|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar mam tu 2 problémy. První je rychlovka, protože se nemůžu dostat k bábě, tak kolik má řetězový kolečko u motoru B207 zubů v sérii? A druhej problém: Všude se píše, že sou rozety z B210 kompatibilní na B207, dírama na šrouby sou, ovšem nevejde se mi to do kyvky a je problém s lankem brzdy. Dělali se nějaký úpravy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 20:25
 No když sem skusil nasadit rozetu na B210, tak páka brzdy byla utopená. De o to, že se snažim bábu vyladit pro mojí váhu.
Datum: 15. ledna 2014 20:25
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 babeta 207 má 12ti zubý kolečko u motoru, rozety jdou normálně přendat ale nezkoušel jsem to
Datum: 15. ledna 2014 0:19
 Zdar,
potřeboval bych něco ověřit. Mám Jawu 634-02-07 a řeším spojku. Na trhu je k dostání lamela s korky nebo lamela ferodo. Předpokládám že ferodo bude lepší v přenosu síly ale zase mě znepokojuje zjištění mého kamaráda který měnil spojku na svém fichtlu a použil tu ferodo. Po čase používání totiž částěčky materiálu (který nahradil korek) utvořil s olejem jakousi brusnou pastu a začalo to dělat neplechu. Rád bych znal zkušenosti a názory i dalších lidí. Zda něco podobného pozorovali a k jakému došli závěru. Můj motor má najeto pouze 20000 a nechci zbytečně snižovat jeho životnost nebo přiložit do kamen další potenciální problém. Zkrátka jaká je lepší varianta lamel? Děkuji za odpovědi a přeji mnoho km zábavy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel16702
 U toho fichtla to bylo něco jinýho. Tam buďto byl na spojce takovej vakl,že to dřelo do víka a nebo to byla jedna z prvních replikových lamel,který byly z měkkýho matroše a tak po roce se zuby vytahaly a vydrolily...nic víc bych v tom nehledal ... S velkou Jawou to nemá naprosto žádnou souvislost... Ať se daří .
Datum: 14. ledna 2014 17:43
 Nesrovnávejme pořád fichtlácký lamely s normálníma ferodo lamelama na velký mašiny. Tam se v podstatě žádné problémy nevyskytují. Nevidim důvod, proč by to mělo být složitější na naštelování a ani proč by se mělo jezdit nějak opatrněji než s korkovou lamelou. Poškození motorku nehrozí. Do větších motorek dávam jedině ferodo, takže za sebe říkám, že v provozu jsem odzkoušel obojí a ferodo jasně vede.
Datum: 13. ledna 2014 11:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16697
 ferodo spojka se musí dobře seřídit a jezdit s ní s citem je prostě tvrdší ,,,má to i výhody v životnosti ale když se na fb mrkneš na odkaz na fichtl cup a uvidíš ti zavady co to dělá když se s tim prasí tak vidiš že ten motor trha želzo  jestli si nejsi jistej a nejsi jistej že to vyšteluješ radej dej korek....ten prostě stačí taky a nepřenaší takove sily do koše a převodovky... byt třeba tolik nevydrží
Datum: 13. ledna 2014 11:44
 Ahoj. Ferodo lamely mam v Čezetách, jsou dost podobné těm v 634. Neni s tim žádný problém, do novějších Jaw a ČZ se to montovalo už z fabriky. Nic nežádoucího jsem nepozoroval, vlastnosti lepší jak korkové lamely.
Datum: 13. ledna 2014 10:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 zdar...nevíte o někom kdo by byl schopnej kvalitně vyrobit rychlou převodovku do pio ? dík moc za každou radu a kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 13:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 a cena ? cca ?
Datum: 08. února 2014 13:33
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 U tohoto pána by měly ležet nějaké 17/21 materiál 16420 s prodlouženým drážkováním,proti vypadávání dvojky(nemá neutrál mezi 2 a 3)Já to jedu a v pohodě.Nechal jsem si to tam dělat.
Jan Závadský
Kovoobrábění-ozubení
Nezamyslova 164
Nezamyslice 79826
tel.604705939
Datum: 14. ledna 2014 12:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Záleží na motoru, ale na závody je většinou lepší 18/20 ale přesně záleží v jakém rozmezí otáček pracuje tvůj motor, pokud máš spektrum použitelných otáček dostatečně široké, můžeš dát samozřejmě 17/21
Datum: 14. ledna 2014 8:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nevim, jaky mas upravy, kolik tocis, jaky mas prubeh a jake jezdis zavody. Ta 18/20 je pro motoru, co jedou jen v uzkym pasmu otacek. 1-ka je hoodne dlouha.
Datum: 13. ledna 2014 15:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel9887
 a kterou spíš doporučuješ ?...potřeboval bych spíš taky do speciála na závody a přemejšlel jsem o tý 17/21
Datum: 13. ledna 2014 13:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/683576-rychla-prevodovka.html Mám od něj 18/20 do speciála i 17/21 do cesťáka a super práce...
Datum: 12. ledna 2014 23:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 22:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 vďaka za info
Datum: 12. ledna 2014 22:13
Jméno: Milan
IP: uživatel15889
 Ja mám tento MCN a som spokojný,
Datum: 12. ledna 2014 21:17
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 17:10
Jméno: lgkp
IP: uživatel13407
 nazdar mam dotaz ja wě 250 panelce mi pořád vyskakuje 3 kvalt,vyměnil sem celý vnitřek z druhého motoru i řadící automat zaměnoval sem mezi 2 motorama kartry ae pořád jen 3 vyskakuje,nevím právě jestli se tam mají dávat podložky pod hřídele
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 16:26
Jméno: Travis
IP: uživatel16294
 tu máš můj e-mail Barumm200@centrum.cz napiš my tam
Datum: 14. ledna 2014 16:26
Jméno: lgkp
IP: uživatel13407
 na kterou stranu se dávají podložky
Datum: 13. ledna 2014 22:21
Jméno: Travis
IP: uživatel16294
 But máš ohlé hřídele nebo vidličky.Ano pod hřídele patří tyto vymezovací podložky.
Datum: 12. ledna 2014 19:31
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:30
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zetore tak jak to je,,,,?????
Datum: 12. ledna 2014 10:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To by mě zajímalo, kde to zetor sháněl a co to bylo zač. Já si je nechal dělat od Waltera a cena byla +- stejná.
Datum: 11. ledna 2014 10:15
 tyhle lamely sou dobrý ale když si je budeš dávat na pionýra tak do nich musíš rozbrusskou vyřezat drážky jako sou u korkových ale tady na ficht krámku je maj moc předražený já kupoval dvě za 246Kč
Datum: 11. ledna 2014 9:09
 tak to tvrde neni,
Datum: 10. ledna 2014 20:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám identické lamely a jsou z gumokorku. Seso, jseš si jistý, že je to opravdu ferodo? Stačí do toho týpnout nehtem, ferodo je tvrdý. Gumokorek je celkem měkký, ale drží a "přenese" větší krout. moment než ferodo.
Datum: 10. ledna 2014 18:56
 ceskej,,, je to ferodoo
Datum: 10. ledna 2014 16:47
 Zdravím, chtěl bych se zaptat jaké je obecně lepší spojka, tří-pružinová nebo pěti-pružinová?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2014 22:22
Jméno: fudži
IP: uživatel11667
 Čim víc pružin tim víc adibas!
Datum: 06. ledna 2014 22:22
 Pokud se bavíme o fichtlech, tak ta novější je lepší...
Datum: 05. ledna 2014 18:37
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zdravím, mam dotáz jak je levá strana motoru u mustanga, tak pod víkem dynama je díra která vede do převodovky a je v ní o-krožek, k čemu je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 22:44
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nejen řetěz, ale často i samotný magneto..
Datum: 03. ledna 2014 22:44
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Taky to pěkně maže řetěz
Datum: 03. ledna 2014 13:59
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak tak
Datum: 03. ledna 2014 11:48
Jméno: Berdys
IP: uživatel16156
 Tou dírou by měl jit olej do víka a mazat ložisko , ktery je ve víku za simeringem
Datum: 03. ledna 2014 9:34
Jméno: pepa
IP: uživatel16652
 je to mazání ložisek ve víku .... jde tam tudy olej z převodovky ale často to chcije že po par km maš oleje v motoru polovic ...za mě dát nove gufero do víka a skusit.....zda to funguje......
Datum: 03. ledna 2014 9:32
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 když sem motor koupil tak byla zalepena silikonem, jakej to mělo význam?
Datum: 03. ledna 2014 9:22
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 hned nahoře nad dírou pro utažení vika
Datum: 03. ledna 2014 9:21
 pionýr má magneto a né dynamo.. a ta díra je na odvzdušnění převodovky
Datum: 03. ledna 2014 9:20
 Na fichtlu není dynamo. Jinak v kterých místech myslíš?
Datum: 03. ledna 2014 9:02
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 sorry pravá strana...
Datum: 03. ledna 2014 9:01
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 18:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Není třeba nahřívat, upevni tam stahovák, tak aby bylo možné kolečko stáhnout, nic se ti neopírá kde nemá, zatahni ho co nejvíce a buchni po něm kladivem, ale samosebou s mírou, aby klikovka zůstala nepoškozená  Ale tam staří aby se pohlo o pár desetinek a z kuželu spadne, když bude posunuté o 2mm, už je dávno ven z kuželu, radši to ještě jednou prohlídni..
Datum: 03. ledna 2014 18:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16648
 je blbost aby spohlo o 2 mm a nic je akuželu př každem uvolně ní hned uledtí za mě napružit stahovákem a ohřat horkovzduškou či nějakým hořákem a musí dolu mlatit neradno rozcentruješ si kliku ale teplo by to mělo snat velke
Datum: 02. ledna 2014 17:17
 jawa ceZetak , když čtu tvoje přispěvky ,tak akorat každeho napadaš jaky je odborník , ale sam nic neporadíš . HOLD jsou poznat odborníci z ČSAD .S pozdravem Berdys
Datum: 02. ledna 2014 13:41
Jméno: trubka
IP: uživatel16647
 na jedné fotce se opírá šroub stahováku o kolečko
Datum: 02. ledna 2014 12:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky by neuškodilo to nahřát cca na 100C
Datum: 01. ledna 2014 22:50
 musíš stahovák zašponovat a prásknout po něm kladivem
Datum: 01. ledna 2014 22:35
 a proč jsi přestal s tím stahovákem ?
Datum: 01. ledna 2014 22:02
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 9:14
 prosimtě bedy kolikrát to sem budeš dávat? už jsi jednou zadával stejný dotaz a bylo ti odpovězeno
Datum: 02. ledna 2014 9:14
 fajne děkuji . nechápal jsem že to mam špatně utáhlí. ale je tam vyšší matice
Datum: 01. ledna 2014 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co máš teda za problém? máš primár a ozubení lamel v zákrytu? jestli jo, tak nevim co řešíš.... podle mě máš jenom jinou matici, která je vyšší než originální... pokud má stejný stoupání jako závit na čepu kliky (což předpokládám že jo, když si jí tam natočil) tak je to viceméně jedno... odmaštění obou dosedacích ploch kuželu předpokládám, že je samozřejmost...
Datum: 01. ledna 2014 20:27
 dal jsem tam tu podložku dal jsem tam matici správně a stejně jsem to neutáhl stejně jako Pajkals . prostě uvidim. když jsem to kolečka nasazoval tak jsem ho nejdřív nahřál.no uvidim
Datum: 01. ledna 2014 18:48
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jak uvádí pepa......není k tomu co dodat,základy techniky
Datum: 01. ledna 2014 12:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
 ps na te fotce motru se spojkou je ta matice obracene má jít vybraním k víku je to proto aby o víko nedřela,,,6 hranou plochou patří k podložce.....
Datum: 01. ledna 2014 10:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
 omladino co řešíš pod každou matici patří podložka pajka jí tam má je to videt i na te fotce a už jednou sem ti napsal že tam být musí jinak se ti matice opře o kuželovou čast a kolečko ti prokluzne a mašina nepojede jak tě to prosimtě napadlo v učebnici z technologie je jasně napsano pod každý šroub patří podložka pod matici podložka a dokonce i pojistná podložka...si to pamatuj a.....další faktor u kuželových součastí co se zas opakuju je čistota jak čepu tak díry v kolečku jakýkoliv svinec braní přenosu tření a si za v haji tj čep otřit hadrem v benzínu a kolečko v něm rovnou umít::_:
Datum: 01. ledna 2014 10:12
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 čau draci neska jsem se jel projet na mustangovi a to jelo normálně ale měl jsem trochu víc volný řetěz no a pak jsem to hasil po louce dvojkou a že zatočím tak jsem zpomalil dal za jedna a zatočil jenže mi fichtl udělalt tzv. drift na mokré trávě řetěz spadnul a zasekl se myslíte že se na kolečku s nábojem ulomil kousek zubu jak to tu nedávno někdo dpsal a i s tím obrázkem na rajce tak jsem to dotáhl domů zpravit řetěz jsem z toho doloval tak 5 min než se to povedlo napl jsem řetěz a zjistil že něco jakoby u sekundárního kolečka cvakalo dělalo to jen přes neutrál když jsem za vyplého motoru zmáčkl spojku tak šla lehko moc lehko tak jsem to musel přitáhnou ale když jsem tu spojku zmáčkl a dal jedničku a tlačil tak to cvakalo silněji když jsem to zkusil projet tak to podle rychlosti to cvakání zrychlovalo a cítil jsem ve stupačkách jako kdyby něco o něco břinkalo nebo takový brnění atd. taky jsem zkusil po napnuti řetězu se zmáčklou spojkou a zařazenou jednickou tlacit dozadu kolo se zaseklo a prostě jsem stim nehnul ani při nastartovaném motoru myslíte že se mi stalo jak tomu co sem psal že se mu u kolečka s nábojem ulomila půlka zubu a že to vždycky cvakne jako hodiny?? mylíte že je to něco jako tohle??? (BEDYHO problém) - http://bedy97.rajce.idnes.cz/Jawa_223.2_oprava/#P1040876.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 1:19
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 prikladam se k bedymu a medovi uz sem to parkrat videl
Datum: 01. ledna 2014 1:19
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Jo na 99% to je stejný jako Bedyho problém
Datum: 31. prosince 2013 22:24
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 ne ne přepážka je celá ten řetěz nepadal jen co sem s tim hodil drifta a mám to že 60z. na 13z. ach jo zrovna jsem ten motor složil a dokončil go motoru a budu ho musez zase znova rozebrat
Datum: 31. prosince 2013 17:56
 koukni pod dekl a uvidíš . kdyžtak rozebereš motor.
Datum: 31. prosince 2013 17:43
 Spíš bych řekl, že jak ti spadnul řetěz, tak ti rozbil přepážku v karteru u zapalování (dost často se to stává). Nyní máš tu přepážku nalomenou a opírá se o řetěz, proto to cvakání a když zkusíš pionýra tlačit pozpátku, tak se ti řetěz o tu přepážku zasekne a tím pádem nejde točit s kolem...  . Takže sundej pravej dekl a uvidíš jestli je tam vše v pořádku nebo jestli je to tou přepážkou
Datum: 31. prosince 2013 17:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 může bejt... jestli se točí rozeta a sekundáro, tak nezbývá než, že bude problém v převodovce. spíš mě překvapuje, že víš o volném řetězu a bylo ti zatěžko ho napnout.
Datum: 31. prosince 2013 16:59
Jméno: honza
IP: uživatel14412
 čau, je nějaký jednoduchý způsob sundání ložiska z čepu kliky, když mi po rozpůlení vyjelo z kartru a zůstalo na klice? Nějaký jednoduchý a "neprasácký" fígl? stahovák se mi tam nedostane. Mě zrovna nic nenapadá, jak to stáhnout. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 22:55
Jméno: honza
IP: uživatel14412
 Díky za rady, asi to udělám pomocí toho, že na něj něco přivařím. Kliku repasovat nebudu a tak jí nechci nějakým mým zásahem zohýbat, kdybych byl s těmi majzlíky a kladivy nešikovný.
Datum: 01. ledna 2014 22:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 mezi lozisko a klikovku dat majzlik a kladivem vybuchat mosi to jit lehko.
Datum: 01. ledna 2014 12:44
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jednou jsem to dělal tak, že jsem na něho navařil packy na který jsem dal stahovák, takže něco jako ta podložka.
Datum: 01. ledna 2014 10:23
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pak je ještě jeden prasáckej způsob  vemeš si velký kladivo a to ložisko rozlomíš  ale vem si brejle
Datum: 31. prosince 2013 11:07
 já to dělám prasácky trochu ale občas to jde, prostě tam bouchám šroubováky od nejmenšího po největší než to ložisko seskočí
Datum: 31. prosince 2013 10:14
 Čau. Počítam, že to ložisko budeš měnit za nové. V tom případě vemu velkou silnou podložku, která má vnější průměr větší než je vnější průměr ložiska, tu k ložisku přivařim a za tu podložku to ložisko stáhnu. Pokud bys to ložisko chtěl zachovat, tak jsou na to spešl stahováky, např tento: http://www.uni-max.cz/mini-stahovak/d/
Datum: 31. prosince 2013 8:01
 Zdar draci, mám hloupej dotaz, skládám poprvé motor a u řadícího aoutomatu se mi hejbalo takovýto hejblo na který se pověsí řadící páka, souvisí to nějak s tím půlením, tzn po složení se bude znova hejbat? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 11:43
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čau, dobře se vyjadřuješ  "takovýto hejblo" To hejblo je přišroubovaný k oběma karterům když je motor složenej. Ještě než poloviny budeš k sobě skládat, dej si pozor aby jsi měl automat zasunutej v drážce v karteru a aby jsi měl řadící vidličku správně v převodových kolečkách a její vodící tyčku v karteru.
Datum: 02. ledna 2014 11:43
 Zdravím draci, dáváte všude do převodovky ložiska s označením C3 nebo jenom na kliku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 21:40
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Tuhle jsem narazil někde na netu na ložiska na skůtrech a tam byly dokonce C4 na kliku.
Datum: 01. ledna 2014 21:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Proto jsem tam taky psal pro zajimavost... Podle dil. prirucky k fekalovi jsou na prevodovce C3 loziska. Na velkych jawach jsou "obycejna". Fekalni prevodovka je vic zatezovana (at uz tepelne...).
Datum: 31. prosince 2013 8:59
 tak přesně to myslím  snažil jsem se to napsat bez čísel a netvrdím že je to špatné nebo správné, jen mi přišlo že původní bakounovo tvrzení jakoby znehodnocuje nákup ložisek c3 tim, že tvrdí, že ložisko A může mít větší vůli než ložisko C3. Proto jsem se snažil vysvětlit že ikdyž se jejich toleranční pole překrývají pár hodnotami, tak to jsou v průměru pořád jiná ložiska
Datum: 30. prosince 2013 13:43
 Kraken: Tak jak bych to vysvětlil..."normální" ložisko má zaručenou radiální vůli například v rozsahu 3 až 18 mikrometrů. Ložisko C3 má zaručenou vůli 11 až 25 mikrometrů. Je zřejmé, že toleranční pole těch ložisek se částečně překrývají. Nevim co myslíš tim pojmem "kvalitní ložisko". Pokud je radiální vůle v mnou uvedeném rozsahu, tak je ložisko kvalitní. A je jedno jestli má 3 nebo 18 mikrometrů vůli. Prostě výrobce ti zaručuje, že kterékoliv tebou zakoupené ložisko standartní řady má vůli v tomto rozsahu a tudíž takové ložisko je zcela v pořádku a vyskytuje se. Tim pádem je možné, že kvalitní, nezmetkové ložisko standartní řady bude mít větší vůli než kvalitní, nezmetkové ložisko řady C3. To je ale naprosto v pořádku a logické. Takže ano, pokud bych šel do krámu a vzal si 100ks od jedné řady a 100ks od druhé řady, tak je možné, že najdu několik ložisek C3 "přesnějších" než několik standartních ložisek...
Datum: 30. prosince 2013 13:17
 myslel jsem to tak že je nějaká norma, a pokud bakoun tvrdí že se volnosti těchto ložisek překrejvaj, tak určitě né tim způsobem že by ložisko normy C mohlo bejt stejně přesný jako kvalitní ložisko normy A
Datum: 30. prosince 2013 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel16628
 Dávam C3 všude pro jistotu. Na původnim starym motoru jsem měl na převodovce bez vůle a zdálo se mi,že se po delší době ten motor začal "utahovat" ... Ale tam byla vmax 90+ ... Pak sem do dalších motorů dal C3 (i do rozety) a bylo to už dobrý... Trojka jak je blbě vymezená tak bude vyskakovat vždy...a nebo muže mít ložisko už volnější domek... to je bolest fichtlů... To určitě měli soudruzi vymyslet líp...
Datum: 30. prosince 2013 12:43
 Dwein: Když já tomu nerozumim...umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?
Datum: 30. prosince 2013 12:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tý jo... hotová pytágorova věta
Datum: 30. prosince 2013 12:23
 kraken: Tak to snad už napsal Bakoun, nebo si to myslel jinak? Já tomu teď asi nerozumim...
Datum: 30. prosince 2013 12:18
 to je hezké, ale prolíná se to jen tímhle směrem, takže á může být v krajním případě volnější než cé, ale vždy na straně cé, nikdy nebude céčko přesnější tím způsobem že bude přesný na knop jako áčko v druhym extrému
Datum: 30. prosince 2013 12:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jen pro zajímavost se juknětě na tolerance ložisek. Rad. vůle A a C ložisek se prolíná... Takže se může stát, že "áčko" bude volnější než "céčko" .)
Datum: 30. prosince 2013 0:04
 berdys ty jsi odborník se vším všudy koukám  ... předstihem počínaj tak i pres ložiska
Datum: 29. prosince 2013 21:29
 Berdys: A já zase opravoval dva motory, kde C3 nebyla a ložiska se kousla a protočila se v karteru...Kdybys měl někdy v ruce starý vyhrkaný ložisko a nový C3 ložisko, tak bys zhruba věděl o co gou...
Datum: 29. prosince 2013 21:17
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Nikdy sem je nikam nedaval , to nemusite dělat GO a nechte tam stary hrkavy ložiska. Protože smes kterou motor nasava je studena a ty ložiska chladí.
Datum: 29. prosince 2013 19:59
 Dávám je na kliku a ke spojce, pod sekundár není třeba. Jak píše shrek.. navíc tam to dostává takový kapky že je úplně jedno co tam dáš. Ideální by bylo použít úplně jinou konstrukci..
Datum: 29. prosince 2013 18:43
 jeden starý pan "opravář" mi vysvětloval že na kliku se mají dávat Ačková ložiska protože jsou přesnější  .... nechtěl bych od něho motor
Datum: 29. prosince 2013 16:59
 při použití C3 v převodovce mi na závodním motoru vyskalovala trojka...
Datum: 29. prosince 2013 16:48
 já je dal všude, jestli je to nutný nevím, ale rozhodně to má pozitivní placebo efekt  jestli ty peníze využiješ líp na jiný části motorky tak stačej určitě jen na kliku, teda tam musej bejt.
Datum: 29. prosince 2013 15:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Myslím, že katalog dílů mluví jasně...
Datum: 29. prosince 2013 15:53
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, dnes jsem rozpůlil babettu 210, mám vytahlou hřídel předlohy /volnoběžku/ jak poznám, že je špatná na 100%? Za jízdy mně babetta skoro vůbec nedávala jedničku, jindy se zase nechtěla rozjet z místa, ale po zahýbání zadním kolem se zase začla rozjíždět, zařadila 2, ale nepodřadila zase na 1, 1 se vrátila až když jsem vypl motor.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 14:34
 Volnoběžka funguje tak, že jedním směrem se točí, opačným ne.
Datum: 02. ledna 2014 14:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Seso budou ještě těsnění pod boční víko (víko spojky) na Pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 12:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 kdyby jsem si chtěl koupit sadu tak to udělám, nechápu proč tady neustále někdo odpovídá má něco jiného než bylo v dotazu, to těsnění dřív má krámku bylo teď už tam není proto se ptám jestli ještě bude nebo si ho mám koupit jinde
Datum: 29. prosince 2013 12:38
Datum: 28. prosince 2013 18:32
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kdyžtak zařadit 3 a sekundární kolečko zašprajcovat kouskem dřeva , potom to v pohodě utáhneš .Hlavně s citem.
Datum: 29. prosince 2013 0:55
 asi tak, konus odmastit, zkontrolovat matici jestli má OK závit (mohli jsi ho poničit při stahování kolečka), dát pérovku a normálně dotáhnout... ta matice má snahu se sama dotahovat při jízdě
Datum: 28. prosince 2013 23:54
 jasně,zarvi to jako poslední šroub na světě a ještě to pojisti svářečkou.Ty tři závity v té nízké matici co tam máš to určitě udrží.Konus jak prase a vy to rvete jak blázni.
Datum: 28. prosince 2013 19:34
Jméno: pepa
IP: uživatel16623
 na kred a pořádnou perovku pod to občas slíchám že to klouzalo na čepu klik a ojebalo čep kliky takže se muselo pulit a klika ke klikaři je tam sice jemnej zavit který vyvozuje při malem momentu velký přítlak ale bat se nejni čeho pozor take na čistotu v díe kolečka .
Datum: 28. prosince 2013 17:53
 ta matka je tam nějak divn.. dáváš tam sprevnou matku? s jemným závitem
Datum: 28. prosince 2013 13:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 utáhni to na krev.
Datum: 28. prosince 2013 8:59
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 dobry den chci se zeptat jak je mozne ze slapu nakopavackou a proste nekdy zabere a nekdy ne proste slapne do prazdna, matici na klice mam dotazenou poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:03
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 zdar draku to možná bude tím že ti chybý v motoru pérko který tlačí na ozubené kolečko se kterým má segment otáčet už jsem to videl hodnekrát (a není to náhodou zelená 20 v docela pěknym stavu ale španá spojkajen se tak ptám)
Datum: 26. prosince 2013 17:03
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 U Jawa 50? ,když je v pořádku spojka , a sem tam prošlápneš do částečného prázdna a krátkodobě zabere a protočí se ti motor ,tak je to startovací segment ,prostě jsou na něm opotřebené,vylámané zuby ,je pak nutno rozpulit motor a vyměnit segment ...já osobně jsem ho měnil za starší originál a vše bylo OK. Zdenda
Datum: 26. prosince 2013 11:44
 Prošlápneš to uplně bez odporu, jo? Tak to bude někde ve spojení segment-startovací kolečko. Rozpůlit a vyměnit...práce na chvilku. Pokud to teda neni spojkou...
Datum: 26. prosince 2013 11:35
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 Spojkou to neni je to nejak v motoru ale nevim cim segment je dobryy
Datum: 26. prosince 2013 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16606
 neseřízena čí opotřebovaná spojka jmenovitě lameli.....u pioníra je trošku vsteklá montáž a demontáž..... doporučuji najdřive malinko povolit štelovací šroub v pravem deklu....
Datum: 25. prosince 2013 23:28
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 20:39
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Každopádně bych dal novou hřídel. Bylo by zajímavé změřit tu starou, zda nehází.
Datum: 28. prosince 2013 20:39
 ty máš zase zřejmě plno zkušeností, protože materiál ze kterého je převodová hřídel se ohýbá za trochu jiných podmínek než jaké nastávají při jízdě na pinckovi, na hřídely bud zuby jsou nebo ne, až uvidim hřídel tohodle průměru ohnutou tak si to půjdu rovnou hodit, ikdyž že se ohnou ty z novovýroby věřim
Datum: 28. prosince 2013 15:41
 dík
Datum: 28. prosince 2013 15:38
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Krakene, asi jsi špičkový odborník na obrábění, měl bys to jít učit. Zřemě je ta hřídel ohnutá od toho jak se cosi dostalo mezi zuby.
Datum: 26. prosince 2013 21:54
 při obrábění to měl někdo naprd upnutý, měl počet zubů ale nevyšly mu dokola protože je udělal moc široký, proto to v jakoby normálnim místě nejde, tu šířku tam nahnal a pak se projevila tim že poslední zub je zas užší, kdyby je všechny udělal ještě o kus širší měl bys na tom o zub míň, v jawě to mrskali jako borci
Datum: 25. prosince 2013 23:37
 dík vyměnim
Datum: 25. prosince 2013 19:36
 no to kolečko má taky ojebané díry na kameny.. tuším i kolečko bude ko
Datum: 25. prosince 2013 19:30
 podle mě je to taky zmetek nějakej, vyměň obě hřídele
Datum: 25. prosince 2013 19:23
 Já bych té hřídeli moc nevěřil. Za mě teda vyměnit celou dvojici výstupní hřídel-předloha.
Datum: 25. prosince 2013 19:10
|



|