Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 20
IP: uživatel9121
 čau hoši chci se zeptat když mi chybí v motoru tyčinka od spojky dlouhá a krátká i kulička tak jestli to tam možu jenom tak zasunout na místo jak to mám být nebo jestli se na to musí rozdělat celý motor díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:39
 jj, krátká-dlouhá-kulička a nebo jak to rika sportak21
Datum: 09. června 2010 19:39
 Normálně to tam jen nastrkáš krátká - kulicka (5mm) - dlouhá
Datum: 09. června 2010 15:21
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 Tak sem dnes podložil pružiny na spojkovém koši o jednu podložku na víc a zkusil čz 175/477 projet po městě a už miu to tak nevylétavalo do otáček jako před tím , ale musel sem plyn přidávat pomalu jinak to vyletělo jako kdybych stiskl spojku a otůroval tomu. Ale časem se to zhoršilo a už sem skoro nedojel ani dom. Do otáček to létalo už při menším přidání, tak sem se docoural 30km/h dom a už si s tím nevím rady. Lamely jsem kontroloval a nejvíc mi na jedný trčel korek asi 1 milimetr tak nevím jestli je to špatně. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:55
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Odmontuj pravé víko motoru. Když pomalu přizvedneš řadící páku ,vidíš pohyb vačky ,která je na konci řadící páky. Do prohlubně
této vačky dosedá páčka nosníku spojky. Na konci je otáčející kolečko. Mezi tímto kolečkem a prohlubní vačky musí být
nepatrná vůle ( 0,2mm). Seřidˇto seřizovacím šroubem na nosníku spojky. Také musíš mít vúli na páčce na řidítkách 1-2 mm.
Datum: 09. června 2010 19:55
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 jaký automat myslíš?
Datum: 09. června 2010 18:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej tam převodový olej PP7 a seřidˇvypínací automat spojky. Ta rolna nesmí tlačit na vypínací vačku.
Datum: 09. června 2010 13:20
 Zdar draci, je stejný lanko spojky u ČZ 125/453 jako třeba u kývačky 350/354 nebo 250/353? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:46
 já bych řek že to bude stejný poněvač všude máš 5 lameloví spojky a vždycky to vede z podmotoru takže proč by to dělali jiný.
Datum: 09. června 2010 22:46
 mělo by být stejné
Datum: 08. června 2010 21:23
Jméno: kozel S1
IP: uživatel1859
 zdar draci, mám dilema,chystá se mi upravenej válec, mám kupovat 9z primár?? Preferuji silničnízávody ale nechci aby se ztratil ani v lehkým terénu! co vy na to? a Jak je dlouhá životnost u toho kolečka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:50
 to tam dej 9 zub a pojede to 40 a předjedou tě na kole.Když namakáš motor tak bych tam dal 12 züb sekundár a primár nechal.Já sem nedávno složil fíka 21 šrot na N bylo to složený za odpoledne .Klika rezatá..ložiska drželi na slovo dobrý vůle a spojka nefakala a výfuk netěsnil a měl sem tam ještě k tomu přidřenej válec ten sem vybrousi l dal sem starý kruhy a dal sem tomu co proto a jak to jelo .Měl sem tam sice 11zub ale primár 14 zub a i tak to točilo jako svině
Datum: 09. června 2010 22:50
 tomas_j.r-no prave,primar je u spojky,sekundar je od motoru k rozete na kole..takze 9 z primar (u spojky) je asi kravina,prej se to zveda i na dvojku ale jede to tak 50 km/h (podle tech co to maji) takze si myslim ze na silnici absolutne nevhodny
Datum: 08. června 2010 19:03
 MABODE: říka primár, ne sekundár ;D
Datum: 08. června 2010 18:59
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 na silnici 9z?to je kokotina...
Datum: 08. června 2010 18:08
 Jaká je tloušťka ještě použitelné spojkové lamely na pařeza 555. spjka nechodí podle mých předtav, klouže a jde podezřele lehce zmáčknout, a tak bych mohl vzít lamelu z jednoho takovýho vraku, co mám v rohu garáže. a pérka jsou stejný jak z jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no fungovat to bude do té doby než se bude o sebe třít kov na kov...pérka jsou u 555 menší,ale možná že kdyby jsi tam nacpal z 21 tak by to mělo větší přítlak a třeba by to neklouzalo ale nevím...jinak tam pasuje celá spojka z 21
Datum: 08. června 2010 15:42
Jméno: PAN X
IP: uživatel5546
 hej ja bych rekl ze perka jsou jinych rozmeru .. ale slo by tam dat treba spojkovej kos z 21cky a lamely z 21cky kdybys nemohůl sehnat dobrou lamelu na 555 . Tlouska lamely - na kazde strane tak 1 mm vylezly ..
Datum: 08. června 2010 11:02
 čau draci mam dotaz je normalni u jawy 350/639 že při rozjezdu cukne
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:33
 ale jo už jsem si na to zvykl a je to docela dobra věc
Datum: 09. června 2010 21:33
 je to normální...je to konstrukční vada na provodení vypínání spojky....je to od typu 638..... proto si většina lidí sežene a namontuje spojku 634
Datum: 07. června 2010 22:14
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Samozřejmě že není normální když to cukne... Správně seřízený stroj by se měl rozjíždět atd. úplně plynule, ale kámoš má taky 350, a když pouštím spojku (můžu ji pouštět jak pomalu chci) tak to vždycky nakonci škubne, jako by sem spojku pustil rychle...
Datum: 07. června 2010 22:11
Jméno: lol
IP: uživatel1089
 zdar draci chci se zeptat kolik muze tak stat "lamela tlačená uplná" dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:55
 zdar draci,mám pár dotazů:můžu na sebe nahlásit pincka,když je mi 14?a ten druhej je ,že jsem vyměnil spojkový lamely a spojka nefunguje tak jak má,když zařadím má snahu pořád jet dopředu ať to šteluju jak chci ,skoušel jsem ji přitáhnout ale zas když jedu tak prokluzuje a pořád jede dopředu.nevím si stím rady.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:59
Jméno: jochen18
IP: uživatel9620
 Pozri si si je dobre utiahnuty kos spojky Toto robilo aj mne a nakoniec bola zla matica co drzi cely kos Spojka nesla vobec vystelovat
Datum: 08. června 2010 10:59
Jméno: m
IP: uživatel8364
 tak to nwm ale stou spojkou neni to spiš volnoběh ??
Datum: 07. června 2010 22:15
 zdarec. potřebuju radu. když valím na 175 na plnej kotel na jakejkoli kvalt, tak mě motor vybruje jen tak lehce, no je to eště v normě se mi zdá, ale jakmile když podřadím a motor vytočím jako přes spojku, začne to šíleně celý vybrovat, pak když už přidám že nebrzdí motor, tak se to zase zmírní, skoušel sem zabrat na rotor, jestli se nemele trošku na ložiskách, a vůbec. jednou mi to dělal volnej spojkovej koš, tak sem ho dotáhl, a byl pokoj, ted sem myslel že to zase tím bude, je dotaženej a pořád stejný, ještě mi blbě vypíná spojka a de ztuha, může to mít souvislosti? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 23:21
 U těchto strojů je to celkem normální tyto vibrace ale pokud je to nějaké extrémní tak to bude rozcentrovaná klikovka nebo špatné ložiska na klikove
Datum: 07. června 2010 23:21
 -> jestli se nemele trošku na ložiskách klikovka
Datum: 07. června 2010 19:48
 Ahoj, měl bych takovej dotaz, Mám 555 a chtěl bych totálně zrepasovat převodovku, kvalty už mi vyskakujou všechny tři hlavně při jízde do kopce a spojka klouže už taky dost, a seštělovat se to už moc nedá. Chtěl bych to udělat prostě komplet, převody i se spojkou, pasují tam kolečka,hřídele a spojka z 05/20/21? Chtěl bych to všechno nakoupit tady na fichtlkámku, ale mají tam je věci do převodovky na novější modely... co všechno doporučujete koupit a co ne, aby to bylo ok, ale abych zase nekupuval něco zbytečně... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 1:32
Jméno: Mapone
IP: uživatel9616
 Ok, díky tak mám vyřešenou spojku, gufera, ložiska, řadící automat, ale pořád nevím co hřídele a kolečka
Datum: 08. června 2010 1:32
Datum: 07. června 2010 23:33
Jméno: Mapone
IP: uživatel9616
 Ok, borci díky moc, takže spojka bude s 20/21, ložiska a gufera samozřejmě půjdou taky... A poraďte co s tím řadícím automatem, dá se to nějak zrepasovat, seštelovat nebo koupit nové? a kolečka a hřídele bych taky dal klidně nové, dá se to někde koupit nové i na 550/555???
Datum: 07. června 2010 22:32
 nj ale nemusi to byt řadicim automatem kamošovi vyskakovala jednička a byly kulate takove ty hřidelky co mely zapadavat do toho kolečka ale pokud vyskakuji všechny 3 kvalty tak by to nohla byt vidlička ohla nebo i ten řadici automat
Datum: 07. června 2010 18:06
 kvalty vypadavaj skoro ve vsech pripadech diky automatu... prevodovku z novejsich chrchlu nenarves do karteru z 555.... ovsem muzu ti doporucit dat do 555 spojku z novejsich typu... neproklouzne ani kdyby ses po.ral  aspon u me ne
Datum: 07. června 2010 17:22
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 n3rv : ne ne, me vyskakovala trojka a v servisu mi spravili ty 3 dirky v tom naboji a je to ok. totiz rychlosti vyskakujou protoze ty tri vystouply kolecka ktery zapadaj do tech tri direk na druhym kolecku v sobe nedrzej protoze ty dirky jsou ovalny a vyhlodany, tim padem pri vyssim napeti, sile, to nevydrzi a vypadne. automatem to muze bejt taky ale nejspis to bude tema koleckama.
Datum: 07. června 2010 16:26
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no tak když bude mnět rozpuleny cely motor, tak by tam ty ložiska a gufera mněl dat nove.
Datum: 07. června 2010 12:05
 Převody je zbytečné kupovat,jestly ti to vyskakuje tak je to řadícím automatem.A stejnak by ti tam ty kolečka nešly.Dup novou spojku.Možná bych i vyměnil ložiska a gufera
Datum: 07. června 2010 11:55
 Tak jsem dneska zjistil, že už rok a půl jezdím bez oleje v převodovce. Je to 555, furt jsem se vztekal s vysokým volnoběhem. Tak jsem dneska z nudy vyšrouboval kontrolní šroub a naklonil motorku-a nic nevyteklo. A když už tam zmizelo půl litru oleje, bylo jasno. Jeden problém se vyřešil-má to ukázkový-nádherný nízký volnoběh-jak 250 kývačka. Ale začla proklouzávat spojka. Trochu jsem ji povolil(lanko). Při startování lehce prokluzuje, ale dá se našlápnout dobře. Při řazení to trošičku lupne, předtím to bylo naprosto neslyšné. Jestli klouže při jízdě jsem nemohl vyzkoušet, Muži zákona hlídali. Tak jsem to potavil na 100 soukromé cestě, myslím, že nějak neklouzala. Mám to tak nechat, nebo mám povolit/utáhnout lanko či šroub v deklu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:52
 ta origo spojka stojí za hovno....
Datum: 07. června 2010 21:52
 ale rok a pul si urcite bez oleje nejezdil,spojka by sla do vecnych lovist (pokud nemas ferodo,ta by to mela vydrzet bez oleje) a zuby by na tom byli taky spatne a nejhur asi loziska...byli by vybehany dost...
Datum: 07. června 2010 15:23
 To by byly na podlaze fleky, to tam jsou jen takové malé, když zapomenu na tejden vypnout benzín.
Datum: 07. června 2010 14:38
 pochybuju ze si rok a pul jezdil bez oleje..moh si jezdit bez oleje treba jenom mesic,moh tam rok bejt a postupne ho ubyvalo..ani si o tom nevedel
Datum: 06. června 2010 23:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli prkluzuje to poznáš hlavně když jedeš na 3 ...no a nechápu jak jsi mohl jezdot bez oleje?? to jsi to jako rok a půl nekontroloval?
Datum: 06. června 2010 22:12
 POZN  otavil(razantněji projel) na 100 m dlouhé soukromé cestě
Datum: 06. června 2010 20:44
 AHOJ. Nemáte někdo zkušennost s Jawwou Robby? Chci si na ní dát menší rozetu. Originál byla 56 zubů, teď tam mám 52 a chtěla bych tam hodit 35. Nevíte jestli by tam pasovala Rozeta 35 zubů z Jawa Dandy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:45
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdarec draci, je stejná spojka na kejvačce jak na čezetě 175/477-1 ? Ptám se ohledně lamel, na netu mají u popisek vždy jen Jawinu. moc dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 17:31
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Pomohlo moc, děkuju. Už by mohl Sesa otevřít
Datum: 06. června 2010 17:31
 Ahoj draku,vím ,že stejnou spojku má jak ČZ 175 450 - kývačka malá a ČZ 487 - tudíž bude mít i 477, páč motory 477 a 487 jsou stejné. I kdyby jsi myslel kývačku JAWU-ČZ 175 356 tak s ní je to taky totožné,prostě malá kývačka to má stejný jak 477 a 487.Ale na velký kejvačce -tzn. 250 a 350 - tam jsou větší koše a lamely,takže s těmi to není totožné. Měj se, snad ti to pomůže, Aleš
Datum: 05. června 2010 20:55
Jméno: vorys
IP: uživatel7966
 zdar, chci se zeptat jestli má cenu kupovat 9 primár kdyš mám v zadu na velké rozetě 7O rozetu,já totiš potřebuju sílu ale aby to zase nebilo moc pomalé ,diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 14:01
Jméno: vorys
IP: uživatel7966
 na fichtl cupech
Datum: 05. června 2010 14:01
 kde chces jezdit? silnice?terén?mega terén?
Datum: 05. června 2010 11:10
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jak mame vedet co tobe bude vyhovovat?? to musis poznat sam jestli ti to vyhovuje!!!!!!!!!!!
Datum: 05. června 2010 11:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Mám takový dotaz. Koupil jsem motor z 20 za 50 Kč. Ve válci je sice voda, ale jinak je ok. Dneska sem ho začal půlit. Sundal jsem nejdřív dekl u řadičky. Vylel jsem zbytky oleje a chtěl jsem vytáhnou to velké ozubené kolo (sorry že tomu tak říkám, ale ještě jsem s tím nikdy nepracoval). Sundal jsem segrovky, vytáhl pružinky a ty misky na ně. Ale to velké ozubené kolo nejde vytáhnout. Co s tím? Dík za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 19:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Jestli myslíš primárni ozubene kolečko male ,tak vem dvě monter paky a zapač z obou stran a nekomu řekni at kladivem klepne do kliky a to kolečko vyskoči..
Datum: 05. června 2010 19:47
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Lamela už je dole...
Datum: 05. června 2010 16:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Musíš si vyrobit stahovák..jinak to ozubené kolečko nesundáš... zde je odkaz na výrobu toho stahováku..osobně to mám vyzkoušené a mužu ti doporučit dost silnou páskovinu...nebo nějakej kov...
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vyrobu-stahovaku-primarniho-retezoveho-kolecka.html
Datum: 04. června 2010 22:41
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 chytni to a opatrně to stáhni jen z jedné strany to půjde ale je to makačka
Datum: 04. června 2010 22:33
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No řetěz je celkem volný... Díkec
Datum: 04. června 2010 22:29
Jméno: Pišta
IP: uživatel6617
 to velké ozubené kolo jsou lamely a pokud je tam volnější řeťěz tak to nějak stáhneš a pokud ne tam musíš sundat primární kolečko (to malé ozubené kolečko) je dobré sundat válec,píst a ojnici něco prostrčit a zapřít o kartery, zkus ty lamely sundat úplně nakraji co nejvíc v pravo s tím řetězem a lamelama to určitě zvládneš
Datum: 04. června 2010 22:27
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 zdar draci na co je dobrej PILOVÝ DIAGRAM a kde ho stahnu nebo jkoupim a jak se s nim zacházi k čemu je dobrej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 12:52
Datum: 05. června 2010 12:52
 do piláku pro pio zadáš: naměřenou rychlost, zařazený kvalt, počet zubů na sekundáru, počet zubů na rozetě, obvod zadního kola a vyflusne ti to přibližné otáčky
Datum: 04. června 2010 22:24
 ja sem psal myslim,a psal sem taky ze si to teprve ztahnu!
Datum: 04. června 2010 21:56
Jméno: franc550
IP: uživatel3888
 a jak to meris nobo jak se s tim zachazi napis postup..........
Datum: 04. června 2010 21:51
 myslím ze ti to prevadi rychlost na otacky,....kde se to da stahnou nwm...ale az sem nekdo da odkaz,taky si to ztahnu
Datum: 04. června 2010 21:48
 zdar chlapi potřeboval bych vědět jestli nekdo nevíte jak ma byt vysoký korek na lemele na jawa 555 změřte mi to prosím někdo hloubkkoměrem od ozubeného talíže po vrch toho korku,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 20:06
 Aký je rozdiel na Babette 210 v ľahkej a ťažkej spojke???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 17:43
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Datum: 03. června 2010 17:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze za tu tazku dostanes ve srote vicej.
Datum: 03. června 2010 14:48
 čus hoši pls poradte kolik je lamel u fíka 2 ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 21:42
 2 a jedna mezilamela
Datum: 02. června 2010 21:42
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jo 2
Datum: 02. června 2010 20:33
 čus draci,chci se zeptat co mám dělat s pionýrem 21:ve vysokých otáčkách mi vypadávají rychlosti (např. než zařadím-musím řadit v nižších otáčkách,a když chci hodit hrabačku-pink a je to venku zas) tak mi pls poraďte vy zkušenější díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:47
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Jeste predtim koukni jestli neni povolenejj automat.
Datum: 02. června 2010 20:47
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 ja to asi moc nepoznam porad mi jak to poznam ze je to sjety ?? me se to taky zdalo v poradku. na vnitrni strane ?
Datum: 02. června 2010 20:06
 taky se mi to stavalo,rozpulil jsem motor,vse se zdalo v poradku,jak segment razeni,tak zuby,vse jsem slozil ale rychlosti dal vyskakovaly,rozpulil jsem podruhe,a poradne jsem prohlidnul kazde kolecko,a mel jsem sjete zuby na vnitrnim ozubeni ozubenych kolecek
Datum: 02. června 2010 19:46
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 řetěz je v cajku a řadící automat taky,mě se rozpadl a nechal jsem si ho skládat v servisu a borec říkal že je fakt zachovalej (jako v pohodě)
jeden kamoš mi taky radil kolečka v převodovce  ach jo před tejdnem sem měl motor vejpůl a teď znovu
Datum: 02. června 2010 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 moc naplý řetez nebo špatný řadící automat nebo ohlodaná kolečka v převodovce...půlení tě nemine
Datum: 02. června 2010 19:04
|



|