slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  120  121  122  123  124  125  126  127  128  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nevíte někdo jak se nastaví a složí správně nožní přesun převodovky co je v motoru kdyžtak jestli výte nějakej odkaz s obrázky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: pepazz      E-mail:      IP: uživatel6307    
Zdar draci..Poraďte mi nekdo jak se u babety 207 dostanu k startovací spojce..? Mám strach že to povolí kde nemá.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: kamil      E-mail:      IP: uživatel5546    
cau. ja sem zdelal normalne ten srub pak ty 3 maly zdelal sem ty 3 pakny a nasruboval sem kousek spatky ten velky srub. Pak sem vzal pasovinu s dirkou a tou dirkou sem dal ten maly sroubek a jeden konec sem oprel o ten velky srub a tou "pakou" sem skubl nahoru a to vyskocilo
 
 
Datum: 20. července 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: pepazz      IP: uživatel6307    
To je mi jasný,ale nemám ten stahovák. nemáte někdo fotku jak ak vypadá?
 
 
Datum: 17. května 2010 9:55
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Na levé straně povolíš tu velkou matici na setrváku, klíč myslim 23. Pak ty tři šroubky okolo a sundáš setrvák, poté stahovkem stáhneš vnitřní buden s rozběhovými spojkami a máš vyhráno
 
 
Datum: 15. května 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel9168    
Ahojky,poradí někdo co s tim když vypadává čtyřka na CZ175 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdriv koukni dovnitr,muze tam bejt spatnejch vic kolecek.. :-)
 
 
Datum: 17. května 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel9168    
Draci dík za radu,koukal sem na to a podle všeho bude závada v převodovce,nevíte někdo která ozubení by byla vadná(4)jestli to můžu objednat než to rozpůlim nebo to napřed rozhodit.....
 
 
Datum: 17. května 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste doplnim lk,aby to Dave's pochopil:kdyz je naplej retez a volnejsi lozisko,tak se hridel zkrizi (nahne se) a tak v prevodovce nesedej zuby na zuby a muze nejaky kvalt vypadavat.
 
 
Datum: 15. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to neni pravda.....kombinace volnějšího ložiska a fest napnutýho řetězu opravdu zpusobuje vyhazování 4
 
 
Datum: 15. května 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Co stim ma spolecneho retez? nejak to nechapu... kdys bude moc napli tak se moto nerozjede ale postupne se udusi.... jakmile vyskoci kvalt tak je neco spatne v prevodovce tzn rozpulit motor a kouknout na to
 
 
Datum: 15. května 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nejprve se podívej na řetěz.Není moc napnutý ? Dále sekundární řetězové kolečko. Není uvolněné ? Ložisko náboje řetězového kolečka je v pořádku ? Dále bys musel do útrob převodovky.
 
 
Datum: 15. května 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel8931    
ahoj jakej je sekundární kolečko (počet zubů) na 175/477?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Když klikneš na technický popis (nahoře), je tam psaný sekundární převod 52 x 15. Kolečko 15z ,rozeta 52 z.
 
 
Datum: 15. května 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim poradte jak vymenit spojku u babety 207..nějakej odkaz jak na to at jsem v obraze...dikes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja to skusim teda shodit a popřipadě odmastit,ale betka je z 82 a nepamatuji že by se někdy měnilo obloženi.takže asi tak..mno uvidime
 
 
Datum: 15. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Prokluzování spojek mohou způsobovat mastné nečistoty na čelistech a bubnech. Sundáš setrvačník ( to železný co se točí ) a uvidíš hned je-li obložení opotřebované nebo mastné.
 
 
Datum: 15. května 2010 2:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
aha tak to jo... hele tak když chceš vyměnit jen rozběhový čelisti, tak nepotřebuješ stahovák... prostě oddělej kryt spojky ( to železný co se točí) a hned pod tím máš rozběhový čelisti....vyndej je, dej nový a hlavně dej správně pružiny a správně čelisti.. sem je jednou obrátil a jelo mi to dozadu:-)s tema pružinama je to trochu rýpačka, ale zvládneš to napohodu... toť vše...
 
 
Datum: 14. května 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno netahne mi vubec do kopce motor běží,ale babeta se zastavi a spojka jen prokluzuje...tudiž chci asi vymeni rozběhove čelisti
 
 
Datum: 14. května 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
myslím že nne....hele co chceš přesně udělat????
 
 
Datum: 14. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono je to tak jednoduchy jo?mam si dat na něco pozor vyloženě?
 
 
Datum: 14. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
zdarec... nejdřív musíš oddělat kryt spojky ( TO JE TO KOLO NALEVO MOTORU, KTERÉ SE TOČÍ )a pak narazíš na rozběhové čelisti, které jsou usazeny v unašeču spojk.. budeš muset použít STAHOVÁK JEDNORYCHLOSTNÍHO BUBNU...až to odděláš, narazíš na čelisti rozběhové v bubnu spojky... tak to je celá spojka babetty 207.. kdybys potřeboval něco vědět, tak napiš...
 
 
Datum: 14. května 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, na Jawě 175/356 mají být ve spojce myslím 4 lamely. Dával jsem tam nové ale spojku nemůžu seřídit, zdá se mi že ty korky jsou moc tlusté a proto nedostatečně vypíná, pořád trochu unáší. Ale zkoušel jsem tam jednu lamelu vynechat a spojka už jide tak jak má. Chci se zeptat jestli to takhle můžu nechat jestli můžu jezdit jenom na 3 lamely? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel11295    
zdravim,chtel by se zeptat nevi nekdo kde bych lamely na jawu 175/356 sehnal mockrat dik
 
 
Datum: 08. března 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel9448    
jj prěsně tak 5 lamel... na tri lameli nejezdi. to tamty lameli trochu sjed smirklovim papirem a tu patou si sezen.
 
 
Datum: 18. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslím že tam má být 5 lamel
 
 
Datum: 14. května 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
co myslíte je lepší ferodo nebo korková spojka??, jsou nake klady a zapory, chtěl bych aby dloho vydržela, aby neprokluzovala a aby se nepřilepovala k mezilamele, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ferodo lamely nedoporučuji ujel jsem zhruba 400Km a zuby na lamelách byly uplně ohlodané, takže chyba v materiálu,nebo nějaký zmetek, nechápu jak tohle někdo může prodávat.Ted jezdím na starých poctivých československých korkových lamelách,které jsem si vykorkoval a nemužu si je vynachválit.Jestli časem narazím na ferodo lamely, ktere budou dobře zakalené tak si je koupim.
 
 
Datum: 18. června 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na svou otázku sis odpověděl sám :-)
 
 
Datum: 12. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Feredo, je tvrdí, déle vydrží. Musíš ale když ji dostaneš trošičku obrousit ty lamely, aby šli lehko na koš.
 
 
Datum: 12. května 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: ondraJW      IP: uživatel5683    
zdar hosi, slo by udelat 7 nebo 8 zube sekundarni kolecko? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jj, tak tam zkusim hodit napred 11z a uvidim. mam tam ted 12z, vyjedu vsude, ale chcu to este vic do sily
 
 
Datum: 13. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejmensi co se kdy delal je 9.z a na 10 zub nemusis mit jinej retez ale jen maticku ale klidne to de aj s puvodni
 
 
Datum: 12. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to se mi nezdá to už tam zrovna nemusíš nic dávat a bude to lepší:-D.Ne nejmenší je ten 11 zub a pro 10 zub musíš mít jiný řetěz .7 - 8 zub to neexistuje podle mě.....a jelo by to těch 40 jak tady píšou..:-D
 
 
Datum: 12. května 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ono to pojede jako drak, ale jen asi 40 km/h. Sice i na trojku vyjedeš i po skále, ale pojedeš maximálně 40. S 11 zubem jsem to jednou vytáhl na 55, s 10 zubem odhaduji 45-50 km/h. Myslím do konce 8 zube kolo neexistuje. Je totiž tak malé, že se tam ten řetěz nestočí.
 
 
Datum: 12. května 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
no prave ze tatka mne rikal, ze jeho kamos to mnel, ze prej tam bylo 7 nebo 8 zubu, ze prej mu to tahlo jak drak
 
 
Datum: 12. května 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
pochybuju o tom, to 10 zubé už je tak dost male
 
 
Datum: 12. května 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapy. Mam takovrj problém kterej mi neleze do hlavy.Dneska mi začalo u čízy jít dost natvrdo řazení,ale spojka vypíná na výbornou,tak nemam tucha čim to je... .možná jestli tam mam starej převodovej olej ale o tom sám dost pochybuju. Zatim a předem dikec za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel7758    
No každopádně bych zkontroloval množství oleje.
 
 
Datum: 12. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No prostě když zařadim tak je to dost hlučný a tu rychlost tam kopnout je docela těžký,ale řadička de krásně zlehka prostě ty rychlosti tam padaj hrozně natvrdo a dělámi to předevšim za tepla
 
 
Datum: 11. května 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Počkej jak natvrdo,myslíš přes zuby,že to škrčí? No na viskozitě oleje asi záleží, poněvadž s řidším ta spojka tak neunáší, to vím z vlastní zkušenosti. A šlo ti to natvrdo zastudena nebo zatepla? A nebo myslíš tím "natvrdo" že jde řadičkou špatně řadit těžko?To by mohly být špatné pružiny v řazení..
 
 
Datum: 11. května 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
čau mam mustafa a jezdim převážně v terénu a vadími že jedničku moc točim a na dvojku to zase nechce jet. Takže sem si řikal co mam udělat. Mam dát větší rozetu? menší sekundár? a nebo jinej primár? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9388    
Tak to udělaj jako já taky si nevidělávám jen brigádama a tolik peněz to zas není nejdraší je výfuk a 19mm karbec ale bez karbce to jezdilo taky hodně pěkně s origo karbcem
 
 
Datum: 10. května 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
hele motor mam v kupě na podzim byl motor kompletně zgenerálkovanej ale co sem koukal na tvoje stránky tak to se nedá srovnávat, ja mam vše krom filtru původní.
 
 
Datum: 10. května 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9181    
Dej si do kupy motor nejdřív,já má 14zub a vyjedu ve dvou na trojku každej kopec a v terénu lítám jak něco a je mi to jedno,ale chce to mít motor v kupě kdyžtak se koukni na mý stránky http://www.splasenytrubky.webnode.cz
 
 
Datum: 10. května 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele,ja to prohozeny kolecko mam,k tomu 11z sekundar a dobrou kompresi..nemam problem dat tam trojku..kopce beru za 2 v pohode..jednicka staci vytocit do pulky,kopnu tam dvojku a jede v pohode dal :-) a navic v tom terenu tu trojku ani nejak moc nepotrebujes..ale kdyz mas motorku motorove v poradku tak tahle uprava je suprova :-)
 
 
Datum: 09. května 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
to stím prohozením koleček je naprd měl to kamarád a pak se tam nedala ani nacpat trojka. Jinak tam dám 11z a bude pokoj. Díky
 
 
Datum: 09. května 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak dej 11zubbé sekundárko...jo a jestli jezdíš v terénu jen ja 1 a 2 tak existuje takovej fígl že se v motoru přehodí kolečka..ale potom to na tu 2 jede sotva 40 a máš co dělat aby si to vzalo trojku
 
 
Datum: 09. května 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jono můžu potvrdit jak tady říká ZAJÍC to sekundárko dělá hodně...já sem už u fíka vyzkoušel všechny a nejlepší je 12 zub a když je fakt hodně dobej motor tak 13 zub.Jinač 11 je do síly ale je to skoro stejný jako 12 zub pak 14 zub je moc už to chce jenom na upravený motor
 
 
Datum: 09. května 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
jo a kolik mam dat to sekundarko?
 
 
Datum: 09. května 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: tomas.j.r      IP: uživatel812    
teka tam je origo takze tusim 13z jinak byl na podzim na vybrusu
 
 
Datum: 09. května 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zacni od nejjednodussiho..dej mensi sekundarko,kolik tam mas tedko? :-) u me to sekundarko docela pomohlo...jeste sem k tomu vymenil krouzky a bylo to dost znat,stavelo se to na zadek-s origo rozetou..
 
 
Datum: 09. května 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: vaňousek      E-mail:      IP: uživatel7095    
NAzdar lidi potřebuju poradit se simsonem , když tam dám jakou koliv rychlost a chsito roztlačit ta se to zakousne a nejde stim ani hnout . Poreďte mi prosim co by to mohlo bejt diky moc a čau dystak piste na RVanousek@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co na to rict simson je na prd kup si fika.
 
 
Datum: 09. května 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadřený píst nebo ložisko... hod ho ze skály a kup si jawu
 
 
Datum: 09. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus co je na te jawa 22 expori do usa ze ma 4kone co je nato upravenyho.cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pánové se zvyšujícím se kompresním poměrem vzrůstá požadavek na oktanové číslo.Oč vyjadřuje v podstatě odolnost proti detonačnímu hoření které nastává dříve čím je vyšší kompresní poměr.čezeták:škoda 110 l min oč 92.škoda 110 LS nebo R 95 benzín super.
 
 
Datum: 10. května 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jednou jsem byl u kámoše a kouknu se na štítek a byl psaný v angličtině...bylo na něm napsáno 4 koně..ale když jsme koukali na válec,tak se nám zdál úplně stejný...kanály stejný jako u klasický 21čky
 
 
Datum: 09. května 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9373    
4 koně to melo kvuli nejakymu ekvivalentu v přepočtu,jinak seriovka s kompresnim pomerem 9.5:1 a vykonem 3.8HP ovsem psáno 4HP....
 
 
Datum: 09. května 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lama: nemáš pravdu..detonační hoření ti u sériového motoru téměř nenastane...už jenom protože je ten motor dělanej na benzín s OČ 84 nebo kolik...a to že ti benzín s vyšším oktanovým číslem přidá na výkonu bych si dovolil označit jako mýtus :-)
 
 
Datum: 09. května 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Ježiši...čím lepší oktanový číslo tím menší klepání motoru, ale přidá to i na výkonu...
 
 
Datum: 09. května 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo omlouvam se já jsem měl na jazyku stejsky ale napsal jsem sesa nevim proč :-D
 
 
Datum: 09. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lama: 96 oktranů byla před 40 lety daleká budoucnost
 
 
Datum: 09. května 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lama: seš fakt lama...nemam slov k tomu co píšeš! napřed si prosím zjisti co je to oktanové číslo, a co určuje!!! a 96 oktanů před 40 lety? u nás na benzínce? ani náhodou! Přemejšlej než něco napíšeš...
 
 
Datum: 09. května 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Protože když tam naleješ horší benzín tak to pojede hůř, tím pádem je potřeba přidat na výkonu někde jinde...super ti asi nic neříká co? 96 oktanů před 40 lety
 
 
Datum: 09. května 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdenekk: už jsem se lekl že jsem jedinej komu to přijde divný...:-D:-D:-D
 
 
Datum: 09. května 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se snížením hlavy a tím vyšším kompresním poměrem, klesá oktanový požadavek motoru.........no...... to je zajímavá logika..... to se člověk dozvídá věci......
 
 
Datum: 09. května 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu proč by kvůli tomu ale snižovali hlavy...navíc i u nás tenkrát měl benzín snad oktanové číslo 84...vysvětlete mi proč by kvůli nižšímu oktanovému číslu snižovali hlavy
 
 
Datum: 09. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
To je logické ne? V americe měl benzín pod 90 oktanů
 
 
Datum: 09. května 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Říkám pravděpodobně ano...
 
 
Datum: 09. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napster: kvuli nizkemu oktanovemu cislu snizovaly hlavy?
 
 
Datum: 09. května 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
nene , oni snižovyli hlavy nebo co, ne kanály, myslím že jsem to vyčetl z nějakého dobového textzu
 
 
Datum: 09. května 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Však to říkám ne? :-P
 
 
Datum: 09. května 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepleťte si Stejskyho a Sesu... Jinak je to tím, že je tam pravděpodobně vyšší kompresní poměr z důvodu tamějšího nízkooktanového benzínu.
 
 
Datum: 09. května 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel9023    
Měly větší kompresi a tím dávaly 7000 otáček
 
 
Datum: 09. května 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řeklbych že kanálky ve válci... něco jako sesa,ten taky upravuje válce na 5-6 koní nebo nevim už kolik to bylo ale něco kolem pěti
 
 
Datum: 09. května 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9373    
Zdravim. Potřebuju radu od nejakyho zkušenýho staršího borce,kterej toho více najezdil ve škodovce. Brácha si domu přitáh 105L rok výroby 1984. 20 let nejezdila,nádherná uloženka,po vyčištění a seřízení šla na cvrnknutí klíčku. Krásně jede,ale dostavil se malej problém. Zprvu spojka vystavovala,ale postupně během 15 minut přestala vystavovat uplne,spojkovej okruh odvzdušněnej,krok seřízen dle příručky ale nefunguje... Netušíte někdo?? páka s kluznym ložiskem normalne vyjíždí k přítlačnaku,ale nic se nedeje...Nemohla se nejak přilepit,nebo tak něco?? Přestala vystavovat postupně,ne naráz.... chci vedet,jestli to nemuze bejt nejaka kravina,nez zbytecne vytahnem motor z kasle.......dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel9388    
Bude asi pryč spojka ale jednu věc ti chci poradit když dělám cokoliv kolem převodovky klidně i výměnu spojky je lepší a rychlejší odmontovat poloosy a vytáhnou převodovku,ve 120 sem se hrabal polovičku svýho života a hrabu stále takže to mám vyzkoušený
 
 
Datum: 10. května 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Takhle na dálku se nedá přesně říci co se stalo, ale asi bude motor muset ven a hned bude jasno. Jedna z možných příčin je, že po tak dlouhé době bylo zarezlé nebo zatuhlé axiální spojkové ložisko a o něj se postupně prodřely vypínací packy na přítlačáku nebo lamely, podle toho, jaký tam je přítlačák. Nelze ovšem vyloučit i závadu na lamele.
 
 
Datum: 10. května 2010 0:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9373    
Postul: Nevim jaky to ma pritlacak,nevyznam se v tom az tak....vim ze byli uzovky a EMka a to je vsechno,motory sou stejny a vzdycky vzajemne pasovali,je to snad poprvy co resime na nektery skodovce spojku....cumel sem do toho jen ze strany od zadnich sedaček a videl sem jen co je videt....to co se ma hejbat se hejbe...ale bez reakce... Jinak známej mi doporucil at ji skusime trhnout startovanim na kvalt se zmačklou spojkou a ukaze se....dik za rady
 
 
Datum: 09. května 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: fanys11      E-mail:      IP: uživatel9376    
asi tak jako kuba, pokud to nebylo meneny a lamela je oriko tak je rozlamana a kousla se ti..
 
 
Datum: 09. května 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký to má přítlačák
 
 
Datum: 09. května 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
tak na škodovce 120 mi dělalo něco podobného, spojka nevypínala, zavzdušněné to nebylo, páka s ložiskem vyjížděla k přítlačáku, a nešlo to. tak sem vytáhl motor , a lamela byla na několik kusú rozpadlá
 
 
Datum: 09. května 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když počkáš do zejtra tak se zeptám táty
 
 
Datum: 09. května 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel6313    
Co mi uděla policie když mne zastavi na 250 cž je bez papiru a ja bez řidičaku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
v nejhorším případě ti daj do 50 00 pokutu, a ty si 5 let neudělaš řidičák, jinak asi nic, ale když budou hodní tak ti jenom pokárají, kamarádovy vzali svíčku :-D
 
 
Datum: 09. května 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel6313    
a tobě už se to stalo ? :-D
 
 
Datum: 09. května 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz pojedes po vesnici tak ti reknou ze si ocas a vypusti ti kola.. a reknou at uz se to nestane :-D
 
 
Datum: 09. května 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: zdeno      IP: uživatel6313    
Soory nevim jak se to dostalo do převodu když sem to daval do policie
 
 
Datum: 09. května 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau,dneska sem si rozdělal na fichtlovi spojku,a když sem vydělal ty lamely tak korky na nich byly skoro zároveň s tou lamelou,takže je na čase pořídit nové co?:-),chtěl sem se hlavně zeptat jaké si mám raději vzít,jestli korkové nebo ty ferodové.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9366    
Určite feroda.Jezdim na nich rok a minulý týden sem jel 2 treningy a jeden zavod,kde sem mel težky převod,tak sem to porad drtil pres spojku.Včera sem se díval na stav lamel,a jeste vydrží dost.
 
 
Datum: 08. května 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ber ferodo,ja s nima jezdim docela dlouho,jak na fichtlovi tak na cezete a sem spokojenej :-)
 
 
Datum: 08. května 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle me taky
 
 
Datum: 08. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ferodové zatím měsíc,.....a spokojenost...podle mě jsou lepší jak korek...
 
 
Datum: 08. května 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
zdar o kolik se zrychlí fechtl když vymením 12z primár za 13z primár odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: stambi      E-mail:      IP: uživatel7807    
s 13z koleckem se da udelat az 85-90 kmh
 
 
Datum: 12. května 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory mělo to bejt 71,5 km/h
 
 
Datum: 07. května 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduše ti o pojede rychlejc o 1/12 tzn. že jestli ti to předtim jelo třeba 66 tak to pak pojede maximálnně 72,5. Jestli jezdíš víc sám a spíš po rovinkách tak se to určitš vyplatí.
 
 
Datum: 07. května 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jeto znat docela dost prece jenom jestli jezdis dost roviny a mirny kopce a tahnetiti tak doporucuju 13 zubu porovine pojedes 50km kdyz to nebudes hnat a max 70km
 
 
Datum: 06. května 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s 12z to jete takových 60-65 a kdyzje to vyborny motor tak i 70 a s 13z tak 70-75
 
 
Datum: 06. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: achmed      E-mail:      IP: uživatel9345    
zdary mam další problém dneska jsem jako obvykle nastartoval stroj jawa 350 motor 638 a když zařadím rychlost a nedržím spojku tka stojim furt na místě poraďte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
350 ma poloautomat, když stojíš na řadičí páce tak máš automaticky vyplou spojku (aniž by jsi držel páčku na řidítkách) jak nohu sundaš spojka začne zabítat,,, nebo sundej prave viko a koukni se jak vypadá lanko a vypínaci mech.
 
 
Datum: 06. května 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel8975    
zdar draci jaké rozměry mají mít ty spojkové tyčky na pařezu a jak to tam má byt poskladané odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Ježiši, omlouvám se :-D Sem asi nepřemýšlel :-D
 
 
Datum: 06. května 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stepan: 0,5cm
 
 
Datum: 06. května 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Je tam jen jedna dlouhá tyčka, ta je strčená vevnitř a v deklu je jen kulička 0,5 mm. Rozměr bohužel nevím.
 
 
Datum: 06. května 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel19    
Chtěl by jsem se zeptat jaké je ložisko v předním kole? Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel19    
ok díky moc
 
 
Datum: 10. května 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jsou tam 2 ložiska 6201 a já doporučuji dávat kryté simerinkem (nedostává se do nich prach ) ,mám je odzkoušené
 
 
Datum: 05. května 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, mam menší problém s napínáním řetězu, prostě když je kolo v jedný poloze tak je moc volnej a když kolo otočim o 180 tak je zas napnutej jak sviňa, přitom rozeta nijak viditelně nehází, zkoušel sem i novej řetěz a furt to samý. Myslíte že se to zpraví novým věncem rozety?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokavad to dela i pri vemene retezu a vence tak je to specielne lozisko a vytup hridele pod sekunardkem...
 
 
Datum: 06. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na tu rozetu, muze hazet
 
 
Datum: 05. května 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dik, o vikendu tam dam novej věnec, řetěz a řetězový kolečko a uvidí se...
 
 
Datum: 05. května 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muze ro bejt osma na rozete, taky jsem to tak měl... a nebo mas moc vytahanej retez + v háji uzubení
 
 
Datum: 05. května 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
taky me to dela jedna rozeta kterou jsem amatersky delal ja daval jsem novej venec, ale neni to tak tragicky takze to necham v tvym pripade by bylo lepsi sehnat jinou rozetu jestli to je tak hrozny
 
 
Datum: 05. května 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
novým věncem to asi nezpravíš..já to měl to samý a koupil jsem nový věnec + řetěz a dělá to to samé...ale už se pracuje na napínáku takže řetěz nechám pořád volnější a napínák ho bude pořád šponovat
 
 
Datum: 05. května 2010 17:02
 
<  120  121  122  123  124  125  126  127  128  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 21:33:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu