Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 17:09
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Tyhle pouzdra, to je hrozná věc. Není to jen tak sehnat pořádnej kousek. Všechno se to dělá z mosazi a je to tvrdý jako bejk. Nejlepší je z bronzu, a i to musíš výstružníkem trošku upravit, aby ti sedlo...
Datum: 01. prosince 2010 17:09
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 no já jsem to teď dělal ale dával jsem to druhé a hřídel se mi otáčí trochu ztuha...tak jsem to složil dal do rámu(celé to šlo zuha) teď zajíždím výbrus a trochu už si to sedlo a de to líp...myslíš že si to bez vystružování nesedne? jinam motor po GO
Datum: 30. listopadu 2010 20:35
 Jo a poku to tam teda nalisuješ a pak tam budeš dávat hřídel a nebude se ti volně točit nebo tam ani nepůjde, tak musíš sehnat správný výstružník správného označení a protáhnout tím pouzdro. Pouzdro se protahuje vždy až je nalisované v bloku a samozřejmě až už je zchladlý blok - nalisované,aby se ti to nepodařilo nějak protočit.
Datum: 30. listopadu 2010 19:32
 Jo pokud vyklepáváš staré pouzdro z bloku,tak prvně nahřej karter a pak to pouzdro vyklepni - půjde snadněji vyklepnout  . A když budeš dávat nové do bloku tak pouzdro zmrazíš, blok se nahřeje a to pouzdro tam pak vpadne uplně samo,maximálně je mírně doklepneš gumovou paličkou nebo kladívkem - s MÍROU. Je to opravdu jak výměna a lisování kuličkových ložisek.
Datum: 30. listopadu 2010 19:30
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 dělá se to stejně ale neni odvěci je potom protáhnout výstružníkem ale většinou neni třeba pokavať do nich netlučeš jak magor.
Datum: 30. listopadu 2010 18:30
Jméno: Pato
IP: uživatel10771
 Nazdar chlapi potreboval by som poradit z prevodoukou na cz 175 505. Dvojka,trojka a štvorka ide zaradiť lahko ale jednotku nemožem zaradiť.Motor som rozoberal a pretesňoval,predtim išla jednotka zaradiť ťažko ale išla a sem tam viskočila ale čil nejde vobec ako kebi tam ani nebola. Medzi kartre som dal 0.20mm hrubí papier (predtím tam nebolo nič,ani silikon)ale mislim že tím to nebude.A prevodovku som zložil na 99% dobre. Čím to može biť ak máte s niečim podobním skúsenosti tak mi prosim odpíšte. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 21:20
Jméno: madar
IP: uživatel10784
 Kedze ti isla jednotka radit tazko uz predtym a niekedy ti vyskakovala znamena to že mas asi ohnutu radiacu vidlicku v prevodovke. U cz 175 je to choroba, hlavne ked sa dupe po radiacej páke. A ked si dal medzi kartre tesnenie a predtým tam nebolo ziadne ( co nechapem jek to mohlo jazdit) tak ti ta ohnuta vidlicka nedociahne zaradiť jednotku lebo sa skôr opre o doraz. Takze si myslim že mozes rozobrat motor a pozri tu vidlicku.
Datum: 29. listopadu 2010 21:20
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus Draci! Dotaz na pneu...právě jsem obul nové ráfky 1,6/16, vpředu plášť Mitas 2,5/16, vzadu Mitas 2,75/16, obe duše Vee ruber 2,5-2,75/16. Zadní kolo celkem dobrý, jen málo dělá bouli do strany, ale přední má nesouměrnou bouli u ráfku, na každé straně v tochu jiném místě. 4ím to může být? Plášť je nový i obě duše...ráfek vycentrovaný...bojím se, aby to při rychlejší jízdě neházelo. Když kolo roztočím, tak při pohledu shora je to OK (po obvodu to nehází), ale na boku to maličko hází. Dík za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:31
Jméno: húúúúúúúůůůůůůůůůůúúúúú
IP: uživatel10770
 vid Stando .. to jsou problemy ... v sobotu tu mam zas segru ... se tes !
Datum: 29. listopadu 2010 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 jakýpak s tim sraní,lehce jí fouknu,párkrát zadribluju jak řikaj a dofouknu na 3 atmosfery,pak uberu na 1.8-2atm a hotovo....jakypak copak....u RS-ky sem to eště kontroloval na ose ve svěráku a jestli to házelo do stran půl milimetru.....takle to vycentrovaný nemaj ani auta....
Datum: 29. listopadu 2010 15:47
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Díky za nápady, radši jsem to celý vyfouk a na jedný straně sundal z ráfku a vyndal duši, nebyla skřípnutá...vysušil jsem tu mýdlovou vodu a narovnal pořádně tu gumu co
kryje nyple. Zkusil jsem samotnou duši, jestli nedělá jitrnici, ale ok. Takže znova celý dovnitř ráfku a pořádně:o) Ty gumový tyčinky po obvodě jsem tentokrát srovnal tak,
aby čuměly ven ještě před nafouknutím a pomalu foukal ruční hustilkou a opatrně rovnal na ráfku. Předtím jsem to fouknul u pumpy tlakovým vzduchem a lítlo mi tam
hned přes 2 atmosféry, to bylo asi špatně:o) Teď je to už v richtiku!:o) ale i tak díky za rady a až se zase na něčem zaseknu, tak se ozvu! Modrému kouři zdar!
Datum: 29. listopadu 2010 10:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky to dělám tak , že když nasadím pneu tak jí nafouknu třeba jen na 0,5 atmosféry a najezdím třeba 5km a potom jí teprve dofoukám na 2 - 2,3
Datum: 28. listopadu 2010 22:35
Jméno: lori
IP: uživatel10218
 Jestem neni mozny ze sis tu dusi na ty jedny strane skripnul?
Datum: 28. listopadu 2010 20:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jak pise franky, vyfouknout a mrsknout s tim nekolikrat o zem... Jakobys skakal na motorce..
Datum: 28. listopadu 2010 20:10
 podle mě jenom blbě sednula do ráfku...
Datum: 28. listopadu 2010 19:44
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 no indulonu nemám, ale zkusil jsem klasicky mýdlovou vodu/pěnu štětcem podmáznout po celém obvodu z obou stran a zadní kolo se zlepšio. Ale na předním zůstává na jedné straně boule http://www.youtube.com/watch?v=RI_l1oL7ZNk celkem to má délku asi 40cm a převýšení nad okolní okraj pneu asi 4mm.....že by to byl šmejd?
Datum: 28. listopadu 2010 19:21
Jméno: húúúúúúúůůůůůůůůůůúúúúú
IP: uživatel10770
 a piču se protoci ! kolo odfoukni - zadribluj a nafoukej ... to je cele !
Datum: 28. listopadu 2010 19:11
 proto píšu ať to namaže indulonou, ne? Zajímavé že na číze ani na ničem jinym se mi to neprotočilo, a to že jsou tam nějaké tahy...
Datum: 28. listopadu 2010 18:20
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vzadnym pripade to nemaz nebo se ti pribrzdeni ci rozjeti muze protocit plast z dusi a urves ventilek
Datum: 28. listopadu 2010 18:08
 tohle se mi taky stávalo...stačí dosedací plochy (patky) pláště namazat indulonou, aby při nafukování dosedal rovnoměrně na ráfek a nezustával zadrhnutej...když se zadrhává tak vylejzá v každym místě jinak, a tim vznikaji ty boule...
Datum: 28. listopadu 2010 16:55
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau teď´ dělal go motoru a nevím jak správně vytahonout gufera a by se dali použit do nových bloku gufera a ložiska mám asi tak 4 měsíce novy a vypadají jako nový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 20:07
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Jaj tak to sem prehlid, pardon
Datum: 27. listopadu 2010 20:07
 lori: samozřejmě metodu se šroubem používam taky. ale on se ptal jak je vyndat bez poškození...
Datum: 27. listopadu 2010 18:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
Datum: 27. listopadu 2010 17:52
 já měnim tak jednou za rok...tzn tak 5-7 tis km...
Datum: 27. listopadu 2010 14:04
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Ok a nevíš po kolika km se má měnit olej v převodovce ?
Datum: 27. listopadu 2010 13:51
 Zkus opatrně šroubovákem, ale já bych se o to ani nepokoušel, cena nových gufer je tak nízká, že nemá cenu riskovat s použitejma guferama...
Datum: 27. listopadu 2010 13:27
 Čau draci...Moc prosím o POMOc....nevíte prosím jaké jsou gufera v motoru bizona 633?  prosím pomocte mi...popřípadě kde to najdu ? děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 11:44
Datum: 27. listopadu 2010 11:44
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Tenhle řetěz se vyrábí na slovensku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 18:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja ho mam kupoval som ho u nás na SK za 5€ zatiaľ spokojnosť najazdených 700km
Datum: 25. listopadu 2010 18:51
 sice ho vozim ze slovenska ale puvid neznam,,ale ujistovali ze je ok,,spis bych ho bral na jen tak projizdky,,ale kdo ujede ticis,,necht koupi drzai pro jistotu
Datum: 25. listopadu 2010 17:05
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3489.html zapoměl jsem dát odkaz
Datum: 25. listopadu 2010 16:57
 Čau draci dělal jsem menší go motoru a vím že se tu jednu dobu řešila spojka a já sem dával novy korkovy lameli NE Ferodo a chci vědět jestli je nemám např seří znout ty korky atd díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2010 18:30
 tak jo dík moc
Datum: 26. listopadu 2010 18:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic neřež jak jsi je koupil tak je tam dej
Datum: 25. listopadu 2010 19:59
Jméno: BoJa
IP: uživatel10746
 Zdar draci, můžete mi nekdo napsat, na jakou tloušťku se musí zbrousit nové korky na lamele spojky u pařeza 550?(to abych to nepřehnal ............) Dík všem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 17:32
 zbrus to tak,aby to bylo ve stejne rovine ty korky,na tloustku se vykasli cim sirsi,tim lepsi,hlavne at hlavy korku licujou s ostatnima
Datum: 25. listopadu 2010 17:32
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau dělam ted´ go motora a když motorka stala na mystě tak ně nešla zařadit ani jedna rychlost ale za jízdy šli všechny rychlosty zaradít krasně čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2010 20:25
 nike: v pohodě, mě to spíš pobavilo
Datum: 24. listopadu 2010 20:25
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Já jsem psal strašně rychle a nepřečetl sem si to po sobě  Čau dělám ted´ go motoru a když motorka stala na místě tak ně nešla zařadit ani jedna rychlost ale za jízdy šli všechny rychlostí zařadit krásně čím to je
Datum: 24. listopadu 2010 20:20
 hlada: hergot už je tak počeštělé, že už to nelze považovat na chybu...jinak jestli to nebylo dostatečně zřejmé, narážel jsem na mYstě a rychlostY...
Datum: 24. listopadu 2010 20:06
 Nejdřív si ukliď na svojem dvorečku, kolečko  Piš česky, ne německy.... sory ale já musel  .. jinak k problemu, mě, když stoji chrchl, taky nejdou dobre radit kvalty.. Ono jak se to hejbe tak je to OKa
Datum: 24. listopadu 2010 19:55
 hergot, je to český forum, tak piš česky...
Datum: 24. listopadu 2010 19:44
 nejspíš ti to vycházelo "zub na zub" a za pohybu ti to tam skočilo,skus stím popojet dopředu dozadu a rychlost by tam měla skočit
Datum: 24. listopadu 2010 19:41
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Cus draci a dracice...nevíte kde můžu koupit novej řadící automat? nemůžu ho nikde sehnat dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2010 17:42
Datum: 24. listopadu 2010 17:42
 mám dvourychlostní babettu 210,když jí nastartuju,chvíli jede na jedničku a za chvíli přestane jet,na dvojku jí rozšlapu a jede dobře,když tam padne jednička tak opět nejede.co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 9:00
 já vym,ale ty ložiska tam byly mněněný před 1000km,jsou v pohodě takže to ani nemá cenu,ale gufera vimněnim stopro.
Datum: 25. listopadu 2010 9:00
 Když to máš rozpulený, tak ložiska jsou samozřejmost, nezapomeň že jsou všude C3.
Datum: 24. listopadu 2010 22:29
 ne,alespon to vyčistim dám tam nový gufera a možná i ložiska.
Datum: 24. listopadu 2010 16:29
 OK, ten olej jsi nezkoušel?
Datum: 23. listopadu 2010 21:42
 jo dám tam jinou,a uvidim
Datum: 23. listopadu 2010 20:35
 Takže si jí vyměnil nebo co jsi s tim udělal?
Datum: 23. listopadu 2010 20:01
 už to mam rozebraný,není problém,snad už to půjde.všem dík
Datum: 23. listopadu 2010 19:33
 Jednoznačně volnoběžka(předlohová hřídel), budeš muset půlit a celou volnoběžku vyměnit(cca 500,-) Ale než začneš půlit, tak zkus vyměnit olej v převodovce, někdy to pomáhá.
Datum: 23. listopadu 2010 16:31
 jo,prostě jako kdyby tam byl neutrál,nejede,netočí se kolo,po přidání plynu nic,jenom když jí pořádně rozšlapu tak tam skočí dvojka a jede
Datum: 23. listopadu 2010 15:06
 Máš tam jakoby neutrál, místo tý jedničky?
Datum: 22. listopadu 2010 20:12
 Zdarec, chtěl bych se zeptat, čím si držíte spojkovej buben na Babettě 207, když povolujete tu velikou maticu, jestli je na to speciální nářadí. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 17:46
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Používal jsem kus starého řetězu z báby provlečeného trubkou.
Datum: 22. listopadu 2010 17:46
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Setrvačník přidržíš rukou.
Datum: 22. listopadu 2010 12:57
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 cus draci mam asi taky blby dotaz ja sem si koupil nove lamely a pri mam do prevodovky nalit synteticky olej jakej olej to je a jakej je rozdil mezi tim a normalnim olejem predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2010 18:01
Jméno: jirka
IP: uživatel3298
 diki moc
Datum: 22. listopadu 2010 18:01
 Nazdar draku! Sice jsi nenapsal o jakou motorku se jedná, ale asi o Jawu, nebo ČZ. Takže asi takto : Většinou se jedná o motocykl starý cca 30-40 let a před těmito roky nebylo o syntetice ani vidu! Převodovka i lamely spojky byly stavěné na minerální olej o určité hustotě, nemluvě o tom, že v převodovce jsou některá kluzná pouzdra! Proto bych nedoporučoval syntetický olej. Sám renovuji motory a celé motocykly a do každého motoru dávám olej PP90H, což je minerální převodový olej s větší hustotou. Zatím se mi nestalo, že bych měl s převodovkou problém! Mimo to je tento olej také levnější než syntetika!
Datum: 21. listopadu 2010 22:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaké moto se jedná? Použij olej, který předepisuje výrobce motorky
Datum: 21. listopadu 2010 21:57
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Do převodovky patří převedový olej
Datum: 21. listopadu 2010 21:47
 zdar draci mám dotaz pulím motor čz 125/435 a mám problém sundat ozubené kolečko na spojce je nato nějaký speciální stahovák??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 21:50
 Na stroji ČZ 175/450 deluxe jsem stáhl primární kolečko dvouramenným stahovákem a to tak, že se správně umístí,utáhne ten šroub - tím se napruží a na šroub se klepne kladívkem,takhle se postupuje pořád dokola,až se nakonec stáhne uplně. Ideálnější by byl i tříramenný stahovák, jak říká KOLECKO.
Datum: 21. listopadu 2010 21:50
 jestli myslíš ozubené primární kolečko na klice, tak to se dá sundat univerzálnim stahovákem, ideální je tříramenný...seženeš v každám lepším železářství...
Datum: 21. listopadu 2010 16:29
 dobrý den mám problém dělal jsem go motoru a mám uš vše složené ale trápí mně spojka byla uplně sjetá tak sem vymněnil za jinou sice né novou ale je dobrá ale když to složim tak se roztahuje ale nako malo protože dám 1 držím spojku a točí se kolo mněnil jsem pérka mezilamelu koě spojkovej a mám kuličku mezi tičkamy to je dobře si mmislím prostě nwm šteloval jsem šroubkem prostě vše prostě uš nwm dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2010 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 bez oleje spojka táhne a připaluje se
Datum: 21. listopadu 2010 11:22
 to musi byt olej aby to slo ja to totiz skousi bez vika
Datum: 21. listopadu 2010 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 dej tam novej prevodovej olej,serid krok spojky a bude to chodit
Datum: 20. listopadu 2010 17:57
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Ahoj koupil jsem rozebraneho fika puvodne urceneho na N.D. ale rozhodl jsem se ho poskladat a zprovoznit a přitom chci provést GO a můj dotaz zní co mám dělat s AUTOMATEM ŘAZENÍ.....chtěl bych se vyhnout nějakým nepříjemnostem po složení tak chci zrenomovat všechno ale prijde mi zbytečné kupovat automat nový....co všechno a jak v něm mám vyměnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 23:30
 to je dobrej nápad investovat do automatu řazení mě se jednou posral apak sem se sním crcal asi 2 hodiny a pokud budeš dělat renovaci nezapoměn na řetězovou sadu na to hodně lidí při renovaci zapomína.
Datum: 20. listopadu 2010 23:30
Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 AUTOMAT za 350 Kč? kde? to bych ho hned koupil....tady na fichtl kramku není a na jiných E-shopech je za nejmene za 500 Kč
Datum: 20. listopadu 2010 15:39
 Prvním předpokladem je,že automat má všechny zuby s hrankou a ne zakulacené!! Mluvím jak o pulměsíci tak o vnitřních aretačních pacičkách! Hlavní pružina se dá koupit nová,pomocné pružinky jazýčků také. Druhým předpokladem je,že automat nemá vakl ve středu. Dalším předpokladem je,že automat není ohnutý(oko vídí,ale někdy ne)....když to sesumíruješ,tak by skoro bylo lepší koupit za 350,- novej řadicí automat a máš klid....takle od oka trefit dobrej radici automat je těžký....ono třeba v karterech před složením to vypadá OK,vše dořazuje atd,ale po složení se sečtou všechny vůle a nepřesnosti a najednou ti začne vyskakovat trojka a nevíš proč....
Datum: 20. listopadu 2010 14:52
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2010 8:01
 promárně je určenej každej k něčemu jinému ale dají se za určitých podmínek použít stejně
Datum: 20. listopadu 2010 8:01
Jméno: halin
IP: uživatel9474
 Čau draci nepokazim tím nic když jsou u ozubeného kolečka 3 kuličky (jedná se o spojku) a v krytu neni žádná dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel10709
 zaprvé napiš,jaký máš motor,pokud 05 tak 2 kulicky,pokud 21 jednu kulicku....rozepisu jak má vypadat pořadí kulička/tyčka u jednotlivých motorů od spojkového koše po vypínání spojky:
typ 555,05-jedna tyčka v motoru+kulička v deklu(pokud mas dve kartke tycky tak potom tycka,kulicka,tycka,kulicka),typ 20,21,23 tyčka,kulička,tyčka(pokud mas z jakehosi duvodu vice tycek jak dvě tak tyčka,kulička,tyčka,kulička,tyčka)....prostě u všech motorů musí být pod spojkovým košem tyčka!! pokud kvuli vymezeni das nekam dvě kuličky,nic se neděje,ale když je jedna už vymačkaná,tak hrozí,že se vzajemne muzou rozmačkat.....
Datum: 19. listopadu 2010 11:50
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdravim chtel jsem se zeptat kdyz zaradim na mustangu dam tam za jedna a chci se rozjet tak to jede uplne krasne spojka chodi uplne vpohode kdyz je jeste studenej motor ale v te dobe kdyz se motor zahreje tak zacne prokluzovat spoka vubec nevim čim to je a kdyz je motor zahratej tak tam dam za dva treba a dela to zvuk jak volnobeh nevim si rady a vubec to nejede a muzu drzet plyn jak chci ale LAMELY MAM KLOUDNY NOVÝÝ .... poradte mi pls díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 10:18
Jméno: test
IP: uživatel7923
 Dej olej PP 13 .
Datum: 19. listopadu 2010 10:18
 opravdu to nemas serizeny!!sakra radi ti,tak to udelej ne?pokud nejsi schopnej jit zkusit nastavit spojku,tak se neptej!!pokud nepomuze dukladny serizeni,zkus jinej olej.jakej si tam nalil??kdyz se zahreje,tak je olej ridci.
Datum: 19. listopadu 2010 10:00
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 hm je mi to srdecne u prdele ..........
Datum: 18. listopadu 2010 22:34
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 pičé nedelej ze me debila jo debile !!!!pico nenavazej se kdyz tomu nerozumis .....
Datum: 18. listopadu 2010 22:30
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 rikam ze kdyz jedu tak ze je to vpohode kdyz je fik studenej ale kdyz se pak zahreje tak prokluzuje
Datum: 18. listopadu 2010 22:22
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 ale kdyz je studena tak jde normalne ale jak se motor zahreje tak je brutalne klouze co s timm ??
Datum: 18. listopadu 2010 22:05
Jméno: dajan
IP: uživatel10696
 Čau draci budu dědit jawu 250 sport je mi teprve 14 let tak nevím jakou cenu má ta motorka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2010 23:59
Jméno: kinglet
IP: uživatel10707
Datum: 18. listopadu 2010 23:59
Datum: 18. listopadu 2010 18:53
Jméno: dano
IP: uživatel7345
Datum: 18. listopadu 2010 18:34
 jackblazen: co je na umývání motorek tak dobrýho, že bys tu 250 neprodal?  Mytí motorek mi přijde jako docela běžná věc...
Datum: 18. listopadu 2010 17:31
 jakcblazen  rosimtě proč?
Datum: 18. listopadu 2010 16:03
Jméno: jackblazen
IP: uživatel10698
 je mi taky 14 let mam pionyra co garáž dala a ja mýt 250 v živote bych jí neprodal i kdyby mela cenu cca 30 000kč
Datum: 18. listopadu 2010 15:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 dajan si veľmi šťastný šmejd  budeš dediť hotový poklad a ty sa už zaujímaš ako to má cenu len nepíš že to chceš predať :/ byť na tvojom mieste
Datum: 18. listopadu 2010 13:10
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel10697
 Jaký stav?Rok výroby?Plně pojízdná?Má Tp?STK?Jak starou?Na tom hodně záleží  \r\nDobrý stav bez chyby+TP+STK:25 000 Kč\r\nBlbý stav-bez TP: 3000 Kč\r\nOpravdu,jsou jawky za 500 i za 40 000 Kč.Takže upřesni
Datum: 18. listopadu 2010 13:02
|



|