Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paya
IP: uživatel8670
 čus , koupil jsem babettu 207 a je na ní přední světlo s tachometrem .náhon není připojen . měla 207 tachometr? nevim kam to připojit. dik paya
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:42
 blbost na 207 je tacháč!! zapojuje se to m zleva do takového šneka na levé straně kola.. ( jakokdyby na ose....)jestli to tam nemáš tak to je horší.. dyžtak napiš nebo pošli foto...
Datum: 25. května 2010 15:42
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 myslím ze na 207 tachometr není na 210 se zapojuje na náhon v bubnu na prednim kole
Datum: 25. května 2010 10:00
 zdravim chtel bych se zeptat kolik zubů ma origo rozeta na babette 210? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:23
 dik moc
Datum: 24. května 2010 21:23
 51z
Datum: 24. května 2010 20:16
 chtěl sem se zeptat mam pitbike ale je to skoro stejne jak fichtl no spis stejne kazove jak mam vyřešit dosti vyklepanou ojnici.poradte pls a muže to byt tim že motor byl dost zahřaty a ja vjel do studene vody v piskovne nebo tim piskem že je nekde v motoru jeste??thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:26
Jméno: Fogi
IP: uživatel9524
 Plnohodnotna crosska z cinskeho pitbika?? si upad ne? 250ka čina jede jak CR80ka Honda ba možna i lepe..
Datum: 27. května 2010 19:26
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Koupit novou kliku,protoze je levna a nevyplati se to opravovat.boocher:odstranis cinsky vady a mas z toho plnohodnoutnou krosku zadnej smejd to neni
Datum: 24. května 2010 10:29
 jestli je pitka stejne kazova jak fechtl tak ad se ted hned propadnu do pekla. Myslim ze kdybys proletel kaluzi tak to odnese válec a píst. ojnice je vyklepaná protože jsou to na čínský šmejd velké tlaky
Datum: 23. května 2010 22:53
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 zdar, rozdělával jsem motor ( J 23 ) a dával nové převody ( vypadávaly rychlosti ). Dal jsem tam i "novou" hřídelku pro řetězové kolečko sekundáru. Všechno jsem složil a teď jsem zjistil, že ta nová hřídelka je kratší než ta původní asi o 1,5 cm, chybí na ní část a je mezi víkem a motorem mezera, takže řadící tyčka je normíálně vidět a gufero ve víku neplní žádnou funkci. Co poradíte?? z jakého typu je ona kratší hřídelka?? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 22:29
 bude asi z 05tky,ta ma uzsi motor  nebo z 550/555
Datum: 22. května 2010 22:29
 Zdravím, mám dotaz rozhodl jsem se pro GO motoru u pionýra  dělám to prvně.
První problém je u: primární řetěz bude potřeba vyměnit, ale nevím jak povolit matici u pripárního kolečka. Jak ho zajistit aby se neprotáčelo na ojnici a nelítal mi píst ve válci když budu povolovat?
Druhý dotaz spojka má 5 pružin.. 2lamely a jednu mezilamelu, mě připadá že mám lamelu mezilamelo lamelu a mezilamelu (když odkryji víko vidím plochu mezilamely).
zde je obrázek jak to vypadá..
http://uloz.to/4897702/dscf5676.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:14
 kralik13 - nedokazes  myslels to mozna blbe ale uvedl si dost blbej priklad - prst misto svicky...asi vis ze ten prst tam "odzkoci", navic je to vnimane jen subjektivne, kdyz uz tak nejakej pristroj na mereni tlaku zasroubovanej misto svicky...navic tys me nepochopil, je rozdil vychazet z tlaku kdyz tam neni svicka a zazeh jako prave z tlaku pri zazehu smesi!!! ze stlacis prakticky vzduch s par kapky paliva o objemu 55 ccm (pocitam i objem hlavy) do objemu 5 ccm vycemene nic neni (vzhlediska zatizeni kliky), neco jineho je kdyz to ma predstih 2,xx mm pred HU a v tu chvili to zazehne chudou smes...kolik tam asi pak muze byt atmosfer he? a jakou to ma asi silu? (napoveda - vykon motoru) a to je ta sila o ktere ja mluvim, ktera odrovnava kliku...totiz este neby lpopsan pripad kdy funglova klika odesla jen diky tomu ze pracovala jen nakopavani bez zazehu s prstem ucpanym v hlave, to by bylo asi blby ne? ale znam mraky klik, ktery po letech sluzby zacly zvonit ci to mely diky spatnemu zachazeni ci tim velkym predstihem, chudou smesi, teplou svickou, proste predzapaly - a to jsou ty nejhorsi sily co na kliku muzou pusobit, proto se predzapalum clovek snazi vyhnout...uz si me pochopil ktere sily pusobici na kliku mam na mysli? a to jsem teprv u serie, co teprv snizena hlava (vyssi, vysoky kompresni pomer, misto 1:9,2 - klasicka ledvinkova hlava - na nejakych 1:12, coz je jeste stale ideal, to nemluvim ze zavodaky jezdi 1:14 atd., atd.), vysoke otacky (u serie obycejne koncis max. na tech 8ooo ot. na volnobeh a dobre, tocive valce pres 12ooo), pak pirpadna nevyvazenost celeho mechanismu, nejaka ta setinka nevycentrovanosti a dalsi mraky veci...stale ti to pripada jako mala sila? a pokud jo tak si muzes sam sobe rict - sam vlastne nevim jake podminky v mem valci panuji a presto tady vysedavam a radim ostatnim ohledne problemu, ktery mi nic nerika (zda se, presvec me o opaku)...sam muzu rict ze taky presne nevim co se tam deje, od toho tu jsou mraky literatury o tomto problemu, proc toho nevyuzit, chtel jsem ti to priblizit a vysvetlit ti jen tka okrajove, ze nemas pravdu  ...jinak nekupuju tekuty kov proto abych tu svicku tam zalepil, delam to kvuli novemu zavitu ale kdyz mam moznost si tu hlavu prevlozkovat tak vyuziji radeji tyto volby, je to jistejsi, prece jen davam prednost mechanice pred chemii...
Datum: 24. května 2010 21:14
Datum: 24. května 2010 20:54
 dobra za vystruznik se omlouvam, patrilo zavitnik, preklep, ono taky zalezi jakym, prece jen je to kaleny a tvrdsi jak obycejny material na zavitniky...sikovky a paska souhlas...nemuzu ale souhlasit s tim, ze s racnou vyvynes vetsi silu jak expanze ve valci, ono zalezi jak velka je racna a jak silna je expanze (kompresni pomer, objem smesi, predstih, slozeni smesi), nechtel bych srovnavat totiz treba sily presne pri zazehu v predstihu pred HU pri valci kratce po vybrusu...ne nadarmo se doporucuje s vybrusem udelat i repas kliky...o tekutych kovech by se taky dalo mluvit do nekonecna, je jich siroka skala...kupr. se s nim da delat i zavit na hlavu, proc by se tam asi delal kdyby svicka pak nesla vysroubovat? ty loziska, gufera, futra, segmenty, jo souhlas, repas motoru...a s tim strzenym zavitem jsem nerikal ze to okem videt nejde, o tom se tu prece nebavime zda to videt je ci ne a dale ppodotykam ze se nebavime o strzenym ale o ponicenym zavitu (a tady uz to okem byt videt nemusi, zase pripad od pripadu, taky neni oko jako oko)...ale to uz je jen slovickareni, princip zustava stejnej a je patrnej...
Datum: 23. května 2010 23:28
 a mluvis tady o tom,ze to NEPATRI DO REPASE MOTORU,ale je to samozrejmnost..ujasni si nejdriv co chces rict,protoze i kdyz je to samozrejmnost,do repase motoru to patri a ma to v nem docela dulezitou roli..dat repasovanou kliku na vymlaceny loziska taky neni nejlepsi !!
Datum: 23. května 2010 23:27
 pomlc ty,sam by ses divil,kolik lidi tady vymeni spojku,da novou svicku a krouzky a rika tomu go motoru  je videt ze sem moc casto nechodis a nectes si tady ty dotazy 10 ti letejch kluku..a prestan uz se povysovat.udelas tim radost ne jen me!
Datum: 23. května 2010 23:26
 doplnim steveho..pokud to odnasi loziska tak je to uplne jedo,protoze dela GO motoru..a GO motoru bez preloziskovani neni GO!
Datum: 23. května 2010 22:19
 kralik 13 - pokud si nepostrehl tak ta hlavni hridel ma pod sebou lozisko, takze pokud se to podle tebe "kurvi" tak to odnasi prave to lozisko, to se da vymenit a je dobry ho po case vymenit, sam to delam co dve tri sezony, preloziskuju celej motor a mam po nejakym problemu pokud nejaky vubec vznikne...navic ten originalni stahovak funguje podobne jak prave sroubovak vrazeny mezi retez a ozubeni lamel, jen se pri tom "kurvi" kolicky na spojkovym kosi (a to je horsi sehnat dobrej kos ci si tam ty kolicky znovu navarit)...co mas k ty klice? nepochopil jsem cos chtel rict, pokud ty prkenka rozcentrujou kliku tak muzu vyhodit uplne kazdou pac v tom pripade ta klika je podle tebe vadna uz pri procesu spalovani, kazdou dalsi expanzi a kazdym dalsim brzdenym motorem ta klika v tvem pripade se rozcentrovava...samo ze je to blbost, premyslej trochu, dyt meles hovna...a ta matice? kdyz vim ze NEJDE VOLNE tak ji znovu nasadim abych mel jistotu ze "nedelam druhej zavit"...navic bavime se o tve strzenem zavitu, ten muze jit volne az k segrovce, kde se bude protacet (protoze je co? protoze je strzenej zavit)...a poskozenej zavit projedu vystruznikem a podle situace a schopnosti zavitu si pak dal pocinam, dnes neni problem tekuty kov a ruzna lepidla na zavity...prinejhorsim se nejaka klika s dobrymy setrvaky, zavity a nevybehanymi cepy (prinejhorsim znova nachromovat) vzdy najde, prelisuju do ni nejakou dobou ci novou ojnici, vycentruju, nasadim, jedu...kraliku zalez do nory, tvy jehlicky zda se nic nevydrzi a ty jsi z toho frustrovany a pak tu delas todlec...
Datum: 23. května 2010 22:14
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Segrovek jsem sundal mraky  ale nikdy ne takhle pod tlakem od těch pružin  ale uvidim podle času  . Jen ješt váhám zda mám obědnat jen lamely nebo i mezilamelu případně pružinky aj. A nemáte ponětí kde by se sehnala páka od brzdy(ta jak se přitáhne k zámečku z bubnu) mám vykousané ty zoubky a zadní když zabrzdím vyítne to.
Datum: 23. května 2010 15:45
 nejaky pomucky pro sundavani segrovek neres  vem si slabej sroubovak,zakryj si to hadrem at ti nikam neulitne a tim sroubovakem to normalne odcvakni  tady na fichtlkramku sou obednavky super,do par dni to mas doma  fakt extra rychlost,na jinym kramku sem cekal skoro dva tejdny a az pak mi to prislo,nechal sem jim to poslat zpatky protoze mi ani nenapsali mail kdy to odeslou tak sem to obednal tady...sem tu maximalne spokojenej
Datum: 23. května 2010 14:38
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Tak dobře moc děkuji za rady a motivaci  Pokusím se to udělat jen přes spojkovej koš.. Kolečko stejnak vyměňovat nebudu. Ještě si musím k strejdovi pro jeden zlepšovák na sundavání segerovek, táta říkal že něco takovýho měl... Jaké máte zkušenosti s objednávkami přes fichtl krámek?
Datum: 23. května 2010 14:08
 to vis ze to jde, sak taky tak se to dela ze se rozebere spojka a lamely se sundaj s retezem, dokonce jde i pri vytahanym retezu sundat prve pres stahovak kolecko a retez sundat z ozubeni lamel (hodne velka prasecina) bez toho aby se rozebiral spojkovy kos...normalne rozeberes spojku, vyndas lamely (s mezilamelou) a na nich ten retez...
Datum: 23. května 2010 14:00
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Děkuji za rady spojku měnit budu. Tudíž by mi nevadili zničené lamely, ALE chci se zeptat, jestli se nedá řetěz i se spojkou vyměnit tak, že bych první sundal lamely a pak jestli by šel stáhnout řetěz bez sundavání kolečka? Asi to nebude moc dobré aby se mi nezkřivily ty šrouby na pružinky u spojky..
Datum: 23. května 2010 13:34
 pokud jen menis lamely ci sundavas spojku a mas motor v ramu tak je to nejlepsi jak rikal karlos...sednes, zaradis, zadupnes brzdu, do ruky klic a povolis...klestema pridrzovat primar ano, ale ne za zuby! tech zpusobu je mnoho, pokud treba uz to jednou povoleny bylo tak staci podrzet z druhy strany nasazeny rotor, pak jak rekl Bubák, to je dobrej tricek jen se musi pouzit drivka, ne nic kovoveho, vytlaci to nerovnosti a pak to pod valcem netesni, to same se da udelat s hadrou ve valci, nasroubuje se hlava a stahne se to, jen tady je treba dat bacha aby nevlezla hadra mezi pist a valec...no a pokud menis spojku tak zbusob ktery tu uz radili...jinak jeste se mi nepovedlo zavit strhnout (ne ze by to neslo) ale znicit se da nejcasteji treba spatnym nasazenim matice...jinak pomoct se tomu da nahrivanim matice a poklepavanim kladivkem kdyz je to extremne zatuhly a nechce to ven, to same pak plati o stahnuti primarniho kolecka...
Datum: 23. května 2010 11:33
 pokud nechces znicit retez tak je asi nejlepsi (alespon me to tak vyhovuje) zaradit rychlost, zabrzdit zadni brzdu a muzes povolovat, ale musis ten motor mit v ramu
Datum: 23. května 2010 11:15
 pravda, nejlepsi zpusob je ale prostrcit srouvobak pistnim cepem a ze stran pod nej vedle pistu dat dve polinka... ! jinak kraliku docela bych te chtel videt jestli se ti povedlo strhnout zavit na klice...
Datum: 23. května 2010 11:03
 tak zaprvy,snazis se napodobit muj nick..za druhy,nevidim duvod,proc by to neudelal pres retez,kdyz lamely i retez bude davat novy (teda pokud dela opravdu poradnou GO motoru) a za treti,nemas duvod me nazivat d...lem,pride mi lepsi znicit retez co se vyhodi,nez ozvejkat kolecko sikovkama,ktery tam nejspis pude zpatky.. nerikam ze to kazdy musi ozvejkat,ale stat se to muze,i tobe..tak tu nedelej chytryho a nepovysuj se nad ostatnima,kazdej to dela jinak,kazdej ma na to svoje finty..ja kdyz delam generalku motoru tak jedine takhle a v zivote s tim problem nebyl!!!znova opakuju-lamely sou na vyhozeni,retez taky,a pokud zvejknu tu lamelu,tak je mi to uplne volny
Datum: 23. května 2010 9:50
 david-presne jak pise cezetak,stacis na to sam s pomoci bud klesti jak pises a nebo sroubovaku jak sem psal ja...a stahovak vyrabet nemusis,staci obycejnej 2 ramennej stahovak...lepsi je ale 3 ramennej..
Datum: 22. května 2010 23:33
 david: proč 2? já to dělám vždy celé sám.
Datum: 22. května 2010 22:46
 a ta spojka je normalni,to nahore je viko,co tlaci lamely k sobe
Datum: 22. května 2010 22:33
 nejjednodusi je to tak...stejne budes lamely i retez vyhazovat takze-dej sroubovak mezi retez a lamely,on se tam zasekne mezi zuby a retezem a povoluj
Datum: 22. května 2010 22:32
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Musíte být 2,jeden ti podrží kleštěma kolečko a ty začneš povolovat,horší je ho sundat!!Musís si udělat stahovák.
Datum: 22. května 2010 22:07
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 ale stejne nepisou jak povolit.. jen jak ztáhnout  nuže prvvní sundám lamely a stáhnu řetěz, poté se pokusím případně povolit kolečko..
Datum: 22. května 2010 22:05
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html
už jsem to pánové našel.. ta lenost  ale kdyby jste meli komentář k fotce napiště..
Datum: 22. května 2010 21:51
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 Nevíte někdo jak sundat levý karter ( tam jak je spojkový koš ) ? POvolil jsem všech 7 šroubů které ho drželi a ted s tím jde hnout jen na pravé straně tam jak je nakopávačka ale tam nejblíž k přednímu kolu se to ani nehne. čerpalo jsem tam nechal tak nevím jestli je to tím, ale slyšel jsem že čerpadlo se sundávat nemusí. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:43
 a neřekl si jak na tom ty lamely jsou...je už po nich?....a ano ty kovové jsou mezilamely.
Datum: 22. května 2010 17:43
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 V dílenské příručce co jsem si stahl je napsáno že je tam 5 lamel korkových a 5 kovových. Těma 5ti kovovýma lamelala myslí mezilamely? Nebo ty kovové tam normálně můžu nechat ty staré a koupit jen 5 korkových lamel ?
Datum: 22. května 2010 17:15
 jojo...pružinu stlač a váleček vytáhni. je tam myslím 5 lamel 4 mezilamely.... podiv se do manuálu k motorce na netu jich je plno.
Datum: 22. května 2010 17:03
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 jo a ty vakové zajištovací válečky povolím tak, že zatlačím kombinačkama ty kroužky a váleček normálně vytahnu? A ještě bych se chtěl zeptat kolik tych lamel mám od tud objednat a jestli k tomu vzít ještě neco. Díky
Datum: 22. května 2010 16:55
 áá konečně ses na to odhodlal..no hole tam jak je čerpadlo je ještě jeden šroub. a nezapoměn řadící/startovací páku zamáčknou a zatočit do polohy start.. když to neuděláš tak ti celý segment vyskočí ven a pak se s tím budeš dlouho srát než to složíš.
Datum: 22. května 2010 15:43
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 zapomnel sem udat če se jedná o čz 175/477
Datum: 22. května 2010 15:21
Jméno: cronel
IP: uživatel6664
 čaute draci měl bych jeden problém který mě už dlouho štve a ne a ne ho vyřešit prostě když se chci rozjet na jedničku tak při vysokých otáčkách vyskočí na neutrál už jsem měl rozpuleny motor nic neni ohlodane nebo vyběhané zkoušel jsem jinou řadičku nic tak už nwm automat je taky v pohodě, docela mě to štve protože dokud to nevyřeším tak si moc nezajezdím ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 17:12
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 zatim dobře ale moji pozornost odpoutal hokej a začalo pršet ta ted mi to zmoklo tak uvidime snad přiště
Datum: 22. května 2010 17:12
 A jak to dopadlo?
Datum: 22. května 2010 16:58
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jo omlouvam se jde o mustanga ... už sem to vyřešil ale kdo vi jak dlouho ....
Datum: 22. května 2010 16:51
 A o jaký stroj jde?
Datum: 22. května 2010 16:09
 Zdarec draci,na pionýrovi sem si potřeboval vyměnit spojku tak sem si koupil lamely...vyměnil..ale ted když tam dám menší tyčku..kuličku-..a potom delší tyčku tak se můžu snažit jak chci tak ani po poštelování šroubku spojka nereaguje a tahá to pres spojku....nevíte co s tím????Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 21:09
 tak spojku sem teda znova rozebral,obrátil sem ty lamely a motorka jede jak drak.Nemůžu ani moc přidat plyn jinak bych z toho sletěl....je to živé jak sviňa..  takže díííky moc  ...taky sem zjistil že mi nešla ani cívka...asi odešla...nevíte co s nou?..jestli se dá nějak opravit..jestli to není jenom nějaká krpa nebo ju mám vyhodit?
Datum: 22. května 2010 21:09
 nn kupoval sem klasiké korkové...no nic...tak já zase budu muset vypustit olej a zase to celé rozdělat....
Datum: 22. května 2010 14:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli jsi dal spojku tím prohloubeným do ven tak je to špatně ! má to být tím vypouklým doven..prostě tak aby byly zuby ,,co nejvíce u sebe ´´no a taky jestli jsi dával ferodo lameli tak je chce nejdřív zevnitř trochu zbrousit,protože jsou od lepidla...jestli jsi je tam narval na fest tak je to jasný...ty lameli musí jít nasadit na spojkový koš lehce
Datum: 22. května 2010 12:58
 no uvidíme  ...říkám...když tam není našroubovaná svíčka tak se to ještě dá tlačit..ale jak ju tam našroubuju tak to táhne kolo zasebou...můžu mačkat spojku jak chci ale vůbec nic se neděje
Datum: 22. května 2010 12:43
 myslim si ze prohodit to nemuzes,pokud lamely byli opravdu novy nesjety,pasujou tam jenom jednim zpusobem  hele zkus chvili jezdit ona by si mela sednout..me taky prvnich par kilometru nesla sestelovat,tak sme jezdil par kolecek okolo baraku i kdyz prokluzovala a ona se trosku zbrousila a sedla si  zkus uplne vysroubovat sroubek na stelovani a pak zkus jestli ta spojka porad klouze
Datum: 22. května 2010 12:36
 no ta lamela má jakoby takovou prohloubinu,tak tu mám směrem ven....aspon doufám..
Datum: 22. května 2010 12:32
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 No můžeš mit dane lamely obraceně, musi byt zuby k sobě. To se mi taky stalo.
Datum: 22. května 2010 12:21
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Zdarte draci co mam delat kdyz jsem asi zazukolav razeni ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 11:52
 jo,vyzkoušej,uvidíś
Datum: 22. května 2010 11:52
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Myliste ze je to lehke dat dohromady ?
Datum: 22. května 2010 11:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 22. května 2010 10:44
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 no tak to je snad jasný ne??
Datum: 22. května 2010 9:40
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 TO musim rozdelat cely motor abyxh se k nemu dostal ze ?
Datum: 22. května 2010 9:14
 05 automat má širší takovej ten výcnělek do kterýho vede ta pružinka, kterej se zasouvá do karteru (nevim jak se tomu říká přesně) a taky jak je na každé straně automatu takovej ten obdělníček s zarážkama,05 má dvě zarážky a 21 m´tři.
Datum: 22. května 2010 8:13
 V cem je ten rozdil?
Datum: 22. května 2010 8:05
 jo to je pravda...
Datum: 21. května 2010 21:58
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Jo já wim že mezi 21 a 05 je rozdíl,ale je tam mapsaní Automat řazení Jawa 21 co je psano to je dano tam muže byt jenom blbej obrazek.
Datum: 21. května 2010 21:54
 a mezi jednadvactkovym a 05kovym je rozdil
Datum: 21. května 2010 21:40
 jawa 50: tenhle je na 05...podle toho obrázku je to vidět.
Datum: 21. května 2010 21:39
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 21. května 2010 21:37
Datum: 21. května 2010 21:00
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Posli odkaz
Datum: 21. května 2010 20:38
 no nevim jestli sezenes uplne novej...ale ja jeden drazim na aukru
Datum: 21. května 2010 20:37
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 A kolik stouji priblizne radici automat ?
Datum: 21. května 2010 20:35
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 No tak 5 cm mám venku .....!
Datum: 21. května 2010 20:35
 no budto koupit nekde radici automat,a nebo si sehnat jen dily co jsou v haji....ted me tak napada,nemas spatne nasazenej ten vrsek automatu na motoru? Jak se tim provlika tycka od radici paky
Datum: 21. května 2010 20:31
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Tá se to spravit ?
Datum: 21. května 2010 20:20
 tk to sem jeste nezazil....podle me se ti vysipal automat..asi
Datum: 21. května 2010 20:19
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 Jde ale mám nahoře 3  dole 2 a 1 sem nenašel a když řadim tak to má upe hnusnej zvuk!
Datum: 21. května 2010 20:14
 nejde jako vubec nic zaradit?
Datum: 21. května 2010 20:12
Jméno: Petr
IP: uživatel9317
 je promin zasukoval a mam pionyra
Datum: 21. května 2010 20:08
 co je to predposledni slovo xD?
Datum: 21. května 2010 20:08
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Zdarec mám takový problek mám Jawa 50 pionyr a kdyz ho nastartuji normálně zařadím jedničku tak to strašně jako kdyby zabručí a ještě to cítím na noze to zabzučení (jak zaradím) no potom přidám plynu a pouštím spojku tak mi to chcípne , zkoušel jsem to po 2 a pořád stejný tak sem se pořádně rozjel a jel sem a mám pocit že místo jedničky mám nahoře 3 ! Nevíte jak to spravit DÍKY MOC ZA ODPOVĚDI !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkontroluj jestli nemáš povolenej šroubek na řadícím automatu..nebo je třeba mod dlohý nebo má velikou hklavičku..kdyžtak jí zbrus
Datum: 20. května 2010 20:33
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 A jeste vubec nemuzu zaradit 1 !
Datum: 20. května 2010 16:37
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 martin neutral je medzi 1a2 potom medzi 2a3 a tiež som sa nevedel pohnúť a neskor som zistil že mám páku medi 2a3 a namiesto 1 som radil 2 a tiež sa pozri či sú ok spojka najlepšie bude ak to ukážeš dakomu čo tomu rozumie\r\n
Datum: 20. května 2010 16:19
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Spojku ?
Datum: 20. května 2010 15:32
 omrkni jestli nemáš slepenou možná je načase vyměnit lamely
Datum: 20. května 2010 15:28
 To cvakani-spatne zabira spojka
Datum: 20. května 2010 15:19
Jméno: Martin
IP: uživatel9317
 Ne  ja mám Jawu 50 Pionýr 21 u m se řadí 1 nahoru 2 dolů 3 ješrě víc dolů a neutrál mám mezi 1-2
Datum: 20. května 2010 15:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám na tebe 2 otázky  nemáš nahodou 550 nebo 555?? ta má kvalty obráceně...no a nemáš tam ještě taky náhodou neutrál mezi 2-3 a nesnažíš se rozjet na 2?
Datum: 20. května 2010 14:57
 Dd mam prosbu chtěl bych si koupit věnec na rozetu s 75 zuby musim udelat nějakou ůpravu např:uprava tlumičů diky moc za odpovědi  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 19:31
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 ja myslim že ne
Datum: 09. června 2010 19:31
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Zdravím draci, kolik je kuliček na vypínací tyčce spojky ? popřípadě je mezi tyčkama? a nebo u vypínání??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 19:55
Jméno: honza
IP: uživatel8931
 mezi tyčkama neni, je jen u toho vypínani  ale ja tam žadnou nemam a valí to v pohodě
Datum: 19. května 2010 19:55
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 je to čezet 175/ 477-1
Datum: 19. května 2010 15:26
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kolik zubu ma bezne ČZ 175/450?? to co daval vyrobce!! zda se mi ze to je naky do pomala nebo jestli to je schvalne na 4. jedu 60-70 kdyz to nak moc nezenu pri 90 to je hruza to rve a vyjedu pomalu kazdej kopec na 4 kterej si pionyr neskrtal na 3. ale zas to ma co delat ta ctyrka kdyz to poradne nerozjedu do kopce a porovine to je strasne malo mam to nechat tak jak to je?? zase jezdit na trojku do kopcu to je asi naprd ze?? i kdyz obcas musim podradit a ta trojka by utahla vetsi kolecko. diky za kazdou odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 21:21
 rumstajn: A to máš taky ČZ 175 450? Jede ti to po kopečku tolik?
Datum: 18. května 2010 21:21
 Sekundární převod u ČZ 175 450 má být velká rozeta - 47zubů a malá rozetka na výstupu převodovky má být 16zubů.Já mám na své čezet 450 sekundár 46/16 a na čtyřku taky vyjedu skoro každej kopec 65-70,nech to tak.
Datum: 18. května 2010 21:20
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 lol tak to je divne ja na 4 jedu 120
Datum: 18. května 2010 20:31
 cau draci mam dotaz, chci stavět nějakýho mustanga do tuningu a chtěl bych 4 kvalty, nevíte někdo jak se dá udělat? odepiště dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já nevím jestli to chce na závody nebo chce mít rychlejší stroj pro normální ježdění. Cestovka- ověřená kvalita, stejskal se v tom vyzná!!!! Je to super věc! A za ty peníze nesežeš lepší výkonostní kit. A pokud jsi tak odvážný, že si to uděláš sám, tak prosím!
Datum: 18. května 2010 18:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by byl blbej?\r\n
Datum: 18. května 2010 18:08
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jesti dá 2ku za tu cestovku tak je blbej..
Datum: 18. května 2010 17:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Řeknu ti jediné- 4 kvalt na fíka je straaašně složité. Musíš být šikovný, všude mít známého atd. Zabere to času a peněz. Radši si kup zrychlenou převodovku od sesy, pohraj si s délkou převodů. Kup si stejskalovu cestovní úpravu nebo 3 kanál a fichtl ti bude jezdit jako kule
Datum: 18. května 2010 15:29
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Převařit kartery  nebo si koupit někde odlitek  Ale to bude dost drahý
Datum: 18. května 2010 13:40
Jméno: yxz
IP: uživatel812
 http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-ctyrstupnova-prevodovka-pro-pionyra.html
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.html
Datum: 18. května 2010 13:40
Jméno: Matěj
IP: uživatel9448
 Cuzz draci: Mám dotaz..... Mám jawa mustang, uz po druhy jsem menil spojku a pokazdy se mi sjela jen do pulky a pak uz nesla vystelovat. Nemuzu to ubec doladit. Pls nevite radu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:01
Jméno: Mtěj
IP: uživatel9448
 nebo nevíte někdo přesný rozměry těch tyček? dikes
Datum: 18. května 2010 18:01
Jméno: Matěj
IP: uživatel9448
 Kulicku tam mam...ale rikal sem si spis jesi tam nemam spravny rozmery tycek. sou tam 2 kazda ma mit jinou velikost ( jedna mala druha velka ) no a ja je mam obe dve skoro stejne dlouhy. tak jesi to nemuze byt trebas tim. pokud nekdo vite budu vdecnej za kazdou radu
Datum: 18. května 2010 16:22
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 nemas neco s tyckama mas tam kulicku ?
Datum: 18. května 2010 14:42
 Ahoj, chci se zeptat, mám nekompletní motor na babettu 210, jak poznám jakej mám unašeč čelistí, lehký nebo těžký, ve zboží nevidím žádný rozdíl
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 8:00
 hele ja mam pocit,ze ty celisti tam dou lehky i tezky...ted bych kecal,ale tenkrat sem skladaz ze dvou babett ( 210 a 225) jednu,a nejak sem tam kravil s tema celistma toho unasece...myslim ze pasovat by tam mely oboje,unasec je stejnej ale celisti sou jenom lehci nebo tezsi,kvuli ty odstredivy sile..
Datum: 17. května 2010 8:00
 No vypadaj, ale asi nejsou, je tam cenovej rozdíl, no toto!
Datum: 17. května 2010 7:10
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Máš pravdu, vypadaj stejně
Datum: 16. května 2010 23:03
 mám tam jen unašeč a nevím jakej, nechce se mi ho kupovat zbytečně
Datum: 16. května 2010 22:57
 no ty tam právě nejsou, proto se ptám
Datum: 16. května 2010 22:45
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Se koukni, jaký máš čelisti a podle toho kup unašeč.
Datum: 16. května 2010 22:27
 zdarec, pasuje hlavní stojan z 350/634 na 350/639 ? Je stejný? Já bych řekl že je stejný. Jen se chci ujistit. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 19:11
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 cus lidi mam takovej problem mam jawu 90 ale kdyz ji nastartuju tak nejde zaradit kdyz ji roztlacim tak uz jde radit normalne kdyz se zahreje tak uz pak jede normalne razeni z neutralu taky v pohode tak se chystam vymenit spojkove lamely a ty plechy mezi nimi ale mozna jsou jeste dobre nevim jak maji vypadat tady je fotka http://termijawa.wbs.cz/to-je-ono-.html omluvam se za kvalitu je to z mobilu. este sem se chtel zeptat ve valsi mam udelanej novej zavit je vetsi nez ta matice co tam patri co by se stim dalo udelat ?  za rady diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 16:07
Jméno: Michal
IP: uživatel7031
 Zdravím, někdy v březnu jsem tu viděl origo start. páku na pionýra. Proč už se přestala prodávat?? Popř. kde byhc ji sehnal. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 12:49
 draku bude zas do 14 dnu,,,
Datum: 16. května 2010 12:49
 čau nevíte někdo jak se nastaví a složí správně nožní přesun převodovky co je v motoru kdyžtak jestli výte nějakej odkaz s obrázky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2010 23:48
|



|