Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Zdarec draci mám JAWU 50 mustang a dal jsem dozadu drapák a ted už mi to nechce na dvojku vůbec táhnout nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 17:22
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Takže draci už vím čím to bylo.
Bylo to brzdou, moc brzdily a moc děkuju za rady
Datum: 04. května 2014 17:22
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 toci se ti lehce zadni kolo na stojanu ? videl bych to na pribrzdovani nebo preplej retez
Datum: 04. května 2014 10:11
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Už vážně nevím čím to může být, když jsem tam měl normal Barumku tak to táhlo jak hovado a teď jak jsem tam dal drapák tak už to netáhne vůbec
Datum: 04. května 2014 9:26
 Podle mě je to krávovina, taky jsem přecházel z klasické pryže na drapák, a že by to najednou přestalo táhnout se říct nedá. Chybu bych určitě hledal jinde.
Datum: 04. května 2014 8:02
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 v tom případě by to musel bejt tak vylágrovanej motor, že mu i taková blbost jako změna gumy sníží už asi tak malej tah..
Datum: 04. května 2014 0:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 hech že by fakt tím že by ta guma mela takovej odpor??? pokut na stojanu s neutralem volně protčí kla ničím jiným než timdle to nebude kor když to s puvodní barumkou jelo
Datum: 03. května 2014 22:26
Jméno: Fechlíkus
IP: uživatel1553
 Ne, dal jsem to úplně správně už ani nevím čím to může být
Datum: 03. května 2014 17:02
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 mezi tlumičema nebo kyvkou náhodou nedře? nedal si tam špatně brzdu nebo nedopínal řetěz? pochybuju že by měla guma takovej vliv na chování motoru, zvlášť na dvojku..
Datum: 03. května 2014 15:32
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 problém asi nebude jen v drapáku... i sním to totiž musí jet, sice tak nějak hůř, ale jet.
Datum: 02. května 2014 20:19
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Takže myslíš že bych to měl raději oddělat a dát tam normal gumu?
Datum: 02. května 2014 19:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17140
 moc velkej valivej odpor ..kratší převody a počítat s tím že klesne maximalka
Datum: 02. května 2014 19:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel17138
 dobrý deň...mam Jawu 05-ku a problem s prevodovkou pri zaradení 2-ky po čase vyskočí...a menil som hriadeľ s inej jawy ale neviem aký typ to bol
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 15:29
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, prosím o radu: jak by šlo vyřešit vakl ložiska v domku u výstupu z převodovky u sekundárního kolečka ? Mám rozhozený motor, má najeto z výroby cca 8 000, vše ostaní je 100 %, kartery v supr stavu, jsem první kdo ho lousknul ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 10:01
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Minulej majitel nehověl údržbě, a měl přes metrák váhy, koupil jsem to s přepnutým řetězem jako prase ....
Datum: 04. května 2014 10:01
 tybláho tak to mi nejde do hlavy, při 8000... to s tim lidi dělaj bůhvíjaký věci a stejně to vydrží, u toho starýho motoru bych to chápal, ten nemá to pomocný další ložisko ve víku ale tohle, podle mě to je na jiný kartery
Datum: 04. května 2014 0:51
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 50/21
Datum: 03. května 2014 22:23
 to je nulapětka? jinak žádný řešení mě upřímně nenapadá
Datum: 03. května 2014 20:49
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 Čáu hoši. Jak mám na babetě 207 rozdělat levý víko od motoru? Odšrouboval jsem všechny šroubky, vydělal ty čelisti ve spojce a oddělal buben,ale nejde mi oddělat to celé víko:/ Drží to tam ještě někde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 21:27
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 A co s tím mám dělat,sorry jsem lajk:/
Datum: 28. dubna 2014 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 drží akorát na ložisku
Datum: 28. dubna 2014 21:10
Jméno: pepin29
IP: uživatel15498
 Zdar, lidi potřeboval bych poradit. Demontovali jste už někdy cvrček-volnoběžka na babetě?
Je tam opačný závit,že? Potřebuji prostě poradit jak na to  díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2014 6:01
 Jestli procvakává při šlapání dopředu, tak je v háji a můžeš jí bez obav svařit a povolit.
Datum: 28. dubna 2014 6:01
Jméno: pepin29
IP: uživatel15498
 áha..a jak poznám,že je KO? Ona se mi jakoby nezasekává/nezabírá když šlapu prostě se to protáčí..myslíš, že mám koupit novou?
Datum: 27. dubna 2014 21:30
 Zdar. Jo, tam je levý závit. Pokud je volnoběžka KO, tak je nejjednodušší jí svařit a povolit sikovkama.
Datum: 27. dubna 2014 20:54
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 Čau borci..prosím o radu. Mám babettu 207 a nevím jak mám rozdělat rozběhový buben. Nechci to dělat násilím,abych něco nepoškodil. Je na to nějaký udělátko, nebo tak něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyšroubovat ten šroub a pak stahovák
Datum: 27. dubna 2014 22:29
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 odjistis a povolis ten velkej sroub tusim ze je na 24 klic pak vytocis ty 3 sroubky a kdyz mas stahovak tak das stahovak a melo by to jit kdyz ho nemas tak vezmes kulatinku a ze strany zapalovani ho srazis neklepej porad na stejny misto musis s nim pootacet a bouchat s rozumem at ho nepomackas jestly ho budes sklepavat tak doporucuju nechat tam ty tri sroubky at se ti to nerozpadne
Datum: 27. dubna 2014 20:11
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16687
 Zdravím, mám Jawa 20 a když zařadím trojku, tak začne něco cvakat. Dělá to jenom u trojky a pouze, když začnu přidávat plyn (když plyn nepřidávám a mám to na trojce, tak to nic nedělá). Táhne to dobře, neškube to, nic to nedělá, ale už mě znervózňuje to cvakání. Nevíte, co by to mohlo být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 20:34
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Taky mi to začlo zničeho nic dělat ale prostě a jednoduše seru na to  D
Datum: 30. dubna 2014 20:34
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16755
 To jo, ale je divný, že to dělá jenom u trojky. Nemohou být třeba povolené převodové kolečka nebo tak něco?
Datum: 30. dubna 2014 11:21
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jo to cvakání nemusí být v motoru.
Datum: 30. dubna 2014 9:42
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Rozebrat, zkontrolovat, smontovat a třeba to přestane.
Datum: 30. dubna 2014 9:40
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec borci. Po přinýtování nového věnce na ROVNOU pěknou rozetu na pionýra mi věnec v jednom místě hází cca 1mm. V tom místě mezi 2 nýty věnec nesedí přesně na osazení rozety a je jakokdyby vevzduchu. Ať jsem se snažil jak se snažil prostě to líp udělat nejde. Má cenu toto řešit nebo jezdit? Bude to hodně tahat s řetězem? Věnec byl za cenu 150,- tak nejspíš to nebude přesně to pravý ořechový. Příště osvědčeně od seesy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 20:03
 bud rad ze jenom venec ja zacinam met strach abych nemel v perdeli celou novou rozetu
Datum: 04. května 2014 20:03
 Zdar draci , chtěl bych se zeptat jestly jde nějak spravit olbložení na řadících čelistích u babetty předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 18:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17115
 ahoj za ě si nechej za cca 40 korun kus nalepit novím obložením firem je na to plno třebo ferodo talín u písku moto kolo votice dokonce jeden borec u brna to delal za 20 ale kontakt nemám
Datum: 25. dubna 2014 18:55
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdar draci, jak mam spravně seřidit spojku u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 9:10
 Máš to určitě v návodu..
Datum: 09. května 2014 9:10
Jméno: jožo
IP: uživatel17124
 nastartuj zarad a držto na spojce taj dlouho až se začne sni kouřit pak bude spojka dobře seřizena
Datum: 27. dubna 2014 17:45
 tak aby neklouzala a aby při zařazení neunášela
Datum: 24. dubna 2014 21:42
Jméno: Peti
IP: uživatel14157
 Zdravim, kdyz obcas nakopavam svyho mustanga tak se mi sekne segment, jakože nejde dolu. Co by se stalo kdybych trochu vic zatlačil? Myslim třeba tim když ho několikrat nakopavam a najednou se zasekne a ja vty setrvačnosti ho trochu vic zatlačim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 22:40
 ano... okousané kusy segmentu se mužou dostat třeba do ložisek, nebo mezi kolečka či mezi lamely
Datum: 23. dubna 2014 22:40
Jméno: Peti
IP: uživatel14157
 Dik za odpověd, a nemužu tim poškodit něco jiného? Diky
Datum: 23. dubna 2014 21:22
 odrbeš si na segmentu zuby
Datum: 23. dubna 2014 20:15
Jméno: Honza
IP: uživatel17104
 Ahoj, chci si zrepasovat korkové lamely na jawu 350 kývačku a nemůžu na to nikde sehnat korek, poradíte? Jaký bych měl použít? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 18:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17105
 musí to býr eostláý dřevo a ne zhuštěná korková drt co se logicky ropadá ....jinak korek z demižonu na víno .protože než nazbíráš špunty vyžere hospodu a proč si v talíně u písku nenecháš za 300 udelat gumokorek?
Datum: 22. dubna 2014 18:37
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 nevím jaký má 300padina lamely ale všude se dávaly korky z vína. Na fichtla jedině z toho
Datum: 22. dubna 2014 16:32
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16687
 Zdravím, mám Jawa 20 a když zařadím trojku, tak začne něco cvakat. Dělá to jenom u trojky a pouze, když začnu přidávat plyn (když plyn nepřidávám a mám to na trojce, tak to nic nedělá). Táhne to dobře, neškube to, nic to nedělá, ale už mě znervózňuje to cvakání. Nevíte, co by to mohlo být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 12:00
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mám jawu 20 a nejsmíš mám strhlí závit na hlavní hřideli protože se mě furt povoluje koš co s tím ? díki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 11:32
 udělej snímek s tou rozebranou spojkou a přišroubovaným košem pošli my fotku na č 607093001
Datum: 24. dubna 2014 11:32
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zavity jsou ok a matka se nepovoluje kdyby se povolovala tak ta ohýbací podložka by se ohla spět ne ?
Datum: 22. dubna 2014 18:17
 Mě zajímá pojem "těžká technika".. No a koukni se na závit na matce..
Datum: 22. dubna 2014 11:56
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jo tu tam mam a nema byt aj podložka pod košem ?
Datum: 20. dubna 2014 12:30
Jméno: jirin10
IP: uživatel15903
Datum: 19. dubna 2014 23:46
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 na tu dražkovanou hřidel by měl jit nasadit volně ale vuly do stran by mit neměl, po dotáhnutí matky by měl bejt na tý hřídely jak přivařenej..
Datum: 19. dubna 2014 20:44
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 takže strhlí závit není protože posledne sem tu matku tam zalepil lepidlem takze ted sem na povolení musel použít těžkou techniku a jak sem to vse kontroloval tak sem zjistil ze ta hlavní hřídel má vůli dopředu a do zadu je to normální ?
Datum: 19. dubna 2014 15:41
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zatim sem s tim nic nedelal asi pudu zhodit koš a skontrolovat pořadne zavity. jeste mě napadlo nemohl by to dělat koš? protože mam ho tam uplně noví a ten je určitě z polsa nebo číny
Datum: 19. dubna 2014 14:07
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Tak jestli tu matku dokazes dotahnout fakt na fest, stim ze se drzis spojkej kos treba sikovkama, tak zavit asi spatnej nebude. A jaks psal ze to strlelo zkousels to zvova dotahnout? To teda leda ze by si ten kos sednul hloub ale to je nepravdepodobny.
Datum: 19. dubna 2014 13:09
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 a není matka v pr...?
Datum: 19. dubna 2014 11:24
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 prostě jak sem tam zajistil poslední pružinu tak to trochu střelilo a s košem uš šlo trochu hybat dostran
Datum: 19. dubna 2014 11:04
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Jak střeli? Jako ze zniceho nic tu matku povolis rukou?
Datum: 19. dubna 2014 10:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 Závit strhlí nevipadá dotáhl sem to na fest.Ale jak tam nasponuju pružiny tak ten koš trochu střelí a je povolený.
Datum: 19. dubna 2014 10:38
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Tak snad poznáš strhlej zavit, ale jednou sem si taky myslel že je ztrhlej zavit, ale zavada byla vtom, že mě vořech skrz ty koliky nedosed pořadně na matku takže to vypadalo že je ztrhelej. Vtomhle připadě bys ji pořadně nedotach a matka by se povolila, protože jak by šla matka při dotahování hloub tak by ti vyjela z dosahu ořechu.
Datum: 18. dubna 2014 21:40
Jméno: Standa
IP: uživatel17083
 Vyměn hřídel a dej novou matici... Kupodivu s tim nic jinýho nevymyslíš...
Datum: 18. dubna 2014 20:26
Jméno: MEKENZI
IP: uživatel17076
 ahoj.mam dotaz ma nekdo zkusenosti s nasazenim orig primarniho retazu na 11 primar kolecko ? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 8:19
Jméno: pepa
IP: uživatel17080
 jede to stim pěkně jen přijdeš o maximalku ale do terenu či na normal ježdení je to daleko příjemnější ..nejní to tolik jízdní styl vííííííííí uuuuuhmm vííí uhm .... jinak i slapší motor s tim malinko ožije a je to nejlacinejší GO ..jen sou trošku trable při montáži řetěz vychází do karteru tzm musíš s kolečkem koupit jestě jednu zajištovací podložku jednou podložku dáš od motoru jako vymezovací kolečko a pak novou kterou klasicky přehneš přez matici....
Datum: 18. dubna 2014 8:19
 Má..
Datum: 18. dubna 2014 7:41
Jméno: ...
IP: uživatel16308
 Ahoj, vyměnil sem v kolech (jawa 20) ložiska, a aby se točiy musím na ně dost přitlačit. Jsou jen v bubnu kolo není zatím ani vypletené. Zajede se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 0:47
 honzíku, chytráku, to mi chceš říct, že když to ložisko koupim tak s nim snad ani neotočim, když má v poloměru asi cetimetr a půl ne?  ano,,, skutečně jsou ložiska vymyšlena proto , aby snižovaly odpor... i se zavřenejma ložiskama se ten buben musí točit jak blázen jen po něm přejedeš malíčkem, minulej tejden jsem ložiska dělal, nevim jak se točej ty slovenský sračky, tyhle byly ntn v normě c3 do alternátoru za 80kč jedno, ale i tak...
Datum: 20. dubna 2014 0:47
Jméno: Honza
IP: uživatel17088
 Zopakuj si fyziku, délka páky. Je drobet rozdíl mezi průměrem ráfku a bubnu, že?
Datum: 19. dubna 2014 20:25
Jméno: Franky
IP: uživatel17087
 a pak se vsichni divite ze jedete hovno..................
Datum: 19. dubna 2014 16:05
 Copak v kolech, ale borci je zajížděj takhle i na klice a v převodovce a to je teprve mazec.
Datum: 18. dubna 2014 18:40
 No přece ten, kdo je neumí nasadit
Datum: 18. dubna 2014 15:08
 kdo tohle vymyslel??? zajíždění ložisek aby se točily jak maj???????????????????
Datum: 18. dubna 2014 15:03
 Má pravdu předsedo
Datum: 18. dubna 2014 10:53
 Nebo jestli nejsou vntřní kroužky našponovaný přes tu rozpěrku mezi nima...To by odpovídalo.
Datum: 18. dubna 2014 9:32
 Přesně tak, jak píše kraken. Pokud jsi do toho mlátil kladivem za prostředek, tak si můžeš dát reparát..
Datum: 18. dubna 2014 7:47
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hele mě to taky dělalo pak se to nasadila jel a nebylo to poznat takže se to povolí
Datum: 17. dubna 2014 22:32
 jak přitlačit? měly by jít uplně se stejnym odporem jako když si je měl ještě venku, pokud jsi je tam lisoval za prostředek tak si je mohl poničit
Datum: 17. dubna 2014 16:52
Jméno: MEKNZI
IP: uživatel17076
 ČAU liďi mám dotaz co bude lepší pro sériového pionýra na převod do síly 11tizubé primárko nebo 60zubá rozeta ? a máte někdo zkušenosti z origo primárním řetězem na 11tku prímárni kolečko dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17077
 je to obdobný poměr ale pro životnost řetězovky je lepší dát velkou rozetu na zadní kolo....mala rozeta na motor je lacinější ale bere malím počtem zubu a navíc se s ní i ničí kartery
Datum: 16. dubna 2014 19:42
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mám oboje a síla opravdu velká
Datum: 16. dubna 2014 17:00
Jméno: martin
IP: uživatel17075
 Cau draci oddelaval jsem pravej kryt motoru a neco mi s neho asi vypadlo a ted mam uplne volnou spojku je tam jeste nejaka kulicka ? diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 11:24
 v 05 je v pravým krytu kulička...
Datum: 17. dubna 2014 11:24
 A nebo tam někdo před tebou narval ještě jednu kouli, protože buď použil jinej šroub a ten se mu rozdrbal, nebo neuměl ten šroubek dotahovat a on se mu povoloval.. To už jsem taky viděl.
Datum: 16. dubna 2014 8:26
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 taliř spojky----O--------------štelovací šroub asi takle nějak to je, jak píše trochy..
Datum: 15. dubna 2014 22:00
 krátká, kulička, dlouhá
Datum: 15. dubna 2014 16:50
Jméno: tom
IP: uživatel17075
 vim ze jsou tycinky, kratka kulicka dlouha ale potom nevim jestli je to hned na ten stelovaci sroub nobo jeste kulicka
Datum: 15. dubna 2014 16:33
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec draci fichtlaři. Chci dávat na pincka novou řetězovku a všiml jsem si, že se dají koupit kola s věncem na silnější řetěz jako je u velkých jaw. To znemená, že válečky jsou trochu delší a řetěz o cca 1,5mm tlustší. Tím pádem by tak netrpělo ozubení. Máte to někdo? Řetěz favorit je strašné bláto. Chtěl bych koupit něco lepšího. Poradte zda se dá sehnat něco lepšího.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 16:08
Jméno: Franky
IP: uživatel17087
 s nejakou tabulkou si muzes vytrit prdel ...................
Datum: 19. dubna 2014 16:08
Jméno: stefan
IP: uživatel17022
 Ne neuráží mne nic už jsem to pochopil po tvém vysvětlení , ale tabulku jsem viděl poprvé a to nečitelné psaní se stane nikdo není dokonalí.
Datum: 18. dubna 2014 18:23
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 A co kdyby mi někdo poradil zda to stojí za to dát řetěz, kterej je silnější a nebude tak hoblovat zuby?
Datum: 17. dubna 2014 15:44
 Ahoj. Myslím, že není potřeba se nějak vzrušovat. Prostě je to několik základních pravidel, které je nutno dodržovat. Vlastně tam ta tabulka byla pořád, akorát teprve teď ti nějak vyskočila, nebo jsi ji rozklikl. Ta tabulka se nijak neposílá, ta prostě existuje stejně dlouho, jako tenhle pokec. A jestliže jsi souhlasil s pravidly, tak jsi si tu tabulku měl také přečíst. Tabulku jsem psal já, při vkládání se ale některé znaky ztratily. Za to se omlouvam, pokusím se to opravit. Pokud tě pravidla či souhlas s nimi nějak uráží, tak s tím rozhodně nehodlám nic dělat. Co konkrétně tě na tom uráží, smím li se zeptat?
Datum: 17. dubna 2014 13:33
 Nevím proč mi naskočila tabulka 1-6 nic jsem neporušil a proč mam dávat souhlas nebo nesouhlas začíná mne to urážet!!!!.Nic jsem neporušil a do tet jsem žádnou tabulku neměl. Mi to tady začíná být divné a navíc kdo posílá tu tabulku at se naučí psát, protože vynechává písmena a je to navíc nečitelné.
Datum: 16. dubna 2014 22:29
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Právěže už se dělají zesílený kolečka+věnec přímo na pionýra. Tak jsem si mysel, že to je vychytaný a udělaný tak,aby to vše vlezlo. Ale pokud tam není místo tak nenadělám nic.
Datum: 14. dubna 2014 22:18
 Pokud dáš širší řetěz, tak ti vydře simerink v bloku musí být tlustší kolečko ale nedostaneš tam matku málo závitu. Jedině z nějaké 175-ky typ nepamatuji 14ti zubové měl vybraný střed pro matku jenomže na silnici ti to utáhne ale závody asi ne. Já jezdím silnice mám klasiku 14 ti zubové na Jawa 20.
Datum: 14. dubna 2014 20:07
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau na fichtlovi mi začala vyskakovat 3 tak jsem půlil motor a dal do automatu to péro ale furt vyskakuje nevíte čím to může být? jednou kámošovi vyskakovala 2 po 3 metrech tak jsme půlily motor a jak je v automatu taková ta kravina ve kretejch je 5 zubu 1-N-2-N-3 tak jsme to dali z jinyho fichtla a tak na 2 měsíce to bylo dobrý myslíte že je to tím? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 12:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No bral bych to asi tak, že po prohlídnutí fotek stroje tady mladého pána není třeba se k ničemu vyjadřovat. To je tak když někdo chce tunit a neumí ani seřídit seriový motor
Datum: 17. dubna 2014 12:08
 Jojo, pod stejnou přezdívkou jsem i na motorkářích
Datum: 17. dubna 2014 7:56
 Kolecko, ty asi budes kolecko i na motorkari.cz, ze jo?  Hele, tohle nemá absolutně žádnej smysl, kluk si myslí, že mu hračka funguje a neřeší, že vůbec nefunguje tak, jak by měla a do měsíce fungovat přestane
Datum: 17. dubna 2014 7:48
 Jo, pokud si to myslíš, tak je to možný  Jasně...dál prskej na moje rady. Mě to už je celkem jedno. Já se tu snažim lidem pomáhat, a v 99% se setkávam s kladnou reakcí. Ty jsi to zbylé jedno procento. Na fichtlpokecu jsem byl již v době, kdy ty jsi nastupovat do první třídy základní školy, takže už jsem pár lidem poradil, a dostkrát už mi to vyšlo. Že to třeba nebylo zápalkem a karburátorem? No a jak jsem to měl vědět? Začínam logicky od těch nejpravděpodobnějších závad, a když evidentně vidim, že karbec ani zápalko neumíš naštelovat, tak logicky trvam na tom, abys to našteloval správně. Jak už psal Standa - ta tvoje úvaha, že pokud to jde nakopnout a jede to, tak to není potřeba štelovat, je uplně zcestná a špatná. Takže opět použiju standova slova - trochu pokory a sebekritiky by neškodilo  Uvědom si, že my, kteří se ti snažíme poradit, jsme již nějaký ten předstih a karburátor seštelovali. Taky nějakou tu opravdovou GO či renovaci motorky máme za sebou. Ty se pořád plácáš s tím, že neumíš naštelovat předstih, jak jsi nás přesvědčil v minulém příspěvku. Takže to zhodnoť trochu sebekriticky a nesnaž se na nás pořád chytračit. Všimni si, že nikdo jiný se tady takhle drze nechová. Všichni se na něco zeptají, a postupnou diskuzí a zkoušením dojdeme k správnému výsledku. Né ale u tebe. Ty na nás v půlce diskuze začneš křičet, že jsme dementi, že nic neumíme atd atd. Myslíš, že je to z tvé strany uplně OK? A až nad tím budeš přemýšlet, tak prosím zapomeň, že jsi mistr světa...spíš se zamysli, jestli teda umíš vážně seštelovat ten předstih a karburátor. A jestli můžu ještě do budoucna něco doporučit, tak dávej v hodinách češtiny trochu víc pozor. Vyjmenovaná slova se berou ve třetí třídě základní školy...
Datum: 17. dubna 2014 7:29
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 spoměl jsem si čím ty svíčky tenkrát byly. nene kolečkovo zapalování a ani karburátor to nebit zjistil jsem že to dělá hlava z 05 dal jsem sériovou a svíčka cihlovatěla
Datum: 16. dubna 2014 23:09
 No já bych tu "GO" viděl jako tzv neverending story..
Datum: 16. dubna 2014 8:38
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Kecá,jen to nechce přiznat   má štěstí,totálně vylágrovanej motor po "GO" mu jede i na rozhašenej předstih a rozštelovanej karbec a protože to "jede" tak to znamená že to má "seštelovaný" dobře a my jsme tudíž pitomci  realita je sic jiná,ale neskutečně mi to baví číst  Jakube,když jsme takový pitomci,už umíš změřit ten předstih ??? A nebo ho furt máš 4mm??  a hladinu už taky umíš?  ty mistře  ještě že pio motor je tak "blbej" na seřízení a stav a některý jedou furt a na vše... Trochu pokory a sebekritiky by neškodilo....
Datum: 15. dubna 2014 18:21
 A kdybys hledal ten tvůj zmiňovaný příspěvek o svíčkách, tak se můžeš podívat zde: http://www.fichtlpokec.cz/predstih/id238645.html?odpovedet=1 . Stroj byl na 100% seštelovaný, ale stejně to žralo svíčky, co? To mi chceš říct, že je normální? A že když dáš novou osku a plíšek do karburátoru, tak že se tim sám našteluje? A že když to jde nakopnout, tak je to určitě seštelovaný? A že to pálí jednu svíčku za druhou, ale je to určitě svíčkama? Trochu se prober z té diskotéky...
Datum: 15. dubna 2014 15:14
 Dobrá, vidim že rozum jsi nedostal. Nemá cenu to řešit. Naivně jsem si myslel, že jsi se trochu poučil, a už se budeš chovat úměrně svému věku a vědomostem. Holt jsi ve věku, kdy všemu rozumíš nejlíp. Za pár let, až si na tu dobu vzpomeneš, tak se tomu už jenom zasměješ
Datum: 15. dubna 2014 14:59
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 já pár lidí nasral? začalo to tym tvým " pročisti si karburátor a nastav předstich" i když jsem milionkrát psal že to je, kdyby to asi nebilo tak ten fichtl ani nejde nastartovat a vůbec by nejel ale když jede a tenkrát to dělalo jen po vytočení a pak mi standa poradil že je to klika tak jsem ji dal jinou předstich neměnil a do ted jezdí suprově i při vytočení... si myslíš že když máš 3 hvězdičky že se všem můžeš srá* do diskuze? já o tvou radu nestál a chci poradit od lidí kteří tomu ROZUMÍ a chtějí poradit a ne rejpat že na tom neumim, at se naučím psát... celá tahle diskuze byla dobrá dokud jsi sem nevstoupil ty. jo a nejsem tak blbej abych nevěděl že ip se po změně jména nezmění jen sem si změnil přezdívku
Datum: 15. dubna 2014 14:39
 Proč mě to zajímá? Jenom jsem si řikal, pročpak jsi si změnil přezdívku. Jestli si náhodou nedostal rozum, a nesnažíš se psát pod jinou přezdívkou, aby nebylo poznat, že jsi to ty.  Pár lidí si svojí arogancí nasral, tak se třeba snažíš skrýt pod jinou přezdívkou
Datum: 15. dubna 2014 14:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Mimochodem, proč tě to zajímá?
Datum: 15. dubna 2014 14:02
 Tohle je problém převodovky - ohoblovaný boční kameny/díry, špatný ložisko, špatná vidlička...Té aretační pružince se připisuje neprávem až příliš závad, které prostě pocházeji z převodovky samotné. Mimochodem, Jakube, pročpak jsi si změnil přezdívku?
Datum: 15. dubna 2014 8:31
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel13327
 Mě to vyhazuje při maximálce na vytočenou trojku...
Datum: 14. dubna 2014 20:58
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 dělalo mi to s orig. převodovkou a pak jsem si udělal i tu silnou dvojku ale to už moc po tom vyměnění te pružiny jen jakoby dvakrát cukne a pak je na pár metrů pokoj a dělá mi to jen tak po půl kilometru takže u mě to kolečkem asi nebude
Datum: 14. dubna 2014 20:42
 Nějaké napružení muže pomoci určitou dobu nebo déle a také vůbec.Asi bude lepší prohlédnout těch 6 děr na výstupovém kolečku a 6 výstupku na tom druhém kolečku a zjistíte přitom prohlédnutí že budou ošoupané výstupky nebo kraje dírek a poté bych doporučil dát obě nové.
Datum: 14. dubna 2014 18:54
 Zdar borci, dělalo mi to taky, tak sem rozšklebil motor a vyměnil v automatu pružinku co drží zobáček a jak je to "kolečko" a v něm ta pružina a ty pacičky tak tu pružiny napružil, kvalty jdou jako u serie, jestly mate vule na predloze, mám na mysli bronzový futra tak doporučuju vyměnit, může to vyskakovat taky kvůli tomu (axialni vůle)
Datum: 14. dubna 2014 17:58
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel13327
 čau, mám ten samý problém, včera jsem vyndal motor, ale taky nevím jak to vyřeším. Kdyby někdo věděl, byl bych moc rád.
Datum: 14. dubna 2014 16:10
|



|