slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mumlos      IP: uživatel12510    
Zdravím draci měl bych takovej dotaz ohledně lití olova do benzínu na benzínce jsem si koupil takovou lahvičku na 40L za 30kč tak by mě zajímalo k čemu tam to olovo vůbec slouží popřípadě jestli jsem stím spíš víc neuškodil než pomohl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
1) v pionýru je to úplně zbytečný, ničemu to neprospěje ani neuškodí (kromě tvojí peněženky). Jak již bylo zmíněno, je to přísada na ochranu ventilových sedel starých motorů (škodovky 120 a pod.). 2) ani v benzínu special již "olovo" (přesněji tetra-etyl-olovo) mnoho let není a nesmí být. Bylo nahrazeno jinou netoxickou látkou. Důvod: ekologie, jak jinak. ještě poznámka: tetra-etyl-olovo se kromě ochany sedel ventilů používalo ke zvýšení oktanového čísla benzínu - má výborné anidetonační účinky, proto se v některých závodních benzínech používá dodnes.
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ja to tam leju pomáhá to oleji lépe mazat motor a z výfuku mě to krásně voní...
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Jo to jsem si taky četl ale o fichtlu tam nebylo ani slovo.. :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no já myslim, že by to taky mohlo byt napsaný na té flašce cos koupil. aspoň já to tak dělám, že si první přečtu na co to je a až pak to koupim
 
 
Datum: 10. listopadu 2011 6:51
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olovo tam slouží k tomu,aby se nevymlátily sedla ventylů u starých čtyřtaktních motorů třeba jeko je škodovka a podobně. Na tom sedle ventilu se udělá takový film,který jakoby utlumí náraz toho ventylu a chrání to sedlo... U nějakého pionýra nebo jiné jawy je to dá se říct že zbytečné... Jenom u mého pionýra s malinko upraveným motorem to olovo jde trošinku poznat že to lépe tahne odspodu a o něco víc to točí,spíš zanedbatelně ale přece
 
 
Datum: 09. listopadu 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Lojza      E-mail:      IP: uživatel8993    
Čest borci a borky. Chcu sa zaptat jaký je poměr benzínu a oleje do pionýra? Olej klasika M2T. Předem dík za odpovědi čest Lojza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:40 je menej jako 1:30 nie viac.. maž 1:30 nebo 1:33
 
 
Datum: 09. listopadu 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle výrobce má být poměr 1:30 ale mužeš i 1:33 1:40 je už moc
 
 
Datum: 09. listopadu 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: lofasek      IP: uživatel12258    
mělo by stačit 1:40
 
 
Datum: 09. listopadu 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej se dává v poměru 1:33 a při záběhu 1:25
 
 
Datum: 09. listopadu 2011 13:36
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
zdarec draci potřeboval bych vědět jakou cenu ma olejovi čerpadylko na čz 175/477 oilmaster diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem potřeboval nové čerpadlo.. na burze ho jeden chlápek prodával za 1500... o 2 stánky dál mi ho prodal jiný chlap za 150kč a i s kartrem :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží kde...na burze se nechaly koupit nový za 200, někdo má nový za 600 a někdo ti prodá ojetý za 50...
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 8:56
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draci! Mám doma motor ze 477, ale bez posilube. Dá se to čerpadlo v dnešní době někde koupit, v e-shopu, nedělají se třeba repliky? Nebo zbývá jedině brouzdat po aukru a jiných inzerentních serverech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulich: je to na čz 180 a potřebuješ na to uplně jiný víko něž na posilube...taky potřebuješ uplně jinou trysku do karteru...
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A tohle by by pasovalo i na 477? Není to jen na ty nejnovější čezety 180?
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/olejove_cerpadlo_kladka_26_cz22.html
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, z motoru mně kolem startovací páky protejká olej a kape na stupačku. Prosim poradíte co s tím ? Nechce se mi pulit motor kvuli tomu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky můžeš zkusit to starý gumový kolečko obrátit naruby a opět instalovat, v mém případě to zastavilo kapání úplně.
 
 
Datum: 27. října 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ano, zápich na soustruhu je nejlepší řešení. Nasadí se o-kroužek do drážky a instaluje zpět. Je to složitější, ale už to nebudeš nikdy více řešit. Sám sem si to tak udělal před 2 lety a stále sucho :-)
 
 
Datum: 27. října 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to už ani neni vada ale vlastnost pionýrů, novej o-kroužek pod startpákou moc nevydrží a za chvilku teče znova, údajně funkční řešení je rozpůlit motor a do osy startpáky udělat na soustruhu zápich pro o-kroužek v prostředku toho "tunelu", kterým prochází.. ale snažší je se s tim smířit, kapku občas utřít a neopírat pincka o pravou stranu (aby nebyl nakloněnej doleva)...
 
 
Datum: 27. října 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
když ti teče olej kolem startpáky není jediný důvod k půlení motoru...stačí sundat startpáku z hřídele, oddělat tu plechovou jakoby zarážku a podívat se na tu gumičku co tam je jestli těsní a popřípadě tam nakydat třeba nějakej silikon...to si myslím poradíš...:-D
 
 
Datum: 27. října 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec čím to může být,že mě strašně moc kape něco černého mezi kolenem a výfukem,mám nastartovanou jawu 21 3 minuty a je pod kolenem louže jak kdy bych vylil 250ml oleja a jawa 21 má najetí 200km od go dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
a ty si asi sketěl z višně ne? :-) karbon se vytváří docela rychle otázka je v jakém množství... záleží kolik maže a kolik mu to žere... pokud na nádrž najede dejme tomu 200km a maže to 1:25, tak by ses asi jó divil co to udělá....
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáši kolik jsi najel na pincku?asi 50 km že?za jednu nadrž se nic nezakarbonuje.a ta druhá nic nerozpustí.chce to jen tu správnou teplotu a vypálí se to.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
já tam dávam mogul ts ,1:25,jehla na 2.zářezu a nic nechčije
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel12264    
aha... za 3min kaluž jak kdyby vylil 250ml oleje... si upad ne? nespálená směs... :-D:-D vtipálek někdo co?:-D a jinak k čemu je polosyntetika? je to střed mezi minerálem, který ti zasírá motor a syntetikou, která ty srajdy rozpouští... tak co to asi bude dělat když nalítá na plnou nádrž minerálu a pak bude mít plnou nádrž polosyntetiky.... si to zkus sám když to nejsi schopný pochopit... :-/
 
 
Datum: 17. října 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Je to jen nespálená směs . Lukáš píše nesmysly .
 
 
Datum: 17. října 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně vyčisti vejfuk a koleno, třeba ho vypal, to je je nejlepší a jezdi jen na jeden druh oleje.... Doporučuju ten mogul tsf.
 
 
Datum: 16. října 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
říkám... dělá to to střídání minerálního a polosyntetikou... začni lít jedno nebo druhé a je jasné, že to přestane... (bud až ty rozpuštěné srajdy vytečou, nebo pokud zůstaneš u polosyntetiky, tak až ti vyčistí celý výfuk... :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávám Mogul tsf 1:33 :-D:-D
 
 
Datum: 16. října 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jawaman: já mažu 1:25 a nikdy jsem neměl podobný problém... neříkám že z toho nechčije nic, ale těch pár kapek za kdoví jakou dobu oproti tady tomu....
 
 
Datum: 15. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12545    
to muže být tim že tam třeba dáváš hodně oleje a pak ti to blije, utěsni pořádně koleno s válcem a výfuk s kolenem
 
 
Datum: 15. října 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pak se div.... minerál ti udělá v motoru karbon a polosyntetika ti ho začne rozpouštět (pak ti z toho lítají ty hnusy)
 
 
Datum: 15. října 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já to střídám jednou minerální jednou polo syntetiku.
 
 
Datum: 15. října 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je vlastnost 2T motora
 
 
Datum: 15. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
nelil si do toho předtím nějaký minerální olej a teďka polo nebo plnou syntetiku?
 
 
Datum: 15. října 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: štefan      IP: uživatel11191    
zdary draci chtěl bych se zeptat mám kawu kx 125 a tečou mo přední tlumiče ja a co mám udělat a jaký olej díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11191    
a jek se to generáluje??díky
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumičovej proste olej do tlumiču
 
 
Datum: 13. října 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: štefan      IP: uživatel11191    
jj díky a jakej se tam dává olej??
 
 
Datum: 13. října 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
bude to chtít je zjevně vygenerálkovat, hlavně teda vyměnit gufera
 
 
Datum: 13. října 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
jede pionyr na namichanej benzin s naftou opravdu ohoden lip? de prej vic do toček... a kolik to mam ředit? jako myslim naftu s benalem.. a kolik oleje, normal jak do benzinu? diky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně to stando smaž, nemusim bejt pořád já ten zlej:-))))))))
 
 
Datum: 11. října 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Ty to nemíchej s ničím!
 
 
Datum: 11. října 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jorus      IP: uživatel12180    
no coment..........
 
 
Datum: 11. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasně... výkon jde nahoru a spotřeba dolu :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
:-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. října 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12579    
děláš si prdel? to jako budeš dotaz kopírovat a opětovně vkládat obden dokud ti někdo neřekne,že mužeš jezdit na naftu.....kdyby bylo po mym,mažu ti to rovnou....ale zatím nechám to na více kompetentní osoby....
 
 
Datum: 11. října 2011 18:48
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
jak mám zakonzervovat fichtla na zimu: Nechci to pak mít na jaře zase orezlý odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
já dycky natřu olejem chromy,nejlíp vyjezdim nádrž co to de,karbec taky vajezdim do sucha,a tak jednou za měsíc to protočim no....
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
souhlas s maverickem, jen doplnim že chromy (zvlášť ty hodně dobrý) silichrom poškrábe, takže radši tempem, nebo je stačí i potřít hadrem pokapaným olejem..
 
 
Datum: 10. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a neparkuj ho ve sklepe nebo nekde ve stodole kde není průvan
 
 
Datum: 10. října 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja to zvyknem robit tak, ze nakopnem motorku, odstavim privod benznu a zhodim vzduchovy filter, a ked uz sa zacnu zvysovat otacky tesne pred spotrebovanim paliva v plavakovej komore, streknem mu cez difuzor striekackou motorovy olej, motor zdochne a zakonzervuje sa, aj klukove lozisko sa premasti...Benzin z nadrze nevypustaj! Inak chromy prejst silichromom, motorku zakryt plachtou a ostatne nemas co riesit ak je vsetko ako ma byt, na jar dofuknes kolesa vycistis sviecku a nemas problem ho znovu ozivit :-) Zdar ;-)
 
 
Datum: 10. října 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal:Nechci dělat flame,ale on se ptal jak ho konzervovat,ne na to co s nim děláš v zimě ty :-)
 
 
Datum: 10. října 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11449    
Já nekonzervuji,dračím celou zimu.Prarkrát hgo opláchnu od soli a lítám a lítám.
 
 
Datum: 10. října 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám 350/639 a mažu polosyntetikou v poměru 1:50. Známý mi doporučil že můžu dávat i plnou syntetiku v poměru 1:100 a výfuky budu mít čisté jako na 4T a bez žádného dýmu. :-D Co na to říkáte? Vyplatí se to nebo je to zbytečnost. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no protože zrovna tenhle výrok se mi líbil... muj úsudek je mazat čímkoliv co maže a nestojí moc peněz. čili M2T ... ja si na nej stezovat nemuzu... že by extra karbonoval se u mojich motorek říct nedá.... po 30ti tis sem rozdělal výfuk na číze a žádné bájné hroudy karbonu nebyl.. vlasně v něm nebylo nic... zakarbonovaný píst od M2T sem videl jen u pionýra.. u čz ani v kývačce 250 sem nic takové neměl.
 
 
Datum: 10. října 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12570    
A vůbec.....Proč vlastně papouškuješ moje výroky,když si zřejmně nepochopil o čem se psal? To nemáš vlastní úsudek? Vlastní názor? Tady je vás takle hafo....a když napíšu že se má řetěz mazat hovnama,tak všichni začnete mazat řetěz hovnama.....a eště budete psat jak vám to zvedlo "víkon" ..... to jen tak pro zamyšlení....standa
 
 
Datum: 10. října 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12567    
Cezetak: vole 639 neni kejvačka! Jako nebál bych se polosyntetiku 1:50....ale určitě ne plnou.....už jen kvůli továrně blbě řešenejm přefukum který sou stabilně plný karbonu at jezdíš na minerál nebo na polosyntézu.....
 
 
Datum: 09. října 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12481    
mažu pionýra 1:50 s M2T.. klika na jehlách. Vše OK :-)
 
 
Datum: 09. října 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má pravdu ten Bakoun!! :-)) jen bych upřesnil že se máš řídit podle výrobce motoru a ne podle výrobce oleje...
 
 
Datum: 09. října 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec s plnou syntetikou umažeš i 1:100 lehce...problém nastává s ložisky na klice a bronzovým futrem na ojnici...pokud máš jehlový ojniční ložisko tak do těch 1:40 ;-) jinak se drž 1:33 :-)
 
 
Datum: 09. října 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se to taky nezdá, vždyť ten dým není zas až tak špatný :-D
 
 
Datum: 09. října 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa tu cca 2 dny zpět napsal "čím lepší olej motoru dopřeješ, tím vic mu dáváš na prdel" ... tak si to přeber :-)
 
 
Datum: 09. října 2011 16:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Míchej to dále v poměru určeném výrobcem at už používáš jakýkoliv olej, syntetika lépe nemaže, pouze lépe snáší vysoké teploty u velmi výkonných motorů.
 
 
Datum: 09. října 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:100 lol :-D
 
 
Datum: 09. října 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kopni známýho do prdele a řiď se pokyny výrobce...
 
 
Datum: 09. října 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
mam dotaz když naleju do pincka převodovej olej tak mi začne po chvili prosakovat okolo nakopávačky nevite nekdo co stim je..???? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
danekod &reg; to skusim když řikáš že to fest těsní tak dik :-D
 
 
Datum: 10. října 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejúčinnější a nejlehčí postup : 1) Sundáš dekl a nakopávačku, 2) Seženeš si maličký gumový o-kroužek a velký gumový o-kroužek (aby se vlezl do toho malého) . 3) Na tu hřídel nandáš ten malý o-kroužek a na něj ten velký o-kroužek 4) Nasadíš nakopávačku a dotáhneš, nasadíš dekl a jedeš. Mám to tak na 2 motorech už léta a ani kapka .. těsní to fest.
 
 
Datum: 09. října 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
jak řikal mates tak to zatim taky dělam ,ale ja mam totiž tet asi 3 měsíce motor po GO tak do znova rozebírat nechcu ale do budoucna bych se do toho mach pustit tak dik všem :-D
 
 
Datum: 08. října 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: Remember      IP: uživatel12485    
Tento problém se dá řešit tak, že rozpůlíš motor a vyjmeš startovací segment. Na hřídel start. segmentu si odměříš vzdálenost 3 mm od místa, kde vylézá hřídel z karteru a na tom místě si nech vysoustružit drážku 1,5 x 2 mm a navleč na ní gumový o-kroužek. Ten ti zabrání vytékání oleje na 100%. Je to sice pracnější, ale účinnější, než lisování o-kroužků v plechovém gipsu na karter atd... Olej nemá šanci se dostat ven. :-)
 
 
Datum: 08. října 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Mám ten samej problém jak ty a ignoruju to, vždicky když dojezdím dám pod fíka hadr abych v garáži neměl louži :-D
 
 
Datum: 08. října 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to už ani neni vada ale vlastnost, můžeš vyměnit O-kroužek pod nakopávačkou, ale pochybuju že to nějak dlouhodobě pomůže, nejsnažší rada je opírat fichtla o levou stranu.. (to samozřejmě platí jen pokud máš v pořádku gufera pod sekundárním kolečkem a v pravym deklu, pak je závada jasná)
 
 
Datum: 08. října 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
novej simerink 15-35-7, myslim tim ten v pravim deklu zapalovani
 
 
Datum: 08. října 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel9266    
v jakem poměru michate benzin do pincka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33 ale nemusis zas nejak stresovat kdyz das o kapku vic newbo min tak se nic nestane (o kapku ne o pul litra) ;-)
 
 
Datum: 07. října 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel10790    
zalezi na ojnici jestli mas futro nebo jehly
 
 
Datum: 06. října 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:33
 
 
Datum: 06. října 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
A jaký by měl být poměr,když používám Mogul tsf do jawy 21 ?
 
 
Datum: 06. října 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
1:50 ale záleží jakej máš olej...
 
 
Datum: 06. října 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klokanihlava peknej blbosť! pomer udáva výrobca! 1:33 z tých ridkých ešte neco navíc
 
 
Datum: 06. října 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
1:25 (záběh) jinak jsem lil 1:40 M2T ;-)
 
 
Datum: 06. října 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já dávám na 6 litru benzínu 98 oktanu čtvrt litru oleje mogul tsf
 
 
Datum: 06. října 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: googo      IP: uživatel12537    
to je jasný 1:33
 
 
Datum: 06. října 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel11637    
1:33 na 33litrů benzínu 1 litr oleje
 
 
Datum: 06. října 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: colek      IP: uživatel12172    
Zdarte draci. Mám dotaz- akorát si čtu na sesa moto dílenskou příručku na babettu a všim jsem si že nějak nemažu ložiska na kolech-jsou suchá. Jakou mám používat vazelínu- jejich A00 jsme jaksi nenašel tak jaká je nějaká dobrá vazelína? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Dá se sehnat, viděl jsem ji už hodněkrát na benzinkách. Mogul A00 v takový modrý pixle. Ale dej tam klidně cokoliv, já mám doma nějakou LA2 a mažu to s tim taky.
 
 
Datum: 05. října 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
pri babete to maš jedno to nieje nejak extra namáhane čo najdeš to daj
 
 
Datum: 05. října 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
cus jaky olej mam lid do převodovky když to hodne vytačim ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se stane ? spojka vyleze a nafackuje tiu :-D ne nali tam co tam má být a jeto a neřeš pi.oviny proste pp 80 nebo pp 90 třeba takovej paramo gyrol 80W :-)
 
 
Datum: 04. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
a co se stane když tam naleju motorový olej co mi to udela se spojkou
 
 
Datum: 04. října 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jakýkoliv co teče :-D (PP90)
 
 
Datum: 04. října 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
običajný
 
 
Datum: 03. října 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to uplně jedno
 
 
Datum: 03. října 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
to vim ale jaký myslim značku nebo tak ???
 
 
Datum: 03. října 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lid? Jestli jsi myslel lít, tak převodový olej.
 
 
Datum: 03. října 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
zdar draci jakej je do fichtla nejlepsi benzin?a jak mám ředit a jakym dobrym olejem? dikes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nas shell benzin nema moc dobrou povest :-D
 
 
Datum: 07. října 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: altair336      IP: uživatel9266    
ja použivam natural 95 s husgvarnou xp a ředim 1:50
 
 
Datum: 02. října 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakejkoliv benzín a jakejkoliv olej do dvoutaktu
 
 
Datum: 02. října 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině natural 95 + motul 510
 
 
Datum: 02. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
ja jezdim natural 95 a M2T :-D na moje ježdění nejlepší co může být.A to co se říká že hodně karbonuje mi moc nepřide.
 
 
Datum: 02. října 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: KubiK      IP: uživatel6617    
Tak hele nejlepsi benzin bude asi Shell V-POWER a olej Valvoline 2T :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 16:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
som zo SR benzin special uz nemáme..(u nás tomu rikali UNI) máme jenom natural 95,98, potom rôzne výrobky shellky, mne osobne ide najlepšie na shell fuel save netural 95 + M2T super (API TC)
 
 
Datum: 02. října 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kupuju nejlevnější benzín a nejkevnější olej a nikdy nebyl s ničám problém
 
 
Datum: 02. října 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
no u nas na benzince maj 91 aji v okoli takze mám štestí =D a je to special 91
 
 
Datum: 02. října 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
nejlepší kombinace je natural 91 a M2T. Do fichtla to úplně stačí. Akorát 91 už moc neseženeš, já mam štěstí že u nás na takoví zapadlí benzínce 91 pořád maj :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Natural 95 a M2T
 
 
Datum: 02. října 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johnny: já na ten garden nalítal už docela dost km a nemůžu říct jediný slovo proti, předtim jsem jezdil na Castrol 2T, a nepoznal jsem rozdíl.
 
 
Datum: 02. října 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
garden je do sekaček dej tam ten mogul tsf a benál naturál 95
 
 
Datum: 02. října 2011 9:49
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám do své jawy 21,Mogul tsf a Castrol garden a su spokojení:-D:-D
 
 
Datum: 02. října 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
zdar chlapi koupil sem si naturál 98 o3 oktany víc nezkurvý mi to motor ? mažu 1:30 mogul tsf a zvýšý se trochu výkon ? nechcy žádnej tuning jen aby to líp zvládalo kopce bez podřazování díky a zdar :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: jawa21      IP: uživatel12631    
Zdar borci.Jawo05 co tu kecáš za blbosti že leteckej benzín má 130 oktanů? :-DDD Leteckej benzín má kolem 85 oktanů.A čím máte větší oktanové číslo tak máte větší kompresi=vížší výkon.A taky klesá spotřeba.
 
 
Datum: 21. října 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši vy furt řešíte co se stane pojede lip atd proč furt chcete dělat z fika zavodni stroj ja si ten kopec klidne na tu dvojku vyjedu a vubec se mi nic nestane zlatý standa a jenco ;-)
 
 
Datum: 07. října 2011 9:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
shrek: ano u 2T musíš uvažovat objem válce od chvíle uzavření výfukového kanálu ;-) rozumíme si,to jsem rád.....
 
 
Datum: 03. října 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 05 rozdiel rozhodne budes cítit aj ked nebudes mat upravený motor, lebo na čistý 100-102 oktanový benal + olej fichtla NENAŠTARTUJEŠ!!! to sú moje skúsenosti, vypustil som benal z plne funkčneho mustosa nalil som shell VP.R. a nemal som sancu ho nastartovať! do frasa pochopte to! dobre si to písal odolnosť voči samozápalu, respektívne potrebujes k tomu urcitý kompresný pomer aby si to vôbec v motore zapálil, fichtl na to nemá
 
 
Datum: 03. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky stando :-) jestli tuším správně tak u 4T se komprese neztrácí přes kanály ve válci, ale to je moje teorie :-)
 
 
Datum: 03. října 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12521    
shrek: uvědom si rozdíl v kompresním poměru 2T a 4T motoru ......na tvém motoru s teoretickym kompresnim poměrem 13:1 je reálný kompresní poměr nějakých 8:1 .....takže tam per Naturál 95 a buď v klidu ;-)
 
 
Datum: 03. října 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jednom fóru jsem četl (jednalo se o tuning Š120) že jednomu stupni komprese odpovídá a je nejlepší 9-10 oktanů, což si myslím že by se dalo aplikovat i na fichtla....Dotaz na zkušenější : mám 12,8:1 takže kdybych použil palivo o 115-125 oktany řekněme že by to šlo poznat při jízdě? v peněžence ano :-D jezdím normální 91 a nemám problémy se samozápaly a nějakým vadnutím... Dík :-)
 
 
Datum: 02. října 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Oktanové číslo vyjadřuje ,,odolnost,, paliva vůči samozápalu. (Chemickou podstatu tu nebudu rozvádět). Čím je větší, tím je vyšší i odolnost a kvalita paliva při hoření. Jestli nemáš motor v nějaké vyšší úpravě vhodné pro závody, tak nemáš šanci poznat rozdíl. Při použití paliva s vyšším okt. číslem se ti lépe mísí palivo se vzduchem při kompresi, dochází k lepšímu spalování... Takže mistři ladiči, rozdíl poznáte pouze ve chvíli, kdy budete do fichtla lejt letecký benzín s 130 oktany.
 
 
Datum: 01. října 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
Ty si chytrolín matouši mysli si co chceš :-D ty tvoje žvásty cenil bych si kdyby si řekl něco smyslu plnýho ale tohle ? to mi řekne i deseti letý dítě :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12516    
Ano....pokud máš závodní motor na špičkové úrovní,tak je potřeba palivo o více oktanech.....přecejenom ty kompresní poměry si o to říkaj....ovšem až do nějaké teoretické komprese 12:1 se bezproblému dá jezdit na Speciál 91.....Naturál 95 ideální....hraje tam roli objem spalovacího prostoru,vrtání válce a výška výfukovýho kanálu......
 
 
Datum: 01. října 2011 12:26
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Placebo efekt...
 
 
Datum: 01. října 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
tak musim vyvrátit vše co říkaly že výkon klesne ba naopak kvalty jdou pěkně za sebou to co sem jezdil na 2 kopce ted vyjdu na trojku sice jen tak tak ale není problem krásně startuje a zdá se mi že je i tiší 100 oktanu už by ten rozdíl asi byl ale ale u 98 výkon neklesá ba naopak :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono s tim lihobenzínem je to ještě trochu jinak. na ten je tušim ještě potřeba větší tryska. mimochodem jsem se doslechl že kdo jezdí na lihobenzín a nemá ho napsanej v techničáku jako palivo schválený výrobcem, dopouští se danovýho ůniku. ale možná to je kec, ničim podložený to nemám...
 
 
Datum: 01. října 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žasnu :-D
 
 
Datum: 01. října 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Zkrátka je to o kompresi, když nějak upravíš motor, tak si tam lej co ti příjde nejvyšší oktan, ale původně je to BA 84.
 
 
Datum: 01. října 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
áha... no aspoň jsem se přiučil :-) protože jsem právě slyšel, že to někdo nalil do 250 a že to nemá takové výkony... to by potvrzovalo to, co se tady říkalo :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel12515    
E85 nemá 85 oktanů, znamená to 85 procent ethanol a 15 procent N 95....Má to něco kolem 108 oktanů..
 
 
Datum: 01. října 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jenco: takže když na 84 oktanový jede nejlíp, tak by tomu sedl nejvíc ethanol 85?? tomu se mi zas až tak nějak nechce věřit :-)
 
 
Datum: 01. října 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
věřte standovi a jencovi. mám stejný zkušenosti jako oni. v želvím pávru jsem nakonec myl rozpůlenej motor a byl jsem rád že jsem pro to našel nejaký využití. a to se nedá říct že bych na to neměl kompresi:-))))
 
 
Datum: 01. října 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
No mě řikal jeden chlápek u garáží co tam chodí leštit favorita, že leje do babety a 21 čky natural 98 a že to jede mnohem líp. Babeta na to prej jede o 10 víc než na natural 95! No moc se mi tomu věřit nechce, je na čase abych to vyzkoušel :-)
 
 
Datum: 30. září 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 98 jede o 10 km/h víc než na 95 :-D , to bude určitě pravda... Já kupuju 95 a nevidím důvod proč kupovat více oktanů, výkon to rozhodně nezvýší... Někdo zase hledá koně, kde nejsou, že Dandiku ;-)
 
 
Datum: 30. září 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12513    
Vim že tu často hodně teoretizujeme....ale i tak...v tomhle případě jděte s teoriema a encyklopediema do háje zelenýho......kecy,kecy,kecy.....chceš aby ti to víc jelo.....sežen si starej Speciál 91,červenej,olovnatej,voňavej.....a pak nám tu vysvětli proč je to v rozporu s teoriema a encyklopediema......nebo si zkus Vervu do seriovky.....jediný co se stane,že to začne jít tupě,víc se to hřeje,víc to žere a ta modrá sračka z benzinu zalepí všechno kudy proleze......howk......prej encyklopedie.....takovej už tu dlouho nebyl.....
 
 
Datum: 30. září 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dandik: Neraď Jencovi nějaké encyklopedie chlape :-D Taky je důležítá spíš ta zkušenost, kterou Jenco má :-) A mě to jede nejlíp na 91 speciál...
 
 
Datum: 30. září 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mám vyštudovanú... ty s neukončenou základnou školou mi nemluv. nehladaj výkon tam kde nieje..
 
 
Datum: 30. září 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mal som to miešaný s benzinom 95! do mustanga som nalial iba čistý VP.R. a jednoducho to nešlo naštartovať! hovorím kto tomu neverí nech si to vyskúša...
 
 
Datum: 30. září 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco nemas pravdu tak moc nemluv... radši si nejdříve nastuduj nějáké encyklopedie
 
 
Datum: 30. září 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzial v minule som natankoval shell VP.R. fichtl akurát som cítil z valca 2X vačší mechanický hluk... lepsie to neslo! a za 50km mi roztrtkal silikon medzi kolenom a výfukom ale to asi tvoj kamarát necítil na poliach s deravým výfukom :-D:-D.... pak vyštuduj automechaniku.. tam ti to naucia
 
 
Datum: 30. září 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak to se asi trošku mýlýš kamrád nalil do jawi 21 100 oktanu a lýtalo to jako drak ! ale 100 oktanu mi přilo moc tak sem si koupil jeno 98
 
 
Datum: 30. září 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyššie oktánové číslo znamená ze ťažšie horí ten benzin, čím je to číslo mensie tým líp to jede.... ked tomu neveríš tak si natankuj do toho shell V-power racing a fichtl ani neblafne :-) nemá na to kompressie... fichtlácký motor je konštruovaný na 84 oktánový benál... a aj 95 je dost na hovno.
 
 
Datum: 30. září 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo a jak si přišel nato že to sníží výkon
 
 
Datum: 30. září 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel12258    
i love mogul TSF
 
 
Datum: 30. září 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znízí ti to výkon....
 
 
Datum: 30. září 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Motor je maximálně valděnej hladina ok jehla na druhym od zhora předstih štelovanej za běhu jedná se o seriovku
 
 
Datum: 30. září 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
co by se ti na tom kurvilo, když je to zvyklé jezdit na ředidla apod hnusy... :-/ ale pochybuju, že by ti to nějak přidalo na výkonu... radši polaď motor...
 
 
Datum: 30. září 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Vopat      IP: uživatel11191    
čau draci měl bych takovej dotaz máte někdo skušenosti s olejem mogul tsf jestli to mužu dát do kawi kx 125 píšou tam že je to vysokootáčkový olej tak nevim jestli tam mam dá tuten nebo castrol tts.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8213    
:-D:-D:-D dobrý no.....seš vyježděnej že mužeš jezdit licence....tak proč je nejezdíš? Když tě Hobík uráží....hobík není žádná urážka....pouze terminus technicus pro "amaterské jezdce" na závodech....
 
 
Datum: 23. září 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11191    
já ti dam hobíka normálně celou trať na plnej plyn a neni problem na každej kval jí postavit jako svíčku ty hobíku
 
 
Datum: 23. září 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ten Cross Power lily jak do RM125 tak do seriový čz 513 a do klapkový čz980
 
 
Datum: 23. září 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plně syntetickej je Motul 810-taky tomu odpovídá cena.....ano mužu jen souhlasit :-D co je pro Hobíka kudla,je pro motorku furt ještě šudlačka.....ale stojim si za tim,že do takovýhle krosky nesmí přijít žádnej levnej nekvalitní olej.....chce to vysoce výkonej plně esterifikovanej 2T olej.....a ten poměr 1:40 se mi zrovna moc nezdá....brácha jezdil jen Hobby,ale nikdy nešel pod 1:33...podle počasí.....když bylo 35° ve stínu tak jezdili i 1:25 oleje za 800,-/litr .....nicasil je nicasil.....
 
 
Datum: 23. září 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To, co si hobík myslí, že je kudla, je pto tu motorku většinou šudlačka .)
 
 
Datum: 22. září 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11191    
závody nejezdim ale už jsem zkušený a dávam jí docela kudlu ptal jsem se na to protože jezdim už 4 roky na castrol chtěl bych něco levnějšího.za kastrol jsem dával kole 500kč a ten litr oleje sem vyjezdil tak za víkend.
 
 
Datum: 22. září 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
800Kč litr?? to jsem teda ještě nežral,,, znám doost kluků co jezdí 2t at už dváci nebo dvěpade a jezděj oleje do těch 400Kč. To jezděj nějaký borci co jezděj aspon evropu ne? :-D a maj dost sponzorů :-D
 
 
Datum: 22. září 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
standa: koukám na obal od Motulu 710: 100% syntetic lubricant... Pokud nejezdí závody (jakože pochybuju, když se ptá na olej), tak bych tam klidně tu 710 dával. Nestojí žádný majlant. Poměr by měl být (jestli si to ještě pamatuju) 1:40.
 
 
Datum: 22. září 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel11191    
je to čistý kross
 
 
Datum: 22. září 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12476    
a navíc jestli to má přívěru,tak musíš jedině plnou syntetiku......
 
 
Datum: 22. září 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12476    
Záleží na tom,jestlí má kawasaki KX otevřenou krosku,KX zavřený homologovaný "enduro" a nebo úplně cestovní verzi KMX.......do endura a do cestovní stačí polosyntéza.......do krosky jedině full....a pokud je ježděná závodně,tak rovnou nějakej plně syntetickej/esterovej závodní olej...třeba motorex croospower 2t....ten váš motul 710 je něco mezi polo a full syntetikou-má vysoký podíl syntetiky,ale čistá syntetika to neni(píšou to i na obalu,ale anglicky) takže je dobrej tak do tý zavřený verze(já to leju do upravený J21).....nevím jestli nejsem z jinýho světa ale u nás dávali do závodních 2T(jetejch na závodech) samý oleje od 800,-/l a výš....a sakra si dávali pozor,aby ho tam dali dost.....to jen takový odbočení..... zkus si jet pár závodů na ten Motul 710....po každym závodě budeš dělat Nicasil....což je částka sakra vyšší než investice do 2T oleje,který do daného stroje pro dané použití patří......
 
 
Datum: 22. září 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to dobrej olej... rozdíl třeba od motulu nebo repsolu atd. je v tom, že neplatíš značku, jinak je to to samý
 
 
Datum: 21. září 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
jj je to celkem dobry motorka kdyz se to trochu toci
 
 
Datum: 21. září 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Vopat      IP: uživatel11191    
máte někdo skušeno s tím to olejem midland potřebuji to do soutěžáku
 
 
Datum: 21. září 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
určitě fůl syntetik,,, motul 710 jsem ve dváce taky jezdil,,, byl ok, ale dost drahej,,, plná ssynttetika od midlandu mě pak přišla na cca 250Kč a spokojenost,,, jezděj jí tu většina dvoutaktáků
 
 
Datum: 21. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jestli se nepletu, tak KX je čistý motokross. Tam bych volil "plnou syntetiku". Osobně jezdím Motul 710. Castroll TTS je kor u benzínek zbytečně drahý...
 
 
Datum: 21. září 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Vopat      IP: uživatel11191    
jako??díky
 
 
Datum: 21. září 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
cau kamarad mel kmxo a spis bych volil nejakou plnou syntetiku
 
 
Datum: 21. září 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
čím to je že když vypustím olej z převodovky tak je z toho taková lepivá sra*ka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12525    
nekvalitní olej
 
 
Datum: 03. října 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: kosik      E-mail:      IP: uživatel12409    
zdravím draci - chci se zeptat co je lepší těsnění mezi kartery a pod víko silikon nebo papír - dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
papír jsem si vždycky podmáznuil silikonem jako pojistku že to nepustí ale pod kryt spojky dávám zasadně jen silikon..
 
 
Datum: 07. října 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel12397    
vsichni si uz kurva zapamatujte ze papir ma nejakou tloustku ktera je u motoru potreba !!!
 
 
Datum: 12. září 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kartery mám srovnaný a zbroušný na skle, motor půlím skoro po každém závodě, nikde nic neteče a nemusím se srát s čištěním po silikonu.
 
 
Datum: 09. září 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nevím jak jiní ale já dal mezi kartery i i pod víko silikon, v takový malý tubičce a ani kapka oleje nikde neukapla.
 
 
Datum: 09. září 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mezi karterama bych to řešil podle stavu dosedacích ploch, pokud to někdo půlil šroubovákem, pak už asi papír těsnit nebude. Naopak pod víko používám papírový těsnění, protože když se ti na cestě stane něco se spojkou, s trochou štěstí se dá víko sundat bez protrhnutí papíru a po opravě/kontrole o tam můžeš vše vrátit a dojet bez tekoucího oleje kolem víka.. pod válec jenom papír a pod karbec dávám izolační podložku ze silnějšího materiálu
 
 
Datum: 09. září 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě mezi kartery a pod víka jedině silikon - pokud dodržíš určitá pravidla tak to v podstatě nemá šanci téct...pod válec a karbec dávam zase jedině papír....
 
 
Datum: 09. září 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Silikon + papír je nesmysl. Buď jedno nebo 2.
 
 
Datum: 09. září 2011 8:16
 
 
 
 
Jméno: sf      IP: uživatel12410    
rozhodne silikon +papír=100% těsnost!
 
 
Datum: 09. září 2011 7:54
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mám problém vždycky když vypustím olej tak má takovou neprůhlednou bílo hnědou barvu (jako kokao s mlíkem) Naleju novej a po týdnu to má zase stejnou barvu nevíte čím by to mohlo byt?\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: strýcKvětina      IP: uživatel9645    
po vyliti to mam podobne, ale kdyz se tyden (napriklad) ulezi, tak je zas cistej
 
 
Datum: 07. září 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Rohlík      IP: uživatel7348    
jj 100% voda. olej potom udělá emulzi
 
 
Datum: 06. září 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Mirastef      IP: uživatel12396    
nejspíš se do motoru někudy dostává voda, jinak fakt nevim.
 
 
Datum: 06. září 2011 16:43
 
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 13:55:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu