|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar měl bych pár otázek k seřizování předstihu.Když mám nadstavený ten předstih cca 2mm před horní ůvratí a povolím zapalování
tak se mi ty kontakty na ten cigeretový papírek nerozevírají at stím hýbám jak chcu a druhá otázka když hýbám s tím zapalováním mám otáčet i rotorem???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 17:01
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Jo a jak poznám že mám otočenou vačku de vůbec otočit???
Datum: 27. října 2008 17:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je tez mozny ze mas puky na kladivku...pokud je to jeste v rany fazi tak to vosmirgluj do co nejhladsi plochy aby krasne do sebe zapadaly...jinak v pokrocilym rozkladu kladivka uz moc nepomuze je lepsi koupit novy...
Datum: 25. října 2008 22:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je odtrh, serid si ho a mas to
Datum: 25. října 2008 21:46
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nn s rotorem neotacej jenom se statorem
Datum: 25. října 2008 21:10
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Jo ten předstih dávám cca 1,5 a ne 2 jak sem psal
Datum: 25. října 2008 20:33
 nevyte nekdo jakej je na pickovy uhel sepnuti kontaktu ve stupnich ??? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:46
 Ahoj iSimP, měl bych na teb pár otázek ohledně imfsoftu, taky jej mám a nemůžu se sním zaboha domluvit. Byl bych rád kdyby jsi mě napsal na mail... budem to jestli budeš chtít řešit tam.Děkuji Libor
Datum: 20. května 2011 12:46
 ja mam bezkontak z motorovy pily
Datum: 10. dubna 2009 10:28
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4406
 Jestli myslíš předstih,tak 1,5mm před HÚ je 17 stupňů.Na co to chceš?Jestli máš taky bezkontakt od IMF soft na pinckovi jako já,tak mi pošli tvou charakteristiku,rád se něco přiučím.
Datum: 25. října 2008 13:01
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec napište mě prosím svojema slovama návod jak naladadit přestih tak jak to děláte vy. Já když to dělám podle sebe tak to není ono sice to jede ale furt je to takový divný a když to dělám podle tech návodů na netu tak to nejede vubec. Na co mě sou všechny úpravy když mám na prd předstih tak díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 estli to mas na netu tak posli link pls
Datum: 27. října 2008 13:25
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 cože pošli fotku na mail Mrcin.M@seznam.cz
Datum: 26. října 2008 23:47
 já sem si to nedávno upravil, abych nemusel pokaždý sundavat kryt atd. tak sem si to udělal přes šroub a páčku, prostě když točím šroubem doprava, tak se mi předstih zvětšuje a když doleva, tak se naopak zmenšuje, teprve nedávno sem to dodělal, takže ještě nevím jak to bude šlapat, ale myslím, nebo spíš hlavní důvod, proč sem to takhle předělal je, abych si moh nastavit ideální předstih, žádný 1,5 mm nebo 1,6 mm, prostě si nastavim takovej, aby šel motor co nejlíp, tak snad se to osvědčí
Datum: 26. října 2008 20:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak jo stando se ti zejtra ozvu a dik
Datum: 25. října 2008 22:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud tam mas kolicek tak ho vyhod a poootoc...pokud neni tak ho taky pootoc...gdyz to utahnes poradne tim sroubem co vede skrz vacku tak to bude v poho
Datum: 25. října 2008 17:18
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Jo všem diky , pudu si s tým pohrát. A jak pišeš Steve tak bych potřeboval pootočit zapalkem víc do leva aby mě to vycházelo ale už to nejde. Vačka má svuj zářez to ho mám zbrousit a pootočit ? Aby se pak neprotáčela nebo něco.
Datum: 25. října 2008 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 steve odkud jsi?? mas tu docela rozumny nazory a odpovedi ...rad bych s tebou pokecal o motorkach a tak.... kdyztak mam ICQ 371264645
Datum: 25. října 2008 15:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takze...pokud je v dobrym stavu, vacka este dobra, magneto neskriveny a pouzdro jeste nema vuli tak nasledovne - 1) bud to seridis pomoci zarovky - baterka (treba z auta), dva dratky, mezi jeden das objimku se zarovkou a zapojis jeden gabl na vyvod z kladivka (tam gde se napojuje gabl do inducky, oceses kladicko od kondiku a podobnejch kravin ale nech tam pertinax krouzky) a druhej na kostru (zebra valce atd...) pak dej pist do horni uvrati (u 05 je to myslim 2,0 - 2,3mm a taky u parezu, u 20 jiste 1,6 - 1,9mm a u mustafa a 21 je to v rozmezi 1,2 - 1,5mm, cim das vetsi tim bude vetsi sila, cim mensi tim bude mit vetsi rychlost) a pak budes tocit magnetem az se zarovka rozsviti (v tomto okamziku svicka pali), chce to cvik a nervy jinak odtrh v rozmezi 0,4 - 0,5mm (nejlip 0,45  ) nebo za druhe 2) pokud ma uz neco (hodne) za sebou tak se spatne serizuje a nejlip ho seridis pri zapnutym motoru - nakopni, roztlac at prede, povol magneto, zvys mu volnobezny otacky (sroubek na karbci pro to nebo utahni sroubek na lanku) a otacej magnetem az ucitis ze jede v tyto poloze nejlip, to je ale pr zkuseny tipany a malogdo to dokaze...za 3) se da seridit pomoci cigaretovyho papirku nebo kousku alobalu je toho plnej net tak si to muzes sehnat a praticky to je asi secko...pokud bys potreboval vic otocit magnetem nez muzes tak posun vacku...pak secko utahni a muzes vyrazit...at ti jezdi!
Datum: 25. října 2008 13:10
Jméno: Standa
IP: uživatel4404
 to cio pisou v prirucce asi uz znas  ja mam dva zpusoby ...1. otocit zapalko doleva az se opre o prepazku a vratit o sirku sroubovaku doprava a utahnout ...na kladivka dam od oka cca 0.4mm(po vsech skusenostech to uz odhadnu  ) a jede to jak drak ... 2. kdyz steluju nejakej vykloktanej pekáč,tak to steluju za behu motoru ...dam neco na kladivka aby otvirali a tocim zapalovanim....kdyz je to nejlepsi tak utahnu a podivam se aby byl aspon nejakej odtrh na kladivku...kdyz to neni furt dobre tak na kladivku pridavam a nebo ubiram ....dokazu tak sestelovat i naprosty šrot .... jinak 1.5mm predstih a 0.4mm odtrh ....tim se rid !!!!
Datum: 25. října 2008 13:08
 Já to dělám tak, že nastartuju, a povolim ten šroubek jak je kladívko, ono se to trošku seřídí, ae potom to musim vypnout, a doseřídit ( v řádech pul miimetru ) a řádim na to suprově... Když to jen povolíš a utáhneš, tak to netáhne do kopce ( jel jsem do kopce na 1 jako bych jel na 2 ( vůbec netáhlo, sotva jelo  ) ... Možná se to zdá jako blbej návod, ae takhle to seřizuju a drandím
Datum: 25. října 2008 11:59
 poradim t... sezen si zarovku nejakou a srid to podle zarovky!! fak nejlepsi co muze bejt... skusil sem to a jelo to hend jenze mam snizenou hlavu tak evim jakej predstih no........... ale podle zarovky nejlepsi  nekde je na netu navod...
Datum: 24. října 2008 23:03
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 čus co má za výhody to VAPE zapalování????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 11:48
 Tak myslim že výhody to má,, magnety v rotoru maji sílů, takže vám jen tak neslábnou,, stačí cvrnknout rukou do nakopávačky a jede se, svítí mi to teď víc než velká motorka,, no prostě myslim že je to dobrej kup...spolehlivost, jednoduchost a nádhera
Datum: 01. února 2009 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2182.html
Datum: 23. října 2008 22:28
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 to ti ted asi nikdo neřekne když to eště nikdo netestoval (nemá)
Datum: 23. října 2008 21:42
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 tak to dík že ste mi poradili..........já to kupovat za 1 nepotřebuju 2 nechi 1 na co bych to kupoval když mi to moje origo funguje už 3 rpky bez problémú a bez ladění......2 ke bych na to bral prachy na to co nepotřebuju jen sem se chtěl informovat jak to funguje
Datum: 23. října 2008 20:54
Jméno: win
IP: uživatel803
 vidíš asi máme podobné myšlení D-) já čekal otázky ,,vyplatí se?nebo to mám nechat když to funguje"
Datum: 23. října 2008 20:10
Datum: 23. října 2008 17:17
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar kolik je předstih u čz 250/455???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 12:51
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Takže 4 až 4,5 mm???
Datum: 23. října 2008 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel4391
 jako u jawy 250 / 353
Datum: 22. října 2008 23:04
 chlapci problemo... procital sem si fichtlpokec a dole mel kdosi vyfoceny dve hlavy... jedna takova no zbrousena o co a ta druha s tim vystupkem... no a já mám doma dve hlavy taky.. ale ta co vypada jak zbrousena tak s tou jezdim (mám 555 a origo hlavu 555) no a potom tu jako kdyby nezbrousenou s tou mi to jezdilo trocha hur... no tak sem tam kdesi v pokecu dole cetl, ze je asi snizena... takze se ptam když je to teda snizeny a asi o 1 mm (kdyz to tady procitam) tak predstih se musi zmenit ne? puvodni je 3,2-2,8 neska sem to nastavoval podle zarovky a dal jsem tam 2,8... jneze mi to ted zas pro zmenu netesni hlava (predtim ok)... okolik se tedy zmeni predstih? 555 ma jinej predstih nez novejsi typy!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 22:25
 normál pincek má 1,9-1,6... ten muje ma 3,2 - 2,8 ale s 2,8 to jelo
Datum: 21. října 2008 22:25
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Jako s tou sniženou jestli to je teda snižený.ALe když se podivaš na tu fotku tak je to uplně hladce kolem tech otvorů pro šrouby obroušený. Jenom je to odřený na zvytku možná to tak bylo.
Datum: 21. října 2008 22:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 jj to sem daval já a taky mě netěsní a s tým předstihem to nejelo. Kolik musim dat na normálním pinckovy předstih ?
Datum: 21. října 2008 22:15
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar jak mám seřídit předstih mám jawu 250 boužel nevým který typ nejspíš panelku ale nevím to na 100% má jednu koncovku
a má zapalování z fichtla dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2008 20:00
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Vypadá že je to typ 250/455
Datum: 21. října 2008 20:00
Jméno: ludas
IP: uživatel4360
 zdarec chci se zeptat jak se vyvádí zapalování mimo magneto je to stadionu a jawet castej jev tj. že zapalovací cívka je mimo magneto např. pod nádrží dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2008 15:29
Jméno: ludas
IP: uživatel4360
 super dik
Datum: 20. října 2008 15:29
Jméno: Horst
IP: uživatel4364
 Čau starou indučku z magneta vyndej a dej jinou světelnou .Pod nádrž dej indučku z fichtla 6V správně zapoj a jedeš
Datum: 19. října 2008 21:18
Jméno: ludas
IP: uživatel4360
 jojo jde o indukční cívku
Datum: 19. října 2008 20:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vis jak vymontujes zapalovani a pridelas pod nadrz ale newim kcemu ti to bude kdyz ma byt v motoru
Datum: 19. října 2008 20:04
 já teda těm tvejm modelům co jsi psal moc nerozumim, ale nemyslel si indukční cívku?
Datum: 19. října 2008 19:57
Jméno: jindra
IP: uživatel3507
 hoj draci prosim o radu vi nekdo jak se steluje predstih na zapalovani z pareza dik moc hoj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2008 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 mate pravdu oba....ale v ty prirucce na 555 to tak je
Datum: 19. října 2008 17:23
 tak mi tu příručku ukaž! Vzhledem k tomu že elektrice nerozumíš tak ti nebudu popisovat proč se hejbe celým magnetem...
Datum: 18. října 2008 22:29
 nevidim duvod proc otacet celym magnetem,i v prirucce pisou ze se ma otacet pouze destickou na statoru,ja to takhle steluju a zatim mi to jede
Datum: 18. října 2008 21:09
 Stejně jako na klasickym z fichtla, povolíš ty 2 šrouby co držej magneto a otáčíš CELÝM!!!!!! magnetem
Datum: 18. října 2008 21:03
Jméno: redy
IP: uživatel2324
 Te pic Jezdci, hele tata do mě huci ze kdys dam plnej kotel a steluju s predstihem tak to poradne nevisteluju, tak jak to mam vystelovat???? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel4330
Datum: 15. října 2008 18:14
Jméno: Vyspu-skola
IP: uživatel4329
 standa>jen ať se to naučí štelovat tak jak to má bejt, až bude mit jinej stroj tak tam už to bude chtít štelovat přesnějc a už to bude umět, jinak já to taky šteloju od oka....
Datum: 15. října 2008 17:20
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 taky mi to připadá jako štelovat předstih s nastarovanym motorem
Datum: 15. října 2008 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel4327
 VYSPU: Nesmis to tak prožívat,je to jenom fichtl...ve vetsine pripadu tam staci to zapalovani vrazit,otocit ho doleva az na prepazku a pak vratit o sirku sroubovaku zpet....abych rek pravdu tak sem nikdy zadny prirucky nepouzival a vzdycky mi to jelo nejvic ze vsech tady u nas ....
Datum: 15. října 2008 9:47
 standa> nevim teda jak u 2T co má předstih konstantní, ale u 4T co má proměnnou křivku předstihu se tohle nedělá, protože pak když to nastavíš při zvýšenejch otáčkách aby to točilo co nejvíc (směs se nejlíp spaluje) tak to není ono protože se při všech ostatních otáčkách nespaluje ideálně a naopak to ten motor brzdí, já bych takový blbosti u sériovýho motoru neřešil a nastavil to podle příručky-to je prověřený že to tak jede nejlíp, stejně předstih bez brzdy nenastavíš nikdy ideálně
Datum: 14. října 2008 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel4320
 to sou kecy ....delal sem to celý mladi ....akorat doporucuju dat na doraz volnobezny otacky a opravdu ho nestelovat pod plnym kourem ale na vyssi volnobeh...
Datum: 14. října 2008 21:28
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 sry ale trochu mě to připadá jako kdybys tos chtěls nastavovat s nastartovaným motorem
Datum: 14. října 2008 21:27
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 sry ale trochu mě to připadá jako kdybys tos chtěls nastavovat s nastartovaným motorem
Datum: 14. října 2008 21:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nasteluj to dle prirucky 1,3 pred horni uvrati
Datum: 14. října 2008 21:11
 Přečti si manuál k tvýmu stroji, tam máš napsáno jak se šteluje předstih včetně hodnot
Datum: 14. října 2008 21:10
Jméno: Patton
IP: uživatel4277
 Zdar delam na jawe 555 a ten srac ne a ne hazet jiskru nevite cim to uz sem s toho fakt magor
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 10:52
Jméno: swist
IP: uživatel6324
 máš v hajzlu svíčku,cívku,fajfku nebo kabel
Datum: 07. června 2009 10:52
Jméno: Patton
IP: uživatel4277
 no z cívky osvětlovaci vedou stri draty jeden do statoru druhej ke kladivku ale kam mam dat ten treti ???(zkousel sem ho vsude a nic)
Datum: 13. října 2008 21:40
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 ...ale něco z toho, co zmínil kubiczek bude asi špatně, tak to ještě jednou zkontroluj...
Datum: 13. října 2008 17:36
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 spravne zapojeny, svicka, fajfka, indučka, kondik, odtrh atd, a podivej ze na kladivka jestli nejsou opaleny...
Datum: 13. října 2008 15:28
Jméno: provaz
IP: uživatel4047
 musis mit vse sestelovany,vse funkcni, vse spravne ukostreny , vse dobre zapojeny a nesmi ti tam nic chybet- pak to musi jit.
Datum: 13. října 2008 11:47
 hele todleto mi dělá taky....zkus kouknout na odtrh a pak na cívku
Datum: 12. října 2008 21:52
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4290
 Čau DRACI.Na jedněch stránkách jsem se dočet,že když motor dosáhne rezonančních otáček,tak se má snižovat předstih.Já chci jen odpovědí potvrdit,jestli jsou tyhle myšlené rezonanční otáčky shodné s rezonančníma otáčkama výfuku.(a jen tak pro zajímavost mám HIKONE 209.Neví někdo,jaké jsou jeho rezonanční otáčky?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 20:39
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4296
 Stando,já si to myslel taky,ale stejsky mě na svých stránkách přesvědčil,že to tak není.
Datum: 11. října 2008 20:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to ses gurman
Datum: 11. října 2008 18:09
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 no vidis....a ja si vzdycky myslel ze s rostoucima otackama by se mel predstih zvysovat ....
Datum: 11. října 2008 18:08
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4292
 Já se ptám z důvodu,protože tam mám namontovanej bezkontakt s regulací předstihu,ale ještě jsem tu motorku nedokončil a neodzkoušel.Zatím sháním informace,jak si udělat vlastní dobrou předstihovou křivku.
Datum: 11. října 2008 13:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takto netusim ale gdyz dosahne urcite rezonancni vybrace tak se neutahle maticky povoluji a vysroubovavaji...tak proc by to nemohlo rozladit predstih je-li treba spatne utazeny...
Datum: 11. října 2008 12:39
Jméno: Svíčka
IP: uživatel4268
 Zdar hele chci se zeptat jaká svíčka je dobrá na starty za studena za mrazu díky za odpově di
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2008 16:04
Jméno: Luks
IP: uživatel2179
 Nahoď NGK a nemáš prodlém.
Datum: 10. října 2008 16:04
 nejlepši je Brisk N15C mě to chyta na tu svíčku furt čauec.
Datum: 08. října 2008 13:09
 omg co třeba použít hledání? minimálně stokrát to tu bylo...N17C
Datum: 07. října 2008 21:22
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Kde mám sehnat ty měrky na odtrh ?? nebo vlastně jak se to jmenuje ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 13:51
Jméno: hd
IP: uživatel4256
 Budeš se divit ale měrky na odtrh jsem sehnal v železářství
Datum: 06. října 2008 13:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jjj zelezarstvi bo mototechna
Datum: 04. října 2008 20:26
Jméno: Tomas
IP: uživatel4229
 ja som normalne v zeleziarstve pytal MIERKY a mali to,stali asi 100sk
Datum: 04. října 2008 17:24
Jméno: hiry
IP: uživatel977
 ja to dělam pomocí žarovky a šuplerou s rafikou vim přesně kde to pak haže jiskru bo stare kladívka byvaji většonou nerovnoměrně opalene .
Datum: 04. října 2008 16:49
 spárové měrky?!?!? myslim ze v mototechne je mit budou!
Datum: 04. října 2008 16:19
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jako ten odtrh přesně - cigaretovým papírkem nastavim předstih ale ne odtrh ! sry že sem to neupřesnil minule
Datum: 04. října 2008 15:30
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 no dobře tim to dělám ale když to chcu přesně ??
Datum: 04. října 2008 15:22
 průžok cigaretového papiera   sehnat nevim
Datum: 04. října 2008 14:43
 Ahoj tak sem tu s tim zase. Jednou sem to tu už asi před půl rokem psal, ale nikdo mi moc nepomohl. Takže, mám jawetu 551 standart. Motor je po GO ale nechce jet. Otci to do prstu ve fajfce brní, ale jiskru to nehází. Zkoušel sem dát jinou svíčku ale pořád nic. Tak vás prosim co s tim. Možná to je cívkou, protože sme jí nechávali navíjet, ale ten chlap nezaručuje že to funguje. Tak mám kdyžtak indkuční. ZKusim jí tam hodit. A kdyby to pořád nejelo, mám se srát do odtrhu? Jak ho tam mam nastavit? Sorry ale s timhle sem fakt nikdy problémy neměl a tak sem to neřešil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 jak jsi v jawate moh mit zapalovaci civku jako na 21?? trosku blbost ne? uz sem tebe nebo nekoho jineho odkazoval na aukro a na motoinzerci....nekdo tam kazdou chvili inzeruje replikové cívky(zalite v plastu,vylepsene o zavit VN kabelu a kabel se uz nemusi letovat na vystup civky) ...ted nevim jestli cena byla 400,- nebo 700,- ale pokud delas poctivou renovaci tak by bylo dobry mit v poradku zapalovani a ta cena je suprová ...
Datum: 05. října 2008 11:15
 *chlap
Datum: 04. října 2008 8:40
 okej tak já ten odtrh zkusim...tu svíčku sem měl před generálkou normálně jako je na 21 nebo tak a teď tam mam tu v motoru nově převinutou ale jak řikám, chal nic nezaručoval.
Datum: 04. října 2008 8:39
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 mě todle samý dělal odtrh..
Datum: 04. října 2008 7:45
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 mno jestli mas indukcku este jako v originale v zapalovani,tak muze bejt poskozena,jinak bych vycistil kladivka,nastavil odtrh na 0.4 a taky bych skusil dat jinej kondik
Datum: 04. října 2008 7:07
Jméno: hotdog
IP: uživatel4173
 čau, na mustangovi mám slabou nepravidelnou jiskru ,předstih a odtrh sem šteloval tak by měl být správný , poraďte ...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 15:36
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 svíčka
Datum: 29. září 2008 15:36
Jméno: DrevokocúR
IP: uživatel1728
 Buď to bude svíčka a nebo kondenzátor.
Datum: 28. září 2008 20:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 bude to civkou na statoru nebo kondikem nebo in.civkou bratranec tam ma s favorita a jede mu to
Datum: 28. září 2008 20:12
Jméno: kuba476
IP: uživatel1525
 a co kondík nebo svíčka ?
Datum: 28. září 2008 20:09
 draci mám dotaz... nastavil sem si odtrh a dal tam brisk 17 do 555... tim odtrhem se mi to povedlo normálně aj skoro převrhnout když se to zvedl na zadni (a to sem mel nohy vepredu na stupackach) no ale kdyz se to zahreje tak uz to neni ono... mam tam dat 14??? THX...jo a budu kupovat ještě jednu 555  ale na nahradni dily a z toho udělam z tech dvou (jeden doma jeden koupim) udělám jednoho poradnyho....
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2008 18:57
 Čau motorkáři tak jsem ten odtrh sešteloval a už svíčka háže jako čert. Akorát mám ještě problém s předstihem. Kdy je ten správný moment před horní úvratí na stadionu ?? Díky zatím
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel4181
 asi jako na parezu....najdes to nekde na netu
Datum: 26. září 2008 23:06
 zdravim jak nejlip seridit predstih na jawe mustang dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2008 22:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 U mustoše na 1,3 - 1,6...na 1,3 do rychlosti, vys do sily
Datum: 23. září 2008 22:09
 takovej širokej dotaz... nejlépe na hodnotu 2mm před HÚ
Datum: 23. září 2008 19:14
 Čau motorkáři ještě bych se chtěl zeptat na tom STADIONU má být normálně nastavený odtrh 0,4 mm. A co když je odtrh VĚTŠÍ než 0,4 mm nebo MENŠÍ než 0,4 mm. Projeví se to nějak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 20:27
 Díky moc pánové moc mě vaše rady pomohly !
Datum: 26. září 2008 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel4161
 abych ti rek pravdu tak u stadiona je to uplne jedno...hlavne kdyz tam aspon nejakej malej odtrh mas a kladivka zaviraj a otviraj...stadion je stroj jak z ruska
Datum: 24. září 2008 10:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vetsi odtrch vadi nestihne to palit a rychle se opotrebuje a mensi by snad nevadil mel jsem 0,2 a normalne to jezdilo
Datum: 22. září 2008 20:38
|



|