česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  22  23  24  25  26  27  28  29  30  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
čau, mam problém mam mustanga, chytne na metru při tlačení ma motor v dobrym stavu ma tak 3000 dal jsem tam novej polsek válec 60cm3 a mam tam, novej karbec origo, vejfuk a zapalko taky origo, tryska 70 , ale když tam mam zapojenej airbox(1 klasická a 3 díry navíc, spoj mezi pulkama nepřelepený) tak prostě blbne, chcipa a prd to jede, když odpojim filtr, jede trochu líp(ale filtr mam novej) ale stejnak nemam moc sílu a nejde do toček, ale vubec, muže to byt předstih, nebo odtrh na svíčce??? a co s tím filtrem, nechci to zajíždět bez filtru, a když dojedu tak svíčka není mokrá a má naprosto černou barvu jako pneumatika, a ma být cihlova, předtím mi nešel do toček a tukal do hlavy )PROTOŽE 40MM JE VĚTŠÍ NEŽ 38 (PRO HLAVU) TAK TUKA, A TAK SEM DAL POD VÁLEC TĚSNĚNÍ A JEŠTĚ TO PODMÁZL SILIKONEM, KOMPrese je špičková docela tahá za 1 ale za 2 se mu moc nechce a za tři dam jenkdyž jedu zkopce, poradte, dík za každou radu, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
ja vim obsah neni 60 ale ani 553 ale 55cm3 , komprese se neztrácí, když tam dam obyč tesnení tak má menší kopresi, ale pro všechny případy sem tern silikon vyndal, trochu sem to seřídil ale nevím co s tím filtre,.už toho poláka nekoupím,
 
 
Datum: 16. května 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Od polského válce nemůžeš čekat zázraky. Pro tvoje info není to 60 ccm, ale 553 ccm. Zkus seřídit karbec. Vyčisti vše a uvidíš. Silikon pod hlavu bych nedával. Dal bych tam obyčejné těsnění pod hlavu. Silikon ale ne! Možná, že se ti díky tomu ztrácí komprese- proto černá svíčka ;-)
 
 
Datum: 16. května 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
svíčka nová n14c
 
 
Datum: 16. května 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Vybrous      IP: uživatel9424    
Zdar draci, kolik má bejt předstih a odtrh na ČZ 125/453 a seřizuje se to stejně na fichtlovi? Z příručky sem to moc nepochopil. Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslim že na tý dváce ma bejt předstih 3,8-4mm, ale nejsem si jistej....jinak v podstatě to seřizuješ stejně jako na pinckovi, akorát s tim rozdílem, že neotáčíš celym statorem, ale jenom destičkou na čele statoru...
 
 
Datum: 15. května 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Ják poznam že mám velký předstih dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší to je změřit, ale když je předstih velkej tak to špatně táhne odspodu a taky celej fichtl víc vibruje ale to asi poznáš jenom když to máš s čím porovnat...
 
 
Datum: 15. května 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
čauvec mám mustanga a nejde mi nastartovat mám trochu křivý kladívko a brácha mi řekl že to je tym kladívkem je to pravda?dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mě kladívko také nesedí přesně na kontaktech a startuje napoprvé. Důležité je a´t vodí :-D
 
 
Datum: 14. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
Zdar draci jak to je s předstihem když je větší tak jde do otáček nebo když je menší mám v tom zmatek dík za info,mám tam vape od sesy,a nevim jak to pořádně naladit nechce to jít do otáček odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: hans      IP: uživatel9398    
nazdar na to se vykašli je to chrchlak z vlastní zkušenosti mužu řict že každýmu fekalovi vyhovuje neco jinyho tak hledej co nejlip ti to pude a pak se podivej jestli neni nejaka jina chyba
 
 
Datum: 12. května 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
díky taky si to tak myslim v základním nastavení to jede nejlíp jak stím pohnu kamkoliv jinam tak to nejede.
 
 
Datum: 09. května 2010 0:40
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9366    
žadnych 1,6 se nenastavuje,pouze se najede do horni uvrate a pak se otoči statorem aby byly rysky proti sobe.tot vse
 
 
Datum: 08. května 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
ja jsem dal taky 1.6 a nejede to nevytáčí to a střílý,když to necham na původní hodnotě 2.1 tak jakžtakž,válec mám upravený o stejskyho 2k.
 
 
Datum: 08. května 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mám ho taky, a dal sem předstih 1.6 a jede v pohodě,
 
 
Datum: 08. května 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, mám čz 175/450, moto mi nedobíjí.... relé má 2 kotvy a mezi každé z nich je jezdec, kterej se při přidání plynu přepne na druhou stranu, jaká má být cca mezera mezi jezdcem a druhou stranou kotvy?a jestli to jde zjistit ampér,vlot metrem a když jo tak co na tom mám měřit...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
platí teda že při největším otevření kladívka má být vzdálenost mezi kontaktem a kladívkem 0,4 mm ? a mám první nastavit odtrh a pak předstih?přece když nastavím ten odtrh a pak ten předstih tak tím zase pohnu odtrh ne?nebo jak to prosím vás je? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel9256    
mi se ty tyčky taky poohybaly a udělal jsem je z vrtáku dal mezi to kuličku a je to vpoode ten vrtak je aspon z tvrdsiho materialu
 
 
Datum: 05. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
ok díky moc a ještě jestli máš prosím chvilku?podivej se na to.co to mohlo být? :-( mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné. No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo. :-( když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit už jsme fakt hodně špatný z toho. :-(
 
 
Datum: 04. května 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no...mohlo by se to začít ještě víc ohejbat a třeba začít drhnout...ale jestli to do ted fungovalo tak bych to nehrotil
 
 
Datum: 04. května 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9238    
ok.díky moc. ;-) a prosím tě ještě jak sundám pravé víko a v levo je takova guma na tom krytu.proste od spojky ta tycinka co se da vytahnout.tak vadí moc když je trošku křivá?co to bude dělat za bordel?
 
 
Datum: 04. května 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, 0,4mm, a napřed odtrh....když změníš předstih tak ti za předpokladu nepokřivenejch dílů zůstane odtrh stejnej....
 
 
Datum: 04. května 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci.Zajímaloby mě jak to je s odtrhem???Když ho budu mít velký tak to moc točit nebude a spíš to bude táhnout a na malý zas to bude točit dobře a průběch výkonu bude taky jinej nebo jak to je ????Třeba u jednoho mýho fíka jsem musle hrozně velký odtrh a jelo to s tím dobře a u dalšího zas musím mít malý jina kto nehodí ani jiskru.:-DDík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: VladaS      IP: uživatel7436    
Odtrh má bejt 0,4mm když budeš mít moc velkej tak ti to kladívko nebude ve vysokejch otáčkách stíhat. Když změníš odtrh tak se ti změní i předstih, jasně že se tim změněj vlastnosti motoru.
 
 
Datum: 04. května 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, co by se stalo, kdyby zapojil do obvodu 12V z akumulátoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak nebudeš dobíjet....
 
 
Datum: 04. května 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
dejme tomu jawa 175
 
 
Datum: 04. května 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl :-D....ale jakou motorku?
 
 
Datum: 04. května 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
na motorku, viděl sem přestavbu motorky na motokáru a tam jí mají, tak by mě to zajímalo
 
 
Datum: 04. května 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kam? do auta, do traktoru?
 
 
Datum: 04. května 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: dragon      IP: uživatel9334    
čus , chtěl jsem se zeptat jakou teplotu má motor protože potřebuji koupit tmel na utěsnění motoru na nevim do kolika stupňů , stačí do 120stupňů ?\\r\\ndík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau kup TMEL LUKOPREN takový červený barvy sice stojí něco ale je luxusní vydrží do 250 stupnů a i chvíli 300...
 
 
Datum: 04. května 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám problém se zapalováním nemůžu nastavit malý odtrh a když ho nastavím malí tak předstich vychází že píst už jede dolů ikdyž dám zapalování uplně doleva.Čím to je?Kladívkama,vačkou ..??Klikou to bejt nemůže motor je po GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nic není pootočený...vačka i totor sedí jak mají..mám to zapalování i u 05 a tam funguje krásně....
 
 
Datum: 03. května 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud málo mažeš tu vatu nebo co to je (to co maže vačku) a vačka se ti zbrousila a nebo se ti na magnetu urval ten kolíček,který zajištuje vačku v jedné poloze a tím pádem se ti protočila. A nebo se ti protočil celý magnet na klikovce...
 
 
Datum: 03. května 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: koocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas otocenou vacku na 100 pero stalo se mi to tez!! :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
taky jsem měl podobný problém na dvou fichtlech,ale nebylo to o tolik,jen jsem nemoh doštelovat předstih na 1,6mm pořad mi to vycházelo tak 2-3,vyřešil jsem to pootočením vačky tak dokud to nebylo ok
 
 
Datum: 03. května 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
jo a to s tím pařezem jak seš dole, mě to dělalo to samý, ale chytalo to ale ne příliš štastne, bylo to špatně zapojený- pařez má byt totiž asi nějak jinak zapojenej než dvacítka, tuším že z cívky na cívku pol 1 a z kladívka a kondenzátoru na pol 15 možná se pletu ale takhle jsem to podle nějakého prospektu minulý rok zapojoval, protože když sem ta zapojil podle jawy 20 tak byl předstih nastavenej někde když byl píst dole. nechápu, ale když jsem to zapojil podle toho 555 tak to jelo bezproblému tehdy jsem s fichtly začínal byl to muj první motor na pionyra, a kamarád má motor po go a má to zapojený tak jak jsem psal,
 
 
Datum: 03. května 2010 8:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
čau, mě to dělá ten samej bordel na mopedu stadion- mám nové kladívko(ta nová výroba jak se dávala na německý kontakty. ale já zapalko posunu aby házelo co nejdíl a sejně to hází asi cm před h. úvratí nebo tak nějak, a také nevím co s tím, díky za rady, odpověste pls na cesnek67@seznam.cz
 
 
Datum: 03. května 2010 8:05
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
je to vackou pootoc si ji trochu a je to ok taky sem to tak mel
 
 
Datum: 03. května 2010 8:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši hoši..jsou jen 2 možnosti. buď je oježděná vačka (nenamazaný filc) do kulata, a nebo už moc obroušený pertinax na kladívku
 
 
Datum: 02. května 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mám ten samý problém na zapalování z pařeza a nevím jak to řešit..
 
 
Datum: 02. května 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, chci se zeptat, do baterie se lije destilovaná voda, nebo nějaká kyselina.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: ToM65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenom destilka se musí dolívat
 
 
Datum: 04. května 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Pri koupi "baterky" dostanes napln s elektrolytem. Ten tam nalijes. dal pak dolevas jen destilku.
 
 
Datum: 02. května 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
alebo elektrolit
 
 
Datum: 02. května 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3242    
a mezi tema olovenejma elektrodama vytvari napeti voda....to se spolehni:-D V olověnym akumulatoru sou oloveny elektrody a roztok kyseliny sírový. destilka se dolejvá,protoze se vlivem pouzivani voda odpařuje(jak se to furt nabiji a vybiji) a roztok ma vyssi koncentraci a mensi objem a baterka ztraci kapacitu....
 
 
Datum: 02. května 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
dík
 
 
Datum: 02. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lije se tam jenom destilka.
 
 
Datum: 02. května 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chlapi, mám menší problém, fichtlovi se nechce moc do otáček, teda chce, ale je to takové kostrbaté, že otáčky jdou krásně nahoru zničeho nic takové "hluché místo" (vydá to takový skřehotavý zvuk, nevím jak to popsat) a jede dál. To bude asi otázkou předstihu a odtrhu,že?? Větší menší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: skier      IP: uživatel9056    
delalo to u jak byl naprosto cisty...
 
 
Datum: 01. května 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9217    
Problém bych hledal spis v karbecu,skus procistit trisky a nastavit bohatost směsi.
 
 
Datum: 30. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
zdarec nevísvětlil by mě někdo jak mam nastavit předstyh ne to fubec nejde nastavit na jawě 21 dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
mabode to nemyslím to co tu píšeš to by dokázal i malej prcek
 
 
Datum: 23. dubna 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: borec no...kso umý ten umý
 
 
Datum: 21. dubna 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl jsem na vlastní oči jak frajer šteloval ventily na matesu za běhu.spustil otáčky na čerpadle a jel
 
 
Datum: 21. dubna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mabode: já sem dělal generálku motoru A31....až na časování ventilů...na to sem neměl nervy :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
*spravování
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
sparvování?co tim myslíš mustangisto?našroubovat čepičky na ventilky?nebo vyměnit voňavej stromeček?nebo rozbitý sklíčko na mlhovce?:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že umíš vyměnit žárovku neznamená že autům rozumíš
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
autum bych rozuměl no dneska jsem spravoval avii na praxi
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
No tak to je celkem problém kdyš ťy nejde nastafyt předsťych..a mustangisto..tu nobelovu cenu ber s rezervou:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozumíš takhle i autům?
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozrejmne ze to mysli vazne( :-D :-D :-D )
 
 
Datum: 21. dubna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
postule: to myslíš jako vážně ty vogo toš to ti děkuju
 
 
Datum: 21. dubna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista:navrhuju tě na nobelovu cenu za celoživotní přínos v technice pro lidstvo
 
 
Datum: 21. dubna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
já ti to vysvětlím když ti to nejde nastavit.Pootoč vačkou tak aby se kladívko nejvíc otevřelo a pak vem kousek vákresu a strč ho mezi kladívka a povol šoubek co drží kladívka a stiskni s nima ten kousek výkresu.Pak šroubek zašrubuj.A povol příchytky statoru a stator potoč do leva tak aby horní cívka v levo byla kousek od přepážky vzdálená.pak příchytky řádně utáhni a pak to zkus nakopnout a uvidiš když to nebude ono tak pootoč stator doleva
 
 
Datum: 21. dubna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
piš prosimtě jako člověk, ne jako dement. Jak ti nejde nastavit předstih? Trošku to rozepiš, protože takhle ti fakt poradit neumim.
 
 
Datum: 21. dubna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdar lidi prosím poradťe jak mám nastavit předstih u JAWY TYPU 555 ???? vůbec nevím jak to udělat.. prosím poraďtě!:-(:-(:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
tady to je-http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-nastaveni-predstihu-pomoci-cigaretoveho-papirku.html
 
 
Datum: 18. dubna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: fera ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapy chtel bych se vas zeptat jak mam udelat predstih a odtrh aby to hazalo jiskru dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 7:40
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole Mustangisto,ty tvoje rady fakt stojí za to číst.... :-D :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2010 7:40
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
dej prst do faje a kopej šlapej na startovačku a šteluj ho podle toho jak to kope a předstih dej tak aby horní cívka byla kousek vzdálená od přepážky
 
 
Datum: 18. dubna 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Odtrh (0,4-0,5 mm),ale ideální je prej 0,45mm.Předstih,ten je 1,6-1,9mm
 
 
Datum: 17. dubna 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,prosimvas jaka svicka je nejlepsi (jaky cislo) do čz 175/450?je to na cross,takze se bude docela zahrejvat..mam totiz problem,ze vcera mi to jelo super,dneska ta svicka sla do haje proste nehaze jiskru,dal sem tam jinou starou na tu to jenom blaflo,na dalsi to jelo chvili pak prestalo...to je o nicem to ladit,kdyz nevim jestli neni chyba ve svicce :-D :-) diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: koocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych navrhoval BRISK N17C mam s ni zkvele zkusenosti jezdim na ni uz pul roku bez vytazeni porad skvele!! :-)
 
 
Datum: 03. května 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Ja ti reknu moji zkusenost...! vyskousel jsem ledacos na svicky... ale nejvic se mi odmenila.. svicka do auta... jaka koliv... napr.. BOSCH... na ty ja litam.... je tam dlouhej zavit.. tak tam dam prstinek... aby byl zavit stejne dlouhej.. a nebo treba 5 tesneni pod svicku... ( ty kovoví kroužky)... :-) a nemuzu si stezovat.. za moji moto karieru.. mi neodesla ani jedna.... kdyz se uchcije.. nebo je rozpalena... furt vali... :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky prosim jaka znacka svicky bude tak akorat? :-) nechci NGK,s tou mam spatny zkusenosti..parkrat se uleje,prestane hazet jiskru a muzu ji vyhodit..mam doma 2 ngk co takhle skoncili
 
 
Datum: 14. dubna 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..čz 175/450 - zápalko z pařeza..když mi to konečně chytlo tak se to uchlastává,ze začátku to jede ,po 10ti metrech se to zacne dusit a kdyz uberu a zase pridam tak to chcipne..vim na 100% ze je to predstihem,ale chtel bych se zeptat,jestli je to malej predstih a nebo moc velkej?kdyz to jede jenom ve vysokejch otackach a v nizkejch to chcipa?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bylo predstihem,dal sem vetsi predsith-soupnul sem se zapalkem kousek do leva a jede to dobre :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a kdyby ses ptal proc sem to prenastavoval..tak mi nechtela chytnout :-) tak sem si s tim pohral aby aspon chytla a ted se ulejva :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn,jehlu mam uplne dole a plovak uzavira..je to 100% predstih protoze jezdila,pak sem sundal motor,kdyz sem ho nasadil tak sem nastavil jinej predstih a odtrh a ulejva se to.. :-) svicka taky dobra :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3640    
me se zda ze to ani nedela predstih,ale bohata smes na volnobeh....treba nezavira plovak a ulejva se to....klasika
 
 
Datum: 13. dubna 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: tomas mazal      IP: uživatel4180    
hosi nemuzu nikde sehnat kolena na na kyvačku 250 na doutniky nevite kde je maji? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Maji je v Ředhosti na burze v takovém stánku.
 
 
Datum: 11. dubna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: kubix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aukro
 
 
Datum: 11. dubna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel6950    
Moto Havel v Chrudimi...já tam kupoval na jawa 175 dvě kolena a výfuky všechno nový nablejskaný a vyšlo mě to na 3500 peněz..na kývačku stojí celý komplet asi 4500 peněz
 
 
Datum: 11. dubna 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké používáte svíčky do pionýrů,krom palky,ta už se nekoupí,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
NGK se neulejvaj alspon ne ue, me se v pionyrech ulejvaj brisky a navic odchazej, nektery jsou dobry jizda starty nastejno, ale preci jenom NGK nemusim vubec vyndavat a cistit menit, staci jedna NGK. Brisky musim mit alspon 2 i to je nekdy malo
 
 
Datum: 08. dubna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nekupuji, já hledám - i když už je potřeba abych koupil
 
 
Datum: 08. dubna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predne k tem tribodovkam - mel jsem olskou hlavu a ta ma delsi (jinak nahovno) zavit, po vypodlozeni jsem jezdil prave ty tribodovky s delsim zavitem a vysledek? jede jako normalni Briska pokud se shodnou v tepelnejch hodnotach s motorem...nic navic ani nic min...jinak i Brisky se radi ulejvaj a staci to parkrat ulejt a muzou se vyhodit...je to kus od kusu, driv me odchazely po tydnu bo 100km a ted zas 500 km se zajizdenim novyeho vybrusu, utopeny v motoru bohatou smesi a pali stale...takze kus od kusu...jinak palky se daj stale sehnat, bud aukro, tam tedka byly nejaky nejety, bo montyjawa a jine shopy...znal jsem i jednu mototechnu kam jim to stale dovazely ze zasob co zbyly...proste musis hledat...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem dřiv jezdil na brisky ale dycky se za čas posraly od ty doby jezdim na NGK B6HS, B7HS, B8HS ty sou opravdu dobry a sem s nima spokojenej
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
znamej ji mel na babe a prej mu slapala, jenom nevim jak na jiny zapalko dyt napeti pro prezkoceni jiskry je + - stejny, takze pokud vyvines tohle napeti nemel by bejt problem
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj,ale funguje to ? protože mam vyzkoušené že tyto svíšky jsou stavěné na jiné zapalko a moc dobře to nechodilo..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tri jiskriste ma i Brisk do Octavie RS ale ma dlouhej zavit kdyz na benzine reknes, ze chces do tyhle ochcavky tak by meli vedet
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvcs zaujalo mě to,nemaž značení teto bošky?
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: dvcs      IP: uživatel5617    
bosh se 3ma kontaktama a nebo sou dobry ty s tema trema jiskrama
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mabode byl rychlejsi :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Palky se este nekde koupit daj, jinak Brisk - stejnej vyrobce jako Pal pak nekdo taky chvali NGK, ale bacha maj sklony k ulejvani a vydrzej jenom par uliti
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Pal kupuju na burze uplně v klidu a jinak Brisk,NGK..
 
 
Datum: 07. dubna 2010 20:12
 
<  22  23  24  25  26  27  28  29  30  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:36:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu