera. Jinak, vidlice vytáhneš z brejlí (samozřejmě bez kola a osy), horní šrouby máš tím pádem sundaný, vytáhneš pružinu a vyleješ olej. Potom otočíš vidlice vzhůru nohama a zespod je v každym kluzáku apuštěnej jeden šroub s imbusovou hlavou, ty vyšroubuješ a pak už jsou kluzáky vytáhnout z vodících tyčí. Opatrně vydloubneš gufera, eventuelní škody opravíš, narazíš nový a opačným způsobem smontuješ
Datum: 22. srpna 2011 15:57
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 zdarec,mam doma motor CZ 175/450 a jaky mam nalit olej do prevodovky?NAšel jsem do auta (75W)to je asi špatný že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 14:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Do těchto motorů se dává olej 90, 75W je moc řídký.
Datum: 21. srpna 2011 14:36
Jméno: pavko
IP: uživatel6667
 je to dobrý olej 75v je prevodový podivej Se na normu neSmí být api gl 5. čtýřka a trojka je v pořádku
Datum: 21. srpna 2011 13:54
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ještě jednou ahoj, vádí 2T motoru olovo v benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 21:23
 nn do škodárny speciál do escorda naturál ale to spíš ta bentina v olmu bude prokletá když jsem tam jen ze škodárnou zastavily tak nám upadly přední dveře a pak šli blbě zavřít
Datum: 20. srpna 2011 21:23
 a to dúfam že si tam netankoval diesel
Datum: 20. srpna 2011 19:39
 ale benzín od slonaftu nikdy !! je to sračky měl jsem ho ve škodovce aproste to nejelo jak by mělo furt to tak houpalochvilu táhlochvilu ne pak jak se vyjezdil koupil jsem benzín na BENZIN2 tak pohoda to sem ipak stalo i s fordem escordem takze palio od SLOVNATU nikdy!! nic proti le nevím co tam slováci lijete za sračky
Datum: 20. srpna 2011 19:32
 V-GUARD od Slovnaftu je taky fajn
Datum: 20. srpna 2011 16:43
 Pomôže to aj u 2T lebo pôvodne olovo, teraz uz len prísada nahrazujuce olova má dobré mazné aj tesniacie vlastnosti
Datum: 20. srpna 2011 16:42
Jméno: vabu
IP: uživatel8771
 olovo se již dávno nemíchá do benzínu.Pokud někdo máte staré auto můžete do naturalu 95 přidat BENADIT BA,maji ho u benzinek.Ahoj draci.
Datum: 20. srpna 2011 13:33
 ne
Datum: 20. srpna 2011 12:55
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 A ani u nějakých silnějších 2T, crossky atd. nevadí ?
Datum: 20. srpna 2011 11:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Nevadí, nechci přímo říkat, že prospívá, ale je do něho určeno a zlepšuje mazací schopnosti.
Datum: 20. srpna 2011 11:20
 olovo se přidávalo do 4T pro mazání sedel ventilu takže u 2T je to uplně jedno jestli ho tam dáš nebo ne
Datum: 20. srpna 2011 10:30
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 dobrý den,chci se zeptat,jak dlouho se zajíždí nové pístní kroužky na pionýru,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 15:35
Jméno: djangi
IP: uživatel12264
 tak tak.... pokud máš vyběhaný válec, který ti ani pořádně netopí ani po výměně kroužku (jako mi na mustangovi), tak tam nemáš co zajíždět a co dokur***... já jsem po výměně ujel pár km a jak jsem zjístil, že to netopí atd tak jsem začal jezdit na plný kotel a poměr tak 1:45 cca a nic se temu nestalo.... zato 05 po výbruse topí minimálně 2x více  ale to už je jiná kapitola...
Datum: 21. srpna 2011 15:35
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 ok,díkes
Datum: 20. srpna 2011 12:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli chceš jezdi klidně celej den... nevidím nic zvláštního na zajíždění kroužků ve vyběhaném válci.
Datum: 20. srpna 2011 10:23
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 to stačí ?
Datum: 20. srpna 2011 10:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 10 minut jízdy né úplně na krev.
Datum: 20. srpna 2011 10:05
 Zdar hoši su naštvanej. Koupil jsem si přepouštěcí gumu do zadní kyvné vidlice..která přepouští olej z motoru. Když jsem ji tam nasazoval tak jsem musel šroub šrouboval do té gumy protože byla na těsno ale nebylo to jako nějak strašny ale prostě potom jsem se jel projet a večer jsem se podíval a najednou vidim že je prasklej.... kde se stala chyba? Chyba materiálu? Nebo jsem udělal něco špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 21:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ,ožná jsi to moc utáh, nebo byl až moc natěsno, ale to má být
Datum: 19. srpna 2011 21:30
 Ahoj, potřeboval bych poradit, mám jawu 350/639 a furt nemůžu příjít na správný poměr oleje do benzín. Nádrž mám na 15 l a vždy mi to strašně "hulí" a kontroloval jsem olej v převodové skříni jestli to náhodou nepřisává a nepřisává. Míchám to se Speciálem a uvažuji, že přejdu na klasický Natural 95.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 14:06
Jméno: Michal
IP: uživatel12292
 Aha, tak v tom případě já to míchám tak 1:60,protože dávám 2 a 1/2 dcl. Trysky, kaburátor a bohatost je v pohodě ale ještě na to mrknu znova.
Datum: 19. srpna 2011 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel12293
 Naturál/Speciál nemá vliv na kouření motoru či misící schopnost oleje s benzínem.....kolikpak dáváš oleje do těch 15 litrů? Teď nevim kolik se má mazat 639 podle příručky,ale když plácnu 1:40.....takže na tvojí nádrž necelý 4 decky(odhad cca 3 a 3/4 dcl) oleje.....kolik ojele tam dáváš ty? A trysky a karburátor a bohatost směsi OK?
Datum: 19. srpna 2011 11:06
|



|