Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar, mám Stadiona S11, ještě ten starší typ...chci se zeptat, jakou má mit teplotu motor? Vždycky startuje dlouho, když chytne tak se z něj chvilku podivně kouří a pak jede v pohodě. Dokud jsem si skládal karbec doma tak všechno OK a motor i na plnej plyn studenej (a kouřilo to jako pravej dvoutakt), ale pak jsem si nechal karbec složit u člověka co tomu opravdu rozumí a...nevim jak je to se spotřebou, ale motor chytá až když se hooodně zahřeje (nová svíčka N14C) a to je ten problém - startování trvá minuty a když motor chytne, tak je strašně horkej (jako u fichtla) - přitom kdysi jsem na něm měl na plnej plyn položenou ruku a byl vlažnej. Směs je 1:25. To zahřívání mi nevadí, jen se bojim aby se to nezadřelo a aby to ten motor vydržel. Ale tak zase to tolik nekouří  Ale podivně to střílí do vejfuku (samovznícení?). Jestli někdo víte tak díky za odpovědi. Mimochodem napoprvý když byl novej karbec, tak to mělo výkon jak kráva (ale startování 20 minut), teď jsem to startoval 10 minut a když pominu kopání (pořáááádně ohnutá klika...má to svoje kouzlo), tak je to takový líný  A za jízdy to občas cukne (jakoby to chtělo na zadní). Díky za rady co s tím může bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 1:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5218
 Jednoduse se ti v tom vrtal "tabulkovej" ladic a asi vsechno nastavil jak by melo bejt a motor uz na to nemá patrony....to je cely....serid si predstih tak jak ti jede nejlip a to a samy karbec.....
Datum: 08. února 2009 1:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 strili - velky predstih, to by vysvetlilo tu vysokou teplotu a spatny zapalovani...pokud to jeste saje falesnej tak je to jasny (je to mozny pokud si daval karbec tak muze mit krivy dosedaci plochu a tudy to muze prisavat, zkontroluj)...jinak hustej dym tak to newim ale uz asi po 3x pisu na dotazy ze by to mohl bejt olej z prevodovky, tak neporusim tradici a mas to tu taky...nebo je jeste jedna moznost a tou je ze nez se nahreje tak se olej spatne spaluje, to zalezi na tom cim mazes...a tak dvoutakt, to k tomu proste patri
Datum: 07. února 2009 20:05
 ještě - to jak se kouří z motoru, je to celkově takovej hustej dým z válce
Datum: 07. února 2009 19:56
Jméno: karel
IP: uživatel5076
 čus jawaři kerej olej se lije do benzinu pro babetty?, a v jakym poměru
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 15:55
Jméno: mara
IP: uživatel2336
Datum: 06. února 2009 15:55
Jméno: mara
IP: uživatel2336
 no jako M2T s poměrem 1:4
1:33 se dava na záběhy.. zbytečně budeš čoudit
Datum: 06. února 2009 15:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 Honza: do chudaka fichtla lejes M2T a babete bys dopral Stihl  co ty ses za barbara  No myslim ze 1:50 s jehlovym loziskem muzes.....
Datum: 05. února 2009 21:59
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Dává se tam buď M2T 1:33 ale je to už zastaralej olej nebo je lepší tam dát nějákej moderní např STIHL 1:50 nebo mogul TSF 1:50
Datum: 05. února 2009 21:18
Jméno: Neználek
IP: uživatel5019
 Zdar draci mam na fichtlovi přední tlumiče ze zundapa 50..nikdy s nima nebyl problém sem s nima maximálně spokojený ale ted jak mi stojí fichtl v garáži tak z nich začal týct olej nevíte jak to mám spravit?a kudy se ubec ten olej do tech tlumičů leje a kolik se ho tam má lejt?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 1:15
Jméno: maspe
IP: uživatel5167
 Řekl bych že se tam bude lít zhora jako u většiny motorek. A nejspíš ti odešlo gufero...
Datum: 03. února 2009 1:15
Jméno: HUEBER
IP: uživatel4226
 čau draci zajíždim novej píst jakej olej byste mi doporučili? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:08
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau hele kup nějaký kvalitnější aby měl barvu do růžova nebo tmavě fialovou ale nééééé N2T to je olej na hov.... a taky ničí svíčky
Datum: 06. února 2009 22:08
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jaký máte zkušenosti se štiláckým olejem a kolik se dává .
Datum: 04. února 2009 15:19
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
 nalej tam stilackej olej
Datum: 03. února 2009 10:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale jo na novej pis a krouzky jo...krouzky se zajizdej asi 50 km cili se ten motor musi setrit a pist z vlastni zkusenosti asi 200km (neco malo pod), plati to pokud si date o neco vetsi pist, jako gdysy byly A,B,C pisty tak do vylitaneho valce se davaly jako posledni zachrana pist typu C, dnes uz se to moc nedela ale stale se da narazit na odlisene pisty...
Datum: 02. února 2009 23:14
 já tam leju olej do motorovky, jestli máš jen novej píst tak nemusíš nic zajíždět
Datum: 02. února 2009 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel5161
Datum: 02. února 2009 18:50
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 pokud jsi dal jen nový píst, neni třeba nic zajíždět.
Datum: 02. února 2009 18:09
Jméno: hh
IP: uživatel5157
 pokud s tim nehodláš závodit, tak je to celkem jedno. Akorád zvětši poměr oleje, u M2T tak 1:20, u kvalitnějších 1:25 - 1:30
Datum: 02. února 2009 17:48
Jméno: krystof
IP: uživatel5122
 prosim vas jak je to s tim nalejvanim oleje do spojky ? jak se pozna kdyz je dost oleje ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:12
Jméno: krystof
IP: uživatel5122
 tak jo supr. diky moc!
Datum: 01. února 2009 12:12
 Musíš mít motorku na kolách a hlavně rovně pak povolit kontrolní šroub a nalévat až ti to poteče z kontrolního šroubu taj je plno.
Datum: 01. února 2009 11:50
 Dole u stojanku je sroub ten vysroubujes nechas vytyct starej olej. Zasroubujes zpet sroub. Vysroubujes sroub nahore na levem karteru a jeste je tam nalevo takovej malej sroubecek a u nej napsano OLEJ ten taky vysroubuj a do toho horniho lej olej do ty doby nez to z ty dirky postrane nepotece. az to potece das tam sroubek a nahoru taky a je to
Datum: 01. února 2009 10:57
Jméno: petr
IP: uživatel1553
 Na karteru od spojky je takovýý šroubek a nad tim je napsáno olej ten odšroubuješ a vrchem leješ leješ a on začne teect tak zašroubuješ a dobry
Datum: 01. února 2009 10:57
Jméno: krystof
IP: uživatel5122
 zdar, mam motor od jawy 555 po GO. Jakej olej mam nalejt do spojky ? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 19:14
Jméno: krystof
IP: uživatel5128
 takze jestli jsem to pochopil : budu lit to velkou dirou a az potece olej tou malou dirkou upsostred tak to znamena ze uz vic lejt nemam jo? jinak diky
Datum: 31. ledna 2009 19:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo at nejvetsi duzna u spojky a kontrolujes estli ti netece pres kontrolni diru gde musis vymontovat ten sroubek...
Datum: 31. ledna 2009 13:23
Jméno: krystof
IP: uživatel5128
 diky za odpoved, ale pockat! lije se ten motorovej olej do te velke diry na spojkove strane,je to tak ? abych neudelal malou chybicku...
Datum: 31. ledna 2009 11:19
Jméno: rasic
IP: uživatel5104
 presne takdej mu za pravdu ae nelije se to do spojky ae do prevodovky
Datum: 30. ledna 2009 23:28
 vicemene jakejkoliv prevodovej olej,doporucuju pp80 nebo pp90,tyhle oleje sou skoro stejny vsechny
Datum: 30. ledna 2009 18:37
Jméno: jim
IP: uživatel5087
 cus potrebuju nakyho typka z velkejch popovic
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 14:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
Datum: 30. ledna 2009 14:09
 Sesa je z Velkejch Popovic
Datum: 30. ledna 2009 13:32
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 nazdar nevite ktery prevodovy olej do fíka je lepsi PP80 nebo PP90 diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 11:16
 Nazdar,jaký mám dát olej do motoru na jawa mustang?díky moc.
Datum: 08. února 2009 11:16
 dej tam PP90 ja ho davam do Facka do prevodovky i do motorek
Datum: 30. ledna 2009 17:19
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 to je jedno co tam dáš hlavně že je to olej, prckolet snese vše  jinak PP90 je lepší dávám ho i do čz 125/516
Datum: 30. ledna 2009 14:29
 Podle návodu tam patří PP80. PP80 je řidší než PP90. PP90 se dává do velkých Jaw.
Datum: 29. ledna 2009 20:54
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 ja bych rek ze se tam taky lije PP90 ae kdyz nebudes vedet tak tam fakt nalej ten hustsi nic tim neskazis
Datum: 29. ledna 2009 18:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to mas jedno, tma akorat rozhoduje stari...gdysy sem nasel nejakou PP80 jeste z Hlubiny a nejakou PP90, tak sem to smichal a nalil to tam...pohoda, vse jelo jak ma i gdyz se to michat nema...pak sem si sehnal novej PP90 (Trans) a zaclo me to prosakovat do klikovky jelikoz byla fuga mezi karterama...prve sem nadaval ale nebejt toho tak sem nepulil motor, predeel jsem hodne neprijemnostem jelikoz ten motor byl poprve puleny a ocividne nekery veci dostaly dost na prdel...podle me je to uplne jedno, do serie se davaj i lejou i jiny alternativy v nouzi a jezdi to...hlavne ze tam je a v dostatecnem mnostvi...mezi nima se vybira az v tom pripade ze treba prokluzuje spojka a misto novejch lamel se to zkousi zacelit hustsim olejem, to mi pripada jako zbytecnost, vymenim lamely nebo zrepasuju a je klid...este jedna vec - ted newim kterej (myslim ze PP90 ale fakt newim) je lepsi do leta a vysokych teplot, lip to snasi...
Datum: 29. ledna 2009 18:25
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nvm to jiste ale pp90 je ridsi.A navic proc furt resite takove nesmyslne dotazy beru taky se ptam na blbosti ale proc tohle nalej tam olej a dej ho tam dost pokud nemas zavodaka tak neni co resit dulzite ze mazes jak prevodovku tak valec
Datum: 29. ledna 2009 18:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 M6A to je asi sajrajt?? oproti M2T nebo to je nastejno? jo a dava nekdo zvas olej v pomeru 1:50?? je to 20ml na litr
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:18
 M6A 62 Kč/l * 1:25 = 2,45 Kč oleje do litru benzínu, M2t 73 Kč/l * 1:30 = 2,43 Kč oleje do litru, Ty jsi psal o 40 Kč dražší 1:35 takže 102 Kč/l * 1:35 = 2,91Kč oleje do benzínu; Kdybychom měli započítávat další věci, máme tu další téma o 100 příspěvcích bez výsledku.
Datum: 28. ledna 2009 19:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 a to opomijim vsechny ostatni veci spusobeny provozem motoru na takovyhle smesi.....
Datum: 28. ledna 2009 15:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Hele ja se do vas zatvrzelejch M2T jezdcu uz navazet nechci.....ale at pocitam jak pocitam,tak my vychazej stejny cisla
Datum: 28. ledna 2009 15:16
 Stando, spočítej si to a zjistíš, že v tom cenová výhoda je. Já jsem reagoval spíš na to co psali 1:50.
Datum: 28. ledna 2009 14:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Hele ja zase nechapu,kdyz sou dneska oleje mnohonasobne vetsi kvality za skoro stejnou cenu,tak proc tam lejete ty kaše z dob totality???? Radsi dam vhodne mnozstvi oleje,ktery je pro fichtla 1:35 s tim ze dam za ten olej o 40 korun vic na litru nez tam prát 1:25 nejakou kašičku co mi akorat s odpustenim zasere motor.....a kde je ta cenová výhoda teda????
Datum: 28. ledna 2009 14:38
 Pro M6A se doporučuje poměr 1:25 pro normální ježdění(u M2t 1:30). Osobně s ním nemám zkušenost, ale v testu, co jsem četl na internetu, bylo, že karbonuje víc a častěji zkratovává svíčky než M2t. Chongu M6A je olej vhodný jak pro 4t tak pro 2t. Nechápu proč se snažíte šetřit na poměru. Větším množstvím levnějšího oleje namažete líp a levnějc.
Datum: 28. ledna 2009 14:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já nevím, vždycky jsem měl za to že M6A je olej sice motorový, ale nikoli do paliva 2T motorů... tedy na mazání klikovky a rozvodů 4T motorů a to ještě starších typů. Tedy pro Tebou fikusi uvedený způsob užívání nevhodný... Mě přijdete hoši jak rozdvojené osobnosti.. na jednu stranu je vám líto koupit alespoň běžný olej, ale vaše duše závodníka pak trápí motor jako by jste tam měli profesionální syntetiku... Takže jo pokud chceš mazat jakoukoli břečkou, proč ne, jet za tebou bych nechtěl protože bych měl chuť tě za ten smarad a ničení motoru kopnout do prdele, ale když už tak budeš činit měl by jsi adekvátně k tomu mazat (a to ne 1:50 ale daleko víc) a k tomu i přiměřeně šetřit motor. Jinak Tě výbrus nemine v krátké době...
Datum: 28. ledna 2009 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel5098
 k temhle vecem se stavim hodne skepticky....chces tu motorku mermomoci zabit....davat tam nejakou kaši a este v pomeru 1:50 ....to bych si nedovolil ani s polosyntetikou
Datum: 27. ledna 2009 22:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak to si mel rict hned! 1:50, 1:60 je podle me zas az moc...ale jelikoz se rikalo ze se to da s tim (samozrejmosti je kvalitnejsi olej) a zkusenosti s tim nemam tak i tech 1:60 v krajnim by se dalo...
Datum: 27. ledna 2009 21:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 1:25 SE DAVA NAZAJIZDENI ALE NA JEZDENI 1:33 . U PIONYRA MAM NA PISTNIM CEMU JEHLOVY LOZISKO! takze muzu dat i min oleje nez 1:50?? treba 1:60?
Datum: 27. ledna 2009 20:33
 Hoši píšete tu,že s bronzovým futrem na pístním čepu víc míň jak 1:33 nedávat.Mám Jawu 175/356 a v příručce doporučujou poměr 1:25.Můžu tam teda taky dávat 1:33 nebo musim 1:25.Dík
Datum: 27. ledna 2009 20:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Honzo, Honzo...s bronzovym futrem jedine 1:33...gdyz ti budu prodavat olej tak ti taky nakecam vsechno mozny...a tady si rekl zasadni kiks: pist ve valci totiz umazes i treba 1:100 s kvalitnim olejem ale pouzdro je konstruovane jen na 1:33, takze pokud to zvladne pouzdro, pak to zvladne klidne i valec...proc myslis ze se doporucuje davat 1:50 gdyz je tam jehlicovy lozisko misto bronzoveho futra? a ani pist, ani konstrukce valce se nezmeni...da se jit az do 1:40 ale pokud to hodne tocis tak pocitej s rizikem, pokud tocis jak svin u 1:50 tak to je uz hazard dost silnej...koukam ze se zde jedna zas o M2T, jak gdyby toho uz o nem nebylo receno snad vse...
Datum: 27. ledna 2009 20:12
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Záleží do jekej motorky....Já dávám do ČZ 175/477.......REPSOL  A nestěžuju si
Datum: 27. ledna 2009 20:03
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 ja davam Husqvarna LS. uz na nej jezdim skoro rok a nic, nejmensi problem... v kramu mi rekli, ze neni problem aby to umazalo tak do 15 000 otacek...
Datum: 27. ledna 2009 19:53
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 M6A starší typy motorů vemou akorát se ho musí dát víc než M2T.Já dávám do 05 valvoline durablend scooter 1:50. Když sem ho kupoval tak sem se ptal v tý prodejně prodávají tam motorky a skůtry tak my bylo řečeno že 1:50 i když je tam bronz pouzdro. Podle mího názoru když to umaže píst tak pouzdro taky.
Datum: 27. ledna 2009 19:32
Jméno: Dannys
IP: uživatel4900
 hele strejc to leje do husqarny a zatim sem neslysel ze by si stezoval a na takovyhle veci on je docela pes
Datum: 27. ledna 2009 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ahoj lidi. Chci se zeptat jakej daváte poměr oleje s benzínem na dvěapuly panelky?? Ja dávam 1:50 ,ale prej někdy zaleží na kvalitě oleje? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:46
 ja do panelky driv 1:33 pak sem ji dost dlouho hnal a pridrel sem ji ted davam 1:25 muzu ji honit jak chci a porad cajk pozor je to papirova motorka aby si nekdo nemyslel ze sem to nekde pridrel v lese pri crossu
Datum: 27. ledna 2009 15:46
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 Davam do Péráka 1:33 lepsiho leje.....no problem
Datum: 27. ledna 2009 11:13
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Panelka je z výroby stavěná na 1:25 ale když tam po dekarbonizaci dáš něco kvalitnějšího tak strop poměru nepřekračovat 1:40 nebo o něco nižší.Neznamená to tedy že použitím jiným olejem je přípustné trojnásobně překračovat nižší mazání.Hrozí zadření a destrukce motoru.Uvědomte si všichni co máte takové nápady jaké konstrukce jsou tito 50 let staré motory (většina má na ojnici pouzdra).
Datum: 26. ledna 2009 21:57
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak kolik mám dávat, nějak mezi 1:20 až 1:40 ??
Datum: 26. ledna 2009 21:34
 Záleží hlavně na motory. Pro panelku tak 1:20 až 1:40 podle kvality oleje.
Datum: 26. ledna 2009 21:24
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Fikusi dávej do pioníra 1:80 nebo 1:100 nebo tam nedávej žádný olej.
Datum: 26. ledna 2009 20:48
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ja davam schell . Ale nevim jestli mam davat 1:50 nebo víc oleje
Datum: 26. ledna 2009 20:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a jakej davas olej?? ja tetka do pionyra davam castrol na zajizdeni ho davam az moc ale jinak mam v planu davat 1:50 a mozna i min
Datum: 26. ledna 2009 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Posl.aktualizace: 21. října 2009 19:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A navic tomu hadamm tro(oooooooooo)sku vic nez ty rozumi
Datum: 21. října 2009 19:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 tak zrovna frikulin blazen neni....
Datum: 28. ledna 2009 14:21
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Stando jak mám asi přesvědčit ti blázny,kteří takhle laborují s poměrem mazání do pioníra (1:50-1:70 a výš),vždyť je škoda s neznalosti zadřít motor.
Datum: 27. ledna 2009 19:11
 hosi ja kdyz nemam olej po ruce a beru benal do kozla z auta tak tam leju i motorak do auta lita to i na PP90
Datum: 27. ledna 2009 15:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 proc z raketoplánu??? to si trochu prestrelil ne..raktoplany litaj na stlacenej Vodik,ne? Radku jsi ale strasnej provokatér....sem presne vedel...
Datum: 27. ledna 2009 12:28
Jméno: Radek
IP: uživatel5094
 Frikuline dej si tam olej z raketoplánu 1:2000 a nekomentuj
Datum: 27. ledna 2009 11:09
 Tfuj M2T......
Datum: 27. ledna 2009 10:37
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Má to na láhvy žluté obrázky moped,trabi,pila,sekačka a 4 stupnice poměru.Láhev je stejná jako tsf.
Datum: 26. ledna 2009 22:02
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 mě stál tuším 57kč litr, leju to do do série nasračku vylítanýho ficthla, jediný co můžu říct, že se to nekouslo, nic jinýho fakt nevim  D
Datum: 26. ledna 2009 18:03
 ahoj pánové, píšu sem po menší pauze, ale na krámek sem nezanevřel. stando, prosimtě kolik takhle stojí? až tenhle olej otestuješ hloubějš, dej vědět. jinak já tam leju po výbrusu klasiku hekra-m2t :/. najeto můžu mít tak do 100km. myslíš, že tam můžu začít lejt tenhle kdyžtak?
Datum: 26. ledna 2009 17:53
 Hm používal jsem ho do nedávna cca 8 let (do výbrusu) a vše v klidu... Možná, že nebude až taková chyba v oleji...
Datum: 26. ledna 2009 17:50
 je to shit, ja křiká FK dobrej akorát na řetěz...
Datum: 26. ledna 2009 17:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 16:56
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 standa: myslíš skoro černej hustej, poloprůhledná flaška, žlutý nápis M2T výrobce motoroil?
Datum: 26. ledna 2009 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 no máme doma plnou syntetiku do RM...cross power a ten ma taky psano az 1:100.....hele ja se skocim podivat,jestli bracha tu lahvicku nevyhodil....ale byla to takova ta hubena vysoká s cervenym odtrhavacim vickem ....
Datum: 26. ledna 2009 16:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíš jaký je to výrobce_Já dneska koupil valvoline durablend scooter 2T a bylo mi řečeno do pionýra s bronzovým futrem ještě sem se na to speciálně ptal 1:50. Jinak u tohoto oleje je napsámo u vybraných motorů až 1:100.
Datum: 26. ledna 2009 16:26
 Zdar, chtěl sem se zeptat když natankuju Shell W-power racing a dam to do fichtl... v jakym pomeru mam davat olej a jakej dávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:17
Datum: 26. ledna 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 13:40
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 jede to pěkně.Přibližně dva dny....
Datum: 25. ledna 2009 22:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 sa ti to rosipe
Datum: 25. ledna 2009 20:00
 Neboj naprosto nic se nestane má to jenom vyšší oktanové číslo tušim W-power má 100okt.
Datum: 25. ledna 2009 19:42
 V takovym v jakym seš zvyklej....!
Datum: 25. ledna 2009 19:40
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 Dobry den jak vypustím olej z předních tlumičů na jawě 25o kývačka typ 353 chtěl bych nalét nový olej ale nevím jak mám vypustit starý poradtě prosím Předem Děkiji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 17:15
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 díkym oc vyzkouším
Datum: 25. ledna 2009 17:15
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Pokud se nepletu tak zespoda predních tlumičů je šroub ten se vymontuje a olej vyteče...pokud žádný nepoteče tak sou prázdný (bez oleje)
Datum: 25. ledna 2009 17:13
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 Dobry den jak vypustím olej na jawě 25o kývačka typ 353 chtěl bych nalét nový olej ale nevím jak mám vypustit starý poradtě prosím Předem Děkiji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:06
Jméno: Kryštof
IP: uživatel4968
 normálně provrtej víko a až to vyteče tak tam naraž dubovej kolík=))
Datum: 25. ledna 2009 18:06
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 hlavne ho vypoustej teplej. Po jizde.
Datum: 25. ledna 2009 13:50
 nimi:jo myslel, sory splet jsem se
Datum: 25. ledna 2009 12:35
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 nemyslel jsi v levim víku na hore?
Datum: 25. ledna 2009 12:23
 no a až ten olej už bude jenom dotejkat, tak občas motorku nakloň do strany jednou do prava pak zas doleva(vždycky v tom náklonu chvilku zůstaň) no a až budeš olej napouštět tak ten šroub nezapomeň zase zašroubovat no a nový olej naleješ tím šroubem co je v pravým krytu karterů na hoře
Datum: 25. ledna 2009 12:09
 Zespoda převodovky musí bejt vypouštěcí šroub
Datum: 25. ledna 2009 10:16
Jméno: Jawák
IP: uživatel4183
 Zdarec, nevíte někdo jak a čím nejlépe vyčistím výfuk na Jawě 20? Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:14
 hele nejlip kdyz ho vylejes necim horlavim a vypalis ho tak sem to udelal a byl cistej dost ten humus hezky vyhori nebo to udelej autogenem s tim se to taky dela
Datum: 11. února 2009 14:14
 vyndej vnitřek nalej tam naftu nebo sem to dělal i z benzínem ale u toho si musíš dávat pozor docela to fluše plameny  a párkrát to takhle uděláš a pak to jen vyklepneš ven ten bordel a jeto hotový
Datum: 25. ledna 2009 15:10
Jméno: JAWA_20
IP: uživatel5070
 Dej si do vrtacky draty o prumeru 0,5 az 1 mm ale musi byt dost tvrdy . Pak to dej dovnitr a zapni vrtacku .
Datum: 25. ledna 2009 0:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html je to tam v clanku puleni motoru, je tam napsany VYFUK takze to najdes, precti...jinak o tom lanku newim, delavalo se neco podobneho z gable, rozrizl se, tez se roztrebil a s vrtackou projel...ale az to vypalis tak stejne nejlepsi je vzit hadr, natlouct ho tam z jedny strany a na druhy ho vytahout - krasne lesky (zevnitr) dalekohled z toho bude
Datum: 24. ledna 2009 22:55
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 no někde sem čet že je dobrý vzít si starý lanko, na jednom konci ho roztřepit, druhej konec dát do vrtačky a projet s tim vejfuk
Datum: 24. ledna 2009 22:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vyndej vnitrek a hodto do kamen a zachvili to vytahni az to bude ohoreli a malim kladuvem lechce oklepej at stoho spada to ohoreli a vnitrek vejfuku se blbe cisti zalezi jak hodne je spinavej bejlepsi vypalit v ohnisti ale znicis si crom tak to necim vyskrabej
Datum: 24. ledna 2009 21:58
 pokud ti nezáleží na chromu tak je nejlepší hodit to do ohně a pak to prostě vyklepat
Datum: 24. ledna 2009 21:52
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Divím se proč tu řešíte oleje do vysokootáčkových motoru a haníte olej m2t.Divím se že vám ti fichtli vubec jezdí a dožili se svého věku když jezdily 40let na takzv. kentus m2t.Až si dáte do fichtla motor z pily tak to pochopím že m2t je do toho motoru kentus a jiné hlášky co tu píšou náctiletí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 12:51
Jméno: rosi 48
IP: uživatel995
 právě to mě na tom nejvic štve,že se to musi čistit
Datum: 31. ledna 2009 12:51
 Rosi48: To bude něčím jiným, než olejem. Že olej karbonuje je normální. Akorát u moderních olejů se karbon neusazuje a u M2t to musíš čistit.
Datum: 30. ledna 2009 22:12
Jméno: Rosi48
IP: uživatel995
 M2Ťáci si do toho benzinu klidně nachčijte.Mě osobně M2T sežral tři svičky a totálně zakarbonoval vyfuk,hlavu,pist a klikovou skrin a to to stihl za sezonu eště pěkně ohoblovat pisťáky,ale jinak pro karbonovy kominiky špica...
Datum: 29. ledna 2009 23:14
 Vankok: Máš paravdu. Proč mazat řetěz M2t, když ho můžu mazat levnějším a vhodnějším olejem PP80. M2t naleju radši do benzínu.
Datum: 29. ledna 2009 14:49
Jméno: vankok
IP: uživatel5083
 S M2T bych si nenamazal ani řetěz
Datum: 26. ledna 2009 14:21
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Musím tě zklamat ale žadný flákač nejsem,mám prostě v zaměstnání přístup k internetu,tak se NEROZČILUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. ledna 2009 18:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Clanek najit nemuzu....a hlavne uz nemam cas se tady zabejvat nejakym priblblym m2t....potrebuju se jit ucit na zkousky,odpoledne jit do prace atd....ty se asi flakas doma cely dny a mas na takovyhle blbosti cas,ale ja ne...to jen vcera byla vyjimka.... Ale jestli to nekde najdu...tak ti to sem vpálim!!! a vpalim ti to i na i-veteran forum...!!!
Datum: 23. ledna 2009 11:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Tak tobe nestaci ze si rozpoutal bitvu na fichtl krámku....ty musis este znova na i-veteran .........to snad ne....ty jsi provokatér...vetsi nez já  Kdybych nemel smazanej ucetn na i-veteran protoze sem vyfakoval admina,tak bych ti to tam napalil jak tady.....
Datum: 23. ledna 2009 11:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Ok....ale skus hledat taky....tak ja vim ze ty ses o svy pravde presvedcenej,ale taky bys moh mit trochu potrebu prijit konecne s rozumnym argumentem proc teda do fichtla nelejt dobry oleje,ale m2t... ani ty horsi oleje nez m2t si este nevyjmenoval....porad se to snazis zahrat do Outu
Datum: 23. ledna 2009 11:02
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Tak mi dej vědět když to najdeš.
Datum: 23. ledna 2009 10:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Nikdo z nás....neblazni....to je nekolik let nazpatek co jsem to tam cetl....to tihle draci este tahali kačera  no objektivní to kazdopádně bylo,protoze tam bylo i napsany slozeni atd....co se do oleju dava oficialne,neoficialne a jak by ten olej mel mazat a jak maze...a specialne tam byl hozenej pohled na drivejsi m2t a tehdejsi m2t a ty oleje byli nesrovnatelny..... hele ja ten clanek snad nekde najdu aby sis nemyslel ze si to cucam z prstu.....
Datum: 23. ledna 2009 10:53
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Kdo psal ti články?Kompetentní osoba na bo jeden znás?
Datum: 23. ledna 2009 10:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Vzhledem k tomu ze si starsi,tak k tobe chovam jistou uctu,ale kdyz sem se te zeptal jake jsou tedy horsi oleje nez m2t,tak jsi neodpovedel a dvakrat to zamluvil...o olejich mozna neco vis....ja taky... ale je videt ce clanek o m2t kterej byl na i-veteran nebo na jawamanii jsi necetl....to bys pak mluvil jinak....
Datum: 23. ledna 2009 10:21
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Podle tebe jsem stejně určitě idiot,tak nevím na co narážíš.Nevím na co chceš odpovědět.
Datum: 23. ledna 2009 10:08
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 A zase si mi neodpovedel  A bavime se o voze a o koze.....Proc furt uhybáš?
Datum: 23. ledna 2009 10:02
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Zčeho usuzuješ že dřív byl lepší a dnes je horší,tos ho nechal nškde v autorizovaný laboratoři zkoušet nebo je to jenom tvoje doměnka?Pri dnešních moderních konstrukcí (přívěra výfuku a klapka sání) si nemuže žádný výrobce výrábět obarvenou vodu nebo brusnou pastu a vydávat ji za olej.Než něco pustí na trh musí to projít státní zkušebnou,která se pod tím podepíše a vydá certifikát.
Datum: 23. ledna 2009 8:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5045
 Radku fajn....ja jezdim motorky jenom 12let ale stary M2T pamatuju...to neni zas tak dlouho co zacali delat ty sracky co prodavaj dneska jako dvoutaktni olej....A jedna vec...Stejnak si mi neodpovedel.....ja na to cekam....
Datum: 22. ledna 2009 22:47
 Steve-> hodnoceni za 4 je pro nas vysokoskolaky nedostacujici  ...... jinak souhlas, tahle "diskuze" je naprosto o nicem a zmenila se ve smesici urazek
Datum: 22. ledna 2009 21:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no dobry tu to zije...smer - olej, urazky, olej, urazky, pozor ted zapletka: passat  a zas olej...jinak ano M2T je dostacujici = za 4, dobry se hodnoti znamkou 3...
Datum: 22. ledna 2009 21:27
 Porušim to jen abych zopakoval že debata je o ničem....  Jen pan Bady...ten očividně ví jak se věci mají.....
Datum: 22. ledna 2009 20:32
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Stando zajímalo by mně jak dlouho se této problematice věnuješ.Já mužu s čistím svědomím říct že 21 let.Já M2t nijak nevychvaluji ale da starých pioníru a kývaček je dostačující.Když jsem začal jezdit na jednostopím vozidle tak se ještě chvíly prodával specialmix.Na stojanu sis našteloval poměr mixu a pak načepoval,nikdy jsem neměl problém.V roce 1990 jsem si koupil novou mz 150 a také m2t (PROTOŽE TU JEŠTĚ NIC JINÉHO NEBYLO),s postupem času už jsem do ní dával už lepší olej červené barvy(značku si už nepamatuji)
Datum: 22. ledna 2009 19:50
 Tak to potom jo stando.
Datum: 22. ledna 2009 19:25
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Stando stima autama jsi to TREFIL,mám passata 1,9tdi už 7let
Datum: 22. ledna 2009 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 martine,neznas me.... umim bejt milej,rad pomuzu,pochvalim....ale na druhou stranu umim bejt i jedovatej....protoze sem štír....celá nase rodina podniká a clovek si treba uz v tý blbý hospode za pípou všíma lidi jaky sou a uci se cist v lidech protoze ses s nima denno denne a musis s tema lidma vychazet a zaroven je i korigovat....k veci ... proste znam i takovy lidi,ktery by tam lili i fritovaci olej kdyby vedeli ze to bude aspot trochu fungovat a bude to zadarmo....ale pak za mnou chodej a udelej mi s tim neco....ono se to posralo....a kdyz mu reknu pridrel si valec,vybrus bude za peti babu tak cumi....a nasleduje otazka:a neslo by to nejak udelat jinak....tak rikam jo....jezdis s tim jak kreten tak to namaz poradne a nebude se to opakovat....takovy zapeceny krouzky....to je tam hned po hodinovym krosse v lese na jednicku,dvojku.....a je zajimavy ze zatim nikdo nenadaval kdyz sem mu rek at tam zacne lejt trosku solidni olej....ba dokonce chodej lidi a rikaj....hele dik za radu...je to ted supr,drzi to,nic se nesere,pecka....sice tak prichazim o kseft,ale ty lidi sou spokojeny a obracej se na me znova a znova....... jen takove moje male portfolio...
Datum: 22. ledna 2009 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 bady neznam te,nechci te urazet,ale radsi mlc a udelas lip...jo... Jen jeste otazka k Radkovi....kdyz teda nejlepsi olej pro Fichtla je M2T tak kolik druhu oleje uz jsi vyzkousel??? s cim to porovnavas?? ja tedy vyskousel radu oleju a mam se o co opírat.... Ja abych vedel na ktery oleje si mam davat pozor a nepouzivat je.....At je to objektivni .....pokud mi vyjmenujes aspon jeden,dva horsi oleje nez M2T tak zmlknu a verejne uznam,ze se mýlim a ze pravdu máš ty a dalsi lidi ....to je fér nabídka...! A platí to i opačně...pro tebe...kdyz fér....tak pro oba....
Datum: 22. ledna 2009 19:07
 Hoši   Proč se tu tak hádáte ?  vždyt je jedno jakej je tam olej,hlavně že to jede  ,,a když někdo leje horší olej (levnější),neznamená,že mu budu říkat, dítě z hladový rodiny- to mi docela u tebe nasedí stando!
Datum: 22. ledna 2009 19:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 koukám že Steve to jako vždy pěkně rozsek  hlavně tou první větou...  brm brm umcarára trumpeta...   kde jsi na to přišel??
Datum: 22. ledna 2009 19:03
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 DOUFÁM ŽE DODRŽÍŠ SLOVO TY CHYTRÁKU A UŽ NEBUDEŠ PSÁT.
Datum: 22. ledna 2009 18:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 brm brm umcarára trumpeta...ani po 7 prispevcich zjistuji ze se tu vubec neic nezmenilo jenom Radek vyvolal dalsi vlnu protestu...co vic dodat, to by mohlo jit donekonecna a pokud to nigdo nezarazi tak to akorat do zejtrka zas nabera dalsich par kb na serveru a vysledek bude stale stejny: nulovy...ani ne tak nulovy ale s jednim stale neakceptovanym vysledek: M2T opravdu za moc nestoji...
Datum: 22. ledna 2009 18:58
 Nevim Radku....jestli prostě se timhle bavíš ale jak sem psal...tahle diskuze je totálně o ničem....! Ty máš názor neberu ti ho....! Já mám názor nech mi můj....je demokracie. A sem už nepíšu je to ztráta času...  Zdarec...
Datum: 22. ledna 2009 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 ty proste musis drazdit   nepochopil jsi nic ani po 38 prispevcich   my uz se nechceme hadat....ani ne ze by nebyli argumenty,ale ze uz je to trapný.....je to jak diskuze Škodovka 105 vs. BMW ....kdo jezdi skoduli,neda na ni dopustit i kdyz je to starej krám....ale proste v ty dobe to bylo supr auto....jo BMW sou jina trida,to auto ma svoji osobnost a taky primerenou cenu...kazdej na nej nema,nekdo rika ze tak drahy auto je zbytecný...ze mu staci levnejsi a dobry soucasny auto.... Asi tak to vypada....ja nerikam jezdete na plnou syntetiku do novejch vysokootackovejch vodou chlazenejch motorů,ale jezdete na stredni tridu....je tu plna rada dobrejch oleju do 150 korun ktery sou fakt dobry,nedelaj za sebou bordel,dobre mazou,lidi je chvalej....sou siroce rozsireny a kladne hodnoceny ....kdyz si budes moct koupit za 100 000 auto....budes mit na vyber....za 90 tis starýho Passata a nebo za 90 tis I.oktavku rok 2000-2001....co si koupis???? Asi jako kazdej si koupis vetsi kvalitu za stejny penize.... nehledne na to ze vis,ze 95% lidi je s oktavkou plne spokojeno a 50% vlastniku staryho passata na nej nadava..... Fakt tohle je realita.... i tak je to v tech olejich.... Pokud mas nejaky citovy vstah k tomu oleji tak se s nim treba pomazli,ale ja bych s nim namazal tak jedine retez 
Datum: 22. ledna 2009 18:25
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Za nějakých 15 i 30let bude podobné forum řešit tito dnešní oleje stihl,motul apod. ,protože je možné že budou zase lepší než ti dnešní a další generace zase budou psát že to jsou šmejdi,které zasíraj a zadírají motor,že je to tak na mazání řetězu.
Datum: 22. ledna 2009 17:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5045
 Ja bych si rozhodne precetl etiketu,protoze by mi zarazila nizká cena...... a co psal ABC ...tak je vseobecne znamo ze castrol TT ma tvrdsi karbon nez M2T
Datum: 22. ledna 2009 17:30
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Kdyby výrobce M2T změnil obal za jiný s obrázkek superbaika a dal na to jiný název,tak byjste to ani nepoznaly,že je to to samé puvodní M2T.
Datum: 22. ledna 2009 17:00
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Kdyby výrobce M2T změnil obal za jiný s obrázkek superbaika a dal na to jiný název,tak byjste to ani nepoznaly,že je to to samé puvodní M2T.
Datum: 22. ledna 2009 16:59
 Asi tak nemá cenu se tady hádat o blbostech, každý má názor jiný a z toho plyno to že se tady neshodneme. M2T je olej pro 2T, jezdilo to na něj, jezdiot ot i bude. Tento olej je už dnes překonaný a za téměr stejnou cenu se dají sehnat oleje kvalitnější, které mají lepší kvality, méně čmudí/karbonují, lépe mažou a lépe chrání. Jaký olej kdo zvolí je jen a jen jeho věc. Jednoduše každý ať si vyzkouší co mu vyhovuje a na to jezdí, vnucovat někomu konkrétní značky, typy nemá význam. Jinak bych rád ještě opravil Frikulina - kvalitní olej neznaméná že píst otřeš hadrem a je odkarbonováno.... Já u své ČZ po 5700km jsem musel škrábat (ne moc, ale hadrem to určitě nešlo). A to používám olej Castrol Super TT.
Datum: 22. ledna 2009 16:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec nejlepsi zkusenost JE VLASTNI! i gdyby se tu psalo stale dokola ze M2T NENI DOBREJ OLEJ, POMALU ANI NE OLEJ, tak stejne neuveri...vyzkousej, uvidis
Datum: 22. ledna 2009 16:18
 S frkulinem souhlasím, že M2t hodně karbonuje. S kondorem souhlasim, že dřív nic lepšího nebylo. Standou popisovaný problémy s ježděním na M2t nemám. Mě jste nepřesvědčili, že je M2t špatnej olej. Tahle diskuze opravdu nemá význam, pokud se sem nedostany nějaký tribotechnik a těch je, pokud vím v republice málo.
Datum: 22. ledna 2009 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 prominte lidi...ja nechci bejt hnusnej....ted sem si tak nejak vzpomel,ze v podstate byl to a samy kdyz sem to tu zacal aktivne navstevovat....jedno z prvnich temat co sem rozhejbal bylo M2T a ted za to nekoho káram....asi bych se mel stydet  Nechame toho uz.....ste pro...??? Pokud by mel jeste nekdo faktickou poznamku,tak sem s ni...ale to podstatny pro i proti uz receno bylo....
Datum: 22. ledna 2009 16:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chtel sem tu taky rict par slov ze sve zukusenosti o M2T ale polovina uz recena byla, na druhou polovinu si prijde kazdy sam co ho pouziva, az pak bude litovat tak at si vzpomene na tuto diskuzi...jinak dalsi co to vyvolal, o M2T se toho tu reklo vic nez je zdravo, je to az nezdrave, jakykoliv prispevek se slovem M2T by sem mel mazat pac uz je to unavujici stale mluvit o tom samem, vyresi se to, zas prijde negdo s tim M2T, zas se strhne velka, ostra a urazliva diskuze atd atd...MA TODLEC CENU???
Datum: 22. ledna 2009 15:57
 Olej m2t svího času se dával.proto že se běžně nic lepšiho nedalo sehnat.Píšu o době za totáče,lepší olej měl SVAZARM atd.Dnes se dá koupit olej lepší než je m2t a za stejny peníze.Dyskuze na téma m2t už bylo hodně a moc ho nachválili.Já osobně,když sem jezdil,tak mi to nejelo,že sem mněl svičku v háji,po očištění to zas jelo.Já osobně ho nedávám.
Datum: 22. ledna 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 snazim se bejt objektivni,ale ono to nejde.....snazim se ty kluky tady od toho odradit....protoze to je neustale ze nekomu neco zvoni,ten tam nema tlaky,tomu to nedrzi volnobeh.....vsechno od vylitanyho valce.... hele muj nazor vsichni znate....myslim ze uz to muzeme uzavrit....jestli Radek je tu nováčkem a chtel to tu hned na přivítanou roztočit tak se mu to povedlo.....nevim co tim komu chtel dokazovat....at si kazdej jezdi na co chce.....ja vsem radim dobre,protoze uz sem si tim vsim prosel a po strasti plnejch letech sem poznal co je to udelat poradne motor,zajet ho a vyuzivat jeho plnej výkon....a neresit porad ze jedu do kopce a musim tu trojku drzet co nejdyl,protoze kdyztam dam dvojku a chvili ho opeprim pod plnym tak bude za chvili zvonit jak dement.....to je realita.....a ted mazu lepsim olejem....davam mu kotel jak nikdy a vsechno slape jak má....nic nezvoní....neresim furt zasranej karburator protoze to 10 dni stalo a nikdo s tim nejezdil....nestracim tlaky....nezasíraj se mi svicky,nezasira se mi nic....defakto ja jen jezdim od ty doby....rikejte si co chcete....ale tohle sou pro me dostacujici argumenty.....a rad bych to pral vsem....proto je od toho odrazuju
Datum: 22. ledna 2009 15:48
 Pro JS....  Ale jde o to jak rychle a jak intenzivně se to děje...! Nehledě na to že s opravdu kvalitním olejem tohle neřešim...píst otřeš prstem....(tam sou zbytky co dobíhal motor) a vejfuk je čistý....! takže se neoháněj běžnou údržbou když to nemusíé být tak běžný....
Datum: 22. ledna 2009 15:41
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 Ja si myslim at si každy jezdi na co chce je to jeho motor tak co se mu do toho maj sr.at ostatni ja osobne jezdim na M2t a nemam duvod
přechazet na jinou znacku protože mi vyhovuje a nikdy mi nic s motorem neudelal nepomlouvam jiny oleje a to i porot že jsem je neskousel
ale taky bych cekal že nikdo jiny nebude pomluvat M2T ale to tady moc cekat nejde co stando
Datum: 22. ledna 2009 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 protoze to vzdycky odsral pist,krouzky,valec,klika ....redil jsem vzdy spravne....bohatost spravnou,mozna az trochu vetsi ....a vzdy se to vylagrovalo....lital sem s tim vsude...po lesich,po polich,po silnicich....sam i ve dvou....motory sem zajizdel atd....no neres to.... proste za to mohla ta smes trosky oleje a šmantu co prodavaj na pumpe 25 korun za malou lahvicku.... cetls clanky o M2T? asi ne,predpokladam.... hele jako ty budes vzdycky M2T obhajovat,tak pujdu proti nemu.....protoze to neni olej....
Datum: 22. ledna 2009 15:28
 Stando, podle čeho usuzuješ, že za zničení motorů mohl olej?
Datum: 22. ledna 2009 15:14
 Frkuline, neoháněj se tu zanášením výfuků a pístů. Čistění vejfuku, pístů a hlav je při používání M2t součást údržby. Nikdu tu netvrdí, že M2t je nejlepší olej.
Datum: 22. ledna 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel5045
Datum: 22. ledna 2009 15:06
 I tak se to dá říct....
Datum: 22. ledna 2009 14:58
 M2T stojí za hov.. víc čoudí než maže
Datum: 22. ledna 2009 14:56
 F rikulín má pravdu!
Datum: 22. ledna 2009 14:40
 V tom případě nechápu proč se tady o tom bavíme....?  Proč vždycky příjde někdo a vyvolá opět znova diskuzi na téma M2T....? Co ty víš jestli ten náctiletej cos ho na záčátku sočil nemá motor co točí 12 000...? Jak to chceš vědět,....?  A M2T prostě sráč je....o tom neni žádná.....ono sice všechno funguje....ale klika komplet lepená M2T vejfuky zarostlý na půlku písty to samý....prostě je to to tom jestli chci nebo ne....! A pár lidí tady má scestnej názor jakože M2t proč ne....jo jasně proč ne...? Ale proč jo...?  Tohle neni diskuze na téma je olej ten a ten lepší než ten a ten..? Tohle je filozofický plkání o ničem....
Datum: 22. ledna 2009 14:38
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Já tady nikomu olej m2t do motoru ,který točí 10 až 15 000 ot. nenutím,taky bych ho tam nedal.Do své jawy 350-360 dávám M2T 1:33 ale klukovy do minicroski dávám také lepší stihl protože to víc točí.Do seriového motoru ale postačí.
Datum: 22. ledna 2009 14:30
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 Souhlas s frikulinem.Jezdím také shell advance x v motokáře,která běžně točí kolem 15tis a ještě jsme an něho nezadřel,motor krasně čistý bez karbonu,do pionýra ho liju také a jsem s ním nad míru spokojen...
Datum: 22. ledna 2009 14:21
 Kde si viděl něbo slyšel že někde maže s M2T 1:50 nebo 1:60...?
Datum: 22. ledna 2009 14:18
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Zčeho usuzuješ že bylo dřív lepší.Dnešní M2T musí splňovat větší nároky.Také si myslím žealternativa postačí olej z řady mogul.To že někteří píšou že M2T nemaže se nemohou divit,kdyžlaborujou s poměrama (1:50,1:60 apod.)
Datum: 22. ledna 2009 14:14
 A nikdo nezohledňuje vývoj kvality benzínu.....  Když se jezdilo v dobách pionýrů měl benzín cca 85-86 oktanů....s tím souvisí i raletivně malý kompresní poměr motorů které by neodolaly samozápalům...atd atd....je to komplex vše náležitostí...!
Datum: 22. ledna 2009 14:13
 Jinak ta tvoje poznámka s tim že neni M2T jako M2T je spíš k smíchu...je vydět že ses chtěl vytáhnout.... protože tady když se řekne M2T tak se myslí ""TO"" M2T a ne kvalitnější olej který má na konci zkratku pro- Motor 2 Stroke. Nevim cos tim sledoval já tipuju jen to abys nás jako usadil na prdel...! Do večera ti takovjech jako ty najdu tolik že by mohli obsadit Pendolíno....bohužel přijít sem a prohlásit proč jako řešíme M2T a že se dívíš že to přežilo atd....to umim taky....! Důležitější sou myslim fakta...... Netvrdim že na M2T se nedá jezdit celej život....dá proč ne....ale já nechci M2T mi nevyhovuje tudíš ho odsuzuji a používám jinej...? Vadí to...?
Datum: 22. ledna 2009 14:09
 Víš Radku musíš rozpoznat jednu zásadní věc....! Kdo má vysokootáčkový motor a kdo jen tak kecá. Já osobně M2T odsuzuju...můj pionýr točí přez 10 000 ot/min kdybych do něj nalil M2T jako takový (nechytej za slovo jakože neni M2T jako M2T) tak ho zadřu za kilometr. A i když mám i sériový motorky- čz 175 Jawu 23 tak bych M2T to motoru nenalil. Protože všem motorům sem dělal GO a vim co v nich je vim co M2T umí v motoru udělat tak proč bych si to vědomě způsobil....? Za svůj život jsem vyzkoušel spoustu olejů (nemyslim že sem je tam nalil a jel...ale v různých poměrem do různých motorů) od zmíněného M2T pře Liquy Moly, Castrol, Mogul apod (momentálně používám Shell advance racing x - doporučuju) takže asi tak vim kde co jaký olej udělá. Takže proč haním speciálně M2T já...? Odpovím ti otázkou....proč bych si nechal vědomě motor znečišťovat méně kvalitním olejem když si za přiměřený peníz (teď nemluvím o tom shellu) můžu dopřát olej kvalitnější a pro můj motor udělat vše aby mi dlouho šlapal...????
Datum: 22. ledna 2009 14:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 co by jste od standy chtěli, je to hoper   podle mě bylo M2T dříve na lepší úrovni než je teď, ale jezdit se na to pořád dá, hlavně když to maže ne?
Datum: 22. ledna 2009 13:42
 Navíc výroba motorů nebyla jen sešroubovat skříně, nasypat do nich nějaké převody, kliku, píst spojku a šup s tim na motorku... Motor se dlouho vyvýjel a testoval, tak aby vydržel co nejdéle a zákazníci s ním byly spokojeni a výrobce nemusel pořád řešit nějaké závady a v rámci záruky hradit na vlastní nákldy jejich opravy... I motor na pionýra byl nějak zkontsruovaný, prošel testováním a výledkem byl motor navržený tak aby správně fungoval, měl dostatečný výkon a hlavně vydržel mnoh km. K tomu byly vydány pokyny jak ho udržovat co používat za olej, benzín, jak s ním zacházet, aby fungoval a vydržel. Tyhle pokyny jsou výsledky testování a ne jentak nějaký výplod fantazie někoho. Když tam napsali M2T, tak to prostě na M2Tmusí jezdit a taky že to jezdilo a jezdí...
Datum: 22. ledna 2009 13:41
 ja prti m2t nic nemam ale proste pouzivam stihl tak nevidim duvod proc to menit
Datum: 22. ledna 2009 13:39
 Souhlas s Radek. Ti řečičky o tom kdo je děcko si nech pros sebe... Myslim že urážky tohoto typu není potřeba. Radek má naprostou pravdu a jestli se ti to nelíbí, tak se k tomu nevyjadřuj a už vůbec ne timhle stylem - myslim že diskuze by měla být na nějaké slušné úrovni a ne se hned navážet do někoho, kdo si napíše svůj dojem a navíc má pravdu, chce se to jen zamyslet nad tím co napsal... Pionýr byl konstruovaný na to co dobách kdysi dávných bylo k dispozici - benzín, oleje, atd. Teknrát byly nejrozšířenější a nejdostupnější M2T a ten se používal a nebyly s žádné velké ním problémy a spousta motorů slouží až dodnes... Takže nevím proč by dnes měl být s ním problém? Motor se za ta leta nezměnil, tak v čem je problém. Samozřejmě pokud jsou na motoru úpravy, je nutné dát olej lepší. Není také na škodu dávat do pionýra trochu lepší olej, než je M2T, protože to motoru jen prospěje z hlediska životnosti a údržby. Tím ale nemyslím různé plně syntetické nebo polosyntetické oleje, to mi přijde opravdu zbytečné a motor takovéhle kvality nevyužije. Lepším olejem myslím Mogul TS/TSF a podobné. Já používát minerální, obyčejný olej Castrol 2T a to proto, že ho mám ze levný peníz a liji ho i do ČZ na který je ježděna myslím už od výroby. M2T je prostě základní obyčejný olej pro 2T motory a pro pionýra a podobné stroje krásně postačí, kdyby ne tak by asi pionýr ani neexistoval, pač by neměl na co jezdit. Vzhledem k tomu že jezdí až dodnes, tak asi M2T neni žádná humus ale obyč na který to vydrželo jezdit přes 30let...
Datum: 22. ledna 2009 13:32
 Radku, plně s tebou souhlasim. Já kupuju Trysk M2t.
Datum: 22. ledna 2009 13:30
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 olej DF-PARTNER M2T pro motorové pily.Není m2t jako m2t.
Datum: 22. ledna 2009 13:22
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Stando meleš uplné blbosti a muj tatínek už mi 20let nic nekupuje a nemyslím si že by to bylo o penězích.Ti si možná myslíš čím draží olej tím líp.
Datum: 22. ledna 2009 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 a nactiletej uz dávno nejsem......
Datum: 22. ledna 2009 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 at jsi kdo jsi,tak jsi naprosto mimo mísu...... a nejsi první
Datum: 22. ledna 2009 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel5045
Datum: 22. ledna 2009 12:10
 čest práci, soudruzi, chtěl sem se zeptat, jak se jmenuje ta chemická s.a.k., která ješzí kterou se dá vyleštit hliník, a jak se to používá. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 14:07
 NO TAK FRIKULINE,,,neblbni ,,, jestli chcces moralizovat mladez tim co komancove spiskali,,tak vermi,,to tu bude jeste dlouho, to prezije,, pac se pamatuje rohlik za 10 haleru benzin za 15kc,,a to si lidi pamatuji,,, a navic je to nase historie a to nikdy nevymazes,,, vim JAWU to polozilo na kolena ale bojkotovat to tim ze to vymazes je brutus,,, netlac na mladez,, kdy by to byl fricek,,, tak ho osobne vymazu a dam mu prez prd,,, ale slovo soudruch atd.. bys mohl tolerovat
Datum: 21. ledna 2009 14:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nenarazej na frikulina aby te nestrcil do kapsy  ...jinak s tim Tempem sem delal, nalestil sem tak karoserii uplne vytecne, barva vylezla a delal sem to obycejnou houbickou na nadobi, nechas to zaschnout a pak hadrem setres a rozlestis, vytecny, ta houbicka to krasne "rozbrousi" - mel sem na tom fleky z nejaky barvy a jak sem to porad tim lestil tak sem je vylestil a zustala jenom krasna fichtl barva, opravdu dopurucuju, delal sem s tim i na skodovce gdyz se davaly novy blatniky tak aby se sladily barvy...silichrom neni k nicemu, vem to treba tim Tempem nebo kup bilou brusnou pastu, ta na to padne jak prdel na hrnec a gdyz to budes hodne brousit tim hadrovym kotoucem tak to pak setres, nalestit a muzes si to povesit na zed jako zrcadlo
Datum: 20. ledna 2009 20:04
Jméno: BADY
IP: uživatel2749
 VYSOKOŠKOLÁK TAK TO NÁM STAČÍ TEN ZATO NEMUŽE.
Datum: 20. ledna 2009 19:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 frikulín je vysokoškolák, tak si to přeberte kolik mu asi tak je
Datum: 20. ledna 2009 18:51
 Jasně že to dělá jemné škrábance.Když je leštící pasta,tak obsahuje jemné brusivo které vlastně odbrousí slaboučkou vrstvu z té upravované plochy (motor apod).Rozumná volba je jemný smirkový papír tak kolem hrubosti P1000 nebo ta houbička,říká se jí -skotchbrite-nevím jak se to píše ale čte se to "skočbrajt"- a potom doleštit pastou.
Datum: 20. ledna 2009 18:47
 takže tím myslíte něco jako silichrom, já sem to chtěl skusit po chemicku tu sračku by mi namíchal náš učitel z chemie, ochotnej je hodně akorát musí vědět co má smíchat  , jinak hliník leštím kotoučem, mám takovej velkej, ale nejde to všechno.l, le dík i za to, určo to vyzkoušim.
Datum: 20. ledna 2009 18:40
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 nevým nemám skušenost ze smirkovou houbičkou nedělá to jemné škrábance dannysy?
Datum: 20. ledna 2009 18:39
 lestici pasta nebo to taky de takovou tou smirkovou houbickou
Datum: 20. ledna 2009 18:36
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 jeto taková brusná pasta.stojí ca.50kč.velice dobrá vyskošeno.
Datum: 20. ledna 2009 18:35
 co je to tempo??
Datum: 20. ledna 2009 18:23
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 jinak vojto vem tempo na leštění koupíš vkaždé mototechně a hliník seti bude lesknout jak psí ku...
Datum: 20. ledna 2009 18:20
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 ahoj jenom by mě zajímalo kolik je tom frikulinovi let že je tak vědomělej asi musí hodně pamatovat.
Datum: 20. ledna 2009 18:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5025
 To je blbá sranda.... taky sem na to trochu haklivej.... jinak co se týče toho rozpousteni hlinikovejch casti v hydroxidu sodnym,tak ho napred musis nakrmit necim hlinikovym jinak ti to ten onen predmet z casti rozezere....
Datum: 20. ledna 2009 18:07
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
Datum: 20. ledna 2009 17:53
Jméno: Petr
IP: uživatel1653
 Frikuline tady nemusíš projevovat svoje názory já na ně nejsem zvědavej.
Datum: 20. ledna 2009 17:31
 Už mu nenadávej  . On si tu dobu nepamatuje. Až se uklidníš, tak napiš tu chemickou s.a.k.
Datum: 20. ledna 2009 15:33
 Já sem věděl že to myslíš dobře.....ale ono to blbě vypadá...představ si že sem někdo neznámej příde a uvidí tohle..co si pomyslí...! Ono dost lidem to ještě pořád hodně vadí....! I když přibejvá těch co asi zapoměli a třešně červený se zase dostávaj k moci....zakázal bych je....!
Datum: 20. ledna 2009 14:57
 jo, promiň my se tak zdravime ve škole, nijak sem to nemyslel, ptž komunisti bych nejradši ......, fakt sory
Datum: 20. ledna 2009 14:42
 Ještě jednou napíšeš čest práci soudruzi a nažu ti to....  Propagandu si strč někam a už víbec zasranou komunistickou. Ať si to myslel jak si to myslel je to provokace a na tuhle provokaci sem háklivej.....
Datum: 20. ledna 2009 14:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 radeji me poradte kterej olej je nejlevnejsi a kvalitni ten co se dava 1:50 tetka jsem mel flasku castrolu ten je dobrej ale drahej
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak castrol ma secky oleje predrazeny ale co pisou, to splnuji...jinak 1:50 neumaze pri tezkych podminkach zadny olej, mozna tak samotny ricin...neni to dano kvalitou oleje ale konstrukci motoru kera to vyzaduje - bronzove futro kuprikladu...syntetiku nemas cenu je drahy a na fika se skoro ani nehodi, polosyntetika je uz prijatelne velkej luxus a tam bys mohl vybirat...kupr Motul 510...tez je dobry Mogul TSF jakozto mineral...
Datum: 17. ledna 2009 21:54
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar v jakým poměru se ředí polo-syntetika do pincka???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 14:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5013
Datum: 18. ledna 2009 14:50
 Já ředil običejným M2T 1:50 nikdy sem nezadřel.
Datum: 17. ledna 2009 23:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 do pincka se meni pomer jenom u M2T a to tak 1:25 aby to melo nejakej mazaci smysl...jinak kazdy JAKYKOLIV olej at je sebelebsi tak jedine 1:33, pro zavody se dava vic - asi 1:30...pomer neni dan kvalitou oleje ale konstrukci motoru a u fika je to bronzovy futro kery potrebuje prave 1:33...
Datum: 17. ledna 2009 22:05
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Stačí 1:33 ??????
Datum: 17. ledna 2009 21:25
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:25
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Do pioníra starého 40 let je absolutně nevhodný
Datum: 22. ledna 2009 13:25
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 ja som jazdil na huzgvarnovi a teras som dal novi piest a vilestil hlavu
Datum: 17. ledna 2009 20:20
 Při přechodu na jiný (lepší) olej je potřeba kompletně odkarbonovat vršek pístu a hlavu jinak se tenhle bordel rozpustí a udělá to co píše fikus
Datum: 17. ledna 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo a navic napr. kamos porad strida oleje a benziny taky se mu vysipalo lozisko na klice to jehlovy a zadrel se mu valec ale uplne sotva sel vytlouct pist z valce
Datum: 17. ledna 2009 19:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na olej se tady nema cenu ptat jestli se dava 1:50 a odpovida cene kolem 150 Kc tak by mel bejt kvalitni mas to jedno jakej pouzijes olej ale nesmi se menit muzes to zadrit
Datum: 17. ledna 2009 19:28
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 do fichtla
Datum: 17. ledna 2009 19:24
|



|