Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Hoj chci se zeptat jaký předstih ma mít jawa 20.Předem dík za udpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 15:01
 Odtrh 0,4 a předstich tak od toho 1.5 bych šel nahoru já sem dával malinkej odtrh 0,4 tak nějak a předstich 1.6-1.8 a dobrý ale u každý fíka to je jiný jeden ti pojede na odtrh jak péro a druhý ho musí mít uplně malinký .....
Datum: 02. dubna 2010 15:01
 ma mit 1,6-1,9... ale zalezi na kazdym fichtlu, ptz me to treba jezdi na skoro 1 cm  ale to uz je opravdu extrem
Datum: 01. dubna 2010 14:10
 1.6
Datum: 01. dubna 2010 9:04
 zdravím, měl bych dotaz. Moje ČZ 175 nejde do vyšších otáček jen tak do poloviny nevím čím to je? Jestli předstihem nebo někde v elektrice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2010 20:20
 jehlu sem dal na 1 drážku ale hlavně sem pročistil vejfuk a jde už líp do otáček a ještě tam dám menší trysku a bude to ok  a teď mám zas další problém s dobíjením
Datum: 10. dubna 2010 20:20
 a zkoušel si pokud máš na karbecu šroub na vyměření bohatosti směsi tak to nejak poladit? popřípadně se mrkni na jehlu jak je nastavená nejlepší je vyzkoušet na všechny polohy a zjistit jak jede nejlip  a nebo si myslim že by mohl byt problem v sani že saje mnoho vzduch ale sám nevím delalo mi to na 250 taky tak jsem demontoval karbec nastavil odtrh a předstih, karbec jsem celej vyfoukal kompresorem plíšek na jehle jsem dal na 2drážku a zatim si nestežuju jede...
Datum: 10. dubna 2010 17:03
 trysku špinavou nemám. Vyměním svíčku a pročistím vejfuk a uvidím ale ten předstih sem už několikrát šteloval a furt moc netáhne. nevím jestli by bylo dobrý udělat výbrus kdyžtak poraďte prosím...
Datum: 31. března 2010 22:03
Jméno: Misik29
IP: uživatel9089
 Nemáš špinavý trysky?
Datum: 31. března 2010 21:02
 skus vymnenit svicku
Datum: 31. března 2010 18:37
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 mam CZ 175 ale moc toho nevim, hladina stelovat nejde ta je nastavena, mohl by ti to delat ucpanej vejfuk nebo otvor z valce do vejfuku vycistito a uvidis nevim v jakym stavu to mas tak se spatne radi, Tim prectihem to rozhodne muze bejt je moc malej
Datum: 31. března 2010 17:07
 ne tohle m2t,dělat nebude...
Datum: 31. března 2010 15:55
 nevím jestli se da seřizovat hladina ale podívám se. Nemůže to být třeba i olejem? Dal sem tam M2T.
Datum: 31. března 2010 15:51
 tohle sem nikdy nevlastnil,takže si nejsem vubec jistej,,,nemáš třeba moc velikou hladinu v plovákovce?
Datum: 31. března 2010 15:39
 Zdravim, mam fichtla po vybrusu, nove kladivko, startovaci civku, vse ok...ale na bezne hodnoty predstihu a odtrhu to ani nechytne, i kdyz to dava jiskru.. jede mi to az na hodnoty odtrhu priblizne 2 - 2,5 mm a predstihu 1cm!!! jinak to ani neblafne.. zapalovani mam otoceny na max. do leva a na jine polohy to nejede... problem je v tom,ze mi nejde na rozum proc takove obrovske hodnoty a proc to jede jen na svicku z krovinaku,na normalni do fichtla to ani neskytne... jede to super ale hodne casto se stava, ze to z niceho nic prestane jet a nejde uz nastartovat...nevite nekdo co s tim? nejake napady nebo rady rad uvitam, ptz jsem z toho uz na prasky..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 15:02
 Tohle se mi stalo nedávno u 21 koukni se do zapálka sundej magneto a zkontroluj klínek jestli se ti nezalomil ..
Datum: 02. dubna 2010 15:02
 taky,měl jsem předstih 2.5 na ten to jezdilo parádně...uplná krása...dal jsem 1.8,nestartovalo to vubec to skoro nejelo...pak jsem řpišel an to že to je tím jak je z startovacího polu srát na ukostření nějak sem ho ulomil,,,tk jsem ho přiletoval a vše na jeden den OK.druhej den zas problémy,,,dal jsem novej kondík,stejně to nejelo,nová svíčka stejně nic,,,pak jsem vyndal startovací cívku znova ji tam dal,vykoupal karbec v acetonu a jelo to
Datum: 29. března 2010 21:21
 Motor jsem mel rozdelany, jsou nova loziska na klice,magnet se nehybe. vsude jsem daval nove tesneni.dal jsem si se vsim hodne prace.takze vsude to tesni tak jak ma. a jeste takova zajimavost, kdyz normalne dotahnu svicku(tu z krovinaku) tak ani na ni to neskytne,musi byt malinko povolena(proste ne uplne dotahla).. zkusim to poladit podle vasich rad a pak dam urcite vedet,jinak dalsi rady uvitam..aspon budu mit o cem premyslet nez se do toho zase pustim
Datum: 29. března 2010 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel9064
 Petanek11 ® : Kdyz chytnes za magneto,hejbe se??? pokud jo,mas v haji loziska na klice a jak se klika mrská tak to jede jenom na ty nesmyslný predstihy.....zkontroluj to!
Datum: 29. března 2010 18:49
 jiskru ti to házet může ale jde o to jakou a v kterou dobu, pokud by měl netěsnej motor jakej by to mělo vliv na to že při danym před. odtrh to pojede a na jinej ne? prosím vysvětli
Datum: 29. března 2010 18:44
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 to elektrykou nebude pokud to hazi na svicce. Hledej to v netesnosti asi si spatne utesnil hlavu nebo valec podivej se zespoda kde to je mokry pod valec je lepsi dat papir+silikon a pod hlavu nic hlavne ji utahuj do krize
Datum: 29. března 2010 18:41
 Měl jsem to stejný, odtrh dej tak kolem 0,5 a zkus vychytat předstih aspoň aby to baflo a pak když to bafne povol zápalko a našteluj kdy to jde pěkně do otáček a běž to project, pokud ti to pojede vše utáhni. Svíčku si dej nejlépe starou palku jinak zkus 17 teplou aby opálila olej když zajíždíš máš ho tam hodně a bohatou směs. Snad to pomůže
Datum: 29. března 2010 18:32
 Zdravím všechny!\\\\\\\\r\\\\\\\\nLidi prosím poraďte mi-jsem už v koncích mám doma Jawu 350/354 rok 1960. Udělal jsem na ní komplet nové elektro-včetně nového dvoucívkového relé, kondenzátorů atd... Pokud šteluji předstih a mám svíčky venku-položené na hlavě motoru(jsou ukostřené) a pomalu otáčím motorem tak mi hází pěknou jiskru na svíčkách ale částečně i na kladívkách, jak zašroubuji svíčky a zkouším nakopávat-velké jiskry na kladívkách! Motor nemá správnou jiskru a nenaskočí(dělají to oba válce)! Zkoušel jsem snad vše-nové kladívka, nový kondenzátor-už vážně nevím-budu rád za každou radu!....Díky všem a pěkný den
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 18:05
 Čus lidi-v první řadě všem děkuji za rady! a to druhé-prošel jsem znovu celé zapalování, elektroistalaci, očistil kontakty atd. Motocykl mi už zas běží na jeden válec  (lepší něco než nic  )...ten druhý válec-sad to už budu jen v nastavení předstihu a bohatosti směsi! Moc děkuji a přeji mnoho pěkných chvílí a hlavně těch na cestě se svou mašinou
Datum: 27. března 2010 18:05
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš dobře odizolované svorky přerušovače od základové desky ? To dvoucívkové relé tam bylo i před novou montáží relé ? \r\nJestli tam bylo dříve relé jednocívkové, máš provedenou správnou montáž ?
Datum: 27. března 2010 10:27
 neslysel jsem jeste o teple a studene jiskre, avsak o teple a studene svicce ano...navic se nemusi nic upravovat aby byla tepla ci studena (ostatne neznam ani zadny zpusob jak tohoto docilit), staci koupit novou svici pozadovane teplene hodnoty, tj. tepla treba Brisk N17C, studena Brisk N14C, zlata stredni N15C apod, pokud se ti Briska nebude libit muze s koupit sivic jine znacky, prevodni tabulky a popisy lehko na netu najdes...dalsi vec je pokud starou svici nekdo jakkoliv upravoval tak se to samozrejme podepise na chodu motoru (zaporne)...co bych jeste chtel ozrejmit je ze samozrejme vzdalenost kontaktu (tzn. vnejsi a vnitrni elektroy na svicce, tam kde lita jiskra) se upravovat da a dokonce by se i mela, ne-li ze se rovnou musi aby motor bezel tak, jak ma, ostatne jsem ti to uz radil v prvnim prispevku ode me ("...jinak sklepni odtrh na svicce..."  ...este bych chtel utrousit poznamku ze se prihyba nebo ohyba jen ta vnejsi elektroda, na tu vnitrni se sahat nesmi, poskozuje ji to, pokud je poskozena muzes ji zahodit - je nepouzitelna...svicka je spotrebni zbozi, nevydrzi vecne a musi se menit, je to sice jednoducha soucastka (po vodici jedna z nejjednodusich) ale po technicke strance ma nejnarocnejsi podminky, proto se opotrebovava a meni...a taky never vsem(u) (cili ani me nemusis  ), ani tomu tvemu zdroji co ti radi, mej vlastni hlavu a zkus si poradit sam, na netu jsou toho mraky...zlom vas a at jezdi
Datum: 26. března 2010 22:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Svíčky tam dej rozhodně nové, to je základ! Pro tento motor třeba Brisk N15C. A zapalování u dvouválce umíš správně seřídit? Klika nemá vůli v ložisku pod dynamem? Jestli ano tak to potom těžko seřídíš. Navíc ti může házet i klika, případně jen rotor.
Datum: 26. března 2010 21:53
 ...prej záleží i na tom jak se od sebe ty kontakty vzdálí-vždy jsem to dělal podle knížek-ale tím se prej řídit nemám že je to na ideální podmínky-jako ty nové svíčky
Datum: 26. března 2010 21:22
 no-svíčky tam nové nemám-a to z důvodu že jistý člověk mi poradil že jiskra má být "teplá"....tudíž vzal dvě starší svíčky obrousil jim kontakty-a sklepnul je více k sobě,vyčistil je acetonem, nahřál a dal do válce(nové jsem vytáhnul)! Tohle jsem udělal dříve-a jel mi pouze jeden válec a mě to nedobíjelo! DNES jsem dostal radu že to může být i vačkou-tu současnou jsem vytáhnul a dal tam jinou-zlepšilo se to ale pořád to není 100%...
Datum: 26. března 2010 21:18
 oprava - svickach, kladivkach, jinak by to nemelo smysl jen na jednom valci zeano
Datum: 26. března 2010 20:46
 predpokladam ze i svicky jsi menil za nove, jestli ne tak ucin, ne kazda haze po rocich sluzby pod tlakem (bohuzel i u nove se to i muze stat)...jinak sklepni odtrh na svicce a sprav odtrh na kladivku...
Datum: 26. března 2010 20:45
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jaké jsou jiskry na koncích kabelů? Jiskra by měla přeskočit aspon 1,5 cm, měla by být modrá a jak přeskočí, tak by to mělo být slyšet.
Datum: 26. března 2010 20:41
 jj-ja jsem udělal novou elektriku a ono mi to nedobíjelo(ale motocykl jel na jeden válec)-koupil jsem si nové doucívkové relé a zas předělal elektriku-zapalování jen sundal a celé vyčistil. Indukční cívky mám dobře zapojené,přehozené dráty nemám, kondenzátor je 100% ok a je dobře ukostřen, kompletně nová kabeláž včetně fajek, motor dobře těsní-karburátor je nový a motor dříve jel(než jsem udělal tu novou elektriku). Baterku mam taky dobrou-jsem v koncích!....díky za rady.....ps:chyba v motoru nebude-pokud jsou svíčky venku-položené na hlavě válce a zkoším nakopávat-větší jiskra je na kladívkách než na svičce!
Datum: 26. března 2010 16:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Indukční cívky jsou v pořádku a máš je správně zapojené? Nemáš přehozené dráty na kladívkách, to by ti potom pálilo v dolní úvrati. Velké jiskry mezi kladívkami znamenají, že je špatný kondenzátor nebo je špatně ukostřen, ale to asi budeš mít v pořádku. Svíčky, fajfky a kabely máš také asi nové. Jestliže i potom při startování silně jiskří mezi kladívkami, vypadá to,že je nedostatečně intenzívní jiskra, při vyšroubované svíčce jiskru hází, ale ve válci pod tlakem již nemusí být dostatečně silná na to , aby zapálila směs nebo vůbec nepřeskočí. Jinak je motor v pořádku, myslím karburátor a těsnost?
Datum: 26. března 2010 15:49
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
Posl.aktualizace: 25. března 2010 8:32
 Já jezdim na klasickej tyristor s trafem (maličko zjednodušenej), je na tom lepší že kdyby se to podělalo tak stačí zapojit místo tyristoru zkratovací propojku a jedeš na klasiku. S kontaktama neni problém, na svíčce sem je dal asi 1-1,5mm a jede a startuje výborně. Tedka, snad o víkendu, plánuju vyzkoušet optickej snímac místo přerušovače, tak sem dyštak pak napíšu jak sem dopad
Datum: 25. března 2010 8:32
 stando nemohl by jsi mi napsat na mail, rád bych se dozvěděl více infa. Díky
Datum: 24. března 2010 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel9014
Datum: 24. března 2010 22:43
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar draci, vim ze uz to tu bylo hodnekrat ale kdyz si to tu hledam tak je pokazdy neco jineho tak proto se ptam jaky ma byt predstih a odtrh na jawe 555 pls.diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 22:15
 predstih 2,8-3,2mm před horní úvratí, odtrh klasika 0,4 mm.. nastav si to zhruba nejak takhle a pak doladuj podle toho, jak to jede..
Datum: 22. března 2010 22:15
 Zdravim jakej ma bejt předstid na Jawě 23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 18:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 predstih 1,8 je idealni a odtrh 0,4-0,4 nebo 0,05
Datum: 21. března 2010 18:02
Jméno: standa
IP: uživatel8987
 3mm predstihu je na zapalovani z jawy 23 nemožný! ledaže by tam nekdo narval 2mm odtrh na kladivkach.......
Datum: 21. března 2010 17:49
Datum: 21. března 2010 16:53
Datum: 21. března 2010 16:41
 1,6 mm je takový univerzální
Datum: 21. března 2010 16:29
 Zdravím, řekněte mi co to je.. Jde to nakopnout, ale jenom na hoooooodně plynu.. a vyletí to hnedka do otáček.. uberu plyn a hnedka se to dusí.. je to předstihem, směsí, nasáváním vzduchu nebo čím? a když chcu předstih víc na nižší otáčky, tak otáčím zápalkem doleva nebo doprava?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 0:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš v tom trochu bordel...předstih ti neurčuje volnoběh ale spalování,volnoběh si nastavuješ šroukem mezi triskama na zápalku a to že ti to vyletí hned do otáček to dělá to,že ti to někde přidává vzduch
Datum: 21. března 2010 0:05
 hladina nebo vzduch
Datum: 20. března 2010 21:59
Jméno: Staniskav
IP: uživatel3477
 Cau měl bych dotaz , jezdím na jawe 21 a kdyz jedu tak jede supr je po go motoru a kdyz chcipnu tak ju musim roztlacit asi 5m (karburator ok, svicka ok,predstih 1,5) cím to muze byt ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 19:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to dělala indukční cívka...musela se asi jakoby nabudit a až potom to hodilo kloudnou jiskru..taky jsem to pořád musel roztláčet ale ted už to chytá
Datum: 20. března 2010 19:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dal bych větší předstih. cca 1,6-1,7. Zkus svíčku N17C. Nevím, jak je to číslování, ale fichtl mi taky nechtěl chytat teplý, tak jsem dal N17C a už to chytalo.
Datum: 20. března 2010 18:27
 čus.. hele kluci jaký dráty a do čeho musí být zapojeny aby fechtl 555 házel jiskru?? vůbec netuším.. pls poraďte.. stačí mi jen zapojení na jiskru.. světla zatím nechci....dík... jo a jakej má být největší odtrh??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 16:23
 No já měl zapojené jednoduchý okruh avšak když jsem chtěl vypnout motor, tak jsem vždy dal jedna a pustil spojku bo jsem byl malý a neuměl to ještě zapojit. No jak je zapalko z 555 tak tam jsou dvě svorku spojené v jednu plastem tušim Je to nahoře ty svorky. No vpravo na jedné svorce jsem měl vyvedený drát do indukčky (druhý stejně potom vede z kladívka do indukčky ) a tën vpravo jsem měl zapojené světla a bzučák akorát mi to bzučák neutáhlo jen při vyšších otáčkách  Možná najdu foto.... Pokud chceš zapojit chcípák tak vyvedeš drát do spínací skříňky vždy v té poloze ve které chceš aby to chcíplo pak ho přiděláš a jelikož spína jakoby do kříže tak na druhý dáš kostru a vždy jak pootočíš páčkou na tu polohu tk to chcípne.
Datum: 20. března 2010 16:23
 cest chci se zeptat jestli si tu nekdo kupoval ten novy valec na fika 0 vybrus a estli jo tak jaky je hodi se na neco jako estli je bezproblemovy
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 9:06
 ja sním mám dobré skúsenosti, možno som natrafil na jeden ztých dobrých valcov od poliakov, ale jazdí pekne, chce to trpezlivosť zabehnúť ho  aj tak nič lepšie už mať nebudeme
Datum: 28. března 2010 9:06
 já s niím možná jezdím,nevím jestli je to origo nebo polák...ale abych řekl pravdu jede to velký hovno....a to tam mám 12zub,vubec to netahne..ale jak říkám newím jestli je to origo nebo ne
Datum: 18. března 2010 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 stojí za velký kulový...sežen si někde válec za 100,- a nech si udělat za 500 výbrus a vyjde tě to cenově ještě levnějc a pojede to líp
Datum: 18. března 2010 20:58
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 je takovej slabši no ale na normalni poježdení to stači tak mohl by sis pak na ně nechat udělat vybrus
Datum: 18. března 2010 20:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na normální ježdění je to dobrej válec
Datum: 18. března 2010 20:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám (možná) problém. Jeden drak o tom nedávno tady psal. Jedu si na fichtlu. Po výbrusu, jehla na 3. zářezu. Jedu jedu. A najednou prostě se vypnul motor. Prostě nechtěl jet. Vyměnil jsem svíčku. Vyměněná svíčka byla použitá, ale vyčištěná. A fichtl nechytil. Dám tam novou (úplně novou)a na tu to jelo. Tak já to nechápu. Doufám, že my to nebude žrtá jednou svíčku za druhou. Na ty staré použité to nechce jet. Jen na nové. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2010 20:54
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 základem je dobře seřízená směs, předstih a oba odtrhy (na kladívkách i na svíčce), pak to musí jet na jakoukoli svíčku (v Brisce mam už 2000km a vypadá jak nová)
Datum: 18. března 2010 20:54
Jméno: Karel
IP: uživatel8514
 Měl jsem stejnej problém a vyřešil jsem to jednoduše-sehnal jsem si puvodní svíčku(ceskoslovakia)a ta pálí o sto šest, shodnul jsem s kámošem že tuty sráčský Brisky at už jsou jakýkoli tak se na 30 let starý poctívý svíčky nehrabou.
Datum: 18. března 2010 12:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 K tomu výbrusu by to chtělo nový filtr. Máš bohatou směs s přídavkem oleje a svíčka špatně spaluje. Tím se svíčky ničí. Když
to nepomůže ,vyzkoušej svíčky jiné tepelné hodnoty.
Datum: 18. března 2010 10:30
Jméno: Marek
IP: uživatel8118
 Já mám obě neodrušené.
Datum: 18. března 2010 9:17
 Zdar kdysi sem slyšel,že odrušená fajfka(ta delší)dělá bordel.Pak sou myslim taky svíčky odrušený a neodrušený.Odrušený se značí asi NR neodrušený jen N.Zkus tam dat oboji neodrušeny.Nevim teda jak se můžou kombinovat tyhle fajfky a svíčky,jestli na tom vůbec záleží,ale motor tim nezničíš.Kdyztak mi napis jak si dopad.Mozna melu nesmysly
Datum: 17. března 2010 21:22
Posl.aktualizace: 17. března 2010 7:56
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Až budeš vracet píst, otáčej rotorem proti směru otáčení chodu motoru.
Datum: 17. března 2010 7:56
 Musíš dat píst do horní uvratě a posunout ho zpět tak o 1.4mm... Aý bude píst posunutý tak si natoč stator aby ryska na statoru byla hned naptori rysky na rotoru... Když jsem rysky naproti sebe tak přeskočí jiskra. U kazdyho motoru je to jinaci,kazdy jede nejlip na jinaci predstih ale tak je pro ten stroj dané něco kolem 1.5mm... (me to jede dobře na jakýkoliv předstih) Když to tam jen tak hodím bez rozyslu tak šlápnu a ono to jede
Datum: 16. března 2010 22:27
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 S tim predstihem bez mereni....jak to delate ? date zapalovani co nejvic do leva nebo do prava ? a pak se zkousi a otaci po troskach ? o kolik se otaci ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2010 18:53
 denzileck: tim se steluje odtrh
Datum: 16. března 2010 18:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Normalne povolis tamten sroubek u kladivka a do tamty mezirky zarasis sroubovak nastartujes a podle sluchu kroutis s tim sroubovakem..
Datum: 16. března 2010 17:30
 taky to dávám uplne doleva a pak ladím
Datum: 16. března 2010 16:22
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Ja to delam jinak. Necham fekala ohrat, pak povolim zapalovani, dam plny plyn a tocim statorem, dokud nemam nejvyssi otacky. Poznacim si a jedu to projet, pak uz jen doladuju.
Datum: 16. března 2010 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 presne.....dam doleva a skousim postupne.....projedu,nejsem spokojenej,povolim a kousek otocim....vypozoroval sem ze cim vic doleva,tim vic dobrej spodek prubehu vykonu,ale kdyz se to prezene tak to uz neni točivý......chce to najit svuj kompromis mezi silou odspoda a točivostí.....u bezneho valce jsem jezdil zhruba 1.8mm...je to cca půl centimetru mezi civkou nahore nalevo a prepazkou.......
Datum: 16. března 2010 11:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 daj to zapalování co nejvíc do leva a máš to
Datum: 16. března 2010 8:39
Jméno: Petr
IP: uživatel3477
 Nazdar ... mohli bysme mě někdo popsat jak se těma hodinkama nastavuje ten přestih postup . ? Moc Děkuji .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2010 18:39
 Franky ?Jak můžeš nastavit předstih s hodinkama na 1,935 tak přesně to ani se šuplerou to nezměřím takhle   D:....to bych chtěl těda vidět myslím že to je pak jedno jestli to je 1,91 nebo 1,95  .........
Datum: 20. března 2010 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 tomu rozumim.....stylem pokus/omyl tam chytit nejlepsi predstih a ten si pak přemerit pro pripady jako je vymena kladivek,sundani statoru a podobne......to delam i já....ale proste na nově poskladanym motoru je kravina neco presne merit....motor kterej jezdi nejlip na predstih 2.1 asi nebude mit dvakrat velkou kompresi  8.vybrus se snizenou hlavou mi detonoval uz na 2.0 predstihu
Datum: 15. března 2010 16:54
 predstih se nastavuje od oka  vždycky to nastavim tak aby to jelo a pak to za provozu doladim tak aby to bylo OK
Datum: 15. března 2010 16:35
Jméno: standa
IP: uživatel8951
 a ty víš na jakej predstih ti to pojede nejlíp ze to jdes nastavovat presne????!!! uvazujte u toho trochu......tady nekdo rek ze mas nastavit predstih hodinkama a pojede to dobre a vsichni ted jak blazni budete resit jak se to dela a shanet hodinky....beztak na co sou ti hodinky kdyz nemas svicku kolmo proti pistu??!! svicka je v uhlu takze hodinky nemaj vyznam...to je pak presnost jak kdyz to odhadnes podle sroubovaku....
Datum: 15. března 2010 16:33
Jméno: Standa
IP: uživatel3477
 Zdar měl bych dotaz jakej dát předstih na čz 250 aby to dobre jelo ve vysokejch otackach i v nizkejch ? a jak to dobře nastavit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2010 11:56
Jméno: FRANK
IP: uživatel4328
 bez hodinek dobrej predstih neudelas - jinak receno neudelas takovej jakej budes chtit
Datum: 15. března 2010 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel8950
 dej pokoj s hodinkama........otoc to nadoraz doleva a podle chodu postupne otacej doprava az budes spokojen! Hlidej si pri tom odtrh kladivka.....
Datum: 14. března 2010 22:12
Jméno: fikuss
IP: uživatel8535
 dej 3,5
Datum: 14. března 2010 12:29
Jméno: jawa
IP: uživatel8627
 cawte nemate navod ako mam nastavit predstih pomocou ziarovky?nejaku schemu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 20:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim na co bys chtěl schema??? sestavíš uplně primitivní obvod, kterej povede přez kladívko... v momentě kdy žarovka zhasne, přeskočí ti na svíčce jiskra..
Datum: 13. března 2010 20:02
 Nazdar draci mam fíka, chci se zeptat, nevite cim to mužě bejt, když nastavim předstih, jde nakopnout na prváčka. Ale když přijdu druhej den do garáže a vubec nechce na našlápnutí a na roztlačení blbě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 20:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 je mozny ze jsi dal malej prectich to pak nechyta se studenym motorem a pokud das velkej tak to chyti vzdy. Hledal bych to jinde treba v chudy smesi
Datum: 09. března 2010 20:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau.když nastavuju předstih u 175 tak najedu s pístem 4mm před H.ú a v tom okamžiku mají být kladívka otevřená na 0,45mm a odtrh tak že dám píst do H.ú a kladívka mají být scvaklý na 0,05mm že?já dělal jines způsob co sem všude čelt na internetu a nejede mi to.....dočetl sem se že prej odtr nastavím že dám píst 4mm přeh H.ú a v tom okamžiku mají být kladívka scvaklý a odtrh tak že vyjedu s pístem do H.ú a mají být otevřený na 0,45mm.......myslím že ta první varianta je správně ale potřebuju vaši radu co si myslíte že je dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jony: Hele hochu když my to děláme špatně (ještě se mi teda nestalo, aby mi čz nejela kuli blbě nastavenýmu předstihu) tak proč se kurva ptáš?? sám to víš teda nejlíp.... píšeš uplnýá kraviny a nenecháš si poradit, tak se nediv, že ti to nejede...
Datum: 09. března 2010 19:42
 já že to píšu špatně? vole já sem předstih uměl dělal když ty jsi ještě tahal kačera. dělat to neumýš ty a napsal si totální capinu. smiř se s tím ale jsi totální trouba
Datum: 08. března 2010 22:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nebo taky už může být otevřený před h.ú se mi zdá že to tu píšete špatně
Datum: 08. března 2010 22:24
 fikus: a co jsem mu tu dvakrát řekly?! když už bylo odpovězeno tak nemusíš taky znovu to samé říkat
Datum: 08. března 2010 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz se kladivko zacne otvirat tak to hodi jiskru!!
Datum: 08. března 2010 21:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 děláš to opačně.... vzdálenost 0,05(kladívko se začne rozepínaz) je vzdálenost, kdy ti na svíčce přeskočí jiskra a ty to potřebuješ nastavit tak, aby to bylo v momentě, kdy je píst 4mm před hu.....jinak fakt nejpřesnější je to jak piše čezeták, sestavit si uplně primitivní obvod přez kladívko a kdy ti žarovička zhasne, přeskoší na svíčce jiskra...
Datum: 08. března 2010 20:15
 v těch 4mm před hú se musejí kladívka začít rozpínat. nejlíp sem to dělá se žárovkou. zapoj žárovku na baterku a přes kladívko (kladivo bude jako vypinač) a jamile žárovka zhasne tam musí být píst 4mm před hú....chápeš?
Datum: 08. března 2010 19:53
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Posl.aktualizace: 07. března 2010 22:01
 šroubovák dobrej kamarád ale v tomdle dost nepřesnej toradši sundat hlavu a šuplera
Datum: 07. března 2010 22:01
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nn tak sem to dělal a nefunguje to
Datum: 07. března 2010 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a s tou vačkou musíš samozřejmě točit po směru chodu motoru
Datum: 07. března 2010 21:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dělej to tak že vytáhneš svíčku a pootáčíš si vačkou a až se ti budou začínat otevírat kladívka tak dej do díry místo svíčky třeba šroubovák a ten ti musí vyjet o určitou míru..je to takhle asi nejjednodušší
Datum: 07. března 2010 21:59
Datum: 07. března 2010 21:30
 Najdu si horní úvrať, cufnu o 2 mm, ted musí být vzdálenost mezi kladívkem a rotorem 0.4mm, jdu zase k horní úvrati a teď musí být vzdálenost mezi rotorem a kladívkem 0.05mm.(musi se tam vejít cigaretový papírek...
Tohle je ale seriove nastavení na každém stroji je lepší neco jiného... s tím ti ale neporadim
Datum: 07. března 2010 21:16
|



|