Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci mate někdo jawu 350/640? Potřeboval bych vědět kolik žere l/100 a maximalku připadně nejčastější poruchy. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 21:07
 no, s tim Economic je to pravda ze v tom to ma mit "optimalni" otacky a ze vetsina jezdi mimo je jejich vec, pravda ze pokud chces kone tak ty lezi negde okolo 5 - 6000 (kazdej notorickej jawar zna 5250 otacek  bo kolik to ma v papirech) a ze posledni tripade co sedlam je ta Twin sportka v autoskole (638 v dezolatnim stavu ale jezdi stale pekne a motoricky stav je hodne slusny) tak tam litam neco kolem dvou tisic pac vic me ucitel nepusti, asi vy svi, nechtel bych delat ucitele v autoschool se zdivocelejma motorkarema...ale i tak to jede docela pekne i tak nizko na hranici...jinak tys policejni jawy jsou tak torchu mytus, ona jedna pani povidala ze to byly 5Q (vubec todlec zprava se siri uz snad od ty doby co se Jawy zacly u komunistu pouzivat jako statni vozidla VB) a zatim jsou to secko kecy...aspon ty 5Q se nigdy nepotvrdili...to o dvou karbenatkach taky nic newim, uz sem videl hodne masin co kopovali tady kluci v dobe, gdy to ministerstvo prodavalo, az na logo chlupatych na venek nebylo nic jineho...takze ty karbenatky taky padaj, jinak tuto upravu dela treba TK moto a pry to prida "jen asi dva kone" pac to ma sice lepsi plneni valce ale jinak to zadnou extra vyhodu nema pokud se nezvetsi sani (a vubec prefuky ve valci by to taky potrebovaly pri takovedlec uprave aby se dalo vytezit vic nez "jen ty dva" kone, ale to je jina kapitola zas)...a k ty snizeny hlave - u tohodlec se musim opravdu pozastavit pac to je asi jedina vec ktera by mohla byt pravda z mytu o jawach ve statnich sluzbach...znal sem jednoho co si ji koupil jako mnoho od ministerstva a fakt je ze do kopcu se tam dala dat i 4 tam, kde jine tripade stejneho typu museli mit vytocenou trojku, dokonce to melo i vetsi vibrace a byla trosku hlucnejsi...coz jsou vicemene priznaky vetsiho kompresniho pomer...na druhou stranu zase na tolika tripade sem nelital abych opravdu objektivne posoudil ze byly horsi nez tady ta poliš, hluk muze byt spatne utesnenym laufem, nedotahnutyma sroubema na kolene laufu, ze lip tahla mohli byt tez tim ze o ni bylo vcelku dobre postarano a motor se tvaril v opravdu vyborny kondici, a ze ma vetsi vibrace je u kazde Jawy jine, je to o pocitu...btw na netu sem gdysy cetl ze tyto vibrace jako velky nesvar Jaw (zase jak pro koho) se da uplne paradne odstranit usazenim motoru do silentbloku, pry mu to trvalo zimu a bez vibraci (nebo s minimalnima)...cili to je asi vse co bych o tom celem mohl jeste rict, berte to prosim s rezervou pac nemam na tripade nalitano to co vy a u me zadna nigde nekotvila, i gdyz zkusenosti naprosteho zelenace to nejsou  ...
Datum: 03. června 2009 21:07
 tím žádná myslím sériově vyráběné modely, ne žádné prototipy
Datum: 31. května 2009 19:39
 sám mám 350, ŽÁDNÁ nikdy nepojede 160, max rychlost je 140 a to ne u káždá, chce to fakt v dobrym stavu. ta spotřeba když se to nehoní tak je klidně těch 5L a když se to honí tak do 8L, jestli to někomu žere 10 tak něco neni v pořádku,
ty pověsti o brutální spotřebě většinou šířej lidi co tomaj maximálně vymrdaný a vůbec se o to nestaraj
Datum: 31. května 2009 19:34
 tak jasny  od toho je na otackomeru to pole ECONOMIC   jen by me zajimalo kdo tak s tim jezdi v rozmezi tehle 2-3000 otacek  jinak jak sem se dival do toho TP jak tam mel 17kW a je to ten typ 638...taky sem videl policejni upravu co mela snizene hlavy...dva karburatory a jezdila i tech 160 v pohode...ale to je zase otazka zivotnosti motoru...a spotreba u takoveho motoru co ma dva karbanatky jak ty rikas  snizene hlavy a jeste udelany vybrus aspon na 400ccm je urcite aspon 10 litru
Datum: 31. května 2009 13:30
 koukam ze sem to rekl dobre ale nekterym nazorum oponovat musim...o ty spotrebe se radeji uz fat bavit nebudem pac zalezi na tom kolik tocis, pokud jedes 2-3 tis. otacek tak je to skoro 2x takovej rozdil jako v rozmezi 4-5 tis. ...to je to samy jako u fika, ten ma tez od 2 do 3l (3,5l) podle toho jak ho toscis, jakou ma bohatost smesi, jak je serizenej, neserizenej klidne pet pokud este kape z karbenatku  a to je jenom padesatka, co teprv 350 co ma karbec skoro zaokrouhlene 2x tak velkej...dalsi vec - neni pravda ze 640 byly rychlejsi nez 638, je to naopak! mely stejny motory (i 639 samozrejme) ale prvni serie co dostaly novej motor tak se uvadi ze mely 19kW, oproti 17 kW jak se pak pise na vsech typech je ro rozdil, souvisi to s tim ze pak se musely "priskrtit" aby prosly emisema, udelaly to pomerne blbe ale s emisema se to veslo takze jeste jednu chvili vyvazely stroje do EU (znama je histroka jak diky francouzskemu importerovi vznikla nakonec 350/640 retro Californka) takze 640 mely v jistych pripadech slabsi motory nez 638...a o rychlsti se tu bavit nebudu, gdo jel tak stejne wi, jinak v papirech to ma napsano 125 km/h (pak ty inovovany 640 mely este vic, tusim ze 130 nebo 135)
Datum: 31. května 2009 13:22
 standa  obre o spotrebe uz nebudeme debatovat...  ...koukam ze chlapci tu asi na 350 sedeli mozna tak na nejake vrane z roku 1980...tech 140 neni vubec zadny problem 150 se da jet kdyz ji trosku budes honit...  to je proste 350 jak ma byt...serizena...krasne vsecko chodi...jinak...eee 170 v TP nema...to je zase moc..  ta 638 na ktere sem jel mela v technicaku tusim 145 nebo tak nejak...kazdopadne tvrdit ze jede max 130 je blbost...
Datum: 31. května 2009 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel6257
Datum: 31. května 2009 10:31
 oprava...chtel sem napsat je 640 ma jeste o neco malo vetsi vykon....
Datum: 31. května 2009 10:29
 ja sem jel na 638 ve dvou 140...  takze tak...a 640 ma jeste o neco mensi vykon...koukam ze ste to jeste asi nikdo nezazili serizene jak ma byt...pac 8 litru je totalni picovina...ano je to velky t motor...ale neni to ZIL...
Datum: 31. května 2009 10:28
 je to dvoutakt, je velkej...pod pet litru se nedostanes, tech 6 je vcelku realnych a v technickych datech tusim ze pisou neco kolem peti...to zalezi secko na stavu stroje a jak se seridi karbenatek ale necekej zazraky, pod tech pet se opravdu nevlezes...jinak 640 je ese vcelku diky emisim priskrcena, co teprva takova Califonianka ctvrte generace...jinak zadnej japonec, zadnej cinan, to vubec, ber ji dokud je, za me mas zelenou pac je to vybornej stroj ale pravda stale nedodelanej, gdyz si vezmu ze pred padesati lety na tom muj deda lital a prakticky se to za 50 let moc nemzenilo, ma to mouchy ale daj se vychytat...takze vybornej ceskej vyrobek...
Datum: 31. května 2009 0:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 třipade že jezdí za 4l?....to ji tlačíš ne?
Datum: 30. května 2009 19:50
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no spíš bych se přiklánej k tý spotřebe 8 a max 130
Datum: 30. května 2009 19:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 tak to je hodne velka blbost kdyz tu motorku osolis tak si tech 8 vezme a maximalka je okolo tech 130
Datum: 30. května 2009 18:53
Jméno: fddfg
IP: uživatel3402
 160 pekna blbost ,to by musela tocit pekny otacky nad 130 se s ni nedostanes,kup si raci nejakyho japonce treba hondu cb 500 pro zacatek dobra motorka a hlapne prd spotreba oproti 350
Datum: 30. května 2009 18:50
 jo na maximalku sem zapomnel...ta by mela byt neco kolem 150-160kmh ale to uz se pak hodne klepe
Datum: 30. května 2009 18:48
 tahle motorka uz ma motor co se moc nesere takze je to vklidu...kdyz ji budes hodne honit tak si vezme neco kolem peti-sesti litru...jinak se da jezdit i za 4
Datum: 30. května 2009 18:47
 Zdravím. Chtěl bych upozornit, že jestli se někdo v neděli chystáte na Fechtlcup DUBŇANY, tak tam nejezděte. Závod je kvůli vytrvalému dešti zrušen. Dále bych tímto chtěl poprosit, aby jste o tom dali vědět těm, kdo tam chtěli jet. Náhradní termín by měla být sobota 6.6.09.
Více informací na (www.jawa50zavody.wz.cz/dubnany.htm)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 12:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hele newie o nakym dobrym obchode kde maj dily na yamahy?? a jeste když vsude vždytcky pisou treba ze je ta motorka otevřená jako ve vykonu jak se to jako otvírá?? díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel6252
 A dost casto,pokud je to vysokootackovy 2T,tak je to zavreny na vejfukový přívěře.....
Datum: 30. května 2009 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel6252
 Vetsinou z toho jednoduse vyhazis seriovej vejfuk a nebo jeho restrikce,vyrazis restrikce ze sání,pretryskujes to vetsima tryskama,nekdy se musi vymenit i CDI .....zeptej se na scootlandu,oni te navedou....mozna to budou mít...... Jinak mame doma skutra aprilii SR,ktera byla zavrena pouze vlozkou filtru,tryskou a vejfukem. S temahle vecma to jelo 40,po odskrceni sani to jelo s origo vejfukem 50(a to uz nemel restrikci) a s vejfukem HEBO to jede 90.....
Datum: 30. května 2009 13:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zrovna u yamahy konretně dt r.v. 2002 je to otevření peklo.....má to kámoš, a prostě ta motorka je uškrcená kde to jenom jde.....děs.... zlatá ktm
Datum: 30. května 2009 12:13
 nebo se vynda vykonovej omezovac(uskrceni v karburatoru,vejfuku,zapalovani atd)
Datum: 30. května 2009 9:50
 normálně, otevřeš dveře do garáže a máš otevřenou motorku, dělám si prdel, dá se tam větší válec, jiné sání, a prostě úpravvy, které ti zvýší výkon
Datum: 30. května 2009 7:58
 Zdarec draci! Mam problém na mim pařezu. Mam vyklápění sedla do předu. A ten pant co je na rámu tak je zničenej. Potřeboval bych
ho udělat novej. Nemam ho ale podle čeho udělat. neposlal byste mi někdo fotky s rozměrama nebo něco co by mi pomohlo.
Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel6252
 Udelej si svuj vlastní a pevnej pant.....ty origo sou neštěstí
Datum: 30. května 2009 13:11
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 cau..tenhle problem ted resim taky akorat u 05ky a ne u pareza...radsi tam udelej neco jinyho nes ty puvodni....
Datum: 30. května 2009 7:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
Posl.aktualizace: 30. května 2009 8:01
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pardon (má to papíry)
Datum: 30. května 2009 8:01
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Má to papéry,tak je to dobrá cena
Datum: 30. května 2009 8:00
 Zdar draci, potřebuji poradit. Myslíte, že bych už zvládl jezdit na 125 mám mustanga a jezdím na něj v pohodě. Je ovládání 125ky složitější nebo je méně poruchová než ty starý pionýry? Popřípadě jakou by jste mě doporučili 125ku chtěl bych enduro. Nyní se mě líbí JAWA 125 Sport. Co mě doporučíte cenově asi tak 20-35 tisíc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:40
 Tak 200km to je dobrý. Asi si ji pořídím ale až si na to vydělám. Ty ceny jsou pro mě trošku velké.
Datum: 29. května 2009 21:40
 Co patří mezi ty drobnosti? Mě by nevadilo kdyby měla objemnější nádrž ale tak dokážu dělát ustupky.
Datum: 29. května 2009 21:38
 třeba praskání zárovek v zadním světle , jinak na nádrž ujedu 200km
Datum: 29. května 2009 21:38
 Co patří mezi ty drobnosti? Mě by nevadilo kdyby měla objemnější nádrž ale tak dokážu dělát ustupky.
Datum: 29. května 2009 21:32
 Jawu 125 sport ti můžu doporučit, mám ji, až na pár drobností je to good moto.
Datum: 29. května 2009 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no podle mě to je jedno jak silnou motorku máš (zase se to nesmí přehánět..) ale já jsem taky 3 roky jezdil na pionýrech maximálně na simsonu a pak jsem sednul na 125 a je to to samý akorát trošku silnější...jakmile se na nějaký motorce naučíš jezdit tak ti nedělá problém sednout na jinou
Datum: 29. května 2009 20:40
 draci tak sem vyřešil poblem s elektrikou, ale je tu novej...míval sem větzší rozetiu, tak sem tam míval sekundárko 14 z. 14zubů = vyštípat přepážku. a v tom jer ted ten problem. už mám normální sekundárko, a normální rozetu. a jak je vyštípaná přepážka tak mi teče voda co se táhne po řetězu do zapalování, a motor vynechává. když vyschne nebo je venku sucho tak to de, ale jak je mokro jako třeba ted tak to je hotovo. nevite někdo co s tím? m imo novejch karteru a motoru.. a jinak budu kupovat 175. nejdriv sem chtěl 125 na číslech abych moh delat ridicak, ale když sem videl ty ceny tak rikam ze radsi ne. takže sem se rozhd pro 175 bez papiru. ale rozhodně nechci dát fíka pryč!!!.to je srdeční záležitost. nechám ho bratrovi at se na něčem naučí. tot vše a obdivuju vaší trpělivost že ste to dočetli až do konce i přes všechny překlepy a pravopisny chyby. hajda
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Spíš bych tam dal plech než plast...
Datum: 29. května 2009 21:09
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau ja to vyresil tak ze sem vyriznul s petky pruh plastu a dal jsem ho tam potom sem to dotesnil tmelem a je to ok
Datum: 29. května 2009 19:50
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:27
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 To jsou měsíční splátky na 8 roků!!!
Datum: 29. května 2009 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to si dela nekdo prdel ani nevi jakej je to typ napsal tam 05 pritom to je 550 jestli se nepletu
Datum: 29. května 2009 20:35
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 nekdo se chce nekomu pomstit, tak tam dal jeho cislo aby mu vseci volali.to vim!
Datum: 29. května 2009 20:25
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 takova cena se da brat jako urazka
Datum: 29. května 2009 19:00
 ja bych si dal majzla na to číslo, muže to bejt nějaká svina, ty mu zavoláš a minuta tě bude stát 100 ne
Datum: 29. května 2009 18:52
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel6205
 jo no taky sem se dival , bud se sekl o nulu nebo to je někdo kdo si dělá prdel
Datum: 29. května 2009 18:48
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe chtel jsem se zeptat jestli by na panelkce 250/559 nesel nak udelat presne newim jak se to jmenuje myslim dynamo starter mel to např. čezeta skutr 502 ze kdyz otocite klickem doleva tak to samo nastartuje pres baterku nwm jestli by tonak slo udelat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 17:39
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Slyšel jsme,že se tam dá nějak udělat startér ze škodovky (ale nevim kolik je na tom pravdy)
Datum: 29. května 2009 17:39
 hosi jake mate zkusenosti s ČZ 513(250ccm) nebo 516(125ccm) dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 20:59
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Taky mam 516 a nemůžu si stěžovat teď jsme dělali GO, protože od bývaleho majitele tam nebyla origo ojniční klec byla tam plechova, tak se mi to rozsypalo, ale ted tam je new vybrus a klika a jede to jak sviňa. Ti co na čz nadávájí tak to neumí správně poskládat a seřídit a nebo to honí a nestarají se o to! Jinak výkon dostačující 20Kw při 10500ot./min.
Datum: 29. května 2009 20:59
 Já vim sem debil,ale naštěstí je to známej takže flaška rumu to vyřešila.
Datum: 29. května 2009 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel6243
Datum: 29. května 2009 15:05
 Já 516 mam a nemůžu si stěžovat!Mě to jede pořád,i když sem to položil do louže že vody byla až u karbanátku a ani to nevynachalo běželo to pořád dál a jede mi i když je to zasraný ůplně od bahna motor celej hnědej.Já s ní jezdim i na závody,a i na ty moderní japonce to má průměrně dojíždim v půlce protože moc závodů za sebou ještě nemam a jezdit jako ty ve předu se za tim bojim.Ještě se mi to nikdy neposralo až na ted to se mi to posralo,ale jeden známej co s to opravuje se mi na to kouknul a byly to gufera(sory stando že sem tě neposlech hned a neviměnil je už by my to jezdilo dávno,sem holt vůl  ) jinak jak řikam nikdy až na tohle se mi to neposralo nemůžu si na ní stěžovat,výkon je taky fajn a jede to jak dělo!
Datum: 29. května 2009 14:12
Jméno: standa
IP: uživatel6243
 516 sou strasne poruchový a dá se říct ze víc nejedou nez jedou,je to na takový to hezký zajezdení po lese a po polích,ale na zavody neni... 513 mel bracha ve 14 kdyz zacinal jezdit....poruchovost je taky dost velká(chce si to správne vychytat spravnej olej,gufera a píst),ale kdyz se vychytaj mouchy,tak je to jak tank  Projede to vsude a jede to furt. Jooo ta 513 kdyz jede,tak je to rachot....je to este oldschool...zadnej vysokootackovej vodnik!!! Ale trpí na gufera a na propalování pístu..... gufera musi mit minimalne cerveny,loziska na klice SKF a osvedcil se olej Motorex CrossPower 2T,to byl jedinej olej,na kterej nehorel píst a neroztejkali se gufera. A este kdyz to má Motoplat,tak to jede jak dělo!!!!
Datum: 29. května 2009 13:42
 Jkaý máte zkušenosti s čezetou 125/473 sport
????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 15:11
 Zdravím tak tuhle motorku doma mám je poměrně živá mám ji kompletně zrenovovanou motor má najetto 2000 km po GO po rovince počítej s rychlostí tak 70-80km/h s kopce sem dal 110Km/h ale to už sem ji fakt drtil což nedoporučuju šílený vibrace atd.do kopce je to poměrně slabší ale to už dáno tím obsahem 125   v 16nacti rozhodně lepší jak simson aj vzhledově  a navíc je tu možnost ta že až ti nebude 125 stačit koupíš si do ní motor třeba ze 175 nebo z 250 a jezdíš dál takhle sem to vyřešil já..ale pozor při výměně motoru musíě dát stejnej typ což znamená 175/450 a 250/455 pozor nesplet si to s 250/353 ten by ti tam nešel..
Datum: 29. května 2009 15:11
Jméno: převoďák
IP: uživatel1801
 ty kola jsou o zvyku,ale je to živá motorka
Datum: 29. května 2009 12:52
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Někdo zase naopak preferuje devatenáctky kola, asi jde o zvyk. Samozřejmě, když na to sedne někdo, kdo je zvyklý na fichtla, tak je to nezvyklá pozice sedět tak vysoko. No jo, ale co potom třeba taková DR 450?
Datum: 29. května 2009 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel6243
 ja osobne sem na tom nejel,ale kazdej koho sem se ptal,jak se na tom jede,tak rikal,ze je to sice nadherna motorka,ale ze se na tom jezdi strasne kvuli tem "19"kolum....
Datum: 29. května 2009 12:38
Jméno: Luky
IP: uživatel4687
 Cawe hele premyslim o koupi new motorky ale mam jen 20tis. A celkem se mí zalibila yamaha DT 125 jede dobre a silu ma myslite ze to je dobra volba?nebo poradte nakou jinou 125cm do 20tis díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 12:53
Jméno: standa
IP: uživatel6243
Datum: 29. května 2009 12:53
Jméno: fery
IP: uživatel6245
 cau dt je good masina jede taky ale to chce alespon za 35tis. jinak moc dobrou nesezenes\r\n
Datum: 29. května 2009 12:07
 kupsi jawa 250 nebo 350 trampa
Datum: 29. května 2009 11:59
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 detečko je uplně suprová motorka má ji kámoš a já si jí taky koupim jede jak hovado ale za 20000 moc dobrou nekoupíš to chce aspoň za 40000 a musíš to servisovat jida dt je moc dobrá motorka
Datum: 29. května 2009 9:50
Jméno: Luky
IP: uživatel4687
 Cawe hele premyslim o koupi new motorky ale mam jen 20tis. A celkem se mí zalibila yamaha DT 125 jede dobre a silu ma myslite ze to je dobra volba?nebo poradte nakou jinou 125cm do 20tis díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 23:46
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 a nebo si kup posranou dandy a mas ji za 5000 padesatku, když se posere tak ji hoodiš do šrotu nebo jí střelíš na díly, jawa dandy má málo dílu a jsou drahé pokud vim, a nebo si kup dandy 125
Datum: 05. května 2010 23:46
 Hele jestli chceš enduro nebo cross tak si kup čz 125/516 a jestli chceš silnici tak si kup čz 125/488.Moderní motorku 125 za 20litrů seženeš tak akorát pěknýho sráče!
Datum: 29. května 2009 14:25
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel6244
 ČZ 125 sport s bezkontaktnim zapalovanim a mas to temer stejny jako novejsi 125 a jeste k tomu veterana.
Datum: 29. května 2009 11:29
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:04
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 asi ji nepotřebuje  hm akorat že nějaké 125 ccm jsou silnější a rychlejší než nějaká 350.
Datum: 29. května 2009 21:04
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 a JOHNY je dobrovolný dárce své hlavy,,,,me to neprijde jako machrovina bez helmy,,,,naopak kdyz mas hezkou helmu tak je to machrovina  ,,,bez ní je to amaterismus
Datum: 29. května 2009 19:44
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 a JOHNY je dobrovolný dárce své hlavy,,,,me to neprijde jako machrovina bez helmy,,,,naopak kdyz mas hezkou helmu tak je to machrovina  ,,,bez ní je to amaterismus
Datum: 29. května 2009 19:22
Jméno: Johny
IP: uživatel5656
 ste podelany  do 350ccm je to zbytecnost a vopruz!
Datum: 29. května 2009 16:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jelikož zákon schválnosti opravdu funguje, tak vždy s helmou!
Datum: 29. května 2009 13:10
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj mozna sem posera ale bez helmy nejezdim,krom stelovani a skouseni.jinak v aute mam pasy vzdycky.....
Datum: 29. května 2009 12:35
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jak kdy a jak kde ale je lepsi ji mit to je jasny
Datum: 28. května 2009 23:03
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel6205
 tak jezdil sem pač sem neměl , ale tedka vždycky mám , a stejně tak se pásam v aute (vždycky !!!)
Datum: 28. května 2009 22:17
Jméno: xborecx
IP: uživatel6242
 Já nemít helmu tak už jsem asi 3x mrtvej ale mám Hondu 125 2T jinak na fichtla napolňačky neni zas tak potřeba.
Datum: 28. května 2009 22:11
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 já bez ní jezdil 3 roky protože jsem doma žádnou neměl
Datum: 28. května 2009 22:09
 Helmu? i na pár desítek metrů...náhoda je svině...vyjede nějaký frajírek z jakékoliv zatáčky ,nevybere to,smete tě a ty poletíš rovnou hlavou na zem...díky nechci
Datum: 28. května 2009 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel6236
 prirovnal bych to k pásum v aute. Pasy v aute si beru,jen kdyz jedu nekam dál a nebo do prahy   Podobne je to s helmou....pokud nejedu dal jak 5-6km tak helmu nevozim.
Datum: 28. května 2009 21:48
 helmu mam jen kdiz prsi
Datum: 28. května 2009 21:39
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 na silnici vždy s helmou
Datum: 28. května 2009 21:08
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Bez helmy fakt nejezdi
Datum: 28. května 2009 20:53
 jezdit bez helmy je hazard se zdravim, takze jedine s helmou
Datum: 28. května 2009 20:51
 vis jaka je pokuta za jizdu bez helmy?vysoka...,a neplati se penezma
Datum: 28. května 2009 20:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nevite nekdo kdo centruje kola na fichtlu?? a za kolik zhruba ?? jen abych nenaletel naky kurve predrazeny
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 10:46
Jméno: johny
IP: uživatel1748
 čus hele myslím že by ti to mohli udělat normálně v kolařství,kde centrujou kola. já si to tam teda většinou dávám a platím 100kč
Datum: 29. května 2009 10:46
Jméno: kahisek
IP: uživatel6240
 odpověz mi prosímtě na muj dotaz trosku nize..  dik moc mej se
Datum: 28. května 2009 22:07
 ja sem platil 50 ale neviměňoval žádnej drát.
Datum: 28. května 2009 20:40
 čus kluci mám na vás dotaz kolik vytáhne Jawa 175 typ 356 Kejvačka?? Dokázala by 100km/h?? Víte jednu kluk se mi snaží namluvit že Jawa 125 kejvačka je rychlejší než 175 tak newim díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel6243
 kdyz mi bylo 15 tak sme meli takovou docela peknou,ale uz dost vyklepanou 175/356 se kterou sem jel tachometrovejch 115(takze odchylka +-5km)......o 355 se rika,ze sou radi za 90  takze myslim,ze je to jasny.....
Datum: 29. května 2009 12:44
Jméno: Pepa Zdepa
IP: uživatel6179
 No myslim ze 100 ta 356 neda, mozna tak tech 90. Vdyt uz v 60 motor tak nehorazne rve ze mas strach tamu zarvat jeste vic
Datum: 28. května 2009 21:11
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Taky sem ze 175/356 letěl dědinou 75 a jela by ješte víc.
Datum: 28. května 2009 20:59
 jo,100km/h udela,125 jede rozhodne min nez 175,mam to odzkouseny
Datum: 28. května 2009 20:43
Jméno: 50/21
IP: uživatel5357
 cus hosi, nevite jestli existuje a je k mani na netu nejaka PC hra kde se jezdi s motorkami Jawa?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2009 8:56
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 http://futuramania.cz/neof_hry asi 4 hra, ted ji stahuju
Datum: 30. května 2009 8:56
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Myslím že jedna jawa byla ve Flashpointu a do GTA san andreas si můžeš stáhnout mustanga ,který nahradí skůtra
Datum: 28. května 2009 20:45
Datum: 28. května 2009 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz vas porad zajima vykon otacky a spotreba tak doporucuju prejit na lepsi olej a davat ho min pokud mate na pistnim cepu jehlovy lozisko tak klidne 1:50, dale vse vycistit a utesnit hlava koleno vejfuk, odtrch 0,35-0,4 mm prectich 1,4-1,6 v tomto pripade motor ma dobry tach v malich i velkych otackach a motor se moc nehreje a navic takhle nastelovany to jde hodne dootacek az jsem byl prekvapenej jeden velkej kopec jsem jezdil do trictvrte na trojku to uz bylo co rict a tetka takhle postelovany jezdim celej kopec na trojku kdyz zatahnu v kopci za plyn tak to zrychli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj Jozzo presne tak to je taky hodne dulezity jen kdyz jsem vymenil retez rozetu a kolecko v predu tak to jelo hned o mrte vic ale nesmi bejt presponovanej retez
Datum: 28. května 2009 20:33
 Tak s tímhle absolutné souhlasím,doplním ještě správně promazaný a naplý řetěz,dobře nahuštěná kola (hlavne bez osmic !! ),a tak dále..všechny maličkosti se sčítají..
Datum: 28. května 2009 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mezeru na svicce mam0,4
Datum: 28. května 2009 18:06
 cus hosi nemel by nekdo fichtla do 200 Kč. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:38
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Já měl nejlevnějšího fichtla za darmo od jednoho chlapa vedle ze vsi a za jednoho jsem dal krachli startek
Datum: 28. května 2009 17:38
Jméno: omg
IP: uživatel5656
 ty vole a nechces ho za 122,50kc??omg
Datum: 28. května 2009 17:15
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 tak ty ses pěkně velkej blazen
Datum: 28. května 2009 16:23
 když máš dobrý kámoše, tak můžeš mit (jako spolužák) fichtla i za stovku....akorát má špatnej startovací segment a plechy jsou prohnilý (při první jízdě se rozlomilo sedlo a držel to už jen ten molitan  )
Datum: 28. května 2009 15:34
Jméno: Kalaka
IP: uživatel6220
 náhodou ja koupil fichtla taky za 200kč stim že nejede,tak sem to cely prosel a akorat tam netekl benzin takze ted si krasne jezdim
Datum: 28. května 2009 15:32
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 za 2 kila ti prodaqm zadni kolo
Datum: 28. května 2009 13:44
Jméno: moto
IP: uživatel5780
 hej tak to těžko ae skus zanámý já jsem ho vyměnil za flašu rumu
Datum: 28. května 2009 13:30
Jméno: moto
IP: uživatel5780
 hej tak to těžko ae skus zanámý já jsem ho vyměnil za flašu rumu
Datum: 28. května 2009 13:30
Jméno: MRC2
IP: uživatel3063
 NE
Datum: 28. května 2009 12:55
 Zdar draci, měl bych jeden dotaz - na jawa-50.cz jsou v galerii Jawetta sport dva stroje s jiným nosičem (proti normální sportce) a dvojvýfukem: http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/551-sport/jawa-50-typ-551-jawetta-sport_11.jpg Nevíte někdo víc info? Ptám se jen ze zvědavosti. Spolužák se teď zná s jedním člověkem, co má doma motor z Jawetty, ale s třístupňovou převodovkou (!) - koukalo už na to několik lidí a nikdo neví co to je a kdy to vzniklo, ale je to originál. Nevíte jestli to nemá něco společnýho s tou dvouvejfukovou jawettou? A snad to má i nožní řazení (na pravý straně motoru samozřejmě).
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 15:17
 S23 měl jinačí: http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/s23/552-stadion-s23-25.jpg Já bych taky docela věřil tomu prototypu...nejlepší by bylo zajít za někým kdo tam pracoval/navrhoval a zeptat se  Napadá me, s tim zásahem do převodovky...nedělaly se motory 551/552 i s jinačíma převodama? - ta jedničkna na S11 dokáže docela naštvat (vždycky ji musim vytočit a dvojka jede dlouho u volnoběžných otáček, než začne zrychlovat). Ale tak asi je to tím monoblokem - S22 je jak něco mezi motorovkou a fichtlem (a bez vejfuku je to skoro jako harley  ).
Datum: 28. května 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel6232
 Cus. Hele konkretne o tomhle typu sem jeden cas take shanel info. Je to exportni jawwtta sport,sla jen na vývoz. Dva výfuk opravdu má mít. A taky meli chromovane bocnice band. Myslim ze ten nosic,je original,ale take sem ho videl na S23. Co se týče 3Q prevodovky,tak o její existenci vím,dokonce sem na Kladně videl 3Q Stadion S23,ale byl to závoďák!! Nektere anály tvrdí,ze 3Q byl na zakázku,nektere analy tvrdi ze byl 3Q prototypová řada exportnich jawett sport,nekdo rika,ze s mensim zasahem do prevodovky si z toho udela 3Q kazdej   Podklady k nicemu nemam,vetsinou je to info z vypraveni  Ono celkove ke všem exportnim verzim malejch Jaw se spatne dohledava info....
Datum: 28. května 2009 12:09
Jméno: abard
IP: uživatel6180
 to bude asi motor z pareza..
Datum: 27. května 2009 23:43
|



|