slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: koste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mam tu 2 problémy. První je rychlovka, protože se nemůžu dostat k bábě, tak kolik má řetězový kolečko u motoru B207 zubů v sérii? A druhej problém: Všude se píše, že sou rozety z B210 kompatibilní na B207, dírama na šrouby sou, ovšem nevejde se mi to do kyvky a je problém s lankem brzdy. Dělali se nějaký úpravy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: koste ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No když sem skusil nasadit rozetu na B210, tak páka brzdy byla utopená. De o to, že se snažim bábu vyladit pro mojí váhu.
 
 
Datum: 15. ledna 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
babeta 207 má 12ti zubý kolečko u motoru, rozety jdou normálně přendat ale nezkoušel jsem to
 
 
Datum: 15. ledna 2014 0:19
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
Zdar, potřeboval bych něco ověřit. Mám Jawu 634-02-07 a řeším spojku. Na trhu je k dostání lamela s korky nebo lamela ferodo. Předpokládám že ferodo bude lepší v přenosu síly ale zase mě znepokojuje zjištění mého kamaráda který měnil spojku na svém fichtlu a použil tu ferodo. Po čase používání totiž částěčky materiálu (který nahradil korek) utvořil s olejem jakousi brusnou pastu a začalo to dělat neplechu. Rád bych znal zkušenosti a názory i dalších lidí. Zda něco podobného pozorovali a k jakému došli závěru. Můj motor má najeto pouze 20000 a nechci zbytečně snižovat jeho životnost nebo přiložit do kamen další potenciální problém. Zkrátka jaká je lepší varianta lamel? Děkuji za odpovědi a přeji mnoho km zábavy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16702    
U toho fichtla to bylo něco jinýho. Tam buďto byl na spojce takovej vakl,že to dřelo do víka a nebo to byla jedna z prvních replikových lamel,který byly z měkkýho matroše a tak po roce se zuby vytahaly a vydrolily...nic víc bych v tom nehledal ... S velkou Jawou to nemá naprosto žádnou souvislost... Ať se daří .
 
 
Datum: 14. ledna 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesrovnávejme pořád fichtlácký lamely s normálníma ferodo lamelama na velký mašiny. Tam se v podstatě žádné problémy nevyskytují. Nevidim důvod, proč by to mělo být složitější na naštelování a ani proč by se mělo jezdit nějak opatrněji než s korkovou lamelou. Poškození motorku nehrozí. Do větších motorek dávam jedině ferodo, takže za sebe říkám, že v provozu jsem odzkoušel obojí a ferodo jasně vede.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16697    
ferodo spojka se musí dobře seřídit a jezdit s ní s citem je prostě tvrdší ,,,má to i výhody v životnosti ale když se na fb mrkneš na odkaz na fichtl cup a uvidíš ti zavady co to dělá když se s tim prasí tak vidiš že ten motor trha želzo :-) jestli si nejsi jistej a nejsi jistej že to vyšteluješ radej dej korek....ten prostě stačí taky a nepřenaší takove sily do koše a převodovky... byt třeba tolik nevydrží
 
 
Datum: 13. ledna 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ferodo lamely mam v Čezetách, jsou dost podobné těm v 634. Neni s tim žádný problém, do novějších Jaw a ČZ se to montovalo už z fabriky. Nic nežádoucího jsem nepozoroval, vlastnosti lepší jak korkové lamely.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
zdar...nevíte o někom kdo by byl schopnej kvalitně vyrobit rychlou převodovku do pio ? dík moc za každou radu a kontakt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
a cena ? cca ?
 
 
Datum: 08. února 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
U tohoto pána by měly ležet nějaké 17/21 materiál 16420 s prodlouženým drážkováním,proti vypadávání dvojky(nemá neutrál mezi 2 a 3)Já to jedu a v pohodě.Nechal jsem si to tam dělat. Jan Závadský Kovoobrábění-ozubení Nezamyslova 164 Nezamyslice 79826 tel.604705939
 
 
Datum: 14. ledna 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Záleží na motoru, ale na závody je většinou lepší 18/20 ale přesně záleží v jakém rozmezí otáček pracuje tvůj motor, pokud máš spektrum použitelných otáček dostatečně široké, můžeš dát samozřejmě 17/21
 
 
Datum: 14. ledna 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevim, jaky mas upravy, kolik tocis, jaky mas prubeh a jake jezdis zavody. Ta 18/20 je pro motoru, co jedou jen v uzkym pasmu otacek. 1-ka je hoodne dlouha.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9887    
a kterou spíš doporučuješ ?...potřeboval bych spíš taky do speciála na závody a přemejšlel jsem o tý 17/21
 
 
Datum: 13. ledna 2014 13:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/683576-rychla-prevodovka.html Mám od něj 18/20 do speciála i 17/21 do cesťáka a super práce...
 
 
Datum: 12. ledna 2014 23:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar poraďte ktorý reťaz je lepší favorit > http://www.motoren.sk/shop/detail/992/42 alebo tento http://www.motoren.sk/shop/detail/4108/42 tento je nejaký MCN japonský, lebo posledný čas na Favorit reťaze čítam len samé zlé veci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
vďaka za info
 
 
Datum: 12. ledna 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel15889    
Ja mám tento MCN a som spokojný,
 
 
Datum: 12. ledna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO mohl by jsi mi prosím napsat rozměry tyhle pružiny http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_jawa_9022.html předem dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: lgkp      IP: uživatel13407    
nazdar mam dotaz ja wě 250 panelce mi pořád vyskakuje 3 kvalt,vyměnil sem celý vnitřek z druhého motoru i řadící automat zaměnoval sem mezi 2 motorama kartry ae pořád jen 3 vyskakuje,nevím právě jestli se tam mají dávat podložky pod hřídele odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: Travis      IP: uživatel16294    
tu máš můj e-mail Barumm200@centrum.cz napiš my tam
 
 
Datum: 14. ledna 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: lgkp      IP: uživatel13407    
na kterou stranu se dávají podložky
 
 
Datum: 13. ledna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: Travis      IP: uživatel16294    
But máš ohlé hřídele nebo vidličky.Ano pod hřídele patří tyto vymezovací podložky.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel10034    
Čau, zajímalo by mě co to je za materiál? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_special_37z.html nějakej gumokorek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
zetore tak jak to je,,,,?????
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To by mě zajímalo, kde to zetor sháněl a co to bylo zač. Já si je nechal dělat od Waltera a cena byla +- stejná.
 
 
Datum: 11. ledna 2014 10:15
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle lamely sou dobrý ale když si je budeš dávat na pionýra tak do nich musíš rozbrusskou vyřezat drážky jako sou u korkových ale tady na ficht krámku je maj moc předražený já kupoval dvě za 246Kč
 
 
Datum: 11. ledna 2014 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to tvrde neni,
 
 
Datum: 10. ledna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám identické lamely a jsou z gumokorku. Seso, jseš si jistý, že je to opravdu ferodo? Stačí do toho týpnout nehtem, ferodo je tvrdý. Gumokorek je celkem měkký, ale drží a "přenese" větší krout. moment než ferodo.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceskej,,, je to ferodoo
 
 
Datum: 10. ledna 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zaptat jaké je obecně lepší spojka, tří-pružinová nebo pěti-pružinová? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: fudži      IP: uživatel11667    
Čim víc pružin tim víc adibas!
 
 
Datum: 06. ledna 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se bavíme o fichtlech, tak ta novější je lepší...
 
 
Datum: 05. ledna 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
zdravím, mam dotáz jak je levá strana motoru u mustanga, tak pod víkem dynama je díra která vede do převodovky a je v ní o-krožek, k čemu je? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nejen řetěz, ale často i samotný magneto..
 
 
Datum: 03. ledna 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Taky to pěkně maže řetěz :-D
 
 
Datum: 03. ledna 2014 13:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tak tak
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: Berdys      IP: uživatel16156    
Tou dírou by měl jit olej do víka a mazat ložisko , ktery je ve víku za simeringem
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16652    
je to mazání ložisek ve víku .... jde tam tudy olej z převodovky ale často to chcije že po par km maš oleje v motoru polovic ...za mě dát nove gufero do víka a skusit.....zda to funguje......
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
když sem motor koupil tak byla zalepena silikonem, jakej to mělo význam?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:22
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
hned nahoře nad dírou pro utažení vika
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýr má magneto a né dynamo.. a ta díra je na odvzdušnění převodovky
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu není dynamo. Jinak v kterých místech myslíš?
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
sorry pravá strana...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:01
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi! Potreboval by som od vás poradiť. Mám Jawu 250/559 a nejde mi stiahnuť primárne kolečko z kluky. Pohlo sa asi 2mm a ďalej nič. Skúšal som to s troj ramenným sťahovákom. http://jawa5020.rajce.idnes.cz/Jawa_250_559-05/#20140101_124431.jpg Ďakujem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Není třeba nahřívat, upevni tam stahovák, tak aby bylo možné kolečko stáhnout, nic se ti neopírá kde nemá, zatahni ho co nejvíce a buchni po něm kladivem, ale samosebou s mírou, aby klikovka zůstala nepoškozená :-) Ale tam staří aby se pohlo o pár desetinek a z kuželu spadne, když bude posunuté o 2mm, už je dávno ven z kuželu, radši to ještě jednou prohlídni..
 
 
Datum: 03. ledna 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16648    
je blbost aby spohlo o 2 mm a nic je akuželu př každem uvolně ní hned uledtí za mě napružit stahovákem a ohřat horkovzduškou či nějakým hořákem a musí dolu mlatit neradno rozcentruješ si kliku ale teplo by to mělo snat velke
 
 
Datum: 02. ledna 2014 17:17
 
 
 
 
Jméno: Berdys      E-mail:      IP: uživatel16156    
jawa ceZetak , když čtu tvoje přispěvky ,tak akorat každeho napadaš jaky je odborník , ale sam nic neporadíš . HOLD jsou poznat odborníci z ČSAD .S pozdravem Berdys
 
 
Datum: 02. ledna 2014 13:41
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel16647    
na jedné fotce se opírá šroub stahováku o kolečko
 
 
Datum: 02. ledna 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky by neuškodilo to nahřát cca na 100C
 
 
Datum: 01. ledna 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš stahovák zašponovat a prásknout po něm kladivem
 
 
Datum: 01. ledna 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč jsi přestal s tím stahovákem ?
 
 
Datum: 01. ledna 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
UTAZENI MATICE PRIMARNIHO KOLEČKA -dneska jsem oddělal levý dekl a povolil matici .a i když pod tu matici nedám tu podložku tak to tolik neutáhnu jako zde http://pajkals.rajce.idnes.cz/Opravy_Jawa_50/#S6301515.jpg a není to tím že mám jinou matici ??? tuhle http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava/#20131231_170055.jpg koknete na další 2 fotky.dík BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě bedy kolikrát to sem budeš dávat? už jsi jednou zadával stejný dotaz a bylo ti odpovězeno
 
 
Datum: 02. ledna 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fajne děkuji . nechápal jsem že to mam špatně utáhlí. ale je tam vyšší matice
 
 
Datum: 01. ledna 2014 22:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a co máš teda za problém? máš primár a ozubení lamel v zákrytu? jestli jo, tak nevim co řešíš.... podle mě máš jenom jinou matici, která je vyšší než originální... pokud má stejný stoupání jako závit na čepu kliky (což předpokládám že jo, když si jí tam natočil) tak je to viceméně jedno... odmaštění obou dosedacích ploch kuželu předpokládám, že je samozřejmost...
 
 
Datum: 01. ledna 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal jsem tam tu podložku dal jsem tam matici správně a stejně jsem to neutáhl stejně jako Pajkals . prostě uvidim. když jsem to kolečka nasazoval tak jsem ho nejdřív nahřál.no uvidim
 
 
Datum: 01. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jak uvádí pepa......není k tomu co dodat,základy techniky
 
 
Datum: 01. ledna 2014 12:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16642    
ps na te fotce motru se spojkou je ta matice obracene má jít vybraním k víku je to proto aby o víko nedřela,,,6 hranou plochou patří k podložce.....
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16642    
omladino co řešíš pod každou matici patří podložka pajka jí tam má je to videt i na te fotce a už jednou sem ti napsal že tam být musí jinak se ti matice opře o kuželovou čast a kolečko ti prokluzne a mašina nepojede jak tě to prosimtě napadlo v učebnici z technologie je jasně napsano pod každý šroub patří podložka pod matici podložka a dokonce i pojistná podložka...si to pamatuj a.....další faktor u kuželových součastí co se zas opakuju je čistota jak čepu tak díry v kolečku jakýkoliv svinec braní přenosu tření a si za v haji tj čep otřit hadrem v benzínu a kolečko v něm rovnou umít::_:
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
čau draci neska jsem se jel projet na mustangovi a to jelo normálně ale měl jsem trochu víc volný řetěz no a pak jsem to hasil po louce dvojkou a že zatočím tak jsem zpomalil dal za jedna a zatočil jenže mi fichtl udělalt tzv. drift na mokré trávě řetěz spadnul a zasekl se myslíte že se na kolečku s nábojem ulomil kousek zubu jak to tu nedávno někdo dpsal a i s tím obrázkem na rajce tak jsem to dotáhl domů zpravit řetěz jsem z toho doloval tak 5 min než se to povedlo napl jsem řetěz a zjistil že něco jakoby u sekundárního kolečka cvakalo dělalo to jen přes neutrál když jsem za vyplého motoru zmáčkl spojku tak šla lehko moc lehko tak jsem to musel přitáhnou ale když jsem tu spojku zmáčkl a dal jedničku a tlačil tak to cvakalo silněji když jsem to zkusil projet tak to podle rychlosti to cvakání zrychlovalo a cítil jsem ve stupačkách jako kdyby něco o něco břinkalo nebo takový brnění atd. taky jsem zkusil po napnuti řetězu se zmáčklou spojkou a zařazenou jednickou tlacit dozadu kolo se zaseklo a prostě jsem stim nehnul ani při nastartovaném motoru myslíte že se mi stalo jak tomu co sem psal že se mu u kolečka s nábojem ulomila půlka zubu a že to vždycky cvakne jako hodiny?? mylíte že je to něco jako tohle??? (BEDYHO problém) - http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava/#P1040876.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 1:19
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
prikladam se k bedymu a medovi uz sem to parkrat videl
 
 
Datum: 01. ledna 2014 1:19
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Jo na 99% to je stejný jako Bedyho problém :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
ne ne přepážka je celá ten řetěz nepadal jen co sem s tim hodil drifta a mám to že 60z. na 13z. ach jo zrovna jsem ten motor složil a dokončil go motoru a budu ho musez zase znova rozebrat :-(
 
 
Datum: 31. prosince 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni pod dekl a uvidíš . kdyžtak rozebereš motor.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Spíš bych řekl, že jak ti spadnul řetěz, tak ti rozbil přepážku v karteru u zapalování (dost často se to stává). Nyní máš tu přepážku nalomenou a opírá se o řetěz, proto to cvakání a když zkusíš pionýra tlačit pozpátku, tak se ti řetěz o tu přepážku zasekne a tím pádem nejde točit s kolem... :-) . Takže sundej pravej dekl a uvidíš jestli je tam vše v pořádku nebo jestli je to tou přepážkou ;-)
 
 
Datum: 31. prosince 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
může bejt... jestli se točí rozeta a sekundáro, tak nezbývá než, že bude problém v převodovce. spíš mě překvapuje, že víš o volném řetězu a bylo ti zatěžko ho napnout.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14412    
čau, je nějaký jednoduchý způsob sundání ložiska z čepu kliky, když mi po rozpůlení vyjelo z kartru a zůstalo na klice? Nějaký jednoduchý a "neprasácký" fígl? stahovák se mi tam nedostane. Mě zrovna nic nenapadá, jak to stáhnout. Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 22:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14412    
Díky za rady, asi to udělám pomocí toho, že na něj něco přivařím. Kliku repasovat nebudu a tak jí nechci nějakým mým zásahem zohýbat, kdybych byl s těmi majzlíky a kladivy nešikovný.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 22:55
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
mezi lozisko a klikovku dat majzlik a kladivem vybuchat mosi to jit lehko.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jednou jsem to dělal tak, že jsem na něho navařil packy na který jsem dal stahovák, takže něco jako ta podložka.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pak je ještě jeden prasáckej způsob :-D vemeš si velký kladivo a to ložisko rozlomíš :-D ale vem si brejle
 
 
Datum: 31. prosince 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to dělám prasácky trochu ale občas to jde, prostě tam bouchám šroubováky od nejmenšího po největší než to ložisko seskočí :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Počítam, že to ložisko budeš měnit za nové. V tom případě vemu velkou silnou podložku, která má vnější průměr větší než je vnější průměr ložiska, tu k ložisku přivařim a za tu podložku to ložisko stáhnu. Pokud bys to ložisko chtěl zachovat, tak jsou na to spešl stahováky, např tento: http://www.uni-max.cz/mini-stahovak/d/
 
 
Datum: 31. prosince 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: lukas1997 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám hloupej dotaz, skládám poprvé motor a u řadícího aoutomatu se mi hejbalo takovýto hejblo na který se pověsí řadící páka, souvisí to nějak s tím půlením, tzn po složení se bude znova hejbat? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 11:43
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Čau, dobře se vyjadřuješ :-D "takovýto hejblo" To hejblo je přišroubovaný k oběma karterům když je motor složenej. Ještě než poloviny budeš k sobě skládat, dej si pozor aby jsi měl automat zasunutej v drážce v karteru a aby jsi měl řadící vidličku správně v převodových kolečkách a její vodící tyčku v karteru.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 11:43
 
 
 
 
Jméno: Palouko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, dáváte všude do převodovky ložiska s označením C3 nebo jenom na kliku. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16611    
Tuhle jsem narazil někde na netu na ložiska na skůtrech a tam byly dokonce C4 na kliku.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Proto jsem tam taky psal pro zajimavost... Podle dil. prirucky k fekalovi jsou na prevodovce C3 loziska. Na velkych jawach jsou "obycejna". Fekalni prevodovka je vic zatezovana (at uz tepelne...).
 
 
Datum: 31. prosince 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak přesně to myslím :-) snažil jsem se to napsat bez čísel a netvrdím že je to špatné nebo správné, jen mi přišlo že původní bakounovo tvrzení jakoby znehodnocuje nákup ložisek c3 tim, že tvrdí, že ložisko A může mít větší vůli než ložisko C3. Proto jsem se snažil vysvětlit že ikdyž se jejich toleranční pole překrývají pár hodnotami, tak to jsou v průměru pořád jiná ložiska
 
 
Datum: 30. prosince 2013 13:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kraken: Tak jak bych to vysvětlil..."normální" ložisko má zaručenou radiální vůli například v rozsahu 3 až 18 mikrometrů. Ložisko C3 má zaručenou vůli 11 až 25 mikrometrů. Je zřejmé, že toleranční pole těch ložisek se částečně překrývají. Nevim co myslíš tim pojmem "kvalitní ložisko". Pokud je radiální vůle v mnou uvedeném rozsahu, tak je ložisko kvalitní. A je jedno jestli má 3 nebo 18 mikrometrů vůli. Prostě výrobce ti zaručuje, že kterékoliv tebou zakoupené ložisko standartní řady má vůli v tomto rozsahu a tudíž takové ložisko je zcela v pořádku a vyskytuje se. Tim pádem je možné, že kvalitní, nezmetkové ložisko standartní řady bude mít větší vůli než kvalitní, nezmetkové ložisko řady C3. To je ale naprosto v pořádku a logické. Takže ano, pokud bych šel do krámu a vzal si 100ks od jedné řady a 100ks od druhé řady, tak je možné, že najdu několik ložisek C3 "přesnějších" než několik standartních ložisek...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslel jsem to tak že je nějaká norma, a pokud bakoun tvrdí že se volnosti těchto ložisek překrejvaj, tak určitě né tim způsobem že by ložisko normy C mohlo bejt stejně přesný jako kvalitní ložisko normy A
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16628    
Dávam C3 všude pro jistotu. Na původnim starym motoru jsem měl na převodovce bez vůle a zdálo se mi,že se po delší době ten motor začal "utahovat" ... Ale tam byla vmax 90+ ... Pak sem do dalších motorů dal C3 (i do rozety) a bylo to už dobrý... Trojka jak je blbě vymezená tak bude vyskakovat vždy...a nebo muže mít ložisko už volnější domek... to je bolest fichtlů... To určitě měli soudruzi vymyslet líp...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dwein: Když já tomu nerozumim...umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
tý jo... hotová pytágorova věta :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kraken: Tak to snad už napsal Bakoun, nebo si to myslel jinak? Já tomu teď asi nerozumim...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je hezké, ale prolíná se to jen tímhle směrem, takže á může být v krajním případě volnější než cé, ale vždy na straně cé, nikdy nebude céčko přesnější tím způsobem že bude přesný na knop jako áčko v druhym extrému ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jen pro zajímavost se juknětě na tolerance ložisek. Rad. vůle A a C ložisek se prolíná... Takže se může stát, že "áčko" bude volnější než "céčko" .)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berdys ty jsi odborník se vším všudy koukám :-D ... předstihem počínaj tak i pres ložiska :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Berdys: A já zase opravoval dva motory, kde C3 nebyla a ložiska se kousla a protočila se v karteru...Kdybys měl někdy v ruce starý vyhrkaný ložisko a nový C3 ložisko, tak bys zhruba věděl o co gou...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Nikdy sem je nikam nedaval , to nemusite dělat GO a nechte tam stary hrkavy ložiska. Protože smes kterou motor nasava je studena a ty ložiska chladí.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávám je na kliku a ke spojce, pod sekundár není třeba. Jak píše shrek.. navíc tam to dostává takový kapky že je úplně jedno co tam dáš. Ideální by bylo použít úplně jinou konstrukci..
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden starý pan "opravář" mi vysvětloval že na kliku se mají dávat Ačková ložiska protože jsou přesnější :-D .... nechtěl bych od něho motor :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití C3 v převodovce mi na závodním motoru vyskalovala trojka...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já je dal všude, jestli je to nutný nevím, ale rozhodně to má pozitivní placebo efekt ;-) :-D jestli ty peníze využiješ líp na jiný části motorky tak stačej určitě jen na kliku, teda tam musej bejt.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Myslím, že katalog dílů mluví jasně...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 15:53
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, dnes jsem rozpůlil babettu 210, mám vytahlou hřídel předlohy /volnoběžku/ jak poznám, že je špatná na 100%? Za jízdy mně babetta skoro vůbec nedávala jedničku, jindy se zase nechtěla rozjet z místa, ale po zahýbání zadním kolem se zase začla rozjíždět, zařadila 2, ale nepodřadila zase na 1, 1 se vrátila až když jsem vypl motor.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběžka funguje tak, že jedním směrem se točí, opačným ne.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Seso budou ještě těsnění pod boční víko (víko spojky) na Pionýra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
kdyby jsem si chtěl koupit sadu tak to udělám, nechápu proč tady neustále někdo odpovídá má něco jiného než bylo v dotazu, to těsnění dřív má krámku bylo teď už tam není proto se ptám jestli ještě bude nebo si ho mám koupit jinde
 
 
Datum: 29. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si komplet http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_teseni_pionyr.html jináč myslim že sesa to prodáva zválšt jenom to není na fichtlkrámku
 
 
Datum: 28. prosince 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak moc se utahuje matice primárního kolečka ...motor je složenej ale furt si rikam ze sem to malo utahl viz foto http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava/#2013-12-2614.13.33.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kdyžtak zařadit 3 a sekundární kolečko zašprajcovat kouskem dřeva , potom to v pohodě utáhneš .Hlavně s citem.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 0:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak, konus odmastit, zkontrolovat matici jestli má OK závit (mohli jsi ho poničit při stahování kolečka), dát pérovku a normálně dotáhnout... ta matice má snahu se sama dotahovat při jízdě
 
 
Datum: 28. prosince 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně,zarvi to jako poslední šroub na světě a ještě to pojisti svářečkou.Ty tři závity v té nízké matici co tam máš to určitě udrží.Konus jak prase a vy to rvete jak blázni.
 
 
Datum: 28. prosince 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16623    
na kred a pořádnou perovku pod to občas slíchám že to klouzalo na čepu klik a ojebalo čep kliky takže se muselo pulit a klika ke klikaři je tam sice jemnej zavit který vyvozuje při malem momentu velký přítlak ale bat se nejni čeho pozor take na čistotu v díe kolečka .
 
 
Datum: 28. prosince 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta matka je tam nějak divn.. dáváš tam sprevnou matku? s jemným závitem
 
 
Datum: 28. prosince 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
utáhni to na krev.
 
 
Datum: 28. prosince 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
dobry den chci se zeptat jak je mozne ze slapu nakopavackou a proste nekdy zabere a nekdy ne proste slapne do prazdna, matici na klice mam dotazenou poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
zdar draku to možná bude tím že ti chybý v motoru pérko který tlačí na ozubené kolečko se kterým má segment otáčet už jsem to videl hodnekrát (a není to náhodou zelená 20 v docela pěknym stavu ale španá spojkajen se tak ptám) :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
U Jawa 50? ,když je v pořádku spojka , a sem tam prošlápneš do částečného prázdna a krátkodobě zabere a protočí se ti motor ,tak je to startovací segment ,prostě jsou na něm opotřebené,vylámané zuby ,je pak nutno rozpulit motor a vyměnit segment ...já osobně jsem ho měnil za starší originál a vše bylo OK. Zdenda
 
 
Datum: 26. prosince 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prošlápneš to uplně bez odporu, jo? Tak to bude někde ve spojení segment-startovací kolečko. Rozpůlit a vyměnit...práce na chvilku. Pokud to teda neni spojkou...
 
 
Datum: 26. prosince 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
Spojkou to neni je to nejak v motoru ale nevim cim segment je dobryy
 
 
Datum: 26. prosince 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16606    
neseřízena čí opotřebovaná spojka jmenovitě lameli.....u pioníra je trošku vsteklá montáž a demontáž..... doporučuji najdřive malinko povolit štelovací šroub v pravem deklu....
 
 
Datum: 25. prosince 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravuju motor a už jsem našel chybu. ZDE FOTO http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava 1) můžu původní hřídel použít nebo je taky špatná? dík bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16611    
Každopádně bych dal novou hřídel. Bylo by zajímavé změřit tu starou, zda nehází.
 
 
Datum: 28. prosince 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty máš zase zřejmě plno zkušeností, protože materiál ze kterého je převodová hřídel se ohýbá za trochu jiných podmínek než jaké nastávají při jízdě na pinckovi, na hřídely bud zuby jsou nebo ne, až uvidim hřídel tohodle průměru ohnutou tak si to půjdu rovnou hodit, ikdyž že se ohnou ty z novovýroby věřim ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2013 15:41
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 28. prosince 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16611    
Krakene, asi jsi špičkový odborník na obrábění, měl bys to jít učit. Zřemě je ta hřídel ohnutá od toho jak se cosi dostalo mezi zuby.
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při obrábění to měl někdo naprd upnutý, měl počet zubů ale nevyšly mu dokola protože je udělal moc široký, proto to v jakoby normálnim místě nejde, tu šířku tam nahnal a pak se projevila tim že poslední zub je zas užší, kdyby je všechny udělal ještě o kus širší měl bys na tom o zub míň, v jawě to mrskali jako borci :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík vyměnim
 
 
Datum: 25. prosince 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to kolečko má taky ojebané díry na kameny.. tuším i kolečko bude ko
 
 
Datum: 25. prosince 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je to taky zmetek nějakej, vyměň obě hřídele
 
 
Datum: 25. prosince 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych té hřídeli moc nevěřil. Za mě teda vyměnit celou dvojici výstupní hřídel-předloha.
 
 
Datum: 25. prosince 2013 19:10
 
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:47:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu