Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec,potřeboval bych poradit jak mám na Stadiona dát ty new lanky
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1524.html
Konkrétně de o: dekompresor,spojku a řazení.Na konci lanka je jen holé lanko bez válečku,pls poraďte jak to na staďáka přidělat.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2009 19:27
 No já jsem Horst a wim vše!No to te jednoduchý kup si orbit a ževejkej žvejkej a pak to tam přilep takdy jsem měl péráka a takdy jsem tam nelěl lanka ale provázky a jelo to sice to někdy samo od sebe spadlo do hoven ale to se stává...No a můj tata z JZD ten skoušel drift a vyklopila se mu vlečka se sračkama na cestu a já jsem zrovna jel na tom péráku a věl jsem do nic a smrěl jsem ještě 1rok a motor už nikdy nejel....Pišt!!!!
Datum: 01. listopadu 2009 19:27
 ahoj senso chtel sem se zepta vy uz tu nemáte 9z primární kolečko ke spojce
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 15:45
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
Posl.aktualizace: 31. října 2009 13:45
Jméno: standa
IP: uživatel7785
 nové misky jsou sami o sobe kratsi a s kombinaci novych pruzin a ferodo lamel je problem pak spojku slozit......a pak je hrozne tvrdá,zprvu ani nevystavuje!!!!!! To je moje skusenost! to je lepsi tam flaknou perovku pod pruzinu a podlozku pod segrovku a vyjde to nastejno......
Datum: 31. října 2009 13:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo přesně tak
Datum: 31. října 2009 12:49
Jméno: Dave\'s
IP: uživatel7401
 na ty stary hot tlusci podlozky a vide to stejne jne levnejc...
Datum: 31. října 2009 12:03
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar pánové! Jak mam sundat na Babettě 207 sundat spojku? Teda kompletně ju rozebrat. Nebo alespoň odkaz na web kde se to dočtu. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 18:52
 mam ten ztahovák chceš ho za 150 kč? pošlu fotku
Datum: 30. října 2009 18:52
Jméno: babetista
IP: uživatel5506
 http://www.babetta.eu.sk/ zde stránka můžeš tam možná něco najít hlavně ve foru zde stahovák aby si ho nemusel dělat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2824.html až to stáhneš dostaneš ke startoacim čelistim a pak vyndáš gufero pojistný kroužek a je hotovo
Datum: 28. října 2009 21:21
Jméno: babetista
IP: uživatel5506
 povol šroub ve středu bubnu potom ty tři okolo a potom si musíš udělat stahovák a stáhnout to
Datum: 28. října 2009 21:15
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:10
 sesa ji myslím prodává taky...ale jestli chceš tak vem normální a upiluj jenom ty rohy a je to
Datum: 28. října 2009 18:10
 zdarec hoši nevíte kde bych mohl sehnat spojkové lanko na 05 v mototechněmi řekly že ty jim už nechoděj a fichtlkrámku ho tu nemohu najít .také bych si mohl koupit na 21 ale to bych si musel vyměnit na levé straně kartér a to se mi nechce mam radši originál díky moc fichtlům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:22
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 nebo kup spojkovy lanko do 555 ! melo by byt stejny..
Datum: 28. října 2009 10:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kup si naky lanko ktery ma stejnou koncovku do packy na riditkach treba lanko na brzdu a ten druhej konec ustrihni a zacinuj at se neroztrepi. Dej pozor at to lanko je dost dlouhy
Datum: 28. října 2009 10:00
 Zdar draci,skládám mtor z fichtla 20(ten novější typ) ale narazil jsem na problém a to takový že když natáhnu pružinu na startovací hřídely tak aby vracela start páku tak se celá nakopávačka otočí o 180 stupnů a je jakoby dole, a děda mi říkal že tam asi bude nějakej doraz kterej tomu zabrání aby se otočila.Jo a pružinu mám novou.Mohly byste mi prosím poradit co mám udělet? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 koukam ze ste strasne chytry . Nakopavacku musis drzet v ty poloze ja jsem do sprajcnul o sverak nebo jsem do skladal na zemi a drzel jsem to nohou a nekdy mi to drzel bracha musit to dat ksobe kartery a pak teprve pustis a musi zustat kde ma nahore hlavneji pretoc na spravnou stranu a nafotkach co si videl ze je naspravnym miste ak nebyla pretocena byla jen tak pred slozenim ji musi pretocit a ... proste si stim nak porad jako kazdej z nas treba to nak privaz
Datum: 28. října 2009 10:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co z toho budeš mít? stačí prostě při sesazování karterů tu nakopávačku natáhnout a zavřít to...
Datum: 27. října 2009 21:37
 jo už to mám a myslíte že bych to mohl zafixovat v té poloze tu nakopávačku třeba provázkem o karter?
Datum: 27. října 2009 21:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkus ji natočit na opačnou stranu(proti směru hod. ručiček)   ...
Datum: 27. října 2009 21:27
 no tak já sem ten motor jěště nesložil protože na internetu jim to drží vté poloze jak má ale už sem to pochopil a zkusím .Dík
Datum: 27. října 2009 21:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevim jestli to delas takhle das nakopavacku do polohy co ma bejt normalne musi mit odpor ze ta nakopavacka se bude zvedat a musis to vty poloze drzet do ty doby nez das kartery ksobe pak muzes pustit pokud jsi to tak udelal a protacise spatky dolu tak je problem ve vnit na segmentu je kolik kterej trci aby se to oto zaseklo a drzeloto vty poloze co ma. Mozna ten kolik v segmentu se zastrcil a kouka malo musis se nato podivat a myslet uvidis co tomu je
Datum: 27. října 2009 20:59
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 27. října 2009 16:52
 tohle neni na ložiska v motoru. je to obyčejná jednosložková pryskyřice...to je jen bláto.
Datum: 27. října 2009 16:52
 tedka jsem vymenil spojkovy lamely a zjistil jsem ze kazda pruzinka je jina tak jsem chtel obednavat ale zjistil jsem ze pruzinka meri 2,8 cm ale podle vseho mam pareza tak se ptam mam mam koupit pruzinky 3cm dlouhy? specha dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 10:44
Jméno: pája
IP: uživatel7477
 kluci nastartuju rozjedu se tak na pul plynu,a když chci přidat dusí se to až to chcípne.Pak znovu nastartuju zařadím a zdá se mi že spojka lehonce zabírá .Asi ji musím tochu s přitáhnout. Je možné že jsem špatně zbrousil lamel,??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 5:31
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus draci hele jak povolim spojku když mi bere dřív např (simáče mam na stojanu mam za 1 držim spojku a točí se mi kolo)..........(jedu a zastavim ze spojkou a nepřidávam plyn a stojim držim spojku tak to do 5sekund chcípne)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2009 14:38
Posl.aktualizace: 25. října 2009 12:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli to lozisko budes vyhazovat tak ho utahni do sveraku a to kolecko kladivem vytukni , a jestli ho budes davat spatky tak musis setrne chytit kolecko nak a pod to lozisko natlouct treba sroubovaky z obou stran
Datum: 25. října 2009 12:41
Jméno: vojty
IP: uživatel6362
 Caw lidi nevite kolika zubý řetěz patří na dandynu a mam v katalogu dílu 119 nebo 120 ted nevim přesně diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2009 23:39
 rozdil jednoho clanku nevadi,to dostalujes napinakem,ty maji dost dlouhe chody..
Datum: 12. listopadu 2009 23:39
 zdar...neviete preco mi smyka spojka na fichtli ked nakopavam?? niekedy sa mi podari nakopnut ale fakt len niekedy vecinou to stale smyka ale pri jazde funguje spojka tak ako ma...tak neviem co s tym je..myslite ze to mozu byt zodrate korky alebo to bude tym ze tam mam motorovy olej a nie prevodovy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 13:07
Jméno: Standa
IP: uživatel7716
 jediny duvod,proc se ti smýká spojka,je ze tam mas ridkej motorovej olej a ne olej prevodovej......kup normalne prevodovej olej PP80,bezne stoji 80,- a spojka ti klouzat prestane.......
Datum: 24. října 2009 13:07
 a taky to bude tim olejem...ma tam bejt prevodovej olej,ti co to vyrabeli asi vedeli proc  tak tam zkus dat normal pp 80 - u nas na benzine stoji 120 kč...kdyz to nepomuze tak kup novy lamely...ale ten olej budes asi potrebovat stejne,je lepsi tomu dat co tam bejt ma...
Datum: 24. října 2009 12:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to už budou špatný lameli
Datum: 24. října 2009 11:47
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 zdar, chtel byc hse zeptat na kolik stupnu se asi rozehreje motor nejvice na fichtla?? chci si koupit lepidlo na pouzdro uzavrene, a podporuje jen do +150 stupnu . prosim kolik ma fichtl? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 19:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ano,lepidlo kteryy vydrzi 150 stupnu bby melo byt kompatibilni
Datum: 24. října 2009 19:20
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vyfuk by mel mit kolem 300 stupnu , valec a hlava o neco min a blok by mel mit tak tech 80_ 60
Datum: 24. října 2009 11:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus na poradne ohratej motor plivnout slina odskoci takze tam obcas bejva hodne pres 100 tech 150 taky tam bude ale na pouzdru bude mozna menciteplo
Datum: 24. října 2009 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 na otazku ti odpovím otázkou......vim ze to nemas rad  ...... udrzis na rozhicovanym motoru ruku??? Ano...Tak si udelej predstavu kolik stupnu tam je......
Datum: 24. října 2009 11:07
 blok se na 150° neohreje
Datum: 24. října 2009 11:06
 Zdravím, jaké máte zkušenosti se tmelem Paulín? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2009 2:39
 Dal jsem ho s těsněním a zatim....dobrý.
Datum: 27. října 2009 2:39
 paulinem lepim včechno, a nic mi neteče. postupuj podle návodu
Datum: 25. října 2009 7:26
 s paulinem velice špatná zkušenost. kam sem ho dal tak tam to tehlo. pak sem si koupil ten dražší červený tmel na motory a převodovky a 3 roky a pod motorem ani kapka.
Datum: 24. října 2009 16:47
 Kámoš nemá s ním dobré zkušenosti. Dokonce ho používal dle návodu ( se díivim  ) a pořád mu to netesnilo. Já používám klasický tmel který je poruce. Nebo bílí silikon. Je to paráda. Akorád dole u spojky sem tam toho dal trochu málo asi a tam to jednou za měsíc je mastné jinak super.
Datum: 24. října 2009 16:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tek presne papier a vazelína tesni jak sviňa  takto robíli pri výrobe tak to funguje aj teraz osobne som ešte s tmelom netesnil motor len koncovku výfuka lebo mi fučala a vytekal kolonej karbon
Datum: 24. října 2009 14:46
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Nazdar s paulinom sice nemam skusenosti ale Hermetik je to najlepsie co zozenes --ak este niekde zozenes-- jeden moj znamy,ktory sa zaoberal s generalkovanim motorov,vzdy ked potreboval tesnit tak pouzival hermetik smrdi to s ice ako s*acka s riedidlom ale je to super  .. Ja osobne pouzivam klasiku papierove tesnenie + vazeina a nemozem sa stazovat
Datum: 24. října 2009 11:53
 paulin sem ted na konci leta pouzil... a reknu ti jedno... mama mi nadala, ze je zasranej vjezd od oleje... kape.. predtim jsem tam mel Vukosil a parada... nikde nic... pak sem to pulil a kdyz sem to skladal, tak nic jinyho jako paulin sem po ruce nemel.. ted teho lituju
Datum: 24. října 2009 0:02
 Někde jsem se dočetl, že mnoho lidí s ním nemá dobré zkušenosti. Tak se ptám, protože už ho mám doma.
Datum: 23. října 2009 22:50
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Je to parada tuba vystaci na 4 motory......doporucuju,nebo starej dobrej komuosskej Hermetik
Datum: 23. října 2009 22:48
 zdarec,poradite mi s cz 175/450 ? mam problem se spojkou..davam motorku do kupy a na roztlaceni konecne poprvy chytla...ale nefunguje mi spojka...byl tam predtim olej,kterej vypadal jak hnedej herkules... nejdriv ta spojka byla tak ze kdyz sem ji zmacknul tak stejne nefungovala a ted je to obracene...nedrzim ji a je to jako bych ji drzel...nakopavacka neprokluzuje ale kdyz to chci roztlacit tak ta spojka proste klouze,jako kdybych to roztlacoval se spojkou....co je s tim pls?lamely vypadaj ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2009 9:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Koupíš to spíš v obchodě s n.d. na auta. Dívala jsem se do návodu na ČZ 175/450 a má mít PP 7, ale stačí i PP 13.
Datum: 25. října 2009 9:13
 ok,ale nevim jestli ho budou mit tady na benzine u nas...kdyby ne tak mi nebude zbejvat nic jinyho nez pp 80....a cim je to cislo mensi tak tim je vetsi hustota?nebo jak se to oznacuje?
Datum: 25. října 2009 8:36
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej tam PP 7 nebo PP 13. Já to používám na své ČZ 180 a spojka pracuje OK.
Datum: 25. října 2009 8:33
 tak olej tam mam nejakej SAE 90....ale mel by tam bejt PP 90 ne? me se zda tenhle nejakej ridkej,ale neni tam napsana zadna hustota,takze nevim jak to porovnat...kazdopadne zejtra koupim normalne PP 80 a uvidim,lamely vyperu v benzinu aby se vypral ten starej olej...ale asi to tak bude,puvodne ten predemnou tam mel asi 20 let starej olej,ten se snad nikdy nemenil,byl jak lepidlo,strasne hustej a spojka nefungovala vubec,ted je zase ridkej a spojka funguje porad  uz sem to nakopnul a rozjel sem se,jelo to ale proste prokluzovala,vysoky otacky a sotva se to rozjelo...
Datum: 24. října 2009 18:42
 no se spojkou prave muzu delat co chci a porad je to stejny...myslim ze tam mam nejakej mogul 90 syntetic nebo tak nejak,nevim to urcite,abych nerikal kraviny....spojku serizenou mam,presne to doseda ale proste nefunguje...zejtra reknu co tam mam za olej...
Datum: 23. října 2009 23:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Povol lanko spojky a seřiď si kladku vypínacího mechanismu.Musíš mít sundané víko, abys na ní viděl. Musí ti lehce dosednout do ndo prohlubně vačky.Dosáhneš toho, otáčením seřizovacího šroubu.Nyní si lehce našponuj lanko a zajisti ho šroubkem. Zbývá lehké doladění vůlí na páčce na řidítkách ( 2-4 mm) a na kladce (0,2 mm). Když to nepomůže, dej hustější olej.
Datum: 23. října 2009 23:12
 kde prosím najdu technické výkresy babeta 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:16
Jméno: cmoud
IP: uživatel8099
 na iternetu vole!!!!!!!!
Datum: 20. prosince 2009 20:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vše o Babettě najdeš na cs.wikipedia.org/wiki/Babetta .Sjedeš dolů , na externí odkazy a vyber (sk) stránky venované
legendárnej Babettě Slovakia.
Datum: 23. října 2009 23:36
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Mám JAWU-ČZ 125/351 a řeším problémy se spojkou. 1)Při seřizování buď klouže skočpáka, nebo se rozjíždí se zařazenou rychlostí. 2)když startuji, či chvilku běží motor, při každém druhém pokusu o roztočení pákou páka klouže,někdy pomůže dát tam jedničku a vrátit neutrál, ale stejně to asi není dobré.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:14
 OMG ja si to spletl s 355 tak to sry to je mozny, ze je to jak rikas
Datum: 23. října 2009 20:14
 hh: vzdyt je to jako u 356, 353, 487, 477 a pod. takze pod spojkovym kosem je kolecko do kteryho zabira startovaci segment a to kolecko roztaci spojkovej kos na kterym je primarni retez a ten roztaci klikovku takze muzes startovat i s vymacklou spojkou
Datum: 23. října 2009 20:12
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 karlosi, dovol abych tě opravil. Síla od nakopávačky roztáčí hlavní hřídel u spojky a ta přes spojku a primární řetěz roztáčí kliku. Spojku zkus seštelovat šroubkem pod pravym krytem (u sek. řetězového kolečka), pokud to nejde tak sundej víko spojky a podívej se jak jsou na tom spojkové lamely (zda-li nejsou sjeté - vyměnit). Taky to může být nevhodným olejem..
Datum: 23. října 2009 16:51
 jestli ti klouze startpaka tak bych nehledal problem ve spojce, protoze sila od nakopavacky se nepranesi prez lamely. problem bude nekde u startovaciho segmentu, nebo na spojkovim kosi
Datum: 23. října 2009 16:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci jak tady ma SESA tu ojnici s jehlama na panelku 250 tak to pasuje i na kejvacku 250 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 muj názor je že ne, ale mrkni do katalogu ND jaký maj obě ojnice rozměry..
Datum: 22. října 2009 21:48
|



|