|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pawol
IP: uživatel16811
 Zdarec,chtěl bych se zeptat jak efektivně vyndat obě ložiska ze zadní kola -bubnu ze 639 a pak jak je tam nandat zpět.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 7:45
 Čau. Začneš tím, že vyndáš seegrovku jistící ložisko na pravé straně kola. Potom doporučuji ohřát buben na teplotu cca 100st. Po ohřátí zaklepeš levé ložisko směrem do bubnu tak hluboko, až pravé ložisko (to, od kterého jsi vyndal seegrovku) vypadne ven. Z vnitřku bubnu vyndáš rozpěrku a plechovou podložku, a vyklepeš levé ložisko směrem na levou stranu. Montáž se provádí tak, že ohřeješ buben, na pravou stranu dáš plechovou podložku, a za ní naklepeš ložisko lehkými údery na vnější kroužek, a ložisko zajistíš seegrovkou. Pak si otočíš kolo, dáš z druhé strany rozpěrku a naklepeš tam levé ložisko.
Datum: 16. února 2014 7:45
 dnes jsem dal do kupy motor z pincka a jede jen na dvojku a trojku. čím to je? asi jsem dal obráceně řadící vidličku, že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 17:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau já to měl taky máš místo 1 neutrál že? udělal jsi to že v převodovce jak je to malí kolečko tak jsi ho dal kolíkama dolů a nikoliv nahoru proto ti nejde zařadit tady video: http://www.youtube.com/watch?v=oBBEgbcWc_g
Datum: 16. února 2014 17:12
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 přidal jsem nějaké fotky. jinak brácha koupil v kameném obchodě čep na pincka, který měl tu středovou díru úplně šejdrem...
Datum: 16. února 2014 10:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 měl jsem za to, že je na tom tvrdo-chrom. kupoval jsem na fichtlkrámku. nedovedu si představit "zvláštní styl montáže" u kterého by se začal loupat povrch
Datum: 16. února 2014 10:06
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Jaký chrom??? To je povrchově upravená vysoce kvalitní legovaná ocel.. Takže buď sis koupil šmejd a nebo jsi zvolil velmi zvláštní styl montáže..
Datum: 15. února 2014 16:31
 je hnus co se dneska prodává, většinu věcí co koupim musim doma upravit aby to šlapalo a to ještě jde, ale pokud je špatnej materiál ze kterýho to je tak je to v prdeli
Datum: 15. února 2014 13:19
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 poškrábanej je, ale hlavně se loupe ten chrom. šlo to blbě vyfotit.má za sebou asi je 200km. dal jsem novej.
Datum: 15. února 2014 12:34
 ten je zdrápanej jak blázen  vyměň ho, to musí bejt uplně supr, já to rozbaluju z krabičky až když ho du namontovat
Datum: 15. února 2014 12:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 když už jsem byl u rozdělávání, tak jsem zkontroloval zánovní pístní čep. zdá se mi krapet popraskanej. co vy na to?
http://spacy.rajce.idnes.cz/cep_pionyr#DSC06532.jpg
Datum: 15. února 2014 10:36
Jméno: jirka
IP: uživatel16789
 dnes jsem to znovu rozdělal. byl vypadlý zobáček vidlička z automatu. nechápu, jak to mohlo řadit 2 a 3. Už to řadí normálně.dík
Datum: 15. února 2014 10:00
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 vidličku asi ne ale něco tam bude špatně já jsem tohle už jednou u kamaráda zažil a když jsme to rozebrali tak jak je to startovací kolečko tak mělo asi o pul cm zalezlou tu trubičku co ho drží pohromadě takže se to opřelo o hřídel a nešlo zařadit ale nikdy jsem nepochopil jak se mu to mohlo stát nejspíš když ho skládal tak tam to kolečko nesedělo jak má no rozeber ho a uvidíš
Datum: 15. února 2014 9:25
 zduř draci když měním rozetu tak co je všechno zapotřebí koupit vím že (řetěz,rozeta,ložisko 6004) a co dál ?? mám zrovna koupit řetězové kolo ??? nevím byl bych rád za každou radu a tu rozetu měním z důvodu tech tří čepů už tam drží jen tak tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 16:49
 dik za rady takže řetěz na rozetě moc dobře nesedí už mě na to víc lidí informovalo a stim přivařením tak to sem už skoušel a stejně to nepomohlo za měsíc to dělalo to stejný a mě de hlavně oto že možná s kámošem bys me vyjeli na delší tůru tak nechci riskovat že se ty čepy urvou tak to radši viněním a mám na 10 let pokoj tak ja teda koupím rozetu a ložisko,řetěz,a řetězové kolečko 13z je ještě neco zapotřebí ????? mám i koupit pojistku ložiska (teda pokud tam je)??? dejte radu prosim
Datum: 12. února 2014 16:49
Jméno: Karel Dvořák
IP: uživatel15661
 Pokud sedí řetěz na zubech rozety dobře, tak jak píše tady Jirka stačí pouze ovařit. Já to dělám preventivně hned i u nové rozety. Každopádně pokud se rozhodneš přeci jen pro výměnu, tak určitě komplet i s kolečkem.
Datum: 11. února 2014 21:16
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 stačí ty čepy ovařit a bude to ok
Datum: 11. února 2014 20:56
 ano řetězové kolo taky
Datum: 11. února 2014 19:12
 je stejná matice na rozetě na pionýru jako na sekundárním řetězovém kolečku na pionýru? Na obě je klíč 27, a je to tuším matice M20 x 1,5
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 15:11
 vždyt sis na to odpověděl v tý otázce cos napsal
Datum: 11. února 2014 15:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 čoveče myslím že je stejná
Datum: 11. února 2014 10:27
Jméno: Klezlik
IP: uživatel10810
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak nejlépe vyjmout těsnění spojkové tyčky na 350/640. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 10:33
Jméno: f
IP: uživatel16803
 Velký vrut, zpříčit ho v něm a zatáhnout..
Datum: 14. února 2014 10:33
 Zdravím!Potřebuji vědět zdali díly kolečko I13z-23z start /320,-Kč/ a segment startování /145,-Kč pasují také na typ Jawa 550? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 21:55
 Díky za odpověď.Mohl by jsi mě třeba na můj e-mail popsat rozdíly?
Datum: 11. února 2014 21:55
 to ani jedno,,to je treba jinaci a to nikdo nedela,sesa
Datum: 10. února 2014 17:55
Jméno: Michal
IP: uživatel16791
 Čuste draci mám takovej problem u fichtla nejde mi zařadit neutrál spíše jde ale když ho tam dam a s fichtlem popojedu dopředu zase se mi tam hodi rychlost nevíte čím to může být ? :O
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 22:37
 jo povolenej automat dělá divy, taky sem na to jednou nemoh přijít . . .
Datum: 10. února 2014 22:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 podívej se jestli máš dotažený automat, jestli se ti při řazení nehýbe
Datum: 10. února 2014 12:05
Jméno: Michal
IP: uživatel16791
 Neutrál mám zařazený a jakmile stím pohnu hodi to rychlost
Datum: 10. února 2014 11:03
 Čus. Skočí tam ta rychlost doopravdy, nebo je stále zařazen neutrál, a zablokuje se převodovka? Když to tlačíš na neutrál, zkus motorku naklopit na pravou a levou stranu, jestli to zase skočí do neutrálu, nebo ne.
Datum: 10. února 2014 10:01
 Zdravím draci, poradil by mi někdo, jak rozdělat náhon (šnek) na Stadiona S22 potažmo Jawettu? Potřebuju ho rozhýbat, protože je zatuhlý a prostě i clekově vyčistit... děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 11:17
 Ok, díky. Já se radši zeptal, abych něco nevykur...
Datum: 12. února 2014 11:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v hlavnim tělese je natlačená taková plechová vložka s rantlem... takže jí nožem odděláš od těla náhonu a pak už to rozebereš...
Datum: 12. února 2014 9:28
 Zdravím všechny. Mám problém se svojí ČZ 175/487. Už jsem tu před nějakou dobou psal, že mám problém s nakopáváním. Nakopávačka jde jakoby na prázdo. (škrkne, ale nezabere). Myslel jsem, že by to mohl dělat poškozený segment nebo jiné poškozené zuby. Výsledek žádný. Zuby v pořádku ani náznak že by to někde nešlo jak má. Koukal jsem na spojku, že by to mohlo proklouznout přes lamele ale tam jsem taky nic neobjevil. Tak se chci zeptat, zda by někdo neměl tip čím by to mohlo být.
A ještě jedna otázka. Nechce se mi vracet nakopávačka do původní polohy. Zůstane vždy jen nahoře. Pružina se mi nezdá nějak unavená zdá se, že táhne pěkně. Má se ta pružina nějak natahovat když ji tam dávám a nasazuji na segment?? Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 20:08
 Jak radí kolečko, jestli jsi třeba mašinu koupil a už to nešlo, tak je možný, že je tam třeba jiný segment, který tam někdo zkoušel. Jinak páka se opravdu vracet nemá do řadící polohy, to se neustále stavá jen těm, co tu mašinu neuměj kloudně nakopnou a nebo mě se to stane, dyž mám boty od bláta a podobně, že se vrátí úplně, ale to je špatně a celkově dle mýho hrozný styl nakopávání, pak se muže stat, že ti to tam hodí kvalt a motorka ti ujede
Datum: 09. února 2014 20:08
 Čus. Broušenou podložku pod spojkovým košem máš? V lamelách to nehledej, startování přes spojku vůbec nejde. Zkus tam dát koše, segment, pružinu a hřídel, a koukni, jestli segment dosedá na pastorek, a to jak v radiálním, tak axiálním smyslu. Ta závada se startováním už byla, nebo se to začalo projevovat až při provozu? A k té nakopávačce, ta pružina se musí předepnout max o půl otočky, spíše méně. V jaké poloze ti zustává řadička? Ona se samovolně nemá vracet do řadící polohy, má vlastně zustat v té horní poloze, při které začínáš motorku našlapávat.
Datum: 09. února 2014 12:14
 Zdar draci, čím se dá nejlíp odmasit lanko náhonu tachometru ?  mám to lanko v náhonu tachometru moc volný a neukazuje to. Takže bych na to dal trochu cínu a následně zabrousil. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2014 22:49
Datum: 01. února 2014 22:49
 jinak odmastit arvou a jarem  asi by to tak bylo elegantnější řešení
Datum: 01. února 2014 19:43
 já to jednou taky řešil, na simsonovi, vzal jsem kombinačky a konce lanka zmačkal do čtyřhranu jak maj bejt a najel sem s tim ještě da tisíce než šel z domu
Datum: 01. února 2014 19:42
 zdravím, doufám že mi tu poradí. Jedná se o stzroj ČZ175/487. Jak mám natáhnout pružinu startpáky. Kam ji přesně zaháknout a jak otočit o 360° ?? nejde mi se segmentem otočit , abych natáhnul pružinu. Nebo musim sundat celou spojku aby se tam segment vlezl abych snim pohl otočit?. prosim o radu. Předem děkuji moc. spěchá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 14:25
 jo tomu bych rozuměl. právě jsem četl na internetu v popisu při skládání motoru článek a bylo tam napsané " Při skládání motoru se musí pružina start. segmentu zaháknout do skříně a za segment a segmentem otočíme o 360 stupnů vpravo." Tak právě jsem to zkoušel a né a né tím otočit protože se tam nevleze aby se otočil o 360°. Právě jsem to rozdělával protože při nakopávání starpáka nezabírala a "prošlapávala se". Myslel jsem, že jsou v čudu zuby na půlmeěsíc, ale tam jsou v pořádku. Tak ještě zkusim rozdělat spojku zda nejsou v čudu na tom ozubeném kolečku pod spojkou. Děkuju mockrát, kdyby něco zase napíšu. Ještě jednou díky.
Datum: 31. ledna 2014 14:25
 Zdar. Spojku sundavat nemusíš. Normálně zahákni pružinu za segment, segment dej přibližně do standartní polohy před startovánim, pak keštěma vem volný konec pružiny a zahákni ho za výstupek v zadní části karteru. Pak už jenom vložíš hřídel startpáky. Možná jsem to popsal trochu nejasně, ale je to jednoduché. O 360st to neotáčíš určitě...
Datum: 31. ledna 2014 14:16
Jméno: Tookm
IP: uživatel16745
 Potřeboval bych poradit vyskakují mě rychlosti na Mustangovi, čím to může. Asi spojka co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 21:24
 mě to dělalo to že byly povoleny sroubky na tom radicim automatu tk jsem to utahnul a bylo to dobry tak na to koukni
Datum: 27. ledna 2014 21:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16748
 musíš napsat jaký ale asi to maš brutalně vylagrovaný nemaš šíleně napnutej řetěz? jinak ho rozepni a vytoč svíčku skuz zařařait a hedej zda nejsou vylamane zuby taky zkontroluj zda nemá výstup z převodovky vuli do stran.na všechny tyto problemi je řešení pulení či jinej motor
Datum: 26. ledna 2014 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Chybu hledej v převodovce...buď jsou ohlodané zuby na hřídelích a kolech a nebo automat s kulatejma zubama a slabou pružinou a nebo všechno najednou...zkus specifikovat...jednička a trojka sou většinou kolíky v kolech a nebo dojebanej automat,když vyskakuje dvojka tak je to vždy okousaná jedna či druhá hřídel převodovky...
Datum: 26. ledna 2014 12:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Čím může být, že mi nevypíná spojka u ČZ 125/453, moto delší dobu stála, tak jsem oddělal víko spojky, lamely byly po odstávce slepené, tak jsem je očistil, i meziplechy, složil a stále mi nevypíná, resp. i při největším utažení seřizovacího šroubu spojky spojka drochu zabírá a maotor chcípne? Je možné, že už jsou tak opotřebované, že už nedokážou vypnout? Nebo kde hledat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 19:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
Datum: 25. ledna 2014 19:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Nakonec se mi to podařilo vyřešit, ale už jsem byl fakt zoufalej. Motorka řadila přes zuby, spojka vypínala, ale.. lamely nešly od sebe, protože v jedné byl malý kaz materiálu a tato lamela se při zmáčknuté spojce zasekla o "stěnu" spojkového koše, tudíž se lamely zcela nerozestoupily a způsobovalo to to nevypínání spojky. JAWA_ceZetak: vím, jak spojka funguje, jen jsem tuto závadu nikdy neměl, tak jsem se na to radši taky zeptal, byť to nedávalo logiku.
Datum: 25. ledna 2014 18:38
 jardo.. víš jak spojka funguje? čím víc je lamela(lamely) opotřebená tak začíná prokluzovat jinýmy slovy sama stále vypíná.... popiš nám teda znovu tůj problém.... zeptám se tě ale.. když nastartuješ, vymáčkneš spojku a zařadíš rychlost... tak to zařadí přes zuby a motorka hned unáší? (tak to popisuješ) v takovém případě spojka nevypíná ale neznamená to opotřebenou lamelu.... to by dělalo pravý opak.. při opotřebené lamele by ses třeba ani nerozjel
Datum: 25. ledna 2014 16:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16739
 ps motrku máš v zimě či teple?
Datum: 25. ledna 2014 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel16739
 nemaš od lamel v dražkách spojkových košu ZÁSEKY ktere jsou dane tím že se lameli jakoby vymačkávají do drážek? v tech zakusech zujsavají lameli viset a dela to co píšeš ..neměnil si priužiny ? pokud ano jsou 2 provedení a pro každe jsou jine ti košíčky pod perka
Datum: 25. ledna 2014 14:11
 Prosím o radu.Jak dostanu ten tesnící kroužek na automat řazení.To se kvuli tomu musí rozlisovat?Mám ho rozebraný vše co šlo a nedokážu si to představit jak ho tam dostanu.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 0:31
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Tak už je vyřešeno,kupodivu se ten kroužek asi trikrát zvětšil a je tam.no jinak to snad chcát nebude,bude tam všechno dělaný.aspoň nachvíli.
Datum: 27. ledna 2014 0:31
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Tak z tohohle sem byl jednou na prášky... Už sem byl hodně nasranej tak sem to podmáz silikonem... Ale ono by se hovno stalo i kdyby to bylo na sucho... Beztak z fichtla věčně chčije řetězovou hřídelí olej,protože je ucpanej odvzdušňovák nahoře v karteru ...
Datum: 26. ledna 2014 13:19
 já sem starej rozříz a novej normálně přerval přes vršek  neprask a ani neudělal nic jinýho
Datum: 25. ledna 2014 14:53
Jméno: martin
IP: uživatel16293
 čaute, mám na CZ rozetu 75z a přeskakuje mi na ni řetěz, a připadá mi že rozeta ma malé zuby, dala by se ty zuby zvětšit na freze nebo tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 18:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no prostě řetězovka totál ko..
Datum: 21. ledna 2014 18:07
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čus, možná bych zkusil udělat napínák na pružinu
Datum: 20. ledna 2014 21:55
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Ahojda.
Je výfuk na Jawu Mustang 23 stejnej jako na Jawu Sport 21-ty novější kousky ??, mam možnost si ho vzít z Mustanga. Myslím ten skosenej výfuk né doutník,..na jednadvacítce mám kyvku, plechy, řidítka všechno novejší akorát mám starej doutník (sice je s doutníkem o dost lepší zvuk ale neladí to bez těch lišt na plechu atd..) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 7:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jo je stejnej
Datum: 20. ledna 2014 7:55
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 dobrý den, mám dotaz, jak je hřidel na řetězové kolo u fichtla, tak když to sestavim a utáhnu přes vymezovací kružek, gufero a ložisko tak ložisko se sevře a točí se hrozně ztěška ta hřidelka. Kde je problém.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 18:02
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 neni ten kroužek orezlej že by škubalo to gufero když ne tak to mázni ono si to sedne
Datum: 19. ledna 2014 18:02
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 to mám, ale já to nedávám jeste dohromady, ten karter mám zvlášť, tam vadít to gufero asi, když ho vandám tak se to točí
Datum: 19. ledna 2014 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš párový kartery?
Datum: 19. ledna 2014 12:36
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 ozubení nedře, kvalt tam nemám
Datum: 19. ledna 2014 10:39
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nemáš tam kvalt ?
Datum: 18. ledna 2014 22:42
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 jediná věc mě napadá že dře ozubení do karteru když to stáhneš.
Datum: 18. ledna 2014 19:43
Jméno: Josef19
IP: uživatel1434
 jo dal
Datum: 18. ledna 2014 18:45
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Čus, dal jsi mezi ložisko a gufero segrovku?
Datum: 18. ledna 2014 18:38
 Zdarec, na jawce 555 mi nejde nastartovat klasicky přes nakopávačku. Je cejtit že zaberou až poslední 2-3 zuby. Bude jen omletej startovací segment nebo mám hledat příčinu ještě někde jinde. Rád bych měl všechny díly doma než to rozpulim. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 18:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pepo - udělej spojku ze špuntů od šampána a pojede jak vítr
Datum: 20. ledna 2014 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16711
 eště používáš puvodní jednolamelou spojku?pokud ano neklouže?
Datum: 18. ledna 2014 12:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16711
 segment a rohatku po česku ...když už to pulíš jiank segmenty sesa bude mít co nevidet a na skladě je má bartušek ve voticích napiš mu pošle i na dobírku
Datum: 18. ledna 2014 12:12
 těch segmentů mám doma si pět tak jestli budeš mít zájem ozvi se
Datum: 18. ledna 2014 11:25
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 Ahoj tak jednoznačně je to tím startovacím segmentem. Měl jsem ten samý problém na 21 a teď páka chytá krásně.
Datum: 17. ledna 2014 15:13
 Dobry tak jsem si to myslel správně, takže by mělo stačit sehnat novej start segment, což taky nebude tak jednoduchý.
Datum: 17. ledna 2014 14:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 17. ledna 2014 14:25
 co myslíš tim rapkačem v převodovce?
Datum: 17. ledna 2014 12:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 najskôr je to šratovacím polmesiacom ten rapkač v prevodovke malokedy odíde
Datum: 17. ledna 2014 11:54
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, prosím poradte mám takový problem nezabírá mi start paka, prostě to jen rachotí přes zuby, tak se vás ptám co s tím může být jedná se o jawu 21,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 21:19
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 ok zatím dík, rozpůlím a uvidím co tomu bylo
Datum: 16. ledna 2014 21:19
 nejspíš se strhnula taková vracečka na kolečku ve skříni... rozpul a uvidíš
Datum: 16. ledna 2014 20:51
 Zdar draci, jenom takovej menší dotázek- koupil jsem si tohle ložisko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_6003_c3_retez.html a má určitou vůli do stran. Když si ho dám na prst, tak prostě při pohybu vnějšího pláště tam tu vůli cítím. Jako je menší než u toho, co chci vyměnit, ale nevím nevím, jestli je to normálka. Jako u dalších ložisek kde je výrobce nějakej japonec tam ta vůle není (6202). je to do originál motoru stadion- tak jako ZVL snad odvede svojí práci. Díky za vaše názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 8:06
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 C3 značí větší radiální vůli ložiska, což je směrem ke kuličkám, takže je to v pořádku.
Datum: 15. ledna 2014 8:06
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 to c3 znamená tu vůli
Datum: 14. ledna 2014 19:12
|



|