česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel9121    
čau hoši chci se zeptat když mi chybí v motoru tyčinka od spojky dlouhá a krátká i kulička tak jestli to tam možu jenom tak zasunout na místo jak to mám být nebo jestli se na to musí rozdělat celý motor díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, krátká-dlouhá-kulička a nebo jak to rika sportak21
 
 
Datum: 09. června 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně to tam jen nastrkáš krátká - kulicka (5mm) - dlouhá
 
 
Datum: 09. června 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Tak sem dnes podložil pružiny na spojkovém koši o jednu podložku na víc a zkusil čz 175/477 projet po městě a už miu to tak nevylétavalo do otáček jako před tím , ale musel sem plyn přidávat pomalu jinak to vyletělo jako kdybych stiskl spojku a otůroval tomu. Ale časem se to zhoršilo a už sem skoro nedojel ani dom. Do otáček to létalo už při menším přidání, tak sem se docoural 30km/h dom a už si s tím nevím rady. Lamely jsem kontroloval a nejvíc mi na jedný trčel korek asi 1 milimetr tak nevím jestli je to špatně. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Odmontuj pravé víko motoru. Když pomalu přizvedneš řadící páku ,vidíš pohyb vačky ,která je na konci řadící páky. Do prohlubně této vačky dosedá páčka nosníku spojky. Na konci je otáčející kolečko. Mezi tímto kolečkem a prohlubní vačky musí být nepatrná vůle ( 0,2mm). Seřidˇto seřizovacím šroubem na nosníku spojky. Také musíš mít vúli na páčce na řidítkách 1-2 mm.
 
 
Datum: 09. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
jaký automat myslíš?
 
 
Datum: 09. června 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Dej tam převodový olej PP7 a seřidˇvypínací automat spojky. Ta rolna nesmí tlačit na vypínací vačku.
 
 
Datum: 09. června 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, je stejný lanko spojky u ČZ 125/453 jako třeba u kývačky 350/354 nebo 250/353? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řek že to bude stejný poněvač všude máš 5 lameloví spojky a vždycky to vede z podmotoru takže proč by to dělali jiný.
 
 
Datum: 09. června 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mělo by být stejné
 
 
Datum: 08. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: kozel S1      IP: uživatel1859    
zdar draci, mám dilema,chystá se mi upravenej válec, mám kupovat 9z primár?? Preferuji silničnízávody ale nechci aby se ztratil ani v lehkým terénu! co vy na to? a Jak je dlouhá životnost u toho kolečka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tam dej 9 zub a pojede to 40 a předjedou tě na kole.Když namakáš motor tak bych tam dal 12 züb sekundár a primár nechal.Já sem nedávno složil fíka 21 šrot na N bylo to složený za odpoledne .Klika rezatá..ložiska drželi na slovo dobrý vůle a spojka nefakala a výfuk netěsnil a měl sem tam ještě k tomu přidřenej válec ten sem vybrousi l dal sem starý kruhy a dal sem tomu co proto a jak to jelo .Měl sem tam sice 11zub ale primár 14 zub a i tak to točilo jako svině
 
 
Datum: 09. června 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas_j.r-no prave,primar je u spojky,sekundar je od motoru k rozete na kole..takze 9 z primar (u spojky) je asi kravina,prej se to zveda i na dvojku ale jede to tak 50 km/h (podle tech co to maji) takze si myslim ze na silnici absolutne nevhodny :-)
 
 
Datum: 08. června 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MABODE: říka primár, ne sekundár ;D
 
 
Datum: 08. června 2010 18:59
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
na silnici 9z?to je kokotina...
 
 
Datum: 08. června 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaká je tloušťka ještě použitelné spojkové lamely na pařeza 555. spjka nechodí podle mých předtav, klouže a jde podezřele lehce zmáčknout, a tak bych mohl vzít lamelu z jednoho takovýho vraku, co mám v rohu garáže. a pérka jsou stejný jak z jawy 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no fungovat to bude do té doby než se bude o sebe třít kov na kov...pérka jsou u 555 menší,ale možná že kdyby jsi tam nacpal z 21 tak by to mělo větší přítlak a třeba by to neklouzalo ale nevím...jinak tam pasuje celá spojka z 21
 
 
Datum: 08. června 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: PAN X      IP: uživatel5546    
hej ja bych rekl ze perka jsou jinych rozmeru .. ale slo by tam dat treba spojkovej kos z 21cky a lamely z 21cky kdybys nemohůl sehnat dobrou lamelu na 555 . Tlouska lamely - na kazde strane tak 1 mm vylezly ..
 
 
Datum: 08. června 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotaz je normalni u jawy 350/639 že při rozjezdu cukne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo už jsem si na to zvykl a je to docela dobra věc
 
 
Datum: 09. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to normální...je to konstrukční vada na provodení vypínání spojky....je to od typu 638..... proto si většina lidí sežene a namontuje spojku 634
 
 
Datum: 07. června 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
Samozřejmě že není normální když to cukne... Správně seřízený stroj by se měl rozjíždět atd. úplně plynule, ale kámoš má taky 350, a když pouštím spojku (můžu ji pouštět jak pomalu chci) tak to vždycky nakonci škubne, jako by sem spojku pustil rychle...
 
 
Datum: 07. června 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel1089    
zdar draci chci se zeptat kolik muze tak stat "lamela tlačená uplná" dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,mám pár dotazů:můžu na sebe nahlásit pincka,když je mi 14?a ten druhej je ,že jsem vyměnil spojkový lamely a spojka nefunguje tak jak má,když zařadím má snahu pořád jet dopředu ať to šteluju jak chci ,skoušel jsem ji přitáhnout ale zas když jedu tak prokluzuje a pořád jede dopředu.nevím si stím rady.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: jochen18      IP: uživatel9620    
Pozri si si je dobre utiahnuty kos spojky Toto robilo aj mne a nakoniec bola zla matica co drzi cely kos Spojka nesla vobec vystelovat
 
 
Datum: 08. června 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel8364    
tak to nwm ale stou spojkou neni to spiš volnoběh ??
 
 
Datum: 07. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec. potřebuju radu. když valím na 175 na plnej kotel na jakejkoli kvalt, tak mě motor vybruje jen tak lehce, no je to eště v normě se mi zdá, ale jakmile když podřadím a motor vytočím jako přes spojku, začne to šíleně celý vybrovat, pak když už přidám že nebrzdí motor, tak se to zase zmírní, skoušel sem zabrat na rotor, jestli se nemele trošku na ložiskách, a vůbec. jednou mi to dělal volnej spojkovej koš, tak sem ho dotáhl, a byl pokoj, ted sem myslel že to zase tím bude, je dotaženej a pořád stejný, ještě mi blbě vypíná spojka a de ztuha, může to mít souvislosti? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U těchto strojů je to celkem normální tyto vibrace ale pokud je to nějaké extrémní tak to bude rozcentrovaná klikovka nebo špatné ložiska na klikove
 
 
Datum: 07. června 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
-> jestli se nemele trošku na ložiskách klikovka
 
 
Datum: 07. června 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Mapone      E-mail:      IP: uživatel9605    
Ahoj, měl bych takovej dotaz, Mám 555 a chtěl bych totálně zrepasovat převodovku, kvalty už mi vyskakujou všechny tři hlavně při jízde do kopce a spojka klouže už taky dost, a seštělovat se to už moc nedá. Chtěl bych to udělat prostě komplet, převody i se spojkou, pasují tam kolečka,hřídele a spojka z 05/20/21? Chtěl bych to všechno nakoupit tady na fichtlkámku, ale mají tam je věci do převodovky na novější modely... co všechno doporučujete koupit a co ne, aby to bylo ok, ale abych zase nekupuval něco zbytečně... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 1:32
 
 
 
 
Jméno: Mapone      IP: uživatel9616    
Ok, díky tak mám vyřešenou spojku, gufera, ložiska, řadící automat, ale pořád nevím co hřídele a kolečka :-(
 
 
Datum: 08. června 2010 1:32
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady na tý stránce kdyžtak něco seženeš: http://www.motojelinek.cz/?p=productsList&iCategory=59&sName=JAWA-550-555
 
 
Datum: 07. června 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: Mapone      IP: uživatel9616    
Ok, borci díky moc, takže spojka bude s 20/21, ložiska a gufera samozřejmě půjdou taky... A poraďte co s tím řadícím automatem, dá se to nějak zrepasovat, seštelovat nebo koupit nové? a kolečka a hřídele bych taky dal klidně nové, dá se to někde koupit nové i na 550/555???
 
 
Datum: 07. června 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nj ale nemusi to byt řadicim automatem kamošovi vyskakovala jednička a byly kulate takove ty hřidelky co mely zapadavat do toho kolečka ale pokud vyskakuji všechny 3 kvalty tak by to nohla byt vidlička ohla nebo i ten řadici automat
 
 
Datum: 07. června 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kvalty vypadavaj skoro ve vsech pripadech diky automatu... prevodovku z novejsich chrchlu nenarves do karteru z 555.... ovsem muzu ti doporucit dat do 555 spojku z novejsich typu... neproklouzne ani kdyby ses po.ral :-D aspon u me ne :-)
 
 
Datum: 07. června 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
n3rv : ne ne, me vyskakovala trojka a v servisu mi spravili ty 3 dirky v tom naboji a je to ok. totiz rychlosti vyskakujou protoze ty tri vystouply kolecka ktery zapadaj do tech tri direk na druhym kolecku v sobe nedrzej protoze ty dirky jsou ovalny a vyhlodany, tim padem pri vyssim napeti, sile, to nevydrzi a vypadne. automatem to muze bejt taky ale nejspis to bude tema koleckama.
 
 
Datum: 07. června 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
no tak když bude mnět rozpuleny cely motor, tak by tam ty ložiska a gufera mněl dat nove.
 
 
Datum: 07. června 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převody je zbytečné kupovat,jestly ti to vyskakuje tak je to řadícím automatem.A stejnak by ti tam ty kolečka nešly.Dup novou spojku.Možná bych i vyměnil ložiska a gufera :-)
 
 
Datum: 07. června 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem dneska zjistil, že už rok a půl jezdím bez oleje v převodovce. Je to 555, furt jsem se vztekal s vysokým volnoběhem. Tak jsem dneska z nudy vyšrouboval kontrolní šroub a naklonil motorku-a nic nevyteklo. A když už tam zmizelo půl litru oleje, bylo jasno. Jeden problém se vyřešil-má to ukázkový-nádherný nízký volnoběh-jak 250 kývačka. Ale začla proklouzávat spojka. Trochu jsem ji povolil(lanko). Při startování lehce prokluzuje, ale dá se našlápnout dobře. Při řazení to trošičku lupne, předtím to bylo naprosto neslyšné. Jestli klouže při jízdě jsem nemohl vyzkoušet, Muži zákona hlídali. Tak jsem to potavil na 100 soukromé cestě, myslím, že nějak neklouzala. Mám to tak nechat, nebo mám povolit/utáhnout lanko či šroub v deklu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta origo spojka stojí za hovno....
 
 
Datum: 07. června 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale rok a pul si urcite bez oleje nejezdil,spojka by sla do vecnych lovist (pokud nemas ferodo,ta by to mela vydrzet bez oleje) a zuby by na tom byli taky spatne a nejhur asi loziska...byli by vybehany dost...
 
 
Datum: 07. června 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by byly na podlaze fleky, to tam jsou jen takové malé, když zapomenu na tejden vypnout benzín.
 
 
Datum: 07. června 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pochybuju ze si rok a pul jezdil bez oleje..moh si jezdit bez oleje treba jenom mesic,moh tam rok bejt a postupne ho ubyvalo..ani si o tom nevedel ;-)
 
 
Datum: 06. června 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak jestli prkluzuje to poznáš hlavně když jedeš na 3 ...no a nechápu jak jsi mohl jezdot bez oleje?? to jsi to jako rok a půl nekontroloval?
 
 
Datum: 06. června 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
POZN:-Potavil(razantněji projel) na 100 m dlouhé soukromé cestě
 
 
Datum: 06. června 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Hanka      E-mail:      IP: uživatel9598    
AHOJ. Nemáte někdo zkušennost s Jawwou Robby? Chci si na ní dát menší rozetu. Originál byla 56 zubů, teď tam mám 52 a chtěla bych tam hodit 35. Nevíte jestli by tam pasovala Rozeta 35 zubů z Jawa Dandy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel4946    
Zdarec draci, je stejná spojka na kejvačce jak na čezetě 175/477-1 ? Ptám se ohledně lamel, na netu mají u popisek vždy jen Jawinu. moc dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel4946    
Pomohlo moc, děkuju. Už by mohl Sesa otevřít :-)
 
 
Datum: 06. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draku,vím ,že stejnou spojku má jak ČZ 175 450 - kývačka malá a ČZ 487 - tudíž bude mít i 477, páč motory 477 a 487 jsou stejné. I kdyby jsi myslel kývačku JAWU-ČZ 175 356 tak s ní je to taky totožné,prostě malá kývačka to má stejný jak 477 a 487.Ale na velký kejvačce -tzn. 250 a 350 - tam jsou větší koše a lamely,takže s těmi to není totožné. Měj se, snad ti to pomůže, Aleš
 
 
Datum: 05. června 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: vorys      IP: uživatel7966    
zdar, chci se zeptat jestli má cenu kupovat 9 primár kdyš mám v zadu na velké rozetě 7O rozetu,já totiš potřebuju sílu ale aby to zase nebilo moc pomalé ,diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: vorys      IP: uživatel7966    
na fichtl cupech
 
 
Datum: 05. června 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde chces jezdit? silnice?terén?mega terén?
 
 
Datum: 05. června 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jak mame vedet co tobe bude vyhovovat?? to musis poznat sam jestli ti to vyhovuje!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 05. června 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdar draci. Mám takový dotaz. Koupil jsem motor z 20 za 50 Kč. Ve válci je sice voda, ale jinak je ok. Dneska sem ho začal půlit. Sundal jsem nejdřív dekl u řadičky. Vylel jsem zbytky oleje a chtěl jsem vytáhnou to velké ozubené kolo (sorry že tomu tak říkám, ale ještě jsem s tím nikdy nepracoval). Sundal jsem segrovky, vytáhl pružinky a ty misky na ně. Ale to velké ozubené kolo nejde vytáhnout. Co s tím? Dík za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9366    
Jestli myslíš primárni ozubene kolečko male ,tak vem dvě monter paky a zapač z obou stran a nekomu řekni at kladivem klepne do kliky a to kolečko vyskoči..
 
 
Datum: 05. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Lamela už je dole...
 
 
Datum: 05. června 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Musíš si vyrobit stahovák..jinak to ozubené kolečko nesundáš... zde je odkaz na výrobu toho stahováku..osobně to mám vyzkoušené a mužu ti doporučit dost silnou páskovinu...nebo nějakej kov... http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vyrobu-stahovaku-primarniho-retezoveho-kolecka.html
 
 
Datum: 04. června 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Pišta      IP: uživatel6617    
chytni to a opatrně to stáhni jen z jedné strany to půjde ale je to makačka :-)
 
 
Datum: 04. června 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
No řetěz je celkem volný... Díkec
 
 
Datum: 04. června 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Pišta      IP: uživatel6617    
to velké ozubené kolo jsou lamely a pokud je tam volnější řeťěz tak to nějak stáhneš a pokud ne tam musíš sundat primární kolečko (to malé ozubené kolečko) je dobré sundat válec,píst a ojnici něco prostrčit a zapřít o kartery, zkus ty lamely sundat úplně nakraji co nejvíc v pravo s tím řetězem a lamelama to určitě zvládneš
 
 
Datum: 04. června 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: franc550      IP: uživatel3888    
zdar draci na co je dobrej PILOVÝ DIAGRAM a kde ho stahnu nebo jkoupim a jak se s nim zacházi k čemu je dobrej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zde je vzorec jak si vypočítat Pilový diagram http://www.autodoplnky.cz/jak-na-tuning/1-2-3-a66249
 
 
Datum: 05. června 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do piláku pro pio zadáš: naměřenou rychlost, zařazený kvalt, počet zubů na sekundáru, počet zubů na rozetě, obvod zadního kola a vyflusne ti to přibližné otáčky
 
 
Datum: 04. června 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem psal myslim,a psal sem taky ze si to teprve ztahnu!
 
 
Datum: 04. června 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: franc550      IP: uživatel3888    
a jak to meris nobo jak se s tim zachazi napis postup..........
 
 
Datum: 04. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím ze ti to prevadi rychlost na otacky,....kde se to da stahnou nwm...ale az sem nekdo da odkaz,taky si to ztahnu
 
 
Datum: 04. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi potřeboval bych vědět jestli nekdo nevíte jak ma byt vysoký korek na lemele na jawa 555 změřte mi to prosím někdo hloubkkoměrem od ozubeného talíže po vrch toho korku,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aký je rozdiel na Babette 210 v ľahkej a ťažkej spojke??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
:-D :-D
 
 
Datum: 03. června 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ze za tu tazku dostanes ve srote vicej.
 
 
Datum: 03. června 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
čus hoši pls poradte kolik je lamel u fíka 2 ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 a jedna mezilamela
 
 
Datum: 02. června 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
jo 2
 
 
Datum: 02. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci,chci se zeptat co mám dělat s pionýrem 21:ve vysokých otáčkách mi vypadávají rychlosti (např. než zařadím-musím řadit v nižších otáčkách,a když chci hodit hrabačku-pink a je to venku zas) tak mi pls poraďte vy zkušenější díky moc :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Jeste predtim koukni jestli neni povolenejj automat.
 
 
Datum: 02. června 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista      IP: uživatel6617    
ja to asi moc nepoznam porad mi jak to poznam ze je to sjety ?? me se to taky zdalo v poradku. na vnitrni strane ?
 
 
Datum: 02. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: honysz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se mi to stavalo,rozpulil jsem motor,vse se zdalo v poradku,jak segment razeni,tak zuby,vse jsem slozil ale rychlosti dal vyskakovaly,rozpulil jsem podruhe,a poradne jsem prohlidnul kazde kolecko,a mel jsem sjete zuby na vnitrnim ozubeni ozubenych kolecek
 
 
Datum: 02. června 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista      IP: uživatel6617    
řetěz je v cajku a řadící automat taky,mě se rozpadl a nechal jsem si ho skládat v servisu a borec říkal že je fakt zachovalej (jako v pohodě) jeden kamoš mi taky radil kolečka v převodovce :-( ach jo před tejdnem sem měl motor vejpůl a teď znovu :-(
 
 
Datum: 02. června 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
moc naplý řetez nebo špatný řadící automat nebo ohlodaná kolečka v převodovce...půlení tě nemine
 
 
Datum: 02. června 2010 19:04
 
<  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 10:48:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu