|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Kdyz ladim predstih tak kdyz se toci zapalovanim tak by sem melo otvitat a zavirat kladivko, ale me to vubec nic nedela proc????muzete mi poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:16
 Musíš povolit šroub u kladívka a přiblížit k vačkovému hřídeli
Datum: 13. března 2010 10:16
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel6233
 cha llllooollll
Datum: 28. května 2009 12:24
 to musis trochu pohnout z konikem aby se spodek koniku dotykal vacky
Datum: 27. května 2009 15:58
Jméno: sd
IP: uživatel3552
 to drivko tam mam
Datum: 27. května 2009 12:45
 kamo mas na spodni strane kladivka takove male drivko ktere by melo drit o vacku a zvedat kladivko jestli ho tam nemas tak ti ho nezveda jestli ho tam mas tak je to tim ze ho mas moc naklonene od vacky a nad kladivkem je takovy maly sroubek tim ho nastelujes
Datum: 27. května 2009 12:37
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 no protože to kladivko musiš povolit
Datum: 27. května 2009 12:32
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Kdyz ladim predstih tak kdyz se toci zapalovanim tak by sem melo otvitat a zavirat kladivko, ale me to vubec nic nedela proc????muzete mi poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 11:37
 hej co to čtu ste fakt amatéři to by napadlo i 5 lete děckto že má udělat větší odtrch
Datum: 28. května 2009 11:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nastav větší odtrh na dolnim kladívku
Datum: 27. května 2009 15:27
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat, když se seřizuje předstih a odtrh podle cigaretovýho papírku, to mám normálně utrhnout kousek z cigarety nebo se dá použít i něco jinýho? Další otázka zní, když sundám válec, můžu tam nechat to původní těsnění (myslím to co je mezi motorem a válcem) nebo mám koupit nový? A třetí otázka je na kolik mám nastavit předstih? V manuálu se píše 1,2 - 1,5 mm a já chci aby to táhlo a i jelo, takže asi na nějakou střední hodnotu (že by 1,3mm)? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky za odpověď
Datum: 27. května 2009 21:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Dá se použít i jiný slabý papírek, ale přesnější je to se žárovkou. Těsnění je nutno použít nové, staré je vymačkané a obvykle poškozené. Předstih se nastavuje na horní hranici, jak se obrušuje pertinax na kladívku, tak se postupně zmenšuje odtrh a tím pádem i předstih. Jestli chceš, aby se ti motor pořádně vytáčel můžeš nastavit předstih i větší.
Datum: 26. května 2009 22:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pro standu jak si rikal ad davam vetsi prectich tak jsem skusil 3mm a too bylo moc hralo se to az moc tak jsem dal 2 mm a to jezdi pekne a motor se zas tak moc nehreje a pekne to toci tetka jsem dal 1,9 jenze nakladivku mam tetka dost mezeru a uz to tolik netoci ale zas to tahne nadherne a do kopce dal dojedu na dvojku protoze to nemusim tocit a tim padem se to nehreje takze to stim prectihem je tezky pro jakej se rozhodnout. a druha vec me trapi ze mam porad dost tmavou svickupo dlouhy jizde je jen lechce do cihlovy barvi a uz mam jehlu nejniz trysky origo jezdi pekne svicka studenejsi a porad to sami co kdyz snizim hladinu?? zlepsiseto a nezmensi se vikon?? a spotreba by zase klesla  to bych se dostal na 2 litry na 100 km na dlouhy ceste neli na min jenze jako duchodce fakt nepojedu takze ty 2 litry
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 20:12
 cau nechapu ja mam na fichtlu předstih 2,5 .odtrh uplne malinkej tak 0,1 v horní úvratí a jede to docela dobře ,myslite že když tam dam jinej spravnej že to pojede líp.kolik asi bych tam mel dat?diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2009 16:24
Jméno: Standa
IP: uživatel6204
 pokud ti to na to jede dobre,tak to nech,mel sem fichtla s podobnym problemem. Na normalni predstih a odtrh vubec nejel,ale kdyz sem dal necelou desetinu na kladivko a otocil zapalovani uplne doprava a jel jak pila....ale jet by to vubec nemelo!! Ma na to vliv strasne moc veci. Ojetá vacka,klika litajici v loziskach atd..... zapamatuj si jak si to mel,kdyz to dobre jelo a skus to seridit jak to ma bejt,pokud to bude horsi,tak tam nech to co tam ted mas.
Datum: 26. května 2009 16:24
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel6205
 To zaleží na každým stroju , jestli ti to takle vyhovuje tak to tak nech.
Datum: 26. května 2009 15:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute sorry ze vas porad otravuju ale fichtl porad nejezdi.Cely vikend jsem se v tom hrabal a furt nic a dneska jak jsem nastavoval predstih tak mi to porad nevychazelo(kladivko se otevrelo az kdyz pist sel do dolni uvrate)Tak jsem povolil zapalovani a tocil snim tak aby to vyhovovalo Hodnotam ale zapalko je az na doraz a porad kousek chybi aby se kladicko otevrelo tech 1,7-1,9 pred HU.Nemuze to byt uz sjetou vackou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 13:16
Jméno: Rodny
IP: uživatel7742
 Hoj, jak ty píšeš, že ti to šlo do otáček jen na volnoběhu, tak to mi dělalo také, vyčistil jsem karbec (profoukl kanálky) a očistil kladívka jemnym smirglem a jede krásně
Datum: 13. prosince 2009 13:16
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Takze menim gufera no.Michal sem litr benzinu 1:40 a cmoudi ti jak prase a strika z vyfuku
Datum: 24. května 2009 22:12
 oprava - pravy jen vzduch, levy prisava i oil...
Datum: 24. května 2009 21:11
 gufero levy ti jenom prisava fales pokud je spatny, pokud je v haji levy tak by ti prisaval oil z prevodovky a pokud tesneni mezi karterama tak zase oil - a to se projevi tak ze ti to bude kourit jak prase a ma to takovej specifickej zapach, trochu jinej nez normalni, takovej trochu stiplavejsi...jinak ze ti pri falesi vystreli otacky hned neni pravda, muze to byt treba az po zahrati motoru gdy se prave kartery nahrejou a mezery roztahnou nebo spatny gufera todlec rady delaj...
Datum: 24. května 2009 21:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 No to fakt nevim tesneni u karbce je nove.A kdyby to tahalo falesny vzduch tak to vyleti hned do otacek ne?A jak poznam jestli gufera poradne tesni?a jak poznam ze mi kartery tesni pri sobe?
Datum: 24. května 2009 20:11
 no a nejde ti tam fales, neprisava to negde u sani? a co gufera?
Datum: 24. května 2009 19:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Mam v garazi jeste 3 motory tak ty vacky zkusim pomenit.A muze to mit pricinu ze kdyz jsem motor strtl tak na miste jak jsem to turoval sel pekne do otacek a nedusilse a jak sem na to sedl a chtel sem jet tak ani prd jel sem na plny plyn 20 a neslo to vytocit.A jak sem zastavil nechal motor schladnout startl ho tak zasa na miste pekne slapal.
Datum: 24. května 2009 18:35
 blbost, nesmis takhlec uvazovat, koupis novou a mas to
Datum: 24. května 2009 18:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Vse pekne zapada do sebe.I ja jsem tu vacku zkousel pootocit aby to trochu vychazelo ale bez uspechu  asi to hodim do kovosrotu a koupim si kolo
Datum: 24. května 2009 18:23
 muze ale psis to byva ze ta vacka je pootocena...hlavne pokud veprostred ty vacky nemas sroub, ona se pak s radosti pootaci...vyndej stator a koukni jak je na tom vacka, na rotoru je takovy jakoby ustiply konec a presne s nim musi licovat ustiply konec na vacce, on neni ustiply ale tam byvaval takovy klinek ktery casto vypadaval (neob se tam pak uz vubec nemontoval?) a prave mel funkci aby se tim neotacela ta vacka...cili spis bude jenom posunuta
Datum: 24. května 2009 18:17
 Zdar hele mam mustanga a kdyz jedu na jednicku tak skyta, ale na ostatni kvalty to nedela. vycistil sem karbec a kohoutek a vymenil svicku a stejne to nepomohlo nevite cim by to mohlo byt? muze to byt spatne sestelovanym predstihem a odtrhem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 14:44
 malos to nacupoval nebo mas malou hladinku v plovakovce, vcelku klasicky problem...zvys hladinku prihnutim plisku (musis to odkouset aby dotykal ale aby zase nechal z karbenatku ven) a mas to
Datum: 24. května 2009 14:44
 zdar delalo mi to taky sesteloval sem predstih a porad pak sem zkusil dat jehlu niz (ten plisek dej vejs) no a prestalo to ale stejne mi to obcas na tu jednicku blbne...proste ve vyssich otackach se chyta nevite proc?ale uz jen ze zacatku jak se zahreje tak je to docela ok
Datum: 24. května 2009 13:46
 Cauves potreboval bych tlumic vyfuku na jawu 20 kde ho mam prosim sehnat?? a omlouvam se ze to pisu do spatne kategorie
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 10:57
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1051.html
Datum: 24. května 2009 10:57
 dej si tady kategorii vyfuky/kolena...a tam ho 100%najdes
Datum: 24. května 2009 10:57
 čau prosím vás nevíte kde by se dal sehnat klínek do zapalování na čz150?Popřípadě z čeho jiného by tam pasoval.Jak se u ní seřizuje předstih?těmhle typům zapalování moc nehovím...díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 14:44
Datum: 25. května 2009 14:44
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mezi kladívka dej nějaký co nejslabší papírek, vystřihni si takovou pásku. Magnetem pomalu otáčej ve směru jak se točí motor, a až se začne papírek uvolnovat, tak to je okamžik zážehu. Mělo by to být 3-3,5 mm před horní úvratí. Seřizuje se to tak, že povolíš šroubky na základové desce a podle potřeby s ní otočíš.
Datum: 24. května 2009 23:35
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 prosím hlavně bych potřeboval poradit jak poznám že se otvírají kladívka ? když tam je zapalování na stejný způsob jako u stadiona a to jsem teda moc nepochopil ...prosím vysvětlete me někdo jak se to všechno dělá abych dosáhnul toho správného předstihu díky moc
Datum: 23. května 2009 23:38
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 ten materiál nesmí být pevný, kroutící moment přenáší kužel, pero je tam jen pro zajištění polohy. Z podložky dobrý, myslím že by to mohl být normalizovaný rozměr, ale opravdu u sebe namám strojnický tabulky. Hlavně až ho vyrobíš nebo seženeš, tak pořádně utáhni rotor ať se ti zase nestřihne.
Datum: 23. května 2009 10:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Klínky jsem dělal z klínků, co zajištují ozubená kola na hřídeli, říká se tomu pero. Z nouze to jde udělat i z podložky, ale je to méně pevný materiál. Předstih se nastavuje 3-3,5 mm.
Datum: 22. května 2009 23:12
 Čau draci jaký má mít 150ČZ předstih...........a jako to má být celý zapalováni seštelovaný..............?..............je to starý až na to čučím jak péro z gauče mám pincak a tam to je v poho tam my to trvalo u pincka než sme to pochopil dlouho protože já nensáším elektriku..tak prosím poradte...děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 8:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Odtrh na kladívkách 0,3-0,4 předstih 3-3,5 mm.
Datum: 22. května 2009 8:41
Jméno: 223
IP: uživatel4871
 čau draci mám takový problé před víc já týdnem sem si musel na mojem mustangu z určitých důvodů vyměnit motor, již jsem tu rozepisoval jaké jsem měl problémy se sanim jako s hadici od filtru ale to je jedno to jsem vyřešil sportovním filtrem a až dodnes fichtl jezdil jak drak každý den do školy ve 2 sem vyjížděl kopce jak normálně když sem jel sám ale pořád se mi to zdálo málo mi hnupovi a tak sem to furt steloval včera sem to měl postelovane úplně nejlépe a dnes ráno jsem předstih ještě trochu zmenšil už to nebylo ono ale pořád se to dalo bylo to nepatrně jiné tak sem dnes odpoledne steloval pořádně první sem prestih zvětšil a to bylo blbě tak sem jej zpět zmenšil a pořád dokola vždy jen o kousíček a porovnával jsem to na kilometrovém úseku cesty bez zatáček, pořád se mi to nezdálo ideální tak sem pořád steloval až když sem najednou vyjel motor začal cukat a střílet do sani přitom na stejnou polohu magneta dřív motor jezdil bez takových to věci. pak se mi podařilo tuto závadu nějakým zázračným způsobem odstranit (jako to střílení) jenomže teď zase když jedu při vyšších otáčkách tak motor cuká jako kdyby docházel benzín ale pitom nevynechá jen snižuje a zvyšuje výkon prostě cuká, přitom hladina je dost vysoko aj jsem ji zkoušel zvýšit a bez výsledku svíčku sem tam taky dál novou a stejně to nepomohlo takže to bude zase predstihem jenže se zase bojím že mi to bude zase střílet do sani když jej posteluju takže co radite? nebo jsou i jiné možnosti co by to mohlo dělat? a odtrh je 0.4 taky správný kladívka jsou čisté neopalene spoje v konektorech jsou taktéž čisté a pevné
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:20
 Skuste vyčistit karburátor a ostatní věci kamarádovi to taky dělalo ala taky skuste vymlátit nádrž od rezy kámoš to udělal a pak po vyčistění a vymlácení hromady rezy tam dal palivový filtr aby mu do motoru nešla rez a jelo mu to jako za stara.Doufám že vám moje rada pomůže
Datum: 21. května 2009 20:20
 Skuste vyčistit karburátor a ostatní věci kamarádovi to taky dělalo ala taky skuste vymlátit nádrž od rezy kámoš to udělal a pak po vyčistění a vymlácení hromady rezy tam dal palivový filtr aby mu do motoru nešla rez a jelo mu to jako za stara.Doufám že vám moje rada pomůže
Datum: 21. května 2009 20:20
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 bohatost smesi je 100% dobra, napadlo me nemuze to delat kondenzator??
Datum: 19. května 2009 15:23
Jméno: shm
IP: uživatel6131
 a co bohatost smesi?
Datum: 19. května 2009 7:09
 čau ak osa prosím vás dá zlepšiť nakopávanie už cz 250 mmyslím aby lepšie chytala myslím čo sa týka zapalka alebo baterky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 7:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Správně seřídit odtrh,předstih,karburátor.Při prvním startu přeplavit,2x prošlápnout,zapnout klíček a měla by běžet.
Datum: 18. května 2009 7:51
Jméno: jano
IP: uživatel6109
 čavte akú hodnotu má mať predstih u cz 250 455?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 17:27
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_250_typ_455/popis/ciza
Datum: 17. května 2009 17:27
 Dobrej draci vim že to sem nepatří ale potřebuji poradit kde se dá v praze koupit 6ti voltová baterka do jawy 250 předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 18:08
Jméno: jan
IP: uživatel6040
 u Rieggera na proseku
Datum: 14. května 2009 18:08
 cus potřeboval bych poradit mam jawu 21 a kdyz jí nastartuju tak pridam plnej plin a zacne se mi to jakoby dusit a ctracet otacki a kdyz nastartuju tak kdyz pustim plin tak bi to mnelo bjehat na volno bjeh ale on strati obratki a zdechne nevíte jestli je to predstih??? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 20:02
Jméno: Paťa
IP: uživatel5184
 Hej musíš jak sou trisky tak mezi něma je šroubek s pružinou, tak to nakopni a podle zvuku s tím toč a bude to OK, ale benzínem a níčím jiným to nebude.
Datum: 18. května 2009 20:02
Jméno: cerv
IP: uživatel6082
 nejsem si jistej ale mohlo by to bejt palivem že si namíchal špatnou směs
Datum: 17. května 2009 18:38
Jméno: mara
IP: uživatel6022
 malo vzduchu vycisti filtr
Datum: 14. května 2009 21:28
 trysky už sem čistil to nepomohlo spis neco z benzinem nebo ze vzducháčem
Datum: 14. května 2009 20:48
 zacpaná tryska.. vyčisti trysky a zkus
Datum: 14. května 2009 17:45
Jméno: Tony
IP: uživatel6084
 Presne tohle se mi taky stalo na 21.Mel sem zanesenej takovej ten malej filtr na hadicce do karburatoru a neslo tam dost benzinu.Zkus projit celou palivovou soustavu.
Datum: 14. května 2009 15:55
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 může být..pořádně seštěluj zapalování (0,4mm odtrh, 1,6-1,9mm předstih) a pak NA ZAHŘÁTÉM motoru po jízdě nastav volnoběh tim prostřednim šroubkem na karburátoru P.S. piš česky, tohle se nedá přečíst...
Datum: 14. května 2009 15:30
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau hele chlapi kdys budu menit píst tak si predstih nerozladim ne? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 19:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 ne
Datum: 13. května 2009 19:08
 ne, teda pokud nebudeš drbat do zápalka...
Datum: 13. května 2009 19:07
Jméno: Dino
IP: uživatel2365
 Zdar draci mam prodlém mam jawetku,asi tak po 200km se mi vždycky udekne klínek nevim co stim noví se mi furt kupovat nechce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 13:48
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 pardon tahle odpovědˇje k příspěvku který je o něco níž
Datum: 13. května 2009 13:48
 cau stejny problem na jawette jsme vyrsil tak ze jsem na kuzel nanesl lepidlo na srouby a pote namontoval rotor +klinek a odty doby to bylo OK a stahnou dolu slo taky bez problemu stahovakem jinak kdyz zabrousis ten kuzel melo by to byt ok klinek udelej z mekej oely aby ti neznicil drazku pri ustrizeni!
Datum: 12. května 2009 21:29
 pido, řeči o tom že 250 je moc silná a urve ti ruce jsou jen kecy, co se šíří mezi děckama, já sem s 250kou jezdil ve 13ti a vůbec mi nějak extra silná, a že b ymi to trhalo ruce nepřišlo...
Datum: 12. května 2009 20:39
Jméno: Horst
IP: uživatel6066
 Pido teď si mimo mísu.Tady se jedná o klínek na rotoru zapalování. Pro Dino-zabruš brusnou pastou kužel kliky s rotorem,podívej se na drážku a klínek musí držet pevně v drážce.Lehce naklepni a z citem dotáhni,čau.
Datum: 12. května 2009 20:24
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 mě je 15 a jezdim na padesátce pionýr,a stačí mi to 250 je už docela silná ne,by ti to utrhlo ruce
Datum: 12. května 2009 19:50
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 čuzzec draci,,potřebuju poradit  když je fechtl studenej tak mi chytne na první našlápnutí a když je motor teplej tak to moc chytat nechce a když sem tam zkoušel dat do zahřátyho motoru studenou svíčku tak to na to našlápnutí chytlo  jak to mám vyřešit aby to chytalo furt nemuže to být předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 19:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kazdej fichtl se chova jinak se stejnou svickou takze stim nic moc nenadelas ale nejlip to chyta tepli se svickou brisk N17C
Datum: 11. května 2009 19:40
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 neasi mam mustanga mam tam b8hs mel jsem tam isolatorku mel jsem tam brisku a hovno porad po zahrati nechce ... nekdo rika ze je to normalni ale mam taky 555 a ta chyta krasne porad tak nevim a to do nii muzu soupnout jakoukoli svicku
Datum: 11. května 2009 16:27
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 svíčku BRISK N17 C ale měl jsem tam i NGK B8HS a taky to dělalo tak podobně
Datum: 11. května 2009 16:18
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 svíčku BRISK N17 C ale měl jsem tam i NGK B8HS a taky to dělalo tak podobně
Datum: 11. května 2009 16:17
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 dej tam jinou svíčku u fichtla to dělá často
Datum: 11. května 2009 16:13
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 a jakou tam máš svíčku
Datum: 11. května 2009 16:12
 Čuste lidi. Potřebuju po vás rad. Mám simsona a mám tam předstih 2.4 a nejdem i to dát níže, nevíte proč? Ale chytnout chytá a jezdí. Poto mmám problém že to nedám na 3 rychlost. Dám tam 3 a to jak dkyby spíše zpomaluje, nejede to a nevím proč. Potom mám ještě problém že mám černou svíčku a zarážku na jehle mám úplně dole. Díky moc za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 7:39
 Dobrá tedy, posunu zářez, ale když mám úplně u konce hlavy tak tam mám 2.4 a pak už můžu jen s kladívkem, mě tuž to na 1.8 dát nejde, zůstanu na 2.4 totiž....
Datum: 15. května 2009 7:39
 Čau hele jestli máš tu jehlu na dolním zaářezu uplně dole tak to je pak jasný že máš červenou svíčku protože ti tam teče hodně benzínu a když dáš tu 3 tak ti to nestíhá spalovat a může se to dusit nebo jít pomalu do otáček tak si jí trochu sniž tu hladinu a uvidíš a ten předstih zkus dát menší já mám u pincka 15-1,8tak
Datum: 14. května 2009 23:11
 a ze neje dat mensi muze znamenat ze mas pootocenou vacku jak rika Hlada, ta by mela byt souvisle s klikovkou (je tam takova zarazka a do ty se daval takovy kolicek, musi byt souvisle, to najdes) a nebo tocis na druhou stranu...
Datum: 09. května 2009 13:23
 no tak ze mas cernou svici tak dej zarazku na jehle o jedno nahor, tim ji ochudis a tim se svice bude vypalovat vic do cervena, ze ji mas na nejspodnejsim zarezu znamena ze mas bohatou smes a proto je ta svice cerna...jinak predstih mas safra velkej, se nedivim ze ti to v nizkejch nejde, dej v rozmezi 1,2 - 1,5mm a uvidis...ze ti nejde trojka taky muze byt jinyma vecma, napr. zaneseny vyfuk, zakarbonizovany pist a hlava, prisavani oleje z prevodovky, nizka hladinka v plovakovce, zaneseny karbec, chce to projit a zkusit...hlavne zmen tu bohatost, ocisti svici, nastav spravne predstih a odtrh, vypal lauf a uvidis...
Datum: 09. května 2009 13:22
 to bude tím předstihem... a jak to myslíš, ženejde dat menší??? že pbři nižším ot nejede nebo ti to nedovoluje zápalko??? jestli zápalko a už to fakt dál nejde, podivej se, jestli nemáš protočenou vačku
Datum: 09. května 2009 11:31
 Pardon, má tam být MUSTANGA
Datum: 09. května 2009 10:14
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zdar draci, prosim vas poradte, na mustafa se musel dat druhy motor protoze mi na predchozim odesla klika, proto na tomto motoru jeste nemam vychytane mouchy a jedna z nich je ta ze kdyz jdu do vysokych otacek motor starsne stvrdne, trepe se, rve... a pri nizzsich je to ok ale zato sem tam vynechava, nevytahnu z nej vic jak 60 pritom jeste vcera jel 75 svicka je tem new (brisk n15c) prestih by mel byt ok a nemel by byt vetsi jak 2,0mm, predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 18:17
 No tak jestli to jede bez filtru dobře tak dej jehlu na horní zářez a ten šroubek na tom lanku nad tim víčkem utáhni at to šoupátko klesne a vyskoušej to lad tůty dvě věci než to pojede jako bez filtru,ale tou elektrikou to může bejt taky jak řiká Steve,ale nejdžív skus tohle!
Datum: 06. května 2009 18:17
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj, bez filtru to jede jak dabel (nez se to zacalo trepat, tarokovat... pri vysokych) ale kdyz ten sroubek zvednu takse mi zvednou taky otacky a s tim se jezdi hodne spatne
Datum: 06. května 2009 15:48
 nizka hladinka kupr., tu zvysis ohnutim toho plisku co uzavira ventil nahoru, musis s citem a vyladit to, spravne nastavena by mela vypadat tak, ze gdyz sroubovakem stlacis plovak tak by mela hladinka licovat s vrchem plovaku, pokud ti to hodne zere tak ji muzes i zvysit, zase ale nesmi pretykat pres vicko a kolem neho, to proste vychytas...jinak vynechavani muze delat svice (novy Brisky to proste obcas delaj, nejsou to jenom ony), znecisteny kladivka (dosedaci plocha), puky na kladivku, ze to dela pro vysokejch to muze byt tim, ze jak to ma otacky a tim i vybrace tak se ti to negde ukostruje - projdi secky kabely zapalovani estli nejsou negde porusene a zaizoluj, pak to muze delat i kondik a blbe nasroubovana fajfka...videl bych to na tu plovakovou hladinku, musi dotykat a mit stejnou hladinu i pri nejvyssich otackach, pokud nema tak procisti ventil a kohoutek v nadrzi + jeho sitko...
Datum: 06. května 2009 15:42
 Jestli ti táhne dobře tak to nebude vyběhaný no to už teda nevim ,ale právě když máš hladinu v plovákovej komoře nízkotak to bude vynechávat protože tam poteče málo benzínu a tu jehlu skus dát ůplně na dolní zářez a jestli to nepude taky tak jí vyskoušej na všech zářezech a jestli to nepude ani pak tak to zkus bez filtru ale bycha ať ti tam nic nevlítne a jestli to pude bez filtu tak dej jehlu na dolní zářez a šoupátko šoupni tim štelovákem nahoře na víčku šoupátkový komory aby se trochu zvedlo,skrátka musíš to vodskoušet,nebo to skus obráceně nevim no!
Datum: 06. května 2009 15:30
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 odtrh by mel byt taky spravne (0,4mm) ale spis by me to zajimalo s tim ze potrebuju vybrus ono kdyz to nejde vytocit tak je to vyhonene?? ale to by aj blbe tahlo ne?? ja tam mam novy, pist krouzky, cep a futro takze si myslim ze by to tim byt nemelo, ale mam na vas jeste jednu otazku jak to ze mi ani na predchozim motoru ani na tomto nejde dat plny plyn?? jako on de ale motor se pri nem dusi a hladina uz je nizko jak cip (mozna ze to zpusobuje opravdu to vynechavani) taky jehla je v posledni zarezu tak ze je nejniz a filtr mam novy, trysky jsou ciste, taktez cely karbec
Datum: 06. května 2009 15:15
 A máš v pořádku odtrh?Ten musí bejt taky správně!To by vysvětlovalo to vynechávání,ale to řvaní a klepání ve vyskokejch otáčkách může bejt tim že potřebuješ výbrus nebo jestli ten motor zabíháš tak to je tim nesmíš to prvních 500km jezdit na plnej plyn dlouho a nesmíš jezdit ve dvou.Jinak ještě si vyčisti karbec a skus zvýšit hladinu v plovákovej komoře,třeba ti tam teče málo benzínu a pak to vynechává!
Datum: 06. května 2009 15:01
|



|