Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:24
 21sport: a ted se mame začit smat ?
Datum: 24. dubna 2010 11:24
Jméno: 21sport
IP: uživatel8902
 to je na super extra maxi tuning to ti navíší výkon o 300koní
Datum: 21. dubna 2010 16:46
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 JJ je to origo mam ho taky a je supr
Datum: 20. dubna 2010 20:36
Jméno: HHekr
IP: uživatel7956
 zdar ma cizu 175/487 chci si dát veci rozetu a líbí se mi ta 65ti zubá nebo 75,mam tam 52z rozetu co je na gumach v nábě,tak se ptam jestli mi tam pujde řetez cezetackej,a jestli to nebude delat neplechu.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 co myslite kdyz dam na ČZ175/450 vetsi kolecko utahneto 4. rychlost do mirnejch kopcu kdyz je v poradku motor?? a vyraby se vetší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel8768
 Mám taky čz 175/450, dost záleží na motoru, myslím si že když tam dáš větší kolečko tak to bude na 4. na rovinu a budeš muset jezdit sám.
Datum: 18. dubna 2010 21:36
 zalezi na tom... v jakym stavu....mas motor..! podle toho se to vsechbo odviji
Datum: 18. dubna 2010 21:06
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec jak mam roztlačit jawu 21 kdž dam 1 a pustym spojku tak se sekne zadní kolo dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 18:15
 Proc by tam daval dvojku proste dej jednicku a rozjed to a skoc na to a valis
Datum: 18. dubna 2010 18:15
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 jj přesně nb tam hod dvojku rychle to rozjed sedni na to a rychle tam hod jedničku
Datum: 18. dubna 2010 16:19
 tomu se říká komprese  musis to rozjet rychlejs a hlavne na tom sedet, jinak to neroztlacis
Datum: 18. dubna 2010 15:36
 Zdar draci,poprve sem pulil motor a teď ho skládám,jenže nemůžu dostat řetázek na primární kolečko,když ho mám nasazený na tom velkém vedle něho.A t ovelké se mi znovu zdělávat nehce,byla to dřina dát na něj všechny ty pérka s těma ségrovkama.Jde to tam nasadit i takhle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 21:43
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
Datum: 17. dubna 2010 21:43
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Datum: 17. dubna 2010 18:25
 no to jsi nedomyslel... ten retez tam musis davat najednou s koleckem a s lamelama jinak ho tam nedostanes
Datum: 17. dubna 2010 18:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec čim to je když mam nové lamely jawa 21 a furt když řaradim 1 zamčknu spojku a pustym tak se zadni kolo sekne dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 18:38
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 je to možní.A jak to mam spravit
Datum: 17. dubna 2010 18:38
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 když jsi oddělal to víko a měnil ty lamely nemohlo ti něco spadnout do vnitřku motoru ?
Datum: 17. dubna 2010 18:35
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 A furt drži jak je šroubek povolenej aji když dotahlej.
Datum: 17. dubna 2010 18:27
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 21:30
Jméno: Jakub
IP: uživatel6617
 Hele mezi 2 a 3 rychlosti ma neutral kazdy tak si stim nelam hlavu
Datum: 17. dubna 2010 21:30
 protože z kopce by se nemělo brzdit motorem ,tak dáš neutral. Jde o to, že když brzdíš motorem, jde ti málo směsi do válce ,méně se maže a může dojít k zadření motoru.
Datum: 17. dubna 2010 20:25
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 když jedeš z kopce abys tam nemusel dávat 2 dáš rocnou 3.z trojky vyřadíš sjedeš kopec zas dáš 3
Datum: 17. dubna 2010 17:44
 je to normalni
Datum: 17. dubna 2010 17:34
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 jj fichtla mam
Datum: 17. dubna 2010 17:19
Jméno: Steppi
IP: uživatel6876
Datum: 17. dubna 2010 17:01
 Cus! nevi niekto mi napisat ze aké sú rychlosti na zábech pionyra s sekundarnim retazovim kolom 12? no vim ze v návod k obsluchu sú tie rychlosti napisané ale nevim ze pri akym sekundarnim kolom, ja mislim ze u pionyra terda 20,21,23 bol origo sekundarni kolo 12 zubovi ale niesom v tom isty.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 8:01
 :-O ved 13Z na fichtla po 5-6000km je trápenie a pod dvomi je smrt motora,,, Diky za rady  budem delat generalku ale ja tam dám 12Z
Datum: 18. dubna 2010 8:01
 Je to jak řiká standa
Datum: 17. dubna 2010 21:50
  standa ja to presne vim naopak a este nikdy som nevidel 05ku alebo 555ku s 12Z sekundarem nwm
Datum: 17. dubna 2010 20:19
 A neporadil by nekdo na zabeh s 9.z. primarem?
Datum: 17. dubna 2010 8:14
Jméno: standa
IP: uživatel9208
 Jawa 20,21,23 sekundarni prevod 13/55 ,Jawa 550,555,05 sekundarni prevod 12/55
Datum: 17. dubna 2010 7:49
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec hoši jak to že mě nejde zařadit 1,ale 2,3,a neutrál tam jde zařadit dřív ani 3 nešla teď uš de nwm čím to muže byt dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 22:35
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 a jak to mam spravit aby to bylo ok
Datum: 16. dubna 2010 22:35
 jednicka musis prislapnou lehce dolu aale ne aby ti tam spadla jina rychlost a malo prislapnout dolu a pak nahoru skus to a uvidis
Datum: 16. dubna 2010 21:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 řadící automat třeba volný.Máš správně danou vydličku?
Datum: 16. dubna 2010 21:02
 Ahoj chtel bych se zeptat.Mam problem kdyz je na fechtlovi povoleny sroubek u spojky tak to jde na startoval na nakopavacku ale zase musim zaradit 1 rychlostni stupen ,stim ze to jde jakoby beze spojky ale kdyz ho mam dotahly tak to nejde nastartoval ale zase to nejde jakoby be ze spojky nevite sim to je ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 13:15
 lamele,,,měl sem ten samej problém,po výměně bylo vše v pořádku
Datum: 17. dubna 2010 13:15
Jméno: standa
IP: uživatel9208
 Mustangisto kde si to opsal?  nechce se mi verit ze by takvej kus inteligentniho textu vzniknul z tvy hlavy...
Datum: 17. dubna 2010 8:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 napřed si nastav takzvaný mrtvý chod spojky se šroubek na řídítkách aby měla vůli malou a potom trochu přitáhni šroubek na motoru aby se moc nehýbalo vodítko v deklu na kterém je nasazené lanko a pak zkontroluj vůli na páčce aby spojka byla dostatečně přitlačená a pak zkus prošlápnout startovačkou když bude klpuzat tak šroubek na deklu malinko povol
Datum: 16. dubna 2010 20:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no nejde ti seštelovat ta spojka aby dělala obě funkce takže máš v háji lameli
Datum: 16. dubna 2010 20:36
Datum: 16. dubna 2010 20:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli muže být špatný automat,když mi tam jednička de zařadit,ale jenom když se rozjiždím,podřadit na jedničku už nejde a ještě se chci zeptat jestli ho někdo za dobrou cenu neprodá,na jawa 50/21.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2010 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel9208
 mas jen povolenej radici automat nahore na motoru...neplaa s automatem
Datum: 17. dubna 2010 12:01
 Timkenny ® :chlapy muže mi tu někdo poradit ohledně babety 210, bohužel dnes jsem přišel k moji lásce a čekám že si dám pár koleček a ono mi to nezabirá,dříve při rošlapovaní mi občas to jakože podklouzlo a dnes at sem šlapal sebevic žadný startovací odpor,moc zkušenosti nemám jako moto mechanik takže jestli by někdo tušil co je za pruser a doporučil mi třeba někoho v praze a okolí byl bych strašně vděčný\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:59
Jméno: Dykobraz
IP: uživatel9046
 stříkni to na to kolo vlevo jak tam máš ty 3 segrovky tak jsou tam po okrajích takové 3 dírky a do nic to stříkni. Nejlépe injekční stříkačkou. Na to pravem disku můžeš taky trochu odmastit přes tu škvíru po krajích a ptom to nech odkapat a mělo by to byt O.K. Někdy se mi stane že to nastartuje až po chvilce. ale to jen to první startování pak už mi to šlo pěkně na poprvé.
Datum: 15. dubna 2010 18:59
 diky kluci za rady určitě to skusím\\r\\n
Datum: 15. dubna 2010 18:47
Jméno: Dykobraz
IP: uživatel9046
 jj je to možné. zkus sundat na motoru v levo ten plastový kryt a prostříkni to technickým benzinem
Datum: 15. dubna 2010 18:26
 zamaštěný startovací pakny...aspon co já tipuju
Datum: 15. dubna 2010 18:23
Jméno: jawa babetta
IP: uživatel9197
 Dobrý den prosím vás chtěl bych se zeptat jak jse mění olej v převodovce u babetty 210manual děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 18:17
 cože??? 210manual??? To sem ještě neslyšel. Jestli máš manualní babettu, tak se hned přijedu podívat
Datum: 15. dubna 2010 18:17
 jenom doplnim že je lepší to dělat při ohřátém motoru, a při vypouštění starého oleje vyšroubovat i nalévací šroub
Datum: 15. dubna 2010 18:05
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 odšroubuješ výpustný šroub na spodu motoru necháš starý olej vytéct a potom šroub dotáhneš a zvrchu je dolévací šroubek a tím zase naleješ nový a ještě si z boku musíš povolit ten kontrolní šroubek a až ti z tama začne olej vytékat tak to dotáhní ty 2 šrouby a jeto OK.
Datum: 15. dubna 2010 18:02
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 čau mám jawu 350/354 a má mezi všema kvaltama neutrál je to normální? já myslel že mezi 2a 3 neutrál nemá
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:44
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 aha takže jestli to dobře chápu tak by se mohlo staát že když vyřadím mezi 2a3 tak mi tam skočí nějaká rychlost
Datum: 14. dubna 2010 21:44
 Mezi 2 a 3 neutral je, ale nemá aretaci. Řadí hodně blbě.
Datum: 14. dubna 2010 21:30
 cus draci potreboval bych stranku nebo nake schema abych mohl na fichtlu slozit radici automat ja se v tom neviznam totiz a newim jak to slozit tak by mi stacila nak stranka ja bych to udelal podle toho dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 21:20
Jméno: Elrík
IP: uživatel9189
 Chtěl jsem se zeptat, co mam dělat když mi spojka uplně nevypíná ,ale když kousek hnu stim šroubek jak se to šteluje tak už zase prokluzuje tak neví někdo čim to může bejt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2010 17:23
Jméno: Elrík
IP: uživatel9189
 no opravdu si nejsem jistej jestli by nový lamely pomohly lepšímu vypínání. by to spí zhoršily
Datum: 15. dubna 2010 17:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to už jsou lamely KO
Datum: 14. dubna 2010 22:45
Jméno: Elrík
IP: uživatel9189
 ne to je přesně naštelovaný aby to bylo mezi, jak to kousek pootočim tak už mi to prokluzuje aniž bych spojku mačkal
Datum: 14. dubna 2010 21:32
 Tam kousek znamená třeba 1/8 závitu, jestli točíš třeba po půlkách tak se nediv.
Datum: 14. dubna 2010 21:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec hoši jak to že se mě seká u fiká na kopavačka měnil jsem lamely,ale když jsem neměl v motoru daní lamely tak se na kopavačka nesekala zatím tam nemám olej čekám Aš zaschne tmel uš nwm čím by to mohlo byt dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2010 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 segment
Datum: 13. dubna 2010 21:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Něco ti tam drhne
Datum: 13. dubna 2010 21:23
Jméno: Bavorák
IP: uživatel9046
Posl.aktualizace: 16. dubna 2010 20:42
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 na novej dekl bych se .... ,vyšroubuj šroubek,a mrkni jestli byl strhlej šroubej a nebo závit pokud závit tak bych tam udělal závit M8 a nebo bych si sehnal tu kravinu na boku to vytáhneš
Datum: 16. dubna 2010 20:42
Datum: 13. dubna 2010 20:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak to asi ne nový neztrhlý záleží jak moc bude zhoblovaný ten závit vevnitř když bude moc tak vyřezat nový a dat podle něho šroub
Datum: 13. dubna 2010 20:36
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046
 Takže je možné že když šroub vyšroubuju kombinačkama tak by bylo možné tam dát nový neztrhlí že?
Datum: 13. dubna 2010 20:29
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046
 Takže je možné že když šroub vyšroubuju kombinačkama tak by bylo možné tam dát nový neztrhlí že?
Datum: 13. dubna 2010 20:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nový dekl ne normálně odšrubuj tu matku a vem kombinačky a kombinačkama ten šroub pomalu vytáčej ven. Když to nepůjde tak ho odvrtej a udělej tam nový závit do toho deklu a dej větší šroub
Datum: 13. dubna 2010 20:10
 no co,,,kup si novej dekl
Datum: 13. dubna 2010 19:59
 Je lepší, když spojka spíš prokluzuje, nebo když spíše málo vypíná? Čím se to obložení ničí víc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 10:37
 Držet spojku jet z kopce by mě ani nenapadlo.... Snažím se spojku mačkat co nejmíň, v podstatě jen ři řazení. I když dojedu do slepý ulice, tak hodim N, odstrkám se nohoma do potřebnýho směru a jedu zpátky.
Datum: 14. dubna 2010 10:37
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Nikdy z kopce nenchávat spojku zmáčklou! já to nechávám na trojku žblekotat na volnoběh až pak jak už je rovinka tak zmáčknu spojku a protůrnu s rozumem a dam dva nebo jedna a pustím pomáli spojku aby to nekřápalo přes zuby!
Datum: 13. dubna 2010 20:32
 ano, taky je to řešení...ale já to tak nedělam...já tam dam jeden ze tří neutrálů a je to
Datum: 13. dubna 2010 18:24
 A jinak jsem někde četl, že když se nechává rychlost, tak se jede jakože na volnoběh a sem tam se spojka vymáčkne a protůruje se to. je to taky řešení?
Datum: 13. dubna 2010 18:23
 Dobrý nápad, vyzkouším. Jinak jestli za ten skoro rok co mám tatrana jsem tohle udělal 13krát, tak je to hodně. Ale ten meziplyn vyzkouším. Jet se zmáčklou spojkou z kopce...... To bych mohl brzo řadit natvrdo....
Datum: 13. dubna 2010 18:22
 péro: tim ovšem ničí spojku  ondragam: u 2t by se mělo brzdit motorem co nejméně...já osobně nebrzdim motorem téměř vůbec...jinak s tvym problemem...musis provest manuální synchronizaci převodovky  tzv meziplyn...prostě než tam ten kvalt dáš tak to protůruj, uvidíš že to bude lepší...když to tam budeš kopat takhle napřímo tak se velice brzy rozluč s převodovkou...
Datum: 13. dubna 2010 18:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak až pojedeš z kopce tak zmáčkni spojku a dole jí zase pust ne??
Datum: 13. dubna 2010 18:10
 Takže je to normál? Když teda nepoletim přes řidítka. Ale zase u 2t se nesmí brzdit motorem, tam se počítá s jízdou na neutrál z kopce, ne?
Datum: 13. dubna 2010 18:07
 no to je jasný že spomalí, to mi dělá i číza a ta má spojku výbornou...prostě jedna hřídel se hodně rychle točí, druhá stojí, a ty do toho zařadíš...
Datum: 13. dubna 2010 18:05
 Tak mě štve tohle u Tatrana-jedu z kopce na neutral(ten prvni), chci pokračovat na 3, musím jít přes jedničku. I když držím spojku sebevíc vypnutou a kopnu za 1 a držím ji stále, ta motorka hrozně zpomalí, jak když dupnu na brzdu. Jinak při rozjíždění nemá tendenci se rozjíždět se zmáčklou spojkou. Když jsem spojku přitahoval, prokluzuje a jede to na hovno.
Datum: 13. dubna 2010 18:01
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Když prokluzuje ničí se obložení, když málo vypíná tak převody, musí se přesně nadstavit.
Datum: 13. dubna 2010 17:45
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046
 čus. Dnes se mi podařil na pionýrovi na pravém krytu motoru jak je ten šroub se kterým se nastavuje jak půjde spojka do záběru strhnout. Nevíte jestli když ten blok odšrouboju tak jestli tam pujde dat nový ten šroub? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2010 19:02
 jezis kryt sezens za par korun, tech krytu tady je, to je uplne bez cennny
Datum: 14. dubna 2010 19:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 To víko na burze si myslím že tak 100 minimálně nejsem si jistý
Datum: 13. dubna 2010 20:34
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046
 ta matice co je na to našroubovaná mi potom vypadla a když jsem potom zkousel i jinací matice tak to vypadá že je strhlí ten šroub
Datum: 13. dubna 2010 19:20
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046

http://ulozto.cz/4542385/p1060440.jpg
http://ulozto.cz/4542383/p1060442.jpg
http://ulozto.cz/4542384/p1060441.jpg
http://ulozto.cz/4542386/p1060443.jpg
Datum: 13. dubna 2010 19:18
 rolfo: no je tam zkurvenej zavit...neni to tam dokonce zalomené?
Datum: 13. dubna 2010 19:05
Jméno: Rolfo
IP: uživatel9046
 No spojka mi zabírala už když jsem držel spojku nadoraz u rukojeti tak jsem ten šroub chtel trochu přitáhnout vzal jsem ořech 10tku a dotahoval až mi to zůstalo v ruce a našroubovat už to tam nejde.
Datum: 13. dubna 2010 18:59
 koli stojí víko na burze? Dvacku, pade?
Datum: 13. dubna 2010 18:25
 péro: proč na M8? já bych teda volil M7
Datum: 13. dubna 2010 18:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsi strhnul závit v tom víku(nechápu jak jsi to dokázal ) tak jedině převrtat na M8 ale nevím jestli to bude fungovat...
Datum: 13. dubna 2010 18:01
|



|