slovensky
Třikrát sláva draci, konečně je v nákupním koši, možnost vybrat rovnou výdejko za 75kc a to včetně dobirky od GLS .-) jen se omlouvám za dobírku bez možnosti platby předem, to lze jen na vyžádání, lebo sesa love předem než dojde balík na adresu neuznává :-( trošku rychleji se už krámek načítá v mobil ale stále je to nepřehledné a tak prosím každého draka, Ať svůj nákup jede přes PC, to je vždy top
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  .  |  .       
 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16687    
Zdravím, mám Jawa 20 a když zařadím trojku, tak začne něco cvakat. Dělá to jenom u trojky a pouze, když začnu přidávat plyn (když plyn nepřidávám a mám to na trojce, tak to nic nedělá). Táhne to dobře, neškube to, nic to nedělá, ale už mě znervózňuje to cvakání. Nevíte, co by to mohlo být? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Taky mi to začlo zničeho nic dělat ale prostě a jednoduše seru na to :-DD
 
 
Datum: 30. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16755    
To jo, ale je divný, že to dělá jenom u trojky. Nemohou být třeba povolené převodové kolečka nebo tak něco?
 
 
Datum: 30. dubna 2014 11:21
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Jo to cvakání nemusí být v motoru.
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:42
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Rozebrat, zkontrolovat, smontovat a třeba to přestane.
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:40
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec borci. Po přinýtování nového věnce na ROVNOU pěknou rozetu na pionýra mi věnec v jednom místě hází cca 1mm. V tom místě mezi 2 nýty věnec nesedí přesně na osazení rozety a je jakokdyby vevzduchu. Ať jsem se snažil jak se snažil prostě to líp udělat nejde. Má cenu toto řešit nebo jezdit? Bude to hodně tahat s řetězem? Věnec byl za cenu 150,- tak nejspíš to nebude přesně to pravý ořechový. Příště osvědčeně od seesy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud rad ze jenom venec ja zacinam met strach abych nemel v perdeli celou novou rozetu:-D
 
 
Datum: 04. května 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci , chtěl bych se zeptat jestly jde nějak spravit olbložení na řadících čelistích u babetty předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17115    
ahoj za ě si nechej za cca 40 korun kus nalepit novím obložením firem je na to plno třebo ferodo talín u písku moto kolo votice dokonce jeden borec u brna to delal za 20 ale kontakt nemám
 
 
Datum: 25. dubna 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdar draci, jak mam spravně seřidit spojku u mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2014 9:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to určitě v návodu..
 
 
Datum: 09. května 2014 9:10
 
 
 
 
Jméno: jožo      IP: uživatel17124    
nastartuj zarad a držto na spojce taj dlouho až se začne sni kouřit pak bude spojka dobře seřizena
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak aby neklouzala a aby při zařazení neunášela
 
 
Datum: 24. dubna 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: Peti      IP: uživatel14157    
Zdravim, kdyz obcas nakopavam svyho mustanga tak se mi sekne segment, jakože nejde dolu. Co by se stalo kdybych trochu vic zatlačil? Myslim třeba tim když ho několikrat nakopavam a najednou se zasekne a ja vty setrvačnosti ho trochu vic zatlačim? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano... okousané kusy segmentu se mužou dostat třeba do ložisek, nebo mezi kolečka či mezi lamely
 
 
Datum: 23. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: Peti      IP: uživatel14157    
Dik za odpověd, a nemužu tim poškodit něco jiného? Diky
 
 
Datum: 23. dubna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odrbeš si na segmentu zuby
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17104    
Ahoj, chci si zrepasovat korkové lamely na jawu 350 kývačku a nemůžu na to nikde sehnat korek, poradíte? Jaký bych měl použít? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17105    
musí to býr eostláý dřevo a ne zhuštěná korková drt co se logicky ropadá ....jinak korek z demižonu na víno .protože než nazbíráš špunty vyžere hospodu a proč si v talíně u písku nenecháš za 300 udelat gumokorek?
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
nevím jaký má 300padina lamely ale všude se dávaly korky z vína. Na fichtla jedině z toho
 
 
Datum: 22. dubna 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16687    
Zdravím, mám Jawa 20 a když zařadím trojku, tak začne něco cvakat. Dělá to jenom u trojky a pouze, když začnu přidávat plyn (když plyn nepřidávám a mám to na trojce, tak to nic nedělá). Táhne to dobře, neškube to, nic to nedělá, ale už mě znervózňuje to cvakání. Nevíte, co by to mohlo být? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 12:00
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mám jawu 20 a nejsmíš mám strhlí závit na hlavní hřideli protože se mě furt povoluje koš co s tím ? díki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: stefan  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej snímek s tou rozebranou spojkou a přišroubovaným košem pošli my fotku na č 607093001
 
 
Datum: 24. dubna 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zavity jsou ok a matka se nepovoluje kdyby se povolovala tak ta ohýbací podložka by se ohla spět ne ?
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě zajímá pojem "těžká technika".. No a koukni se na závit na matce..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jo tu tam mam a nema byt aj podložka pod košem ?
 
 
Datum: 20. dubna 2014 12:30
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel15903    
A máš tam tu jistící podložku pod tou matkou ??? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/podlozka_zajistovaci_spoj22.html
 
 
Datum: 19. dubna 2014 23:46
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
na tu dražkovanou hřidel by měl jit nasadit volně ale vuly do stran by mit neměl, po dotáhnutí matky by měl bejt na tý hřídely jak přivařenej..
 
 
Datum: 19. dubna 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
takže strhlí závit není protože posledne sem tu matku tam zalepil lepidlem takze ted sem na povolení musel použít těžkou techniku a jak sem to vse kontroloval tak sem zjistil ze ta hlavní hřídel má vůli dopředu a do zadu je to normální ?
 
 
Datum: 19. dubna 2014 15:41
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zatim sem s tim nic nedelal asi pudu zhodit koš a skontrolovat pořadne zavity. jeste mě napadlo nemohl by to dělat koš? protože mam ho tam uplně noví a ten je určitě z polsa nebo číny
 
 
Datum: 19. dubna 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Tak jestli tu matku dokazes dotahnout fakt na fest, stim ze se drzis spojkej kos treba sikovkama, tak zavit asi spatnej nebude. A jaks psal ze to strlelo zkousels to zvova dotahnout? To teda leda ze by si ten kos sednul hloub ale to je nepravdepodobny.
 
 
Datum: 19. dubna 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
a není matka v pr...?
 
 
Datum: 19. dubna 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
prostě jak sem tam zajistil poslední pružinu tak to trochu střelilo a s košem uš šlo trochu hybat dostran
 
 
Datum: 19. dubna 2014 11:04
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Jak střeli? Jako ze zniceho nic tu matku povolis rukou?
 
 
Datum: 19. dubna 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
Závit strhlí nevipadá dotáhl sem to na fest.Ale jak tam nasponuju pružiny tak ten koš trochu střelí a je povolený.
 
 
Datum: 19. dubna 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Tak snad poznáš strhlej zavit, ale jednou sem si taky myslel že je ztrhlej zavit, ale zavada byla vtom, že mě vořech skrz ty koliky nedosed pořadně na matku takže to vypadalo že je ztrhelej. Vtomhle připadě bys ji pořadně nedotach a matka by se povolila, protože jak by šla matka při dotahování hloub tak by ti vyjela z dosahu ořechu.
 
 
Datum: 18. dubna 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17083    
Vyměn hřídel a dej novou matici... Kupodivu s tim nic jinýho nevymyslíš...
 
 
Datum: 18. dubna 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      IP: uživatel17076    
ahoj.mam dotaz ma nekdo zkusenosti s nasazenim orig primarniho retazu na 11 primar kolecko ? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17080    
jede to stim pěkně jen přijdeš o maximalku ale do terenu či na normal ježdení je to daleko příjemnější ..nejní to tolik jízdní styl vííííííííí uuuuuhmm vííí uhm .... jinak i slapší motor s tim malinko ožije a je to nejlacinejší GO ..jen sou trošku trable při montáži řetěz vychází do karteru tzm musíš s kolečkem koupit jestě jednu zajištovací podložku jednou podložku dáš od motoru jako vymezovací kolečko a pak novou kterou klasicky přehneš přez matici....
 
 
Datum: 18. dubna 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má..
 
 
Datum: 18. dubna 2014 7:41
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16308    
Ahoj, vyměnil sem v kolech (jawa 20) ložiska, a aby se točiy musím na ně dost přitlačit. Jsou jen v bubnu kolo není zatím ani vypletené. Zajede se to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 0:47
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honzíku, chytráku, to mi chceš říct, že když to ložisko koupim tak s nim snad ani neotočim, když má v poloměru asi cetimetr a půl ne? :-D ano,,, skutečně jsou ložiska vymyšlena proto , aby snižovaly odpor... i se zavřenejma ložiskama se ten buben musí točit jak blázen jen po něm přejedeš malíčkem, minulej tejden jsem ložiska dělal, nevim jak se točej ty slovenský sračky, tyhle byly ntn v normě c3 do alternátoru za 80kč jedno, ale i tak...
 
 
Datum: 20. dubna 2014 0:47
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17088    
Zopakuj si fyziku, délka páky. Je drobet rozdíl mezi průměrem ráfku a bubnu, že?
 
 
Datum: 19. dubna 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17087    
a pak se vsichni divite ze jedete hovno..................
 
 
Datum: 19. dubna 2014 16:05
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak v kolech, ale borci je zajížděj takhle i na klice a v převodovce a to je teprve mazec.
 
 
Datum: 18. dubna 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No přece ten, kdo je neumí nasadit :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdo tohle vymyslel??? zajíždění ložisek aby se točily jak maj???????????????????
 
 
Datum: 18. dubna 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má pravdu předsedo :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2014 10:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo jestli nejsou vntřní kroužky našponovaný přes tu rozpěrku mezi nima...To by odpovídalo.
 
 
Datum: 18. dubna 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, jak píše kraken. Pokud jsi do toho mlátil kladivem za prostředek, tak si můžeš dát reparát..
 
 
Datum: 18. dubna 2014 7:47
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
hele mě to taky dělalo pak se to nasadila jel a nebylo to poznat takže se to povolí
 
 
Datum: 17. dubna 2014 22:32
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak přitlačit? měly by jít uplně se stejnym odporem jako když si je měl ještě venku, pokud jsi je tam lisoval za prostředek tak si je mohl poničit
 
 
Datum: 17. dubna 2014 16:52
 
 
 
 
Jméno: MEKNZI      IP: uživatel17076    
ČAU liďi mám dotaz co bude lepší pro sériového pionýra na převod do síly 11tizubé primárko nebo 60zubá rozeta ? a máte někdo zkušenosti z origo primárním řetězem na 11tku prímárni kolečko dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
je to obdobný poměr ale pro životnost řetězovky je lepší dát velkou rozetu na zadní kolo....mala rozeta na motor je lacinější ale bere malím počtem zubu a navíc se s ní i ničí kartery
 
 
Datum: 16. dubna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mám oboje a síla opravdu velká
 
 
Datum: 16. dubna 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17075    
Cau draci oddelaval jsem pravej kryt motoru a neco mi s neho asi vypadlo a ted mam uplne volnou spojku je tam jeste nejaka kulicka ? diky moc za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v 05 je v pravým krytu kulička...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo tam někdo před tebou narval ještě jednu kouli, protože buď použil jinej šroub a ten se mu rozdrbal, nebo neuměl ten šroubek dotahovat a on se mu povoloval.. To už jsem taky viděl.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
taliř spojky----O--------------štelovací šroub asi takle nějak to je, jak píše trochy..
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krátká, kulička, dlouhá
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel17075    
vim ze jsou tycinky, kratka kulicka dlouha ale potom nevim jestli je to hned na ten stelovaci sroub nobo jeste kulicka :-P
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:33
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec draci fichtlaři. Chci dávat na pincka novou řetězovku a všiml jsem si, že se dají koupit kola s věncem na silnější řetěz jako je u velkých jaw. To znemená, že válečky jsou trochu delší a řetěz o cca 1,5mm tlustší. Tím pádem by tak netrpělo ozubení. Máte to někdo? Řetěz favorit je strašné bláto. Chtěl bych koupit něco lepšího. Poradte zda se dá sehnat něco lepšího. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17087    
s nejakou tabulkou si muzes vytrit prdel ...................
 
 
Datum: 19. dubna 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel17022    
Ne neuráží mne nic už jsem to pochopil po tvém vysvětlení , ale tabulku jsem viděl poprvé a to nečitelné psaní se stane nikdo není dokonalí.
 
 
Datum: 18. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
A co kdyby mi někdo poradil zda to stojí za to dát řetěz, kterej je silnější a nebude tak hoblovat zuby?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Myslím, že není potřeba se nějak vzrušovat. Prostě je to několik základních pravidel, které je nutno dodržovat. Vlastně tam ta tabulka byla pořád, akorát teprve teď ti nějak vyskočila, nebo jsi ji rozklikl. Ta tabulka se nijak neposílá, ta prostě existuje stejně dlouho, jako tenhle pokec. A jestliže jsi souhlasil s pravidly, tak jsi si tu tabulku měl také přečíst. Tabulku jsem psal já, při vkládání se ale některé znaky ztratily. Za to se omlouvam, pokusím se to opravit. Pokud tě pravidla či souhlas s nimi nějak uráží, tak s tím rozhodně nehodlám nic dělat. Co konkrétně tě na tom uráží, smím li se zeptat?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím proč mi naskočila tabulka 1-6 nic jsem neporušil a proč mam dávat souhlas nebo nesouhlas začíná mne to urážet!!!!.Nic jsem neporušil a do tet jsem žádnou tabulku neměl. Mi to tady začíná být divné a navíc kdo posílá tu tabulku at se naučí psát, protože vynechává písmena a je to navíc nečitelné.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Právěže už se dělají zesílený kolečka+věnec přímo na pionýra. Tak jsem si mysel, že to je vychytaný a udělaný tak,aby to vše vlezlo. Ale pokud tam není místo tak nenadělám nic.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud dáš širší řetěz, tak ti vydře simerink v bloku musí být tlustší kolečko ale nedostaneš tam matku málo závitu. Jedině z nějaké 175-ky typ nepamatuji 14ti zubové měl vybraný střed pro matku jenomže na silnici ti to utáhne ale závody asi ne. Já jezdím silnice mám klasiku 14 ti zubové na Jawa 20.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau na fichtlovi mi začala vyskakovat 3 tak jsem půlil motor a dal do automatu to péro ale furt vyskakuje nevíte čím to může být? jednou kámošovi vyskakovala 2 po 3 metrech tak jsme půlily motor a jak je v automatu taková ta kravina ve kretejch je 5 zubu 1-N-2-N-3 tak jsme to dali z jinyho fichtla a tak na 2 měsíce to bylo dobrý myslíte že je to tím? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No bral bych to asi tak, že po prohlídnutí fotek stroje tady mladého pána není třeba se k ničemu vyjadřovat. To je tak když někdo chce tunit a neumí ani seřídit seriový motor ;-)
 
 
Datum: 17. dubna 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, pod stejnou přezdívkou jsem i na motorkářích :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:56
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko, ty asi budes kolecko i na motorkari.cz, ze jo? :-) Hele, tohle nemá absolutně žádnej smysl, kluk si myslí, že mu hračka funguje a neřeší, že vůbec nefunguje tak, jak by měla a do měsíce fungovat přestane :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, pokud si to myslíš, tak je to možný :-) Jasně...dál prskej na moje rady. Mě to už je celkem jedno. Já se tu snažim lidem pomáhat, a v 99% se setkávam s kladnou reakcí. Ty jsi to zbylé jedno procento. Na fichtlpokecu jsem byl již v době, kdy ty jsi nastupovat do první třídy základní školy, takže už jsem pár lidem poradil, a dostkrát už mi to vyšlo. Že to třeba nebylo zápalkem a karburátorem? No a jak jsem to měl vědět? Začínam logicky od těch nejpravděpodobnějších závad, a když evidentně vidim, že karbec ani zápalko neumíš naštelovat, tak logicky trvam na tom, abys to našteloval správně. Jak už psal Standa - ta tvoje úvaha, že pokud to jde nakopnout a jede to, tak to není potřeba štelovat, je uplně zcestná a špatná. Takže opět použiju standova slova - trochu pokory a sebekritiky by neškodilo :-) Uvědom si, že my, kteří se ti snažíme poradit, jsme již nějaký ten předstih a karburátor seštelovali. Taky nějakou tu opravdovou GO či renovaci motorky máme za sebou. Ty se pořád plácáš s tím, že neumíš naštelovat předstih, jak jsi nás přesvědčil v minulém příspěvku. Takže to zhodnoť trochu sebekriticky a nesnaž se na nás pořád chytračit. Všimni si, že nikdo jiný se tady takhle drze nechová. Všichni se na něco zeptají, a postupnou diskuzí a zkoušením dojdeme k správnému výsledku. Né ale u tebe. Ty na nás v půlce diskuze začneš křičet, že jsme dementi, že nic neumíme atd atd. Myslíš, že je to z tvé strany uplně OK? A až nad tím budeš přemýšlet, tak prosím zapomeň, že jsi mistr světa...spíš se zamysli, jestli teda umíš vážně seštelovat ten předstih a karburátor. A jestli můžu ještě do budoucna něco doporučit, tak dávej v hodinách češtiny trochu víc pozor. Vyjmenovaná slova se berou ve třetí třídě základní školy...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
spoměl jsem si čím ty svíčky tenkrát byly. nene kolečkovo zapalování a ani karburátor to nebit zjistil jsem že to dělá hlava z 05 dal jsem sériovou a svíčka cihlovatěla
 
 
Datum: 16. dubna 2014 23:09
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já bych tu "GO" viděl jako tzv neverending story..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Kecá,jen to nechce přiznat :-D:-D má štěstí,totálně vylágrovanej motor po "GO" mu jede i na rozhašenej předstih a rozštelovanej karbec a protože to "jede" tak to znamená že to má "seštelovaný" dobře a my jsme tudíž pitomci :-D realita je sic jiná,ale neskutečně mi to baví číst :-D Jakube,když jsme takový pitomci,už umíš změřit ten předstih ??? A nebo ho furt máš 4mm?? :-D a hladinu už taky umíš? :-D ty mistře :-D ještě že pio motor je tak "blbej" na seřízení a stav a některý jedou furt a na vše... Trochu pokory a sebekritiky by neškodilo....
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdybys hledal ten tvůj zmiňovaný příspěvek o svíčkách, tak se můžeš podívat zde: http://www.fichtlpokec.cz/predstih/id238645.html?odpovedet=1 . Stroj byl na 100% seštelovaný, ale stejně to žralo svíčky, co? To mi chceš říct, že je normální? A že když dáš novou osku a plíšek do karburátoru, tak že se tim sám našteluje? A že když to jde nakopnout, tak je to určitě seštelovaný? A že to pálí jednu svíčku za druhou, ale je to určitě svíčkama? Trochu se prober z té diskotéky...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá, vidim že rozum jsi nedostal. Nemá cenu to řešit. Naivně jsem si myslel, že jsi se trochu poučil, a už se budeš chovat úměrně svému věku a vědomostem. Holt jsi ve věku, kdy všemu rozumíš nejlíp. Za pár let, až si na tu dobu vzpomeneš, tak se tomu už jenom zasměješ :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:59
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
já pár lidí nasral? začalo to tym tvým " pročisti si karburátor a nastav předstich" i když jsem milionkrát psal že to je, kdyby to asi nebilo tak ten fichtl ani nejde nastartovat a vůbec by nejel ale když jede a tenkrát to dělalo jen po vytočení a pak mi standa poradil že je to klika tak jsem ji dal jinou předstich neměnil a do ted jezdí suprově i při vytočení... si myslíš že když máš 3 hvězdičky že se všem můžeš srá* do diskuze? já o tvou radu nestál a chci poradit od lidí kteří tomu ROZUMÍ a chtějí poradit a ne rejpat že na tom neumim, at se naučím psát... celá tahle diskuze byla dobrá dokud jsi sem nevstoupil ty. jo a nejsem tak blbej abych nevěděl že ip se po změně jména nezmění jen sem si změnil přezdívku
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč mě to zajímá? Jenom jsem si řikal, pročpak jsi si změnil přezdívku. Jestli si náhodou nedostal rozum, a nesnažíš se psát pod jinou přezdívkou, aby nebylo poznat, že jsi to ty. :-) Pár lidí si svojí arogancí nasral, tak se třeba snažíš skrýt pod jinou přezdívkou :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:22
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
Mimochodem, proč tě to zajímá?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je problém převodovky - ohoblovaný boční kameny/díry, špatný ložisko, špatná vidlička...Té aretační pružince se připisuje neprávem až příliš závad, které prostě pocházeji z převodovky samotné. Mimochodem, Jakube, pročpak jsi si změnil přezdívku?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA 21      IP: uživatel13327    
Mě to vyhazuje při maximálce na vytočenou trojku...
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
dělalo mi to s orig. převodovkou a pak jsem si udělal i tu silnou dvojku ale to už moc po tom vyměnění te pružiny jen jakoby dvakrát cukne a pak je na pár metrů pokoj a dělá mi to jen tak po půl kilometru takže u mě to kolečkem asi nebude
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaké napružení muže pomoci určitou dobu nebo déle a také vůbec.Asi bude lepší prohlédnout těch 6 děr na výstupovém kolečku a 6 výstupku na tom druhém kolečku a zjistíte přitom prohlédnutí že budou ošoupané výstupky nebo kraje dírek a poté bych doporučil dát obě nové.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: TestManCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci, dělalo mi to taky, tak sem rozšklebil motor a vyměnil v automatu pružinku co drží zobáček a jak je to "kolečko" a v něm ta pružina a ty pacičky tak tu pružiny napružil, kvalty jdou jako u serie, jestly mate vule na predloze, mám na mysli bronzový futra tak doporučuju vyměnit, může to vyskakovat taky kvůli tomu (axialni vůle)
 
 
Datum: 14. dubna 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA 21      IP: uživatel13327    
čau, mám ten samý problém, včera jsem vyndal motor, ale taky nevím jak to vyřeším. Kdyby někdo věděl, byl bych moc rád.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 16:10
 
 
 
 
Jméno: Radek Jawař      IP: uživatel16629    
Čus----Bůůs draci chcu se zeptat spravoval sem kamošovi jawu 20 a delal sem mu GO motoru ale předtím si stěžoval že mu nejde neutrál mezi 1 a 2 rychlosti vážně nešel.... tak jsem tedy udelal GO motoru a nechal sem skusenejsiho at se podiva na řadíci automat řekl že tam bylo něco vyskočené namontoval jsem to do motoru poskladal a neutroš mezi 1 a 2 tam byl v čem byl problém ?? dik [abych věděl do příště :-)] odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
je tam taková pružina co vrací tu packu a ta se vymačká nebo vyskočí
 
 
Datum: 13. dubna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Ahoj, složil jsem motor z mustanga a začala vypadavat trojka, mezi kartery jsem daval jenom tmel muže to byt tim že tam chybý papírové těsnění nebo jak se to dá opravit? Motor mam znovu rozpulen. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Dik za rady :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Stačí mít ohlodanou aretační packu co zasedá do karteru a nebo ohlodanej karter a jak se automat odehne směrem ke spojce tak vyskakuje trojka... Teď jsem to řešil na polovylágrovanym motoru co mam v "seriovce"... bez půlení... povolil jsem lehce automat na motoru,přes tlustej šroubovák jsem zaklep automat až nadoraz k sekundárnímu kolečku a utáh na krev...zatím to dalo pokoj,ale neni to řešení na věky...prapůvodcem poruchy bude ohlodaný trojkový kolečko a tak zběžné větší vůle všude (volná předloha,unavenej automat ,ožvejkaný kola atd...)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tak koukni na pouzdra jestli nejsou sjety jinak to bude v poloautomatu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prohlídni si díry v oz. kol. na trojku a to druhé stěma výstupy jestli nejsou ošoupaný nebo kraje těh děr vyběhané-asi vyměnit. Nebo automat, spíš kolečka.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: Vigo      IP: uživatel14157    
Děkuji za rady, složil jsem si to do toho praveho karteru a nevidim duvod proč by měla vyskočit.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zrovna tyhle zuby s tim nemaj nic společnýho no koukni na všechno jestli máš ložiska až na doraz v karterech a nejlepší bude když si to všechno naskládáš do jednoho karteru na poloautomatu dáš trojku a uvidíš čím vším to může bejt
 
 
Datum: 14. dubna 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17067    
jak sou na tom zuby na hřídelích po kterých chodí 2 kola? nejsou kraje zubu do cca 1mm pulkulaté radiosy?a tam být hrana
 
 
Datum: 14. dubna 2014 8:47
 
 
 
 
Jméno: Hanča      IP: uživatel13091    
Zdar draci, pískájí mi bubnové brzdy. Vše to začalo tim že jsem jela v dešti tak to asi má nějakou souvislost že? Co mám dělat? Jinak je to čz477. Díky moc za rady :* odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Nejezdi v dešti :-D teď budeš muset kola vyfénovat :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pepa: práší se z něj asi stejně jako vzadu, ale neřek bych že nějak moc.. musel sem ho trošku ubrušovat aby se vlezlo do bubnu, tak možná že až se sjede všude stejnoměrně, pískat to přestane..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:22
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych se ti na to koukl :-D
 
 
Datum: 14. dubna 2014 9:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17067    
HH prostě je to vlastnost obložení ...nepraší ti víc než je pruměr?na to pozor to je znak že obložení je hrubší a docela rado vidírá buben do šisata a prujevem je i velke mnoštvý prachu z brzd .....
 
 
Datum: 14. dubna 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
mně na ČZ 175/487 píská přední dvouklíč s novym obložením furt a to tam žádná rez neni.. na funkci to nemá vliv, tak to neřešim..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 0:05
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
wow žena jsem zavítala :-D
 
 
Datum: 13. dubna 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17064    
chytli ti lišku litnové vnitřky bubnu brz ..neřešit jezdit ....anebo pokud to neustoupí sundat kola a vnitřek bubnu od rzi očistit
 
 
Datum: 13. dubna 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdrav, nevíte někdo jak to je stim bronzovim futrem v takovýty hřídely jak jde ven z motoru na pravé straně. Myslim tim jestli opravdu byly i kusy v motorech, kde to bronzové futro vubec nebylo, děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, už tomu rozumím, standartní dotaz... Stáhni si katalog náhradních dílů, podívej se na obrázky, popisky a budeš vědět, co a jak má bejt.. Nebo alespoň zjistíš, jak se čemu nadává..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:54
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Myslim tim tu hřidel s kolečkem ma 23 zubu.. tady je vedena jako naboj s kolečkem 23 zubů nebo nějak tak, prostě jo to ten kus jak jde ven z motoru a davá se na něj nejčastěji 13 nebo 12 zubové kolečko.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čo je to za motor? vo co go?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jako že by se předlohová hřídel točila přímo v hliníku bez futer? to asi těžko :-D
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nerozumět řeči tvého kmene :-(
 
 
Datum: 14. dubna 2014 9:49
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel17059    
Nazdárek mám babetu 210 a mám problém, nejde nastartovat startovací pakny odskakují od bubnu a nepřemohou kompresi. Koupil jsem nové pakny nová pérka i nový rozběhový buben a nedám ránu stále nepřemúžou kompresi a odskakují. Dá se s tím něco udělat? Dají se seřídit ty pakny aby zabíraly obě stejně, mě to připadá jako když zabírá jenom jedna. Díky za radu Vašek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se ti pakny hýbou volně, tak to máš buď mastný, nebo blbě nasazený..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau draci chci se zeptat jestli by šlo přidělat něják lanko přední brzdy do předu i když tam je štít ze zadní dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 0:46
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Kašli na brzdy s těma umí jezdi každé.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 0:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noo, když si k tomu přiděláš ještě drát s madlem, tak by to šlo :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle tvojich predchozich dotazu myslim ze se bavis o stadionu.. tak néé nejde to.. štít je jiný
 
 
Datum: 08. dubna 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nevymejšlej blbosti,jestli nemáš prachy tak tenhle za 300,- prodej a kup si za 300,- přední
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:27
 
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >

 







Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.03.2026 15:23:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu