|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat čím muže být to že když jedu na 1ničku a mám plnej kotel tak mi to hrozně cuká a když se pomalu rozjíždím na jedničku tak to najednou začne chrčet a nic to nedělá jako by tam byl neutrál. Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 11:22
 tak jak to rozděláš uvidíš co bude potřeba... kolečka do převodovky,možná něco jinýho .. těžko to tak určit.
Datum: 22. května 2014 11:22
 Jo to mi je jasný že to budu muset rozdělat ale jak to opravit ? Co si na to mám připravit krom mé psychiky a věcí na pulení motoru ?
Datum: 22. května 2014 6:31
 rozdělat motor a opravit.. co jiné s tím jako chceš dělat? mužeš to i zapálit.. já bych to při nervu rozmlátil nejtěžším předmětem co bych našel
Datum: 21. května 2014 22:18
 A co s tím když to dělá jen jednička ?
Datum: 21. května 2014 21:41
 vydrbaná převodovka
Datum: 21. května 2014 21:37
 ahoj, chtěl bych se zeptat mám dvourychlostní babetu a když jsem jel do kopce měla mi tendenci vyskakovat spojka jako by se tam hodil neutrál a začlo to hrozně hlučet. Tak jsem vydělal čelisti dal tam nové těsnící kroužky a čelisti a když jsem ji zkoušel tak mi babeta jela jenom na jedničku vůbec se tam nehodila dvojka. Tak jsem opravil ty staré čelisti a dal je tam zpátky a když jedu do kopce tak se mi nechce přeřadit z dvojky na jedničku. Nevíte prosím někdo jak bych to měl vyřešit jak se starýma nebo novýma čelistmi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:28
Jméno: Daiwo
IP: uživatel17213
 Podla mňa to bude voľnobežka-predlohový hriadel  ...
Datum: 22. května 2014 19:28
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 Zdarec, lidi, nevíte někdo prosím, jak poznám nefunkční či nějak poškozený řadící automat? koupil sem ho v Brně na výstavišti a nechtěl bych do motoru namontovat nefunkční řadící automat. Nevíte někdo jak to poznat? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2014 11:23
 taky koukni zda není ohnutý a taky koukni na pružinku jestli nevskočila nebo není prasklá a taky zuby aby nebyly oběhaný
Datum: 21. května 2014 11:23
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 OK, děkuji za odpověď
Datum: 20. května 2014 17:15
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Poznáš to tak že ho namontuješ do motoru bez klikovky, složíš motor jen tak nanečisto a zkusíš to. Co víc radit?
Datum: 20. května 2014 17:09
 Dobrý den. Poradil by mi mě někdo jak sundat volnoběžku ze zadního kola babetta 207.
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2014 13:40
 Zdar. Pokud jí již nebudeš potřebovat, tak svařit a povolit třeba sikovkama.
Datum: 20. května 2014 13:40
 Čus potřeboval bych pomoct není tu někdo z Brna kdo by byl ochotnej mě pomoct s go motoru ? Jawa 50 je moje první motorka no a nerad bych to nějak zvoral  DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2014 17:45
 Seso kdy budou ferodo sport lamely? a znáš mě, dost to hoří a potřeboval bych dvě sady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 9:28
 těch 14 dnů se nějak vleče, je to 6 týdnů a lamely furt nikde
Datum: 29. června 2014 9:28
 koukal jsem že obyčejné ferodo lamely už jsou dorazí i ty sady Ferodo sport????
Datum: 27. května 2014 7:18
 to je 1-4dny nebo 14dnů ????
Datum: 20. května 2014 10:16
 do 1 4dnu a to same kolena s falcem,sesa
Datum: 19. května 2014 23:26
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar potřebuju pomoct s babettou opravuju jí kamarádovi a on se v ní hrabal a nějak po..al spojku když se s ní rozjedu tak v tom vždycky škubne a je slyšet jak do sebe narazí nejaký železo jsou hodně vytahaný pružiny na rozběhových lamelách myslíte že by to mohlo být tim ? jinak je tam všechno nový díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 8:25
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 tak jsem na to už přišel on dal obráceně startovací pakny takže při rozběhu se zasekávaly
Datum: 17. května 2014 8:25
Jméno: Ondra
IP: uživatel9238
 Ahoj. Psal jsem tady minulý týden. Chtěl bych se o něčem přesvědčit, než to koupím možná zbytečně. Babetta 210. Za studena/ tepla, nakopnu na první šup. Sednu, přidám plyn, otáčky rostou, stojím. Odrazím se, a už to najednou jede. Za studena / tepla stejné. Ale když to mám na stojanu - zadní kolo ve vzduchu, tak když držím chvíli tak půl plynu, tak se to možná vlivem vibrací chytne a zabírá i při nižších otáčkách. Jen se tomu musí trošku pomoct. Nemyslím si, že to je předloha, protože nic nechrastí, neklepe a když to chytne tah, tak nic necvakne, nelupne, neskočí. Mám vyměněné 3 rozběhové čelisti a žádná změna. Zaráží mě, když sundám druhý buben (od pohledu pravý) tak po sejmutí krycího plechu a podložky je velká vůle mezi vnitřní stěnou velkého bubnu a čelistmi, co jsou v něm. Měla by tam být mezera minimální, ať to jde pěkně zasunout ty čelisti, ale je tak 2mm po celém obvodu. Je možné, že to je ono ? Tyto segmenty KO a tímto to je? Děkuji  ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 10:33
 Já nevím, ptal ses už jednou a psal jsem ti, že je to předloha (volnoběžka).. Tak co řešíš???
Datum: 15. května 2014 10:33
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ko volnoběžka
Datum: 15. května 2014 8:38
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Je to bohužel tou předlohou, takže rozpulit motor a vyměnit, nebo to muže dělat take segerovka co zajištuje tu předlohu, ale podle mě tak nebo tak to musiš rozpulit
Datum: 14. května 2014 22:16
 skládám motor Stadion S22 v motoru za jízdy v plném záběru vyskakuje dvojka, ozubená kola jsou v pořádku (přesuvné a 1.stupeň), výměna za úplně nová, pružina řazení úplně nová stále dvojka vyskakuje vizuálně je vše v pořádku a neopotřebované při skládání nic nevázne. Máte někdo nějaký nápad?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 možná máš moc napnutý lanko řazení
Datum: 13. května 2014 22:16
 prosím o radu, při našlápnutí se ozve cvaknutí, start. páka povyleze a zůstane zablokovaná, po demontáži jsem zjistil, že start. segment je v pořádku, péro také, hřídel vypadá také Ok.V otvoru pro hřídel jsem našel kousek kovového úlomku. Závada se stále opakuje, neví někdo čím to může být ? Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 21:14
 rozebrat a vyzkoušet ve svěráku na sucho, at vidis co delá startovací kolečko a co ti dělá ta startovací hřídel. Musí ti to zabírat přesně zuby na sebe. At máš startovací segment přesně na startovací kolečko. Když to bude zabírat polovinou ozubení dělá to bordel.
Datum: 13. května 2014 21:14
Jméno: Patrik
IP: uživatel17176
 Dobrý den mám dotaz před včerejškem jsem si koupil jawa 50/05 no tak jsem začal rozdělávat čistit a když jsem byl u motoru tak prostě když jsem zkoušel řadit tak to jako by cvakne jednou a nic víc jako by to mělo jen jednu rychlost a nevím co stím poraďte .... klidně pošlu foto motoru  Děkuju předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 22:38
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Jestli máš motor v kostře zkus vyndat svíčku a motorku rozhejbat a řadit. jestli ho máš venku, někam si ho upevni vem si golu nebo klíč, vyndej svíčku a otáčej šroubem co je na klice ze strany zapalovaní a zkus řadit. A sleduj výstupní kolečko. Za klidu vozidla to moc nezjistíš pokud motor neběží.
Datum: 11. května 2014 22:38
 Pokud to zkoušíš za klidu vozidla, tak zkus se strojem trochu pohnout, dopředu, dozadu. Pak by měla rychlost zaskočit.
Datum: 11. května 2014 16:25
Jméno: Patrik
IP: uživatel17176
 Ano zkoušel řadilo a pak jsem to sundal motor vyčistil zvenčí a zkusil zařadit a cvakne to jen nejdou  Jsem v tomhle nováček moje první jawa
Datum: 11. května 2014 15:39
Jméno: mstang 23
IP: uživatel15205
 Tvuj problem bude elementarni neznalost techniky, to ze to cvakne na miste je jednou je normalni , jestli to neradi je druha vec , spis bych koukal na to jestli to radi nez jestli to cvaka jednou nabo dvakrat . Vem si k sobe nekoho kdo tomu rozumi a uvede te do problematiky tehle motoru.
Datum: 11. května 2014 15:32
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 To jsi si ani nevyzkoušel jestli řadí a podobně než jsi ho kupoval ?
Datum: 11. května 2014 12:03
Jméno: Pavel G
IP: uživatel17118
 nemá někdo zkušenosti s výměnou nebo s uvolněním.soukolím tachometru, jedná se o ten mechanismus který pohání lanko tachometru v zadním kole. netočí se.je přidřený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:44
Jméno: Pavel G
IP: uživatel17118
 Díky ty čepy vím měl jsem zanesený ten ozubený převod který je těmi čepy poháněný. podařilo se mi to už rozebrat odmastím namažu a musí fungovat.
Datum: 11. května 2014 12:44
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Jestli je to Pionýr tak sundáš zadní kolo a pak vytočíš tu velkou matici a vyndáš celý mechanismus ven.Většinou bývají ustřižené ty malé čepy mezi rozetou a vnitřním kolečkem mochanismu.Když už to budeš mít venku tak to rozeber vymej a namaž. Čepy jsem si udělal ze svářecího drátu na Autogen ten je akorád tak tvrdý ze v případě poruchy se ustřihnou
Datum: 11. května 2014 12:17
Jméno: plac
IP: uživatel14080
 Ahoj Draci, chtěl bych se optat, za studena mi spojka rozepíná v pořádku a když mam motorku zahřátou tak vůbec rozepínat nechce, nevíte co to může způsobovat, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:51
 to je normální, jediný řešení jsou ferodo lamely, korek se prostě ohřeje, nafoukne a nechce se tolik rozepínat, aspoň se naučíš řadit neutrál už při dojezdu
Datum: 11. května 2014 20:51
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 co tam mas za olej
Datum: 11. května 2014 20:03
Jméno: plac
IP: uživatel14080
 ty jsou nové
Datum: 11. května 2014 19:23
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 vyměň lamely
Datum: 11. května 2014 18:10
 zdarec potřeboval bych poradit,mám jawa pionýr20 po go.motoru když jedu na dvojku a chci zařadit trojku tak tam nic neskočí,ale když skouším řadit normálně rukou na místě s vyplím motorem tak to jde jen někdy a také mám furt tvrdou spojku poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 blbě složený motor a spojka znovu a lépe ...
Datum: 10. května 2014 8:23
 Čau kucí, na Jawě 20 dělaná GO motoru,nové ložiska v C3 ,pouzdra v karterech. Pincek jede,převodovka je rozpálená po pár KM , a když je tam zařazená 2ka nebo 3ka ,tak po chvilce na tyhle kvalty,se motor přibrzdí,jako kdyby vás někdo vzadu zatáhl. Připadá mi,že se přidírá převodovka. Ještě doplním info: tenhle motor ještě nikdy nebyl rozpůlený (jeho první GO) mezi kartery sem dal jen silikon bez papíru.rn Jediné co jsem neměnil,bylo ložisko ve víku od zapalka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 7:31
 jen pro doplnění, některý futra co se dnes prodávají jsou blbě vyrobený, jsou vysoký
Datum: 10. května 2014 7:31
 A točila se ti převodovka krasně lehce na všechny kvalty? Jinak těsnění tam patří už z důvodu vymezení vůle. To jsou tady ty věčný dohady, že stačí silikon.
Datum: 10. května 2014 7:22
Jméno: Pablo
IP: uživatel16977
 Když jsem dělal GO motoru na své 21 tak jsem přemýšlel zda dát papír mezi bloky motoru. Když jsem ho tam nedal a poskládal jsem motor a dotáhnul šrouby tak nešlo mi otáčet hřídelí když byla zařazená trojka. Důvodem bylo že hřídel třela o bronzové futro (nebyla tam žádná vůle). Tak jsem to rozpůlil znovu a vložil jsem mezi kartry papír a vše je ok. Tak myslím že to bude i tvůj problém. Zkus dát mezi kartry těsnění z papíru o tloušťce 0,3mm.
Datum: 09. května 2014 14:34
Jméno: Ondra
IP: uživatel9238
 Ahoj. Babetta 210. Cytne na první šup. Sednu přidám plyn, narostou otáčky ale stojím. Odrazím se pořádně, a už jedu. Řemen je ok. Rozběhová spojka je od pohledu taky si myslím ok, segmenty jsou sice nevím proč vydřené z boku a jen jeden necelý segment je trošku opotřebený z čela, ostatní netknuté vypadají. Pružnost segmentů trošku kousavá ale chodí. Hledal jsem chvíli v starších pokecech, ale potřeboval bych to co nejdřív objednat, tak mě napadlo se tady zkusit nechat zdupat  ... Děkuji ochotným ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 9:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16683
 delá to i rozpálená jestli jen za studena je moc hustej olej v převodovce jinak ta hřífel muže mít zuby na šrot a nezapadne to do sebe ale to je vopruz protože se musí motor rozpulit
Datum: 10. května 2014 9:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel9238
 jak myslíš předl. hřídel. , co by na ní mohlo být ko? Je možné, že to je ta rozběhová spojka, nebo je to blbost zkusit koupit ty tři segmenty ?
Datum: 09. května 2014 14:27
 Zdar. To by mohla dělat předloha..
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
Datum: 09. května 2014 9:07
 Prosím někoho o radu jak správně sestavit řadící a startovací páku na čz175/477, při našlápnutí poskočí páka dopředu a nejde otočit na řazení rychlostí. Při demontáži jsem našel v start. segmentu kousek kovového úlomku, jinak segment, hřídelka, pružiny Ok. Když správně sestavím, tak tam rychlosti normálně jdou, ale jak šlápnu dozadu na startování, tak to cvakne a páka zase povyskočí a blokne se, díky za pomoc a radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 10:29
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Rozeber to celý, snad to najdeš.
Datum: 14. května 2014 10:29
 páku i víko jsem sundal, na pohled není nic vidět, znovu sestavil, ale pořád se to opakuje, jakoby páka vyskakovala dříve, ale ne do konce. Je možné, že se odlomilo něco v posledním dílu kam se zasouvá hřídel?
Datum: 10. května 2014 14:11
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Hlavně prohlídni startovací hřídel, tam může být závada.
Datum: 09. května 2014 16:49
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Nech to zablokovaný a jestli Ti půjde sundat start páka tak sundej víko a uvidíš proč se to blokuje. Pořádně prohlídny díly kde se co ulomilo.
Datum: 09. května 2014 16:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čus na fichtlovi mě hodně blbne spojka už nevím co s tím. jednou jí utáhnu aby už kloužala když se páčka zmáčkne na jeden mm. no za jízdy to nekřupe vůbec ale jakmyle pak tak po 3 km. jízdy jedu třeba na dvojku a že zastavim tak zmáčknu spojku zabrzdim a mototr je strašně líne a táhne dopředu když chci dát se spojkou neutrát tak tam ani nejde dát a když stojím na místě dám spojku a jedničku tak to křupne jak hovado a fichtl táhne taky dopředu když držím spojku a dám plnej kotel tak se fichtl normálně zozjede a jede. spojkový tyčinky sou oboje nové, olej pp80 nedávno měněnej, lamely taky nové prosím poradte už si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 13:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17167
 prostě ti to unáší ... shod dekl spojky a podívej se zda při vimacknutý spojce jdou lameli od sebe.... pokud t ne jakože nepudou skuz vymysled proč
Datum: 08. května 2014 13:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Jednou jsem si koupil nový spojkový tyčky u nás v mototechně a asi za 15 km jsem je musel zahodit,jejich kvalita odpovídala hřebíku a po pár km vždicky kulička vytlačila důlek do tyčky,takže spojka přestala vypínat
Datum: 08. května 2014 12:47
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jako že ty ji dotahneš a ona se po 3 km povolí ? musíš ten šroub zajistit matkou nebo kulička ti zajíždí do tyčinky nebo lanko ale nejspíš bych to vyděl na povolující se koš
Datum: 06. května 2014 22:09
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Čus draci, dostal jsem nápad že si zkusím udělat nějakou motorku 2x2, nějaký jednoduchý motor s malým obsahem, viděl jsem hodně videí na internetu, ale nikde jsem nějak neviděl jak je to vymyšlené na předek.
Máte prosím někdo nějaký návod jak na to? popřípadě. jestli s tím máte zkušenosti ? je to spíš taková sranda z nudy, a zajímalo by mě jak se na tom jede. předem díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 10:41
 u endur a krosek je to řešený tlakem oleje, na předek se přenáší okolo 5% výkonu, možná se to zdá málo ale stopu v písku nebo v blátě to drží mnohem líp
Datum: 12. května 2014 10:41
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau nevite nekdo jak drzi kryt retez u motoru u čz 453 jestli tam ma byt plech jako u panelky nebo jak to tam je nejlepsi by bylo kdybyste mel nekdo foto dekuji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 15:02
|



|