česky
Třikrát sláva draci, konečně je v nákupním koši, možnost vybrat rovnou výdejko za 75kc a to včetně dobirky od GLS .-) jen se omlouvám za dobírku bez možnosti platby předem, to lze jen na vyžádání, lebo sesa love předem než dojde balík na adresu neuznává :-( trošku rychleji se už krámek načítá v mobil ale stále je to nepřehledné a tak prosím každého draka, Ať svůj nákup jede přes PC, to je vždy top
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Nevite, kde by se dal sehnat retez na pio v metrazi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Super, dik.
 
 
Datum: 31. května 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady všude to určitě seženeš: http://czchains.com/cz/distribuce-cz
 
 
Datum: 31. května 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: mumble ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Potreboval bych poradit. Mam 638 a kdyz zastavim (treba na semaforu) nejde mi tam hodit neutral - vubec nemuzu menit kvalty. Za jizdy se zmenou rychlosti nemam problem, ale jakmile se zastavi, tak to tam proste nejde. At to tam rvu jak chci, ten neutral tam nehodim. Mate nekdo s timhle problemem zkusenosti a muzete mi kdyztak poradit, jak to vyresit ? Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
občas to dělá málo vystavující spojka
 
 
Datum: 30. května 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: mumble ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo..jenze me tam nejde dat ten neutral ani ze dvojky.. proste kdyz zastavim, nemuzu s tema rychlostma hejbat,musim tam ten neutral dat jeste za jizdy a na to je ne vzdycky cas... kdyz ho tam nedam za jizdy, musim se rozjizdet na to, co mi tam zustalo...
 
 
Datum: 30. května 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
to je normální... nauč se řadit neutrál ze 2
 
 
Datum: 30. května 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
cus mam pionýra 05 a jedu na jednicku zmacknu spojku pridam plin a furt to jede cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
dikec vsichni vyskusim to
 
 
Datum: 31. května 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Buď už hodně obroušené spojkové lamely....nebo málo oleje v převodovce....to se mi taky stávalo.
 
 
Datum: 30. května 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš moc povolenou spojku...utáhni šroubek na tom deklu zapalování
 
 
Datum: 30. května 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš seklé lanko? bud plynové nebo od spojky.podívej se když tak ty lanka promaž anebo vyměn.řešil jsem to tak já a dobré.
 
 
Datum: 30. května 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš seklé lanko? bud plynové nebo od spojky.podívej se když tak ty lanka promaž anebo vyměn.řešil jsem to tak já a dobré.
 
 
Datum: 30. května 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, je nějaký rozdíl mezi převodovkou mezi 05 a 23? Další dotaz směřuje na řazení, máte na fíku 2 neutrály, já jo?! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Převodovka 05 je o 6 mm uzčí (hřídele) než u 20-23, je jiné kolečko s nábojem které má 23 zubů. 24 zubů měli 550-555. Převody dvojky byly 18 a 20 zubů. 19 a 19 měli zase jen 550-555. To je snad vše. Řadící automat je shodný.
 
 
Datum: 30. května 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
celý motor z 05 je o pár cm užší..u starších typů 05 jsou dvě 19z kolečka a u těch novějších jsou 18z a 20z, ale celá převodovka je o nějaký ten cm kratší než u 20,21,23
 
 
Datum: 30. května 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
převodovky stejny nejsou. mám v převodovce dva neutrály a tři nukleáry:-)))))))
 
 
Datum: 30. května 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 má 24z ozubené koliesko na ktorom drží sekundárny prevod, teda má aj hriadeľ s menším počtom zobuv, dvojkové kolieska má rovnaké 19z, 19z, trochu kratšia tyčka atď... mustang má koliesko ktoré ide von z motora (23z) , a dvojkové kolieska má 18z a 20z a nejaké detaily sú tam ešte .... ;-)
 
 
Datum: 30. května 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a převodovky jsou odlišné...
 
 
Datum: 30. května 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
neutrál máš mezi1-2 a pak mezi 2-3.. a má to každej..
 
 
Datum: 30. května 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci nevíte čim může bejt že na fíkovy když chci zařadit 2 tak si tam šoupnu rovnou neutrál mezi 2 a 3. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9543    
nic nepul...nahore na automatu sou dva srouby,pokud jeden chybí,muze se stát toto....
 
 
Datum: 30. května 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: MILDES      E-mail:      IP: uživatel5626    
VYPADÁ TO ŽE MÁŠ OCHOZENÝ ŘADÍCÍ AUTOMAT.ROZPŮLIT MOTOR A PODIVAT SE JAK ŠLAPOU ŘADICI VIDLIČKY
 
 
Datum: 29. května 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.mám jawa 20. a měním vložky v přední vidlici.vytáhl jsem tu spodní a ted mám navrchu takový kovový kousek.vypadá to taky jak ta vložka akorát je to cosi kratší.a ve vidli jjsou takove vystupky a v tom kovovem je zarez ktery do sebe zapada...má to tak být?je možné že jsem tam neměl druhou vložku?co s tím mám dělat?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: cingi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute, ludia neviete mi poradit aka dlha ma byt spojkova tycka na cz175/477.01 ? a ci ide medzi ne gulicka. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Hoši zdarec. možná už něktěří z předchozích komentářů víte jak jsem sem psal že mi čz 175/477 vyletí po přidání plynu do otáček. Tak jsem se dnes po týdnu opět na to podíval protože předtím enbyl čas a lamely jsou na to celkem špatně. Některá je sjetá skoro aý na to železo a na některé je zase skoro jeden milimetr korku, tak sem lamely barjak poobracel a složil zpátky a jelo to zase líp, ale do otáček to lítá pořád. Jo a při to nasazování je normální že ty pružiny ztlačím jednou rukou a kolíčky nasadím bez potřeby nějakého nářadí? Něbo už zároveň s těma lamelala co budu kupovat mám koupit zrovna 3 ty pružiny? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo takhle to myslis,pri jizde :-) jj tak to uz je v prdeli spojka,promin nepochopil sem to spravne,omlouvam se teda blaznnovi :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Zajic13 : Jo ale to vyletí do otáček takovým způsobem že to po vetším přidání plynu jakoby jsi stiskl spojku a otůroval tomu. Prostě to po tom přidání plynu nejede ale jen to protůruješ.
 
 
Datum: 29. května 2010 8:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-) no ale tak jestli to chapu spravne,tak by to melo bejt normalni ne? :-D nevim jak to myslis,ze vyleti do otacek po pridani plynu...kdyz pridas plyn tak je jasny ze to pude do otacek :-P
 
 
Datum: 29. května 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Zajic13 : to vyletí do otáček až po větším přidání plynu
 
 
Datum: 29. května 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blazenn-spojka ma vliv na to,ze to samovolne vyleti do otacek?to bude spis falesnej vzduch,nebo jen blbe serizena smes..
 
 
Datum: 28. května 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak proto ti to vileti do otacek lebo ti pruzinky su slabe lamely este mozna vidrza dajtam o podlozku vicej alebo aj 2
 
 
Datum: 28. května 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružinky se blbě shánějí...já to řešil tak že sem dal víc podložek pod kolíček
 
 
Datum: 28. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Takže lamely koupit na 100% a akorát ty pružinky tu nějak nemůžu najít.
 
 
Datum: 28. května 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak to je tím že na těch lamelách už nic není..proto jsou úzké a pružinky ti je vůbec nepřitlačí..no a novýma pružinkama rozhodně nic nezkazíš
 
 
Datum: 28. května 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista      IP: uživatel6617    
čus chci se zeptat: 1) půlil jsem motor u jawy 21 dával jsem to zpátky a startovací páku jsem měl směrem dolů,ale když jsem otočil o 180 stupňů chytlo se to na zuby a normálně to šlo jakobych chtěl nastartovat a bralo to co s tím že ji mám dolů ?\\r\\n2) jak je ten startovací segment,tak mi z něj vypadl ten kolík a taky nevím co s tím jakej tam má účel a dám ho tam normálně ? prosím poraďte někdo přez víkend bych to potřeboval zpravit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten kolík je tam aby se páka točila jen v tom pulměsíci co je na karteru, aby nešla protočit. Kolík tam dej zpět a zespod když ho trochu přivaříš tak tim nic nezkazíš. Jen to musíš pak zabrousit. Já to mám přivařený a drží na výbornou. :-)
 
 
Datum: 28. května 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
Je nějaká šance že dostanu nový lamely + mezilmelu s novym PRIMARNIM RETEZEM zpátky do unašeče bez extrémě velký fyzický síly? Nebo musím sundat i kolečko primáru :-( a dát to zároveň? A jak nejlépe sundat kolečko primáru prostrčit něco ojnicí a zapřít špalíčkama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9531    
Samozřejmě chápu že motorku máš rád,ale neni to zadna čina ale poctivá ČSR vyroba,tak nemusiš mit strach :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9531    
Tušim že ted na mě budete vsichni nadavat,ale dělate z toho jak kdyby to byla motorka za 100 tisic ,řešit nejakou smykovou silu..k čemu? Proste takovyma kktinama se zabyvat jetli vznikne nejaka sila na jeden zub je blbost..Proste vemu šroubovak nebo moter paku zapacim primar a povolim matku a nezajimam se o nejakou silu...
 
 
Datum: 28. května 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
Myslíš šroubovákem zapřít o karter? to vznikne příliš velká smyková síla na jeden zub... ne? Je nutná ráčna(samozřejmě jí mám, jen nevim jestli mam nástavec 19.. abych nestrhnul závit:-)?
 
 
Datum: 28. května 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9531    
Na co sundat pist?? Primar zašprajcuj sroubovakem a matku povol račnou..
 
 
Datum: 28. května 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
udělám to přes kolečko.. přes tu spojku je to jedno a to samý.. takže přes kolečko, jen sundat píst, zajistit a povolit..
 
 
Datum: 27. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
povol matku na spojkovém koši a celou tu spojku krásně sundáš i se spojkovým košem aniž by jsi musel sundávat primární kolečko
 
 
Datum: 27. května 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ide to tam aj z koleckom ja som to tam dostal sice chvilu to trvalo ale podarilo sa :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ide to tam aj z koleckom ja som to tam dostal sice chvilu to trvalo ale podarilo sa :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
jde to tam aj s kolečkem,je to trápeni ale s trpělivosti to tam jde
 
 
Datum: 27. května 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
Vím jak stáhnout, nejspíš si k tomu vyrobím ten stahovák z pásoviny.. ale nevím jak povlit! Jak co nejsnadněji a nejšetrněji povolit.. to mi prosím poraďte.
 
 
Datum: 27. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jojo jedině sundat... když nemáš řetěz vytahanej jako kšandy, tak to tam rozhodně bez sundanýho primárního kolrčka nenarveš... primár mužeš stahnout třeba dvouramenym stahovákem, nebo si udělat stahovák z páskoviny či uhelníku...
 
 
Datum: 27. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: ...............      IP: uživatel9157    
denzileck jde to? ale asi to pekně dře.. :-D NEJDE To ANI ZA BOHA NE! Ten řetěz je novej, takže neni vytahanej.. rvát to nechci takže jedině sundat..?!
 
 
Datum: 27. května 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to i bez toho....
 
 
Datum: 27. května 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Když chceš měnit řetěz nebo lamely tak musíš sundat aj kolečko.
 
 
Datum: 27. května 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jaweťák      IP: uživatel9046    
zdravím. chci si udělat GO motoru na mém Pionýru 20, vše kromě výbrusu a chtěl bych se vás zeptat co všechno si mám od tud objednat abych tu generálku mohl provést. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No Ložiska,gufera,spojka a pak i třeba a klika mno to by chtělo necaht dát třeba ojnici CKR na jeh.ložiskách a kliku vycentrovat a vyvážit.Abych nezapoměl ještě třeba výbrus nebo aspon nový kroužky ale zkotroluj jestli máš dobrej píst!Abys neměl moc ohlodaný zámky a třeba i poškráaný hodně .
 
 
Datum: 27. května 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9524    
Jak piše čezeták,Ložiska,gufera jsou asi zaklad potom bych nechal přelisovat kliku s jehl. ložiskem,píst,pist.kroužky..
 
 
Datum: 27. května 2010 19:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
presne tak nak. Nejdriv rozpul motor a pak res dal. Jednu radu ty kartery nech radeji nekde otevrit stahovakem pokud nemas, tesneni je lepsi samotnej silikon ten papir ve vetsine pripadu netesni, pokud das jen silikon tak se vyjmecne stane to ze tam nejsou vule a nejde tocit prevodovkou tak bacha na to. Jinak bys to mel bez problemu zvladnout
 
 
Datum: 27. května 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží v jakém stavu jsou jednotlivé díly....při go je samozřejmostí nové ložiska, gufera a pokud cinká klika tak i kliku na go....a také nezapomenou na lamely a stav primárního řetězu..pokud je vytahaný tak koupit nový a spolu s řetězem kupovat i nové primární kolečko.
 
 
Datum: 27. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Chlapi! Prosím Vás, předchvilkou jsem sundal spojku.. Starý lamely sjetý(ale dalo se) mezilamela extrémně vykousaná asi o 6/10 z půbodních zoubků.. :-) Ale já vůl když jsem od sebe odlepil lamely, bevšiml jsem si jak byly. Každá lamela je lehce vypouklá na jednu stranu.. (doufám že víte co myslím) a ted nevím jestli je to jedno jakou stranou je tam šoupnu... :-( prosím poraďte rychle ať to ještě dnes zmáknu... děkuji mockrát. Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
dík
 
 
Datum: 27. května 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
hovno,pak tam nedostaneš řetěz,ta mezilamela je jakoby zavřená v tej dutině,takže těma vypouklejma ven od mezilamely
 
 
Datum: 27. května 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Myslím že by to mělo tou vyšší(vypouklou stranou) směřovat k mezilamele.. je to celkem logický.. alespon déle vydrží :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: rey.      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,jaký má být průhyb řetězu od hnacího kola k hnané rozetě na babče 210? Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě právě teď taky začal téct už jsem zkušel tam dát jinej jehlovej ventil a nic, ještě tam zkusim dát starej plovák
 
 
Datum: 27. května 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
podle návodu 15mm.
 
 
Datum: 27. května 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draku,ještě jsem se k tomu karbecu nedostal,nemám ted čas,ale potom ti dám vědět.Rey
 
 
Datum: 27. května 2010 6:06
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To přesně nevim, ale když sina to sedneš a zapéruješ tak by mělo mít trochu vůli, čím volnější, tím to líp jede. Jinak už ti neteče karburátor?
 
 
Datum: 26. května 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Mulis      IP: uživatel9503    
Zdar, mám dotaz ohledně Jawy 350/634. měl jsem tam hozenou jedničku a spadla mi na řadičku, od té doby, blbě řadí, páka zůstává bud nahoře nebo dole, nevrací se do středu, jak kdy. Poradíte kde hledat chybu? Ohnuté řadící vidličky? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Budeš muset sundat spojku, vyndat segment a potom se už k tomu dostaneš. Až to budeš dělat, tak vytáhni hřídel řazení a zkontroluj také, jestli není prasklá některá pružinka v kulise a jestli jsou řádně dotaženy a zajištěny 4 šroubky, kterými je kulisa přišroubováná k bloku. Jestli s tím nemáš zkušenosti, tak si třeba sežen někoho, kdo je v těchto opravách zběhlý, není to sice nic složitého, ale určité zkušenosti jsou nezbytné.
 
 
Datum: 26. května 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img64.imageshack.us/img64/4134/38955107.jpg
 
 
Datum: 26. května 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak ještě link na řadičku: http://img64.imageshack.us/img64/4134/38955107.jpg babo rad :-)
 
 
Datum: 26. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Mulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusím, ale jak to vyzkoušet, vždyt mě pak vypadne startovací segment a pružina, když to nebude v poloze na nakopnutí...měl jsem to rozdělaný zatím jednou. jinak díky
 
 
Datum: 26. května 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vidličky ohnuté nebudou, spíš je poškozen hřídel řazení, sundej levé víko a zkus jestli ho pružinky v kulise správně vrací do středu, pokud ne, může být ohnutý.
 
 
Datum: 25. května 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Dagin      IP: uživatel6050    
čus.. nevíte někdo jakej je rozdíl mezi ložiskem 6202 a 6203? dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Průměr D a d.Kouni se do tehcnický tabulek na rozměry a uvidíš jak se liší.
 
 
Datum: 27. května 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: paya      IP: uživatel8670    
čus , koupil jsem babettu 207 a je na ní přední světlo s tachometrem .náhon není připojen . měla 207 tachometr? nevim kam to připojit. dik paya odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
blbost na 207 je tacháč!! zapojuje se to m zleva do takového šneka na levé straně kola.. ( jakokdyby na ose....)jestli to tam nemáš tak to je horší.. dyžtak napiš nebo pošli foto...
 
 
Datum: 25. května 2010 15:42
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
myslím ze na 207 tachometr není na 210 se zapojuje na náhon v bubnu na prednim kole
 
 
Datum: 25. května 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: fanys11      E-mail:      IP: uživatel9487    
zdravim chtel bych se zeptat kolik zubů ma origo rozeta na babette 210? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: fanys11      E-mail:      IP: uživatel9487    
dik moc
 
 
Datum: 24. května 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
51z
 
 
Datum: 24. května 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel9479    
chtěl sem se zeptat mam pitbike ale je to skoro stejne jak fichtl no spis stejne kazove jak mam vyřešit dosti vyklepanou ojnici.poradte pls a muže to byt tim že motor byl dost zahřaty a ja vjel do studene vody v piskovne nebo tim piskem že je nekde v motoru jeste??thx odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9524    
Plnohodnotna crosska z cinskeho pitbika?? si upad ne? 250ka čina jede jak CR80ka Honda ba možna i lepe..
 
 
Datum: 27. května 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5857    
Koupit novou kliku,protoze je levna a nevyplati se to opravovat.boocher:odstranis cinsky vady a mas z toho plnohodnoutnou krosku zadnej smejd to neni
 
 
Datum: 24. května 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je pitka stejne kazova jak fechtl tak ad se ted hned propadnu do pekla. Myslim ze kdybys proletel kaluzi tak to odnese válec a píst. ojnice je vyklepaná protože jsou to na čínský šmejd velké tlaky
 
 
Datum: 23. května 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
zdar, rozdělával jsem motor ( J 23 ) a dával nové převody ( vypadávaly rychlosti ). Dal jsem tam i "novou" hřídelku pro řetězové kolečko sekundáru. Všechno jsem složil a teď jsem zjistil, že ta nová hřídelka je kratší než ta původní asi o 1,5 cm, chybí na ní část a je mezi víkem a motorem mezera, takže řadící tyčka je normíálně vidět a gufero ve víku neplní žádnou funkci. Co poradíte?? z jakého typu je ona kratší hřídelka?? dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude asi z 05tky,ta ma uzsi motor :-) nebo z 550/555
 
 
Datum: 22. května 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel9157    
Zdravím, mám dotaz rozhodl jsem se pro GO motoru u pionýra :-) dělám to prvně. První problém je u: primární řetěz bude potřeba vyměnit, ale nevím jak povolit matici u pripárního kolečka. Jak ho zajistit aby se neprotáčelo na ojnici a nelítal mi píst ve válci když budu povolovat? Druhý dotaz spojka má 5 pružin.. 2lamely a jednu mezilamelu, mě připadá že mám lamelu mezilamelo lamelu a mezilamelu (když odkryji víko vidím plochu mezilamely). zde je obrázek jak to vypadá.. http://uloz.to/4897702/dscf5676.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kralik13 - nedokazes:-) myslels to mozna blbe ale uvedl si dost blbej priklad - prst misto svicky...asi vis ze ten prst tam "odzkoci", navic je to vnimane jen subjektivne, kdyz uz tak nejakej pristroj na mereni tlaku zasroubovanej misto svicky...navic tys me nepochopil, je rozdil vychazet z tlaku kdyz tam neni svicka a zazeh jako prave z tlaku pri zazehu smesi!!! ze stlacis prakticky vzduch s par kapky paliva o objemu 55 ccm (pocitam i objem hlavy) do objemu 5 ccm vycemene nic neni (vzhlediska zatizeni kliky), neco jineho je kdyz to ma predstih 2,xx mm pred HU a v tu chvili to zazehne chudou smes...kolik tam asi pak muze byt atmosfer he? a jakou to ma asi silu? (napoveda - vykon motoru) a to je ta sila o ktere ja mluvim, ktera odrovnava kliku...totiz este neby lpopsan pripad kdy funglova klika odesla jen diky tomu ze pracovala jen nakopavani bez zazehu s prstem ucpanym v hlave, to by bylo asi blby ne? ale znam mraky klik, ktery po letech sluzby zacly zvonit ci to mely diky spatnemu zachazeni ci tim velkym predstihem, chudou smesi, teplou svickou, proste predzapaly - a to jsou ty nejhorsi sily co na kliku muzou pusobit, proto se predzapalum clovek snazi vyhnout...uz si me pochopil ktere sily pusobici na kliku mam na mysli? a to jsem teprv u serie, co teprv snizena hlava (vyssi, vysoky kompresni pomer, misto 1:9,2 - klasicka ledvinkova hlava - na nejakych 1:12, coz je jeste stale ideal, to nemluvim ze zavodaky jezdi 1:14 atd., atd.), vysoke otacky (u serie obycejne koncis max. na tech 8ooo ot. na volnobeh a dobre, tocive valce pres 12ooo), pak pirpadna nevyvazenost celeho mechanismu, nejaka ta setinka nevycentrovanosti a dalsi mraky veci...stale ti to pripada jako mala sila? a pokud jo tak si muzes sam sobe rict - sam vlastne nevim jake podminky v mem valci panuji a presto tady vysedavam a radim ostatnim ohledne problemu, ktery mi nic nerika (zda se, presvec me o opaku)...sam muzu rict ze taky presne nevim co se tam deje, od toho tu jsou mraky literatury o tomto problemu, proc toho nevyuzit, chtel jsem ti to priblizit a vysvetlit ti jen tka okrajove, ze nemas pravdu:-)...jinak nekupuju tekuty kov proto abych tu svicku tam zalepil, delam to kvuli novemu zavitu ale kdyz mam moznost si tu hlavu prevlozkovat tak vyuziji radeji tyto volby, je to jistejsi, prece jen davam prednost mechanice pred chemii...
 
 
Datum: 24. května 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ohrana basnicka-nevyjadruj se :-D nauc se neco jinyho...nemam naladu se tu s tebou hadat o pi*ovinach,kdo se ma a nema vyjadrovat,alespon nez neco odesles tak si ujasni jak si to chtel napsat a co si tim chtel rict :-D viz ze preloziskovani nepatri do GO motoru :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobra za vystruznik se omlouvam, patrilo zavitnik, preklep, ono taky zalezi jakym, prece jen je to kaleny a tvrdsi jak obycejny material na zavitniky...sikovky a paska souhlas...nemuzu ale souhlasit s tim, ze s racnou vyvynes vetsi silu jak expanze ve valci, ono zalezi jak velka je racna a jak silna je expanze (kompresni pomer, objem smesi, predstih, slozeni smesi), nechtel bych srovnavat totiz treba sily presne pri zazehu v predstihu pred HU pri valci kratce po vybrusu...ne nadarmo se doporucuje s vybrusem udelat i repas kliky...o tekutych kovech by se taky dalo mluvit do nekonecna, je jich siroka skala...kupr. se s nim da delat i zavit na hlavu, proc by se tam asi delal kdyby svicka pak nesla vysroubovat? ty loziska, gufera, futra, segmenty, jo souhlas, repas motoru...a s tim strzenym zavitem jsem nerikal ze to okem videt nejde, o tom se tu prece nebavime zda to videt je ci ne a dale ppodotykam ze se nebavime o strzenym ale o ponicenym zavitu (a tady uz to okem byt videt nemusi, zase pripad od pripadu, taky neni oko jako oko)...ale to uz je jen slovickareni, princip zustava stejnej a je patrnej...
 
 
Datum: 23. května 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mluvis tady o tom,ze to NEPATRI DO REPASE MOTORU,ale je to samozrejmnost..ujasni si nejdriv co chces rict,protoze i kdyz je to samozrejmnost,do repase motoru to patri a ma to v nem docela dulezitou roli..dat repasovanou kliku na vymlaceny loziska taky neni nejlepsi !!
 
 
Datum: 23. května 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pomlc ty,sam by ses divil,kolik lidi tady vymeni spojku,da novou svicku a krouzky a rika tomu go motoru ;-) je videt ze sem moc casto nechodis a nectes si tady ty dotazy 10 ti letejch kluku..a prestan uz se povysovat.udelas tim radost ne jen me!
 
 
Datum: 23. května 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doplnim steveho..pokud to odnasi loziska tak je to uplne jedo,protoze dela GO motoru..a GO motoru bez preloziskovani neni GO! ;-)
 
 
Datum: 23. května 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kralik 13 - pokud si nepostrehl tak ta hlavni hridel ma pod sebou lozisko, takze pokud se to podle tebe "kurvi" tak to odnasi prave to lozisko, to se da vymenit a je dobry ho po case vymenit, sam to delam co dve tri sezony, preloziskuju celej motor a mam po nejakym problemu pokud nejaky vubec vznikne...navic ten originalni stahovak funguje podobne jak prave sroubovak vrazeny mezi retez a ozubeni lamel, jen se pri tom "kurvi" kolicky na spojkovym kosi (a to je horsi sehnat dobrej kos ci si tam ty kolicky znovu navarit)...co mas k ty klice? nepochopil jsem cos chtel rict, pokud ty prkenka rozcentrujou kliku tak muzu vyhodit uplne kazdou pac v tom pripade ta klika je podle tebe vadna uz pri procesu spalovani, kazdou dalsi expanzi a kazdym dalsim brzdenym motorem ta klika v tvem pripade se rozcentrovava...samo ze je to blbost, premyslej trochu, dyt meles hovna...a ta matice? kdyz vim ze NEJDE VOLNE tak ji znovu nasadim abych mel jistotu ze "nedelam druhej zavit"...navic bavime se o tve strzenem zavitu, ten muze jit volne az k segrovce, kde se bude protacet (protoze je co? protoze je strzenej zavit)...a poskozenej zavit projedu vystruznikem a podle situace a schopnosti zavitu si pak dal pocinam, dnes neni problem tekuty kov a ruzna lepidla na zavity...prinejhorsim se nejaka klika s dobrymy setrvaky, zavity a nevybehanymi cepy (prinejhorsim znova nachromovat) vzdy najde, prelisuju do ni nejakou dobou ci novou ojnici, vycentruju, nasadim, jedu...kraliku zalez do nory, tvy jehlicky zda se nic nevydrzi a ty jsi z toho frustrovany a pak tu delas todlec...
 
 
Datum: 23. května 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Segrovek jsem sundal mraky:-) ale nikdy ne takhle pod tlakem od těch pružin :-) ale uvidim podle času ;-). Jen ješt váhám zda mám obědnat jen lamely nebo i mezilamelu případně pružinky aj. A nemáte ponětí kde by se sehnala páka od brzdy(ta jak se přitáhne k zámečku z bubnu) mám vykousané ty zoubky a zadní když zabrzdím vyítne to.
 
 
Datum: 23. května 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejaky pomucky pro sundavani segrovek neres :-) vem si slabej sroubovak,zakryj si to hadrem at ti nikam neulitne a tim sroubovakem to normalne odcvakni :-) tady na fichtlkramku sou obednavky super,do par dni to mas doma :-) fakt extra rychlost,na jinym kramku sem cekal skoro dva tejdny a az pak mi to prislo,nechal sem jim to poslat zpatky protoze mi ani nenapsali mail kdy to odeslou tak sem to obednal tady...sem tu maximalne spokojenej :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Tak dobře moc děkuji za rady a motivaci ;-) Pokusím se to udělat jen přes spojkovej koš.. Kolečko stejnak vyměňovat nebudu. Ještě si musím k strejdovi pro jeden zlepšovák na sundavání segerovek, táta říkal že něco takovýho měl... Jaké máte zkušenosti s objednávkami přes fichtl krámek? :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vis ze to jde, sak taky tak se to dela ze se rozebere spojka a lamely se sundaj s retezem, dokonce jde i pri vytahanym retezu sundat prve pres stahovak kolecko a retez sundat z ozubeni lamel (hodne velka prasecina) bez toho aby se rozebiral spojkovy kos...normalne rozeberes spojku, vyndas lamely (s mezilamelou) a na nich ten retez...
 
 
Datum: 23. května 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Děkuji za rady spojku měnit budu. Tudíž by mi nevadili zničené lamely, ALE chci se zeptat, jestli se nedá řetěz i se spojkou vyměnit tak, že bych první sundal lamely a pak jestli by šel stáhnout řetěz bez sundavání kolečka? Asi to nebude moc dobré aby se mi nezkřivily ty šrouby na pružinky u spojky..
 
 
Datum: 23. května 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jen menis lamely ci sundavas spojku a mas motor v ramu tak je to nejlepsi jak rikal karlos...sednes, zaradis, zadupnes brzdu, do ruky klic a povolis...klestema pridrzovat primar ano, ale ne za zuby! tech zpusobu je mnoho, pokud treba uz to jednou povoleny bylo tak staci podrzet z druhy strany nasazeny rotor, pak jak rekl Bubák, to je dobrej tricek jen se musi pouzit drivka, ne nic kovoveho, vytlaci to nerovnosti a pak to pod valcem netesni, to same se da udelat s hadrou ve valci, nasroubuje se hlava a stahne se to, jen tady je treba dat bacha aby nevlezla hadra mezi pist a valec...no a pokud menis spojku tak zbusob ktery tu uz radili...jinak jeste se mi nepovedlo zavit strhnout (ne ze by to neslo) ale znicit se da nejcasteji treba spatnym nasazenim matice...jinak pomoct se tomu da nahrivanim matice a poklepavanim kladivkem kdyz je to extremne zatuhly a nechce to ven, to same pak plati o stahnuti primarniho kolecka...
 
 
Datum: 23. května 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nechces znicit retez tak je asi nejlepsi (alespon me to tak vyhovuje) zaradit rychlost, zabrzdit zadni brzdu a muzes povolovat, ale musis ten motor mit v ramu
 
 
Datum: 23. května 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravda, nejlepsi zpusob je ale prostrcit srouvobak pistnim cepem a ze stran pod nej vedle pistu dat dve polinka... ! jinak kraliku docela bych te chtel videt jestli se ti povedlo strhnout zavit na klice... ;-)
 
 
Datum: 23. května 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zaprvy,snazis se napodobit muj nick..za druhy,nevidim duvod,proc by to neudelal pres retez,kdyz lamely i retez bude davat novy (teda pokud dela opravdu poradnou GO motoru) a za treti,nemas duvod me nazivat d...lem,pride mi lepsi znicit retez co se vyhodi,nez ozvejkat kolecko sikovkama,ktery tam nejspis pude zpatky.. nerikam ze to kazdy musi ozvejkat,ale stat se to muze,i tobe..tak tu nedelej chytryho a nepovysuj se nad ostatnima,kazdej to dela jinak,kazdej ma na to svoje finty..ja kdyz delam generalku motoru tak jedine takhle a v zivote s tim problem nebyl!!!znova opakuju-lamely sou na vyhozeni,retez taky,a pokud zvejknu tu lamelu,tak je mi to uplne volny ;-)
 
 
Datum: 23. května 2010 9:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david-presne jak pise cezetak,stacis na to sam s pomoci bud klesti jak pises a nebo sroubovaku jak sem psal ja...a stahovak vyrabet nemusis,staci obycejnej 2 ramennej stahovak...lepsi je ale 3 ramennej..
 
 
Datum: 22. května 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
david: proč 2? já to dělám vždy celé sám.
 
 
Datum: 22. května 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ta spojka je normalni,to nahore je viko,co tlaci lamely k sobe
 
 
Datum: 22. května 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednodusi je to tak...stejne budes lamely i retez vyhazovat takze-dej sroubovak mezi retez a lamely,on se tam zasekne mezi zuby a retezem a povoluj :-)
 
 
Datum: 22. května 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Musíte být 2,jeden ti podrží kleštěma kolečko a ty začneš povolovat,horší je ho sundat!!Musís si udělat stahovák.
 
 
Datum: 22. května 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
ale stejne nepisou jak povolit.. jen jak ztáhnout:-) nuže prvvní sundám lamely a stáhnu řetěz, poté se pokusím případně povolit kolečko..
 
 
Datum: 22. května 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html už jsem to pánové našel.. ta lenost :-) ale kdyby jste meli komentář k fotce napiště..
 
 
Datum: 22. května 2010 21:51
 
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >

 







Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.03.2026 4:47:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu