Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec mám problém  měnil jsem lamelu a spadla mě otvorem na olej do motoru 6tka matička je to velkej problem?? mám strach aby se nedostala mezi zuby a něco se tam neposralo!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 23:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mě tam spadla ségrovka a vytáhl jsem ji magnetickým šroubovákem, tobě by to taky tak mělo jít
Datum: 01. října 2009 23:52
 me se to stalo taky,spadla mi tam seegrovka
vyndal sem ji pres drat z autogenu ke kterymu sem prilozil magnet a ona zustala na tom dratu
Datum: 01. října 2009 17:54
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 Skus zobrat nejaky silny magnet, napr rotor, najprv vypusti olej, a tym magnetom tu matku pritiahnut ku otvoru a potom drotom ju vytiahnut...
Datum: 01. října 2009 17:54
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Fant to je dneska den na h**no spadne mě matička do motoru, rozleju si benzín, rozšlapnu si měrku na olej a roztrhnu si montérky!!
Datum: 01. října 2009 17:53
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Musíš tu matku nějak vyklepat nebo vyšťourat drátem.V žádným případě ji tam nenechávej,to je pak konec motoru!!!
Datum: 01. října 2009 17:48
 tak musis povolit pár šroubů a rozpulit motor jako já
Datum: 01. října 2009 17:45
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No právě ten dekl sem měl sundanej když tam spadla a propadla až dovnitř!!
Datum: 01. října 2009 17:42
 sundej dekl a vyndej matku... delala by ti tam bugr
Datum: 01. října 2009 17:40
Jméno: týna
IP: uživatel7477
 ahoj draci.Poradte mi jak mám zabrousitlamely .Já je zbrousil tak abych nasadil segrovky a pořád nevystavuje.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 17:51
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 Poviem ti to tak, 5mm nema snad ani hola lamela bez korkov...
Datum: 01. října 2009 17:51
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 lidi tak se dohněte nová lemela má mít 14mm nebo 5mm???
Datum: 01. října 2009 17:40
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 správna jedna nová lamela by mala mať hrúbku 14mm, namoč ich do oleja, kúp novú medzilamelu a pružiny, nezabudni dať dlhú tyčku krátku a guličku !!!, našteluj spojku šraubou napravom kryte( je tam 6ka šrauba tak ju môžeš kľudne vymeniť za inú ale nie dlhú inak nebudeš môcť štartovať) a našteluj na páčke na kormane vôľu...
Datum: 01. října 2009 15:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli máš korky, měla by být hloubka 5 mm.
Datum: 01. října 2009 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel7519
 ABC: v sobotu taky jedu! Letiste Velká Dobrá u Kladna.....mam to 15km od baráku  sem tam snad pokazdy  Joooo a musim koupit Pouchazovi pásek na bandu na mustanga  uz bych na to zapomel  Treba se nas tam pár potká,ale nebudem o sobe vedet
Datum: 01. října 2009 12:49
 tivík: Pokud si náhodou měl na mysli tou tyčkou ramínko v pravém víku, ve kterém je zachycené lanko spojky a je v něm také ten štelovací šroub a pomocí někho se spojka vypíná, tak zkus napsat SESOVI (majitel fichtlkrámku), protože ho tady ještě nedavno měl na prodej také. A nebo zkus inzerci nebo zajeď na burzu, teď o víkendu je v Kladně.
Datum: 01. října 2009 11:30
 tivík: Na prodej má všechno Fichtlkrámek, chce to hledat....Sekce Jawa 50 pionýr - spojka/lamela 1. až 2. strana. Máš tam jak tyčky, tak kuličku, tak štelovací šroubek.
Datum: 01. října 2009 11:26
 Týna: Jseš si jistý, že to je chybou lamel? Nemáš někde jenide problém - špatné seřízení, chybějící kulička mezi tyčkami, povolený spojkový koš, příliš krátké tyčky atd.? Pokud seš přesvědčen, že je to lamelami, pak záleží jaké jsou - jestli ferodo nebo korek. Ale i tak bych skusil brusný papír (nějaký jemný - 400 - 600 - 800) položil ho na skleněnou tabulku (kvůli rovnosti) a zkusil přebrousit. Pak lamely důkladně umyj a zvyzkoušej. Nikdy jsme to nedělal, takže je to jen můj tip.
Datum: 01. října 2009 11:24
 borcííí neměl by náhodou někdo na prodej tu spojkovou tyčku se štelovacím šroubem.Mámvyšlehahý závit a nemohu to nikde nasehnat .A nyníjsem nošel vaše suprový str.
Datum: 01. října 2009 10:51
 Čau draci hele potřebuju poradit jakej zub mají mít korkový lameli???mám tak 0,8mm má to cenu tam eště montovat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 13:30
 jojo PP80-90 to je jedno
Datum: 01. října 2009 13:30
 takže normálně PP90
Datum: 30. září 2009 20:58
 To ti vydrží ještě dlouho. Na feredo může použít normální minerál.
Datum: 30. září 2009 20:55
 ale feredovy lamali potřebují prej plnou sintetiku ne???
Datum: 30. září 2009 20:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau vubec to tam necpi je to sjety kup si feredovy lamali , novy pruziny mezilamelu a mas 2 roky spjkovani zajisteny
Datum: 30. září 2009 20:28
Datum: 30. září 2009 20:18
 zdar draci,potřebuji vědět čím se nýtuje věnec rozety k rozetě prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 11:38
 Já tam dla imbus šrouby. Vypadá to pěkně, drží to a je tam jednoduchá montáž/demontáž
Datum: 01. října 2009 11:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Takovyma klestema
Datum: 30. září 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ocelovejma nejtama
Datum: 30. září 2009 19:48
 Ahoj co může být s babetou když na ni prostě šlapatkami točim jak mužu a nezařadi se tam žadna rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:09
 Tys určitě hrabal v hovnech (to znám) taky sem projížděl hovnama a najednou mi zamrzl motor a celej se zalepil od sraček.Zkus to pochcat nebo to pomaž marmeládou (švestkovou) a určitě ti to pomůže
Datum: 30. září 2009 18:09
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Na řetězovym kolečku je taková vroubkovaná matka,s tou pootoč a ono ti to zaskočí.(tím se odpojuje motor od převodu,když chceš,nebo musíš,jet jako na kole)
Datum: 29. září 2009 22:03
 čaute prohlížel sem kolečka v převodovce a všiml sem si nepatrné vady myslím 18 zubového kolečka.Nejsou to praskliny ale takové malinkaté důlečky.Je jicch tam asi 7 a je to jen s jedné strany toho kolečna.Co na to říkáte??Je to výrobní vada nebo už začíná kolečko praskat nebo tak něco??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 kdyz to nevidim,nemuzu rict na 100%,ale jak je tam neco abnormalniho,tak sezen kolecko jiné....radeji pouzite nez nové,ale zrovna nový dvojkový kolecka pouzitelny jsou.....
Datum: 29. září 2009 22:25
 Zdar borci, vejdou se hlavní a předlohová hřídel + kolečko s nábojem do kárterů z 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 no pokud myslis hridele z 21 tak ne......
Datum: 29. září 2009 22:30
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 zdravím!jak mam dat spojkovy tycinky do jawy 05?kratkou,kulicku a potom dlouhou?a jak dlouha ma bejt ta kratka tycinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 16:22
 Ahoj hoši, hele vejde se motor z babety 210 do babety 207? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:16
 neeeeeeee
Datum: 29. září 2009 18:16
Posl.aktualizace: 01. října 2009 18:10
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 ja som tuto upravu raz vyskusal ked som prehodil kolieska... do terenu je to urcite lepsie pretoze na tu dvojku to malo znatelne vacsiu silu a do jednotky som musel podratit fakt v strmom kopci... ale original je original
Datum: 01. října 2009 18:10
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teda neslo ne slo
Datum: 29. září 2009 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Paja:nebo 9 z primaro,tomu se nevyrovna nic,neda s s nim rozjet aniz by to slo na zadni
Datum: 29. září 2009 20:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je uplne na nic na silnici ani n a teren uz vubec ne v terenu potrebujes mit vsecky rychlosti co nejbliz u sebe.
Datum: 29. září 2009 20:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 honza73- přesně tak
Datum: 29. září 2009 18:20
 jeto skoro k ničemu jestli chceš jezdit cross tak si radši kup 1O zub sekundární kolečko nebo větší rozetu
Datum: 29. září 2009 16:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to mám přehozený a na tu dvojku to jede max 35 -40 a jezdím po silnicích tím pádem mě to pěkně se*e ale jestli budeš jezdit někde kros jenom 1-2 tak se ti to možná vyplatí ale tu 3 tam nikdy nedáš protože si jí to sotva vezme na silnici natož někde na louce
Datum: 29. září 2009 16:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nedelejto mel by si problem s trojkou protoze by to roztahla skopce po rovyne stezi
Datum: 29. září 2009 16:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nikdy bych to nedělal
Datum: 29. září 2009 14:41
 ahoj chtel bych se zeptat o kolik centimetru je větší roze 60 zubu oproti 55 zubu na pionira moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 20:41
 Cena zd.tlumičů je za jeden,nebo za pár?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 13:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Urcite za dva
Datum: 28. září 2009 13:08
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Chci se zaptat jak dlouha ma bejt u 05ky ta kratka spojkova tycinka?ja mam akorat dve ty dlouhy,slo by ze bych jednu tu dlouhou uriz a dal ji tam misto ty kratky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 8:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo taky jsem to uříznul a jezdí to v poho...
Datum: 28. září 2009 8:58
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 hele ja mam jenom tu dlouhou tam a pak kulicka a ma to tak byt teda pokud maji secky 05 ty same boky motoru..
Datum: 27. září 2009 18:25
Jméno: Manet-90
IP: uživatel7478
 Nazdar . Vcera jsem si koupil MANETa 90 a potreboval bych vedet nekolik informaci - kde je vypousteci sroub oleje a ci ma manet baterii . Za odpoved vepred dekuji a at vam to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 13:15
Jméno: ladík
IP: uživatel7477
 Čaues fiftíci.Poradte mi ,obložil jsem spojku a vůbec mi nechce fungovat ,vůbec nevystavuje.Nevíte kde se stala chyba DÍÍÍÍÍK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 20:41
 bud neni kulicka mezi tyckama nebo si ty lamely nezbrousil na potrebnou tloustku
Datum: 27. září 2009 20:41
 Cau , Jakou by ste řekly že mají kvalitu ložiska ZVL???.....Už sem tady tu otázku dával ale napsal sem špatný název tak píši znova
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 15:11
 Já vým že to levná záležitost nebube ale čekal bych asi tak 150 Kč.Protže jsem jedno ložisko menší koupil za 100
Datum: 26. září 2009 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel7467
Datum: 26. září 2009 14:55
 Nevím jak to ted sesa má když říkal že bude slevňovat ale nepřipadají vám drahá ložiska SKF tady na krámku??Konkrétně na klikovkty ložiska stály něco přes 200Kč
Datum: 26. září 2009 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 do seriovky staci,do upravenyho motoru ne.......konkretne ZVL na kliku mi prijdou az moc volné.....jen muj nazor
Datum: 26. září 2009 13:52
 Zdar mám ďalší problém. Keď som chcel dať dole magnet dynama a šrouboval som do diery po vačke tak mi šroub praskol. V strede praskol a časť a ktorej je závit ostala dnu v hriadeli. Ako vyberem pozostatok šroubu a ako dám dole ten magnet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 19:05
 Ten šroub tak držal, že keď som sa ho snažil povoliť tak pukol, časť ktorá nebola v závite sa otrhla od záitu. Ako ho Vyberem?
Datum: 26. září 2009 19:05
 Mě taky praskl si před týdnem. Rotor sem vypáčil rozpůlyl motor a ted přemýšlím jak dostat ten šroub z klikovky protože ho ani kousek nevyčuhuje.Nevíte jak na to???
Datum: 25. září 2009 18:39
Jméno: martin
IP: uživatel6315
 JAsem ho chytil poradnejma klestema a povolil ten sroub.
Datum: 25. září 2009 17:38
 jak ti mohl šroub M8 prasknout???
Datum: 25. září 2009 16:36
 Zdar,\r\chcem rozpoliť motor na jawe 23 ale nemôžem povoliť spojkový kôš. Je poriade dotiahnutý a neviem ako si mám zaistiť kôš aby sa mi netočil s kľúčom. Ako to mám urobiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 13:43
 a co se muze stat kdyz tam budu davat ten sroubovak?typuju ze se vyraha ten retez...
Datum: 25. září 2009 13:43
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 vemu starej pístní čep,zarazim ho mezi karter a nejakou drážku spojkovýho koše a nehne se.......je to rychly a motor neničim.......stejne utahuju......drbat to sikovkama a nebo ve sveraku mi ani nikdy nenapadlo......me by zajimalo jak utahujete primarni kolecko,kdyz takle blbe povolujete koš!!! ty motory musej vypadat......a zajici,ten šroubovak tam nestrkej......jednou poznáš!!!
Datum: 25. září 2009 13:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja to delam tak ze vezmu kleste sikovky dam je co nejvic od sebe a chytim ten kos sikovkama zvenku za ty zuby ca nanich jsou lamely a drziv a druhou rukou vezmu poradnej klic a povolim ja si beru pevnej trubkovej klic jako je svicak chytim taky druhejva sikovkama a povolim
Datum: 24. září 2009 20:30
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 cožééé takhle to ničíte,si udělej takovej připravek.... vem si jednu mezilamelu do ni vivrtej dvě dírky a přimontuj na to kousek pásovyny.a o to s ezapřeš a nic neponičíš
Datum: 24. září 2009 20:19
 Poistku som odhol, skúšal som aj zaradiť 3 a zahytiť reťazove koliesko šroubovakom ale neudržal som to. Zajtra to skúsim dať do sveráku.
Datum: 24. září 2009 20:17
 Je hodně možností šroubovák do řetězu nebo zařaď 1 nebo to nějak zapři kusem dřeva
Datum: 24. září 2009 19:33
Jméno: monax
IP: uživatel7003
 Nebo si tam nech primarni kolecko zarad 1 a dej motor do sveraku (musis ho zaprit o to prim.kolecko),tak a ted ho jen dotahni ten sverak ne na fest s miru,aby si nepokazils to kolecko a povolit to pujde pekne  tak to zas delam ja
Datum: 24. září 2009 19:19
 nech si tam retez a strc tam sroubovak,aby se ti zasek s retezem o ozubeny kola na spojce...ja to tak delam a je to ok...
Datum: 24. září 2009 19:05
 a oddělals pojistku?
Datum: 24. září 2009 18:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co mam delat aby se nevytahavaly tak rychle retezi ????jak primarni tak sekundarni ten sekundarni vydrzel tak 3000 km a ten primarni co je na spojce ten nevim byl pouzitej ale vytahanej nebyl a tetka po 3000 je uplne vytahanej ja tomu pionyru davam zabrat jezdi pekne porad to tyram na trojku do kopce vzdycky to rozjedu proti kopci treba na 70 a pak porad drzim 60 proti kopci az pred vrcholem mu povolim
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel4945
 sekundar se vytahava,to je normalni.....cim vic je zasvinenej a suchej,tim vic se vytahuje,taky na to ma vliv kvalita ozubení rozet.......u primaru se ani tak nevytahuje retez,jako mizí výška zubů na lamelách.....zalezi na tom,jakej vyvojovej model replikových lamel máš?? ty uplne nove,lonske a letosni uz nemizi,ty predchozi byli mekke a retez drhnul o karter po pul roce......
Datum: 24. září 2009 10:39
 vytahalo??? a nesedlo si to spis vsechno? hlavne ten sekundar, to napni trochu ne? primar uz musel bejt spatnej... a kdyz menis v prevodovce lamely primar. kolecko za novy, tak dej aj novej primar.. treba ten pouzitej mel namale a tak si ho vytahal no..
Datum: 23. září 2009 21:34
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 tak sekundar leda že bys to měl špatně naply a při akceleraci a deceleraci se to hodně opotřebuje,ale ten primár....
Datum: 23. září 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 JAWO pekaci ja jsem menil komplet celi ale proste se to vytahalo i presto ze jsem to mazal a jednou vyvaril ve vazeline a jednou v oleji a je to prd platny
Datum: 23. září 2009 20:18
 blato je polsko a asie, ČR je kvalia troubo. a aby se nevytahal tak musíš měnit celý komplet. tj: primární kolečko, řetěz i lamely. a u kola rovněž rozetu, řetez i sekundární kolečko.
Datum: 23. září 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a nevite jestli se da koupit kvalitnejsi retez a ne to blato CR?? premejslim ze si u sesi koupim sirsi venec rozety a to kolecko upraveny pro retez ze trindy ale co stim retezem na spojce kde mam sehnat kvalitnejsi?
Datum: 23. září 2009 19:59
 caute,o kolik jsou menší ložiska volnější (C) o proti Ačkovím???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 15:41
Jméno: hh
IP: uživatel7441
 přesný číslo nevim ale když se ohřejou tak maj stejný vůle jako klasický při normální teplotě...takže pár setin mm
Datum: 23. září 2009 15:41
|



|