slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Zdravím, tak jsem dodělal fechtla...Funguje,jede perfektně,ale mám jedinej problém.. Nevím jestli jsem vyjímka ale mezi 2 a 3 převodovým stupněm,mám "neutrál" kolikrát se mi na něj podaří zařadit,ač omylem a když to nechám na tom neutrálu mezi 2 a 3 tak motor má takový divný zvuk,divně to chrčí,má takovej plechovej zvuk... Když jsem se na to ptal známých po vesnici,proč by mi to mohlo dělat tak jsem se dozvěděl akorát že na fechtlu žádnej neutrál mezi 2 a 3 není... Setkal se s tím někdo?,A je mezi 2 a 3 neutrál nebo se jedná u mě o nějákej defekt?:-D Asi hloupej dotaz ale potřebuju radu... Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 8:04
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než to kuchneš, zkus povolit šrouby zajišťující automat a maličko s ním pohnout na jednu nebo druho stranu, mohlo by to zabrat
 
 
Datum: 12. června 2014 8:04
 
 
 
 
Jméno: radek26      IP: uživatel16011    
Čau, mi to taky dělalo a když jsem tam měl neutrál a rukou jsem jemně přizvedl řadičku tak to přestalo.rnrn
 
 
Datum: 11. června 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, jak píšou hoši níže - neutrál tam je taky takže asi nezbývá nic jiného než to kuchnout.
 
 
Datum: 10. června 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Tak tak. Neutrál je jak mezi 1. a 2. převodovým stupněm, tak i mezi 2. a 3. převodovým stupněm. Jinak s těma kolečkama budeš muset zřejmě půlit motor a okouknout převodovku.
 
 
Datum: 09. června 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Neutrál tam je. Pokud ti při něm škrtaji kolečka o sebe, tak je něco špatně v převodovce.
 
 
Datum: 09. června 2014 17:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budou ještě někdy spojkové lamely 36z???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za strasne dlouho,,sorac ale vyrobce na to nema cas,,seesa
 
 
Datum: 09. června 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. dneska jsem koukal na spojku na Jawě 350/354 a zjistil sem že by potřebovalo vyměnit spojkové lamely .. No ale mám tu jednu věc na rozhodnutí .. 1) Je tu možnost koupě korkové lamely za 110Kč .. to se mi ale nechce moc dávat když jich tam je víc .. 2) je tu možnost koupě Ferodo lamely která je levnější .. ale v životě sem neměl v žádném stroji Ferodo lamelu tak se nechci unáhlit nějak .. Jak se chovají ty lamely? Za tepla za studena .. aby mi to tam taky alespoň chvilku vydrželo :-D Díky moc za rady! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17294    
znamímu ferodo lamela snesla take blbnutí že ohobloval uzubena kola od zubiu a spojce nic nebylo bylo to na parezu ...ferodo kor třeba z talina od písku proste drží ......možná až moc ale pokud si rozumnej tak super
 
 
Datum: 08. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Obecně bych řekl, že je ferodo lepší. Ať už co do záběru, tepelné odolnosti, životnosti...dávam ho do všech strojů.
 
 
Datum: 08. června 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: radek26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, mám takový problém se Stadionem, ze spojky mi vyskákaly segerovky a ta jedna se dostala do motoru, nevíte jak ji mám vyndat ať nemusim půlit motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Povedlo se mi něco podobného. Motorku jsem dal na pravý bok, a při sundaném deklu jsem tam nalil naftu. Pak jsem zacpal ten přepouštěcí kanálek, zakvrdlal s tim, a seegrovka vyplula ven.
 
 
Datum: 08. června 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17095    
ČAU DRACI BUDE TOHLE FUNGOVAT V čz 175/487 ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/50.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ne.
 
 
Datum: 08. června 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
ahoj draci mám dotaz kudy přesně má vést lanko spojky u vlašťovek? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
jawasaki-21 &#174; myslím že u tak slangového výrazu je jedno zdali je tam Ť nebo T. Můj názor
 
 
Datum: 05. června 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než začneš tunit ty chudáky ptáky kterým chceš dát spojku tak si zapamatuj že vlaštovka se píše s T ne s Ť :-D
 
 
Datum: 05. června 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel17010    
ahoj, mám čz 250 455 a problém je že mi to nejede na 4. rychlost, nebo jede ale různě to cuká a převodovka vynechává,1,2,3 je normál ale 4 zlobí prostě :-/ zkoušel jsem tam dávat i převodovku z druhého motoru co fungovala komplet celou, jak hřídelky tak vidličky a kolečka, a tak 50 km šla čtyrka, ale pak zase ten samý problém a nevím si fakt rady co tam ještě může být :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17284    
no a jestli si vzpomeneš jakou vuli si dal na předlohovou hřídel má byt myslím cca 0,2mm a pokud je milimetr bude převodovka už teda po smrti todle si musíš nastudovat a hlídAT a ne si mysled že to stačí nasipad do polomotoru.....prtž segrovky jsou s timdle sranda
 
 
Datum: 07. června 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel17010    
jo tak to v tuhle chvíli ani nevim :-) to bude problem :-)
 
 
Datum: 06. června 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, máš tam ségrovky na ložiskách?
 
 
Datum: 06. června 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
Zdar draci, nevíte někdo, kde bych moch sehnat řadící automat na mustanga za nějakou rozumnou cenu? Předem dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden mám, ale pokud nejsi z Ostravy tak to nemá cenu. Jinak na různých inzertních serverech je asi všechno.
 
 
Datum: 12. června 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar.. no třeba na burze
 
 
Datum: 31. května 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel10002    
Zdare Mam 350/638 a dou mi spatne podrazovat rychlosti a o proti jine tristapadesatce mam dlouhy hod sajtry musim hodne zdvihat nohu abych zaradil Diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj draci. nedokázal jsem najít odpověď nikde na netu, tak snad to vyjde zde. Babetta 210 jede krásně, ale při zastavení chcípne, když je na stojánku, tak drží volnoběh pěkně. Řekl bych, že nevypíná spojka, ale měnil jsem všechny pružinky a i listové podložky, ale u těch se pak čelisti nechtěly moc hýbat. Jako by to dřelo, nemám je zkusit trošku obrousit nebo si to časem sedne samo? Díky za jakoukoliv i blbou odpověď :-) Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Děkuji za připomínku a můžu se zeptat, co by s tou volnoběžkou mohlo být špatně? Když jsem měl rozebraný motor a skládal jsem ho, tak volnoběžka byla složená dobře a i nebyla poškozená, není v tom nějaký fígl? A ještě bych mohl dodat, že když jsem složil babettu na poprvé, tak to nechcípalo a jelo to v pořádku. Ale už se mi zdály vyježděné čelisti a proto jsem koupil nové včetně pružinek a listových podložek. Není to třeba tím, že si nesedlo obložení zatím? Děkuji
 
 
Datum: 30. května 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat volnoběžka
 
 
Datum: 30. května 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ještě jsem zapoměl, že čelisti jsou také nové. Díky
 
 
Datum: 29. května 2014 23:59
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
Čau neska mi přišel válec po výbrusu tak jsem to jel projet má to sakra sílu jen přeředím přidám trochu plyn a fichtl má nutkání táhnou dopředu opravdu ten tah je veliký.Ale zjistil jsem že spojka mě moc zlobí mám ji nastavenou tak jak má bít a při přežazování křupe a nebo po dlouhé jízdě když zastavím a dám jedničku a furt držím spojku tak fichtl prostě táhne dopředu a motor slábne na otáčkách tak musím zase spojku utáhnou ale i když ji přitáhnu tak furt křupe i když to dám tak že nakopávačka prokluzuje stejně to křupe hodně a hlavně když se rozjíždím. olej tam mám pp 80-90 // tyčky nové, obě tvrdé a důlek se do nich nedělá od kuličky. lamele mám dané správně zubama k sobě už si nevím rady zkoušel jsem snad vše nové a spojka byla kupována celá nová až na řetěz. prosím poradte dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
tak jsem se v tom neska tročku povrtal, ten šroubek na víku jsem dotáhl dost trošičku v tomn křupe ale když nakopnu stojím na místě dám 1 2 3 tak to už křupe tak nepatrně...
 
 
Datum: 29. května 2014 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17249    
No tak povol lanko,utahni šroub aby se jen jemně dotýkal spojkové tyčky,vymez vůli na lanku aby se spojka opět sotva dotýkala a utahni samozřejmně kontramatky. Jestli není pod maticí spojkovýho koše ohlá zajišťovací podložka tak se koš povoluje protože matici nic nedrží a pak se furt "povoluje" spojka ... a nebo měkký tyčky ... jiný varianty nejsou
 
 
Datum: 29. května 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
šteluju na deklu po každé jízdě musím šroubek tak o půl otáčky přitáhnout
 
 
Datum: 29. května 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
šteluješ spojku šroubkem na deklu nebo napínáním lanka?
 
 
Datum: 29. května 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mám tam nové korkové..
 
 
Datum: 29. května 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17249    
Nový lamely ferodo jsou festovní na koši a nebo nejdou nasadit skoro vůbec. Mohou způsobovat tyto problémy - spojka zcela nevystavuje.
 
 
Datum: 29. května 2014 16:42
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
stando jak to myslíš s těma probroušenejma lamelama? jenom vím že lameli jsou nové a i mezilamela je taky nová jelikož chčije tak mám dost času se na to mrknout ale mám doma ještě jedny nové lamely tak se podívám...
 
 
Datum: 29. května 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17249    
Máš probroušený lamely aby se volně pohybovali na koši? Olej v motoru je převodovej a jeho dost? Spojku máš seřízenou aby měla na deklu maximální krok a tudíž vystavovala naplno??
 
 
Datum: 29. května 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel15188    
no spojku sem už rozebíral asi 100x ale nic nenalezeno. a nemůže to dělat ten řetěz? ještě se jednou zkusím mrknou na ten talíř
 
 
Datum: 29. května 2014 12:04
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Tak nevim...stát se to mě tak to celý rozeberu a vomrknu. Takhle mě nic nenapadá.
 
 
Datum: 29. května 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
ne ten je v poho ale zjistil jsem když dám 1 tak to moc nekřupne a když držím spojku a mám jedničku a tak se fichtl dá táhnou i dozadu ale když dám třba z 1 na 2 tak to silně křupne a když podřadím z 3 na 2 tak to taky silně křupne už nevím....
 
 
Datum: 29. května 2014 7:10
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Čus, mrkni, jestli se ti ta tyčka neprorvala do přítlačnýho talířku, co v něm jsou pružiny.
 
 
Datum: 28. května 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17245    
Zdravím, prosím sháním řetěz na trampa pasoval by tam tento obj.č.: 0f0016 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2014 0:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nejde,, pactram ma desli kyvku kde je treba 134cl
 
 
Datum: 28. května 2014 0:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15408    
Zdar, mám takovej problém. Mam jawu 21 vzadu obuto pirelli scorpion, motor po GO (ložiska, válec píst), jede super akorat že se dost prehriva, v tom smyslu ze ujedu cca 5km a motor je dost vařící, ale ztrata vykonu nebo neco podobneho nneni. Tak se ptám jak je možný že může bejt motor tak horkej po ujetí skoro nulový vzdálenosti? . Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17246    
Chudá směs,málo oleje,těsnej výbrus a nebo tvrdej kompresní poměr ... musí to jet od prvního nastartování a volný to musí bejt po 250km ... taky je možný že je to jen blbě seřízený,ucpanej vejfuk,zabordelený sání atd...
 
 
Datum: 28. května 2014 7:03
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jak moc máš zajetej motor.. pokud tam máš danej novej píst a válec, tím pádem to ještě nemáš zajeto tak píst se hodně tře o válec .. musí se hodně mazat .. takže ano bude se to zahřívat .. proto je nejlepší pořádne mazat.. ;-) po ujetí cca 700km si píst jakoby zvykne a je zajeto a to už se to tak hřát nebude .. :-)
 
 
Datum: 26. května 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: bobo      E-mail:      IP: uživatel17230    
čau, hledám kontakt na strojaře ze strakonic, který vyrábí RYCHLÉ PŘEVODOVKY za 1500kč. Chci jednu koupit. díky Bohouš 728 959 879 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím, asi zrovna za 1500,- ale za 3000,- dělá martinchoc@seznam.cz http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
 
 
Datum: 28. května 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: Radek Dock      E-mail:      IP: uživatel17228    
Zdar draci,mám obyčejnou Dandynu 50 a našel jsem na krámku možnost koupit rozetu,která má 35 zubů,já mám momentálně 39 zubů.Chtěl jsem se zeptat jestli Dandyna pojede rychleji,když koupím tu s tím menším počtem zubů? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2014 13:38
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Po rovině pojede rychleji, ale do stoupání dost zpomalí. Žádná obyčejná Dandy není pořád je to Jawa 50 a za pár let neupravená bude ceněná. Ber, že už nikdy nebude vyráběná Jawa s motorem Jawa. A jestli jo tak to bude zázrak a to dvoutakt nikdo nikdy nepovolí. Jawa s motorem Minareli není už klasická jawa. Jsem taky pro 4takt. Čau
 
 
Datum: 25. května 2014 13:38
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel17228    
Já moc nevážím a jezdím sám,protože ve dvou to moc nejede.Zajímalo by mě jestli s tím nemá někdo zkušenost a nepředělával to už.
 
 
Datum: 24. května 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě, když změníš takhle převodový poměr tak pojede rychleji, otázka je jestli to utáhne, jestli jsi lehký tak poletíš, jesti máš 90 kilo nebo jezdíš ve dvou tak to asi tak rychlo nepojede, ale dandynu sem neměl tak nevim, ale podle mě to pojede o hodně rychleji, 4 zuby jsou hodně
 
 
Datum: 24. května 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdar draci mám čz 175 487 jede dobře ale při vyších rychlostech jak motor řve začne řvat skokově jako by prokluzovala spojka spojka ale neprokluzuje je to normální jinak v pohodě to jezdí dal sem 15 z kolečko abych to nemusel tak honit . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě vyskakuje kvalt...jestli je to takové cukavé.
 
 
Datum: 24. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Že spojka neprokluzuje sem zjistil že když zahrabu na štěrku má krásný záběr možná to způsobují vysoké otáčky lamely jsou celkem dobré měl sem to rozdělané praskl mi kolíček na spojkovém talíři.
 
 
Datum: 24. května 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17227    
a kde bereš jistotu že neklouže kdyš si mel sundanej spojkovej blbinec...automat vždyt musíš povolit lanko na štelováku či válecku a vše naštelovad dle pana dočkala tj aby se ti kulička na vatce protačela ale nebyla tam mezera a pak až dat lanko zpět a nastavit packu na vuli cca 3mm .... a do toho počítat opotřebení....
 
 
Datum: 24. května 2014 13:16
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čus draci, mám doma motor který chci zprovoznit ale mám takový malý problém, když jsem sundal lamely a spojkový koš jen tak jsem zkoušel kvalty jestli jdou akorát když zařadím jedničku tak když otáčím sekundárním kolečkem tak se mi sem tam trošku sekne ale není to pravidelné a dělá to jenom u jedničky myslíte že to musím rozpůlit že by třeba ložisko bylo v háji nebo to bude ok? díky za odpověď půlit se mi to zbytečně nechce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
jj bez problému to otočím rukou, ale když jen tak točím lehce, tak mě to zastaví, snad to nebude problém no...
 
 
Datum: 23. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jestli to de lehce odseknou tak to není nic važneho
 
 
Datum: 23. května 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Zapomněl jsem je to motor z pionýra :-)
 
 
Datum: 23. května 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
pls a nevite este nekdo jaky je rozdil radiciho automatu u 23 a 555, popřípadě co se stane kdyz ho tam namontuju (555)??? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
od, děkuji za odpověď
 
 
Datum: 22. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty automaty jsou jiný, je to daný jinou šířkou převodovky (karterů) poznáš je snadno, automat na 23 má ty boční západky přivařené mimo tu plechovou nosnou desku a 555 vč. 05 je má na tom plechu navařené tak, že s plechem přesně lícují, to je právě kvůli zvětšenému chodu pro širší převodovku 20/21/23, jinak oba automaty mají jinak široký aretační jazýček, který ti do karterů zapadá
 
 
Datum: 22. května 2014 7:31
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
lidi pls poradte jak poznam ze z radiciho automatu vyskočila pružinka??? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdar jestli ti vyskočila pružinka tak to nepude řadit mě se to taky stalo a musel jsem půlit motor tak jsem dal nový pružinky jsou 2 a funguje to bez problémů
 
 
Datum: 23. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Muf      IP: uživatel1553    
Čaute draci, mám malý dotaz mám JAWU mustang 23A a mám na zadu drapák a motor se mi strašně přehřívá (ale zavařený není) poraďte prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: Muf      IP: uživatel1553    
No tak ujedu nějak 3km a když dojedu tak to sálá jak prase :/
 
 
Datum: 22. května 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čemu říkáš strašně přehřívá???
 
 
Datum: 22. května 2014 10:18
 
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 12:47:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu