slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pawol      IP: uživatel16811    
Zdarec,chtěl bych se zeptat jak efektivně vyndat obě ložiska ze zadní kola -bubnu ze 639 a pak jak je tam nandat zpět.Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Začneš tím, že vyndáš seegrovku jistící ložisko na pravé straně kola. Potom doporučuji ohřát buben na teplotu cca 100st. Po ohřátí zaklepeš levé ložisko směrem do bubnu tak hluboko, až pravé ložisko (to, od kterého jsi vyndal seegrovku) vypadne ven. Z vnitřku bubnu vyndáš rozpěrku a plechovou podložku, a vyklepeš levé ložisko směrem na levou stranu. Montáž se provádí tak, že ohřeješ buben, na pravou stranu dáš plechovou podložku, a za ní naklepeš ložisko lehkými údery na vnější kroužek, a ložisko zajistíš seegrovkou. Pak si otočíš kolo, dáš z druhé strany rozpěrku a naklepeš tam levé ložisko.
 
 
Datum: 16. února 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel16789    
dnes jsem dal do kupy motor z pincka a jede jen na dvojku a trojku. čím to je? asi jsem dal obráceně řadící vidličku, že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau já to měl taky máš místo 1 neutrál že? udělal jsi to že v převodovce jak je to malí kolečko tak jsi ho dal kolíkama dolů a nikoliv nahoru proto ti nejde zařadit tady video: http://www.youtube.com/watch?v=oBBEgbcWc_g
 
 
Datum: 16. února 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
přidal jsem nějaké fotky. jinak brácha koupil v kameném obchodě čep na pincka, který měl tu středovou díru úplně šejdrem...
 
 
Datum: 16. února 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
měl jsem za to, že je na tom tvrdo-chrom. kupoval jsem na fichtlkrámku. nedovedu si představit "zvláštní styl montáže" u kterého by se začal loupat povrch
 
 
Datum: 16. února 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: kokot      IP: uživatel16512    
Jaký chrom??? To je povrchově upravená vysoce kvalitní legovaná ocel.. Takže buď sis koupil šmejd a nebo jsi zvolil velmi zvláštní styl montáže..
 
 
Datum: 15. února 2014 16:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je hnus co se dneska prodává, většinu věcí co koupim musim doma upravit aby to šlapalo a to ještě jde, ale pokud je špatnej materiál ze kterýho to je tak je to v prdeli
 
 
Datum: 15. února 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
poškrábanej je, ale hlavně se loupe ten chrom. šlo to blbě vyfotit.má za sebou asi je 200km. dal jsem novej.
 
 
Datum: 15. února 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten je zdrápanej jak blázen :-) vyměň ho, to musí bejt uplně supr, já to rozbaluju z krabičky až když ho du namontovat
 
 
Datum: 15. února 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel16789    
když už jsem byl u rozdělávání, tak jsem zkontroloval zánovní pístní čep. zdá se mi krapet popraskanej. co vy na to? http://spacy.rajce.idnes.cz/cep_pionyr#DSC06532.jpg
 
 
Datum: 15. února 2014 10:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16789    
dnes jsem to znovu rozdělal. byl vypadlý zobáček vidlička z automatu. nechápu, jak to mohlo řadit 2 a 3. Už to řadí normálně.dík
 
 
Datum: 15. února 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
vidličku asi ne ale něco tam bude špatně já jsem tohle už jednou u kamaráda zažil a když jsme to rozebrali tak jak je to startovací kolečko tak mělo asi o pul cm zalezlou tu trubičku co ho drží pohromadě takže se to opřelo o hřídel a nešlo zařadit ale nikdy jsem nepochopil jak se mu to mohlo stát nejspíš když ho skládal tak tam to kolečko nesedělo jak má no rozeber ho a uvidíš
 
 
Datum: 15. února 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř draci když měním rozetu tak co je všechno zapotřebí koupit vím že (řetěz,rozeta,ložisko 6004) a co dál ?? mám zrovna koupit řetězové kolo ??? nevím byl bych rád za každou radu a tu rozetu měním z důvodu tech tří čepů už tam drží jen tak tak :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik za rady takže řetěz na rozetě moc dobře nesedí už mě na to víc lidí informovalo a stim přivařením tak to sem už skoušel a stejně to nepomohlo za měsíc to dělalo to stejný a mě de hlavně oto že možná s kámošem bys me vyjeli na delší tůru tak nechci riskovat že se ty čepy urvou tak to radši viněním a mám na 10 let pokoj tak ja teda koupím rozetu a ložisko,řetěz,a řetězové kolečko 13z je ještě neco zapotřebí ????? mám i koupit pojistku ložiska (teda pokud tam je)??? dejte radu prosim
 
 
Datum: 12. února 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: Karel Dvořák      IP: uživatel15661    
Pokud sedí řetěz na zubech rozety dobře, tak jak píše tady Jirka stačí pouze ovařit. Já to dělám preventivně hned i u nové rozety. Každopádně pokud se rozhodneš přeci jen pro výměnu, tak určitě komplet i s kolečkem.
 
 
Datum: 11. února 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
stačí ty čepy ovařit a bude to ok
 
 
Datum: 11. února 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano řetězové kolo taky :-)
 
 
Datum: 11. února 2014 19:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je stejná matice na rozetě na pionýru jako na sekundárním řetězovém kolečku na pionýru? Na obě je klíč 27, a je to tuším matice M20 x 1,5 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vždyt sis na to odpověděl v tý otázce cos napsal :-D
 
 
Datum: 11. února 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
čoveče myslím že je stejná
 
 
Datum: 11. února 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: Klezlik      IP: uživatel10810    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak nejlépe vyjmout těsnění spojkové tyčky na 350/640. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16803    
Velký vrut, zpříčit ho v něm a zatáhnout..
 
 
Datum: 14. února 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím!Potřebuji vědět zdali díly kolečko I13z-23z start /320,-Kč/ a segment startování /145,-Kč pasují také na typ Jawa 550? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Díky za odpověď.Mohl by jsi mě třeba na můj e-mail popsat rozdíly?
 
 
Datum: 11. února 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ani jedno,,to je treba jinaci a to nikdo nedela,sesa
 
 
Datum: 10. února 2014 17:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16791    
Čuste draci mám takovej problem u fichtla nejde mi zařadit neutrál spíše jde ale když ho tam dam a s fichtlem popojedu dopředu zase se mi tam hodi rychlost nevíte čím to může být ? :O odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo povolenej automat dělá divy, taky sem na to jednou nemoh přijít . . . :-D
 
 
Datum: 10. února 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
podívej se jestli máš dotažený automat, jestli se ti při řazení nehýbe
 
 
Datum: 10. února 2014 12:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16791    
Neutrál mám zařazený a jakmile stím pohnu hodi to rychlost
 
 
Datum: 10. února 2014 11:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Skočí tam ta rychlost doopravdy, nebo je stále zařazen neutrál, a zablokuje se převodovka? Když to tlačíš na neutrál, zkus motorku naklopit na pravou a levou stranu, jestli to zase skočí do neutrálu, nebo ne.
 
 
Datum: 10. února 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, poradil by mi někdo, jak rozdělat náhon (šnek) na Stadiona S22 potažmo Jawettu? Potřebuju ho rozhýbat, protože je zatuhlý a prostě i clekově vyčistit... děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2014 11:17
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, díky. Já se radši zeptal, abych něco nevykur... :-)
 
 
Datum: 12. února 2014 11:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v hlavnim tělese je natlačená taková plechová vložka s rantlem... takže jí nožem odděláš od těla náhonu a pak už to rozebereš...
 
 
Datum: 12. února 2014 9:28
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny. Mám problém se svojí ČZ 175/487. Už jsem tu před nějakou dobou psal, že mám problém s nakopáváním. Nakopávačka jde jakoby na prázdo. (škrkne, ale nezabere). Myslel jsem, že by to mohl dělat poškozený segment nebo jiné poškozené zuby. Výsledek žádný. Zuby v pořádku ani náznak že by to někde nešlo jak má. Koukal jsem na spojku, že by to mohlo proklouznout přes lamele ale tam jsem taky nic neobjevil. Tak se chci zeptat, zda by někdo neměl tip čím by to mohlo být. A ještě jedna otázka. Nechce se mi vracet nakopávačka do původní polohy. Zůstane vždy jen nahoře. Pružina se mi nezdá nějak unavená zdá se, že táhne pěkně. Má se ta pružina nějak natahovat když ji tam dávám a nasazuji na segment?? Předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak radí kolečko, jestli jsi třeba mašinu koupil a už to nešlo, tak je možný, že je tam třeba jiný segment, který tam někdo zkoušel. Jinak páka se opravdu vracet nemá do řadící polohy, to se neustále stavá jen těm, co tu mašinu neuměj kloudně nakopnou a nebo mě se to stane, dyž mám boty od bláta a podobně, že se vrátí úplně, ale to je špatně a celkově dle mýho hrozný styl nakopávání, pak se muže stat, že ti to tam hodí kvalt a motorka ti ujede :-D
 
 
Datum: 09. února 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Broušenou podložku pod spojkovým košem máš? V lamelách to nehledej, startování přes spojku vůbec nejde. Zkus tam dát koše, segment, pružinu a hřídel, a koukni, jestli segment dosedá na pastorek, a to jak v radiálním, tak axiálním smyslu. Ta závada se startováním už byla, nebo se to začalo projevovat až při provozu? A k té nakopávačce, ta pružina se musí předepnout max o půl otočky, spíše méně. V jaké poloze ti zustává řadička? Ona se samovolně nemá vracet do řadící polohy, má vlastně zustat v té horní poloze, při které začínáš motorku našlapávat.
 
 
Datum: 09. února 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, čím se dá nejlíp odmasit lanko náhonu tachometru ? :-) mám to lanko v náhonu tachometru moc volný a neukazuje to. Takže bych na to dal trochu cínu a následně zabrousil. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady ;-) :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak odmastit arvou a jarem :-) asi by to tak bylo elegantnější řešení :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to jednou taky řešil, na simsonovi, vzal jsem kombinačky a konce lanka zmačkal do čtyřhranu jak maj bejt a najel sem s tim ještě da tisíce než šel z domu :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, doufám že mi tu poradí. Jedná se o stzroj ČZ175/487. Jak mám natáhnout pružinu startpáky. Kam ji přesně zaháknout a jak otočit o 360° ?? nejde mi se segmentem otočit , abych natáhnul pružinu. Nebo musim sundat celou spojku aby se tam segment vlezl abych snim pohl otočit?. prosim o radu. Předem děkuji moc. spěchá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tomu bych rozuměl. právě jsem četl na internetu v popisu při skládání motoru článek a bylo tam napsané " Při skládání motoru se musí pružina start. segmentu zaháknout do skříně a za segment a segmentem otočíme o 360 stupnů vpravo." Tak právě jsem to zkoušel a né a né tím otočit protože se tam nevleze aby se otočil o 360°. Právě jsem to rozdělával protože při nakopávání starpáka nezabírala a "prošlapávala se". Myslel jsem, že jsou v čudu zuby na půlmeěsíc, ale tam jsou v pořádku. Tak ještě zkusim rozdělat spojku zda nejsou v čudu na tom ozubeném kolečku pod spojkou. Děkuju mockrát, kdyby něco zase napíšu. Ještě jednou díky.
 
 
Datum: 31. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Spojku sundavat nemusíš. Normálně zahákni pružinu za segment, segment dej přibližně do standartní polohy před startovánim, pak keštěma vem volný konec pružiny a zahákni ho za výstupek v zadní části karteru. Pak už jenom vložíš hřídel startpáky. Možná jsem to popsal trochu nejasně, ale je to jednoduché. O 360st to neotáčíš určitě...
 
 
Datum: 31. ledna 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: Tookm      IP: uživatel16745    
Potřeboval bych poradit vyskakují mě rychlosti na Mustangovi, čím to může. Asi spojka co ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělalo to že byly povoleny sroubky na tom radicim automatu tk jsem to utahnul a bylo to dobry tak na to koukni :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16748    
musíš napsat jaký ale asi to maš brutalně vylagrovaný nemaš šíleně napnutej řetěz? jinak ho rozepni a vytoč svíčku skuz zařařait a hedej zda nejsou vylamane zuby taky zkontroluj zda nemá výstup z převodovky vuli do stran.na všechny tyto problemi je řešení pulení či jinej motor
 
 
Datum: 26. ledna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16742    
Chybu hledej v převodovce...buď jsou ohlodané zuby na hřídelích a kolech a nebo automat s kulatejma zubama a slabou pružinou a nebo všechno najednou...zkus specifikovat...jednička a trojka sou většinou kolíky v kolech a nebo dojebanej automat,když vyskakuje dvojka tak je to vždy okousaná jedna či druhá hřídel převodovky...
 
 
Datum: 26. ledna 2014 12:46
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Čím může být, že mi nevypíná spojka u ČZ 125/453, moto delší dobu stála, tak jsem oddělal víko spojky, lamely byly po odstávce slepené, tak jsem je očistil, i meziplechy, složil a stále mi nevypíná, resp. i při největším utažení seřizovacího šroubu spojky spojka drochu zabírá a maotor chcípne? Je možné, že už jsou tak opotřebované, že už nedokážou vypnout? Nebo kde hledat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16741    
:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Nakonec se mi to podařilo vyřešit, ale už jsem byl fakt zoufalej. Motorka řadila přes zuby, spojka vypínala, ale.. lamely nešly od sebe, protože v jedné byl malý kaz materiálu a tato lamela se při zmáčknuté spojce zasekla o "stěnu" spojkového koše, tudíž se lamely zcela nerozestoupily a způsobovalo to to nevypínání spojky. JAWA_ceZetak: vím, jak spojka funguje, jen jsem tuto závadu nikdy neměl, tak jsem se na to radši taky zeptal, byť to nedávalo logiku.
 
 
Datum: 25. ledna 2014 18:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jardo.. víš jak spojka funguje? čím víc je lamela(lamely) opotřebená tak začíná prokluzovat jinýmy slovy sama stále vypíná.... popiš nám teda znovu tůj problém.... zeptám se tě ale.. když nastartuješ, vymáčkneš spojku a zařadíš rychlost... tak to zařadí přes zuby a motorka hned unáší? (tak to popisuješ) v takovém případě spojka nevypíná ale neznamená to opotřebenou lamelu.... to by dělalo pravý opak.. při opotřebené lamele by ses třeba ani nerozjel
 
 
Datum: 25. ledna 2014 16:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16739    
ps motrku máš v zimě či teple?
 
 
Datum: 25. ledna 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16739    
nemaš od lamel v dražkách spojkových košu ZÁSEKY ktere jsou dane tím že se lameli jakoby vymačkávají do drážek? v tech zakusech zujsavají lameli viset a dela to co píšeš ..neměnil si priužiny ? pokud ano jsou 2 provedení a pro každe jsou jine ti košíčky pod perka
 
 
Datum: 25. ledna 2014 14:11
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      E-mail:      IP: uživatel16733    
Prosím o radu.Jak dostanu ten tesnící kroužek na automat řazení.To se kvuli tomu musí rozlisovat?Mám ho rozebraný vše co šlo a nedokážu si to představit jak ho tam dostanu.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 0:31
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Tak už je vyřešeno,kupodivu se ten kroužek asi trikrát zvětšil a je tam.no jinak to snad chcát nebude,bude tam všechno dělaný.aspoň nachvíli.
 
 
Datum: 27. ledna 2014 0:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16742    
Tak z tohohle sem byl jednou na prášky... Už sem byl hodně nasranej tak sem to podmáz silikonem... Ale ono by se hovno stalo i kdyby to bylo na sucho... Beztak z fichtla věčně chčije řetězovou hřídelí olej,protože je ucpanej odvzdušňovák nahoře v karteru ...
 
 
Datum: 26. ledna 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem starej rozříz a novej normálně přerval přes vršek :-) neprask a ani neudělal nic jinýho :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2014 14:53
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel16293    
čaute, mám na CZ rozetu 75z a přeskakuje mi na ni řetěz, a připadá mi že rozeta ma malé zuby, dala by se ty zuby zvětšit na freze nebo tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no prostě řetězovka totál ko..
 
 
Datum: 21. ledna 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čus, možná bych zkusil udělat napínák na pružinu
 
 
Datum: 20. ledna 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Ahojda. Je výfuk na Jawu Mustang 23 stejnej jako na Jawu Sport 21-ty novější kousky ??, mam možnost si ho vzít z Mustanga. Myslím ten skosenej výfuk né doutník,..na jednadvacítce mám kyvku, plechy, řidítka všechno novejší akorát mám starej doutník (sice je s doutníkem o dost lepší zvuk ale neladí to bez těch lišt na plechu atd..) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jo je stejnej
 
 
Datum: 20. ledna 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: Josef19      IP: uživatel1434    
dobrý den, mám dotaz, jak je hřidel na řetězové kolo u fichtla, tak když to sestavim a utáhnu přes vymezovací kružek, gufero a ložisko tak ložisko se sevře a točí se hrozně ztěška ta hřidelka. Kde je problém. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
neni ten kroužek orezlej že by škubalo to gufero když ne tak to mázni ono si to sedne
 
 
Datum: 19. ledna 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: Josef19      IP: uživatel1434    
to mám, ale já to nedávám jeste dohromady, ten karter mám zvlášť, tam vadít to gufero asi, když ho vandám tak se to točí
 
 
Datum: 19. ledna 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš párový kartery?
 
 
Datum: 19. ledna 2014 12:36
 
 
 
 
Jméno: Josef19      IP: uživatel1434    
ozubení nedře, kvalt tam nemám
 
 
Datum: 19. ledna 2014 10:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nemáš tam kvalt ?
 
 
Datum: 18. ledna 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
jediná věc mě napadá že dře ozubení do karteru když to stáhneš.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: Josef19      IP: uživatel1434    
jo dal
 
 
Datum: 18. ledna 2014 18:45
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Čus, dal jsi mezi ložisko a gufero segrovku?
 
 
Datum: 18. ledna 2014 18:38
 
 
 
 
Jméno: maqrtek      E-mail:      IP: uživatel16706    
Zdarec, na jawce 555 mi nejde nastartovat klasicky přes nakopávačku. Je cejtit že zaberou až poslední 2-3 zuby. Bude jen omletej startovací segment nebo mám hledat příčinu ještě někde jinde. Rád bych měl všechny díly doma než to rozpulim. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pepo - udělej spojku ze špuntů od šampána a pojede jak vítr
 
 
Datum: 20. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16711    
eště používáš puvodní jednolamelou spojku?pokud ano neklouže?
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16711    
segment a rohatku po česku ...když už to pulíš jiank segmenty sesa bude mít co nevidet a na skladě je má bartušek ve voticích napiš mu pošle i na dobírku
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:12
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel16710    
těch segmentů mám doma si pět tak jestli budeš mít zájem ozvi se
 
 
Datum: 18. ledna 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
Ahoj tak jednoznačně je to tím startovacím segmentem. Měl jsem ten samý problém na 21 a teď páka chytá krásně. :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: maqrtek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobry tak jsem si to myslel správně, takže by mělo stačit sehnat novej start segment, což taky nebude tak jednoduchý.
 
 
Datum: 17. ledna 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
 
 
Datum: 17. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: maqrtek      E-mail:      IP: uživatel16706    
co myslíš tim rapkačem v převodovce?
 
 
Datum: 17. ledna 2014 12:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
najskôr je to šratovacím polmesiacom ten rapkač v prevodovke malokedy odíde
 
 
Datum: 17. ledna 2014 11:54
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, prosím poradte mám takový problem nezabírá mi start paka, prostě to jen rachotí přes zuby, tak se vás ptám co s tím může být jedná se o jawu 21,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
ok zatím dík, rozpůlím a uvidím co tomu bylo
 
 
Datum: 16. ledna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš se strhnula taková vracečka na kolečku ve skříni... rozpul a uvidíš
 
 
Datum: 16. ledna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jenom takovej menší dotázek- koupil jsem si tohle ložisko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_6003_c3_retez.html a má určitou vůli do stran. Když si ho dám na prst, tak prostě při pohybu vnějšího pláště tam tu vůli cítím. Jako je menší než u toho, co chci vyměnit, ale nevím nevím, jestli je to normálka. Jako u dalších ložisek kde je výrobce nějakej japonec tam ta vůle není (6202). je to do originál motoru stadion- tak jako ZVL snad odvede svojí práci. Díky za vaše názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
C3 značí větší radiální vůli ložiska, což je směrem ke kuličkám, takže je to v pořádku.
 
 
Datum: 15. ledna 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
to c3 znamená tu vůli
 
 
Datum: 14. ledna 2014 19:12
 
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 9:48:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu