Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: MZrider
IP: uživatel3956
 Zdar Seso,chci se zeptat plánuješ zde dílů i na MZ?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2009 8:04
 draku neee
Datum: 15. června 2009 8:04
 Zdravím. Chtěl bych vás pozvat na Fichtl cup Ostrov, který se bude konat 27.6.2009. Pojede se to na výborný motokrosový trati v Ostrově (u Lanškrouna). Takže jesli rádi jezdíte na závody pionýru a je to provás v přijatelný vzdálenosti tak přijeďte.
Informace sou na: http://www.jawa50zavody.wz.cz/ostrov.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:24
Jméno: Pecan_kx
IP: uživatel6263
 Zdarte Nevite nekdo jak se znaci vojenska zelena barva co byvala na jawach?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:00
 Ahoj chci se zeptat jestli se tu dá nakupovat velkoobchodně, tudíž o něco málo levněji. Všiml jsem si že při registraci se dá zadat IČO.
Předem dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:07
 Zdar draci,nevíte kdy se někdy ted v létě jede nákej závod motokrosů ČZ(plzenskej a nebo jihočeskej kraj)?Nebo neznáte nákou stránku kde sou tyhle závody napsaný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 17:48
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Zdravím draci...mam dotaz mam jawu 05 a jako technicak takovou tu platenou knizecku...chci se zeptat ted to renovuju a v ty knizce neni napsana barva.Je jedno jakou barvu udelam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 15:08
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 je uz uplne rozpadla no...ja jenom kdyby odesla uplne je to uz takovejh hadr
Datum: 14. června 2009 15:08
 no v novych typech technicaku je uz barva zapsana  ale nevim na co by si ho delal kdyz mas tuhle knizecku
Datum: 14. června 2009 15:04
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Takze si udelam nakou barvu a kdybych casem delal novej technicak tak tam by uz tu barvu napsali?
Datum: 14. června 2009 14:31
 ano na barve tam nezalezi...
Datum: 14. června 2009 14:29
 zdar hoši dotázek u kajvačky mi nesvítí kontrolka neutrálu nevíte čim to může bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:51
 Špatnej kontakt v kontaktnici neutrálu (pod pravým víkem pod sekund.kolečkem),prasklá žárovka,přerušenej obvod
Datum: 14. června 2009 12:51
Jméno: tutas
IP: uživatel6386
 Nekdo po me chtel at napisu jak dopad vejlet s holkou do hor na fichtlu - tak jsem to tam hodil do toho puvodniho tematu. Je to asi na treti strance uz. Dopad dobre moc to nejelo sice ale vyjelo to
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 18:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cus tak to bud rad ze to vubec vyjelo v jednom by nebyl problem ale ve dvou hhmmmm. Muj fichtl je po GO a nedavno si konecne sednul motor takze uz by nebyl problem ale donedavna mel co delat v jednom do kratkyho kopce
Datum: 13. června 2009 18:42
 zdar fichtlaři  co takle uspořádat nějakej sraz v pardubickym kraji???  byl by tu někdo ochotný to zorganizovat?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel6385
 6.6 byli Všelibice..........Pokud chces nejaky sraz u vás,ujmi se vesla a zorganizuj to ty.....
Datum: 13. června 2009 17:53
 Zdar kamarádi Jawaři.Hledám nějakýho PÉRÁKa může být i bez dokladů a motoru omlácenej,orezlej.Mám zlou ženu bere mě peníze a iluze.Mám na výměnu bez papírů ale vcelku Jawa 250 353 kývačka a ČZ 175 450.05.de luxe taky celá a bez papírů.Doplatek nechci.Taky nechci doplácet já.Pokud někdo máte doma celého Péráka nějak pošahaného i bez papírů mohu nabídnou třetí Jawu 250 353 vybavenou revma plechem,plechem do zadního kola,držáky plexi a plexi,orig nosič.Motor je po suprové go málo žere a hodně jede má spz na mě.Chce to dát baterku a jede prýma cesťáká.Dal jsem se na veterány.Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 15:11
Jméno: kubis
IP: uživatel210
 Tak radši hezky zrenovuj to co už máš. Jsou to taky přece veteráni...
Datum: 13. června 2009 15:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci tak pionyr po GO si seda teprve po 1000 km uz mam 1300 a jeto cin dal lepsi mam novy loziska pist krouzky gufera a na pist. cepu jehlovy lozisko mazu 1:50 castrol a ten teda lita nekdy to musim natocit navim jak pridelat kameru ale tetka s ohratym motorem klidne jede 60 proti kopci kdyz to rozjedu a kdyz pridam tak jede este vic zalezi jak kdy a vubec nekouri uz neni videt zamnou kour je to supr zustanu u pionyra uz na dlouho. Chyby4. rychlost. Vetsinou pionyr steplim motorem netahne me donedavna taky netahnul ohratej az teprve po 1200 km zacal ohratej tahnout a motor je hodne tichej mam ten novejsi mustangovej vejfuk a mam utesnen vsechno i konec vejfuku kolem dokola takze kour de jen stech dvouch direk a tocito strasne moc tahne pri malejch i pri velkejch otackach
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 12:43
Jméno: Standa
IP: uživatel4795
 pokud ti chybi 4 rychlost tak dej vetsi sekundárko...14z
Datum: 14. června 2009 12:43
 Tak buď rád  jediny co ti na to mužu říct
Datum: 13. června 2009 12:37
Jméno: blboun
IP: uživatel5908
 Zdravím!Jede dneska nekdo do Staryho Plzence na sportovni jizdu stadaku a pionyru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 11:01
Jméno: jawak
IP: uživatel5908
 Tuto jízdu pořádá NKPMK ve spolupráci se Stadion Týmem Starý Plzenec http://www.stadiontym.estranky.cz
Prezentace v areálu UAMK Starý Plzenec 12:00 - 13:00 hod. (odbočka u železničního mostu).
Start ve 14:00 hod.
Sportovní jízda se jede za plného provozu a každý účastník jede na vlastní nebezpečí!
Kategorie:
Stadion - orig. vzhled, díly Stadion vzájemně vyměnitelné.
Pionýr - orig vzhled, díly Pionýr.
Původní vzhled musí mít zejména válec a hlava motoru, výfuk a karburátor.
POZOR - u kategorie Stadion se karburátor z pionýra nepřipouští - takový stroj nepojede!
Trasa:
Starý Plzenec → Šťáhlavy → Nezvěstice → Vlkov → a zpět
Startovné:
50 Kč za stroj
Ceny:
Medaile, pamětní list, celkový vítěz pohár
Pozn. - obě kategorie vyjedou současně. JEDE TAM NEKDO?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:32
 kdo tady má ještě tu pravomoc promazávat příspěvky?? krom sesy
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 16:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to abych si na tebe Stando daval majzla
Datum: 12. června 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel711
 Urcite Frikulin,Kolečko a kdo dál nevim......ja ne  Kdyz se rozdelovali pravomoce,tak se na me vykašlali,ale ja ti prozmenu muzu dat Banana nebo te vyhodit na Chatu
Datum: 12. června 2009 16:13
 Čus lidi, chtěl bych se zeptat kde seženu nějaké díly na Manet 125. Budu vděčný za jakékoli odkazy atd. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 18:10
Jméno: tutas
IP: uživatel3079
 Hele muzu si na fichtlu troufnout do vetsich a delsich kopcu kdyz na tom pojedem ve dvou? Myslim tim takovy kopce kde to jede v jednom tak nak za 2 a predpokladam ze ve dvou to takhle nepotahne nebo jen chvilku, tj. pojede to asi jedine za 1 a asi i dost dlouho. A jak vlastne poznam ze uz to ten kopec jaksi nezvlada? Pritelkyne by po me chtela nakou zajimavou projizdku na hezky mista a lakaj ji bohuzel zrovna hory, ale podle myho zrovna todle plne nalozenej pionyr (77+72kg) asi nebude moc ochotnej dat co? Ze by to jelo ty kopce pomalu to ji neva (a sama rika ze chape ze je moc tezka tak holt to s ni bohuzel uz jaksi nejede  ) ale asi by moc neskousla kdyby to nekde nakonec nejelo ani na 1 nebo se to akorat uvarilo... Tak nak nevim co ji na tenhle napad rict, zatim s ni jezdim jen mezi vesnicema a nikam dal jsem si netrouf
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:33
 fechtl je neznicitelnej ja s mladou sme taky jeli na vylet ale mi sme z Havlickova brodu jeli do jiznich cech a pak nach rakusan takze cesta tan a zpatky cca 350-400 km za vikend a krome liti benzinu zadna udrzba nic byla to pohodicka az na to ze nez sme se doplazili na hranice tak sme jeli 3a pul hodky s nakejma prestavkama a kdyby nekdo neveril rad poslu foto z rakouska jak pusa sedi na fechtlovi at vam to jezdi
Datum: 30. června 2009 19:33
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 fechtl je fechtl
Datum: 13. června 2009 23:22
 Blahopřeju
Datum: 13. června 2009 21:09
Jméno: tutas
IP: uživatel6386
 Este me napadlo - je tam vlastne vepredu kolo to puvodni 13z a vzadu rozeta taky puvodni, takze na tyhle kopecky fakt idealni sestava  Nicmene to jelo. Mam dojem ze tam bylo snad 14% stoupani na znacce nebo urcite 12% to uz si nepamatuju
Datum: 13. června 2009 18:22
Jméno: tutas
IP: uživatel6384
 Dik za rady, zkusili jsme teda vejlet. Vytah jsem fichtla, nastartoval, dalsich 72kg si prisedlo dozadu a vyrazili jsme. Jelo se pekne tak jsme usoudili ze zkusime jet skutecne nekam nahoru do krusnejch hor jestli se to bude dat nebo kam to tak nak rozume pujde. No v kopcich ve dvou je to teda vazne dost traga, skutecne asi dela hodne moc ze jedeme dva takze to vubec nejede a holka vzadu se celou cestu do krpalu bud smeje ze to prece rikala ze je na to tezka anebo naopak fandi a drzi palce v tech nejvetsich serpentynach kde to vychazi taktak  . Obcas jsme cestou staveli aby se to este neuvarilo protoze to opravdu jde jet pouze za I a kdyz jsou takovy ty hooodne prudky serpentyny ty vracecky tak to s touhle vahou potrebuje chvilema tam jet holt i na plnej - jinak jsem to drzel nak tak aby to jelo tak kolem 20 km/h. Este ze byl docela vitr tak se to asi chladilo lip  I tak jsme radsi staveli kdyz uz to moc kourilo - dycky kdyz byla za nama modra clona tak jsme dali pauzu  Pak uz jsem to startoval tak ze jsem se otocil sjel kousek dolu a nakop to roztlacenim a pak se vratil zase zpatky - takze jsem si vyzkousel ze kdyz jsem se k ni vracel a jel jsem solo tak ze to bylo i v tom kopci este docela hbity a zrychlovalo to v poho na II ale jakmile jsem prijel k ni ona si prisedla a vyjeli jsme zas ve dvou tak opet mrtvy jelo to jen za I a sotva to lezlo... Ale vyjelo to a ty kopce byly podle me skutecne hodne velky... Jsem spokojenej - dolu jsme pak frceli ani jsem vlastne nekontroloval brzdy
Datum: 13. června 2009 16:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli má přítelkyně pocit, že je moc těžká, tak ji prožen pěšky, já to také tak udělal a nakonec byla spokojená.
Datum: 12. června 2009 15:31
 To zvladneš, ale přesto bych nějakou tu přestávku na vychladnutí motoru dal, jestli je to nějaký fakt dlouhý kopec.
Datum: 12. června 2009 10:25
 jojo,ja s kamosem jezdival po poli,dohromady asik +- skoro 200 kilo a mustaf valil jak kdyby to nic nebylo ,na dvojku ,plny plyn a jelo to  ,takze nezoufej, a se svoji kočkou určitě na vylet jeď kdyz se tak tesi
Datum: 12. června 2009 1:10
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 skus dat vetsi rozetu dozadu a mensi sekundaro a vyjedes aj na snezku
Datum: 11. června 2009 23:01
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
Datum: 11. června 2009 20:44
 Proc bys nemohl? Ja jezdil denne asi tak 2km do prudkeho kopce ve dvojko a pohoda na dvojku se to sice dusilo, ale jelo to. Obcas sem hodil za 1 at to trochu rozjedu. Ja mel jawa 21 sport, ale vsechny plechy venku.
Datum: 11. června 2009 20:40
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No tak zkus jeden výlet a uvidis ale ja si myslim že to zvladne dyt je to ceskoslovenskej stroj kterej vydrzi hodneeeeeee.
Datum: 11. června 2009 20:29
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nejlepší by bylo někam umístit baterku a a před hlavu přidělat větráček třeba z kompa,na 20 nebo 21 si myslim že to nebude tak těžký přidělat na mustanga je to trochu horší ale celkově je to těžký ale u tebe by to dost pomohlo a držim ti palce snad to zvládnes pak napiš výsledek a snaž se to nezapéct
Datum: 11. června 2009 20:23
Jméno: tutas
IP: uživatel6361
 Mno - v dobrym stavu motorove asi je, ale proste spolujezdec je zvlast v kopcich dost cejtit. Podle me to jezdi snad stejne co ostatni pionyry i kdyz srovnat nemam s cim, ale holt jsme si nak zvykli ze ve dvou to zkratka ty velky kopecky zvlada podstatne hur, bud to ztrati rychlost hned a plazime se za I tak 20km/h nebo to chvili jede na II ale pak to stejne zlenivi. Jenze zatim to kazdej kopec vyjelo... Ale dotaz znel ze kdyz ona ceka vejlet rekneme cca 20km nez vubec dojedem ke krusnejm horam (to zvladnem)ale pak to prijde - bude to este treba 10-20km nahoru furt stoupani kde to chvili pojede na II na plnej a nasledne uz jen na I a nakejch max 20 km/h to se urcite uz blbe chladi a to treba 10km v kuse, tak to je proste plnej zahul na jednicku navic ve dvou a treba pul hodiny nez to ty 10 km kopce vytahne. Nikdy jsem s tim takhle nejel natoz ve dvou, no asi budem muset chladit a odpocivat ale aby to vubec melo smysl. Furt me premlouva ze se na vejlet tesi a ze treba zhubne  , ja si myslim ze ta motorka na to ve dvouch uz asi moc nestaci a pojedem max k rybniku...
Datum: 11. června 2009 19:48
Jméno: cross
IP: uživatel4590
 pokud ti jede normálně tak nebude problém ale jestli chceš jet rychlejš do kopců tak si tam dej 12nebo11zubů sekundár!
Datum: 11. června 2009 19:39
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No jde oto v jakém stavu maš toho fichtla pokud ho máš v top stavu hlavně motorově tak bych se nebál že to nevijede ale jestly je to nejakej línej mrzák tak bych doporučil go motoru.
Datum: 11. června 2009 18:52
 Ber to z té lepší stránky. Když jedeš do kopce tak pojedeš i z kopce... "Do kopce námaha, z kopce jak yamaha,, *LOL*
Datum: 11. června 2009 17:19
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar, ma tu nekdo jawa 550 v A1 stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 23:21
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 A1 neznamena jenom spickovej stav motocyklu ale A1 je i skupina řidičského oprávnění!
Datum: 03. července 2009 23:21
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Sis nabeh co?  ja se musim jenom smat.. jak te ty kluci uz maji proklepnutyho
Datum: 11. června 2009 13:46
 Swině2,napiš mi prosimtě svoje ICQ,já sem si tě tenkrát zablokoval kvůli těm tvejm kecům,ale teď se chci zas pobavit.Kdyžtak mi ho napiš na maila,jestli ho sem nechcheš dávat.Dik
Datum: 10. června 2009 14:39
 To on svině2 je takovej trochu nedoprc,ale to se nesmí moc řešit,oni se tyhle typy naštvou a sou uražený.Diť on je tu přeci ten nejchytřejší a všechno zná.
Datum: 10. června 2009 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 a o co jde? taak kdyz se mluvi o A1 stavu,tak chapu ze se jedna o špičkovej stav.....pokud A1 ma jeste jinej vyznam,tak bych ho rad znal.....
Datum: 09. června 2009 22:19
 me kdyz nekdo rekne ze motorka je v A1 stavu tak samozrejme pochopim ze je ve spickovym stavu,nevidim v tom problem,naky slovickareni tady fakt nehraje roli
Datum: 09. června 2009 22:15
Jméno: FK
IP: uživatel1115
 Je to celkem smutné, někteří (jako např s.w.i.n.e2) asi nedokážou rozeznat auto od motorky, ale taková je realita.
Hovořit o stavu A1 u jakékoliv moto dokáže jen všehoschopný žvanil ňouma. Pozor, nelekni se, teď je
to důležitý, nečekám že to pochopíš, ale zkus se nad tím aspoň zamyslet. U starých motorek se pro
ohodnocení používá jiného označení (nikoli A1) !!!
Datum: 09. června 2009 21:03
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jen tak, jestli jeste nekdo nejakyho parizka v A1 stavu ma
Datum: 09. června 2009 17:03
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 já mam v A2 stavu.....nema origo riditka,sou tam udelany vlastovky z riditek z mustanga.....o co jde ?
Datum: 09. června 2009 17:02
 cau lidi jak muzu pripojit spravne tachometr na fechtla.Musim koupit lanko a nahon tachometru co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 14:11
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 no ale skoro u každýho pionýra je ten šnek tachometru vymletej a pak se stává že jedeš 60 a ukazuje ti to 40 a nebo ti to neukazuje vůbec ...já jsem to vyřešil tak že jsem ten šnek podmotal elektrikářskou izolepou a funguje to na 100% a je pěkně plynulej
Datum: 11. června 2009 14:11
 jj,musis mit prevod tachometru(ten hlinikovej snek u rozety zadniho kola).pak musis mit náhon tachometru(ten bowden od sneku k tachometru) a pak samozrejme funkcni tachometr
Datum: 09. června 2009 7:17
Posl.aktualizace: 08. června 2009 23:19
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 moc pěkný video jestli znáš ještě nějaký tak sem s ním
Datum: 08. června 2009 23:19
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar poteboval bych zadni plech na jawu 555 jedno jaka barva ale hlavne zachovaly jestli nekdo nema na vic...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 21:27
|



|