Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci mám problém se spojkou .Když se normálně za volnoběhu rozjíždím tak tam dám 1 tak to jde hrozně přes zuby hrozně a ještě to popojíždí k tomu prostě na hovn* tak sem to rozdělal a koukám lameli jak nový ale řetěz tam vysel a ten koš jak jsou na něm tičky tak každá se hodně hýbe tak se ptám čím to je ?Měl sem tam krátkou tyčku-kuličku-dlouhá tyčka+kulička a když sem tu spojku přitách tak s klouzala hrozně prostě to nejde vůbec poštelovat ikdyž s tím budu točit po kouskách děkuji moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 21:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ty tycky na kosi nesmej bejt vyviklany pokud se ti nechce kupovat novej tak ten starej oprav tak ze ze zadu to privaris svareckou a pak trochu obrousic aby to nak moc necouhalo no az to nasadis tak zjistis jestli je to dobry .jinak nejdriv tam das kratkou t. pak kulicku a dlouhou t. pokud to davas od zapalovani
Datum: 22. října 2009 21:26
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel7575
 ahoj nevíte někdo přesný označení typu řetězu na pionýra myslím sekundární řetěz( co jde na rozeu) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 19:40
Jméno: hh
IP: uživatel7625
Datum: 22. října 2009 19:40
Jméno: Ondra
IP: uživatel7321
 Zdravím, mám problém u Mustanga, dal jsem do hřídele převodovky spojkovou kuličku a ona se zasekla na půli cesty nejde ani ven ani dovnitř. Je nějáký způsob jak to vyndat bez demontáže spojky? Magnetem to nejde, napadlo mě jen to nahřát, ale to asi zase nebude stačit, protože se zahřeje i kulička,.. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 22:40
 Nevymyslaj a rozober spojku, mne sa to iste stalo ked som dal nechtiac vacsiu gulicku... spojku rozoberes za 5 minut... a dlhou tyckou tu gulicku vyklepnes von... a bude to
Datum: 21. října 2009 22:40
 Zdar, když mi pincek jede na 11 z sekundáro 60 km/h, kolik myslíte že by jel na 12 z a 13 z. Jenom tak odhadem. Jelo by to alespoň 70 km/h ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:14
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 13z kolečko je dobrý na asfaltky v rovinatym terénu, pokud jezdíš většinou sám. 12z je takovej univerzál, ale pokud seš lehkej a pojedeš sám po rovině, tak se bude zbytečně přetáčet..
Datum: 20. října 2009 21:14
 no když je dobrrej fichtl tak na 13zub dá víc jak na 12 zub ale já do seriovejch fichtlu skoro ve všech případech dávám 12 zub
Datum: 20. října 2009 20:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží na průběhu výkonu tvého motoru- 60 na 11z sekundár je dobrý ale záleží jestli se třeba na ten 13 zub dokáže tolik roztočit jestli ano 75 by neměl být problém
Datum: 20. října 2009 20:17
 tech 80 by to dalo ale hodne zalezi na serizwni motoru a spravnou smes...
Datum: 20. října 2009 14:51
Jméno: Pepa
IP: uživatel7684
 no ono by to jelo mozna i tech 80km za hodinu
Datum: 20. října 2009 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 jo pojede tech 70 na 12z.......na 13z pojede tech 70 taky
Datum: 20. října 2009 12:22
 Čau draci co byste zkontrolovali když budete půlit motor myslím převodovku a automat když mě vyskakovala trojka .Jo a na co si mám dát pozor až to budu zase skládat zpět ???.Ještě bych se zeptal jak ste měnili ložiska v karteru na kliku přesněji ...poradte zkušený...Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:00
Jméno: Filip
IP: uživatel7627
 Možná ti to bude dělat taková kulisa je to z plíšku můžeš to mít vyběhaný
Datum: 20. října 2009 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 no loziska........ohral sem karter a vyklep lozsko oříškem z goly.......o te trojce uz sem ti psal......vyskakovani trojky malo kdy dela radici automat.......spise omleta hridel na ktere je sekundarko a spatne lozisko,v kterem je ulozena+lozisko v deklu.......tezko rict na tuty tady od stolu......musel bych minimalne videt foto dvojkovejch kolecek a zminenych soucasti.......taky mas mozna jen starej vytahanej řetez a vytahanou rozetu na zadnim kole....to pak vyskakuje trojka furt......staci vymenit ozubeni rozety a koupit novej retez a sekundarni kolecko.......
Datum: 20. října 2009 9:50
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 cau dneska sem pulilk motor z duvodu neslo nakopnout - preskakovalo to, nechtela ta startovaci paka zabirat , rozdelal sem to ale vsechny kolecka ok. aji segment jen 1. zub trosku semletej jinak vse ok , ale kdyz sem se podival na pouzdro co je v hrideli predlohy tak se protacelo v krytu a slo vydelat rukou mohlo to zpusobit prokluzovani startovaci pakY?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 vypodloz nakopavacku ve smeru od karteru kde je spojka.....na vypodlozeni je treba vyborna misticka na o-krouzek od nakopavaci hridele.....v nekterejch motorech to proste zlobi a zabira jen na tretinu zubů.....nevim proc....ale je to tak
Datum: 20. října 2009 14:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to pouzdro stim nema nic spolecnyho pokud nema naky velky vule. neprokluzujeti to kolecko na klice?? nebo ti nejde presne segment na kolecko poznas to tak ze se podivas kde to je omackany jestlo to neni omackany nakraji ale v prostred tak je to OK
Datum: 19. října 2009 20:38
Posl.aktualizace: 19. října 2009 17:50
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já bych řekl že ta podkova je tam pro štěstí
Datum: 19. října 2009 17:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vypln mezi setrvacniky klikovky-za nasledek ma lepsi sodni kompresi takze smes co tam natece rychlejc vistreli do valce
Datum: 19. října 2009 16:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi vyskakuje mi trojka na mustangovi je neaka jina moznost nez rozpulit motor? dik popr. priciny proc vyskakuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 14:25
 hlasuju pro ohlodany kolecko
Datum: 19. října 2009 14:25
Jméno: Vydrys
IP: uživatel7680
 Buď ti to dělá moc dotažený řetaz a nebo máš zohlou vudličku v motoru
Datum: 19. října 2009 11:33
 tak to už bude ohlodané kolečko
Datum: 18. října 2009 21:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ten je dotazenej ten motor je v suprovim stavuje jede 85 ale ta trojka proste za studena obcas vyskoci
Datum: 18. října 2009 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus dotáhnout šroubek na řadícím automatu
Datum: 18. října 2009 21:03
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Nazdar, chcem sa spytat ci pri GO motora vymienate aj primarnu a sekundarnu retaz. Primarna vyzera celkom dobre aspon na pohlad no ked to uz mam otvorene tak by som ju aj vymenil. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2009 13:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Primární řetěz má vydržet 15 000 až 20 000 km. Sekundární měnit i s řetězovou sadou (rozeta + řetězové kolo).
Datum: 18. října 2009 13:33
Jméno: vláda
IP: uživatel7477
 Dobrý den.Kluci chtěl bych poradit se spojkou ,mám mustanga a dávám dohromady spojku a vůbec ji nemohu seřídit .Dal jsem kr.tyčku , kuličku a dlouhou tyčku .cc 13cm. Na rukojeti už mám vytočený ten štelovací šroub a když zařadím a zmáčknu spojku vůbec nevystaví a to mám zašroubován i šroub dole ten štelovací. Jsem amatér a rychtuji pincka pro syna.Byl bych vděčný za každou malou radu. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 13:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zkontrolovat zapalovani všecko vycistit a musi jet a kdyztak jeste seridit spojku karbec odtrh predstih
Datum: 17. ledna 2010 13:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli ten Mustang dlouho stál, vyčistit trysky a karburátor. Při té příležitosti seřídit hladinu v plovákové komoře. Dát novou svíčku.
To, že nastartuje, nemusí znamenat, že je svíčka OK. Nedávat moc oleje do benzínu, stačí 1:33. Dále by mohla být závada na
kondenzátoru a na izolační podložce, která izoluje plochou pružinu pohyblivého kladívka od pevného. Dále je dobré přeměřit
hodnotu odtrhu a předstihu zážehu. Podívat se, jestli nejsou na rotoru rýhy od nástavců cívek.
Datum: 18. října 2009 16:38
Jméno: vlada
IP: uživatel7477
 CHlapci podařilo se,ale když zařadím a chci jet tak mi to chcípáa nejede když přidám plyn
Datum: 18. října 2009 14:54
Jméno: vlada
IP: uživatel7477
 Zatím moc děkuji,dal jsem dvě kuličky a už mi nasucho vystavuje.Nyní dám kryt naliju olej a odzkouším.
Datum: 18. října 2009 14:12
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Krátká tyčka 25 mm, kulička 5mm, dlouhá tyčka 132mm. Jestli je dlouhá tyčka 110mm, je to špatný rozměr. Nejlépe tyčky
vyndat a odměřit celkovou délku kusem drátu ( vložit jej místo tyček a kuličky a musí čouhat ven).
Datum: 18. října 2009 13:06
 Už můžeš mít sjetý tyčky zkus dát dvě kuličky a uvidíš
Datum: 18. října 2009 11:10
 Cuzte,včera sem skládal motor na Jawetu,a už při skládání mi nějak nebylo jasný řazení,teď když je motor poskládanej tam nejde hodit kvalt,a ještě v ten den sem skládal motor na Stadiona,kterej v klidu řadí.Jenže na té Jawetě jak je ten druhey stromeček (ten na pravo) tak má dole 2 malý stromky a Stadion měl jeden.Včem je rozdíl ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 19:32
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci kolik má u 05 zubů startovací kolečko?? já jsem napočítal 13 a 24 a normáloně 20,21,23 má 13 a 23 ne?? potřeboval bych ho nové ale zase se mi tam nechce dávat tamto protože už to nebude origoš..nebo sedá koupit nové?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 9:10
 jo jú iné.... od 05ky nepasuje do 20,21,23 a naopak
Datum: 17. října 2009 9:10
 čau draci když budu měnitložiska v motoru jak mám ty starý vyndavát jak ste to dělali vy mě někdo říkal že je na to stahovák a někdo vybouchat opatrně přes něco jak ste je měnili vy?A ještě jedna věc směrem do vnitř to vyndat... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 17:26
 Nahřát blok, opatrně naplocho klepnout o stůl a ložisko by mělo vypadnout.
Datum: 16. října 2009 17:26
 zdarec když vymenim jen vsechny ložiska a gufera tak bych to mel nejak zajíždět nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 16:01
 mno zezačátku ti půjde všechno ztuha převodovka a klika takže to moc nepojede to můžeš jet klidně pod plným ale bude trvat než to povolí kámoš dělal GO motoru a ložiska mu povolili po 300 km
Datum: 16. října 2009 16:01
 chtel bych se zeptat kdyz je velka rozeta tak to jede do kopcu nebo na rychlost a v motoru to je jak dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 15:00
 Když máš velkou rozetu tak to je na sílu a když máš malou tak na rychlost
Datum: 16. října 2009 15:00
 Dobrý den,mám Jawu 21 a chtěl bych se zeptat jestli je lepší podřazovat s meziplynem a nebo rovnou tam dát rychlost, pro mě je lepší řadit s meziplynem ale od doby co s ním řadím tak se mi nějak zdá ta převodovka hlučnější tak nevím jestli dělam dobře to řazení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 14:04
 s mezi plynem jen frajeři asi
Datum: 16. října 2009 14:04
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel7647
 taky podrazuju z meziplynem je to lepsi
Datum: 16. října 2009 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel7646
 podřazuju jedine s meziplynem....bez nej mi to vzdy bralo o zuby........
Datum: 16. října 2009 0:09
Jméno: Petr
IP: uživatel7552
 Já meziplynuju když frčím do kopce aby tak nespadli otáčky.
Datum: 15. října 2009 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ale když podřazuješ tak dávej meziplyn ale když přeřezuješ tak ne
Datum: 15. října 2009 20:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Fichtl neni starej naftak nebo liazka takze bez meziplynu
Datum: 15. října 2009 20:12
Jméno: Procpro
IP: uživatel7638
 Ahoj chtel bych poradit, koupil jsem si spojkovy lamely ferodo (na jawe 555 s 5 pruzinkami) vymenil jsem je (myslim ze jsem dal vse jak bylo na tom sem snad nic neudal spatne) a pak jsem chtel seridit spojku jenze vubec nechce jit, vubec mi to nechce dit seridit. Poradte co delam spatne dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2009 19:43
 Ale kde koupim tu tycku?
Datum: 16. října 2009 19:43
 Lamely jsem musel zbrousit i když byly nové, byly dost křivé.Taky sem vyměnil krátkou tyčku-nebyla nic moc.
Datum: 16. října 2009 18:12
Jméno: Procpro
IP: uživatel7648
 Tak ze nikdo nevi? To asi nebudu jezdit prez zimu to je hodne blby
Datum: 16. října 2009 11:00
Jméno: Procpro
IP: uživatel7642
 Nedaval dal jsem akorat novy lamely spojkovy a jinak je vse pri starym vubec nevim proc to nejde seridit ty lamely tam sly uplne v pohode
Datum: 15. října 2009 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7637
 nedaval si tam novy misky pod pruziny??? ty novy sou krátky......
Datum: 15. října 2009 17:58
Jméno: Procpro
IP: uživatel7641
 Tedka jsem to predal a meli tam malou vuli tak jsem je jeste pribrousil a porad to nepomaha a vubec nevim cim to je
Datum: 15. října 2009 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 jestli šli lamely tezko na spojkovy kos,tak jsou ted šprajclé a spojka ti funovat nebude,dokud je nevyndas a nevybrousis jejich vnitrni prumer tak aby se volne mohli šoupat ve spojkovym koši.......uz jsem tuto "vadu" pozoroval u vice kusů.....ale je to opravene behem 2 minut.....je to replikovej dil z číny.....
Datum: 15. října 2009 15:00
 Zdravím draci. Měl bych dotaz a prosbu. Máte tady někdo Simson S51 Enduro? A máte ho někdo rozebraný (tedy motor) nebo apespoň venku spojku/lamelu? Potřeboval bych totiž, jestli by se našel někdo, kdo by mi oměřil nějak přesněji spojkovou třecí lamelu (vnitřní, vnější průměr, délku záběrových hran a tloušťku lamely). Potřebujiu si totiž něco ověřit, jestli by nešla použit na jedné Jawě jako alternativa. Díky moc.
P.S. je mi jasné, že by bylo lepší se ptát na stránkách o Simsonech, ale tak bych se musel registrovat (což mi přijde zbytečné, kvůli jednomu dotazu) a navíc tam zrovna moc neradí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 16:51
 No, dobrý odhad. Není to sice na ČZ 125/150, ale na Jawu 90, ale lamely jsou dost podobné. No já jen, jestli náhodou někdo nemá po ruce lamelu. Kdyžtak se zeptám v obchodě, tedy až se tam dostanu.
Datum: 15. října 2009 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel7639
 sice simsona nemam a nic ti nezmerim,ale pokud resis pouziti lamel ze simsona do céčkovýho motoru z maly kejvacky a nebo do stary cizy,tak sem na nekolika diskusnich forech nezavisle na sobe cetl,ze do techto 3Q motorů čz 125 a čz 150 se dají použít lamely ze Simsona.......overene to nijak nemam.....
Datum: 15. října 2009 14:55
 Poradte prosím ......budu dělat GO motoru ještě to je origoš 21 když budu dávat nový ložiska ......na kliku jejnom a tak tak se chci zeptat jestli mám vyměnit i ti starý na hřídele ty další 3 a taky automat jak mám zkontrolovat ?Jako řadí to ale někdy mě vyskočila 3 ale fakt jen někdy...........a většinou když sme dal rychle ze dvojky za 3 ........díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 17:16
 Zdar draku, mě na moji 05ce vysakovala trojka. Bylo to způsobený vydudaným kolečkem s nábojem, jak se už na něj napojuje sekundární řetěz. Zkus ho zkontrolovat. Je tam 6 dir a měly by mít tvar kružnice ne leipsy jako jsem měl já
Datum: 15. října 2009 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel7635
 kup vsechny loziska nový....na kliku SKF a ostatni staci ZVL a podobný.......doporucuju ferodo lamely,repas kliky a CKR ojnici s jehlou......vymenit i primarni retez.....pokud obcas vyskoci trojka,tak muze bejt na vine lozisko pod rozetkou.........a starej retez a vytahana rozeta taky spusobujou vypadavani trojky.....automat bude dobrej
Datum: 14. října 2009 22:17
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi ja jedu jedu na jednicku pohod a preradim na dvojku a par sekund to jede normalne a pak to zacne rvat jak kdyby to bylo na jednice preradim na trojku a he to tot sam az kdyz se 3x rozjedu na 1 tak to zacen chodit jak ma v cem je pproblem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 16:38
 rozobrať a skotrolovať ako je na tom pevodovka ale mám pociť že sa jedná o zohnutú riadiacu vydličku a okosené zuby
Datum: 15. října 2009 16:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a neklouže ti spojka??
Datum: 14. října 2009 22:09
 a nevypadavaj ti kvalty?
Datum: 14. října 2009 20:54
|



|