Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý večer,chtěl bych se zeptatjestli se ještě vyrábí ozubené kolečko do náhonu tachometru jawa 20,to do kterého se zasune lanko.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 16:53
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Datum: 11. listopadu 2010 16:53
Jméno: jawa 05
IP: uživatel5084
 Dobrý podvečer , ňejak mi nejde zařadit z ničeho nic ...  jawa 05 .. poradte prosím ! děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 17:21
Jméno: jawa 05
IP: uživatel5084
 Je tam neutrál a o indučku se to neopírá !
Datum: 11. listopadu 2010 17:21
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Podiv se jestli se páka s táhlem o něco neopírá většinou o indukčku, nebo nemáš tam náhodou 3 nebo 1
Datum: 10. listopadu 2010 19:18
 Zdravím scháním díly neo celý motor do yamasaki ym 125 chopper ale nikde nemůžu na netu najít žádnou prodejnu na tohodle číňana pokud někdo máte, nebo víte o nějký prodejně prosím kontaktujte mě Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 21:50
 né že oni neuměj dělat motory, ale lidi se k tomu chovaj jak prasata víš...
Datum: 11. listopadu 2010 21:50
 Tak oni už neumí udělat ani motory....
Datum: 10. listopadu 2010 16:57
Jméno: john
IP: uživatel10590
 čus,ložiska ZVl jsou český nebo to jsou ZKL?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 15:03
Jméno: john
IP: uživatel10590
 Mám to na renovaci a chci aby to už bylo pořádný a na furt!Dám tam SKFka  díky hoši
Datum: 09. listopadu 2010 15:03
 SKF přežijou celýho fichtla a možná i majitele  .Teda ne v závodních podmínkách
Datum: 07. listopadu 2010 12:44
 gori: na sériovce jsou ZKL naprosto bez problémů...SKF je v tomhle případě předraženej luxus...
Datum: 07. listopadu 2010 11:25
Jméno: Gori
IP: uživatel10643
 na kluku urcite SKF,vydrzia celu sezonu -na zavodnom motore!
Datum: 07. listopadu 2010 10:50
 hoonza: ZKL je český výrobce ložisek a ZKL a KINEX není rozhodně to samé...
Datum: 06. listopadu 2010 20:37
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Není pravda, ZKL neboli KINEX jsou slovensky ložiška už
Datum: 06. listopadu 2010 18:14
Jméno: john
IP: uživatel10590
 ok díky,jen jsem se chtěl ujistit protože sesa tady píše u těch ložisek na pincka značka ZVL naše ložisko..díky
Datum: 06. listopadu 2010 15:30
 ZVL jsou slovenské...ZKL jsou české
Datum: 06. listopadu 2010 15:27
 Čus draci chci si tady na FK koupit mezilamelu ale jakou?Jaká je lepší Mezilamea-prolis nebo dulkovaná?A ještě by mě zajímalo jaký kvality jsou ty Futírka převodovky PIO jestli to je dobrej matroš či mosaz nebo bronz?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 8:38
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 když použiješ správnej olej, nikdo ti ovšem neřekne kterej to je, protože jsem si všimnul že tady se převodová oleje už i míchaji aby přenesly ty kulervoucí výkony tak je to jedno jakou plechovou lamelu použiješ. povrch lamely nemá vliv na funkčnost, je to pouze výrobně -technologická věc. k těm pouzdrům. ty víš z jakýho materiálu mají ty pouzdra být? asi ne, jinak by ses neptal jestli jsou z bronzu, mosazi, nebo "dobrýho matroše". takže nelaboruj a klidně je namontuj stejně jako ostatni.
Datum: 06. ledna 2011 8:38
 Zdravím draci, dlouho jsem tu nebyl. Mám jeden dotaz. Je stejná vidlička řazení u 555 a 20, 21, 23 ? Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je
Datum: 06. listopadu 2010 23:55
 zdar, potřebuju jednu radu. chci do mustanga strčit spojkový tyčky a kuličku. Mám to tam nastrkat zestrany nebo musim rozdělávat lamely? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 21:52
 A dej prvni krátkou tyčinku,pak kuličku a pak delší tyčinku ...
protože kdyby si to dělal ze strany od spojky tak to musíš dát opačně....
Datum: 04. listopadu 2010 21:52
 díky moc (dělám to poprvně a ještě v tom nejsem tolik sběhlej)
Datum: 04. listopadu 2010 21:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 sundas pravej karter... a tam jak je sekundarni kolecko tak u prostred je dírka a tam se to strka
Datum: 04. listopadu 2010 20:58
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 čau dneska jsem si koupil sekundárný kolečko vyměnil jsem je a najednou nastartuju svou jawu 21 a sekundárný kolečko drhne o guferu a jede mě tak 45km po rovině jak to mám spravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 19:31
 tak tam ti může drhnout jedině matka. musíš to víc dotáhnout aby to sedlo na tu rozpěrku
Datum: 04. listopadu 2010 19:31
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ta Tam je když jsem dělal go motoru tak jsem ju tam dával mě to dře tam jak se šteluje spojka v právem krytu motoru.
Datum: 04. listopadu 2010 19:26
 chybí ti tam rozpěrka
Datum: 04. listopadu 2010 19:17
 Zdravim, mám problém na babettě 207 při startování se netočí motor a ani zapalování, točí se jen polovina spojky a nevím čím to muže být. prosím o odbornou radu předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 12:51
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Prokluhuje spojka...
Datum: 31. října 2010 12:51
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud nevnikl olej do spojkového bubnu,je potřeba vyměnit startovací čelisti (2ks).Tyto čelisti roztáčejí spojkový buben a
zároveň i těleso segmentu rozběhových čelistí. Když jsou startovací čelisti opotřebované ,nedosáhnou na obvod bubnu. Problém
nastane i při zaolejovaném bubnu.
Datum: 31. října 2010 12:48
 Sjeté čelisti nebo mastný buben spojky. Rozdělej to,podivej se v jakém stavu je obložení na čelistech,jestlibude dobré tak buben pořádně odmasti čistým benzinem a čelisti taky.
Datum: 31. října 2010 12:24
Jméno: ada
IP: uživatel8140
 Ahoj, mám dotaz ohledne babetty 210. Stává se mi že tam skočí "neutrál" a nemužu se rozjet ( nesepne spojka) někdy staci chcipnout motor a opet ho nastartovat a jde to, už si nevím rady zkusil jsem vse nevite nekdo cim by to mohlo být? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2010 13:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Jo, stává se to  to je ozubeným kolem v převodovce, a ten olej si myslím že teď nepomůže, můj kámoš měl ten samý problém že tam měl jakoby neutral, budeš muset rozpulit motor, a dá nový ozub. kolo., je to hračka, jestli si někdy půlil motor
Datum: 30. října 2010 13:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jako první vyměň olej v převodovce ( M6A ). Když to nepomůže ,může být vymačkaná plocha pro válečky volnoběžky. Potom
bys musel vyměnit ozubené kolo volnoběžky.
Datum: 30. října 2010 11:35
 Na babetě a neutrál  trochu kravina ne když je to automat
Datum: 30. října 2010 11:14
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau u fichtla me zespod motoru občas kape převodový olej po kapkách třeba 3kapky deně ale motor nechci rozdělavat a měnit těsnění , šrouby tam sou dotahlí dost dá se to něják obejít nebo budu muset častěji dolívat převodový olej? nebo rozdělat komplet motor a vyměnit těsnění dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 15:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to je uplně normální u tychto starých motorů. Uvědom si že to nikdy krásně těsnit nebude. Tři kapky je nic. Kdybys pod tim měl kaluž tak potm bys to musel přetěsnit ale když ukápnou tři kapky tak to nech
Datum: 01. listopadu 2010 15:04
Jméno: davsonz
IP: uživatel10608
 na to žádná finta není, jedině přetěsnit celej motor, nic na tom není
Datum: 29. října 2010 22:36
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já bych se radši spokojil s tim, že se mi to časem ,,orosí,,
Datum: 29. října 2010 22:35
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 3 kapky deně to je pohoda nech to tak to nic není.
Datum: 29. října 2010 22:22
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , mám dotaz ohledně spojky na Pionýrovi.O velký prázdninách (3 měsíce zpět ) jsem normálně jezdil na fechtlovi.Pak tak od září stál a ted hned jak jsem chtěl jezdit tak sem vymenil zadni kolo.Ovšem po výměně vůbec nefunguje spojka.Myslel sem že se mi nějak vytratila kulička mezi tyčkama u spojky ale když sem jí tam dal tak to nic nepomohlo.Jen jde páčka na řídítkách trochu víc ztuha.Nevěděl by někdo čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsou slepený lamely tak to postav proti zdi , tůruj to a nacpi tam za 1 a uvidíš jak povolej
Datum: 29. října 2010 19:32
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 asi maš slepené lamely skus jedit a mačkat na spojku melo by to pustit
Datum: 29. října 2010 19:20
 zdar draci mám otázku jsou lamely na fichtla stejné jako na pařeza 550 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2010 11:58
 jestli myslíš fichtla jako 05 a vejš tak jsou jiné.....
Datum: 29. října 2010 11:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 29. října 2010 22:58
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 29. října 2010 22:58
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no když už ste u toho, tak neslouží ani k tomu zastavení
Datum: 29. října 2010 22:54
 a ani neslouzi k razeni kvaltu..k razeni kvaltu slouzi radici automat.spojka pouze ''vyradi'' prevodovku aby se v ni ''netocili kolecka'' pri razeni
Datum: 29. října 2010 22:41
 omyl spojka není hnací ústrojí
Datum: 29. října 2010 22:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Spojka je hnací ústrojí od převodovky ke klikovce. Slouží k rozjezdu,žazení kvaltů a k zastavení
Datum: 29. října 2010 20:24
 Radši si kup filtr a nejezdi na ředidlo,v tom najdeš výkonu víc...
Datum: 29. října 2010 9:20
 popsal sem ti to do podrobnosti,nevim jak moc znas funkci motoru,tak aby si to nevzal jako ze bych te chtel poucovat neb z tebe delat vola,to v zadnem pripade tak neber
Datum: 28. října 2010 22:23
 kdyz vezmeme v uvahu,ze motor spravne zapaluje a spaluje smes (to znamena ze se dobre vytaci,dobre de do otacek a jde do maximalnich otacek,co motor dovoluje) a bude spatna spojka,tak ano.Jak se toci klikovka (klikovka se roztaci tim jak se ti hejbe pist nahoru a dolu),tak se toci i spojka..ta prenasi silu (kdyz je od sebe,tak vlastne klouze a v prevodovce se zadna ozubena kola netoci..kdyz je sepnuta,korky se pritisknou ke spojkovemu kosi a ten uvnitr motoru roztaci prevodova kolecka) to znamena,ze kdyz bude spatna spojka a bude klouzat i kdyz bude ''sepnuta'' k sobe,bude to jako kdyby si pri jize trosicku drzel spojku,to znamena vysoky otacky,mala rychlost a sila..
Datum: 28. října 2010 22:23
 když funguje špatně jede se špatně nebo vůbec
Datum: 28. října 2010 20:52
 Tak podle toho na jaký... Na výkon samotného hnacího ustrojí asi ne alena výkon celkového motoru jako aj s převodovkou má-když klouže
Datum: 28. října 2010 20:51
 Dobrý den, když budu kupovat novou rozetu a řetěz na 250/353 tak bude to hodně kurvit řetěz když nechám primárko to ktery tam bylo když má ještě zuby jakštakš?  Nebo je ptořeba koupit bezpodmínečně novy primárko.Díky  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:47
 muze stat kolem 300 je tu taky, hlavne koukni na rozmery staryho retezu resp. koukni do prirucky jakej tam ma bejt.
Datum: 28. října 2010 20:47
 No dívám se stojí 550 a ten Favoriťáckej stoji kolik?
Datum: 28. října 2010 20:30
 jj vyplati se to a zrovna kup kvalitnejsi, nez ten Favorit myslim, ze tam jde ČZ 428 ma ho tu i SESA je sice drazsi, ale vydrzi dyl
Datum: 28. října 2010 20:21
 No tak rovnou vyměním všecky  .U nás stojí jen řetěz a rozeta rovnej 1000Kč.
Datum: 28. října 2010 20:19
 kdyz nechas stary sekundarni kolecko tak se retez bude opotrebovavat rychlejc. Pravidlem je, ze kdyz se meni retez tak se menej i kolecka (ono to maly kolecko nestoji tolik)
Datum: 28. října 2010 20:16
 No moment tak vyměním jenom řetěz a Rozetu a v motoru to náhonový kolečko nechám stary tak se stane co?
Datum: 28. října 2010 20:12
 kdyz nechas stary primarko tak to sekundarnimu retezu vadit nebude. Pokud nevymenis sekundarko tak se bude retez opotrebovavat rychlejc.
Datum: 28. října 2010 20:02
 Zdar draci, mam na vás prosbu a sice poradit, nevim uz co dělat. Mam fichtla 555, menil jsem korky v lamele (jednolamelová spojka) myslel jsem ze to bude v poho, ale po pak kilometrech zacala pri vyssich otackach prokluzovat lamela takze to nejde do otacek takze to nemuzu rozjet.. Chtel bych se zeptat jestli by se do toho motoru z 555 dala narvat dvojlamelova spojka jak u ostatnich typu(05,20,21,23) Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 19:31
 ok tak dik, uvidim co se da delat.
Datum: 28. října 2010 19:31
 ¨jde to- proste predelat celej spojkovej kos- vyndas lamely- a pak sroubovakem odchlip=nes ten plisek- tu pojistku pod tou 14 matkou- tu matku oddelas a musis celou spojku vymenit- pod viko motoru se ti to vejde
Datum: 28. října 2010 19:09
 no jo ale tam jde o to ze u teto spojky jsou 3 koliky- tudiz 3 pruziny. u novejsiho typu je jich 5, musel bych to cele prestavet, o to mi nejde ale nevim jestli se to vejde do toho kastlu..
Datum: 28. října 2010 18:47
 jo klidne to tam muzes dat - celo spojku z normalniho pionyra- bez problému
Datum: 28. října 2010 18:32
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 jak mam nastavit spojku kdeys mam nove lameli
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 15:42
 pořád stejně.nesmí klouzat a musí vypínat
Datum: 28. října 2010 15:42
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:41
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 ja na nem litam pekne dlouho.. mam 95 kg... a mam motor po GO a nezda se mi ze by to jelo o tolik pomalejc.. a sili to ma dosti  (jezdim stim na polnackach)
Datum: 28. října 2010 20:41
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Ja si koupim 11 kolečko
Datum: 28. října 2010 17:39
Jméno: vojta
IP: uživatel10598
 je 10,11,12,13,15 zube kolečko čim vic zubu tim je to rychlejši a čim min tak to je pomalejši ,ale silnějši že tě to vytahne do věčich kopcu
Datum: 28. října 2010 14:50
 Tohle kolečko je už fakt do terenu ja s nim jezdil na zavodech a ma to silu ale jede to pomalu na jezdeni po poli bych si to nevybral.
Datum: 28. října 2010 13:38
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 ,Ale já jezdím většinu na polnačkach nebo na louce.
Datum: 28. října 2010 11:41
 tady ti zkušenosti asi nepomužou, já mam 11/55 a možná bych to 10z uvítal. Záleží na stavu motoru, bude se oproti oryg kolečku značně vytáčet, na silnici zbytečný...
Datum: 28. října 2010 11:18
 Čau.Prosím Vás můžu na mustangu dát jak jsou lamely a pak je přítlačák . pak jsou ty pružinky na tom zvtchu podložky a pak segrovky.můžu dát místo těch tenkých podložek normální podložky ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:35
 ahoj, normalne se to dava, lepsi zpusob napsal Ondragam - plisky maji okraje, ktere zamezuji vypadnuti segrovek...toto lepsi robit ve dvou ci si udelat paku s vetsi tloustkou materialu...
Datum: 28. října 2010 13:35
 Já tam dávám ty tenký podložky a nad ně ještě takový veliký 1mm silný podložky a bez problémů, jenom pak musíš mít sílu
Datum: 27. října 2010 21:51
 ok.díky moc
Datum: 27. října 2010 21:50
 klidně je tam dej... Taky je tam dávám a už hodně let mi to jezdí bezproblémů
Datum: 27. října 2010 21:41
 zdravim chtel bych se zeptat cim to muze byt.jel sem najednou mi povolila spojka a porad neco dre ale nevim co oddelal sem viko spojky a pruzinky v poho nevite cim to muze byt myslite ze muze ten retez dret o kartery treba nebo co diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2010 8:45
 pravděpodobně se povolila matka co drží celou spojku a ta ted drhne o víko.spolku musíš rozebrat, vyměnít zajištovací podložku a znova složit. spojka NESMÍ na hřídeli cestovat směrem ven z motoru!!!
Datum: 28. října 2010 8:45
|



|