Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mapone
IP: uživatel9793
 Ahoj ,tak ještě jednou ohledně renovace převodovky 555. Rozdělal sem kartery a zjisteil, že mám úplně zbroušené a zakulacené količky na těch pohyblivých ozubených kolech na HLAVNÍM a PŘEDLOHOVÉM hřídeli, na obou hřídelích jsou identická kolečka obě o 19 zubech. A otázka: Můžu tam dát kolečka s 05/20/21 které jak jsem se dočetl mají na HLAVNIM 20 zubů a PŘEDLOZE 12zubů?? Bude to tam sedět a fungovat, jelikož kolečka o 19 zubech jsem nikde nenašel nová. Nebo tam mám dát dvě o 20 Zubech nebo dvě o 18 zubech??? už nevím... jaký do mbude mít vliv, co se tím vlastně mění... můžu mít dvoujku více do síly?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 13:19
 není jednodušší si ty přebytečný kolíky odbrousit flexou a pak to dodela pilnikem?  tak sem to resil já a pohoda
Datum: 01. července 2010 13:19
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 tak si pres leto zajed nekam na burzu,pohrab se v krabicích s bordelem a neco najdes....
Datum: 30. června 2010 15:50
Jméno: Mapone
IP: uživatel9793
 aha, ale tím pádem jsem zkončil, protože ty kolečka 2x 19zub se nedají nikde koupit, a 1x20 a 1x18 tam nenarvu....
Datum: 30. června 2010 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Panove stop,pozor na dulezitou vec! tady nejde vubec o pocet zubu,ale o pocet zasuvných kolíků!! Pokud mel prevodovku s dvojou 19/19 tak je jasný,že má tříkolikovou prevodovku. Prevodovka z pozdejsich 05 a ze serie 20,21,23 je šestikolíková!! tudíž do tříkolíkové šestikolíková NEJDE....
Datum: 30. června 2010 15:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ten co píše podemnou že ti to 3 nerozjede tak to je blbost...můžeš si přeci dát 11z kolečko na sekundární převod a uvidíš jak bude pařez lítat  ...a ještě jsem ti chtěl říct že je blbost tam dávat 2x 18z kolečka a nebo 2x 20z kolečka ( ty 18 budou moc malý a ty 20 tam zas nenarveš )
Datum: 30. června 2010 12:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak z 20,21,23 ti tam převodovka nepůjde ! z 05 ano .... u některých typů 05 máš stejnou převodovku jako u 550/555 ( tzn 2x 19z. kolečka ) a u novějších typů 05 už je 20z a 18z ...když tam dáš tu 20 na 18 tak budeš mít velkou mezeru mezi 1 - 2 , ale zase si to bude brát pěkně 3 ovšem nesmíš to přehodit ! takže kolečka z 05 tam klidně dej 20z na hlavní a 18 z na předloze ...jo a kolečka z 20,21,23 ti tam nepůjdou , protože jsou trošku širší cca 2mm
Datum: 30. června 2010 12:25
 pasovat by to tam mělo ale bude to na nic. 20-23 jsou zpřevodované víc dorychlosti protože mají2x silnjší motor než pařez takže ten pařes s tím pojede hodně špatně. Taky jsem to tak nahrazoval,motorově to bylo v perfektním stavu ale trojku to prostě nerozjelo jak to bylo slabé
Datum: 30. června 2010 12:13
Jméno: Mapone
IP: uživatel9793
 Omlouvám se za překlep, PŘEDLOHA 18 zubů (ne 12  )
Datum: 30. června 2010 11:38
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat když mi babetta 207 špatně startuje koupil jsem nové pružiny rozběhové čelisti,rozběhové čelisti jsou staré cca 1 rok , nevím kde je chyba ale to startování mě už štve! díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 8:45
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 díky moc
Datum: 30. června 2010 8:45
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud nemůžeš roztočit klikový hřídel s pístem,musíš vyměnit startovací čelisti .
Datum: 29. června 2010 21:25
 Zdarec mam par otazek:1.Jak zdelam tu matku co je na primarnim koplecku me to jejde povolit 2.Jak mam vydelat pistni cep je tam napevno proc?3.Jak mam zdelat magneto stryc rikal ze tam mam nasrubovat ten srubek co drzi vacku a parkrat klepnut jenze to nejde ani sa nehne 4.Jak je u spojkoveho kosa ta matka ci mten kos mam chytnut aby sem tu matku mohl povolit?Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:37
 hehe  ...sem čekal že napíšeš to samé na moji adresu an nic.. škoda
Datum: 29. června 2010 22:37
 No jasný
Datum: 29. června 2010 22:21
Datum: 29. června 2010 22:18
 jojojo
Datum: 29. června 2010 22:17
 Alert je taky hnup
Datum: 29. června 2010 21:51
 Letecký kontrolor a vypadá jak když vidí fichtla poprvé v životě.
Datum: 29. června 2010 21:48
 martin fel= mistlin  .... dobrej je i diesel  to je ten co tvrdí ž eje mu 26 a je letecký kontrolór
Datum: 29. června 2010 21:33
 Ten už tu dlouho nebyl, ale nedávno se tu vyskytl jaký Martin Fel, to byl podle mě on. Pak je ještě dobrej krysto6 a mustangista.
Datum: 29. června 2010 21:22
 ten má jinou ip
Datum: 29. června 2010 21:22
 Tak třeba Mistlin
Datum: 29. června 2010 21:19
 právě že nevim
Datum: 29. června 2010 20:07
 Ty víš
Datum: 29. června 2010 19:59
 denz: koho?
Datum: 29. června 2010 19:56
 Těma dotazama mi někoho připomínáš...
Datum: 29. června 2010 19:20
 Podívej se na moje fotky, já ti ho dost prasácky namaloval ale snad to pochopíš.
Datum: 29. června 2010 19:12
 1. Kup si GOLA klíče. Když to nejde silou, půjde to větší silou....
2. Kup si závitovou tyč a pár matiček na ní. Uřízni si tak 20 cm závitové tyče. Na jeden konec utáhni hodně na sílu dvě matky proti sobě a provleč to čepem. Na druhou stranu nasuň hodně velký trubkový klíč, velikou podložku a našroubuj další matku. Když budeš tu matku utahovat, ten čep vyleze ven do toho trubkovýho klíče.
3.Našroubuj tam šroub, nevím teď hodnotu, prostě tam utahuj tak dlouho pořádnej šroub, kterej tam jde tak akorát až to sleze.
4. Měl jsis tam dát kvalt. Dělaj se na to blokátory. Klidně tam nějak vzpřič vhodný šroub.
Datum: 29. června 2010 19:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 si snad porad sam ne takove primitovnosti myslis ze me to nekdo ucil? proste sem to zkusil ty ses ani nesnazil
Datum: 29. června 2010 18:53
 Zdravím nemohl by jste mi někdo pomoc? Hledam na CZ 175 kolo číslo 12 - Hlavní kolo 2st.(17z nevím kde to muzu koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:02
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau co znamena na ložiskach C3 ja to mám ma každym ložisku dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 C3 znamená ložisko se zvětšenou radiální vůlí. Ta vůle tam je proto, že když po vložení ložiska blok motoru vystydne tak se trochu stáhne vnější kroužek a s céčkovým ložiskem je tak zaručena provozní vůle. Je to proto, že i díry pro ložiska mají určitou výrobní toleranci.
Datum: 29. června 2010 22:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cau , je to oznaceni pro vuli na lozisku , ja je daval akorat na kliku
Datum: 29. června 2010 15:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Já sem dneska kupoval nový ložiska a u všech to je napsany C3.
Datum: 29. června 2010 14:56
 Tak to máš dobře. To je nějaká myslím větší odolnost.
Datum: 29. června 2010 14:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to nějaká vůle,když se ložisko zahřeje tak aby se nepřidřelo...proto se dávají do motorů
Datum: 29. června 2010 14:53
 cau uz jsem to sem psal vcera- a to kolik zubu ma rozeta na 250 kejacka a kolik zubu sekundarni kolecko v originale- byl tady nazor ze 19 sekundar- ja nvm jy myslel ze origo je17- a rozeta nvm kolik zubu- myslim ze 175 kejvy maj tech zubu 46 v origu ale jak 250?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 10:57
 Zdarec mam 3 otazky:1.Kde by se dala sehnat nebo koupit vejirovita hlava na pionyra?2.Jakou vyhodu maji ferodo lamely od korkovanych?3.Jakou mam pouzit svicku kdyz je venku cca 25 stupnu?Diky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:19
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 k tem lamelam , po roce sem vyndal ferodo z motoru a nestacil sem se divit v jakym byly stavu , motor mel jenom lehce pres 5 koni a ozubeni na lemelach bylo lehly jak starej les , od ty doby si na ne davam pozor , hold tu furt neni nic poradny a dostupnyho vsechno je kompromis
Datum: 28. června 2010 22:19
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 hlavy dela marek email je azmarek@email.cz cena ie 1500
Datum: 28. června 2010 22:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 svicku N15C ferodo lamely se tolik nesjizdeji jako korkove.
Datum: 28. června 2010 21:20
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 svicku bud N15C nebo N17C. A jiny oznaceni svicky B7HS nebo B8HS cim vetsi cislo tim vic na leto!!
Datum: 28. června 2010 21:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec jak poznam že se me protačijou pouzdra převodovky u jawy 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:45
Jméno: Martin
IP: uživatel6581
 Čau, je rozeta, kterou tady má Sesa, ten typ na jedno ložisko (tj. na 05ku)? Mně se to tak zdá, podle toho vnitřního osazení. Jakou máte všeobecně zkušenost s rozetou s jedním ložiskem (05) / se dvěma ložisky (20, 21, 23)? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na 05 mám normálně novou rozetu od Sesy s jedním ložiskem a zatím si nemohu stěžovat. má za sebou asi 200 km a je dobrá. Původní byla nějaká špatná- šmajdala a ložiskem to nebylo. Byla ale taky jednoložisková.....
Datum: 28. června 2010 19:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jde na všechny typy, ale musíš mít čep pro rozetu s jedním ložiskem
Datum: 28. června 2010 18:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele já měl na 05 s jedním ložiskem a za 40 let jsem ho měnil až teprve já
Datum: 28. června 2010 15:35
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 cus mam cz 125 nekolik let stala a nakonec sem ji zprovoznil nastartoval sem ji a chtel jsem zaradit 1 a furt to jde pres zuby a i 2ku jsem skousel a taky pres zuby. Spojka vubec nefaká. Myslyte ze to bude lamelama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 21:17
 jasny - tak je vimen - urcite je to lepsi - kdyz je to novy
Datum: 28. června 2010 21:17
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 s tech lamel vypadavaji uz i korky... tak vymenim i lamely.
Datum: 28. června 2010 11:49
 no tak taky musis mit dostatecne napnuty to lanko spojky zj-aby to vypinaní chodilo- tak kdyz ti mototr zdechne- tak to neni problem v sjetejch lamelach- to by ti prokluzovala spojka - proste oddelej kryt zapalka-a mrkni na to lankajestli neni povoleny
Datum: 28. června 2010 10:42
Jméno: hanes
IP: uživatel7210
 spojku sem ladil a nic a kdyz tam rychle kopnu kvalt tak motor zdechne.
Datum: 28. června 2010 10:36
 no tak nejdriv polad spojku - a jinak - tohle jsou stary prevodovky - to je normal ze to jde pres zuby- hlavne jestli tam ty kvylty nakonez nakopes- tu jednicku tam musis proste loupnout a nesrat se s tim - tomu motoru to ublizi min nez kdyz jen pomalu zasouvas kvalt a pak ti tam za toho rachotu skoci - horsi je jestli to nejde zaradit no- to bude bud nedoladena spojka nebo sjeta spojka
Datum: 28. června 2010 9:39
 cau -ví někdo bezpečne kolik ma mit jawa 250 353 kyvacka zubu na rozete a kolik sekundarni kolecko???? - myslim ze rozeta ma mit 47 zubu a sekundar nvm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako náhradní díl byly i kolečka 20 nebo 18 zubů.
Datum: 29. června 2010 0:41
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V technickém popisu (nahoře na liště) je 46/19.
Datum: 28. června 2010 15:51
 Zdravim, dalsi dotaz, ma bejt na cz 150c na lamelach nejaky korek?? me de spojka hrozne ztuha a zadnej korek tam neni, ani serm nenasel nikde nejaky zbytky ze by tam mel bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tam tam je ferodo nebo něco takovýho podobnýho
Datum: 28. června 2010 15:59
 když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že..  a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka)  spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se !  díky
(zkopírováno od draka block) mám stejný problém akorát jawa 50/21.díky.kopíruju protože mu nikdo neodpoveděl.nezlobte se.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:18
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 start páka ti muže prokluzovat skrz špatné lamely
Datum: 28. června 2010 0:18
 Zdravím mám bebettu 210 a robí mi pri štarte také cukánie ako je na videu ale s tým rozdielom že mne sa motor nepretoči skúšal som meniť spojky (mám ich nové okrem tých čo sú v prvom bubne tri pri sebe ale asj tak sú ešte dobre) poriadne odmasťovať a stále nič nedokážem pretočiť motorom ak sa snažím akokoľvek prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 dík za rady a to video nieje moje
Datum: 27. června 2010 21:37
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar, za prvý ti tam chybí segrovky, a jestli jsi měl startovací čelisti ty dvě v prvním bubnu nový, tak si musí sednout a zaject a bude to ok.
Datum: 27. června 2010 21:25
Datum: 27. června 2010 21:03
 http://www.youtube.com/watch?v=hBIxNGztweA&feature=related som zabudol
Datum: 27. června 2010 21:02
Jméno: Jan Kryla
IP: uživatel5626
 Čus lidi
Prosím nevíte někdo rozměry gufer na JAWU 350/354 - Kývačku. Rozměry gufer jsou převážně u těchhle starších typů stejné. Jsou tam pravděpodobně dvě stejná gufera a to u 1.vývodu klikového hřídele na dynamo a to je gufero 25-62-10 a současně 2. je to samé na opačné straně(na klikovce) u převodu na spojku. Ale je tam pak ještě 3. a to je vývod hřídele na zadní kolo a rozměry jsou pravděpodobně 30-52-12. Ani u jednoho gufera jsi nejsem jistý tou výškou-a hlavně né u toho u vývodu na zadní kolo někde se uvádí místo 12ti 6, někde 8. Vím že menší asi nevadí ale chci tam mít takové jaké tam mají být. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:54
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec taky ste měli tak dotahli šroubky když jste pulili motor jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:06
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Už má fšechni šroubky povojeny jupíííííííííííííí
Datum: 27. června 2010 20:06
 No tyvole to mě povídej když sme půlil motor ještě z výroby to bylo dotáhlí uplně na krev a někdy sme byl rád že sem to povolil a neožvejkal.
Datum: 27. června 2010 18:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja taky jsem nadaval.
Datum: 27. června 2010 14:57
 Mám stejnou zkušenost jako čezeťák.
Datum: 27. června 2010 14:39
 na 40 let nepůleném motoru to musí jít..... já když po sobě půlím motor tak nadávám který kkt to tam utahoval
Datum: 27. června 2010 14:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ty srouby nejsou moc dotahle ALE ZAKOUSLE VLIVEM TEPLA!!! staci si na sroub lehce klepnout( na hlavu sroubu) a i motor co nikdy nebyl pulenej de lehce....
Datum: 27. června 2010 14:35
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 tak na ten motor nesahl nikdo 40let
Datum: 27. června 2010 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak je odvrtej...po těch leteh je z nich máslo a kolikrát jdou rychlejc odvrtat než povolit
Datum: 27. června 2010 12:46
 omlouvám se,chtěl jsem napsat primárnímu
Datum: 27. června 2010 12:41
 že ti nejdou povolit šroubky kvuli nesundanému sek.kolečku? to je blbost
Datum: 27. června 2010 12:41
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ale já ješte nemám sundaní Primární řetězové kolečko jestli to nemuže byt i tym.
Datum: 27. června 2010 12:32
 tak vem jeste sroubovak,a dej ho na ten sroubek,a parkrat na to klepni kladívkem,když ani to nepomůže tak zkusit nahřát horkovzdušnou pistolí
Datum: 27. června 2010 12:15
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já sem to skoušel vrtačkou a nic ani šroubovakem to nede povolit?
Datum: 27. června 2010 12:12
 šroubovákem ne?nebudeš to přeci povolovat šuplerou....
Datum: 27. června 2010 12:00
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a čim to povolit
Datum: 27. června 2010 10:53
 pokud to nebylo půlené a bylo to dotáhlé od výroby,tak to bylo hodně utáhly,když už to někdo půlil,už mi to povolit šlo
Datum: 27. června 2010 10:00
Jméno: pako
IP: uživatel9431
 cus lidi mam takovej problem davam dohromady motor jawa 90 a jaksi sem zapomel kam maji bejt dany takovy hodne hubeny asi virovnavaci podlozky u razeni u ty osy jestli jen na ose u vika dve nebo tri nebo jen jedna nahore u vika a jedna u karteru motoru  predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 13:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec začal jsem pulit motor u jawy 21,ale nwm jakakym kličem povolit Lamela pevná komplet ja ju drží ta matica dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 11:04
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Hlavně si první nezapomeň odehnout pojišťovací plíšek.. pak tam teprve cpi zástrčkovej nebo golu s nástavcem
Datum: 26. června 2010 11:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a dostanu se na tu maticu tou golou.
Datum: 26. června 2010 10:04
 14_kou trubkovou, nebo nástavcem a golou.
Datum: 26. června 2010 9:51
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 26. června 2010 9:37
Jméno: pako
IP: uživatel9431
 cusl lidi poradte jak vymenit vlozky z 2 valcu kdyz to nahrejvam horkovzduskou tak to nejde vymlatit  a jeste poradte jak na jawe 90 zmacknout ty pera na spojce a zasadit segrovku v jednom cloveku za odpovedi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 21:00
Jméno: pako
IP: uživatel9431
 protoze v jednom mam luxusni vlozku a blbej zavit na kolinko k vejfuku v druhym uplne zkurvenou vlozku ale luxusni zavit  na vejfuck
Datum: 26. června 2010 21:00
Jméno: pako
IP: uživatel9431
 protoze v jednom mam luxusni vlozku a blbej zavit na kolinko k vejfuku v druhym uplne zkurvenou vlozku ale luxusni zavit  na vejfuck
Datum: 26. června 2010 12:47
 nikde se to nepordává...ti píšu že si to musíš nechat vyrobyt.... a proč chceš prohazovat vložky?
Datum: 25. června 2010 23:31
Jméno: pako
IP: uživatel9431
 nebyl by nakej nakres nak to z toho nechapu  a sesa to tady neprodava nebo sem to nenasel
Datum: 25. června 2010 22:31
 kulatinu průmer 46mm a nechat vystružit
Datum: 25. června 2010 21:44
Jméno: pako
IP: uživatel9431
 da se to nak udelat nebo koupit nakej odkazik pls
Datum: 25. června 2010 19:56
 VLOŽKU nevymlátíš..potřebuješ trn/čep, který vsuneš do rozehřátého válce a vložku vytáhneš
Datum: 25. června 2010 19:51
 Zdar draci, čím muže bejt že mi u Stadionu s11 nejde kvaltovat? Se stadionem nemám eště moc zkušeností. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 14:52
 prekontroluj lanko riadenia a pripadne nastav to s tim stelovacim srobem, nastav na 1. aby mal lanko presne len 1-1,5mm mrtvy krok a 2. by malo fungovat
Datum: 25. června 2010 14:52
|



|