česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  57  58  59  60  61  62  63  64  65  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal15284      IP: uživatel1337    
Zdarec,co řikáte na olej Boxer 2T ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav      IP: uživatel764    
ze by ti vyboxoval dvoutakt:-D??
 
 
Datum: 13. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec draci myslíte že když jsem neměl dost motorovyho oleje a do benzínu jsem nalil asi polovinu převoďáku myslím když se třeba ředí 20:1 tak že jsem do 5 litrů benálu nalil 150ml motorovýho a 100ml převoďáku. myslíte že to spálí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Tak draci jak už jsem psal tak to vylítám mál tam asi tak 120ml motoráka a 60ml převoďáku a jede to úplně stejně... jenom mám za sebou kouřovou clonu :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S převodovým olejem. by se měli dělat snáze uhlíkový můstky na svíčce. Takže, když ti to přestane jet, skontroluj svíčku. Převoďák je opravdu nouzový řešeneí, ale lepší než bez oleje.
 
 
Datum: 14. března 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: ewt      IP: uživatel3402    
michej si ten benzin treba 4 litry novyho a pul litru tohodle a vyjezdi si to
 
 
Datum: 13. března 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reknu ze ses docela solidni prase gdyz tam lijes prevodak:-D ale to byl asi kazdej mladej co na tom lital...znal sem jednoho co to tam lil 1:10, nejelo, cadilo, smrdelo co ti budu povidat proste to bylo uzemneny ale gdyz uz to chytlo a nepustils to tak to jelo, sice jak baba na pohreb ale jelo...jinak nemichat! gdyz uz tak treba jen ten prevodovej ale nemichat to dokupy...pac sic ti prevodovy muze zasrat hlavu a pist (cos stejne udela) ale s motorovym (byt by se dobre spaloval) udela to samy a muze tam dojit k nejaky reakci cehoz pak budes litova, kupr. produkt tech dvou reaktantu muze byt treba najaka sul nebo voda, no nic peknyho, delalo by to tam paseku...gdyz je to v nouzi tak jo ale jinak to tam nelij jen tak pro srandu kralikum, za repasi motoru to nestoji...
 
 
Datum: 13. března 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to lita na naftu i redidlo tak sem to púarkrat udal taky ze sem tam dal prevodak vali to ale hur to chyta a pri malejch otackach to na prd jede
 
 
Datum: 13. března 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel2455    
souhlasim s BO tohle radsi nedelej
 
 
Datum: 13. března 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5496    
reknu ti jednu vec......polosyntetika a prevodak se nemaji radi,......ale jinak v nouzi sem jel i motorák 10W40 a houby se stalo,ale byl cistej a vyjel sem ho...pokud jezdis na nejaký šmanty jako je m2t tak nevim jak zreaguje s prevodakem......ale je to kurva chemie.....
 
 
Datum: 12. března 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
protože když ty motory dřív jezdily na OLEJ M6AD tak myslím že se zasíraly mnohem víc než když tak jak to mám namícháno teď.
 
 
Datum: 12. března 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
no já to mám v poměru 1:33 ne 1:20 to jsem dal jen pro příklad ten se dobře vysvětluje. Ale vyjezdíl to.. mám toho asi 3 litry takže myslím že se nic nestane.
 
 
Datum: 12. března 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Řeknu ti jedno - seš blbej použij ten benal na čištění nebo na rozdělávání ohně a kup novej nekurvi motor. ale jinak nic proti
 
 
Datum: 12. března 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to sezere bezproblemu,sice to bude kourit a smrdet vic nez obvykle,ale pojede to,a bude ti to zasirat motor o 106
 
 
Datum: 12. března 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel3888    
Zdar Fichtlari nemate nebo newite kde by se dala sehnat nejaka velka rozeta pribliz 85-90 zubu??? odepisujte diky moc kucíí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady? :-D tu dokonce nova...
 
 
Datum: 11. března 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
o kolik bude žrát víc benzínu 8 výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
george...ty máš dost:-D...abys náhodou nezaplatil o 20 kč víc viď?:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ještě vám tu chybí frikulín:-D Standa a zdenekk, to je dvojka...:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa> opravdu?...já slyšel, že to bere 3.009898 litru na 100km ...... tak to je super jestli to co říkáš je pravda.
 
 
Datum: 12. března 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5486    
3.009869 litru na 100km
 
 
Datum: 11. března 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky jo i bez vetsi trysky (vetsi objem valce, bude nasavat vice smesi) ale prakticky je to asi jako rozdil ve spotrebe u 68 a 72 trysky...takze ano bude zrat vic ale jinak to asi nepostrehnes...
 
 
Datum: 11. března 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
když nedáš větší trysku, tak by měl žrát pořád stejně
 
 
Datum: 11. března 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
čau draci dá se nějak vypočítat z objemu nebo rozměrů trubky u tlumičů do které se leje tlumičový olej kolik se tam toho oleje má lít?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Typ R nevim ale taky mám ve fichtlovi NGK a nemužu si stěžovat.
 
 
Datum: 11. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
jo a ještě pude tato svíčka do fíka? http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-b7hs/ dík za rady
 
 
Datum: 11. března 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Sten      IP: uživatel5481    
Zdarec lidi, mam ČZ 125/476 jakej olej a poměr do benzínu by ste mi doporučili? Někdo řiká olej do motorovejch pil, jinej na něj nadává. Nechci aby moc kouřila ale zase jí nechci zadřít DÍKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:30 M2t jako do každý Jawy a Čz.
 
 
Datum: 11. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
červenej Stihl se do motorovky ředí 1:50, takže když budeš dávat 1:40 (to je mimochodem tak jak se má podle příručky) tak by jsi zadřít neměl, ten olej maže jak divej, ale z vlastní zkušenosti vím, že se rychleji usazuje na dně nádrže, takže před každou jízdou není od věci zakvrdlat s nádrží, já to tak dělám preventivně i Tryskem M2t a zadřeno nemám
 
 
Datum: 11. března 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Sten      IP: uživatel5481    
Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
 
 
Datum: 11. března 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Sten      IP: uživatel5481    
Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
 
 
Datum: 11. března 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5482    
Ja mam 477 a davam 1:50
 
 
Datum: 11. března 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5478    
olej do motorovy pily....1:40
 
 
Datum: 11. března 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
cau draci přes zimu mi začal týct z tlumičů olej tak sem je rozdělal a vyměnil gufera co tam byli a dal nový ale ted nevyým kolik tam mám nalít oleje mám tam přední tlumiče ze zundappa a na netu a těchno motorkách nic není prosím poradtě..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: rynop      IP: uživatel1828    
Zdar draci ,potřěbuji poradit s moji čz 175/487 kdyz ji chci nastartovat tak pustim benzin a preplavím karburator ,ale kdyz nacepuji tolik az to tece tim prepadem tak uz čz nenastartuju pak ji musim roztlacit. Ale kdyz nacepuju trochu tak chytne napoprvy. Kamoš ma 175/450 a ten kdyz startuje tak karburator preplavi az to tece prepadem a motorka mu normalne chytne. Myslite ze to bude predstihem nebo spatne nastavenym karburatorem ?? DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduse a strucne uchlastas to tak kdyz vis ze kdyz to preplavis moc tak to nejede tak to tak nepreplavuj:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: rynop      IP: uživatel1828    
proc???
 
 
Datum: 09. března 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nemá cenu řešit.
 
 
Datum: 09. března 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: sten101 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci potrebuju vedet kolik mam dat do babety 210 prevodoviho oleje diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobra odpoved :-D ale mas pravdu....
 
 
Datum: 08. března 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
kup litr a nali do risky. a co ti zbyte tak to ti holt zbyde
 
 
Datum: 08. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel5427    
Zdravím všechny draky.Chci se zeptat jestli motorový olej cross plná syntetika za 375 Kč 1 litr jestli se to dá už jako dobrý olej do simsona S51 enduro. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: Peli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, to je zbytečně drahý. Mogul TSF nebo Motul 510-polosyntetika litr za 200,- bohatě stačí
 
 
Datum: 04. března 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: drakula ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, ten drahý olej je dobrý pro vysokootáčkové motory. V Simsonu se nestačí spálit a bude zanášet motor a výfuk. Já mám 15 let starou Babettu 210, která točí max. 5000 ot/min a používám polosyntetiku Shell Advanced Scooter pro dvoutakty 1:40 (půl litr za 99,-Kč u benzínek Shell). Tuto zimu jsem dělal GO, a udivilo mne, že motor i výfuk naprosto bez karbonu, jen trochu tmavé mastnoty, na kterou stačil hadr namočený v benzínu. Pokud nemáš mašinu, která točí 8 tis otáček, pak je takový drahý olej naprosto zbytečný.
 
 
Datum: 03. března 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud si do toho až doteď lil m2t nebo něco takového a teď do toho navalíš plnou syntetiku.. tak daleko nedojedeš.. a taky nevím jestli takový olej vydrží gufera... vím že třeba s olejem husquarna se to absolutně nesnáší.. z gufer zbyde jneom taková měkká sr*čka.. takže fakt nevím.. ale pokud máš udělaný motor a máš v něm nějaké lepší gufera.. tak by snad problém být neměl
 
 
Datum: 03. března 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
cuz draci mám na fíkovi přední tlumiče ze zundappa a začal mi týct olej tak sem je rozdělal a sou tam špatný gufera ale mají rozměr 40x30x7 a nikde je nemůžu sehnat.Nevíte kde by se dali sehnat?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: drakula ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve Stodůlkách Praze 5 Nušlova ul., je malá prodejna z kočárkárny v paneláku a tam mají snad všechna ložisla a gufera a ke všemu za velmi příznivé ceny. Např. ložisko do kola Babety na Proseku stojí 50,-Kč a ve Stodůlkách 20,-Kč. Gufera tam měli na Babču úplně všechna. Vsadím se, že budou mít to, co sháníš.
 
 
Datum: 03. března 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel2743    
treba v mototechne.....:-)
 
 
Datum: 02. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuzz Seso...nechtelo by se ti vytvorit (nebo aspon pridat nekam do FAQ) slovnik nejdulezitejsich pojmu? napr Difuzor,rozeta atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Mě by ten difuzor zajímal - už mě napadly 3 varianty co to asi může bejt, ale navzájem se to vyvrací :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
BigDick: tys tu dlouho nebyl coo?? to seš ty jaks psal minule na chatu ?????
 
 
Datum: 23. února 2009 2:59
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
často se lidi ptali co je difuzor (nebo si myslí že je to něco jinýho) :-) Jo s tim výkonem by se mělo taky sepsat, protože těch dotazů je čim dál vic.. Poradte mi nějakej tuning aby to líp jelo PS: jsem začátečník... Ale myslim že by to tady bylo stejně, lidi si nic nenajdou radši se zeptaj a čekaj až jim to dáte až pod nos. Jako dotazy typu: Prodává se tady gufero na pionýra? ... Prostě lidi :-)
 
 
Datum: 23. února 2009 0:28
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo co je to motor :-D kde ho najdu :-D
 
 
Datum: 22. února 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
bigdick:znáš lidi s typem otázek,jak nejsnadnějc zlepšit vykon atd.
 
 
Datum: 22. února 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: BigDick      IP: uživatel5371    
tak todle vi snad kazdej
 
 
Datum: 22. února 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
nebo klapka:-D
 
 
Datum: 22. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, tet budu lejt do tlumičů volej, ale doma mám jen převodák.. tlumičovej nebo hydrauliku bych musel koupit, (neni problém) mám to předelaný do krosu (myslim do krosu jako uplně, jako do takovýho toho "tvrdýho" krosu" :-D ) a tak se ptám, jestli by nebyl gut volej převodák do nich, když je to do krosu, a pořád to lítá, skáče, atd..nebo kerej by ste mi doporučili do toho krosu? díkec.. je to 175... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč, zapoměl sem napsat, že to leju do předních, sem myslel, že vás to napadne:-D:-D ale to je jedno:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, domá mám vejfuk, jako origo, dal sem ho tam jen na zkoušku, a připadalo mi to uplně stejný:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč, zapoměl sem napsat, že to leju do předních, sem myslel, že vás to napadne:-D:-D ale to je jedno:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do zadních dej tlumičák, a do předních mix tlumičáku a motoráku -poměr záleží na tom jak máš vyběhaný mechanizmy tlumičů..,ale dal bych víc motoráku aby nenarážely.. jinak jestli s timhle strojem hodláš jezdit tvrdej kros tak to se asi nemáš moc rád..:-D a ten vejfuk je taky zajímavej...kdybys tam dal originál tak to bude táhnout o hodně líp hlavně v nízkejch a bude míň žrát...s vejfukama už sem laboroval dost...;-)
 
 
Datum: 21. února 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako 15-ti letý kluci sme taky meli takovouhle "krosku"....ram 356,motor 477 a rikam ze je to proste strasne tezky a ten vykon nicmoc...taky sme z toho tenkrat byli vyvaleny,jak to jede,ale to je tim ze sme predtim drazdili jen fichtly:-D...to je tak s tim jezdit po lese:-D:-D a este je to vábička na policajty jako svine:-D ne ja sem proste rejpal,protoze tyhle stavby nemam rad.....a kazdej tady to asi ví:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe, sem se přehlídl no:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
on nepsal ramenem, ale RÁMEM!!! učivo první třídy.....:-D (to jakože čtení)
 
 
Datum: 21. února 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe:-D:-D jaký rameno:-D:-D:-D dit to celý ze všim všudy má 102 kg:-D:-D myslíš tuhle jo? http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=21851 - aby si nemyslel nějakou jinou:-D jo, a z tím vejfukem to vopravdu jede:-D:-D jako ale fakt to jede:-D joko že dost:-D nebo co se ti za tom nelíbí?:-D ještě tomu chybí 19ka kolo, ale až příští rok.. :-) tak mi to pls nějak vysvětli, co si myslel tím ramenem:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten tvuj tvrdej kross:-D:-D:-Dopravdu tvrdej:-D:-D promyslenej od zakladu:-D:-Da s tim vejfukem to urcite strasne moc jede:-D a s tym 100kilovym ramem:-D:-D......ale tak budiz....je to tvoje motorka a oproti fichtlu to jede.....jednou se na tom zabijes:-D Do tlumicu dej tlumičák a nevymejslej......
 
 
Datum: 21. února 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D no tak jesi to pořad skače atd tak bych rači stvrdil aby tlumila a tak nenaražela :-D takže spíš hydrauliku nwm jak chceš že jo ...
 
 
Datum: 21. února 2009 0:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kolik stoji A00 nebo je naky jiny oznaceni tohodle?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A00 je tuk, je to mazivo...da se s tim mazat vsechno krome vnitrku motoru gde panuji jine teploty a tlak nez normalni okolni...cili treba namat kola, vidlici, matky, sroubky...este stale se to vyrabi ale jinak je to takovej univerzal...v dnesni dobe ho nahrazuje silikonovej olej i gdyz ma jinou tekutost a jine vlastnosti, muze ho ale stejne dobre nahradit...pokud vim tak se delal treba jeste tuk A01...
 
 
Datum: 21. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando co blbneš, mazat naftou? Cenu neřeš. Tahle vazelina se hodí skoro na všechno. Za tři roku jsem nespotřeboval ani půlku pixly a to tím mažu všechno kromě ložisek, převodovky a motoru.
 
 
Datum: 20. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
hod ten retez do nafty
 
 
Datum: 20. února 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
chci to na vyvareni retezu
 
 
Datum: 20. února 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
je to naka vazelina takhle se myslim znacila drive v navodech
 
 
Datum: 20. února 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
promin,nevim o co se jedna......nemam šajn...napis aspon jako co ma bejt A00???
 
 
Datum: 20. února 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci! Jaký máte zkušenosti s ricinovým olejem mýchaným do benzínu? Táta řikal že to dřív míchali do benzínu na plochodrážní motorky. Zajímalo by mě jak by se to mělo mýchat teda poměr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Dneska se dostane koupit olej do benzínu, který už ricin obsahuje. Například Agip Racing 2T
 
 
Datum: 26. února 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rycinový olej se pridaval do benzinu+ jeste klasickej 2T volej ricin s edaval kvuly tomu ze to lip tesni ale kdyz to presprachnes tak to zadres jinak dnesni oleje s tim ricinem akorat znehodnotis
 
 
Datum: 20. února 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dříve se tím mazaly motor, hlavně závodní, ale teď je ricinovej olej překonanej i tím nejobyčejnějším minerálem.
 
 
Datum: 20. února 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-):-)
 
 
Datum: 19. února 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory
 
 
Datum: 19. února 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...určitě se to nikdy nemÝchalo!
 
 
Datum: 19. února 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
Dobry vecer mam dotaz mam jawu 250 / typ 353 a micham benzin v pomeru 1: 25 staci to nebo pridavat vic kouri to tak akorat? predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
no tak zustaň u poměru 1:25
 
 
Datum: 16. února 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
olej davam m2t
 
 
Datum: 16. února 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
záleží jakej volej ale dává se tak 1:30
 
 
Datum: 16. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Rom      E-mail:      IP: uživatel5286    
nazdar draci chci se zeptat cim to je ze mi fik coudi a v benzin mam dobre zredeni a je to repsol? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
co bys chtel vzdyt je to fichtl z jizdy na fichtlu se mi ten kour z vyfuku libi nejvic protoze fichtl ktery necoudi neni fichtl ale kluci maj pravdu s tema simeringama ja sem je vymenil a coudilo to mene
 
 
Datum: 08. března 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
řekl bych jak řiká mustang ! jestli to kouří hodne, jo a když to žere z převodovky tak to tak divne smrdí ne jako klasickej 2takt
 
 
Datum: 13. února 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tím, že je to dvoutakt.
 
 
Datum: 13. února 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel4900    
ja bych to nechal at z toho taky neco maj v lete ciklisti az pojedes do kopce :-)
 
 
Datum: 13. února 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tahá to olej z převodovky -špatný simering por primárem nebo těsnění mezi kartami
 
 
Datum: 13. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
dobre zredeni?..znamená co?:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši ,můžu mazat při záběhu polosintetickým olejem?Mam kliku po GO,nový kluzný ložisko na pístním čepu.Už tady někdo párkrát psal,že neni dobrý mazat plnou sintetikou když je na pístním čepu kluzný ložisko.Můžu polosintetikou?A jakou byste mi popřípadě doporučily?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Domte      E-mail:      IP: uživatel779    
úplně úžasnej polosintetika je VALVOLINE COMPETITION 2T z vlastní zkušenosti. Ani moc nečoudí. U nás v motoshopu ho mají za 210kč a dá se koupit třeba tady: http://www.vltava2000.cz/moto/GoodsDetail.asp?strGoodsID=valv_compet2t nebo tady: http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=673
 
 
Datum: 16. února 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Ja ti rikam to co pisou.....ale taky dost zalezi na vyrobci...my pereme do cizy 513 plnou syntetiku a vse OK...ba naopak kdyz dostane jinej olej nez cross power tak se u ni propali pist.... Jednoznacne to bylo receny v tom clanku....proste ty racingovy oleje ne pokud ti to netočí 12 000 jak frikulinovy....a by the way on zrovna o techle olejich mluvil:-)
 
 
Datum: 14. února 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak daleko sem uz nedosel ale z vlastni zkusenosti wim ze polosyntetika pro vysokootackove motory se tez blbe spaluje a dela podobnej bordel jako se tady o nem pise...
 
 
Datum: 13. února 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Stando,podivej se na odkaz,muj pist dopadl uplne stejne jako ten cerne zakarbonovanej pist na obrazku.Jeste oprava,podle toho clanku nejezdim na polosyntetiku ale na syntetiku a bordel v motoru me udelala syntetika hi-tech?????Ja jsem dopadl uplne stejne jak v tom textu popisujou.http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/2t-oleje-a-skutry/
 
 
Datum: 13. února 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Diky Stando za dokonalej vyklad mazani 2t motoru.Samo ze neco o oddelovani kapicek oleje v klice vim,ale ta syntetika me dost prekvapila.Takze se vracim zpet k polosyntetice.Jeste jedna vec,kdyz jsem jel v roce 2007 tt Jinolice u Jicina tak jsem mazal 1/1 Castrol tt 450kc litr a Q8 190kc litr,takze smes syntetiky a polosyntetiky /30 benzinu a bylo to vse v poradku.
 
 
Datum: 13. února 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
na tenhle olej jezdim asi pul roku a good maze nadherne ale newim jak to vipada ve valci:-) hm tezko rict takhle z hlavy
 
 
Datum: 13. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
a co tohle? http://www.olejshop.cz/xVP-shell-advance-sx-2-t-1-litr cena supr..... To JS: Bracha objevil m2t ktery maze a nekouří:-D ale prej je to TSF v lahvicce m2t.... ale to je ten olej m2t kterej pamatuju.....nerecyklovanej:-D:-D ale nechci ho moc chvalit....bracha na to jezdi 2 tejdny a zatim vse ok....ale este se uvidi:-D:-Dabych se neleknul az to otevru:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dr. fíku, kde to kupuješ? :-D Tohle je normální cena za litr.
 
 
Datum: 13. února 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já sem do teď jezdil na M2T.Ale to už nechci ani vidět.Ten motor potom vypadá.Prostě hrůza,všechno zasraný od nespálenýho oleje.Ale už je taky dost drahej,asi 70Kč/0,5 litru.To si radši připlatim
 
 
Datum: 13. února 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
svym spusobem mas pravdu,ale v nekterejch vecech nemuzu souhlasit....on se olej nespaluje(teda nemel by se)....olej by se mel uvolnit v klikovce a na spodnim dne pistu(tam je nejvetsi teplota)....mineraly sou staveny na vyssi provozni teploty motoru a tak se olej z benzinu uvolnuje predevsim na dne pist a az potom se dostava do kliky,kdezto polosyntetika je takova jina....ta se uvolnuje hlavne v klikove skrini a pak maze zbytek okolo.....v podstate je dobra a oproti mineralum ten motor maze uz chvili po nastartovanim,takze muzes takrka hned jet...mineral ne....dokud se motor neohreje na poradnou teplotu,tak vsechen olej unika se smesi nad pist a je spálen(proto tak modre hulí:-D) a s plnou syntetikou je to podobny...taky se oddeluje az pri vyskojech teplotách(vodou chlazeny motory,oddelene mazani) a díky tomu,jak se umej syntetiky vazat na benzin,tak ti proste slo skoro 100% oleje nad pist a spaloval se....proto ten karbon.....a bud rad zes nezadrel,protoze kdyz sel olej nad pist tak nevim co mazalo kliku a valec :-D .....jako urcite se najdou opet zastanci srackoidoznich oleju co tenhle clanek napadnou,ale ja to nepsal:-D:-D podobnej clanek je kdesi na webu....:-) Ono vzdy neplati lepsi olej lepe maže:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
No trochu se pridam,ze svejch zkusenosti bych ti doporucil polosintetiku.Krasne se ten olej spaluje,nekarbonuje a bezvadne maze.Jezdim Q8 racing za 190kc.Ale jsou i jiny oleje,treba Motul,Castrol atd.S mineralnima olejema je to podobne,ale hodne karbonujou.Proc to pisu,chtel jsem dat svemu trochu upravenemu motoru,ktery ma ted 9500ot za minutu,kompresy 10,5 ten nejlepsi sinteticky olej.(drive jezdena polosintetika Q8).A olej se mi odvdecil.Po 1,5 motohodin zavodu v Sobeslavi totalne zakarbonovanej cernej pist a hlava valce.Proste se ten olej nespali.A co by udelal v seriovce?Asi to same.Mozna jeste vic cernyho karbonu.Jeste podotknu,ze svicka mela dokonalou barvu,a valec nwmel ani stopu po drazce a schudek ve valci po opotrebeni.Takze mazal dokonale.Alespon me z toho vypliva,ze serii budu jezdit na mineralni nebo polosinteticky olej,urceny pro scootry,ktery se ve valci spali.A tu sintetiku si necham az na opravdoviho zavodaka co ji dokaze spalit.To ale utece jeste hodne casu,penez a nekteri zdatni radci jako frikulin,zdenekk atd me pripostrcej k cili ,udelat compact bez kapky co POFRCI.Sorac,slavim a tak berte moje prani po vinku s rezerou.
 
 
Datum: 13. února 2009 0:18
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Souhlas se Stevem, 1:40 po záběhu je horní hranice pro bronzový futro. 1:50 už je na futro málo. Ten Motul za 185,- se sehnat dá jako stáčenej ze sudu
 
 
Datum: 12. února 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
oni nejsou vyrobci fichtla...navic je to obchod pro skutry jak si uz rekl...wim ze se dal pomer snizit z 1:33 na 1:50 u babetty pac tam mas valive lozisko na ojnici misto toho futra...ale opravdu 1:40 a min je nebezpecny pro motor, vic ztatis nez ziskas i pri kvalitnim oleji...samozrejme se da jezdit na 1:40 i delsi dobu ale porucha se ozve az za dloouho...ne ze by tam nebyla, ze by zub nic nenakousl jen to proste neni videt...proc riskovat? 1:50 uz je proste hazard, to jen v krajnich pripadech gdyz tam nalijes zbytek z ty lahvicky a jedes si pro novou do obchodu...
 
 
Datum: 12. února 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
S polosyntetikou není problém já dávám Valvoline derablend scooter 2T 1:40.Při záběhu 1:25-1:30. Kupoval sem ho za 195kč litr. A v tý prodejně skůtrů my říkal že 1:50 i když je tam futro ale radši 1:40. Napiš do vyhledávače valvoline a skočí ti tam stránka kde jsou o tom oleji informace.
 
 
Datum: 12. února 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak ten Motul sem za litr videl i za 185 ale zalezi na koho narazis...syntetika je zbytecna, polosyntetika fakt bohate staci...pri zabehu muzes pokud na to (nebo horsi, nigdy ne lepsi) budes jezdit i po zabehu...zabeh - 1:25, po zabehu 1:33, jako vzdycky...newidim duvod proc snizovat pomer gdyz tim pak vic riskujes a nic ti to neprida, akorat mozna usetris trochu toho oleje...ale zas ruku na srdce - stala by trocha oleje jeste v lahvicce za odrovnani krasne zrenovovany kliky? bronzovy futro po zabehu jedine 1:33, ne vic, ne min...
 
 
Datum: 12. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar polosyntetikou mazat můžeš. Je dobré zajíždět na to, na jeký olej budeš potom jezdit a je jedno jestli na minerál nebo syntetiku. Mazat v záběhu 1:30, po záběhu 1:40. Dobrá polosyntetika je MOTUL 510 2T cca 205 kč za 1 L
 
 
Datum: 12. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
zdarec ja si s tim hlavu nedelam hned co jsem udelal GO an mustangu se vsim vsudy tak jsem do tho sloupl syntetiku a jezdim uplne bezvadne neim proc by tam ta syntetika nemela bejt mozna melu blbiny ale s tim bych si fakt hlavu nedelal
 
 
Datum: 12. února 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Mám sprej na mazání řetězu(sekundár).Chtěl bych vás poprosit,zda by jste mi někdo nenapsal,přesný návod-krok za krokem,jak by se to mělo asi ideálně dělat.A doporučil bych něco z těch odpovědí dát na ten FAQ.Koupil jsem si to,protože jsem se dočetl,že když vykoupete řetěz v benzínu,tak ho prej zničíte.Já ho zatím před stříkáním čistím hadříkem mírně prosáklým benzínem(ne že by to z něho teklo) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc vám všem děkuju. :-)
 
 
Datum: 08. února 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5226    
No jestli ten sprej bení dražší než řetěz.Ale já řetěz očistím benzinem,ohřeju mazací tuk A00 a trochou oleje,dám tam stočený řetěz,párkrát sním zatřepu,vytáhnu a nechám odkapat a to je vše.
 
 
Datum: 08. února 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Řetěz nejlíp namažeš vyjetým olejem.Čim víc vyjetej tim líp.Sundáš řetěz z motorky,smotáš ho do kolečka,dáš do nějaký nádoby a naleješ na to vyjetej olej.Pak si vemeš štětec a budeš ten řetěz jakoby tim olejem promazávat.Takhle to budeš chvíly dělat.Pak řetěz vyndáš,necháš ho chvíly okapat a otřeš hadrem.Tím je řetěz namazanej úplně nejlíp
 
 
Datum: 08. února 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Rozhodne reťaz z fichtla nezničíš umytím v benzíne. To čo si tu písal sa týka iba retazí s tesniacimi krúžkami a to rozhodne nie je náš prípad. Takže kludne to tam vymáchaj, ale skôr by som ju očistil zľahka nejakým štetcom. Čo sa týka postupu mazania: Najprv očistit, nastriekať - ale pozor! Nemal by si to striekať na reťaz ale zozadu na rozetu! Nechaj to tak 15minú stáť a potom to mazivo zotri. Inak by sa ti na to prilepií všetok prach a sračky z ciest. A tým ide životnosť reťaze dole!
 
 
Datum: 08. února 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No prej to má uvnitř nějaké těsnění,které ten benzín zlikviduje.A zajímalo by mě,asi z jak velké vzdálenosti stříkat,jestli na rozetu,či mimo rozetu-či snažit se shora i z dola,nebo z boků.A zda to pak otřít hadrem,já to otírám,pač se na to hned lepí moc bordelu.A zda otřít jen řetěz,nebo i rozetu. Prej když se to vykoupe v tom benzínu,tak už pak mazat jedině tou teplou směsí vazelíny s olejem. To s tím těsněním jsem si nevymyslel,mám to z nějakých stránek o motocrossu,ale já si ty články uložil do wordu a nemůžu už najít adresu.
 
 
Datum: 08. února 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
nevim prc by se mel retez znicit tim ze ho umyjes benalem akorat to odmasti takze bych vzal benal pk bych to mazl nakym olejem
 
 
Datum: 08. února 2009 11:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ohrej nakej olej treba PP 80 nebo nbo radsi neco husciho lepsi by byla vazelina ohrej to tak na 50-80 stupnu a olej vtom vymachej olej zatece doclanku a tim je namazan vsude kde ma sprejem to nenamazes zevnitr kde to je nejvic potreba
 
 
Datum: 08. února 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
lol já bych to asi nejdříve odmastil sprejem na brzdy takovim tim odmaštovacim a pak teprv nahulil tim silikonem ve spreji
 
 
Datum: 08. února 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otevřeš sprej, protřepeš (nemícháš), stříkneš to na kousek řetězu, pootočíš kolem aby se řetěz posunul, stříneš znova, atd atd dokud to nebude namazaný
 
 
Datum: 08. února 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel4226    
Cau je pravda ze olej shell advance X hodne karbonuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
radši tam lej jinej jestli ježdíš normálně.
 
 
Datum: 08. února 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na závody jo....! V normál fíku bude dělat neplechu....! Prostě je to vysokootáčkovej závodní olej....! Maže motokáry co točej 21 000.....:-)
 
 
Datum: 08. února 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel4226    
jo myslel jsem racing. takze je teda dobrej jo?
 
 
Datum: 08. února 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi myslíš Shell advance RACING X...protože Shell advance X neznám. Jinak ten racing....nesmí se běžně používat v silničním provozu...:-D Je to výkonej olej kterej hoří až za vysokých teplot....karbon??? Jen minimálně....!
 
 
Datum: 08. února 2009 10:44
 
<  57  58  59  60  61  62  63  64  65  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:16:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu