česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kozel (majitel Mustanga )      IP: uživatel1859    
zdar, jak je dlouhá ta kratší tyčka ve spojce a jaký průměr má ta kulička? Chybí mi, tak abch věděl po čem se schánět. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5mm
 
 
Datum: 01. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, heledte, mel jsem rozdelanej motr, když jsem to dával dohromady, tak jsem řadící automat dal na prostřední zub z 5 zubů na něm, jenže, když jsem to složil tak mi to neřadilo všechny rychylosti. na jaký zub dáváte ten zobáček vy?? směrem od Vás. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuz zobáček snad může být kdekoliv. a jinak skoušel si protočit motorem když si to dělal?
 
 
Datum: 02. června 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no vždicky tam nacvakám neutrál mezi 1-2 ale tvůj problém bude někde jinde..řekl bych že máš obráceně daná kolečka
 
 
Datum: 01. června 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, když zmáčku spojku, zařadím jedničku a začne to odjíždět, aniž bych spojku povolil, můžu uškodit něčemu v motoru. Při řazení to nerachotí, jenom to standartně "lupne". odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
povolit nebo dotahnout tetka nevim ale bude to ok
 
 
Datum: 06. března 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosímtě si myslíš že to nic nevydrží mě to takhle blblo 2 roky a převodovce nic nebylo tato vydrží akorát automat mě zlobil ale ten měl dost už předemnoo co to měl člověk.Jinač zkus dotáhnou spojku o něco a jezdí normálně dál
 
 
Datum: 04. června 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
já bych akorát seřídil spojku a dále na to pral :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
hodne rychlo zničíš spojkové lamely
 
 
Datum: 01. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak dobré to určitě není...
 
 
Datum: 01. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Špatné spojkové lamely,nebo málo oleje v převodovce.
 
 
Datum: 01. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hale teď mám čerstvě rozpůlenej motor a chci se zeptat je to Babetta 210 a chtěl bych se zeptat jakej je nejlepší Olej do převodovky pro Babettu 210 ? aby se to hned nezahřálo a potom nestrácelo výkon ? prosím, Je Dobrý olej Mogul M6A odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Výrobce předepisuje 0,08 litru motorového oleje M6A SAE 30. A za velmi nízkých teplot (v zimě) řidší olej M3A. Je potřeba použít olej o předepsané hustotě z důvodu správné funkce a dlouhé životnosti volnoběžky.
 
 
Datum: 31. května 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se jenom ptám co je nejlepší za olej do převodovky, hlavu a válec ty žebra mám čistý ty sou vyčisteny ručně krásně tak drž. jenom mi napiš dyž seš tak chytrej jakej je teda nej. olej
 
 
Datum: 31. května 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosímtě, hlavně si vyčisti žebrování na válci a hlavě tak to bude dobře chladit a nebudeš ztrácet výkon. Určitě to máš zajebaný jak jetel. Co jako s tím má společného jaký olej máš v převodovce? :-D :-D Minimum... Chlapci moji zlatí to jsou tady někdy takové kecy že z toho chčiju pak ještě týden :-D
 
 
Datum: 31. května 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem si hrál s automatem a klasickou spojkou u 175/356. Našel jsem odvahu a bez spojky jsem zvedl páku nahoru- a aniž jsem ji pustil o kousek dolů, už jsem odjel. Pak jsem si chvilku hrál s tím šroubem a s délkou lanka a dopadlo to takhle. Když řadím bez spojky-má to tendenci odjet, ale stojí na místě, když se dám do pohybu plynule, tak je to OK, když pustím řadicí páku moc trhavě, tak vypadne kvalt. Pak se mi stalo u klasické(třeba je to normální, nevím, nejsem na to zvyklej), že motorka chce odjet, když je páčka už hodně povolená(mezera mezi páčkou a držákem asi 0,4-0,5cm) a někdy při rozjezdu motorka vynechává(jako zapalování, to před mým seřizováním nedělala). Mám zašroubovat/povolit šroub, nebo upravit lanko? To má asi 1mm vůli. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nevite, kde by se dal sehnat retez na pio v metrazi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Super, dik.
 
 
Datum: 31. května 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady všude to určitě seženeš: http://czchains.com/cz/distribuce-cz
 
 
Datum: 31. května 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: mumble ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Potreboval bych poradit. Mam 638 a kdyz zastavim (treba na semaforu) nejde mi tam hodit neutral - vubec nemuzu menit kvalty. Za jizdy se zmenou rychlosti nemam problem, ale jakmile se zastavi, tak to tam proste nejde. At to tam rvu jak chci, ten neutral tam nehodim. Mate nekdo s timhle problemem zkusenosti a muzete mi kdyztak poradit, jak to vyresit ? Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
občas to dělá málo vystavující spojka
 
 
Datum: 30. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: mumble ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo..jenze me tam nejde dat ten neutral ani ze dvojky.. proste kdyz zastavim, nemuzu s tema rychlostma hejbat,musim tam ten neutral dat jeste za jizdy a na to je ne vzdycky cas... kdyz ho tam nedam za jizdy, musim se rozjizdet na to, co mi tam zustalo...
 
 
Datum: 30. května 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
to je normální... nauč se řadit neutrál ze 2
 
 
Datum: 30. května 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
cus mam pionýra 05 a jedu na jednicku zmacknu spojku pridam plin a furt to jede cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
dikec vsichni vyskusim to
 
 
Datum: 31. května 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Buď už hodně obroušené spojkové lamely....nebo málo oleje v převodovce....to se mi taky stávalo.
 
 
Datum: 30. května 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš moc povolenou spojku...utáhni šroubek na tom deklu zapalování
 
 
Datum: 30. května 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš seklé lanko? bud plynové nebo od spojky.podívej se když tak ty lanka promaž anebo vyměn.řešil jsem to tak já a dobré.
 
 
Datum: 30. května 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš seklé lanko? bud plynové nebo od spojky.podívej se když tak ty lanka promaž anebo vyměn.řešil jsem to tak já a dobré.
 
 
Datum: 30. května 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, je nějaký rozdíl mezi převodovkou mezi 05 a 23? Další dotaz směřuje na řazení, máte na fíku 2 neutrály, já jo?! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Převodovka 05 je o 6 mm uzčí (hřídele) než u 20-23, je jiné kolečko s nábojem které má 23 zubů. 24 zubů měli 550-555. Převody dvojky byly 18 a 20 zubů. 19 a 19 měli zase jen 550-555. To je snad vše. Řadící automat je shodný.
 
 
Datum: 30. května 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
celý motor z 05 je o pár cm užší..u starších typů 05 jsou dvě 19z kolečka a u těch novějších jsou 18z a 20z, ale celá převodovka je o nějaký ten cm kratší než u 20,21,23
 
 
Datum: 30. května 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
převodovky stejny nejsou. mám v převodovce dva neutrály a tři nukleáry:-)))))))
 
 
Datum: 30. května 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 má 24z ozubené koliesko na ktorom drží sekundárny prevod, teda má aj hriadeľ s menším počtom zobuv, dvojkové kolieska má rovnaké 19z, 19z, trochu kratšia tyčka atď... mustang má koliesko ktoré ide von z motora (23z) , a dvojkové kolieska má 18z a 20z a nejaké detaily sú tam ešte .... ;-)
 
 
Datum: 30. května 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a převodovky jsou odlišné...
 
 
Datum: 30. května 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
neutrál máš mezi1-2 a pak mezi 2-3.. a má to každej..
 
 
Datum: 30. května 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci nevíte čim může bejt že na fíkovy když chci zařadit 2 tak si tam šoupnu rovnou neutrál mezi 2 a 3. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9543    
nic nepul...nahore na automatu sou dva srouby,pokud jeden chybí,muze se stát toto....
 
 
Datum: 30. května 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: MILDES      E-mail:      IP: uživatel5626    
VYPADÁ TO ŽE MÁŠ OCHOZENÝ ŘADÍCÍ AUTOMAT.ROZPŮLIT MOTOR A PODIVAT SE JAK ŠLAPOU ŘADICI VIDLIČKY
 
 
Datum: 29. května 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.mám jawa 20. a měním vložky v přední vidlici.vytáhl jsem tu spodní a ted mám navrchu takový kovový kousek.vypadá to taky jak ta vložka akorát je to cosi kratší.a ve vidli jjsou takove vystupky a v tom kovovem je zarez ktery do sebe zapada...má to tak být?je možné že jsem tam neměl druhou vložku?co s tím mám dělat?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: cingi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute, ludia neviete mi poradit aka dlha ma byt spojkova tycka na cz175/477.01 ? a ci ide medzi ne gulicka. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Hoši zdarec. možná už něktěří z předchozích komentářů víte jak jsem sem psal že mi čz 175/477 vyletí po přidání plynu do otáček. Tak jsem se dnes po týdnu opět na to podíval protože předtím enbyl čas a lamely jsou na to celkem špatně. Některá je sjetá skoro aý na to železo a na některé je zase skoro jeden milimetr korku, tak sem lamely barjak poobracel a složil zpátky a jelo to zase líp, ale do otáček to lítá pořád. Jo a při to nasazování je normální že ty pružiny ztlačím jednou rukou a kolíčky nasadím bez potřeby nějakého nářadí? Něbo už zároveň s těma lamelala co budu kupovat mám koupit zrovna 3 ty pružiny? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo takhle to myslis,pri jizde :-) jj tak to uz je v prdeli spojka,promin nepochopil sem to spravne,omlouvam se teda blaznnovi :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Zajic13 : Jo ale to vyletí do otáček takovým způsobem že to po vetším přidání plynu jakoby jsi stiskl spojku a otůroval tomu. Prostě to po tom přidání plynu nejede ale jen to protůruješ.
 
 
Datum: 29. května 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-) no ale tak jestli to chapu spravne,tak by to melo bejt normalni ne? :-D nevim jak to myslis,ze vyleti do otacek po pridani plynu...kdyz pridas plyn tak je jasny ze to pude do otacek :-P
 
 
Datum: 29. května 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Zajic13 : to vyletí do otáček až po větším přidání plynu
 
 
Datum: 29. května 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blazenn-spojka ma vliv na to,ze to samovolne vyleti do otacek?to bude spis falesnej vzduch,nebo jen blbe serizena smes..
 
 
Datum: 28. května 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak proto ti to vileti do otacek lebo ti pruzinky su slabe lamely este mozna vidrza dajtam o podlozku vicej alebo aj 2
 
 
Datum: 28. května 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružinky se blbě shánějí...já to řešil tak že sem dal víc podložek pod kolíček
 
 
Datum: 28. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Takže lamely koupit na 100% a akorát ty pružinky tu nějak nemůžu najít.
 
 
Datum: 28. května 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak to je tím že na těch lamelách už nic není..proto jsou úzké a pružinky ti je vůbec nepřitlačí..no a novýma pružinkama rozhodně nic nezkazíš
 
 
Datum: 28. května 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista      IP: uživatel6617    
čus chci se zeptat: 1) půlil jsem motor u jawy 21 dával jsem to zpátky a startovací páku jsem měl směrem dolů,ale když jsem otočil o 180 stupňů chytlo se to na zuby a normálně to šlo jakobych chtěl nastartovat a bralo to co s tím že ji mám dolů ?\\r\\n2) jak je ten startovací segment,tak mi z něj vypadl ten kolík a taky nevím co s tím jakej tam má účel a dám ho tam normálně ? prosím poraďte někdo přez víkend bych to potřeboval zpravit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten kolík je tam aby se páka točila jen v tom pulměsíci co je na karteru, aby nešla protočit. Kolík tam dej zpět a zespod když ho trochu přivaříš tak tim nic nezkazíš. Jen to musíš pak zabrousit. Já to mám přivařený a drží na výbornou. :-)
 
 
Datum: 28. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
Je nějaká šance že dostanu nový lamely + mezilmelu s novym PRIMARNIM RETEZEM zpátky do unašeče bez extrémě velký fyzický síly? Nebo musím sundat i kolečko primáru :-( a dát to zároveň? A jak nejlépe sundat kolečko primáru prostrčit něco ojnicí a zapřít špalíčkama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9531    
Samozřejmě chápu že motorku máš rád,ale neni to zadna čina ale poctivá ČSR vyroba,tak nemusiš mit strach :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9531    
Tušim že ted na mě budete vsichni nadavat,ale dělate z toho jak kdyby to byla motorka za 100 tisic ,řešit nejakou smykovou silu..k čemu? Proste takovyma kktinama se zabyvat jetli vznikne nejaka sila na jeden zub je blbost..Proste vemu šroubovak nebo moter paku zapacim primar a povolim matku a nezajimam se o nejakou silu...
 
 
Datum: 28. května 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
Myslíš šroubovákem zapřít o karter? to vznikne příliš velká smyková síla na jeden zub... ne? Je nutná ráčna(samozřejmě jí mám, jen nevim jestli mam nástavec 19.. abych nestrhnul závit:-)?
 
 
Datum: 28. května 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9531    
Na co sundat pist?? Primar zašprajcuj sroubovakem a matku povol račnou..
 
 
Datum: 28. května 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
udělám to přes kolečko.. přes tu spojku je to jedno a to samý.. takže přes kolečko, jen sundat píst, zajistit a povolit..
 
 
Datum: 27. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
povol matku na spojkovém koši a celou tu spojku krásně sundáš i se spojkovým košem aniž by jsi musel sundávat primární kolečko
 
 
Datum: 27. května 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ide to tam aj z koleckom ja som to tam dostal sice chvilu to trvalo ale podarilo sa :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ide to tam aj z koleckom ja som to tam dostal sice chvilu to trvalo ale podarilo sa :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
jde to tam aj s kolečkem,je to trápeni ale s trpělivosti to tam jde
 
 
Datum: 27. května 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
Vím jak stáhnout, nejspíš si k tomu vyrobím ten stahovák z pásoviny.. ale nevím jak povlit! Jak co nejsnadněji a nejšetrněji povolit.. to mi prosím poraďte.
 
 
Datum: 27. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jojo jedině sundat... když nemáš řetěz vytahanej jako kšandy, tak to tam rozhodně bez sundanýho primárního kolrčka nenarveš... primár mužeš stahnout třeba dvouramenym stahovákem, nebo si udělat stahovák z páskoviny či uhelníku...
 
 
Datum: 27. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
denzileck jde to? ale asi to pekně dře.. :-D NEJDE To ANI ZA BOHA NE! Ten řetěz je novej, takže neni vytahanej.. rvát to nechci takže jedině sundat..?!
 
 
Datum: 27. května 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to i bez toho....
 
 
Datum: 27. května 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Když chceš měnit řetěz nebo lamely tak musíš sundat aj kolečko.
 
 
Datum: 27. května 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jaweťák      IP: uživatel9046    
zdravím. chci si udělat GO motoru na mém Pionýru 20, vše kromě výbrusu a chtěl bych se vás zeptat co všechno si mám od tud objednat abych tu generálku mohl provést. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No Ložiska,gufera,spojka a pak i třeba a klika mno to by chtělo necaht dát třeba ojnici CKR na jeh.ložiskách a kliku vycentrovat a vyvážit.Abych nezapoměl ještě třeba výbrus nebo aspon nový kroužky ale zkotroluj jestli máš dobrej píst!Abys neměl moc ohlodaný zámky a třeba i poškráaný hodně .
 
 
Datum: 27. května 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9524    
Jak piše čezeták,Ložiska,gufera jsou asi zaklad potom bych nechal přelisovat kliku s jehl. ložiskem,píst,pist.kroužky..
 
 
Datum: 27. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
presne tak nak. Nejdriv rozpul motor a pak res dal. Jednu radu ty kartery nech radeji nekde otevrit stahovakem pokud nemas, tesneni je lepsi samotnej silikon ten papir ve vetsine pripadu netesni, pokud das jen silikon tak se vyjmecne stane to ze tam nejsou vule a nejde tocit prevodovkou tak bacha na to. Jinak bys to mel bez problemu zvladnout
 
 
Datum: 27. května 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží v jakém stavu jsou jednotlivé díly....při go je samozřejmostí nové ložiska, gufera a pokud cinká klika tak i kliku na go....a také nezapomenou na lamely a stav primárního řetězu..pokud je vytahaný tak koupit nový a spolu s řetězem kupovat i nové primární kolečko.
 
 
Datum: 27. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Chlapi! Prosím Vás, předchvilkou jsem sundal spojku.. Starý lamely sjetý(ale dalo se) mezilamela extrémně vykousaná asi o 6/10 z půbodních zoubků.. :-) Ale já vůl když jsem od sebe odlepil lamely, bevšiml jsem si jak byly. Každá lamela je lehce vypouklá na jednu stranu.. (doufám že víte co myslím) a ted nevím jestli je to jedno jakou stranou je tam šoupnu... :-( prosím poraďte rychle ať to ještě dnes zmáknu... děkuji mockrát. Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
dík
 
 
Datum: 27. května 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
hovno,pak tam nedostaneš řetěz,ta mezilamela je jakoby zavřená v tej dutině,takže těma vypouklejma ven od mezilamely
 
 
Datum: 27. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Myslím že by to mělo tou vyšší(vypouklou stranou) směřovat k mezilamele.. je to celkem logický.. alespon déle vydrží :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: rey.      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,jaký má být průhyb řetězu od hnacího kola k hnané rozetě na babče 210? Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě právě teď taky začal téct už jsem zkušel tam dát jinej jehlovej ventil a nic, ještě tam zkusim dát starej plovák
 
 
Datum: 27. května 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
podle návodu 15mm.
 
 
Datum: 27. května 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draku,ještě jsem se k tomu karbecu nedostal,nemám ted čas,ale potom ti dám vědět.Rey
 
 
Datum: 27. května 2010 6:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To přesně nevim, ale když sina to sedneš a zapéruješ tak by mělo mít trochu vůli, čím volnější, tím to líp jede. Jinak už ti neteče karburátor?
 
 
Datum: 26. května 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Mulis      IP: uživatel9503    
Zdar, mám dotaz ohledně Jawy 350/634. měl jsem tam hozenou jedničku a spadla mi na řadičku, od té doby, blbě řadí, páka zůstává bud nahoře nebo dole, nevrací se do středu, jak kdy. Poradíte kde hledat chybu? Ohnuté řadící vidličky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Budeš muset sundat spojku, vyndat segment a potom se už k tomu dostaneš. Až to budeš dělat, tak vytáhni hřídel řazení a zkontroluj také, jestli není prasklá některá pružinka v kulise a jestli jsou řádně dotaženy a zajištěny 4 šroubky, kterými je kulisa přišroubováná k bloku. Jestli s tím nemáš zkušenosti, tak si třeba sežen někoho, kdo je v těchto opravách zběhlý, není to sice nic složitého, ale určité zkušenosti jsou nezbytné.
 
 
Datum: 26. května 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img64.imageshack.us/img64/4134/38955107.jpg
 
 
Datum: 26. května 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak ještě link na řadičku: http://img64.imageshack.us/img64/4134/38955107.jpg babo rad :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusím, ale jak to vyzkoušet, vždyt mě pak vypadne startovací segment a pružina, když to nebude v poloze na nakopnutí...měl jsem to rozdělaný zatím jednou. jinak díky
 
 
Datum: 26. května 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vidličky ohnuté nebudou, spíš je poškozen hřídel řazení, sundej levé víko a zkus jestli ho pružinky v kulise správně vrací do středu, pokud ne, může být ohnutý.
 
 
Datum: 25. května 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Dagin      IP: uživatel6050    
čus.. nevíte někdo jakej je rozdíl mezi ložiskem 6202 a 6203? dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Průměr D a d.Kouni se do tehcnický tabulek na rozměry a uvidíš jak se liší.
 
 
Datum: 27. května 2010 21:15
 
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 8:56:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu