Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci chtěl bych se zeptat jestli někdo neví o nějakým návodu u čezety 175/477 jak vyměnit lamelu na spojce....ještě jsem to nedělal,nebo-li motor nepůlil tak nevím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 23:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 motor netřeba půlit, stačí sundat levej dekl, pod nim máš spojku, tam stačí vyndat 3 klínky co drží lamely a vyndat je ven... podrobnej návod na http://www.cezeta487.ic.cz v sekci návody
Datum: 10. září 2010 23:35
 mám na fechtlovi novu převodovku a také kraviny mám to komplet po GO a převodovka celá nová a ted sem to složil a všechno ok ale nejde mě neutrál pod 1 musím ho dat pod 2...nevíte někdo čím to može byt???....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2010 20:29
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ to je jasny na to zvyknes
Datum: 10. září 2010 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel455
 jo jo to sem taky slyšel prej si to sedne no uvidíme mě to nějak netrápí ale pulit to nebudu mě to neva ten neutrál
Datum: 10. září 2010 14:30
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJJ můj problémm.....Já to vyřešil opetrozebráním a pak už to bylo ok a to sem měnil jen automat a začalo to dělat.. ae možna si to ješte sedne
Datum: 09. září 2010 21:43
 Na babette 210 mi naskoci motor a je tam neutral (neni zarazena rychlost)jednicka tam skoci az s mopedem zaslapnu a pri tom tam nekdy skoci dvojka.
prosim o radu jak to vyresit
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 15:26
 Jednoznačně volnoběžka(předlohová hřídel) musí se půlit motor. Ale nejdřív zkus vyměnit převodovej olej a jestli to nepomůžu tak vyměnit celou volnoběžku
Datum: 11. září 2010 15:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 210 nemá neutral. Buď to má jedičku nebo dvojku. Ale pokud to tak je, tak by to chtělo možná vyměnit spojky.
Datum: 10. září 2010 17:22
 ahoj lidi může se fík rozjet na dvojku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 17:45
Jméno: David
IP: uživatel2156
 ROzjedu se i na 3...ale spojka dostává zabrat
Datum: 09. září 2010 17:45
 U mě na půl plynu úplně krásně jako na sériovce jednička
Datum: 09. září 2010 17:13
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jj 2 v poho i na 05..
Datum: 09. září 2010 17:04
Jméno: kubiq
IP: uživatel10365
 určitě může v základu bez úprav upně napohodu a když upravíš motor tak já třebas fíka dám na zadní i 3 díky upavám prostě pokud není vyběhanej motor kterej je v origo stavu tak v pohodě draku
Datum: 09. září 2010 16:52
 Co myslíš? Můj to s plným kotlem dá.
Datum: 09. září 2010 16:48
 Ahoj draci,vyměnil jsem kompet spojkové čelisti,vše odmastil,vyčistil,a nemůžu nastarovat resp.roztočit motor,jako by tam něco prokuzovalo.Už fakt nevím co s tím. Help,help,help!!! dÍk za každou radu,babča 210.Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2010 15:37
 *přibrousit
Datum: 11. září 2010 15:37
 jestli máš dobře poskládáno, tak zkus obložení trochu břibrousit podle tvaru bubnu
Datum: 11. září 2010 15:36
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 kolecko ma podla mna pravdu mas ich naopak to mozes tocit na pedaloch aj 30km/h a nic sa nestane
Datum: 08. září 2010 21:02
 typuju to, že si je dal obráceně...
Datum: 08. září 2010 18:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No měl jsem něco podobného. Ono ty pakny se blbě odamšťují. Pokud se ti na ně dostal při zamontování olej, tak je zase můžeš měnit. možná jsi je blbě zamontil
Datum: 08. září 2010 18:26
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čau draci vyskytl se mi na fíku problém s řazením a to že když ho nakopnu a chci dat 1 tak jí tam prostě nedám, tak dám radičku dolu na 2 a rozjedu se s 2 a zkouším podřadit tak se tam někdy ta jednička da.Ale prostě jak se snažím dát jeedničku tak proste ne je tam pořád neutral..Prosím v čem je problém fichtl je po GO a asi si to nesedne protože mi to nikdy nedělalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2010 17:02
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Počkat co myslíš???Já jako myslím vidličku řazení ke kterem karteru má byt ta špička víš jak to myslím ??estli k levému kde je spojka a nebo k pravemu kde je zapalko.
Datum: 09. září 2010 17:02
 Když stavíš motor, tak musíš čumět na tu špičku, takže to máš blbě. Aneb špička musí mířit doleva po směru jízdy.
Datum: 09. září 2010 16:59
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 NN o nic mi nedrhla ani nebyl automat povolený.Ted mám rozebraný motor a poskládal jsem převodovku.. vyzkoušel jsem to v rozebranym motoru a řadí to takže uvidíme držte palce at to potom řadí  jo a ješte jak mam karter pravý tak tam má být v něm vidlička dolu tou špičkou díky.
Datum: 09. září 2010 16:23
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 co povolený šroubky který drží řadící automat v karterech? nejsou povolený? jsou tam správný?
Datum: 09. září 2010 12:35
 nedrhne ti řadička o něco?mě se opírala o indukční cívku a šli tam jenom rychlost dolů navrch ne
Datum: 08. září 2010 20:13
 No a cp takhle ohnuta vidlicka? Mohla by to delat. Potom se muze stat prave to co rikas.
Datum: 08. září 2010 19:31
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Já tam mám jednu velkou a ložisko.A 20-23 tam maji jednu malou+ ložisko a druhou větší.A o zkracování jsem neslyšel.
Datum: 08. září 2010 16:37
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Tak zkus jemně povolovat páčku spojky a furt zasouvat kvalt, protože se můžou kolečka zastavit proti sobě tím pádem to tam nedáš. Ještě mám dotaz máš origo spojkovou tyčku? protože když koupím novou tak ji musím do 05 zkracovat tak jestli s tím nemáš zkušenost.
Datum: 08. září 2010 15:44
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ale to nejde vubec už nahoru jak kdyby ste skoušeli dat z 1 jeste nahoru prostě vubec nejde hodit kvalt.
Datum: 08. září 2010 12:38
 Mě to dělá taky 555 po GO, v manuálu se píše, že při řazení se máš kousek postrčit dopředu.
Datum: 08. září 2010 11:18
Jméno: Fojta
IP: uživatel4212
 Zdar zas, o kolik mám zkrátit primární řetěz na fichtlovy , jestliže tam chci dát 9-ti zub ? A kolik zubů má originální primární řetězové kolečko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 20:33
Jméno: kubiq
IP: uživatel10365
 ahoj hele základní je 14 z a pokud si pořídíš odsud 9z kolečko na pimár tak si kup i nýtovací spojku a uřízneš 2 články myslím že to vychází dáč tam nýtovací spojku pro primár roznýtuješ a je a pozor chce to vytahanejší řetěz já udelal tu chybu že sem dal nový lamely tenhle pimár a nový řetěz azvuk když jde do otáček to má jak motoovka, protože je to všemi novými komponenty moc napnuto, ale až budeš řetěz zkracovat tak si ho přilož a poznáš o kolik
Datum: 08. září 2010 20:33
Jméno: Fojta
IP: uživatel4212
 Zdarec, nenašel jsem tady řetěz pro tuning 9z. primární kolečko. Je tady vůbec ? díke¨s
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 9:23
 Zdravím  sháním páčku spojky na Jawu Dandy 50, ale nikde ji nemůžu najít.. nevíte někdo, jestli tam nepasuje páčka z jiné motorky např. z Mosquita? Ta ve fichtl krámku totiž je.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 23:30
 Zdar draci. Mam problém se spojkou. Vůbec nevystavuje. Jsou tam nové lamely a nové lanko. Prosím poraďte co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:36
 Musíš to pořádně projet ony časem povolí. Nebo známí je o trochu obrousí šmirgl papírem a spojka mu chodí jak hodinky hned od začátku pěkně vypína vše jak ma být !
Datum: 07. září 2010 19:36
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Jestli jsi kupoval hotový přebroušený lamely tak v tom bych problém neviděl ale to jak píše bobacz bych řekl asi tak -nový lamely se musí v motoru napít olejem a musí si sednout -já je dával minulý měsíc a bylo to trochu podobné ale po ujetí pár kiláků bylo vše OK.SAmozřejmě seřízení je taky důležité.
Datum: 07. září 2010 19:14
 Dík za rady. Ferodo nemam, a s těma lamelama už nevim, ale zítra to vyzkoušim.
Datum: 06. září 2010 22:13
 Nešli lamele nasadit na koš hrubou silou? Pokud jo tak tam bude problém.
Datum: 06. září 2010 21:48
 nemáš náhodou ferodo?
Datum: 06. září 2010 21:37
 když jsem ěl já úplně novou spojku a chtěl jsem zařadit poprvé jedničku tak to nešlo. Párkartá na vyplý motor se zmáčklou spojkou jsem projel okolo silnice a poté nastartoval bylo to lepší akorát tentokrát po zmáčknutí to hned chcíplo takže se na jedničku raztlačit a hned jet a po 20 minutách jízdy bylo tak jak má.
Datum: 06. září 2010 18:42
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Pošteluj se šroubkem na pravém víku spojky přitahni ho a bude to ok..
Datum: 06. září 2010 18:36
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 zdravim našel jsem ve stodole jawu 20 tak jsem ji projel ale nechápu prcč má nahoru jedničku 1prví dolu dvojku druhou trojlu pak zas neutál a polohu dolů a pak ještě jednu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 18:37
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ jasný tobě nic nevytykavám ..
Datum: 06. září 2010 18:37
 Nic neřešíme, jen sem ho chtěl opravit...
Datum: 05. září 2010 21:08
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Přesně jednička dolu = radička s pařízka nejlepe...a nevím co řešíte na tom že je jednička nahoru o trošku níž neutral a dolu dvojka a trojka taky dolu..
Datum: 05. září 2010 20:45
 Jestli chceš jedničku dole tak si tam dej řadící páku s pařeza uchycenou za šroub na víku spojky
Datum: 05. září 2010 13:04
 tvl se já nevim ale já mám na své 05 z rv 1965 nahoru jedna pak neutral to vím když sem se natom učil tak jsem někdy blbě zařadil a mýsto z 1 na 2 jsem tam hodil neutrál a řvalo to jak kráva no a po 2 dolu mam už jen3 tak já nevím jak to máte vi
Datum: 05. září 2010 12:10
 Johny : chyba  Je to úplně nahoře jedna, dolej neutral, dolej dvojka, dolej neutral, a dolej trojka.
Datum: 05. září 2010 12:01
 nechápu tě ale ad jawa05 až po jawa23 jsou ty kvalty seřazeny tak uplně na vrchu neutral pak dolu 1 víc dolu2 a nejvíc dolu 3 víc ti teda neporadím
Datum: 05. září 2010 11:46
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 nechápe proč to má takhle poskládaný kvalty..prostě je to tak vyrobený no...nebo co po nás chceš?myslíš že tady někdo z těch lidí dělal konstruktéra při návrhu motorů pionýra..asi ne,..prostě to tak je a tim to končí..
Datum: 05. září 2010 10:21
 Zkus to napsat ještě jednou, ale normálně.
Datum: 05. září 2010 9:37
 Zdravím chtěl bych se zeptat kdo z vás si už tady na FK objednával do převodovky na PIO. to dvojkolečko a segment????Zajímalo by mě jaká je to kvalita poněvač já tady u nás v mototechně za obodvoje chtěl 500 a tady je to poloviční.A to nění zrovna to nejtvrdší tak co si o tom myslíte vy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 15:36
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 je to ok jak original neni stim problem
Datum: 05. září 2010 15:36
 Zdravím, kamarád má jawu 90, normálně se to dá nastartovat, ale chybí tomu řadicí hřídel. Dá se to nasadit bez rozpůlení motoru, třeba jako u kývačky, kde se sundá víko spojky, hřídel se namáčkne a pootočí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 18:47
 hele pozri to a uvidis!
Datum: 07. září 2010 18:47
 zdravím Vás. Chtěl bych se zeptat jestli jdou nějak prohodit nebo vyměnit kolečka v převodovce, abych dostal silnější dvojku, protože se mi nelíbí když v terénu rozjedu jedničku a přeřadím na dvojku tak se to už těžko rozjíždí. No prostě aby nebyl tak velkej skok mezi 1 a 2 a šlo by to i s třetím rychlostním stuňěm? Díky za rady.Měj te se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Kup si 76 tuším rozetu a 9 zubé kolečko a vyjedeš to i na 3 a jinak doporučuji rychlou převodovku za 1600
Datum: 03. září 2010 21:23
 Dej menší sekundár, jak psal yuri.
Datum: 03. září 2010 16:27
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 jde to, prohodíš mezi hlavní a předlohovou hřídelí ty dvě kolečka s bočníma výstupkama... získáš dvojku hned za jedničkou, ale zas tam nedáš trojku, jen na delších rovných úsecích, kde dvojku hoodně vytočíš a trojka se pak chytne jen tak tak...
Datum: 03. září 2010 9:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 radšej si kup 11 alebo 10 zubove koliesko na sekundár to prehadzovanie kolies v prevodovke nieje priliš štastné riešenie moja skúsenosť
Datum: 02. září 2010 22:26
 Zdravím chalani. Dnes jsem koupil babču 207. Tak jsem se hned do ní pustil. Nevíte jak má bejt seřízenej? Jo, a taky jsem jí našláp a z levej strany motoru vyletělo něco-takovej setrvačník(asi určitě je to spojka  ). Tak jsem to zase narval na ten kužel a dotáh tím štoubem, ale motor pak nešlo roztočit. Nejsem odborník na bebety. Taky uvažuju, že jí trochu popoženu. Chtěl bych nechat její původní vzhled a mít jí pěknou-žádnej bastl. Udělal bych 12V el. soustavu a taky jsem čet, že když se zkrátí o určitý kus výfukové koleno, tak to trošku babetku popožene, tak to udělám. Taky bych možná dal dell orto karbec, nebo z 555ky. Nějak si pohrát s hlavou, kompresí, kanálkama, ale to potřebuju někoho, kdo by mě poradil jak a co... Jinak přes zimu možná generálka. Nastuduju techniku a paráda. Jo, psát můžete klidně na mail(na oplátku vám pošlu fotky babči). Mockrát děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nejdřív ji sprovozni, pak udělej GO motoru a pak začni pomýšlet na tunning
Datum: 02. září 2010 15:25
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Zdarec..minulý týden se mi stala podivna věc..jel sem po delsi rovince asi 70 a najednou jako bych vymack spojku,nebo vyskocil kvalt..Tak že zmacknu spojku a skusim zařadit a spojka tvrda jako šutr,prostě nešla zmáčknout a račickou sem mohl řadit jak chci a nic,jen sem slysel,jak tam skacou rychlosti,tak sem se na to podival a všiml jsem si ,že štelař spojky je uplne utahly,tak jsem ho povolil a vše ok a jel sem dal..rozjedu se,dam dvojku a uděla se přesne to same a když sem za jizdy ten štelař sledoval,utahl se celkem rychle..toto se opakovalo ješte jednou a pak to vzdal zavit v tom deklu..doma sem dal druhe viko ujedu 500m a zavit se strhne znovu..čim to muže byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2010 15:42
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Mam tam dve..zkousel sem i jednu a bez vysledku..když zmacknu spojku,tak v tom lupne(přeskoci stelař pres zavity) a spojka povolena
Datum: 01. září 2010 15:42
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 kamo esi si tam narval hromadu lozisek tak se ti to sekne a nefka spojka byt tebou sundam kryt spojky a celou spojku a vyndej ty loziska taky sem to musel delat..
Datum: 01. září 2010 10:38
 fogi: kuličky? má tam být jen jedna, mezi dlouhou a krátkou tyčkou
Datum: 31. srpna 2010 21:22
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Mě to taky dotahovalo šroubek a pak to prokluzovalo... Vytahl jsem tyčinky a kuličku, vše nabablal vazelinou a OK
Datum: 31. srpna 2010 16:23
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Kuličky tam mam..Dlouhá tyčka se toči volne a kratka nejde ven..Muže to byt ten problem ?
Datum: 31. srpna 2010 15:56
 otáčí se ti spojkový tyčky a ty ti dotahujou spojku  máš tam kuličku? možná se to tam zadřelo, taky se mi to stalo...
Datum: 31. srpna 2010 15:52
Jméno: petr
IP: uživatel9410
 Zdravím mám malej problém když na sví 21 zařadím dvojku začne se mi to hrozně hltit benzinem a jak zpomalím tak to chcipne.Jehla je usazená dobře.
Předem diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:17
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Tady je eror v karbecu nastav hladinu a vyčisti trysky a kolinko karbece
Datum: 31. srpna 2010 14:17
 asi máš velkou hladinu bo tak něco
Datum: 31. srpna 2010 12:09
Jméno: petr
IP: uživatel9410
 prostě jak zpomalím tak se to začne hltit a chcipne to (vetšinou na 2)
Datum: 31. srpna 2010 11:14
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Hltí se to benzinem nebo to nemá sílu a když dáš dva tak se to udusí?
Datum: 31. srpna 2010 10:56
 tak ti tam banzín neteče tak jak má vyčisti karbec sešteluj předstih a zkontroluj jestli ti teče benzín do komory může to být někde přicpaný a už to nejede
Datum: 31. srpna 2010 10:53
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Vyčisti karbec...
Datum: 31. srpna 2010 10:46
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 čau draci, potrebuju co nejrychleji poradit do zitrejsiho rana, nevim jak je to s tou tycinkou ve spojce, jestli je tam jenom kulicka a tycinka, nebo 2 tycinky a popripade jak to patri, ja sem myslel ze se dava prvne kulicka a pak tycinka ale kdyz jsem to tam dal tak ta tycinka byla zalezla a vubec se ani nedotykala te packy ktera je na pravym viku a posouva tu tycinku, takze s toho me napadlo jestli nemaji byt 2 tycinky nebo tak neco, diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 14:21
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ja mam 05 maam tam jednu dlouhou a kulicku a 21 to maji na 2 tycky a kulicku myslim
Datum: 31. srpna 2010 14:21
 tak ze strany jak říkáš od spojkového koše to je tak : Dlouhá tyčinka (14.2 cm) , kulička (0.5 cm) , krátká tyčinka (2.5 cm)
Datum: 31. srpna 2010 2:03
 nu ja to prave mysllel ze strany jak je spojkovej koš
Datum: 30. srpna 2010 22:42
 Já mám krátká-kulička-dlouhá-kulička-šroub a funguje to spolehlivě... Z nějakýho záhadnýho důvodu mi tam nešel ten šroub tolik zatáhnout, tak jsem přidal kuličku..
Datum: 30. srpna 2010 20:56
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No záleží z které strany to dáváš-když to dáváš ze strany kde je zapalování tak tam dáš tu krátkou, kuličku a tu dlouhou tyčinku...
Datum: 30. srpna 2010 20:54
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 OK diky moc, ja sem si myslel ze bude prvne kratka a pak dlouha pac kdyz jsem to vyndaval tak mi napred vyjela ta dlouha a pak mi vypadla kulicka a ta kratka tam zustala a pak se nekde vytrousila proto mi to nesedelo
Datum: 30. srpna 2010 20:44
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 petrpavlicek nema pravdu patří to krátká tyčinka pak kulička a dlouhá tyčinka
Datum: 30. srpna 2010 20:40
 nejdřív patří delší tyčka a pak kulička a pak kratka tička,estli je to jinak tak mne opravte
Datum: 30. srpna 2010 20:34
 čím může být způsobeno že když na mustangu zařadím trojku tak mi v tom začne hrozně rachotit a mlátit a trojka vyskočí.chvíli to táhne na tu trojku pak začnou rány a pak vyskočí.jinak jednčka a dvojka jedou nádherně.jsou to ložiska ? nebo stromeček ? to je asi na půlení že? díky mo c
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 13:12
 Můžou to dělat ložiska, i moc natáhlej řetěz, Špatný nebo povolený šroub na vrchu motoru k řadícímu automatu
Datum: 30. srpna 2010 13:12
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 zdar draci, mám 175-356 a rád bych věděl jaká má být síla korku na lamele? mám tam tak 2mm na některých ani ne. mám už měnit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 22:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím kolik tam má být , ale doud spojka neklouže tak není potřeba je měnit
Datum: 29. srpna 2010 22:50
|



|