Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal15284
IP: uživatel1337
 Zdarec,co řikáte na olej Boxer 2T ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 17:33
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 ze by ti vyboxoval dvoutakt  ??
Datum: 13. března 2009 17:33
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci myslíte že když jsem neměl dost motorovyho oleje a do benzínu jsem nalil asi polovinu převoďáku myslím když se třeba ředí 20:1 tak že jsem do 5 litrů benálu nalil 150ml motorovýho a 100ml převoďáku. myslíte že to spálí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 23:24
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Tak draci jak už jsem psal tak to vylítám mál tam asi tak 120ml motoráka a 60ml převoďáku a jede to úplně stejně... jenom mám za sebou kouřovou clonu
Datum: 14. března 2009 23:24
 S převodovým olejem. by se měli dělat snáze uhlíkový můstky na svíčce. Takže, když ti to přestane jet, skontroluj svíčku. Převoďák je opravdu nouzový řešeneí, ale lepší než bez oleje.
Datum: 14. března 2009 11:17
Jméno: ewt
IP: uživatel3402
 michej si ten benzin treba 4 litry novyho a pul litru tohodle a vyjezdi si to
Datum: 13. března 2009 21:42
 reknu ze ses docela solidni prase gdyz tam lijes prevodak  ale to byl asi kazdej mladej co na tom lital...znal sem jednoho co to tam lil 1:10, nejelo, cadilo, smrdelo co ti budu povidat proste to bylo uzemneny ale gdyz uz to chytlo a nepustils to tak to jelo, sice jak baba na pohreb ale jelo...jinak nemichat! gdyz uz tak treba jen ten prevodovej ale nemichat to dokupy...pac sic ti prevodovy muze zasrat hlavu a pist (cos stejne udela) ale s motorovym (byt by se dobre spaloval) udela to samy a muze tam dojit k nejaky reakci cehoz pak budes litova, kupr. produkt tech dvou reaktantu muze byt treba najaka sul nebo voda, no nic peknyho, delalo by to tam paseku...gdyz je to v nouzi tak jo ale jinak to tam nelij jen tak pro srandu kralikum, za repasi motoru to nestoji...
Datum: 13. března 2009 18:19
 kdyz to lita na naftu i redidlo tak sem to púarkrat udal taky ze sem tam dal prevodak vali to ale hur to chyta a pri malejch otackach to na prd jede
Datum: 13. března 2009 12:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
 souhlasim s BO tohle radsi nedelej
Datum: 13. března 2009 8:54
Jméno: standa
IP: uživatel5496
 reknu ti jednu vec......polosyntetika a prevodak se nemaji radi,......ale jinak v nouzi sem jel i motorák 10W40 a houby se stalo,ale byl cistej a vyjel sem ho...pokud jezdis na nejaký šmanty jako je m2t tak nevim jak zreaguje s prevodakem......ale je to kurva chemie.....
Datum: 12. března 2009 22:36
Jméno: domte
IP: uživatel779
 protože když ty motory dřív jezdily na OLEJ M6AD tak myslím že se zasíraly mnohem víc než když tak jak to mám namícháno teď.
Datum: 12. března 2009 21:40
Jméno: domte
IP: uživatel779
 no já to mám v poměru 1:33 ne 1:20 to jsem dal jen pro příklad ten se dobře vysvětluje. Ale vyjezdíl to.. mám toho asi 3 litry takže myslím že se nic nestane.
Datum: 12. března 2009 21:38
 Řeknu ti jedno - seš blbej použij ten benal na čištění nebo na rozdělávání ohně a kup novej nekurvi motor. ale jinak nic proti
Datum: 12. března 2009 21:22
 podle me to sezere bezproblemu,sice to bude kourit a smrdet vic nez obvykle,ale pojede to,a bude ti to zasirat motor o 106
Datum: 12. března 2009 21:21
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 Zdar Fichtlari nemate nebo newite kde by se dala sehnat nejaka velka rozeta pribliz 85-90 zubu??? odepisujte diky moc kucíí
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 21:46
 tady?  tu dokonce nova...
Datum: 11. března 2009 21:46
Jméno: george
IP: uživatel1834
 o kolik bude žrát víc benzínu 8 výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 15:24
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 12. března 2009 15:24
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ještě vám tu chybí frikulín  Standa a zdenekk, to je dvojka...
Datum: 12. března 2009 14:11
 Standa> opravdu?...já slyšel, že to bere 3.009898 litru na 100km ...... tak to je super jestli to co říkáš je pravda.
Datum: 12. března 2009 11:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5486
 3.009869 litru na 100km
Datum: 11. března 2009 22:13
 teoreticky jo i bez vetsi trysky (vetsi objem valce, bude nasavat vice smesi) ale prakticky je to asi jako rozdil ve spotrebe u 68 a 72 trysky...takze ano bude zrat vic ale jinak to asi nepostrehnes...
Datum: 11. března 2009 20:49
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když nedáš větší trysku, tak by měl žrát pořád stejně
Datum: 11. března 2009 20:03
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci dá se nějak vypočítat z objemu nebo rozměrů trubky u tlumičů do které se leje tlumičový olej kolik se tam toho oleje má lít?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:13
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Typ R nevim ale taky mám ve fichtlovi NGK a nemužu si stěžovat.
Datum: 11. března 2009 19:13
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
Datum: 11. března 2009 18:26
Jméno: Sten
IP: uživatel5481
 Zdarec lidi, mam ČZ 125/476 jakej olej a poměr do benzínu by ste mi doporučili? Někdo řiká olej do motorovejch pil, jinej na něj nadává. Nechci aby moc kouřila ale zase jí nechci zadřít DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:33
 1:30 M2t jako do každý Jawy a Čz.
Datum: 11. března 2009 17:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 červenej Stihl se do motorovky ředí 1:50, takže když budeš dávat 1:40 (to je mimochodem tak jak se má podle příručky) tak by jsi zadřít neměl, ten olej maže jak divej, ale z vlastní zkušenosti vím, že se rychleji usazuje na dně nádrže, takže před každou jízdou není od věci zakvrdlat s nádrží, já to tak dělám preventivně i Tryskem M2t a zadřeno nemám
Datum: 11. března 2009 17:07
Jméno: Sten
IP: uživatel5481
 Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
Datum: 11. března 2009 16:25
Jméno: Sten
IP: uživatel5481
 Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
Datum: 11. března 2009 16:25
Jméno: Martin
IP: uživatel5482
 Ja mam 477 a davam 1:50
Datum: 11. března 2009 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel5478
 olej do motorovy pily....1:40
Datum: 11. března 2009 16:22
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cau draci přes zimu mi začal týct z tlumičů olej tak sem je rozdělal a vyměnil gufera co tam byli a dal nový ale ted nevyým kolik tam mám nalít oleje mám tam přední tlumiče ze zundappa a na netu a těchno motorkách nic není prosím poradtě..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:47
Jméno: rynop
IP: uživatel1828
 Zdar draci ,potřěbuji poradit s moji čz 175/487 kdyz ji chci nastartovat tak pustim benzin a preplavím karburator ,ale kdyz nacepuji tolik az to tece tim prepadem tak uz čz nenastartuju pak ji musim roztlacit. Ale kdyz nacepuju trochu tak chytne napoprvy. Kamoš ma 175/450 a ten kdyz startuje tak karburator preplavi az to tece prepadem a motorka mu normalne chytne. Myslite ze to bude predstihem nebo spatne nastavenym karburatorem ?? DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 21:03
 jednoduse a strucne uchlastas to tak kdyz vis ze kdyz to preplavis moc tak to nejede tak to tak nepreplavuj
Datum: 09. března 2009 21:03
Jméno: rynop
IP: uživatel1828
 proc???
Datum: 09. března 2009 15:12
 To nemá cenu řešit.
Datum: 09. března 2009 14:56
 cau draci potrebuju vedet kolik mam dat do babety 210 prevodoviho oleje diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:16
 dobra odpoved  ale mas pravdu....
Datum: 08. března 2009 22:16
Jméno: domte
IP: uživatel779
 kup litr a nali do risky. a co ti zbyte tak to ti holt zbyde
Datum: 08. března 2009 20:33
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 Zdravím všechny draky.Chci se zeptat jestli motorový olej cross plná syntetika za 375 Kč 1 litr jestli se to dá už jako dobrý olej do simsona S51 enduro.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 7:28
 Přesně tak, to je zbytečně drahý. Mogul TSF nebo Motul 510-polosyntetika litr za 200,- bohatě stačí
Datum: 04. března 2009 7:28
 Ahoj, ten drahý olej je dobrý pro vysokootáčkové motory. V Simsonu se nestačí spálit a bude zanášet motor a výfuk. Já mám 15 let starou Babettu 210, která točí max. 5000 ot/min a používám polosyntetiku Shell Advanced Scooter pro dvoutakty 1:40 (půl litr za 99,-Kč u benzínek Shell). Tuto zimu jsem dělal GO, a udivilo mne, že motor i výfuk naprosto bez karbonu, jen trochu tmavé mastnoty, na kterou stačil hadr namočený v benzínu. Pokud nemáš mašinu, která točí 8 tis otáček, pak je takový drahý olej naprosto zbytečný.
Datum: 03. března 2009 23:35
 no pokud si do toho až doteď lil m2t nebo něco takového a teď do toho navalíš plnou syntetiku.. tak daleko nedojedeš.. a taky nevím jestli takový olej vydrží gufera... vím že třeba s olejem husquarna se to absolutně nesnáší.. z gufer zbyde jneom taková měkká sr*čka.. takže fakt nevím.. ale pokud máš udělaný motor a máš v něm nějaké lepší gufera.. tak by snad problém být neměl
Datum: 03. března 2009 20:21
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci mám na fíkovi přední tlumiče ze zundappa a začal mi týct olej tak sem je rozdělal a sou tam špatný gufera ale mají rozměr 40x30x7 a nikde je nemůžu sehnat.Nevíte kde by se dali sehnat?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 17:46
 Ve Stodůlkách Praze 5 Nušlova ul., je malá prodejna z kočárkárny v paneláku a tam mají snad všechna ložisla a gufera a ke všemu za velmi příznivé ceny. Např. ložisko do kola Babety na Proseku stojí 50,-Kč a ve Stodůlkách 20,-Kč. Gufera tam měli na Babču úplně všechna. Vsadím se, že budou mít to, co sháníš.
Datum: 03. března 2009 17:46
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 treba v mototechne.....
Datum: 02. března 2009 19:00
 cuzz Seso...nechtelo by se ti vytvorit (nebo aspon pridat nekam do FAQ) slovnik nejdulezitejsich pojmu? napr Difuzor,rozeta atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:15
 Mě by ten difuzor zajímal - už mě napadly 3 varianty co to asi může bejt, ale navzájem se to vyvrací
Datum: 23. února 2009 19:15
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 BigDick: tys tu dlouho nebyl coo?? to seš ty jaks psal minule na chatu ?????
Datum: 23. února 2009 2:59
 často se lidi ptali co je difuzor (nebo si myslí že je to něco jinýho)  Jo s tim výkonem by se mělo taky sepsat, protože těch dotazů je čim dál vic.. Poradte mi nějakej tuning aby to líp jelo PS: jsem začátečník... Ale myslim že by to tady bylo stejně, lidi si nic nenajdou radši se zeptaj a čekaj až jim to dáte až pod nos. Jako dotazy typu: Prodává se tady gufero na pionýra? ... Prostě lidi
Datum: 23. února 2009 0:28
 Nebo co je to motor  kde ho najdu
Datum: 22. února 2009 23:05
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 bigdick:znáš lidi s typem otázek,jak nejsnadnějc zlepšit vykon atd.
Datum: 22. února 2009 21:58
Jméno: BigDick
IP: uživatel5371
 tak todle vi snad kazdej
Datum: 22. února 2009 21:54
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 nebo klapka
Datum: 22. února 2009 21:51
 zdarec, tet budu lejt do tlumičů volej, ale doma mám jen převodák.. tlumičovej nebo hydrauliku bych musel koupit, (neni problém) mám to předelaný do krosu (myslim do krosu jako uplně, jako do takovýho toho "tvrdýho" krosu"  ) a tak se ptám, jestli by nebyl gut volej převodák do nich, když je to do krosu, a pořád to lítá, skáče, atd..nebo kerej by ste mi doporučili do toho krosu? díkec.. je to 175...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:40
Datum: 21. února 2009 16:40
Datum: 21. února 2009 16:39
Datum: 21. února 2009 16:38
 Do zadních dej tlumičák, a do předních mix tlumičáku a motoráku -poměr záleží na tom jak máš vyběhaný mechanizmy tlumičů..,ale dal bych víc motoráku aby nenarážely.. jinak jestli s timhle strojem hodláš jezdit tvrdej kros tak to se asi nemáš moc rád..  a ten vejfuk je taky zajímavej...kdybys tam dal originál tak to bude táhnout o hodně líp hlavně v nízkejch a bude míň žrát...s vejfukama už sem laboroval dost...
Datum: 21. února 2009 12:54
 Jako 15-ti letý kluci sme taky meli takovouhle "krosku"....ram 356,motor 477 a rikam ze je to proste strasne tezky a ten vykon nicmoc...taky sme z toho tenkrat byli vyvaleny,jak to jede,ale to je tim ze sme predtim drazdili jen fichtly  ...to je tak s tim jezdit po lese   a este je to vábička na policajty jako svine  ne ja sem proste rejpal,protoze tyhle stavby nemam rad.....a kazdej tady to asi ví
Datum: 21. února 2009 12:52
Datum: 21. února 2009 12:37
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 on nepsal ramenem, ale RÁMEM!!! učivo první třídy.....  (to jakože čtení)
Datum: 21. února 2009 12:31
Datum: 21. února 2009 11:59
Datum: 21. února 2009 11:50
  no tak jesi to pořad skače atd tak bych rači stvrdil aby tlumila a tak nenaražela  takže spíš hydrauliku nwm jak chceš že jo ...
Datum: 21. února 2009 0:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kolik stoji A00 nebo je naky jiny oznaceni tohodle??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:49
 A00 je tuk, je to mazivo...da se s tim mazat vsechno krome vnitrku motoru gde panuji jine teploty a tlak nez normalni okolni...cili treba namat kola, vidlici, matky, sroubky...este stale se to vyrabi ale jinak je to takovej univerzal...v dnesni dobe ho nahrazuje silikonovej olej i gdyz ma jinou tekutost a jine vlastnosti, muze ho ale stejne dobre nahradit...pokud vim tak se delal treba jeste tuk A01...
Datum: 21. února 2009 12:49
 Stando co blbneš, mazat naftou? Cenu neřeš. Tahle vazelina se hodí skoro na všechno. Za tři roku jsem nespotřeboval ani půlku pixly a to tím mažu všechno kromě ložisek, převodovky a motoru.
Datum: 20. února 2009 21:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5350
 hod ten retez do nafty
Datum: 20. února 2009 17:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 chci to na vyvareni retezu
Datum: 20. února 2009 16:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 je to naka vazelina takhle se myslim znacila drive v navodech
Datum: 20. února 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5350
 promin,nevim o co se jedna......nemam šajn...napis aspon jako co ma bejt A00???
Datum: 20. února 2009 15:57
 Zdarec draci! Jaký máte zkušenosti s ricinovým olejem mýchaným do benzínu? Táta řikal že to dřív míchali do benzínu na plochodrážní
motorky. Zajímalo by mě jak by se to mělo mýchat teda poměr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 14:05
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Dneska se dostane koupit olej do benzínu, který už ricin obsahuje. Například Agip Racing 2T
Datum: 26. února 2009 14:05
 rycinový olej se pridaval do benzinu+ jeste klasickej 2T volej ricin s edaval kvuly tomu ze to lip tesni ale kdyz to presprachnes tak to zadres jinak dnesni oleje s tim ricinem akorat znehodnotis
Datum: 20. února 2009 12:42
 Dříve se tím mazaly motor, hlavně závodní, ale teď je ricinovej olej překonanej i tím nejobyčejnějším minerálem.
Datum: 20. února 2009 11:40
Datum: 19. února 2009 20:07
 sory
Datum: 19. února 2009 20:07
 ...určitě se to nikdy nemÝchalo!
Datum: 19. února 2009 19:49
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 Dobry vecer mam dotaz mam jawu 250 / typ 353 a micham benzin v pomeru 1: 25 staci to nebo pridavat vic kouri to tak akorat? predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:15
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no tak zustaň u poměru 1:25
Datum: 16. února 2009 21:15
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 olej davam m2t
Datum: 16. února 2009 21:00
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 záleží jakej volej ale dává se tak 1:30
Datum: 16. února 2009 20:51
 nazdar draci chci se zeptat cim to je ze mi fik coudi a v benzin mam dobre zredeni a je to repsol?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:34
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 co bys chtel vzdyt je to fichtl z jizdy na fichtlu se mi ten kour z vyfuku libi nejvic protoze fichtl ktery necoudi neni fichtl ale kluci maj pravdu s tema simeringama ja sem je vymenil a coudilo to mene
Datum: 08. března 2009 17:34
Jméno: motor
IP: uživatel680
 řekl bych jak řiká mustang ! jestli to kouří hodne, jo a když to žere z převodovky tak to tak divne smrdí ne jako klasickej 2takt
Datum: 13. února 2009 23:41
 Je to tím, že je to dvoutakt.
Datum: 13. února 2009 22:04
Jméno: Dannys
IP: uživatel4900
 ja bych to nechal at z toho taky neco maj v lete ciklisti az pojedes do kopce
Datum: 13. února 2009 21:41
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tahá to olej z převodovky -špatný simering por primárem nebo těsnění mezi kartami
Datum: 13. února 2009 18:53
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 dobre zredeni?..znamená co?
Datum: 13. února 2009 18:50
 Hoši ,můžu mazat při záběhu polosintetickým olejem?Mam kliku po GO,nový kluzný ložisko na pístním čepu.Už tady někdo párkrát psal,že neni dobrý mazat plnou sintetikou když je na pístním čepu kluzný ložisko.Můžu polosintetikou?A jakou byste mi popřípadě doporučily?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:26
Datum: 16. února 2009 21:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Ja ti rikam to co pisou.....ale taky dost zalezi na vyrobci...my pereme do cizy 513 plnou syntetiku a vse OK...ba naopak kdyz dostane jinej olej nez cross power tak se u ni propali pist.... Jednoznacne to bylo receny v tom clanku....proste ty racingovy oleje ne pokud ti to netočí 12 000 jak frikulinovy....a by the way on zrovna o techle olejich mluvil
Datum: 14. února 2009 12:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak daleko sem uz nedosel ale z vlastni zkusenosti wim ze polosyntetika pro vysokootackove motory se tez blbe spaluje a dela podobnej bordel jako se tady o nem pise...
Datum: 13. února 2009 21:38
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Stando,podivej se na odkaz,muj pist dopadl uplne stejne jako ten cerne zakarbonovanej pist na obrazku.Jeste oprava,podle toho clanku nejezdim na polosyntetiku ale na syntetiku a bordel v motoru me udelala syntetika hi-tech?????Ja jsem dopadl uplne stejne jak v tom textu popisujou.http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/2t-oleje-a-skutry/
Datum: 13. února 2009 18:41
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Diky Stando za dokonalej vyklad mazani 2t motoru.Samo ze neco o oddelovani kapicek oleje v klice vim,ale ta syntetika me dost prekvapila.Takze se vracim zpet k polosyntetice.Jeste jedna vec,kdyz jsem jel v roce 2007 tt Jinolice u Jicina tak jsem mazal 1/1 Castrol tt 450kc litr a Q8 190kc litr,takze smes syntetiky a polosyntetiky /30 benzinu a bylo to vse v poradku.
Datum: 13. února 2009 18:26
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 na tenhle olej jezdim asi pul roku a good maze nadherne ale newim jak to vipada ve valci  hm tezko rict takhle z hlavy
Datum: 13. února 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel5282
Datum: 13. února 2009 15:50
 Dr. fíku, kde to kupuješ?  Tohle je normální cena za litr.
Datum: 13. února 2009 15:18
 Já sem do teď jezdil na M2T.Ale to už nechci ani vidět.Ten motor potom vypadá.Prostě hrůza,všechno zasraný od nespálenýho oleje.Ale už je taky dost drahej,asi 70Kč/0,5 litru.To si radši připlatim
Datum: 13. února 2009 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel5282
Datum: 13. února 2009 10:51
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 No trochu se pridam,ze svejch zkusenosti bych ti doporucil polosintetiku.Krasne se ten olej spaluje,nekarbonuje a bezvadne maze.Jezdim Q8 racing za 190kc.Ale jsou i jiny oleje,treba Motul,Castrol atd.S mineralnima olejema je to podobne,ale hodne karbonujou.Proc to pisu,chtel jsem dat svemu trochu upravenemu motoru,ktery ma ted 9500ot za minutu,kompresy 10,5 ten nejlepsi sinteticky olej.(drive jezdena polosintetika Q8).A olej se mi odvdecil.Po 1,5 motohodin zavodu v Sobeslavi totalne zakarbonovanej cernej pist a hlava valce.Proste se ten olej nespali.A co by udelal v seriovce?Asi to same.Mozna jeste vic cernyho karbonu.Jeste podotknu,ze svicka mela dokonalou barvu,a valec nwmel ani stopu po drazce a schudek ve valci po opotrebeni.Takze mazal dokonale.Alespon me z toho vypliva,ze serii budu jezdit na mineralni nebo polosinteticky olej,urceny pro scootry,ktery se ve valci spali.A tu sintetiku si necham az na opravdoviho zavodaka co ji dokaze spalit.To ale utece jeste hodne casu,penez a nekteri zdatni radci jako frikulin,zdenekk atd me pripostrcej k cili ,udelat compact bez kapky co POFRCI.Sorac,slavim a tak berte moje prani po vinku s rezerou.
Datum: 13. února 2009 0:18
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Souhlas se Stevem, 1:40 po záběhu je horní hranice pro bronzový futro. 1:50 už je na futro málo. Ten Motul za 185,- se sehnat dá jako stáčenej ze sudu
Datum: 12. února 2009 22:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 oni nejsou vyrobci fichtla...navic je to obchod pro skutry jak si uz rekl...wim ze se dal pomer snizit z 1:33 na 1:50 u babetty pac tam mas valive lozisko na ojnici misto toho futra...ale opravdu 1:40 a min je nebezpecny pro motor, vic ztatis nez ziskas i pri kvalitnim oleji...samozrejme se da jezdit na 1:40 i delsi dobu ale porucha se ozve az za dloouho...ne ze by tam nebyla, ze by zub nic nenakousl jen to proste neni videt...proc riskovat? 1:50 uz je proste hazard, to jen v krajnich pripadech gdyz tam nalijes zbytek z ty lahvicky a jedes si pro novou do obchodu...
Datum: 12. února 2009 20:47
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 S polosyntetikou není problém já dávám Valvoline derablend scooter 2T 1:40.Při záběhu 1:25-1:30. Kupoval sem ho za 195kč litr. A v tý prodejně skůtrů my říkal že 1:50 i když je tam futro ale radši 1:40. Napiš do vyhledávače valvoline a skočí ti tam stránka kde jsou o tom oleji informace.
Datum: 12. února 2009 20:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ten Motul sem za litr videl i za 185 ale zalezi na koho narazis...syntetika je zbytecna, polosyntetika fakt bohate staci...pri zabehu muzes pokud na to (nebo horsi, nigdy ne lepsi) budes jezdit i po zabehu...zabeh - 1:25, po zabehu 1:33, jako vzdycky...newidim duvod proc snizovat pomer gdyz tim pak vic riskujes a nic ti to neprida, akorat mozna usetris trochu toho oleje...ale zas ruku na srdce - stala by trocha oleje jeste v lahvicce za odrovnani krasne zrenovovany kliky? bronzovy futro po zabehu jedine 1:33, ne vic, ne min...
Datum: 12. února 2009 20:09
 Zdar polosyntetikou mazat můžeš. Je dobré zajíždět na to, na jeký olej budeš potom jezdit a je jedno jestli na minerál nebo syntetiku. Mazat v záběhu 1:30, po záběhu 1:40. Dobrá polosyntetika
je MOTUL 510 2T cca 205 kč za 1 L
Datum: 12. února 2009 19:45
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 zdarec ja si s tim hlavu nedelam hned co jsem udelal GO an mustangu se vsim vsudy tak jsem do tho sloupl syntetiku a jezdim uplne bezvadne neim proc by tam ta syntetika nemela bejt mozna melu blbiny ale s tim bych si fakt hlavu nedelal
Datum: 12. února 2009 19:40
 Ahoj.Mám sprej na mazání řetězu(sekundár).Chtěl bych vás poprosit,zda by jste mi někdo nenapsal,přesný návod-krok za krokem,jak by se to mělo asi ideálně dělat.A doporučil bych něco z těch odpovědí dát na ten FAQ.Koupil jsem si to,protože jsem se dočetl,že když vykoupete řetěz v benzínu,tak ho prej zničíte.Já ho zatím před stříkáním čistím hadříkem mírně prosáklým benzínem(ne že by to z něho teklo)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:57
 Moc vám všem děkuju.
Datum: 08. února 2009 20:57
Jméno: Horst
IP: uživatel5226
 No jestli ten sprej bení dražší než řetěz.Ale já řetěz očistím benzinem,ohřeju mazací tuk A00 a trochou oleje,dám tam stočený řetěz,párkrát sním zatřepu,vytáhnu a nechám odkapat a to je vše.
Datum: 08. února 2009 18:09
 Řetěz nejlíp namažeš vyjetým olejem.Čim víc vyjetej tim líp.Sundáš řetěz z motorky,smotáš ho do kolečka,dáš do nějaký nádoby a naleješ na to vyjetej olej.Pak si vemeš štětec a budeš ten řetěz jakoby tim olejem promazávat.Takhle to budeš chvíly dělat.Pak řetěz vyndáš,necháš ho chvíly okapat a otřeš hadrem.Tím je řetěz namazanej úplně nejlíp
Datum: 08. února 2009 11:57
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Rozhodne reťaz z fichtla nezničíš umytím v benzíne. To čo si tu písal sa týka iba retazí s tesniacimi krúžkami a to rozhodne nie je náš prípad. Takže kludne to tam vymáchaj, ale skôr by som ju očistil zľahka nejakým štetcom. Čo sa týka postupu mazania: Najprv očistit, nastriekať - ale pozor! Nemal by si to striekať na reťaz ale zozadu na rozetu! Nechaj to tak 15minú stáť a potom to mazivo zotri. Inak by sa ti na to prilepií všetok prach a sračky z ciest. A tým ide životnosť reťaze dole!
Datum: 08. února 2009 11:38
 No prej to má uvnitř nějaké těsnění,které ten benzín zlikviduje.A zajímalo by mě,asi z jak velké vzdálenosti stříkat,jestli na rozetu,či mimo rozetu-či snažit se shora i z dola,nebo z boků.A zda to pak otřít hadrem,já to otírám,pač se na to hned lepí moc bordelu.A zda otřít jen řetěz,nebo i rozetu.
Prej když se to vykoupe v tom benzínu,tak už pak mazat jedině tou teplou směsí vazelíny s olejem.
To s tím těsněním jsem si nevymyslel,mám to z nějakých stránek o motocrossu,ale já si ty články uložil do wordu a nemůžu už najít adresu.
Datum: 08. února 2009 11:36
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 nevim prc by se mel retez znicit tim ze ho umyjes benalem akorat to odmasti takze bych vzal benal pk bych to mazl nakym olejem
Datum: 08. února 2009 11:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ohrej nakej olej treba PP 80 nebo nbo radsi neco husciho lepsi by byla vazelina ohrej to tak na 50-80 stupnu a olej vtom vymachej olej zatece doclanku a tim je namazan vsude kde ma sprejem to nenamazes zevnitr kde to je nejvic potreba
Datum: 08. února 2009 11:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
 lol já bych to asi nejdříve odmastil sprejem na brzdy takovim tim odmaštovacim a pak teprv nahulil tim silikonem ve spreji
Datum: 08. února 2009 11:05
 otevřeš sprej, protřepeš (nemícháš), stříkneš to na kousek řetězu, pootočíš kolem aby se řetěz posunul, stříneš znova, atd atd dokud to nebude namazaný
Datum: 08. února 2009 10:51
Jméno: fik
IP: uživatel4226
 Cau je pravda ze olej shell advance X hodne karbonuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 15:50
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 radši tam lej jinej jestli ježdíš normálně.
Datum: 08. února 2009 15:50
 Na závody jo....! V normál fíku bude dělat neplechu....! Prostě je to vysokootáčkovej závodní olej....! Maže motokáry co točej 21 000.....
Datum: 08. února 2009 12:42
Jméno: fik
IP: uživatel4226
 jo myslel jsem racing. takze je teda dobrej jo?
Datum: 08. února 2009 11:42
 Asi myslíš Shell advance RACING X...protože Shell advance X neznám. Jinak ten racing....nesmí se běžně používat v silničním provozu...  Je to výkonej olej kterej hoří až za vysokých teplot....karbon??? Jen minimálně....!
Datum: 08. února 2009 10:44
|



|