Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar SESO, nevíš, jestli by se dal sehnat krycí, hliníkový plech na rozetu na Stadiona? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:09
 Odpověd je na emailu karelhhh@seznam.cz
Datum: 05. července 2010 22:09
 Čau chci se zeptat ty si měnil ložisko v rozetě u stadiona? A jestli jo tak jak si to udělal dík za radu.
Datum: 05. července 2010 21:18
 draku poptam sesa
Datum: 05. července 2010 21:13
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec myslite když jsem vyměníl starý ložiska a gufera za nový a celou spojku mám novou jestli mě ted pojede pionýr líp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 no jde o to v jakém stavu byly ty předchozí jestli ti to nekde salo vzduch z podgufera tk by ti to melo táhnout lepe a nebo pokud byly ložiska zadrhlé vsechno ma urcitý vliv ...
Datum: 05. července 2010 22:12
 Ne
Datum: 05. července 2010 21:14
 Čau ..potřeboval bych poradi .ma jawu 05 když se rozjiždim tak upe v klidu ale když zařadim dva tak to nema vykon ..upe zdecha a to ajik na asfaltove rovině aji kdyz 1 drtim upe naplno tak to toky nece jed...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 23:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Já taky jezdím na originál a jezdí to super.
Datum: 04. července 2010 23:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jezdi na original trysky!!! 68 a 38 a vyčisti karbec přetěsni ho uplně celý nastav zapalování,dej pořádnou svíčku,vyčisti filtr,jehlu dej na druhý zářez zvrchu a musí valit
Datum: 04. července 2010 20:51
 nn nebyl ten od koho sem si to pucoval tak ma original
Datum: 04. července 2010 20:42
 pokud to byl ten samej kamos,nedivil bych se kdyby tu trysku mel taky navrtanou
Datum: 04. července 2010 20:40
 no jo ale tim to byt nemuze protoze mi kamos pucoval ze svoji motorky trysku 68 a byloto to same
Datum: 04. července 2010 20:38
 kup novou,a prosímtě kamarádoj vyřid at si navrtá mozek
Datum: 04. července 2010 20:37
 tak to se omlouvam ja sem totiz nemel tuseni co to udela me do toho ukecal jeden kluk co rikal ze to budem mit mnohem lepsi vykon takze myslis ze staci sehnou zas tu trysku????
Datum: 04. července 2010 20:21
 tak a je to tady...řeknu ti že seš pěknej vůl !!!!!
Datum: 04. července 2010 20:18
 dik ...a muze to byt i tim ze sem si nechal provrtat trysku z 68 na 75????
Datum: 04. července 2010 20:16
 takze vycisti filtr,nebo kup jinej,vycisti si trysky,vymen pistni krouzky,zkus dat jehlu niz a vymen svicku.
Datum: 04. července 2010 20:11
 smes davam porad stejnou uz aspon pul roku a kdyz sem za jizdy sundal filt tak to jenmo malinko zrichlilo
Datum: 04. července 2010 20:06
 tak to budes mit asi UPE spatnou smes,nebo UPE ucpanej filtr a nebo UPE sjety krouzky..musis UPE vycistit filtr,zkus jet bez nej a pokud to pojede UPE na max a budes drtit za 3 vsechny kopce,tak pak vis cim to je..je vic pricin..ne jen ty co sem napsal..
Datum: 04. července 2010 19:42
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec mám pouzdro otevřené u jawy 21 a začalo se mě pro tačet v motoru tak jsem vzal jakýsy lepidlo na ložiska barvu má zelenou tak jsem to přilepil myslíte žeto bude držet dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 15:17
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 Zdravím pánové, dal sem si na 20u řetězový kolečko s 11 zubama, problém ale je, že nejsem schopen našponovat řetěz. Vzadu na šponovákách jsem už na doraz a když beru prudkej kopec na jedničku naplno, spadne řetěz vzadu z rozety. Zkoušel sem i jinej řetěz (starší) zkrátit o dva články ( o jeden to nejde) , tak je zase řetěz moc krátkej a nedokážu ho spojit. Jak to máte vyřešeno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 6:28
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 No vida, to je řešení, řetěz zkrátit jen o jeden článek a nasadit půlspojku. Díky všem za projevené názory.
Datum: 05. července 2010 6:28
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Prodávají mezikus,kterým se řetěz nastaví o 1 článek.http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/prevodovka_kolecko/index.html?s=2
Datum: 05. července 2010 0:35
 david-ale to je mu k nicemu,dyt uz odpovidal,ze sroubem to neni,ze se uz osa kola opira o konec te diry v kyvne vidlici..
Datum: 04. července 2010 19:40
Jméno: david
IP: uživatel9268
 já jsem taky měnil za 11 zub.Původním šroubem jsem to nemohl dotáhnout a dělal jsem to tak dlouho až jsem ho utočil.Vyměnil jsm šroub za delší a šlo to.
Datum: 04. července 2010 16:50
 nový věnec a řetěz a půjde to našponovat.jestli je to vymačkané nikdy se stím nedomluvíš...
Datum: 04. července 2010 12:47
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 delší šrou šponováku nepomůže. Jsem už prostě v rámu nadoraz, kolo se už nedá dál dozadu posunout. Je možný že řetěz je vytahanej, není novej. Nevím jak ho změřit když nemám měrku.
Datum: 04. července 2010 9:25
 dej delsi sroub do sponovaku
Datum: 04. července 2010 8:45
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 no pokud se nepletu, tak spojovací článek musí být nasazen do "vnitřních" segmentů řetězu ( válečků). Když oddělám jen jeden článek, zůstane mi na jedné straně plech bez válečku a na druhé segment s válečkem. Prostě se mi to nezdá bezpečný to spojít jinak než to původně bylo. Nemám s tím zkušenost, nerad bych to pak přetrhl.
Datum: 04. července 2010 8:17
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9820
 no pokud se nepletu, tak spojovací článek musí být nasazen do "vnitřních" segmentů řetězu ( válečků). Když oddělám jen jeden článek, zůstane mi na jedné straně plech bez válečku a na druhé segment s válečkem. Prostě se mi to nezdá bezpečný to spojít jinak než to původně bylo. Nemám s tím zkušenost, nerad bych to pak přetrhl.
Datum: 04. července 2010 8:01
 proc to o jeden nejde ?
Datum: 04. července 2010 7:54
Jméno: kaferacer
IP: uživatel9819
 Kurňa neviem prečo mi furt vyskakuje trojka, aké sú najznámejšie príčiny? Ďakujem všetkým za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 vymletá futra na předloze,ohlý řadici automat
Datum: 04. července 2010 10:41
 Můžeš mít oholené zuby na 3. rychlosti v převodovce, dále povolený nebo špatný řadící automat (pružinky).
Datum: 04. července 2010 1:21
Jméno: kaferacer
IP: uživatel9819
 Samozrejme, že na fichtli
Datum: 03. července 2010 23:27
Posl.aktualizace: 03. července 2010 22:16
 Kousek cituju a pak sam pikracuju : Nasaďte startovací hřídel s pružinou. Konec pružiny zasuňte do dírky vedle převodových koleček. Z venku na hřídel přimontujte startovací páku.Ted to pretoc tou startovackou tak aby to druhym zubem bylo zajety ve startovacim kolecku a drz tu startovacku tak dlouho dokud nebudou kartery u sebe jinak se to pusti a vylitne protoze to chce poradne napnout.Az je budes mit u sebe tak to muzes pustit tu nakopavacku
Datum: 03. července 2010 22:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Myslíš hřídel do karteru? tak to tu hřídel namaž olejem pořádně a pak si vem kousek desky a desku polož na hřídel a tloukej po desce kladivem a ta hřídel by tam měla pěkně zalézt
Datum: 03. července 2010 22:15
Datum: 03. července 2010 22:10
 jo tohle,to chce líp vysvětlit,ale i tak tohle nevím
Datum: 03. července 2010 22:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2552.html ta hřídel.
Datum: 03. července 2010 22:02
 myslíš klínek? ten tam normálně natloukni kladívkem
Datum: 03. července 2010 20:16
Posl.aktualizace: 04. července 2010 23:41
 Ahoj, no ty starý futra už můžeš mít vyběhaný,mělo by to být opravdu stejný, vím to od lidí z čezetmanie a z vlastní zkušenosti. jo já když jsem skládal motor 487, tak mě ten hřídel hlavní šel do ložiska u s spojky taky suvně.Podle mě to tak má jít,ikdyž nemělo by ti to tam nějak prokluzovat nebo mít ohromnou vůli,ale suvně to tam jít může. Záleží jestli nemáš ten hlavní hřídel nějak poškozenej,že by to v tom nějak vaklalo,ale pokud to jde suvně a normálně to točí ložiskem tak je to v pořádku,nesmí se to v tom nějak exrémně protáčet...
Datum: 04. července 2010 23:41
 prave jsem to promeroval a lisi se mi to o desetinky, ale jestli rikas, ze prevodovky jsou stejny, koupim je.
Jinak bych mel jeste jeden dotaz, má jít hlavní hřídel převodovky a kolo s nabojem na hlavni hrideli do ložisek suvně? nebo už je to znamka opotřebení?
Datum: 04. července 2010 18:47
 Nazdar draku pokud vím tak převodovky v těchto strojích jsou stejné,to znamená,že i ta pouzdra jsou stejná. Kulatou čízou myslíš ČZ 175 450? Já mám ČZ 175 487 a i právě ČZ 175 450 a má to stejnou převodovku,akorát je naopak řazení - jiná kulisa. Ty motory jsou v podstatě uplně stejný,samozřejmě mají určitý odlišnosti - 477 a 487 mají uložen výstupní vývod na dvou ložiskách,450 to má jen na jednom ložisku,ale převodovky jsou stejné,celej primární převod se spojkou je stejnej, klika je u 477 a 487 je odlehčenější - myslím menší průměr setrváků oprti 450 a možná ještě něco by se našlo...Snad ti to pomůže. Jinak máš tam rozměry u toho,tak si když tak oměř to svý v motoru pro jistotu.
Datum: 03. července 2010 23:42
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 Zdarec mam dotaz po dlouhe dobe sem slozil fichtla 21 a vubec mi neradi kdyz zaradim nahoru mam tam za 3 a vyskakuje a kdyz dolu tak taky za 3 ale uz nevyskakuje  nevite cim by to mohlo byt? predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 21:19
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 uz je to v poho me vyskocil ten plisek co ma byt v te dirce v automatu uz to fici jak za mlada
Datum: 03. července 2010 21:19
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
Datum: 03. července 2010 9:27
 TVL ty seš teda dobrej grmolec to se mi jeste nepovedlo ja bych řek že to maš pěkne v hajzlu rozdelat a složit znovu a sehnat mechanika ktery složi s tebou podle me tiu tam neco vyskočilo jak nebo tak neco jak si to skladal no stane se
Datum: 03. července 2010 9:13
Jméno: hoby
IP: uživatel5771
 Ahoj, mel bych dotaz, mam jawu 23, tedy mustanga, mam mensi problem se spojkou, kdyz se motor zahreje, tak spojka prestane vystavovat.... menil jsem i volej ... ale to nepomohlo , mysleli jsme jestli se neprilepuji lamely k sobe, zpusobenim husteho oleje, mel jsem tam 90w, ted jsme tam nalili 75W... tak jestli nekdo nevite co s tim ? ... diky fichtlar kladno
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:53
 hoby-ty jsi z kladna?ja ze smecna  jinak muzou to bejt sjety lamely,pokud se motor ohreje,olej a korky se ohrejou taky a zmeni to svoji hustotu,tak to muze prestat vystavovat  dej novy lamely,nejlip ferodo (po nekolika stovkach km sem se na ne kouknul a byli jako kdybych je zrovna vybalil od sesy  a to sem to dral porad 1 a 2-kros)
Datum: 02. července 2010 23:53
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 nejsem si uz jistej, ale mel sem to samy, kdyz sem nastartoval, tak ok a po par minutach jizdy uz se mi stalo ze mi tam skocil kvalt natvrdo, bez spojky, dal sem to uz neresil, protoze sem po par dnech delal GO a spojka byla sjeta a mezilamela bez zubu
Datum: 02. července 2010 21:53
Jméno: hoby
IP: uživatel5771
 je zapnuty a ohraty je neco jinyho ... zapnuty motor good... ujedu tak 2 km , potom se neco stane a proste prestane vystavovat .... asi to tak dopadne ze se juknu jak vypadaji lamely a tak ... ja jen jestli s tim nekdo nema zkusenosti? ... dik
Datum: 02. července 2010 18:14
 Čus draku..možná bi to chtělo už viměnit mezilamelu a lameli..asi už nemaj takovej vliv aby to stkačili při zapnutém motoru..
Datum: 02. července 2010 17:57
 zdar hoši potřebuju poradit dnes sem rozpulil motor a dal nový segment ale zaboha nevím jak tam mam dat tu pružinu nebo jak ji natahnout pls poradte jak to dělate vy nebo nějaký odkaz kde je to popsané jak to udělat prostě jak mám napružit tu pružinu aby se páka vracela a byla v normální poloze
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 16:33
 Já to dycky dělám že psegment dám do pružiny, aby pružina nebyla napnutá, pak zespod dáš trojku svařovací drát nebo něco s pruměrem 3mm, nandáš startovačku a zajistíš klínkem. Potom páku natáhneš, jako kdyby byla sešlápnutá a zajistíš jí hřebíkem do hřídele sekundárního kolečka.
Datum: 02. července 2010 16:33
 Už sem ti radil tak nevim proč to se dáváš znova
Datum: 02. července 2010 14:19
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 02. července 2010 13:43
 čus draci, nastíním situaci, mám problém s mustangem. Vyskakuje mi na něm jednička, no vyskakuje spíše chvili jde chvili ne prostě cuká jiné převody to nedělají, myslel jsem si že mám ohlodané kolečka nebo koíky nebo vůli ve futrách, ani jedno z toho, vše je tak jak má být nic není poničené. Někdy ta jednička jede uplně normálě žádné vynechávání, ale tak 6z10 cuká, jediné v čem by to mohlo být este mě asi napadá automat, ale nevím co věm by mohlo být za problém poradte  popřípadě co jiného by mohlo způsoobovat tohle cukání ??? jinak mustang líta 70 takže to musí být v převodovce ... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 11:53
 taky sem to měl..a na jednej straně byl přihlej automat..  ..aleje lepší koupit novej..jak ho narovnáš tak se ti zpátky za chvíly ohne...
Datum: 08. července 2010 11:53
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 02. července 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ale kazdej mluvime o necem jinym!!! ty mluvis o ozvejkanejch kolech a ja o posunuty predloze!! nebo ohlej automat!
Datum: 02. července 2010 17:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 ne nevidim do motoru ale když jsou kola měněne tak se asi samy od sebe neožvýkají, než sem toho mustanga opravoval tak to nedělal takže musí být chyba na mé straně ve složení, už sem to kvůli tomu dvakrát půlil, ale vždy žádný výsledek ...
Datum: 02. července 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 jak muzes vedet ze neni vule?? ty do toho motoru vidis kdyz ho zavres? muze bejt jen vule mezi levym futrem a pastorkem na startování a nebo blbe vymezeny futra a predloha muze bejt souplá víc k jedný strane a nebo ohlej radici automat a trojku to nedořazuje..... kdyz mas neutral mezi jedna a dva a naklanis motorku do stran,drnčí převodovka?? pokud ano,tak je posunutá hridel predlohy a nebo nedorazuje vidlička....
Datum: 02. července 2010 14:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarc mám motor uplně rozebranej a čistil jsem automat řazení takže celej rozebrranej byl automat řazení a ted nwm jak mam vyskoušet jestli tam jdou rychlosty dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 11:44
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej do kárteru řadičku a zkus jak to řadí  ani to nemusíš zadělávat. Dej tam obě hřídele + převody dvojky a zkus to s řadičkou a když to nebude řadit, tak jsi někde udělal chybu
Datum: 02. července 2010 11:44
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 vodelej klikovku přilož k sobě kartery a zkoušej
Datum: 02. července 2010 10:41
Posl.aktualizace: 02. července 2010 14:04
 ok dikes
Datum: 02. července 2010 14:04
 a navíc to neprochází oplechováním jako u 20,21
Datum: 02. července 2010 12:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 V tom odkazu píšou model: Pionýr / Mustang nehledě k tomu, že rám mustanga a 05-23 je stejný a umístění tacháku +- 2 cm na stejném místě.
Datum: 02. července 2010 11:47
 Zdar draci,\\\\\\\\r\\\\\\\\nMám dva problémy s dvacítkou, se kterejma si nevím rady.\\\\\\\\r\\\\\\\\n1. když jedu dlouho do kopečka, hlavně ve dvou a nechce se tomu, tak mi začne blbnout spojka, po zmáčknutí málo prokluzuje, prostě držím spojku a jede dál, pořád to táhne.Po vychladnutí zas funguje jak má.\\\\\\\\r\\\\\\\\n2. Občas mi to cuká a pořád nemůžu přijít na to čím. Jedu a z ničeho nic to udělá jakejsi hnusnej zvuk a cukne jako bych na vteřinu dal plnou brzdu pak jedu v poho dál jako by nic. Vypozoroval sem, že to dělá když jedu neplynule (hodně pomalu z kopečka, rozjezdy a nejvíc v zatáčkách).\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji, ocením každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 18:36
Jméno: Hady
IP: uživatel7314
 Tak problém s cukáním vyřešen - moc volnej řetěz a někde se chytal.. Jinak s těma lamelama si mne moc nepotěšil, jelikož vůbec nevím jak se měněj...
Datum: 03. července 2010 18:36
Jméno: pepa
IP: uživatel19
 chtělo by to vyměnit lamely taky mě to dělalo při zahřátí oleje v motoru ale jak schládl byl zase klid, lamely už to mají za sebou.
Datum: 02. července 2010 11:28
 Ten hnusnej zvuk mi to taky dělalo, takový že to prdlo z karbecu a stratilo to otáčky. Dělalo mi to a bylo to neutěsnené kolínko (obě strany)
Datum: 02. července 2010 7:48
 Kolik peněz vas přišla renovace motoru u jawy 20,21,23.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 10:22
Datum: 02. července 2010 10:22
 ked vsetko vimenis tak okolo 5000
Datum: 02. července 2010 10:01
 Gumy, ferodo spojka, bowdeny, stupačky, odkap. miska, tmel z FK asi 2000Kč a ostatní věci do motoru měl děda schovaný v dilně.
Datum: 02. července 2010 8:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Já sem počítal tak (ložiska,gufera,lamely nějaký těsnění)na cca 500kč kolem no...podle mě to stačí ale pokud chceš upravdu všechno tak to bude mnoha násobě dražší..
Datum: 02. července 2010 0:09
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 me GO asi na 1000 KC (21)
Datum: 01. července 2010 22:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 kolem 3500 , se vsim , akorat kolecka v prevodovce a ne vsechny sem tam nechal
Datum: 01. července 2010 22:49
 Zdravim,super novinky.Hodne vychytávek.Seso nepřemejšlíš nechat udelat náhradu za bronzová pouzdra převodovek zejména do 250tek/350tek kývaček a panelek?Něco na prycipu pouzdra s jehlama,vim že to je náročné na velikost,aby to šlo do orig díry na pouzdro.Až budeš mít chvilku času skus to promyslet.na každé druhé jawce se pouzdro (zejména to uzavřené u řetezoveho kolečka)protáčí  Díky za přečtení
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 12:59
 Zdarec, dělám GO motoru na ČíZe 175/477 a mam takovej dotaz. Má jít hlavní hřídel a kolo s nábojem na hlavní hřídeli do ložisek suvně? nebo už je to znamení opotřebení? Taky by me zajimaly bronzova pouzdra na předlohovce. Našel jsem nejaky tady na kramku ale nejsem si jistej, jestli sou to opravdu vony - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1623.html. Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 10:57
Jméno: Dapot
IP: uživatel9793
 Ahoj všichni příznivci fichtlů,
Pouštím se do renovace motoru u jawy 20, a když už to budu dělat, chtěl bych se zeptat, jak to udělat, aby byl motor co nejvíc do síly, jelikž jezdím jenom v dost hornatém terénu.
Je mi jasné že výstupní řetězové kolečko dám 11zub, protože menší sem snad neviděl, ale dá se nějak zpřevodovat převodovka, nebo primární rozvod? A ještě co se stane, když prohodím v převodovce kolečka 20-18 na
18-20, jelikož i tak to jde prohodit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 9:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl taky přehozený kolečka a jezdil jsem s tím jednu sezonu..a řeknu vám ..total na ho*no
Datum: 01. července 2010 9:15
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 jak to tak ctu tak sem zistil ze mam doma asi unikat mam totiz 9z sekundáro
Datum: 30. června 2010 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 kdyz to neni plečka,tak se chytí....taky sem mel 05 s prehozenou dvojkou a dalo se to jen ve dvou to byla katastrofa...to sem musel roztočit až do uplne maximalnich otacek aby se trojka ujmula....ale NEDOPORUCUJU TO! Myslim že prevod 11/55 je pomalej(silnej) až dost....jinak se dělá jeste 10z a kup si k tomu specialni matici,ta origo je velka.....dá se taky koupit primár s 11z kolečkem misto 14z.....
Datum: 30. června 2010 15:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Koupil jsem si fíka 05. Měl prohozená kolečka 18 a 20. Rozjedeš jedničku, kopneš dvojku. Ta sedne do vysokých otáček. Sice to táhne jak kráva, ale když už zařadíš trojku, tak ta klesne do nízkých otáček, kde motor nemá tah. Takže v kopcovitém terénu se totok nedá použít, protože by jsi na tojku skoro nemohl jet. Toto řešení NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!
Datum: 30. června 2010 15:36
 Když otočíš kolečka, tak tam trojku ani nedostaneš, protože se ani nechytí z dvojky.
Datum: 30. června 2010 15:31
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ják mám vyndat z motoru jawa 21 zubé kolečko 23 me to jak si nejdedík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nahřát kárter a vzít si bacana a vymlátit  Je to kalené, takže se to nepoškodí.
Datum: 30. června 2010 15:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ják mám vyndat z motoru jawa 21 23ozubéné kolečko me to jak si nejde
Datum: 30. června 2010 14:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napsat líp mě pak pochopit to možná a odpověd slušně
Datum: 30. června 2010 14:46
|



|