slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau fichtlarci jak je to s olejem still dava se do novejch motoru 1:50 ale kolik ho mam davat do pionyra pri zabehu a jak dlouho a kolik po zabehu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5046    
Jedině M2T DF-PARTNER 1:33
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5001    
zadny M2T tam nelej..!..to pro motor smrt:-D Ten Still na zábeh klasika 1:25...a myslim ze i sjehlovym loziskem bys potom mel mazat 1:40 .....at to jezdi:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja ho mam taky na jehlach :-) tetka nove mam to po GO davam tam castrol ale nevedel jsem vjakym pomeru ale uz jsem se rozhod
 
 
Datum: 17. ledna 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To co předepisuje výrobce mototru. 1:25 na záběh, 1:30 po záběhu, nejlíp M2t. Do novejch motorů se může dávat 1:50, protože maj pístní čep na jehlách.
 
 
Datum: 16. ledna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel3517    
Zdarec hosi chci si koupit jednu motorku jnze ta byla dlouho postavena desti a ma plastove dily jsou jaky kdyby ohbile ale pouze schvrni cast a proto se chci zeptat jestli to jde nejak spravit zatim se mi nechteji kupovat nove ne bo druhe plasty.Predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mo jestli je to takhle stará motorka a plasty sou jakoby ohnilé tak je treba určite vyměnit páč by se to drolilo asi ti nezbývá nic jine než koupit druhe a stim počítej že to bude docela veliká suma jestli to vubec nekde seženeš Hodne zdaru!!
 
 
Datum: 13. ledna 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel3517    
derbi senda cca r.v.96
 
 
Datum: 13. ledna 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel4979    
napiš nejprv co je to za motorku!!!
 
 
Datum: 13. ledna 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci sem slyšel že kdo jezdí cross závody tak že je volej pp 80 na prd je to pravda?jakej by ste mi teda doporučili když jezdím tyhle závody?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hajda malinko neví o co tady jde....:-) Ale máš pravdu....ano sériovej motor je stavěnej pro PP80....:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
ja si koupil shell spirax ax 80W-90 225 litr
 
 
Datum: 08. ledna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ma to smysl na ty zavody ale musi to byt nadupany motor stadem koni, pak to ma smysl, to sme pak negde jinde...jinak pokud wim tak Castrol je predrazeny olej ale co pise to vetsinou spolehlive plni narozdil od jinejch...pokud ale litas se serii negde po poli tak to je uplne jedno, staci ta PP90, taky ji mam odzkouzenou a problemy nigdy nebyly (co se tyce serioveho motoru, zavodni stroje by to asi nezkousli uz kvuli jinym tlakum napr. ve spojce a jinejm pozadovacim vlastnosem v prevodovce...)sak zkus a uvidis estli je v tom rozdil...
 
 
Datum: 08. ledna 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
ale ma to smysl.... zvlast kdyz muj strejc dela vedouciho skladu u Castrolu:-D:-D:-D
 
 
Datum: 08. ledna 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně tak. fichtl je stavjenej na pp 80/90 takže jen doporučuju... lejt do toho ějaký castroly nemá pro fíka smysl.
 
 
Datum: 08. ledna 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja jsem stim hle olejem nikdy nemel problemi jezdil jsem hodne poloukach dokopcu porad to tocil radil a spojka bezezmeni normalne porad fungovala tak ze doporucuju PP 80 nebo 90
 
 
Datum: 08. ledna 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4264    
ahoň pansto dotaz: v jaky vazeline by se me macet retez...a druhej: vite o nejaky klasicky svicce co ma dlouhy zavit a nema ysunuty jiskriste? (u Briskuse takove znci napr. Y...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to budeš zahřejvat, tak do vazeliny A00, jinak použij převodovej olej.
 
 
Datum: 06. ledna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
v plechovce ohrej olej muze byt treba PP 90 ale muze to bejt jakej koliv olej nebo vazelinu proste to musis ohrat kuli tomu aby to nateklo doretezu
 
 
Datum: 06. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu svicku dela treba Brisk,ma to oznaceni L14c,ja ji pouzivam do stadaka,protoze tam mam vlozku kvuli strzenymu zavitu,svicka me stala asi 45kc
 
 
Datum: 06. ledna 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se zeptej mě ne, Steve...? :-D Je pravda že sem ti svíču neporadil.... Tvoje pořadavky splňuje např. NGK B9EG...tu jezdim já. Stojí cca 180Kč. Dlouhej závit, nízký jiskřiště. Nevim jestli ji dělaj i v 8 (9 je přece jen už dost studená...) Je to taková poloracing svíce......:-) Ale za ty prachy....! Na řetěz je nejlepší sprej no....:-)
 
 
Datum: 06. ledna 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4515    
Retez namoc treba do nafty.....s tou svickou tezko rict takle od stolu,nejlepsi bude zajit do mototechny:-)
 
 
Datum: 06. ledna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci hele nevíte někdo víc o tom jak je napsaný u novejch bovdenu s lankama že se mají přes noc ponořit do olejeaby se prodloužila životnost tak do jakýho oleje je to nejlepší ponořit ? jestli do M2T nebo PP80 čis slunečnicovýho :-D díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já je máčim normálně do převodovýho oleje jakýhokoli
 
 
Datum: 06. ledna 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem nikdy nedával žádnej a problém se životností lanek nemám....:-D Jediný co tak sem z vrchu nastříkal konkor a čekal až proteče celym lankem.....! Ale máčet je...to ne...
 
 
Datum: 06. ledna 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rostlinej bych nedával. Ten se rychle kazí.
 
 
Datum: 05. ledna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
:-D to mas jednoooo:-D do jakyho... ale ten slunecnicovej bych nezkousel
 
 
Datum: 05. ledna 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čim hustší tim lepší... de o to aby se to dobře promazalo a pak se to tolik neopotřebuje zevnitř.
 
 
Datum: 05. ledna 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
DOBRY VECER jaky olej mam nalet do tlumicu jawa 250 typ 353 a kolik o tam mam nalet predem DÍÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: danyš      IP: uživatel4900    
no ja ho tam mam take
 
 
Datum: 05. ledna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je tlumičovej ale ja do nich dal hydraulickej
 
 
Datum: 04. ledna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: danyš      IP: uživatel4900    
na to je primo tlumicovej olej a myslim ze ho tam je v kazdym rameni(ve predu)140ml a v zadu v kazdy 50ml
 
 
Datum: 04. ledna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci jakej je nejlepčí volej do převodovky díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
zdar ja si koupil shell spirax ax 80W-90....225kc/l
 
 
Datum: 04. ledna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do pionýra je předepsanej PP80.
 
 
Datum: 04. ledna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě tam nalej pp80 a je to
 
 
Datum: 04. ledna 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do prevodovky prevodak,bud pp80 nebo pp90,lisi se vyskozitou myslim,ale do fichtla je to jedno
 
 
Datum: 04. ledna 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zDAREc mam dotazek ... kterej olej je do fichtla nejlepší ...nezáleží na ceně ..dik :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5046    
Jedině DF-PARTNER M2T.Není M2T jako M2T.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: metloš      IP: uživatel4911    
Vobyčejně do něj leju mugula,ale když mu chci udělat dobře tak mu koupim castrol.............
 
 
Datum: 03. ledna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hah to netočí :-D:-D:-D
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ELF HTX 909 ....... :-D (do fichtla nezbytnost pokud ti točí přes 20 000 ot/min.) :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to celkem jedno.Můžeš používat minerální (např.Mogul TSF) nebo polosyntetiku.Ale plná syntetika prej neni dobrá pro motory s kluzným ložiskem na pístním čepu.Někdo to tu už několikrát řikal.
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: durmanek      IP: uživatel1210    
myslím že kromě M2T jsou všechny nejlepší
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stihl nebo castrol.. bohatě stačí.. právě jezdím na castrola a je to super, svíčka je krásná a usazuje se málo karbonu ;-)
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4887    
caw draci poradtemi najlepsi olej do fichtla max cena do 10 eur(300sk)okrem huzgvarny a stihl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5046    
olej df partner m2t pro motorové pily-není m2t jako m2t
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
nejlepsi je motul 800......:-D 550 litr
 
 
Datum: 04. ledna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pardon Mogul TSF
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Mogu TSF je dobrej, asi jedinej dobrej Mogul ale to bych kecal pac vuci M2T sem opravdu vysazenej...jinak nejlepsi je Motul 510, podotykam je to Motul 510...
 
 
Datum: 02. ledna 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4896    
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando prosimtě kde kupuješ ten motorex?
 
 
Datum: 02. ledna 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4893    
Motorex Speedmix 2T 220,-/litr
 
 
Datum: 02. ledna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4887    
caw draaci viem ze bolo to tu stokrat ale nevim sa rozhodnut aky olej mam dat do fichtla chodil som na husgvarnovi islo to celkom pohode.ale potao som dal do 1lbenzinu n2t a islo to o dost lepsie.neviem sa rozhodnut medzi stihl a husgvarnovim olejom.prosim poradte .a stastny novi rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel5046    
Tito motory nejsou stavěny na tito oleje,které jsou určeny pro jiné motory z vyšímy nároky.Olejem DF-PARTNER M2T NIC NESKAZÍTE.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
husqarnu ne.. nikdy! rozpouští gufera.. ty normální černé gufera to neunesou.. zbyde z nich taková černá měkká srajda, já dávám m2t a klidek
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
též používam stihl a zatim sem se nesetkal s problémem
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: mazuráč      E-mail:      IP: uživatel1157    
já jedině stihl
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Hele je mozny že je v zimě potřeba davat vic oleje do benzinu nez v lete? Protoze ted v zimě když sem párkrát jel tak to při stejnejch otáčkách víc řvalo a drnčelo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4856    
presne na opak....v zime je chladneji,min se prehriva motor,min vadne,nemusi se tolik mazat....jako normalne to staci...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to spis v lete vic oleje pac sou vetsi teploty=vetsi sance zadrit...a to ze ti vic toci tak muze byt dano tim ze je studenejsi vzduch nasavan do valce, studenejsi vzduch=vetsi hustota=na mensi objem vetsi hmotnost vzduchu=vetsi ucinnost motoru...vysvetlil sem to vcelku blbe ale obecne plati ze cim studenejsi smes tim lepe pro vykon...proc by se jinak montovalo na opravdu zavodni motory studeny privod vzduchu? jinak jeste cim studenejsi smes tim lepe chladi...
 
 
Datum: 27. prosince 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
CAu draci... mam CZ 250/455 a motor po kompletni GO! vcera jsem ji dotahl ze servisu.. tak jsem ji jel projet... startovani nadhera.. spojika taky klasa.. ale kdyz se chci trosku rozjet i treba na pul plynu tak mi jde jenom do urcitych otacek a pak začne jako by bublat:-( jedu treba tech 50 na trojiku.... a jak vic pridam tak zacne prave bubltat a vic uz proste nejde... tak tam dam za 4 zase se roztahne do urcitych otacek a zase zacne bublat:-( PLS poradte do by to mohlo delat diky:-) a VESELE VANOCE;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: jirizpodebrad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřiď předstih,ale já měl podobný problém,zkus upravit poměr směsy tim šroubkem v karbíku
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
seřid pořádně předstih(nebo aspon zkontroluj) a jestli to máš i s výbrusem, tak seřid karbec podle příručky pro zabíhání......
 
 
Datum: 25. prosince 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: lada      E-mail:      IP: uživatel1562    
skus předstih, nebo to dělá nezajetej motor. chce to jezit a uvidíš časem
 
 
Datum: 24. prosince 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam sice fichtla,ale mohla by to delat svicka.PS:uz je moc najezdena,proste je unavena a nedava tolik jiskry jak potrebujes;-) bo to pokud mas kontakni zapalko,tak je mozna malej ci velkej odtrh
 
 
Datum: 24. prosince 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: Kaslík      IP: uživatel4822    
Čuzz, mám uplně stejnou mašinu, tomu motoru ještě moc nenakládej když je po G.O mě to dělala taky že nešla do vysokých otáček bud seřid postavení jehli u karbecu v jakém je zářezu nebo skus vyměnit vzduch filtr.
 
 
Datum: 24. prosince 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
Špatnej mezikus mezi sedadlem a řidítkama, !!!asi to ńení zajetý ne
 
 
Datum: 24. prosince 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec hosi mne pripada perak 350 a 250 totozny je to tak nebo jsou tam nejake odychylky samtrejme neberete motor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2008 13:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4820    
vsechno stejny,jen delsi stupacky a tacho do 140 nebo 160
 
 
Datum: 24. prosince 2008 13:59
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze drzak stupacek je jiný mozna tvrdsi tlumice (zadni) a motor hlavne hh 2 valce nikdo neukeca:-)
 
 
Datum: 24. prosince 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ahoň draci mam na vas dotaz: jedna se o ty olovnaty aditiva, jakej je mezi nima cenovej rozdil, kolik stojej ty nejlevnejsi, zda se od sebe lisi vlastnostma a nebo je to stale na jedno brdo? diky za vase odpovedi a zkusenosti... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sem ale nerikal ze to mam fichtla ale do kamosovy skodarny...jako vanocni darek pac newim co jineho mu dat:-) a jinak to aditivum tam tez jednu dobu nelil...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty aditiva jsou fakt do starejch škodovek, který nemají vložkovaný sedla ventilů. Do pionýra je to k ničemu. Místo aditiv si kup lepší olej.
 
 
Datum: 23. prosince 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4812    
my do ni lejem normalne 95 natural a nebo special bez aditiv a nic se nedeje...a to jezdi v extremnich podminkach...je to brachova bugy...dostava moc a ten motor furt drží:-D
 
 
Datum: 23. prosince 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to do skodarny 125L...cili klasicka...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4812    
na fichtla nepotrebujes....olovo bylo jen na skodovky atd... Myslim ze nejakej Benadit davaj do naturalu 91...jinak ho bezne koupis...
 
 
Datum: 23. prosince 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panove vy mi muzete poradit: jaky je rozdil v mogulu TS a mogulu TSF? a co si o nich myslite....jinak s TSF sem nadmiru spokojen, co si o nem myslite vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
proc ho nemusis?
 
 
Datum: 22. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já TSF nemám rád jezdim na HUSQVARNA a je to pohoda a rozdíl je v tom že TSF má aditiva pro snížení kouřivosti a usazování karbodu
 
 
Datum: 22. prosince 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel247    
nazdar,chtěl bych do závodního fichtla přimíchat do benzínu nitrometan,co se dává do modelářskejch motorů,máte někdo zkušenost s touhle příměsí? zvýšení výkonu,výdrž motoru atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
petrolej je na nic,me to na nej nejelo:-D asi jako nafta....bez benzinu to nejede...nevim co vymejslite....nejlip to jezdi na special a pokud s tim nechces jezdit zavody tak je zbytecny to resit....
 
 
Datum: 21. prosince 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
nevim jak petrolej, ale vim že kámoš jezdí na tech. benzin (samozřejmě s olejem) a žene to jak splašenej trabant :-D Někde jsem zaslech i něco o slivovici (údajně stačí cokoli co má nad 60% alkoholu)
 
 
Datum: 21. prosince 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hej a už ste skoušeli jezdit na petrolej prej to jede o dost líp...??
 
 
Datum: 21. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale abych pravdu rek tak me to moc extra dobre s tim nejelo, navic je to dost drahy...
 
 
Datum: 21. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je pravda musi bejt bohatsi smes...jinak tu hranici 20% sem uz taky slysel ale do modelu se dava do 60% (max. je mylim 69% ale ted fakt newim)...jinak to neni zrovna nejlepsi pro ojnici a klikovku kor gdyz to chyti ten supr dech...
 
 
Datum: 21. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to budeš zkoušet, tak dej bohatší směs. Funguje to jako okysličovadlo. Únosný maximum v palivu je cca 20% nitra.
 
 
Datum: 21. prosince 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a s methanolem se pouziva jako to modelarske palivo...
 
 
Datum: 21. prosince 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je a to i s methanolem...
 
 
Datum: 21. prosince 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no de o to jesli je mísitelný s benzínem a pakud jo tak rozhodně dej víc oleje at to nezadřeš.... ale podle mě se s tím benál nesmíchá
 
 
Datum: 21. prosince 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel3277    
Ahoj kde se dělají ty zadní tlumiče co tady má Sesa na pionýra ty Komatix odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
jaka je dobra polo syntetika do 100 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
M2T neni dobry mineral a podle meho ani olej...s tim bych mazal uz jen futra u dveri...ale jinak STIHL je dobrej, Shell advance 2SX je kolem dvou set, vybornej je MOTUL 510 na bazi polosyntetiky taky kolem 200 (i vic zalezi na prodejci ale pod 200 sem ho snad jeste nevidel) a ¨jeste MOGUL TSF nad 150 Kc...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
dobrý minerál do 100kč ze M2T
 
 
Datum: 20. prosince 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
kup si motul 800.........550/litr:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
kámo tak to asi neni....co vim tak snad nejlevnejsi je ten cervenej stihll a shell advance ....
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jen takovou kterou by jsis doma uvařil sám... pod 120kč jsem dlouho žádnou neviděl...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: jirizpodebrad      E-mail:      IP: uživatel4780    
Zdar draci!Mám konkrétně Jawu Čz 350/354 z 56. No zajímá mě jaký kdo používáte převoďák,který byste mi doporučily do těchto starších strojů. díky za reakce Ps:nemáte někdo tabulku jaké je přesné udávané množství do jednotlivých typů_??nebo aspoň do té 354... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: jirizpodebrad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele hoši snad vim,co mám za motorku. Takže se tady nehádejte!Jinak děkuji za všechny reakce. Také jsem dostal pár nabídek na koupi. Musím všechny sklamat takový kousek není naprodej.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem tady krmil hovna. 350/354 je skutečně Jawa-ČZ. Takže soráč. http://img88.imageshack.us/img88/908/jawagb8.jpg
 
 
Datum: 20. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
cau, koupim ji od tebe muzu nabidnout plno motorek na vymenu to se dohodnem email dvd.speedy@seznam.cz nebo ic 305 034 138 dik
 
 
Datum: 19. prosince 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
souhlas se standou, Jawa Čz 350/354 existuje
 
 
Datum: 19. prosince 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj děda měl tu 125 a někde mám schovanou dobovou knížku s návodama na tyhle stoje. Když to najdu, tak to vyfotim a dam sem odkaz.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4785    
nechci kecat,ale po 50. roce se to sjednotilo a byl jeden závod jawa-čz ...o pulbubnovejch malejch kejvackach vym na tuty te byli jawa-cz,ale rek bych ze i první 250,350 pulbubnovy byli taky jawa-cz ...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musim se zastat hajdy. jawa-čz byly jen malý kejvačky 125 a 150 ze stejný doby.
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4784    
354 z 56 je opravdu jeste jawa-cz....mela půlbubny,otevrene sani,rybiny a dve paky na motoru jako pérák...oleje se tam vejde neco pod litr.Mas tam kontrolni sroub na olej Ja davam PP80,PP90...co maj...
 
 
Datum: 19. prosince 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel2245    
sorry hajdo, ale je to jawa čz, tak neříkej když nevíš!
 
 
Datum: 19. prosince 2008 8:14
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry bobe, ale jawa čz 350/354 neexistuje... buď je to jawa nebo čz
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Fidas      IP: uživatel4750    
CAU vsichni potreboval bych radu co si myslite o prevodovem oleji CINOL PP90 nasel sem ho dost levne vim ze neni nejlepsi ale chtel bych slyset vase nazory treba vyhody a nevyhody toho oleje? diky moc vsem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pouzivam PP 90 a nejsou stim zadny problemi ani vmrazech ani vlete jeto supr olej doporucuju!!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:28
 
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:05:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu