|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, mam problém mam mustanga, chytne na metru při tlačení ma motor v dobrym stavu ma tak 3000 dal jsem tam novej polsek válec 60cm3 a mam tam, novej karbec origo, vejfuk a zapalko taky origo, tryska 70 , ale když tam mam zapojenej airbox(1 klasická a 3 díry navíc, spoj mezi pulkama nepřelepený) tak prostě blbne, chcipa a prd to jede, když odpojim filtr, jede trochu líp(ale filtr mam novej) ale stejnak nemam moc sílu a nejde do toček, ale vubec, muže to byt předstih, nebo odtrh na svíčce??? a co s tím filtrem, nechci to zajíždět bez filtru, a když dojedu tak svíčka není mokrá a má naprosto černou barvu jako pneumatika, a ma být cihlova, předtím mi nešel do toček a tukal do hlavy )PROTOŽE 40MM JE VĚTŠÍ NEŽ 38 (PRO HLAVU) TAK TUKA, A TAK SEM DAL POD VÁLEC TĚSNĚNÍ A JEŠTĚ TO PODMÁZL SILIKONEM, KOMPrese je špičková docela tahá za 1 ale za 2 se mu moc nechce a za tři dam jenkdyž jedu zkopce, poradte, dík za každou radu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 13:55
 ja vim obsah neni 60 ale ani 553 ale 55cm3 , komprese se neztrácí, když tam dam obyč tesnení tak má menší kopresi, ale pro všechny případy sem tern silikon vyndal, trochu sem to seřídil ale nevím co s tím filtre,.už toho poláka nekoupím,
Datum: 16. května 2010 13:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Od polského válce nemůžeš čekat zázraky. Pro tvoje info není to 60 ccm, ale 553 ccm. Zkus seřídit karbec. Vyčisti vše a uvidíš. Silikon pod hlavu bych nedával. Dal bych tam obyčejné těsnění pod hlavu. Silikon ale ne! Možná, že se ti díky tomu ztrácí komprese- proto černá svíčka
Datum: 16. května 2010 13:52
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 svíčka nová n14c
Datum: 16. května 2010 12:39
Jméno: Vybrous
IP: uživatel9424
 Zdar draci, kolik má bejt předstih a odtrh na ČZ 125/453 a seřizuje se to stejně na fichtlovi? Z příručky sem to moc nepochopil. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 18:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že na tý dváce ma bejt předstih 3,8-4mm, ale nejsem si jistej....jinak v podstatě to seřizuješ stejně jako na pinckovi, akorát s tim rozdílem, že neotáčíš celym statorem, ale jenom destičkou na čele statoru...
Datum: 15. května 2010 18:16
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Ják poznam že mám velký předstih dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:26
 nejlepší to je změřit, ale když je předstih velkej tak to špatně táhne odspodu a taky celej fichtl víc vibruje ale to asi poznáš jenom když to máš s čím porovnat...
Datum: 15. května 2010 11:26
 čauvec mám mustanga a nejde mi nastartovat mám trochu křivý kladívko a brácha mi řekl že to je tym kladívkem je to pravda?dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2010 18:08
 tak mě kladívko také nesedí přesně na kontaktech a startuje napoprvé. Důležité je a´t vodí
Datum: 14. května 2010 18:08
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 Zdar draci jak to je s předstihem když je větší tak jde do otáček nebo když je menší mám v tom zmatek dík za info,mám tam vape od sesy,a nevim jak to pořádně naladit nechce to jít do otáček
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2010 10:36
Jméno: hans
IP: uživatel9398
 nazdar na to se vykašli je to chrchlak z vlastní zkušenosti mužu řict že každýmu fekalovi vyhovuje neco jinyho tak hledej co nejlip ti to pude a pak se podivej jestli neni nejaka jina chyba
Datum: 12. května 2010 10:36
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 díky taky si to tak myslim v základním nastavení to jede nejlíp jak stím pohnu kamkoliv jinam tak to nejede.
Datum: 09. května 2010 0:40
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 žadnych 1,6 se nenastavuje,pouze se najede do horni uvrate a pak se otoči statorem aby byly rysky proti sobe.tot vse
Datum: 08. května 2010 22:14
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 ja jsem dal taky 1.6 a nejede to nevytáčí to a střílý,když to necham na původní hodnotě 2.1 tak jakžtakž,válec mám upravený o stejskyho 2k.
Datum: 08. května 2010 21:37
 zdar, mám ho taky, a dal sem předstih 1.6 a jede v pohodě,
Datum: 08. května 2010 11:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám čz 175/450, moto mi nedobíjí.... relé má 2 kotvy a mezi každé z nich je jezdec, kterej se při přidání plynu přepne na druhou stranu, jaká má být cca mezera mezi jezdcem a druhou stranou kotvy?a jestli to jde zjistit ampér,vlot metrem a když jo tak co na tom mám měřit...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 14:27
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 platí teda že při největším otevření kladívka má být vzdálenost mezi kontaktem a kladívkem 0,4 mm ? a mám první nastavit odtrh a pak předstih?přece když nastavím ten odtrh a pak ten předstih tak tím zase pohnu odtrh ne?nebo jak to prosím vás je? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:05
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 mi se ty tyčky taky poohybaly a udělal jsem je z vrtáku dal mezi to kuličku a je to vpoode ten vrtak je aspon z tvrdsiho materialu
Datum: 05. května 2010 18:05
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 ok díky moc a ještě jestli máš prosím chvilku?podivej se na to.co to mohlo být?  mám Jawa 223-mustanga.mám tam nové : pístní kroužky,filtr sání,svíčku,plyn lanko atd.vše nově udělané.mám krásně vyčištěnou nádrž,vyvařený karburátor + trysky vyčištěné. No ale k problému.:nemůžu ho ZANIC nastartovat ani roztlačit.při nakopávání to je ůplně mrtvé a při roztlačování to sem tam blafne jako že už by to i chytlo ale nic... :-" zkoušel jsem nastavovat odtrh i předstih ale vůbec nic se nezměnilo.  když zkouším jiskru jestli svíčka dává tak dává a zároven je jiskra mezi kladívky.kámoši říkali že by to moh být kondík ale ten jsem zkusil vyměnit a to samé.možná je to náhoda že nefungoval ten druhý kondík protože to bylo půjčené z pionýra který stál 15 let.jsem ůplně kok.. z toho.už mě to pomalu přestává bavit už jsme fakt hodně špatný z toho.
Datum: 04. května 2010 22:51
 no...mohlo by se to začít ještě víc ohejbat a třeba začít drhnout...ale jestli to do ted fungovalo tak bych to nehrotil
Datum: 04. května 2010 22:45
Jméno: ondracz
IP: uživatel9238
 ok.díky moc.  a prosím tě ještě jak sundám pravé víko a v levo je takova guma na tom krytu.proste od spojky ta tycinka co se da vytahnout.tak vadí moc když je trošku křivá?co to bude dělat za bordel?
Datum: 04. května 2010 22:41
 jj, 0,4mm, a napřed odtrh....když změníš předstih tak ti za předpokladu nepokřivenejch dílů zůstane odtrh stejnej....
Datum: 04. května 2010 22:38
 Zdravím draci.Zajímaloby mě jak to je s odtrhem???Když ho budu mít velký tak to moc točit nebude a spíš to bude táhnout a na malý zas to bude točit dobře a průběch výkonu bude taky jinej nebo jak to je ????Třeba u jednoho mýho fíka jsem musle hrozně velký odtrh a jelo to s tím dobře a u dalšího zas musím mít malý jina kto nehodí ani jiskru.  Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 22:36
Jméno: VladaS
IP: uživatel7436
 Odtrh má bejt 0,4mm když budeš mít moc velkej tak ti to kladívko nebude ve vysokejch otáčkách stíhat. Když změníš odtrh tak se ti změní i předstih, jasně že se tim změněj vlastnosti motoru.
Datum: 04. května 2010 22:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, co by se stalo, kdyby zapojil do obvodu 12V z akumulátoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 18:40
 no tak nebudeš dobíjet....
Datum: 04. května 2010 18:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dejme tomu jawa 175
Datum: 04. května 2010 18:37
 tvl  ....ale jakou motorku?
Datum: 04. května 2010 18:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 na motorku, viděl sem přestavbu motorky na motokáru a tam jí mají, tak by mě to zajímalo
Datum: 04. května 2010 18:29
 a kam? do auta, do traktoru?
Datum: 04. května 2010 18:09
Jméno: dragon
IP: uživatel9334
 čus , chtěl jsem se zeptat jakou teplotu má motor protože potřebuji koupit tmel na utěsnění motoru na nevim do kolika stupňů , stačí do 120stupňů ?\\r\\ndík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:42
 Čau kup TMEL LUKOPREN takový červený barvy sice stojí něco ale je luxusní vydrží do 250 stupnů a i chvíli 300...
Datum: 04. května 2010 15:42
 Čus draci mám problém se zapalováním nemůžu nastavit malý odtrh a když ho nastavím malí tak předstich vychází že píst už jede dolů ikdyž dám zapalování uplně doleva.Čím to je?Kladívkama,vačkou ..??Klikou to bejt nemůže motor je po GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic není pootočený...vačka i totor sedí jak mají..mám to zapalování i u 05 a tam funguje krásně....
Datum: 03. května 2010 18:10
 bud málo mažeš tu vatu nebo co to je (to co maže vačku) a vačka se ti zbrousila a nebo se ti na magnetu urval ten kolíček,který zajištuje vačku v jedné poloze a tím pádem se ti protočila. A nebo se ti protočil celý magnet na klikovce...
Datum: 03. května 2010 12:06
 mas otocenou vacku na 100 pero stalo se mi to tez!!
Datum: 03. května 2010 11:22
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 taky jsem měl podobný problém na dvou fichtlech,ale nebylo to o tolik,jen jsem nemoh doštelovat předstih na 1,6mm pořad mi to vycházelo tak 2-3,vyřešil jsem to pootočením vačky tak dokud to nebylo ok
Datum: 03. května 2010 9:10
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 jo a to s tím pařezem jak seš dole, mě to dělalo to samý, ale chytalo to ale ne příliš štastne, bylo to špatně zapojený- pařez má byt totiž asi nějak jinak zapojenej než dvacítka, tuším že z cívky na cívku pol 1 a z kladívka a kondenzátoru na pol 15 možná se pletu ale takhle jsem to podle nějakého prospektu minulý rok zapojoval, protože když sem ta zapojil podle jawy 20 tak byl předstih nastavenej někde když byl píst dole. nechápu, ale když jsem to zapojil podle toho 555 tak to jelo bezproblému tehdy jsem s fichtly začínal byl to muj první motor na pionyra, a kamarád má motor po go a má to zapojený tak jak jsem psal,
Datum: 03. května 2010 8:09
 čau, mě to dělá ten samej bordel na mopedu stadion- mám nové kladívko(ta nová výroba jak se dávala na německý kontakty. ale já zapalko posunu aby házelo co nejdíl a sejně to hází asi cm před h. úvratí nebo tak nějak, a také nevím co s tím, díky za rady, odpověste pls na cesnek67@seznam.cz
Datum: 03. května 2010 8:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 je to vackou pootoc si ji trochu a je to ok taky sem to tak mel
Datum: 03. května 2010 8:01
 hoši hoši..jsou jen 2 možnosti. buď je oježděná vačka (nenamazaný filc) do kulata, a nebo už moc obroušený pertinax na kladívku
Datum: 02. května 2010 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám ten samý problém na zapalování z pařeza a nevím jak to řešit..
Datum: 02. května 2010 23:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat, do baterie se lije destilovaná voda, nebo nějaká kyselina.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:59
 Jenom destilka se musí dolívat
Datum: 04. května 2010 15:59
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Pri koupi "baterky" dostanes napln s elektrolytem. Ten tam nalijes. dal pak dolevas jen destilku.
Datum: 02. května 2010 21:35
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 alebo elektrolit
Datum: 02. května 2010 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 a mezi tema olovenejma elektrodama vytvari napeti voda....to se spolehni  V olověnym akumulatoru sou oloveny elektrody a roztok kyseliny sírový. destilka se dolejvá,protoze se vlivem pouzivani voda odpařuje(jak se to furt nabiji a vybiji) a roztok ma vyssi koncentraci a mensi objem a baterka ztraci kapacitu....
Datum: 02. května 2010 19:58
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 dík
Datum: 02. května 2010 19:55
 lije se tam jenom destilka.
Datum: 02. května 2010 19:47
 Ahoj chlapi, mám menší problém, fichtlovi se nechce moc do otáček, teda chce, ale je to takové kostrbaté, že otáčky jdou krásně nahoru zničeho nic takové "hluché místo" (vydá to takový skřehotavý zvuk, nevím jak to popsat) a jede dál. To bude asi otázkou předstihu a odtrhu,že?? Větší menší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 10:11
Jméno: skier
IP: uživatel9056
 delalo to u jak byl naprosto cisty...
Datum: 01. května 2010 10:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Problém bych hledal spis v karbecu,skus procistit trisky a nastavit bohatost směsi.
Datum: 30. dubna 2010 20:13
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec nevísvětlil by mě někdo jak mam nastavit předstyh ne to fubec nejde nastavit na jawě 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mabode to nemyslím to co tu píšeš to by dokázal i malej prcek
Datum: 23. dubna 2010 19:28
 postul: borec no...kso umý ten umý
Datum: 21. dubna 2010 22:47
 viděl jsem na vlastní oči jak frajer šteloval ventily na matesu za běhu.spustil otáčky na čerpadle a jel
Datum: 21. dubna 2010 22:37
 mabode: já sem dělal generálku motoru A31....až na časování ventilů...na to sem neměl nervy
Datum: 21. dubna 2010 22:20
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 *spravování
Datum: 21. dubna 2010 20:51
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 sparvování?co tim myslíš mustangisto?našroubovat čepičky na ventilky?nebo vyměnit voňavej stromeček?nebo rozbitý sklíčko na mlhovce?
Datum: 21. dubna 2010 20:49
 že umíš vyměnit žárovku neznamená že autům rozumíš
Datum: 21. dubna 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 autum bych rozuměl no dneska jsem spravoval avii na praxi
Datum: 21. dubna 2010 20:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No tak to je celkem problém kdyš ťy nejde nastafyt předsťych..a mustangisto..tu nobelovu cenu ber s rezervou
Datum: 21. dubna 2010 20:31
 rozumíš takhle i autům?
Datum: 21. dubna 2010 20:01
Datum: 21. dubna 2010 19:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 postule: to myslíš jako vážně ty vogo toš to ti děkuju
Datum: 21. dubna 2010 19:52
 mustangista:navrhuju tě na nobelovu cenu za celoživotní přínos v technice pro lidstvo
Datum: 21. dubna 2010 19:50
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já ti to vysvětlím když ti to nejde nastavit.Pootoč vačkou tak aby se kladívko nejvíc otevřelo a pak vem kousek vákresu a strč ho mezi kladívka a povol šoubek co drží kladívka a stiskni s nima ten kousek výkresu.Pak šroubek zašrubuj.A povol příchytky statoru a stator potoč do leva tak aby horní cívka v levo byla kousek od přepážky vzdálená.pak příchytky řádně utáhni a pak to zkus nakopnout a uvidiš když to nebude ono tak pootoč stator doleva
Datum: 21. dubna 2010 19:41
 piš prosimtě jako člověk, ne jako dement. Jak ti nejde nastavit předstih? Trošku to rozepiš, protože takhle ti fakt poradit neumim.
Datum: 21. dubna 2010 19:29
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 17:39
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 tady to je-http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-nastaveni-predstihu-pomoci-cigaretoveho-papirku.html
Datum: 18. dubna 2010 17:39
 zdarec chlapy chtel bych se vas zeptat jak mam udelat predstih a odtrh aby to hazalo jiskru dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 7:40
Datum: 20. dubna 2010 7:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej prst do faje a kopej šlapej na startovačku a šteluj ho podle toho jak to kope a předstih dej tak aby horní cívka byla kousek vzdálená od přepážky
Datum: 18. dubna 2010 19:14
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Odtrh (0,4-0,5 mm),ale ideální je prej 0,45mm.Předstih,ten je 1,6-1,9mm
Datum: 17. dubna 2010 8:06
 zdravim,prosimvas jaka svicka je nejlepsi (jaky cislo) do čz 175/450?je to na cross,takze se bude docela zahrejvat..mam totiz problem,ze vcera mi to jelo super,dneska ta svicka sla do haje proste nehaze jiskru,dal sem tam jinou starou na tu to jenom blaflo,na dalsi to jelo chvili pak prestalo...to je o nicem to ladit,kdyz nevim jestli neni chyba ve svicce  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 11:24
 ja bych navrhoval BRISK N17C mam s ni zkvele zkusenosti jezdim na ni uz pul roku bez vytazeni porad skvele!!
Datum: 03. května 2010 11:24
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Ja ti reknu moji zkusenost...! vyskousel jsem ledacos na svicky... ale nejvic se mi odmenila.. svicka do auta... jaka koliv... napr.. BOSCH... na ty ja litam.... je tam dlouhej zavit.. tak tam dam prstinek... aby byl zavit stejne dlouhej.. a nebo treba 5 tesneni pod svicku... ( ty kovoví kroužky)...  a nemuzu si stezovat.. za moji moto karieru.. mi neodesla ani jedna.... kdyz se uchcije.. nebo je rozpalena... furt vali...
Datum: 14. dubna 2010 18:59
 a taky prosim jaka znacka svicky bude tak akorat?  nechci NGK,s tou mam spatny zkusenosti..parkrat se uleje,prestane hazet jiskru a muzu ji vyhodit..mam doma 2 ngk co takhle skoncili
Datum: 14. dubna 2010 17:34
 zdarec..čz 175/450 - zápalko z pařeza..když mi to konečně chytlo tak se to uchlastává,ze začátku to jede ,po 10ti metrech se to zacne dusit a kdyz uberu a zase pridam tak to chcipne..vim na 100% ze je to predstihem,ale chtel bych se zeptat,jestli je to malej predstih a nebo moc velkej?kdyz to jede jenom ve vysokejch otackach a v nizkejch to chcipa?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 20:39
 tak to bylo predstihem,dal sem vetsi predsith-soupnul sem se zapalkem kousek do leva a jede to dobre
Datum: 13. dubna 2010 20:39
 jo a kdyby ses ptal proc sem to prenastavoval..tak mi nechtela chytnout  tak sem si s tim pohral aby aspon chytla a ted se ulejva
Datum: 13. dubna 2010 16:07
 nn,jehlu mam uplne dole a plovak uzavira..je to 100% predstih protoze jezdila,pak sem sundal motor,kdyz sem ho nasadil tak sem nastavil jinej predstih a odtrh a ulejva se to..  svicka taky dobra
Datum: 13. dubna 2010 16:06
Jméno: standa
IP: uživatel3640
 me se zda ze to ani nedela predstih,ale bohata smes na volnobeh....treba nezavira plovak a ulejva se to....klasika
Datum: 13. dubna 2010 16:00
Jméno: tomas mazal
IP: uživatel4180
 hosi nemuzu nikde sehnat kolena na na kyvačku 250 na doutniky nevite kde je maji? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2010 20:53
 Maji je v Ředhosti na burze v takovém stánku.
Datum: 11. dubna 2010 20:53
 aukro
Datum: 11. dubna 2010 19:29
Jméno: Aleš
IP: uživatel6950
 Moto Havel v Chrudimi...já tam kupoval na jawa 175 dvě kolena a výfuky všechno nový nablejskaný a vyšlo mě to na 3500 peněz..na kývačku stojí celý komplet asi 4500 peněz
Datum: 11. dubna 2010 16:15
 jaké používáte svíčky do pionýrů,krom palky,ta už se nekoupí,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 20:38
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 NGK se neulejvaj alspon ne ue, me se v pionyrech ulejvaj brisky a navic odchazej, nektery jsou dobry jizda starty nastejno, ale preci jenom NGK nemusim vubec vyndavat a cistit menit, staci jedna NGK. Brisky musim mit alspon 2 i to je nekdy malo
Datum: 08. dubna 2010 20:38
 já nekupuji, já hledám - i když už je potřeba abych koupil
Datum: 08. dubna 2010 18:08
 predne k tem tribodovkam - mel jsem olskou hlavu a ta ma delsi (jinak nahovno) zavit, po vypodlozeni jsem jezdil prave ty tribodovky s delsim zavitem a vysledek? jede jako normalni Briska pokud se shodnou v tepelnejch hodnotach s motorem...nic navic ani nic min...jinak i Brisky se radi ulejvaj a staci to parkrat ulejt a muzou se vyhodit...je to kus od kusu, driv me odchazely po tydnu bo 100km a ted zas 500 km se zajizdenim novyeho vybrusu, utopeny v motoru bohatou smesi a pali stale...takze kus od kusu...jinak palky se daj stale sehnat, bud aukro, tam tedka byly nejaky nejety, bo montyjawa a jine shopy...znal jsem i jednu mototechnu kam jim to stale dovazely ze zasob co zbyly...proste musis hledat...
Datum: 08. dubna 2010 17:10
 ja sem dřiv jezdil na brisky ale dycky se za čas posraly od ty doby jezdim na NGK B6HS, B7HS, B8HS ty sou opravdu dobry a sem s nima spokojenej
Datum: 07. dubna 2010 20:40
 znamej ji mel na babe a prej mu slapala, jenom nevim jak na jiny zapalko dyt napeti pro prezkoceni jiskry je + - stejny, takze pokud vyvines tohle napeti nemel by bejt problem
Datum: 07. dubna 2010 20:30
 nj,ale funguje to ? protože mam vyzkoušené že tyto svíšky jsou stavěné na jiné zapalko a moc dobře to nechodilo..
Datum: 07. dubna 2010 20:26
 tri jiskriste ma i Brisk do Octavie RS ale ma dlouhej zavit kdyz na benzine reknes, ze chces do tyhle ochcavky tak by meli vedet
Datum: 07. dubna 2010 20:25
 dvcs zaujalo mě to,nemaž značení teto bošky?
Datum: 07. dubna 2010 20:22
Jméno: dvcs
IP: uživatel5617
 bosh se 3ma kontaktama a nebo sou dobry ty s tema trema jiskrama
Datum: 07. dubna 2010 20:17
 mabode byl rychlejsi
Datum: 07. dubna 2010 20:13
 Palky se este nekde koupit daj, jinak Brisk - stejnej vyrobce jako Pal pak nekdo taky chvali NGK, ale bacha maj sklony k ulejvani a vydrzej jenom par uliti
Datum: 07. dubna 2010 20:12
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Pal kupuju na burze uplně v klidu a jinak Brisk,NGK..
Datum: 07. dubna 2010 20:12
|



|