Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: romes
IP: uživatel2466
 Hoši když zmáčknu spojku tak v ní chrčí prostě to dělá chrrrr, je špatná lamela ložisko nebo co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:38
Datum: 25. června 2010 15:38
 Dyť jasný....neni nad to si zničit hlavní hřídel povoleným spojkovým košem. Dělám to dvakrát do tejdne když se mi nechce zrovna utáhnout koš. Nejlepší je že týpci jako ty pak nejvíc řvou jak upravit pionýra aby to jelo že to je sračka že to nejde atd....! Přitom sériovka jako taková letí že by se polovina z vás divila
Datum: 25. června 2010 10:11
Jméno: romes
IP: uživatel2466
 jasný, že je to nachvilu ale o prázdinách to udělám pořádně aji s novou lamelou protože bude v řiti, nechce se mi s tim olejem a se vsim ted patlat ale udelam to na jeden zatah
Datum: 24. června 2010 13:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 o prázdninách? vždyt to je práce na půl hodinky rozdělat spojku a podívat se...
Datum: 24. června 2010 13:49
Jméno: romes
IP: uživatel2466
 o prázdniných se podívám, jako žít se s tím dá není to nic extra, ale budu potřebovat jezdit na brigádu ven atd a ne se v tom vrtat  já jen co by to teoreticky mohl být chápeš
Datum: 24. června 2010 13:18
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Asi budeš mít jen povolený koš spojky nebo ti vyskocila segrovka se podiv ne
Datum: 24. června 2010 12:59
 ještě jeden dotaz .. :-/ když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že..  a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka)  spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se !  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 12:23
Jméno: Lukýs
IP: uživatel8652
 Pic ty kvalty to tě vůbec nechápu ale podle toho co si napsal tak máš promíchaný stromeček v převodovce  ... můžeš mít třeba nejdřív dvojku pak jedničku a pak až trojku
Datum: 28. června 2010 12:23
 Zdarec začal jsem davat benzín 1litr + olej 25ml a začal mě cinkat primarní řetaz o kartor a je strašne vytahanej neni to tým že jsem žačal davat 1litr + olej 25ml dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já dam 30ml oleja na 1 litr benzínu
Datum: 23. června 2010 21:18
 fermez: blbče do pio se nemíchá 1:50 at je to jak koliv dobrý olej...udvědom si blbe že se maže bronzové kluzné futro a né ložisko....to kluzné ložisko se musí hodně mazat jinak se vydře.....zaspoj mozek a pak piš...už mě s těma chytráckýma kecama pěkně sereš!!!
Datum: 23. června 2010 21:08
Datum: 23. června 2010 21:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to stim nema nic spolecnyho, vymenho!! a olej davej klidne dal v tomhle pomeru jen pokud davas nakej lepsi co se davaj 1:50
Datum: 23. června 2010 20:49
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ne,je to prostě tím,že už je vytahanej,doporučuji výměnu,jinak ti ten primární retěz ten kartek celej zevnitř vydře..!
Datum: 23. června 2010 20:42
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no a jaky na to ma vliv benzín??
Datum: 23. června 2010 20:41
Jméno: xx
IP: uživatel5573
 To bych neřek že to bude tim ale oleje bych daval aspon 30ml ....
Datum: 23. června 2010 20:39
 čau , mam problem se spojkou na mustangu- nemuzu ji doladit- KDYZ JI NASTAVIM TAK ABY PEKNE VYPÍNALA RYCHLOSTI A MOHL JSEM NA KRIZOVATCE STAT CHVILI SE ZARAZENOU JEDNICKOU A NETUROVAT TO ABY MI TO NECHCIPLO tak mi zase nejde nakopavacka proste prokluzuje jak svina- vubec neotoci klikou -a kdyz to seridim tak do toho okamziku kdy krasne zabírá nakopavacka- tak poradne nevypína spojka- proste na krizovatce musim turovat a stejne mi to premaha i brzdu ze se chce rozjizdet- furt hledat neutral taky nechci- kdyz potrebuju jen na chvili zastavit- pls poradte - bude problem v lamelach??? - jeste nemj mo najeto ale driv kdyz byli novy tak to chodilo tak nvm
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 19:04
 zkus se podivat jestli nemas ohlou vypínací tyčinku skrz převodovku, nebo povoleny spojkový koš, nebo "vychemlané" kolíky na spojkovém koši, a poté -ale to většinou dělá až u "velkých" Jaw pozohýbanou plechovou lamelu- a jestli dobře chodí v drážkách koše... poté ještě má vliv (ale taky většinou až u větších) volba materiálu lamel...korky sou bezproblému- ale na ferodo už to chce i lepší (vhodný!) převodový olej... a se zmáčklou spojkou to opravdu zbytečně netúruj
Datum: 23. června 2010 19:04
 JO, asi vyměň lamely. Jinak stát na křižovatce se zařazenou rychlostí, se zmáčklou spojkou a tůrovat to, to jsou mi nápady. Od toho se ti ta spojka kazí.
Datum: 23. června 2010 18:37
Jméno: martin
IP: uživatel1859
 zdar jaký je lepší výfuk na pio? ten bez koncovky nebo s koncovkou ( má asi 15 cm ), na výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 23:14
 Já ad tam mám výfuk bud s koncovkou nebo bez ní tak nepoznám ani nepatrný rozdíl ve výkonu. Já oobně preferuji bez koncovky. Líp se čistí,má lepší zvuk a vypadá to sním trochu sportovně (můj názor)
Datum: 23. června 2010 23:14
 Na 100%??
Datum: 23. června 2010 21:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 stejsky to měřil s tim bez koncovky
Datum: 23. června 2010 20:22
 Ale ne,ten s koncovkou se daval aj na mustangy a na fichtly
Datum: 23. června 2010 20:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 jo chapes dobre,
Datum: 23. června 2010 20:06
 trošku nechápu.. bez koncovky má mustang a s koncovkou třeba jawa 05?? chápu to dobře?
Datum: 23. června 2010 18:01
 Škoda že oba jen myslíme,chtělo by to to vědet na 100 %
Datum: 23. června 2010 17:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 denzileck- ja myslim že právě na tom bez koncovky
Datum: 23. června 2010 17:07
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 S koncovkou.
Datum: 23. června 2010 15:31
 Vykon 5,5 HP v 8700 ot. nameril stejskal co jsem ja slysel prave s vyjfukem s koncovkou
Datum: 23. června 2010 15:01
 jj bez koncovky
Datum: 23. června 2010 14:37
 bez koncovky
Datum: 23. června 2010 14:19
 S koncovkou
Datum: 23. června 2010 14:11
 Zdarec draci,dneska sem zpulil motor ale je tam jeden menší problém-nejde tam dat neutrál a když se mi ho tak podařilo dat tak tam hnedka padla rychlost zpátky.Je pěkný že motor je tedka pětirychlostní  ale nevím co s tim...Kde může bejt problém?Nemohla vypadnout vidlička z automatu?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:57
 Je pětirychlostni,protoze se tam neda rychlost ale neutral...OT:Hvězdnou branu shlížím ale nevím kde by se tam vzal fichtl
Datum: 23. června 2010 21:57
Jméno: Michal
IP: uživatel9749
 Motor z fechtla a 5ti rychlostní??? Měl by jsi se přestat koukat na Hvězdnou bránu.
Datum: 23. června 2010 14:34
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 radici automat....
Datum: 23. června 2010 13:27
 Soráč,jak jinak než z fichtla-mustanga
Datum: 22. června 2010 21:18
 že by si třeba napsal o jakej motor se jedná?
Datum: 22. června 2010 20:53
Jméno: Davis
IP: uživatel455
 čau, vyskakuje mi trojka na 175/356 nevíte co tomu může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 18:30
 omleté boční ozuby na kolečkách
Datum: 22. června 2010 18:30
Jméno: Lukšík
IP: uživatel9739
 Čauves draci!!
Mám takový problém s dvourychlostní babettu (210) a to s řazením druhé rychlosti. Babetta se chová tak, že když je studená na několik prvních (asi tak 10) rozjezdů, když se rozjedu asi tak na 20 km/h, tak natvrdo skočí druhá rychlost a strašně to škubne a dvojka drží. No ale po několika takovýchto rozjezdech si to jakoby sedne nebo nevím co a dvojce se tam nechce ani za boha. Musím jedničku hodně vytočit a pak hodně ubrat a jen tak šolíchat plyn aby tam pomalinku vlezla, hrozně dlouho to řadí. Musím motor vytočit až tak na 25km/h a pak opravdu pomalinku jí nechat zařadit. Nedej bože aby byl vítr nebo nějakej kopec, do toho to neřadí vůbec.
Jinak podřazuje dobře. Myslím že problém bude v řadícím mechanismu, ale nevím kde. Pakny jsou nové, gufero taky, olej v bubnu není.
Už si opravdu nevím rady, čím to může být. Že by něco vymyčkaného v řadícím mechanismu? Prosím, poraďte
Díky za moc rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 8:11
Jméno: Lukšík
IP: uživatel9739
 to jsem ještě nezkoušel. taky mě to napadlo a asi to budu muset zkusit, ale nechce se mi do toho zase vrážet peníze... Nedavno jsem kupoval to soukolíčko do převodovky za 6 kil....
Vypadá to, že máme stejný problém. Tak snad někdo bude vědět co s tim!??
Datum: 23. června 2010 8:11
 skoušels nové unašeče? vnitřní a regulační... hochu toto mě trápí 5 let ale jakš takš jsem si na to zvykl... motor po kompletní GO. uplně všechno repasované a nové. řadící mechanismus taky celý nový... buben,pakny,všechny unašeče i ten co drží pakny. Po složení motoru to dobře řadilo asi 5 km a pak to samé co popisuješ... když to nechám tak hodinu stát tak to samé. 5 kiláků pohoda a pak zase tragédie. můžu to odmaštovat jak chci a nic.
Datum: 22. června 2010 20:54
 Ahoj Draci,mam stadiona s11 a chci se zeptat jestli se daji koupit nekde nove prevody na prvni i druhou rychlost a prersuvne kolo levneji nez s motokramku?? http://www.motokramek.cz/kosik/ Diky za info.Jara
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 0:11
 Cawes draci, mam Jawu 20, a chci se zeptat jak se da vymenit u nahonu tachometru to mensi ozubeny kolecko, vetsi se da jednoduse vyndat, ale s tim malym je jakejsi problem, diky za rady, kdyztak na mail...  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 9:59
 sundáš z liníkového odlitku tu přírobü na bovden a šnekové kolečko vytlačíš šrubovákem
Datum: 22. června 2010 9:59
 čus draci mám takovej divnej problém...vytáhnu svojí 555ku z garáže, načepuju benál a nakopávačkou v pohodě nastartuji... ovšem jakmile se motor trošku ohřeje nebo jak to nakopávačkou nakopávám víc než třeba 5krát tak začne nakopávačka prokluzovat a je konec...prostě když dupnu na nakopávačku tak to de trochu ztuha jenže motor se jen ¨pootočí.. kolikrát se nic nestane.. vůli na páčce mám asi 0,5cm.. spojka je podle mě nastavena dobře.. jo a ještě jeden dotaz.. jak je možný že mě de mačkání spojky hoodně ztuha a jaktože mě pařez zabírá až když mám spojku skoro puštěnou??  .. zabírá to někde až ve až u konce puštěné páčky.. divný..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 10:02
 na 555 pokud vím je spojka jednolamelová
Datum: 22. června 2010 10:02
 ta seriová spojka stojí za hovno.mustangisto na mustangu je jiná spojka
Datum: 20. června 2010 20:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 páč jí musí mít úplně povolenou , aby mu to neklouzalo  tak jsem měl jednu takovou spojku..lameli se o sebe tak tavili,že byly po vyndání fialové
Datum: 20. června 2010 20:02
 mustangisto: jak to může při prokluzující spojke jít přes zuby? to mi vysvětly
Datum: 20. června 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já už mám lamely skoro naplech a spojka ještě fakčí ale skrče to přes zuby
Datum: 20. června 2010 16:24
 tohle budou lamele
Datum: 20. června 2010 16:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to máš špatně nastavenou spojku.Zkus ten šroubek na deklu trošku přitáhnout. A vůle na páčce má být asi 2-3mm. 5mm je moc
Datum: 20. června 2010 16:11
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 že by to chtělo nové lamely ?
Datum: 20. června 2010 15:58
 Ahoj lidi chtel bych se zeptat jestli ste si nekdo dělal na 21. rezonanční výfuk a jestli ano tak jaké měl rozměry směrné trubky,kuželu,středové části,proti kuželu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Já si udelal rezonancni vlozku do origo vyfuku,ale jeste se mi to nepodarilo odladit....v serii to nefungovalo...na co to potrebujes?? Me jezdí 5 konový motor na normálním výfuku....
Datum: 20. června 2010 11:58
 Zdsar chlapi!,potřeboval bych se zeptat,když mam u svý čízy 487 už poměrně vytahanej řetěz (ještě tak jedno došponování),je velký riziko že praskne?,mam totiž v plánu velkej výlet na 300 Km,tak si právě nejsem jistej jestli to ten řetěz vydrží
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 12:01
 Mustangisto nejsem sice odborník,ale zkrátit ho je podle ultra kravina.Když se vytahá,tak se změní jeho rozteče a ničí se ti ozubená kola-viz rozeta a sekundárko!
Datum: 20. června 2010 12:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já bych ten řetěž zkrátil kolik potřebuje našponoval a hotovo záleží v jakém je stavu
Datum: 20. června 2010 10:16
 kup su radsi novy.. to se ti enstrati..
Datum: 20. června 2010 10:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 radšej vymeň celý sekundárny prevod ja by som to neriskoval
Datum: 20. června 2010 10:08
Jméno: ota
IP: uživatel6819
 čau hoši jakto že můj strejda u pařeza kdiš ho startuje tak zmačkne spojku a normalně to de našlapnout a neprokluzuje se
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to dělávají přilepené lamely
Datum: 20. června 2010 10:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to robí aj mne a to mám ferodo stači že motorka deň postojí a ostanú zlepené lamely
Datum: 20. června 2010 10:12
Jméno: Tom
IP: uživatel2466
 Zdar, o kolik zubů můžu na rozetě ubrat aby to jelo rychleji ale nějak to ten motor zvládal a moc jsem ho nemučil, mám na mysli pařeza. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 12:12
Jméno: Tom
IP: uživatel2466
 OK, ale i tak, kolik myslíš, že je takový přípustná mez ? O kolik zoubků
Datum: 20. června 2010 12:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Rozetu bych nechal tak, dal bych větší kolečko do motoru na hřídelku myslím sekundární kolečko
Datum: 20. června 2010 8:24
 Ahoj draci,chci se zeptat.Už jsem to tady jednou psal,vypadávala mi u moji Jawky 21 trojka,i přesto,že jsem to tam měl všecko nový,převodovka,spojka předloha,atd.Zkoušel jsem tam dávat jiný pružinky do řadícího automatu,taky nové,všechno jsem to dotáhl a chvíli byl klid.Jezdil jsem teď na tom celý týden do práce a doprý.A včera mi to za cestu cca 6km udělalo znovu,asi 2 krát.Řetěz našponovanej nemám,vidličku otočenou taky ne.Poraďte mi,prosím,draci moji,co by tam ještě mohlo být špatně.Já už jsem z toho na bezradnej a na nerv.Nikdy se mi to nestávalo.Moc děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 15:19
 Ahoj draci,to ložisko trochu vůli má,no ale ty futra jsou uplně v hajzlu.Promiňte,že se tak vyjadřuji.Nechápu,jak jsem si toho mohl nevšimnout.Tak jsem zase o něco chytřejší,díky vám,draci moji.Díky mooooc.
Datum: 22. června 2010 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 vůle futer předlohy....klasika...tohle je klasický vypadávání trojky.....bud lozisko pod sekundárem na šrot a nebo futra....vetsinou velka vule nahore pod cvrčkem na nakopávání....to pouzdro se krásně mění i vystružuje..
Datum: 20. června 2010 12:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ty nový pružinky se mi moc neosvědčili, měl jsem rozpulenej motor a že je radši vyměnim, ale jakmile jsem je koupil,vyndav z automatu ty strarý a jen tak jsem zkusil rukou zmáčknou to starý a nový aaa to nový bylo měkčí než to starý, tak jsem tam dal radši starý, jaký máš zuby na radicim automatu? když pišeš že maš převodovku novou, tak by to mohlo dělat jen véélká vůle pouzder předlohy, a automat, nic jiného mě nenapadá když jsou převody nové...
Datum: 19. června 2010 20:57
 Šroubky jsou utáhlé na fest,na tu vůli se ještě podívám.Jinak díky za radu,draku.
Datum: 19. června 2010 19:08
 Nemáš moc velkou vůli ložiska za sekundárním kolečkem?Na to taky koukni a taky jestli máš nahoře pořádně dotáhli šroubky
Datum: 19. června 2010 17:39
 Cau..potřeboval bych poradit..vůbec mi netahá 3 a když ji tam hodim tak to začne skřípat vrzat a stojí to ze hov** ! zezačátku to ješttě šlo ale je to čimdál tim horší a horší..  vymněnil jsem rozetu řetěz a řetěz. kolečko..ale furt to samí..už nevim co stim! je možbý že bude něco v převodovce?? pls poraď te..díky tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:52
 A nemáš náhodou přehozený kolečka v převodovce i to můžeš mít otočená motor sice lépe bere dvojku ale trojka se výubec nechytá nebo se chytá v maximálních otáčkách a to jen lehce to může bát tím, hele bejt tebou tak rozpulím motor a podívám se kde máš jaký kolečko ti co to neumí jinak upravit a sopu blci to přehazují a to je k ničemu.... myslím jestli top nebude tím
Datum: 19. června 2010 20:52
 rezeta i kolečko je origo...
Datum: 17. června 2010 21:42
Jméno: DRÁKUL
IP: uživatel5929
 hele já bych to rozebral a uvidis ale asi to bude neco z prevodovkou a jakou mas v zadu rozetu ?? a sekundární kolečko si dával origo? rozeber to a uvidis
Datum: 17. června 2010 21:22
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 nemate nekdo foto teho předniho ozubeneho kola aji dys je odelane na babete207
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 19:16
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 Zdarec, kolik ste jeli max. na babete a fechtlovi v seriovce? no proste jeden kamos ve skole sa semnu kvuli tom hada. rekl sem mu, ze fechtl da i 70, a ze babeta by taky mnela dat taky neco k sedesati.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 6:10
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 ja sem dal na fichtlovy 75 po dlouhe rovince (ani nevim jestli mel vybrus nebo ne) jinak moje babeta 207 da tak 35 ale ta uz je skoro do srotu
Datum: 03. července 2010 6:10
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 ja sem dal na fichtlovy 75 po dlouhe rovince (ani nevim jestli mel vybrus nebo ne) jinak moje babeta 207 da tak 35 ale ta uz je skoro do srotu
Datum: 03. července 2010 6:09
 Já mám babttu 210 a motor po kompletní generálce perfektně zajetý... komprese jako prase... ale nedá mi to víc jak 50 takže pořád nemžu pochopit proč takový výborný motor jede jenom 50 a na youtube mají borci videa babetty která jim jede přes 70 a mají v tem motor v bůhví jakém stavu... v sériovce
Datum: 17. června 2010 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak na svým mustangovi jsem jel po rovince něco přes 70 no a s tety babetou ( takovej hroznej šrot  ) jsem to rval z kopce co to dá a vyšplhalo se to na neuvěřitelných 55km/h ! a potom se to začlo dusit a zbrzdilo to na 45
Datum: 17. června 2010 22:38
Jméno: milan
IP: uživatel1835
 ja mam babetu 210 a jel jsem sní 55 ale ti už je maximum co jela
Datum: 17. června 2010 21:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 chuda směs... o tom by se dalo diskutovat...
Datum: 17. června 2010 21:13
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak pokud ma hodne chudou smes a nebo velkej prectih tak se stim da jet dost ale alspon z mirnyho stoupani ja jsem dal 80 ve dvou ale dokopce to vubec nejelo
Datum: 17. června 2010 20:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja s fikem jel 80km(měřeno orig i digit. tachačem), a řekl bych že je to fak max.(po rovině se seriakem),
Datum: 17. června 2010 19:21
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tak logicky snad dojde že kecal soused ne?To by musela bejt pěkně kolmá rovinka
Datum: 17. června 2010 18:30
 kecá
Datum: 17. června 2010 17:24
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 to mne rikal sused, ze valil po velike rovince 90, ale nevim co je natom pravdy..
Datum: 17. června 2010 17:10
 Mu nadměřuje tachometr jako každýmu fichtlovi...
Datum: 17. června 2010 17:06
 hmmmm...tak 90 seriovka se 13 sekundárem,nemá ani nejmenší šanci hošku
Datum: 17. června 2010 17:05
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Datum: 17. června 2010 17:02
 Mu to vysvětli pěstí
Datum: 17. června 2010 17:01
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jj, vim. Ale proste snim sa nedalo bavit, kdybych mu rekl, ze sused valil na seriovce 90 s 13z, tak by mna sezral..
Datum: 17. června 2010 16:53
 Upravenej fichtl dá i přez 100...
Datum: 17. června 2010 16:48
 jj
Datum: 17. června 2010 16:45
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 17. června 2010 16:45
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jo, tak dík. No právě že on rikal, ze fechtl neda ani 50, tak sem sa snim kvuli tomu pohadal. Rikal sem mu, že nějací fechtli treba s upravou valce daju aj 80. No proste je to vul, ktery jezdi na pitbiku
Datum: 17. června 2010 16:39
 no newim s kamosem sme davali zavody fik versus 21 a 21a babeta byla hodne pozadu rekl bych ze da 45-50 ale to musi bejt!!!!!!!
Datum: 17. června 2010 16:37
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 tak kolik da babeta max.? v babete sa nevyznam, tak nevim.
Datum: 17. června 2010 16:33
 na 21 motor po generalce 73 cerstve po zajeti pist 2 krouzky..
Datum: 17. června 2010 16:31
 Babeta k šedesáti těžko....
Datum: 17. června 2010 16:29
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9703
 čau chci se zeptat na jawě 555 mi vyskakuje trojka a sehnal sem 3 automaty a u všech vyskakuje 3 kvalt žebych měl takovou smulu a zrovna sem sehnal špatny 3 automaty nebo tam je něco jynyho špatny kromě toho zuby v převodovce jsou v pořadku
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 22:34
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 vyhlodany otvory v trojkovym kolecku. ty valecky na dvojokvym kolecku co zapadaj do tri otrvoru v trojkovym kolecku tam proste nevydrzej a vypadnou, vypadne rychlost. ty otvory v trojkovym kolecku jsou do vyhlodany elipsy misto aby byly hezky kulaty. jestli jses pobliz Opavy/Ostravy tak Pan Finstrle z Krnova to opravuje, a velmi dobre.
Datum: 17. června 2010 22:34
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 nene žadnej řetez to jsi jenom otočil vidličku.taky se mi to povedlo už dvakrát.
Datum: 17. června 2010 18:59
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Máš moc utáhlej řetěz.
Datum: 17. června 2010 12:52
|



|