Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7632
 zdar hele chtěl bych se zeptat jakej má závit matice primárního řetězovýho kolečka jestli levej nebo pravej.dík spěchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 18:36
 normalne pravej na PIO na levý ani nenarazis...!
Datum: 14. října 2009 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že to je stejný jako klasická matička
Datum: 14. října 2009 18:05
 zdar když si koupim ty lamely Ferodo tak je muzu rovnou namontovat nebo je mam ponorit na chvili do oleje...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 11:10
Datum: 15. října 2009 11:10
Datum: 15. října 2009 0:26
 co se s tim stalo frikulinovi?
Datum: 14. října 2009 20:05
 ja souhlasim s frikulinem nic jsem nenamacel maximalne potrit olejem ja jel 3 tuhle sezonu ale menil jsem je preventivne nehci ryskovat jak frikulin  i kdyz tu spojku po dvouch zavodech co jsem vytal byla jak nova...
Datum: 14. října 2009 18:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 samozrejme mislím v motorke  DD ja som tiež namontoval bez toho aby som riešil dajaké máčane je pravda že niejaký ten kilometer to bude blbnuť prešmikovať ale potom sa to ustáli
Datum: 14. října 2009 18:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 mne už 2 roky drži pekne v oleji PO 80
Datum: 14. října 2009 18:21
 Musím Standovi oponovat (jako vždy...  ) neni třeba do oleje nic dávat....  Nikdy sem spojky neřešil namontovat jet...! Ferodo spojku mám letos celej závodní rok. Kluci ji dokázali odrovnat mě drží....hodně záleží na oleji....! Já jelikož mám převodovku a spojku ve velkým záběru jedu jedině plnou systetiku....
Datum: 14. října 2009 16:06
 díky
Datum: 14. října 2009 10:48
Jméno: Standa
IP: uživatel7630
 jen je na chvilku hod do oleje....nasáknou se opravdu behem chviličky......cca 5 minut......
Datum: 14. října 2009 10:44
 zdravim nevite nekdo jestli je retez sekundarni u 450 stejny jako u 487 nebo kolik ma clanku?zacal mi totiz chrastit
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 11:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 ČZ 487 má 130 článků + spojka. Rozměr 1/2"X 5/16" .Převod 52/16 a 18" kola.ČZ 450 má 120 článků ,převod 47/16 a kola 16".
Datum: 14. října 2009 11:09
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši mám jeden motor a je na něm ted domeček pro simering za sekundárem docela zbroušený od řetězu a ten simering tam moc nedrží tak co kdybych tam dal ještě takový to ložisko co má v sobě simerinky??takové to kryté dával jsem je do kol tam fungují normálně ale nevím co by to dělalo tady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 9:03
Jméno: lukyn
IP: uživatel7375
 no ale kdybych ho tam pro jistotu dal tak by se nic nestalo ne ??
Datum: 14. října 2009 9:03
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 never tomu,ze zakrytovany lozisko neteče a tesni jak gufero!!! domky mam taky omlete a nektere sakra hodne a gufera mi t am drzi....pripadne je lepim loctitem a drzi.......
Datum: 13. října 2009 23:21
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 http://www.avelmak.sk/img_items/2/25/252/25278.jpg myslím takovéhle
Datum: 13. října 2009 22:39
Jméno: MARA
IP: uživatel7475
 ZDAR DRACI MAM OBROUŠENÝ LAMELY A NOVÍ KORKY ALE NEVIM JAK SE TO ĎELÁ PS. HODNĚ SPĚCHÁ
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 20:25
Jméno: mara
IP: uživatel7475
 DIK
Datum: 13. října 2009 20:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 draku musis korky povarit vevode a pak se to da to ty lamely nechas to uschnout a zabrousis to ale lepsi je koupit lameli novy
Datum: 13. října 2009 20:04
 cau,mam problem s čz 175.. nefunguje mi spojka,byl tam starej olej,ten sem vymenil,koukal sem i na lamely a ty se zdaj bejt ok,ale i kdyz zmacku spojku tak to proste nejde,jako kdybych ji nedrzel..nevite cim to je?ale i kdyz sem mel sundany viko spojky a zmacknul spojku,tak se ten kos nadzvedaval jak ma,nevim cim by to mohlo bejt.. ten olej co tam byl predtim byl jak lepidlo,tak sem myslel ze to je tim,ale i kdyz sem tam dal novej olej tak to dela porad...nevite co s tim je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 9:15
 ten pist vypada fakt hrozne,ma ulamany ty kolicky na zamky krouzku...a kdyz to delam tak tam dam radsi novej..
Datum: 14. října 2009 9:15
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 normalka........spojka se musi promazat.....to povoli az to nastarttjes......nechapu proc davas novy pist......kazdy pist z vetsi jawy jezdeny na m2t vypada zhruba stejne.....a ten urazenej kus nevadi......
Datum: 13. října 2009 23:44
Datum: 13. října 2009 20:54
 je to jenslepená spojka. nastartuj, zmáčky spojku a dej rychlost. spojka se hned rozlepý a bude normálně fungovat. taky sem to zažil a polekal se co se stalo
Datum: 13. října 2009 20:46
 je to jenslepená spojka. nastartuj, zmáčky spojku a dej rychlost. spojka se hned rozlepý a bude normálně fungovat. taky sem to zažil a polekal se co se stalo
Datum: 13. října 2009 20:45
 sroubek sem dotahoval,povoloval a porad stejny,celej spojkovej kos sem mel rozebranej,ale odmastit sem to nezkousel... ale kdyz sem tam dal novej olej tak by to melo fachat i kdyz sem to neodmastil ne?jenom sem to otrel hadrem,je fakt ze ten olej co tam byl byl spis jak herkules smichanej s rozteklou cokoladou
Datum: 13. října 2009 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tak tak rozober celú spojku a dôkladne ju vyčisti a odmasti z benzínom a skus namontovať čo to spraví
Datum: 13. října 2009 19:47
Jméno: mara
IP: uživatel7475
 JE TO SLEPENÁ SPOJKA MUSÍŠ VODDĚLAT VŠECHNO Z TOHO SPOJKOVÍHO KOŠE
Datum: 13. října 2009 19:36
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 zkus dotahnout ten sroubek kterym se steluje spojka je pod pravym vikem
Datum: 13. října 2009 19:35
Jméno: Pepan
IP: uživatel6362
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 23:38
 teoreticky ano,ale musel by jsi pod nej dat kulicku,nouzove reseni dobre,ale proc ,kdyz se daji sehnat ty srouby origo,sice se spickou misto kulciky ale funguji taky dobre
Datum: 12. listopadu 2009 23:38
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 čau hele mám jawu 20 a potřeboval bych rozpůlit motor ale nejde mi povolit šroub jak jsou lamely tak jak tam je to málý ozubený kolečko a to prostě nejde povolit nevíte jak na to?spěchá dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 7:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nevím co myslíš,ale sežeň si starou mezilamelu a přivař na ni držák.
Datum: 13. října 2009 7:19
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jednoduchý jako facka... Nikdy bych nevěřil, co dokáže poklepání matky. vem kladívko a třeba hliník, s tím tu matku obouchej. Pak vořech, trhák, šprajcni kliku a uvidíš jak poleze.
Datum: 12. října 2009 22:37
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 ok tak já to zejtra skusim dík
Datum: 12. října 2009 21:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 doufam ze si me pochopil musis proste zablokovat klikovku
Datum: 12. října 2009 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 ako hovorí fikus ak šprajcneš klukovku tak to povolíš len daj bacha aby si dačo nezničil
Datum: 12. října 2009 21:06
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 a když tam dám ty dvě podložky jak si říkal tak se mi to kolečko nebude točit?
Datum: 12. října 2009 20:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kdyz me to neslo povolit tak jsem to udelal tak ze jsem pisti pist.cepu dal tyc nebo sroubovak omotal jsem kolem toho hadr abych neposkodil pouzdro a dal mezi tu tycku a kartery na obe strany stejne silnou podlozku tej tam treba nakej kus dreva nebo neco ale na obe strany a pak uz to urcite pujde
Datum: 12. října 2009 19:54
Jméno: Tomáš
IP: uživatel7613
 no stahovákem to vim ten mám ale mě nejde povolit ta matice toho primárního kolečka
Datum: 12. října 2009 19:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau vem dvavelky klice dej je pod to kolecko na obe strany a praste na ne je lepsi to delat ve dvou (pod ty klice neco dej neco zkurvis kartery, oficilne se to sundava stahovakem
Datum: 12. října 2009 19:32
Jméno: Pepa
IP: uživatel6362
Posl.aktualizace: 12. října 2009 18:52
 Zdarec fichtlaři, mám fika 05. Vyskakovala mi trojka, tak jsem rozpůlil motor a zjistill jsem, že na hlavní hřídeli (alespoň myslím že je to ona) zajíždí dvojka do takovýho kola s nábojem na který pak navazuje sekundární řetěz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_28.html to je ono. Ale toto kolečko pasuje jen na typy 20-23, ale já mám 05. To kolečko co potřebuji je jako toto, ale je kratší a nemá tak široké zuby. Nemáte prosím někdo toto kolečko se zachovalými dírami? já totiž mam jen, že jsou v něm elipsy ne kroužky! a jak je takhle vydudané, tak už prostě ta dvojka v něm nedrží. Díky za nabídky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 20:35
 jak to myslíš? vyměnit jednu tu hřídel kterou? ta co zajíždí do kola s nábojem nebo tu druhou? totiž my jsme zkusili tam dát hřídele z 20 a nepasují o 6 mm. Kterou hřídel vyměnit?
Datum: 12. října 2009 20:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podle mě tam pasuje ,protože na mojí 05 mám 1převod a startování kolečko z 20 a ůplně v pohodě.
Datum: 12. října 2009 20:13
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:30
 dik
Datum: 11. října 2009 22:30
 Být může, ale je zbytečné dávat s vůlí - C3. Bohatě postačí klasické 6004 a DOPORUČUJI 2RS (zakryté gumou) - odolné vůči prachu, vlhku, vodě,... a s doživotní náplní. A klidně čseké ZKL/ZVL - cena X krát nižší, výdrž dlouhá. Můžeš také 2ZR (zakryté plechem)-to je sice s těsností malino horší než 2RS, ale rozhodně lepší než nekryté.
Datum: 11. října 2009 22:27
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Cau potřebuju poradit.Nevím si rady jak zapojit lanko na psojku u 05.Co vsechno k tomu potrebuju (lanko,nejaky valeček?..) popripade nejaky navod kdyby byl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:09
Jméno: Hanz
IP: uživatel1653
 U 05ky se dává váleček na rameno spojky jak je na víku motoru. Lanko se provleče štelovacím šroubem na víku a potom válečkem v ramenu šneku spojky a šroub na válečku se dotahne. Musí být štelovací šroub vytočen alespoň 1cm jinak potom zase překáží ve víku(moje zkušenost) a udělat vhodný rozsah ramene aby v domáčknutí páčky spojky se lanko nevyosilo ve výku že rameno bude nadoraz a páčka třeba v půlce.
Datum: 12. října 2009 16:09
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no kryt spojky od nulapetky je stejnej jako na parezech. to znamena ze potrebujes lanko s jednim volnym koncem a na druhym konci musi bejt valecek (na zahaknuti do packy na riditkach). Volnej konec protahnes skrz diru v krytu spojky a skrz tu packu, a vsunes na lanko takovej ten valecek se sroubkem na utahnuti. to utahnes a lanko je zasekly v pacce. normalne by to melo fachat.
Datum: 11. října 2009 22:21
Jméno: pája
IP: uživatel7477
 ahoj kluci.rozebral jsem spojku a měl jsem tom (od spojky) krátkou tyčku kuličku dlouhou tyčku a ještě krátkou a nyní vůbec nevystavůjea nemohu jí seřidit .Můžete mi nejek pomoci.Dííííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli máš motor 20-23,měla by dlouhá tyčka měřit kolem 132 mm, kulička 5mm ,krátká tyčka 25 mm.
Datum: 11. října 2009 17:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ahoj seso,v jaky kvalite jsou dnes futra do prevodovky u pincka co tu prodavas usi se jeste prosoustruzit nebo sou v poradku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 15:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kdyz bych nemel seriovku??
Datum: 17. října 2009 15:23
 Na sériovku úplně v poho.Mám je z fichtl krámku, motor upravený 6,5koně 3100km a pouzdra zatim drží.V oku ojnice jsou jehly.
Datum: 11. října 2009 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 futra se musi vzdy vystruzit,neboli prispusobit konkretni prevodovce a blokum motoru....z toho duvodu se ani neprodavaji vystruzene......kvalita neni spatna,do seriovky OK......uz jsem je delal na jednom motoru a obrabí se dobře....ale teda na svuj motor jsem si radeji vymlatil stara dobry futra z jinych karterů a upravil je pro konkretni bloky motoru  ze zasady pouzivam starsi pouzitelny dily......hlavne co se týče prevodovky.....
Datum: 11. října 2009 18:37
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 ty futra co se teď prodávají a nejsou z bronzi je to kvalita na hovno
Datum: 11. října 2009 14:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 já je kupoval o prázdninách a osoustružit se musí, ja daval soustružníkovi i ty staré aby to podle nich udělal a on mi řikal že tam určitě nějakou dobu vydrží ale ne tolik ja ty staré
Datum: 11. října 2009 14:36
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 Caute DRACI,mam na jawe 21 odtrhnuty zavit na dvoch srubkach z troch na karteri pod ktorym je zalapovanie,ako by som to mohol opravit?poradte mi vsetko pokrem kupi novych karterov.DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 22:40
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 neviem ci ty mas na mysli nosnik zapalovania,ale ak hej tak tam sa mi zavit nestrhol
Datum: 10. října 2009 22:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli mas namysli ty co drzej zapalovani tak tam dej delsi sroubky asi o 1 cm mozna 1,5 cm ta dira je dost dlouha jak jsem nedavno zjistil
Datum: 10. října 2009 20:59
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 DIK za odpovede,mozes mi presnejsie vysvetlit preco by som tam nemal davat zavit m10??lebo take moznosti vyrobit m8 zvnutra a M10 zvonku nemam
Datum: 10. října 2009 19:45
 M10 srouby tam nedavej! to je prasecina pokud je strhlej zavit tak tam udelej vetsi zavit a do toho si vyrob takove pouzro ktere bude mit vnitrni zavit M8 (na jawa 20 21 23) na (550, 555) M6 a venkovni M10-M12 a mas to strojarsky spravene..
Datum: 10. října 2009 18:13
 rezat do toho M10 závit a dat do toho skrutku s hlavou na imbusovi kluc....ale z dekla musis dat von tie zaistiacie trubky
Datum: 10. října 2009 17:28
 Zdar pánové! Před časem jsem si koupil Babettu 207.500 jsem s ní spokojenej jezdí dobře. Akorát mi na našlápnutí moc nechytá. Jen když je motor úplně studenej. Jakmile někam dojedu a chcipnu ji tak ju musim rozšlapat. Když to zkoušim našlápnout tak neotočim pořádně motorem. To už bude ta startovací spojka v hajzlu. Myslíte že mam vyměnit obě sady spojek? Tu startovací a tu rozběhovou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 17:37
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli při jízdě neprokluzuje,stačí vyměnit startovací čelisti.
Datum: 10. října 2009 17:37
Jméno: .............
IP: uživatel2971
 Cus hosi jakej olej do vidlic,muze se tam pouzit i jinej nez je ma byt do vidlic?Vseobecne do nejkaych vidli, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:11
 daj do toho brzdovú kvapalinu aj to je hydraulicky....
Datum: 10. října 2009 16:11
Jméno: vojta
IP: uživatel7477
 Čau kluci.chtěl bych se zeptat jestli ta dlouhá tyčka dosahuje až do přítlačného talíře spojkya kolik tam má být tyček.dík a čus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:25
 Stare typi spojky mali dlhu tycku kratsiu ako na novych typoch kvoli jednej lamele, ale zato mali dlhsiu tycku tu kratsiu.. a gulicku si tam daj lebo sa ti to bude ohryzavat a tycky sa budu skracovat a spojka nebude vypinat... inac doporucujem si tie tycky zakalit pretoze teraz zcoho to robia je to makke ako hovno
Datum: 10. října 2009 9:25
Jméno: ....
IP: uživatel2971
 Uz jsem to davno meril,delka na fichtl kramku, nemuzu sedet.Kulicka funguje jako lozisko,aby se netocila tycka a nerozestelovavala nastaven ispojky
Datum: 10. října 2009 9:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Je to dáno typem vypínacího mechanismu.To pořadí je správné,ale když se podívám zde na náhradní díly,nesedí mi délka
dlouhé spojkové tačky.
Datum: 10. října 2009 8:08
 já tam tu kuličku nemám a vše v normálu.v úterý mi dojde ta kulička z fichtl krámku tak chci vyskoušet jakej tam bude rozdíl kromě jinak seřízené spojky
Datum: 10. října 2009 8:03
 od spojkovyho kose to de takhle: kratka tyčka,kulička,dlouhá tyčka.. jo a když sme u toho,neví někdo proč se tam dává ta kulička a dve tyčky místo jedný delší?
Datum: 10. října 2009 7:33
Jméno: Pangi
IP: uživatel1835
 čau seso budeš mít nekdy na skladě hřídel s unašečem na čz 175/477 ? je to ta hřídel která prochází skrz motor na jedné straně do ní zapadá hřídel řazení s nakopávačkou a na druhé unašeč polospojky. dost bych ji potřeboval motorka mi stoji v garazi rozebrana pul roku a tento díl nemuzu sehnat. dik predem za odpoved motorismu zdar (jakto že v kategoriích není možnost pro potřeby fichtl kámku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:50
 draku o asi uz nikdy,,, to uz se edela..sesa
Datum: 09. října 2009 19:50
 cau draci, teda spis SESO chtel bych se te zeptat jestli jeste negdy budes mit ten druhej typ cepu radici paky na pincka.predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:51
 mam posledni,, kdyz tak to napis do vzkazu pod objednavku
Datum: 09. října 2009 19:51
|



|