|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau fichtlarci jak je to s olejem still dava se do novejch motoru 1:50 ale kolik ho mam davat do pionyra pri zabehu a jak dlouho a kolik po zabehu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:41
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Jedině M2T DF-PARTNER 1:33
Datum: 22. ledna 2009 13:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5001
 zadny M2T tam nelej..!..to pro motor smrt  Ten Still na zábeh klasika 1:25...a myslim ze i sjehlovym loziskem bys potom mel mazat 1:40 .....at to jezdi
Datum: 17. ledna 2009 13:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja ho mam taky na jehlach  tetka nove mam to po GO davam tam castrol ale nevedel jsem vjakym pomeru ale uz jsem se rozhod
Datum: 17. ledna 2009 12:40
 To co předepisuje výrobce mototru. 1:25 na záběh, 1:30 po záběhu, nejlíp M2t. Do novejch motorů se může dávat 1:50, protože maj pístní čep na jehlách.
Datum: 16. ledna 2009 21:46
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 Zdarec hosi chci si koupit jednu motorku jnze ta byla dlouho postavena desti a ma plastove dily jsou jaky kdyby ohbile ale pouze schvrni cast a proto se chci zeptat jestli to jde nejak spravit zatim se mi nechteji kupovat nove ne bo druhe plasty.Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 17:34
 mo jestli je to takhle stará motorka a plasty sou jakoby ohnilé tak je treba určite vyměnit páč by se to drolilo asi ti nezbývá nic jine než koupit druhe a stim počítej že to bude docela veliká suma jestli to vubec nekde seženeš Hodne zdaru!!
Datum: 13. ledna 2009 17:34
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 derbi senda cca r.v.96
Datum: 13. ledna 2009 14:32
Jméno: lukawe555
IP: uživatel4979
 napiš nejprv co je to za motorku!!!
Datum: 13. ledna 2009 14:19
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci sem slyšel že kdo jezdí cross závody tak že je volej pp 80 na prd je to pravda?jakej by ste mi teda doporučili když jezdím tyhle závody?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 11:36
 Hajda malinko neví o co tady jde....  Ale máš pravdu....ano sériovej motor je stavěnej pro PP80....
Datum: 09. ledna 2009 11:36
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 ja si koupil shell spirax ax 80W-90
225 litr
Datum: 08. ledna 2009 20:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma to smysl na ty zavody ale musi to byt nadupany motor stadem koni, pak to ma smysl, to sme pak negde jinde...jinak pokud wim tak Castrol je predrazeny olej ale co pise to vetsinou spolehlive plni narozdil od jinejch...pokud ale litas se serii negde po poli tak to je uplne jedno, staci ta PP90, taky ji mam odzkouzenou a problemy nigdy nebyly (co se tyce serioveho motoru, zavodni stroje by to asi nezkousli uz kvuli jinym tlakum napr. ve spojce a jinejm pozadovacim vlastnosem v prevodovce...)sak zkus a uvidis estli je v tom rozdil...
Datum: 08. ledna 2009 20:44
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Datum: 08. ledna 2009 20:38
 přesně tak. fichtl je stavjenej na pp 80/90 takže jen doporučuju... lejt do toho ějaký castroly nemá pro fíka smysl.
Datum: 08. ledna 2009 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jsem stim hle olejem nikdy nemel problemi jezdil jsem hodne poloukach dokopcu porad to tocil radil a spojka bezezmeni normalne porad fungovala tak ze doporucuju PP 80 nebo 90
Datum: 08. ledna 2009 20:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 ahoň pansto dotaz: v jaky vazeline by se me macet retez...a druhej: vite o nejaky klasicky svicce co ma dlouhy zavit a nema ysunuty jiskriste? (u Briskuse takove znci napr. Y...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 16:54
 Jestli to budeš zahřejvat, tak do vazeliny A00, jinak použij převodovej olej.
Datum: 06. ledna 2009 16:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v plechovce ohrej olej muze byt treba PP 90 ale muze to bejt jakej koliv olej nebo vazelinu proste to musis ohrat kuli tomu aby to nateklo doretezu
Datum: 06. ledna 2009 16:19
 tu svicku dela treba Brisk,ma to oznaceni L14c,ja ji pouzivam do stadaka,protoze tam mam vlozku kvuli strzenymu zavitu,svicka me stala asi 45kc
Datum: 06. ledna 2009 13:52
 Se zeptej mě ne, Steve...?  Je pravda že sem ti svíču neporadil.... Tvoje pořadavky splňuje např. NGK B9EG...tu jezdim já. Stojí cca 180Kč. Dlouhej závit, nízký jiskřiště. Nevim jestli ji dělaj i v 8 (9 je přece jen už dost studená...) Je to taková poloracing svíce......  Ale za ty prachy....! Na řetěz je nejlepší sprej no....
Datum: 06. ledna 2009 12:55
Jméno: Standa
IP: uživatel4515
 Retez namoc treba do nafty.....s tou svickou tezko rict takle od stolu,nejlepsi bude zajit do mototechny
Datum: 06. ledna 2009 11:34
 Čau borci hele nevíte někdo víc o tom jak je napsaný u novejch bovdenu s lankama že se mají přes noc ponořit do olejeaby se prodloužila životnost tak do jakýho oleje je to nejlepší ponořit ? jestli do M2T nebo PP80 čis slunečnicovýho  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 14:21
 já je máčim normálně do převodovýho oleje jakýhokoli
Datum: 06. ledna 2009 14:21
 Já sem nikdy nedával žádnej a problém se životností lanek nemám....  Jediný co tak sem z vrchu nastříkal konkor a čekal až proteče celym lankem.....! Ale máčet je...to ne...
Datum: 06. ledna 2009 11:06
 Rostlinej bych nedával. Ten se rychle kazí.
Datum: 05. ledna 2009 21:33
Jméno: nimi
IP: uživatel600
  to mas jednoooo  do jakyho... ale ten slunecnicovej bych nezkousel
Datum: 05. ledna 2009 21:02
 čim hustší tim lepší... de o to aby se to dobře promazalo a pak se to tolik neopotřebuje zevnitř.
Datum: 05. ledna 2009 21:01
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 DOBRY VECER jaky olej mam nalet do tlumicu jawa 250 typ 353 a kolik o tam mam nalet predem DÍÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 13:39
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 no ja ho tam mam take
Datum: 05. ledna 2009 13:39
 jo je tlumičovej ale ja do nich dal hydraulickej
Datum: 04. ledna 2009 21:32
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 na to je primo tlumicovej olej a myslim ze ho tam je v kazdym rameni(ve predu)140ml a v zadu v kazdy 50ml
Datum: 04. ledna 2009 20:50
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci jakej je nejlepčí volej do převodovky díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 20:50
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 zdar ja si koupil shell spirax ax 80W-90....225kc/l
Datum: 04. ledna 2009 20:50
 Do pionýra je předepsanej PP80.
Datum: 04. ledna 2009 20:23
 prostě tam nalej pp80 a je to
Datum: 04. ledna 2009 19:26
 do prevodovky prevodak,bud pp80 nebo pp90,lisi se vyskozitou myslim,ale do fichtla je to jedno
Datum: 04. ledna 2009 19:24
 zDAREc mam dotazek ... kterej olej je do fichtla nejlepší ...nezáleží na ceně ..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:28
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Jedině DF-PARTNER M2T.Není M2T jako M2T.
Datum: 22. ledna 2009 13:28
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 Vobyčejně do něj leju mugula,ale když mu chci udělat dobře tak mu koupim castrol.............
Datum: 03. ledna 2009 21:31
Datum: 02. ledna 2009 18:57
 ELF HTX 909 .......  (do fichtla nezbytnost pokud ti točí přes 20 000 ot/min.)
Datum: 02. ledna 2009 18:50
 Je to celkem jedno.Můžeš používat minerální (např.Mogul TSF) nebo polosyntetiku.Ale plná syntetika prej neni dobrá pro motory s kluzným ložiskem na pístním čepu.Někdo to tu už několikrát řikal.
Datum: 02. ledna 2009 13:40
Jméno: durmanek
IP: uživatel1210
 myslím že kromě M2T jsou všechny nejlepší
Datum: 02. ledna 2009 13:33
 stihl nebo castrol.. bohatě stačí.. právě jezdím na castrola a je to super, svíčka je krásná a usazuje se málo karbonu
Datum: 02. ledna 2009 13:20
Jméno: jawa5
IP: uživatel4887
 caw draci poradtemi najlepsi olej do fichtla max cena do 10 eur(300sk)okrem huzgvarny a stihl
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:18
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 olej df partner m2t pro motorové pily-není m2t jako m2t
Datum: 22. ledna 2009 13:18
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 nejlepsi je motul 800......  550 litr
Datum: 04. ledna 2009 19:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pardon Mogul TSF
Datum: 02. ledna 2009 17:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Mogu TSF je dobrej, asi jedinej dobrej Mogul ale to bych kecal pac vuci M2T sem opravdu vysazenej...jinak nejlepsi je Motul 510, podotykam je to Motul 510...
Datum: 02. ledna 2009 17:37
Jméno: jawa5
IP: uživatel4896
Datum: 02. ledna 2009 13:43
 stando prosimtě kde kupuješ ten motorex?
Datum: 02. ledna 2009 13:07
Jméno: standa
IP: uživatel4893
 Motorex Speedmix 2T 220,-/litr
Datum: 02. ledna 2009 12:36
Jméno: jawa5
IP: uživatel4887
 caw draaci viem ze bolo to tu stokrat ale nevim sa rozhodnut aky olej mam dat do fichtla chodil som na husgvarnovi islo to celkom pohode.ale potao som dal do 1lbenzinu n2t a islo to o dost lepsie.neviem sa rozhodnut medzi stihl a husgvarnovim olejom.prosim poradte .a stastny novi rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:49
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Tito motory nejsou stavěny na tito oleje,které jsou určeny pro jiné motory z vyšímy nároky.Olejem DF-PARTNER M2T NIC NESKAZÍTE.
Datum: 22. ledna 2009 13:49
 husqarnu ne.. nikdy! rozpouští gufera.. ty normální černé gufera to neunesou.. zbyde z nich taková černá měkká srajda, já
dávám m2t a klidek
Datum: 01. ledna 2009 16:53
 též používam stihl a zatim sem se nesetkal s problémem
Datum: 01. ledna 2009 16:26
 já jedině stihl
Datum: 01. ledna 2009 16:23
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Hele je mozny že je v zimě potřeba davat vic oleje do benzinu nez v lete? Protoze ted v zimě když sem párkrát jel tak to při stejnejch otáčkách víc řvalo a drnčelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel4856
 presne na opak....v zime je chladneji,min se prehriva motor,min vadne,nemusi se tolik mazat....jako normalne to staci...
Datum: 28. prosince 2008 11:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to spis v lete vic oleje pac sou vetsi teploty=vetsi sance zadrit...a to ze ti vic toci tak muze byt dano tim ze je studenejsi vzduch nasavan do valce, studenejsi vzduch=vetsi hustota=na mensi objem vetsi hmotnost vzduchu=vetsi ucinnost motoru...vysvetlil sem to vcelku blbe ale obecne plati ze cim studenejsi smes tim lepe pro vykon...proc by se jinak montovalo na opravdu zavodni motory studeny privod vzduchu? jinak jeste cim studenejsi smes tim lepe chladi...
Datum: 27. prosince 2008 19:40
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 CAu draci... mam CZ 250/455 a motor po kompletni GO! vcera jsem ji dotahl ze servisu.. tak jsem ji jel projet... startovani nadhera.. spojika taky klasa.. ale kdyz se chci trosku rozjet i treba na pul plynu tak mi jde jenom do urcitych otacek a pak začne jako by bublat  jedu treba tech 50 na trojiku.... a jak vic pridam tak zacne prave bubltat a vic uz proste nejde... tak tam dam za 4 zase se roztahne do urcitych otacek a zase zacne bublat  PLS poradte do by to mohlo delat diky  a VESELE VANOCE
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 11:23
 seřiď předstih,ale já měl podobný problém,zkus upravit poměr směsy tim šroubkem v karbíku
Datum: 31. prosince 2008 11:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 seřid pořádně předstih(nebo aspon zkontroluj) a jestli to máš i s výbrusem, tak seřid karbec podle příručky pro zabíhání......
Datum: 25. prosince 2008 11:36
 skus předstih, nebo to dělá nezajetej motor. chce to jezit a uvidíš časem
Datum: 24. prosince 2008 16:35
 ja mam sice fichtla,ale mohla by to delat svicka.PS:uz je moc najezdena,proste je unavena a nedava tolik jiskry jak potrebujes  bo to pokud mas kontakni zapalko,tak je mozna malej ci velkej odtrh
Datum: 24. prosince 2008 15:41
Jméno: Kaslík
IP: uživatel4822
 Čuzz, mám uplně stejnou mašinu, tomu motoru ještě moc nenakládej když je po G.O mě to dělala taky že nešla do vysokých otáček bud
seřid postavení jehli u karbecu v jakém je zářezu nebo skus vyměnit vzduch filtr.
Datum: 24. prosince 2008 15:29
 Špatnej mezikus mezi sedadlem a řidítkama, !!!asi to ńení zajetý ne
Datum: 24. prosince 2008 15:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi mne pripada perak 350 a 250 totozny je to tak nebo jsou tam nejake odychylky samtrejme neberete motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2008 13:59
Jméno: standa
IP: uživatel4820
 vsechno stejny,jen delsi stupacky a tacho do 140 nebo 160
Datum: 24. prosince 2008 13:59
 myslim ze drzak stupacek je jiný mozna tvrdsi tlumice (zadni) a motor hlavne hh 2 valce nikdo neukeca
Datum: 24. prosince 2008 12:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň draci mam na vas dotaz: jedna se o ty olovnaty aditiva, jakej je mezi nima cenovej rozdil, kolik stojej ty nejlevnejsi, zda se od sebe lisi vlastnostma a nebo je to stale na jedno brdo? diky za vase odpovedi a zkusenosti...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 17:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sem ale nerikal ze to mam fichtla ale do kamosovy skodarny...jako vanocni darek pac newim co jineho mu dat  a jinak to aditivum tam tez jednu dobu nelil...
Datum: 23. prosince 2008 17:11
 ty aditiva jsou fakt do starejch škodovek, který nemají vložkovaný sedla ventilů. Do pionýra je to k ničemu. Místo aditiv si kup lepší olej.
Datum: 23. prosince 2008 16:48
Jméno: Standa
IP: uživatel4812
 my do ni lejem normalne 95 natural a nebo special bez aditiv a nic se nedeje...a to jezdi v extremnich podminkach...je to brachova bugy...dostava moc a ten motor furt drží
Datum: 23. prosince 2008 14:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to do skodarny 125L...cili klasicka...
Datum: 23. prosince 2008 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel4812
 na fichtla nepotrebujes....olovo bylo jen na skodovky atd... Myslim ze nejakej Benadit davaj do naturalu 91...jinak ho bezne koupis...
Datum: 23. prosince 2008 12:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove vy mi muzete poradit: jaky je rozdil v mogulu TS a mogulu TSF? a co si o nich myslite....jinak s TSF sem nadmiru spokojen, co si o nem myslite vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2008 18:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 proc ho nemusis?
Datum: 22. prosince 2008 18:09
 já TSF nemám rád jezdim na HUSQVARNA a je to pohoda a rozdíl je v tom že TSF má aditiva pro snížení kouřivosti a usazování karbodu
Datum: 22. prosince 2008 15:33
Jméno: Dawid
IP: uživatel247
 nazdar,chtěl bych do závodního fichtla přimíchat do benzínu nitrometan,co se dává do modelářskejch motorů,máte někdo zkušenost s touhle příměsí? zvýšení výkonu,výdrž motoru atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel4795
 petrolej je na nic,me to na nej nejelo  asi jako nafta....bez benzinu to nejede...nevim co vymejslite....nejlip to jezdi na special a pokud s tim nechces jezdit zavody tak je zbytecny to resit....
Datum: 21. prosince 2008 22:51
 nevim jak petrolej, ale vim že kámoš jezdí na tech. benzin (samozřejmě s olejem) a žene to jak splašenej trabant  Někde jsem zaslech i něco o slivovici (údajně stačí cokoli co má nad 60% alkoholu)
Datum: 21. prosince 2008 19:40
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hej a už ste skoušeli jezdit na petrolej prej to jede o dost líp...??
Datum: 21. prosince 2008 17:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale abych pravdu rek tak me to moc extra dobre s tim nejelo, navic je to dost drahy...
Datum: 21. prosince 2008 17:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda musi bejt bohatsi smes...jinak tu hranici 20% sem uz taky slysel ale do modelu se dava do 60% (max. je mylim 69% ale ted fakt newim)...jinak to neni zrovna nejlepsi pro ojnici a klikovku kor gdyz to chyti ten supr dech...
Datum: 21. prosince 2008 17:02
 Pokud to budeš zkoušet, tak dej bohatší směs. Funguje to jako okysličovadlo. Únosný maximum v palivu je cca 20% nitra.
Datum: 21. prosince 2008 15:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a s methanolem se pouziva jako to modelarske palivo...
Datum: 21. prosince 2008 12:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je a to i s methanolem...
Datum: 21. prosince 2008 12:33
 no de o to jesli je mísitelný s benzínem a pakud jo tak rozhodně dej víc oleje at to nezadřeš.... ale podle mě se s tím benál nesmíchá
Datum: 21. prosince 2008 12:24
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Ahoj kde se dělají ty zadní tlumiče co tady má Sesa na pionýra ty Komatix
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:39
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 jaka je dobra polo syntetika do 100 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 21:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 M2T neni dobry mineral a podle meho ani olej...s tim bych mazal uz jen futra u dveri...ale jinak STIHL je dobrej, Shell advance 2SX je kolem dvou set, vybornej je MOTUL 510 na bazi polosyntetiky taky kolem 200 (i vic zalezi na prodejci ale pod 200 sem ho snad jeste nevidel) a ¨jeste MOGUL TSF nad 150 Kc...
Datum: 20. prosince 2008 21:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 dobrý minerál do 100kč ze M2T
Datum: 20. prosince 2008 17:35
Jméno: mira
IP: uživatel1412
Datum: 20. prosince 2008 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 kámo tak to asi neni....co vim tak snad nejlevnejsi je ten cervenej stihll a shell advance ....
Datum: 20. prosince 2008 12:01
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jen takovou kterou by jsis doma uvařil sám... pod 120kč jsem dlouho žádnou neviděl...
Datum: 20. prosince 2008 10:09
 Zdar draci!Mám konkrétně Jawu Čz 350/354 z 56.
No zajímá mě jaký kdo používáte převoďák,který byste mi doporučily do těchto starších strojů.
díky za reakce
Ps:nemáte někdo tabulku jaké je přesné udávané množství do jednotlivých typů_??nebo aspoň do té 354...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 11:29
 Hele hoši snad vim,co mám za motorku.
Takže se tady nehádejte!Jinak děkuji za všechny reakce.
Také jsem dostal pár nabídek na koupi.
Musím všechny sklamat takový kousek není naprodej.
Datum: 31. prosince 2008 11:29
Datum: 20. prosince 2008 20:06
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 cau, koupim ji od tebe muzu nabidnout plno motorek na vymenu to se dohodnem email dvd.speedy@seznam.cz nebo ic 305 034 138 dik
Datum: 19. prosince 2008 20:48
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 souhlas se standou, Jawa Čz 350/354 existuje
Datum: 19. prosince 2008 18:13
 muj děda měl tu 125 a někde mám schovanou dobovou knížku s návodama na tyhle stoje. Když to najdu, tak to vyfotim a dam sem odkaz.
Datum: 19. prosince 2008 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel4785
 nechci kecat,ale po 50. roce se to sjednotilo a byl jeden závod jawa-čz ...o pulbubnovejch malejch kejvackach vym na tuty te byli jawa-cz,ale rek bych ze i první 250,350 pulbubnovy byli taky jawa-cz ...
Datum: 19. prosince 2008 14:54
 musim se zastat hajdy. jawa-čz byly jen malý kejvačky 125 a 150 ze stejný doby.
Datum: 19. prosince 2008 14:25
Jméno: standa
IP: uživatel4784
 354 z 56 je opravdu jeste jawa-cz....mela půlbubny,otevrene sani,rybiny a dve paky na motoru jako pérák...oleje se tam vejde neco pod litr.Mas tam kontrolni sroub na olej Ja davam PP80,PP90...co maj...
Datum: 19. prosince 2008 10:57
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 sorry hajdo, ale je to jawa čz, tak neříkej když nevíš!
Datum: 19. prosince 2008 8:14
 sorry bobe, ale jawa čz 350/354 neexistuje... buď je to jawa nebo čz
Datum: 18. prosince 2008 21:49
Jméno: Fidas
IP: uživatel4750
 CAU vsichni potreboval bych radu co si myslite o prevodovem oleji CINOL PP90 nasel sem ho dost levne vim ze neni nejlepsi ale chtel bych slyset vase nazory treba vyhody a nevyhody toho oleje? diky moc vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pouzivam PP 90 a nejsou stim zadny problemi ani vmrazech ani vlete jeto supr olej doporucuju!!
Datum: 18. prosince 2008 20:28
|



|