slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer,chtěl bych se zeptatjestli se ještě vyrábí ozubené kolečko do náhonu tachometru jawa 20,to do kterého se zasune lanko.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
jestli myslíš šneka tak ano prodává...ale je to podle mě dost drahý no..tady máš odkaz http://motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=299&sName=Soukoli-rychlomeru sesa to bužela nemá v nabídce :-( ale uvítal bych to :-) a byl bych šťastnej kdyby jednou třeba prodával tak za menší cenu....
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel5084    
Dobrý podvečer , ňejak mi nejde zařadit z ničeho nic ... :-( jawa 05 .. poradte prosím ! děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel5084    
Je tam neutrál a o indučku se to neopírá !
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
Podiv se jestli se páka s táhlem o něco neopírá většinou o indukčku, nebo nemáš tam náhodou 3 nebo 1
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: china      E-mail:      IP: uživatel7208    
Zdravím scháním díly neo celý motor do yamasaki ym 125 chopper ale nikde nemůžu na netu najít žádnou prodejnu na tohodle číňana pokud někdo máte, nebo víte o nějký prodejně prosím kontaktujte mě Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Víš co mi můžeš      E-mail:      IP: uživatel7208    
né že oni neuměj dělat motory, ale lidi se k tomu chovaj jak prasata víš...
 
 
Datum: 11. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak oni už neumí udělat ani motory....
 
 
Datum: 10. listopadu 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel10590    
čus,ložiska ZVl jsou český nebo to jsou ZKL? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel10590    
Mám to na renovaci a chci aby to už bylo pořádný a na furt!Dám tam SKFka ;-) díky hoši
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF přežijou celýho fichtla a možná i majitele :-) .Teda ne v závodních podmínkách
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gori: na sériovce jsou ZKL naprosto bez problémů...SKF je v tomhle případě předraženej luxus...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10643    
na kluku urcite SKF,vydrzia celu sezonu -na zavodnom motore!
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoonza: ZKL je český výrobce ložisek a ZKL a KINEX není rozhodně to samé...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Není pravda, ZKL neboli KINEX jsou slovensky ložiška už
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel10590    
ok díky,jen jsem se chtěl ujistit protože sesa tady píše u těch ložisek na pincka značka ZVL naše ložisko..díky ;-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZVL jsou slovenské...ZKL jsou české
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Tom559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci chci si tady na FK koupit mezilamelu ale jakou?Jaká je lepší Mezilamea-prolis nebo dulkovaná?A ještě by mě zajímalo jaký kvality jsou ty Futírka převodovky PIO jestli to je dobrej matroš či mosaz nebo bronz?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
když použiješ správnej olej, nikdo ti ovšem neřekne kterej to je, protože jsem si všimnul že tady se převodová oleje už i míchaji aby přenesly ty kulervoucí výkony tak je to jedno jakou plechovou lamelu použiješ. povrch lamely nemá vliv na funkčnost, je to pouze výrobně -technologická věc. k těm pouzdrům. ty víš z jakýho materiálu mají ty pouzdra být? asi ne, jinak by ses neptal jestli jsou z bronzu, mosazi, nebo "dobrýho matroše". takže nelaboruj a klidně je namontuj stejně jako ostatni.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, dlouho jsem tu nebyl. Mám jeden dotaz. Je stejná vidlička řazení u 555 a 20, 21, 23 ? Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo je
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, potřebuju jednu radu. chci do mustanga strčit spojkový tyčky a kuličku. Mám to tam nastrkat zestrany nebo musim rozdělávat lamely? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dej prvni krátkou tyčinku,pak kuličku a pak delší tyčinku ... protože kdyby si to dělal ze strany od spojky tak to musíš dát opačně....
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc (dělám to poprvně a ještě v tom nejsem tolik sběhlej)
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
sundas pravej karter... a tam jak je sekundarni kolecko tak u prostred je dírka a tam se to strka :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
čau dneska jsem si koupil sekundárný kolečko vyměnil jsem je a najednou nastartuju svou jawu 21 a sekundárný kolečko drhne o guferu a jede mě tak 45km po rovině jak to mám spravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam ti může drhnout jedině matka. musíš to víc dotáhnout aby to sedlo na tu rozpěrku
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
Ta Tam je když jsem dělal go motoru tak jsem ju tam dával mě to dře tam jak se šteluje spojka v právem krytu motoru.
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chybí ti tam rozpěrka
 
 
Datum: 04. listopadu 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: pesdon      E-mail:      IP: uživatel5084    
Zdravim, mám problém na babettě 207 při startování se netočí motor a ani zapalování, točí se jen polovina spojky a nevím čím to muže být. prosím o odbornou radu předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: lIl      IP: uživatel10027    
Prokluhuje spojka...
 
 
Datum: 31. října 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pokud nevnikl olej do spojkového bubnu,je potřeba vyměnit startovací čelisti (2ks).Tyto čelisti roztáčejí spojkový buben a zároveň i těleso segmentu rozběhových čelistí. Když jsou startovací čelisti opotřebované ,nedosáhnou na obvod bubnu. Problém nastane i při zaolejovaném bubnu.
 
 
Datum: 31. října 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sjeté čelisti nebo mastný buben spojky. Rozdělej to,podivej se v jakém stavu je obložení na čelistech,jestlibude dobré tak buben pořádně odmasti čistým benzinem a čelisti taky.
 
 
Datum: 31. října 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel8140    
Ahoj, mám dotaz ohledne babetty 210. Stává se mi že tam skočí "neutrál" a nemužu se rozjet ( nesepne spojka) někdy staci chcipnout motor a opet ho nastartovat a jde to, už si nevím rady zkusil jsem vse nevite nekdo cim by to mohlo být? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Jo, stává se to :-) to je ozubeným kolem v převodovce, a ten olej si myslím že teď nepomůže, můj kámoš měl ten samý problém že tam měl jakoby neutral, budeš muset rozpulit motor, a dá nový ozub. kolo., je to hračka, jestli si někdy půlil motor :-)
 
 
Datum: 30. října 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jako první vyměň olej v převodovce ( M6A ). Když to nepomůže ,může být vymačkaná plocha pro válečky volnoběžky. Potom bys musel vyměnit ozubené kolo volnoběžky.
 
 
Datum: 30. října 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na babetě a neutrál :-D trochu kravina ne když je to automat :-D
 
 
Datum: 30. října 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
čau u fichtla me zespod motoru občas kape převodový olej po kapkách třeba 3kapky deně ale motor nechci rozdělavat a měnit těsnění , šrouby tam sou dotahlí dost dá se to něják obejít nebo budu muset častěji dolívat převodový olej? nebo rozdělat komplet motor a vyměnit těsnění dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
to je uplně normální u tychto starých motorů. Uvědom si že to nikdy krásně těsnit nebude. Tři kapky je nic. Kdybys pod tim měl kaluž tak potm bys to musel přetěsnit ale když ukápnou tři kapky tak to nech
 
 
Datum: 01. listopadu 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: davsonz      IP: uživatel10608    
na to žádná finta není, jedině přetěsnit celej motor, nic na tom není ;-)
 
 
Datum: 29. října 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já bych se radši spokojil s tim, že se mi to časem ,,orosí,,
 
 
Datum: 29. října 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
3 kapky deně to je pohoda nech to tak to nic není.
 
 
Datum: 29. října 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Zdravím , mám dotaz ohledně spojky na Pionýrovi.O velký prázdninách (3 měsíce zpět ) jsem normálně jezdil na fechtlovi.Pak tak od září stál a ted hned jak jsem chtěl jezdit tak sem vymenil zadni kolo.Ovšem po výměně vůbec nefunguje spojka.Myslel sem že se mi nějak vytratila kulička mezi tyčkama u spojky ale když sem jí tam dal tak to nic nepomohlo.Jen jde páčka na řídítkách trochu víc ztuha.Nevěděl by někdo čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli jsou slepený lamely tak to postav proti zdi , tůruj to a nacpi tam za 1 a uvidíš jak povolej
 
 
Datum: 29. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
asi maš slepené lamely skus jedit a mačkat na spojku melo by to pustit
 
 
Datum: 29. října 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám otázku jsou lamely na fichtla stejné jako na pařeza 550 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš fichtla jako 05 a vejš tak jsou jiné.....
 
 
Datum: 29. října 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar má spojka vliv na výkon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
 
 
Datum: 29. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
no když už ste u toho, tak neslouží ani k tomu zastavení :-)
 
 
Datum: 29. října 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ani neslouzi k razeni kvaltu..k razeni kvaltu slouzi radici automat.spojka pouze ''vyradi'' prevodovku aby se v ni ''netocili kolecka'' pri razeni :-D
 
 
Datum: 29. října 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omyl spojka není hnací ústrojí
 
 
Datum: 29. října 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Spojka je hnací ústrojí od převodovky ke klikovce. Slouží k rozjezdu,žazení kvaltů a k zastavení
 
 
Datum: 29. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši si kup filtr a nejezdi na ředidlo,v tom najdeš výkonu víc...
 
 
Datum: 29. října 2010 9:20
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
popsal sem ti to do podrobnosti,nevim jak moc znas funkci motoru,tak aby si to nevzal jako ze bych te chtel poucovat neb z tebe delat vola,to v zadnem pripade tak neber :-)
 
 
Datum: 28. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz vezmeme v uvahu,ze motor spravne zapaluje a spaluje smes (to znamena ze se dobre vytaci,dobre de do otacek a jde do maximalnich otacek,co motor dovoluje) a bude spatna spojka,tak ano.Jak se toci klikovka (klikovka se roztaci tim jak se ti hejbe pist nahoru a dolu),tak se toci i spojka..ta prenasi silu (kdyz je od sebe,tak vlastne klouze a v prevodovce se zadna ozubena kola netoci..kdyz je sepnuta,korky se pritisknou ke spojkovemu kosi a ten uvnitr motoru roztaci prevodova kolecka) to znamena,ze kdyz bude spatna spojka a bude klouzat i kdyz bude ''sepnuta'' k sobe,bude to jako kdyby si pri jize trosicku drzel spojku,to znamena vysoky otacky,mala rychlost a sila..
 
 
Datum: 28. října 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když funguje špatně jede se špatně nebo vůbec
 
 
Datum: 28. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak podle toho na jaký... Na výkon samotného hnacího ustrojí asi ne alena výkon celkového motoru jako aj s převodovkou má-když klouže
 
 
Datum: 28. října 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, když budu kupovat novou rozetu a řetěz na 250/353 tak bude to hodně kurvit řetěz když nechám primárko to ktery tam bylo když má ještě zuby jakštakš?:-)Nebo je ptořeba koupit bezpodmínečně novy primárko.Díky :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze stat kolem 300 je tu taky, hlavne koukni na rozmery staryho retezu resp. koukni do prirucky jakej tam ma bejt.
 
 
Datum: 28. října 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dívám se stojí 550 a ten Favoriťáckej stoji kolik?
 
 
Datum: 28. října 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj vyplati se to a zrovna kup kvalitnejsi, nez ten Favorit myslim, ze tam jde ČZ 428 ma ho tu i SESA je sice drazsi, ale vydrzi dyl
 
 
Datum: 28. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak rovnou vyměním všecky :-).U nás stojí jen řetěz a rozeta rovnej 1000Kč.
 
 
Datum: 28. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nechas stary sekundarni kolecko tak se retez bude opotrebovavat rychlejc. Pravidlem je, ze kdyz se meni retez tak se menej i kolecka (ono to maly kolecko nestoji tolik)
 
 
Datum: 28. října 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No moment tak vyměním jenom řetěz a Rozetu a v motoru to náhonový kolečko nechám stary tak se stane co?
 
 
Datum: 28. října 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz nechas stary primarko tak to sekundarnimu retezu vadit nebude. Pokud nevymenis sekundarko tak se bude retez opotrebovavat rychlejc.
 
 
Datum: 28. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mam na vás prosbu a sice poradit, nevim uz co dělat. Mam fichtla 555, menil jsem korky v lamele (jednolamelová spojka) myslel jsem ze to bude v poho, ale po pak kilometrech zacala pri vyssich otackach prokluzovat lamela takze to nejde do otacek takze to nemuzu rozjet.. Chtel bych se zeptat jestli by se do toho motoru z 555 dala narvat dvojlamelova spojka jak u ostatnich typu(05,20,21,23) Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak dik, uvidim co se da delat.
 
 
Datum: 28. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨jde to- proste predelat celej spojkovej kos- vyndas lamely- a pak sroubovakem odchlip=nes ten plisek- tu pojistku pod tou 14 matkou- tu matku oddelas a musis celou spojku vymenit- pod viko motoru se ti to vejde
 
 
Datum: 28. října 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo ale tam jde o to ze u teto spojky jsou 3 koliky- tudiz 3 pruziny. u novejsiho typu je jich 5, musel bych to cele prestavet, o to mi nejde ale nevim jestli se to vejde do toho kastlu..
 
 
Datum: 28. října 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo klidne to tam muzes dat - celo spojku z normalniho pionyra- bez problému
 
 
Datum: 28. října 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
jak mam nastavit spojku kdeys mam nove lameli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořád stejně.nesmí klouzat a musí vypínat
 
 
Datum: 28. října 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Čau jaké mate skošenisti s tymto sekundarnym kolečkem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2030.html. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
ja na nem litam pekne dlouho.. mam 95 kg... a mam motor po GO a nezda se mi ze by to jelo o tolik pomalejc.. a sili to ma dosti :-) (jezdim stim na polnackach)
 
 
Datum: 28. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Ja si koupim 11 kolečko
 
 
Datum: 28. října 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel10598    
je 10,11,12,13,15 zube kolečko čim vic zubu tim je to rychlejši a čim min tak to je pomalejši ,ale silnějši že tě to vytahne do věčich kopcu
 
 
Datum: 28. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel2049    
Tohle kolečko je už fakt do terenu ja s nim jezdil na zavodech a ma to silu ale jede to pomalu na jezdeni po poli bych si to nevybral.
 
 
Datum: 28. října 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
,Ale já jezdím většinu na polnačkach nebo na louce.
 
 
Datum: 28. října 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady ti zkušenosti asi nepomužou, já mam 11/55 a možná bych to 10z uvítal. Záleží na stavu motoru, bude se oproti oryg kolečku značně vytáčet, na silnici zbytečný...
 
 
Datum: 28. října 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau.Prosím Vás můžu na mustangu dát jak jsou lamely a pak je přítlačák . pak jsou ty pružinky na tom zvtchu podložky a pak segrovky.můžu dát místo těch tenkých podložek normální podložky ? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, normalne se to dava, lepsi zpusob napsal Ondragam - plisky maji okraje, ktere zamezuji vypadnuti segrovek...toto lepsi robit ve dvou ci si udelat paku s vetsi tloustkou materialu...
 
 
Datum: 28. října 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam dávám ty tenký podložky a nad ně ještě takový veliký 1mm silný podložky a bez problémů, jenom pak musíš mít sílu :-)
 
 
Datum: 27. října 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok.díky moc
 
 
Datum: 27. října 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně je tam dej... Taky je tam dávám a už hodně let mi to jezdí bezproblémů
 
 
Datum: 27. října 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: mat-aa      E-mail:      IP: uživatel9904    
zdravim chtel bych se zeptat cim to muze byt.jel sem najednou mi povolila spojka a porad neco dre ale nevim co oddelal sem viko spojky a pruzinky v poho nevite cim to muze byt myslite ze muze ten retez dret o kartery treba nebo co diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně se povolila matka co drží celou spojku a ta ted drhne o víko.spolku musíš rozebrat, vyměnít zajištovací podložku a znova složit. spojka NESMÍ na hřídeli cestovat směrem ven z motoru!!!
 
 
Datum: 28. října 2010 8:45
 
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 5:56:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu