Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: BoJa
IP: uživatel10746
 Čau draci, dodělávám komplet motor na 550 ku, starou lamelu jsem nahradil novou FERODO. Máte někdo zkušenosti s ferodo lamelama - jak se chovají - neprokluzují nebo špatně vypínají? Když jsem ji tam dal, tak se mi donesly zprávy, že to není dobrá volba a lepší je korková klasika ... Dík za reakce ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 21:10
 Ale na převody méně pružnosti ono se to časem projeví co je správné.
Datum: 10. dubna 2014 21:10
Jméno: pepa
IP: uživatel17051
 je daleko tvrdší a vubec neklouže což je pro rozumnej provoz lepší .... ale videl sem krosa na kterem tak kravili se chcípaním na berzde a jizdou se zablokovanym kolem ve smyku teremu se udalo to že než by spojka klouzla totlně se ohoblovali hřídele v úpřevodovce od zubu ale spojka byla v super stavu proste vše šlo do převodovky místo toho aby klouzla.....ale pokut nejsi střelec je docela super žadne šlapaní do bahna při startu
Datum: 10. dubna 2014 19:42
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 jo ferodo sou určitě lepší jak origo taky je mám na fichtloj a na stadionoj maj lepší přilnavost a vyšší životnost
Datum: 10. dubna 2014 16:30
 S Feredo jsem nikdy neměl problém, ani s lamelama a ani brzdovým obložením...
Datum: 09. dubna 2014 7:39
Jméno: James
IP: uživatel16471
 Zdar Draci, nevíte někdo, jaká vůle má být na přeních teleskopech mezi pouzdrama a kluzákama u jawy 250 ? Pouzdra si dělám sám, tak ať vím. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 17:13
 žádná..
Datum: 11. dubna 2014 17:13
 Ahoj,Mám 350 péráka a trápí mě hlučný řazení,zuby to nejsou ale prostě to dělá dost velkej hluk,vždycky to cvakne až mám z toho trochu strach,oleje je tam maximum a spojka seřízená co na to může mít ještě vliv ? díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 8:10
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 obávám se, že to je prostě pérák - a to není žádnej japonec. mám péráka 250 a prostě to řadí s křachtnutím. cvaká samotný řadič, i zuby když jdou do sebe. ALE: ve starých karterech mohou být domečky ložisek vymačkané a nemusí už držet správný směr. konkrétně převodové kolo s nábojem může být trochu šikmo a hlavní hřídel převodovky se v náboji neotáčí zlehka, pak i při vypnuté spojce se hřídel točí právě od kola s nábojem (při jízdě). stalo se mi to a s úplně novou převodovkou jsem najel 2000 km a bylo po ní.
Datum: 10. dubna 2014 8:10
Jméno: Adiz
IP: uživatel16015
 Čus, chtěl jsem se zeptat jestli se již někomu stalo že měl zadní kolo zkřiva. Mám ČZ 175/477 a včera jsem si všiml že mám zadní kolo solidně křivě nasazené. Horní část pláště je přihlá k pravému tlumiči a spodní část k levému. Myslím že to bude těma silenblokama v uložení tlumiče protože je mám celkem popraskané, ale raději se zeptám. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 11:42
Jméno: hh
IP: uživatel17044
 a kolo jde propérovat normálně? kyvka se hejbe? když sundáš oba tlumiče, je kyvka pořád křivá? jestli jsou všechny odpovědi ano, tak máš ohnutou kyvku a silentblok tlumiče s tim moc nenadělá
Datum: 08. dubna 2014 11:42
Jméno: Adiz
IP: uživatel16015
 Měl sem sundanej blatník  ale spíše by mě teda zajímalo jestli se dají někde sehnat ty silen bloky nebo jak to správně nazvat..
Datum: 07. dubna 2014 19:05
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pochybuju že tu někdo má křišťálovou kouli, aby ti řek, co tam máš špatně, ale myslim si, že když se na kolo podíváš zezadu (a třeba si sundáš zástěrku abys na to přádně viděl), tak snad uvidíš co tam je křivý..
Datum: 06. dubna 2014 23:57
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau draci chci se zeptat jestli můžu do stadiona do převodovky nalejt olej co mám do motorky motul 10w40 pro spojku v olejové lazni a ještě jak je dělaná brzda vpředu na tom víku není nic o co by se zaseklo lanko jako u fichtla tam je takovej výstupek ,že se zasekne o to bowden tady ale ne tak nevim jak to příjde dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2014 14:32
 Záleží, co jim na to říká spojka.. Ale třeba u závoďáku to nemůžeš nijak objektivně posoudit.. Tam vesměs ty spojky trpí o dost víc..
Datum: 09. dubna 2014 14:32
 Mno v motorce ten olej taky maže převodovku a spojku, takže bych v tom takový problém neviděl...Vim o pár lidech, co to v mopedech jezdí, a neni s tim problém...
Datum: 09. dubna 2014 13:44
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Do motorky 10W40 ale do 4T ne ? Do převodový skříně na 2T to nepatří!
Datum: 09. dubna 2014 8:07
 A kolikrát za sezonu ho do toho motoru leješ? Když to teda není závoďák?
Datum: 08. dubna 2014 7:29
 pp80 za 140 :o tolik ja ho kupuju za 75  a eště nadávam že by to mohlo bejt levnější
Datum: 07. dubna 2014 19:50
Jméno: Jarin
IP: uživatel17038
 Moje zkušenost, jestli máš 140kč na PP80 kup si ho, vyhneš se problémům. S 10w 40 nic nezkazíš, ale po zahřátí motoru ti bude špatně vypínat spojka.
Datum: 07. dubna 2014 15:19
 Já bych řekl, že to je dost podobný jako borec o pár článků níž, kterej zjevně ukradl otcovi Garden 4T ze sekačky na trávu, nalil to do fichtla a teď se diví, že mu nefunguje spojka.. Hele, vyser se na experimenty, dej tam, co tam patří, moc to nestojí a budeš mít klid..
Datum: 07. dubna 2014 7:44
 Jezdím 10w40 v závoďáku, myslím že je to gut
Datum: 06. dubna 2014 21:52
 Zdar. Do převodovky doporučuju klasický převoďák 80 nebo 90. Tim motorkovym olejem ale asi nic nezkazíš. Jinak opěrka bowdenu je tam řešená uplně stejně jako na fichtlovi. Je možné, že máš ve předu zadní štít - ten opěrku nemá, neboď zadní brzda je ovládána táhlem.
Datum: 06. dubna 2014 17:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 zdar mám problém se spojkou na pio. za studena když nakopnu, spojku normálně zmáčknu a dám 1ku bez problému. ale když pak zahřátej motor chcípnu třeba si odskočím pak chci jet a motor je teplej tak nastartuju zmáčknu spojku dám jedničku v převodovce to zakřupe a fichtl má tendenci táhnou do předu a přitom páčku mám nastavenou tak že když jí zmáčknu jen milimetr tak už nakopávačka prokluzuje. Spojka je celá nová a i lanko ale je dost ohlá ta dlouhá tyčinka může to být tím?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 7:33
 A co máš napsaný v příručce?
Datum: 07. dubna 2014 7:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Garden 4T  mám dát novej?
Datum: 06. dubna 2014 16:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17032
 bud moc řídkej nebo hustej olej co tam mas?
Datum: 06. dubna 2014 15:45
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spoj_tycka_kratsi_2_5cm_tvrda.html tahle tyčka je tvrdá jako ta dlouhá, nebo je to bláto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:34
 nezapomeń na kuličku mezině!
Datum: 02. dubna 2014 20:34
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 tvrdá
Datum: 01. dubna 2014 17:46
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau lidi potřebuju poradit s řazením rukojetí u stadiona chci to složit ale nejspíš mi něco chybí jak se přidělá lanko do šneku tak pak se to lanko musí o něco zastavit nebo zaseknout aby se to asi uplně nevytočilo ale nevím o co mám rukojet,páčku,šnek,lanko ,zátku a jediný co nemám je ta objímka jak tam sou vyražená čísla kvůli řazení ale kamarád říkal ,že tam stačí dát obyčejnou objímku jen aby rukojet nejezdila po řidítku
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 15:05
 jezdec do kterého zahákneš lanko máš? ... ten systém potahování laka je stejný jako krutiruk na plynovou rukojeť ... doraz to nemá žádný.. doraz je určený chodem vydličky do které na motoru zaháhneš lanko.. je docela umění to lanko vyštelovat aby to řadilo přesně... jinak máš doufám na bowdenu i takový ten mezikus na doštelování délky bowdenu
Datum: 30. března 2014 15:05
 Rád bych poradil, ale bohužel uplně nechápu, na co se vlastně ptáš. Ptáš se, o co se opře bowden? Nebo tomu stále nerozumím?
Datum: 30. března 2014 14:08
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mam jawu 20 povoloval se mi koš tak sem to rozdelal přitáhl a podložku pořádne zahnul. nastartoval sem to bez víka a koš je zas povolený co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:08
Jméno: standa
IP: uživatel17012
 A dáváš tu matici šestihranem dolu??? Vim o expertech co tam tu matici dávali kulatym dolu a furt se divili...
Datum: 31. března 2014 7:08
Jméno: pepa
IP: uživatel17008
 jedině viz dole ešte sem videl če borec varil kolíky k taliři a když to začištoval ubrousil i tu plochu trubičku co se opíra o ložisko ....
Datum: 30. března 2014 15:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 sjetý závit tam nemáš?
Datum: 30. března 2014 13:01
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 mám tam tu ohíbací pořádne sem ju ohnul ze třech stran a koš sa povoluje uz nevím co s tím
Datum: 30. března 2014 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel17007
 ti tam mas perovku vit? jinak tam patří origo ohejbací plechova s 2 dírama nasadíš ji za hřídel a za kolík od pruřiny dotahbes matku a ruh podložky ohneš podbně jak u sekundarka...virob si ji a nemuže se ti to povolovat ani omilem
Datum: 30. března 2014 11:50
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec mam jawu 20 jak mám dat lamele na koš z kazde strany jsou jinak tluste
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 11:37
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 dik
Datum: 30. března 2014 11:37
 Zdar. Zubama k sobě.
Datum: 30. března 2014 10:18
Jméno: Karel
IP: uživatel16870
 Zdar draci jake je nejlepsi ozubene retezove kolecko na ČZ 125/476 nejaky zlaty stred? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 19:42
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Originálně má 175/180 16 zubů a 125 tky mají 14 z.
Datum: 30. března 2014 19:42
Jméno: Karel
IP: uživatel16870
 Jaky je origo kolečko?
Datum: 30. března 2014 12:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17007
 14 15 zubu ..trošku do tahu zetka rada točí a origo převod se mi zda moc nebere ,,navi 125 přez jezdí stejne nerada ....175 jede kilo jestli mi das za pravdu..anebo se vydej na burzu a laboruj s převody protože nove dily jsou dražší a je třeba zkoušet jezdil sem i 13 zubu a parada ta mašina to bere jen to chce mít rychlostní stroúp
Datum: 30. března 2014 11:55
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Čau, prosím o radu, jaký čelisti na BAB 210 těžký/lehký ? podle čeho mam vybirat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2014 21:03
Jméno: k
IP: uživatel14122
 všechno má své,záleží kdy mají zařadit,i tvoje váha má na to vliv,velikost rozety........já mám metrák a jezdím s lechkýma a OK
Datum: 27. března 2014 21:03
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel16929
 Zdravím lidi, mám takový jeden "téměř blbý" dotaz. Kde je možné originálně zaháknout pružinu stojanu? Nemyslím na stojanu ale na kostře fechtla, samozřejmě tak aby se moc nenatahovala při použití stojanu ale taky aby mi pak stojan nedřel o zem... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 15:20
 Ano, tot o mi příjde jako naprosto originální nápad.. Leč tak trošku nepoužitelný například u 550, 555, 23.....
Datum: 28. března 2014 15:20
 já jsem vzal asi 25cm dlouhou pruzinu a přichytil jsem jí za ten silnej "drát" co jde pod nádrží... funguje perfektně
Datum: 28. března 2014 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel16996
 Myslím že v katalogu ND by to mělo bejt
Datum: 27. března 2014 17:01
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel16929
 Tak trochu tuším, ale byla by i nějaká fotka? Přece jen by to bylo názornější, ale jinak díky!
Datum: 27. března 2014 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel16996
 J20/21/23 starší verze na ten trojúhelník v motoru,,,mladé verze mají na stojanu ještě do boku čep s drážkou těsně vedle šroubu co drží stojan a tam se chytí pružina a druhý konec se zahákne do packy o kterou se opírá stojan aby nebouchal do vejfuku - je tam malá dirka na straně blíž ke stojanu - je docela mazec tam tu pružinu natahnout a tak se většinou i na tomto mladším provedení používala pružina do středu karterů jako u staré verze.
Datum: 27. března 2014 14:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mezi karterama na šroubu co drží kříž stupaček bys měl mít takovej plechovej záchyt pružiny... často se na to zapomíná a protože je ten držák kvuli tomu plechu vyfrézovanej, tak kdržáky praskaj...
Datum: 26. března 2014 15:39
Jméno: Libor
IP: uživatel14719
 Zdravim mám problém s babetou 210 Nechce se přeřadit na dvojku jen to klouže. Při rozděláni jsem zistil, že je to suchy, neni nic zamaštěny ani jinak špinavy. Čelisti jsou jak novy, ale všimnul jsem si ,že má buben na vnitřni straně třecí plochy malou trhlinku ,která neni skoro vidět. Takže to by měl byt hlavni problém proč to nepřeřadi na dvojku? Při zahřáti třenim se asi trhlina zvětši a neudrži to rozevřeny čelisti jedná se o tenhle díl http://www.fichtlkramek.cz/nahled/buben_uplny_1.html takže pokud má někdo podobný problém který není způsobený mastnotou tak ať mi to potvrdí nebo vyvrátí. Děkuji a přeji mnoho km bez poruch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:36
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Slovenská 210ka(kterou jsem utrpěl jako odměnu za opravu) mě takhle "sr...a" rok a půl až jsem motor poslal na Aukro a nabastlil tam "fíka".Od té chvíle
mám pokoj a jezdím si jen se starostí aby tam byl benál.Není problém 130km výlet. Aaron.
Datum: 30. března 2014 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel17003
 Já nevim co je ta babeta za klump,to je denně 2 dotazy že kloužou spojky a furt se tam něco sere... Měl jsem hodně starý Ciao,vypelešenej stav všeho,v motoru vše v hajzlu,vylágrovaný vše,na pístu slupky z kroužků,komprese žádná,spojkovej buben šmajdal a hejbal se i axiálně a byl vyrezlej,pakny byly zohybaný,takřka bez obložení - pokud to tak lze nazvat .... a jedna pakna sjetá na plech vykrajovala krásnou drážku... Vzhledem k absenci cvrčka a šlapek se to roztlačovalo - pokud byl v nádrži benzin tak to na dvě otočení zadního kola chytalo ... V tomto vypelešenym stavu to neustále jelo cca 50-55km/h a bralo jednu nádrž na půl roku... Mělo to jedinou chybu,v prudkym kopci se to zastavilo,spojky hořely,buben vařicí,motor se držel v záběru a stálo to na místě... Ale to se vesměs stávalo jen ve dvou lidech,když se jelo kalit ... Tak proč se vám ty československý babety furt tak serou? To je furt řadí klouže,neřadí,nestartuje,nejede klouže... Moje jediná investice do Ciao byla nová duše do zadního kola ....
Datum: 29. března 2014 8:11
 Sakra, a já si vůl vždycky myslel, že tady v tom bubnu jsou pakny startovací a rozběhový... Řadící čelisti jsem hledal v tom druhým bubnu a měl za to, že se většinou zaserou olejem proto, že je v hajzlu gufero nebo o-kroužek... Ach jo...
Datum: 28. března 2014 14:58
Jméno: Jarda
IP: uživatel16993
 zdar draci jake je nejlepsi ozubene retezove kolecko na ČZ 125/476 nejaky zlaty stred? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2014 9:06
Jméno: Bublifuk
IP: uživatel15490
 zdar badno ještě nikdy sem neskladal motor jako pulky karteru k sobě nezante někdo nějaky podrobny plan co a jk paři chci si to udělat sam jinak se to nenaučím děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 20:01
Datum: 25. března 2014 20:01
 mrkni na YT, je tam myslim docela dobrej návod. nebo to zkus podle obrázků v příručce
Datum: 25. března 2014 16:41
 Zdravím, mám problém se spojkou. Jsou tam nové Ferodo lamely, správně nasazené zubama k sobě, patřičně vypilovaná díry, chodí hladce. Startovací páka nejde zmáčknout ať se točí se šroubkem jak chce, jen poslední otáčku před tím, než dojde šroubek na doraz, už klouže. Správně nefunguje nikdy. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 18:08
 Hmm, a klika se točí?
Datum: 28. března 2014 18:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a jak moc ti kouká tyčka z ,,motoru'' měla by koukat asi tak 1 - 1,5 cm
Datum: 25. března 2014 22:45
 Klička tam je. Ale je pravda, že na krátký šroubek už jsem byl upzorněn, ale když už poslední otáčku klouže, tak by měl asi stačit.
Datum: 24. března 2014 18:23
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 špatně seřizuješ,nebo máš krátký šroubek musí to fungovat,máš kuličku mezi tyčkama?
Datum: 24. března 2014 18:21
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Čus lidi, skládám motor poprvé a mám porblém s řadícím automatem, nechce pasovat do motoru, dole je asi 6 zubů a ten "klínek" je zaseklej na tom posledním a nemůžu ho prostě dostat výš, aby do motu pasoval, nevíte někdo co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2014 22:47
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 a když se aretační páska "nějak obrousí" aby to sedělo do karteru, bude to fungovat?
Datum: 21. května 2014 22:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 podle mě máš automat z 05 nebo starší a ten má širokou aretační západku
Datum: 25. března 2014 8:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ne není , ale řadič můžeš mít z jinýho typu co to máš za motor?
Datum: 23. března 2014 21:37
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 je možný aby to bylo nějak blbě poohýbaný?
Datum: 23. března 2014 18:35
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 kolík na vidličce pasuje do díry v kulise zařízení ale ten automat v tom motoru leží nějak nakřivo nesedí do bloku motoru, nechápu to
Datum: 23. března 2014 18:25
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 a když ten ,,klínek,, odtáhneš kleštěma tak to jde? ta pružina je celkem dost silná.. a to kde je těch šest zubů se musí hejbat. ty zuby sou polohy kvaltů a neutrálů. a pasovat do motoru musí ať je v jakýloviv poloze, jentomu přizpůsobíš při skládání kolečka s vidličkou na tyčce.
Datum: 23. března 2014 18:09
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Zdar lidi, skládám motor, (dělám to poprvé) a mám problém s jednou součástkou, zaboha nemohu zjistit kam ta mrcha patří, je to kroužek (prstýnek) o průměru asi 24 mm a o výšce 12 mm, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 15:03
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Ano, podle fotek na netu je to ono, díky moc
Datum: 23. března 2014 15:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fichtl? co třeba rozpěrka pod sekundární kolečko? to by možná rozměrově mohlo odpovídat...
Datum: 23. března 2014 14:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 Chtěl by se zepta jak se ma napruzit startovaci segment u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 11:42
 Ale při skládaní bloku jako k sobě musíš páku přidržet ve se šlápnutém stavu aspoň do půlky.
Datum: 03. dubna 2014 11:42
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a ví se i u kterejch typů motorů?
Datum: 23. března 2014 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo jo má pravdu ten kluk
Datum: 23. března 2014 21:40
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 u některejch typů motorů to jde napružit i po složení povytažením start páky.. to koukáte co?
Datum: 23. března 2014 13:14
 Já si myslím, že se ptáš na to jestli se dá napružit startovací páka bez toho aniž bys musel půlit motor. Tak to nikoli  Az rozpůlíš motor tak napružíš páku a pak složíš. Jinak se na pružinu nedostaneš.
Datum: 23. března 2014 13:01
 Co se třeba mrknout do příručky, na netu je jich mraky..
Datum: 23. března 2014 12:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 A jak ptesne se to provadi
Datum: 23. března 2014 11:37
 o jednu otáčku ve směru sešlapování
Datum: 22. března 2014 21:04
|



|